Transz-Plazma 124. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2004. júl. 14. 9h:10'
EZ A 395. JÁTÉKHETED, 124. FORDULÓD
396. játékheted kezdete: júl. 20.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #3544
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 88
Extra forduló: 9 |
|
TRANSZ-PLAZMA KALANDJAI
7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [103,-3] koordinátán.
God of the Destiny megtámadott tudatcsatával. Gyõzelmet arattál! A jutalmad ellenfeled tudati energiája. (+3 TU.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+27 életerõ.)
ek 7 1 3 | t. energia kisütése: 7 1 3
| Erõt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+3 rejtõzködés.) (-3 TU.) [0 pontot használtál fel, van
még 294.]
gy 40 | gyógyítás 40 pontért
| Végre hosszas kutatás után sikerült találnod egy blaszterpók-hálót. Miután a pókot sikerült kilakoltatnod, a hálót óvatosan
az arcodra rakod. A bõröd azonnal bizseregni kezd, majd ez az érzés lassan szétfut a testeden. Amikor már a bal lábad
kisujja is bizsereg, hirtelen letéped a hálót és csinálsz húsz gyors fejkörzést. A szédülés elmúltával jelentõs javulást érzel.
(+100 életerõ.) [40 pontot használtál fel, van még 254.]
gy 40 | gyógyítás 40 pontért
| Már többször megfigyelted, hogy a kérõdzõ alpesi tehenek milyen egészségesek. Megpróbálod utánozni õket. Egy halk
böffentés, kicsi pihenõ, majd nyelsz. Negyedórányi ismétlés után valóban másnak látod a világot. (+52 életerõ.) A sok
gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 214.]
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre
| [104,-3] A dombság átmegy hegységbe. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt
oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Tharr hívei emelték. Megállsz, és
koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Egyre éhesebb vagy. Megvizsgálod a talajt. Aránylag
régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.
(Továbbmész...) [105,-3] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élõlényt. Egy
vadtroll nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Megmarkolva az orgyilkos tõrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tõrrel tökéletesen perforálod a vadtroll ragyás bõrét. (2
támadással 40 életpontot sebezve.) A vadtroll többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A
vadtroll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belsõ fényben izzó sziklává
változik, majd felrobban (-9 életpont). A vadtroll összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
180 tapasztalati pontot kaptál. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Kissé összehúzod a szemed, hogy
jobban lássál. Á, csak egy fémbontó szójer. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Elszántan a másikra rohansz. Orgyilkos tõrrel megkarcolod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.)
Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tõrrel jól megszurkálod a fémbontó szójer
kitinpáncélját. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a fémbontó szójer csáprágójával. (3 támadástól
16 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra.
(Továbbmész...) [106,-3] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Megmozdul alattad a föld!
Valamilyen szörny jön fölfelé! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy földsárkány lehet. (ld. enc.) Már éppen
kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A szörny nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban villámok repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (9
életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tõrrel többször eltalálod a földsárkány bal
vállát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a földsárkány, ahogy megpróbál
megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A földsárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 7
életpontot vesztesz.) Orgyilkos tõrrel többször eltalálod a földsárkány kõfejét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) A
földsárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A földsárkány farka végigsúrolja a
jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül.
[24 pontot használtál fel, van még 190.]
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre
| [107,-3] Az igazi hegyek végképp eltûnnek, dombvidéken vagy. A feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar
kiszúrod. Csak egy pattanóböde. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) A ellenséges teremtmény a földbe akar
döngölni. Nem hagyod magad.
A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (12 életpontot vesztettél.) Vad
csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tõrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tõrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a
pattanóböde testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A pattanóböde a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1
támadástól 23 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tõrrel tökéletesen perforálod a pattanóböde tüskés bõrét. (3 támadással 51
életpontot sebezve.) A pattanóböde a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A
pattanóböde most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kõkést, szereztél 5 kaktusztüskét. Elhajítod a vacak fagyféreg trófeát, és diadalmasan beszerzel egy
pattanóböde trófeát. 762 tapasztalati pontot kaptál. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja,
hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
Néhány lefelé guruló kõ figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálod egy kisebb kõkupacnak álcázni magad. Még szerencse, hogy
az elrejtõzés mellett döntöttél. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy kardszárnyú pocok. (ld. enc.) A szörny
távoztával elõkerülsz búvóhelyedrõl.
(Továbbmész...) [108,-3] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Miközben
fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyûjtesz 1 gyöngymangót.
Látsz egy szent tölgyfát. Közeleg az ebédidõ, de nincs semmi kajád. Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes)
alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.
(Továbbmész...) [109,-3] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz
kenyérfa. Észreveszel egy márványtornyot. Éhes vagy. [24 pontot használtál fel, van még 166.]
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre
| [110,-3] Még mindig füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod.
Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Ismét melléd szegõdött a
szerencse. Picit késõbb kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elõl bújtál el. Sûrû szárnycsattogtatással egy uzbány távolodik.
Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elõ. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy
amniosz-fát. Elõtted csörgedezik egy kis patak, amely nyugatról folyik keletre. Szomjazva veted magad a vízre. Ez
hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Szi-Ti hatalmának elenyészõ morzsájával dezintegrál egy
dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes mûalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen
szoborral. Éhes vagy. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra.
Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [111,-3] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy
csupasz kenyérfa. Nem messze tõled három szarka veszekszik valami fénylõ kavicsdarabon. Egy tiszta vizû tóra bukkantál.
Egy kis patak táplálja vizével. Találsz egy oltárt. Tharr hívõi építették. Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhetõ (kb. 2
hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre.
(Továbbmész...) [112,-3] Ritkul a növényzet, és meredek kapatató áll elõtted. Hegyvidéken vagy. Ki nyitott szemmel jár,
talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Szemedet összehúzva
elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerû anyag van alattad. Némi ásással
hozzájuthatnál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor
levelérõl. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre.
Ennivaló, hamm, hamm! (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 142.]
[113,-3] Minden átmenet nélkül a hegyvidéki terep bozótosba vált át. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a
közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Elenios rúnaköve. Találsz egy teljesen
lerombolt oltárt. Hûha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy ongóliant orrából hatalmas mennyiségû
zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az
egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen
felismerhetõ (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. [8 pontot használtál fel, van még 134.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz /
élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
| Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az
ügyességed fejlesztése céljából. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetõen fejlõdjön.
[Még 121 TVP-t kell elköltened.] Korgó gyomrod figyelmet követel. [40 pontot használtál fel, van még 94.]
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
| Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elõl való félreugrást. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning
szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetõen fejlõdjön. [Még 81 TVP-t kell elköltened.] Gyomrod már összeszûkült
a sok éhezéstõl. (-1 életerõ.) [40 pontot használtál fel, van még 54.]
tf 3 24 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 24 pontért
| Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglõrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Már nem is olyan sok gyakorlás
kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetõen megnövekedjen. [Még 57 TVP-t kell elköltened.] Egyszercsak megmozdul
alattad a talaj! Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tûnik. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül.
Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy epokitféreg volt. A szörny távoztával
elõkerülsz búvóhelyedrõl. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-3 életerõ.) [24 pontot
használtál fel, van még 30.]
Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlõdést jelentenek
az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerõ.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 265 pontot. A következõ körben
tehát 295 pontot költhetsz el.
FÖLDSÁRKÁNY (359. SZÖRNY)
Nem kell megijedni, nem igazi sárkányok ezek - inkább csak amolyan földelementálok, amelyek gyíkformájúak, és apró
villámokat köpnek, ezért is ragadt rajtuk a sárkány név. A földsárkányok kiválóan rejtõzködnek, és kõkemény testük miatt
mindenfajta fizikai támadás csökkentett sebzést okoz - mindezek ellenére, mégis lelkesen vadásznak rájuk, hiszen nem egy
földsárkány testében találtak már mélyen a föld alól felhozott értékes drágaköveket.
|
PATTANÓBÖDE (145. SZÖRNY)
A pattanóböde óriási, zöld hólyagra emlékeztet, felületén vékony, leginkább a xantusz-kaktuszéra emlékeztetõ tüskékkel.
Ha a dombvidéken megpillantasz egyet, általában egy nagy kaktusznak nézed - amíg ki nem tátja pofáját, és nem leheli rád
elképesztõen hideg, fagyos köpetét. A pattanóböde vékony, de rugalmas hártyáját legkényelmesebben szúrófegyverrel lehet
kipukkasztani.
|
KARDSZÁRNYÚ POCOK (152. SZÖRNY)
A kardszárnyú pocok nagytestû ragadozó, hosszú, rövid távú siklásra alkalmas kardszárnyakkal. Az alanori bölcsek szerint
sötét, fekete mágikus rituális során hozták létre ezt az ölésre kiképzett, folyton a más élõlények vérére szomjazó szörnyet. A
kardszárnyú pocok hihetetlenül fürge, ezért bármilyen fegyverrel is igen nehéz eltalálni. Emellett - talán mágikus
örökségének köszönhetõen - regenerálja a kapott sebeket. Általában fojtogató nyelvével szokott támadni, majd
különlegesen éles kardszárnyaival közelebb tornászva magát, a szárnyak alatt rejtõzõ óriási, kitines borítású ollókkal
próbálja ellenfelét felszabdalni.
|
KARAKTERLAP |
Transz-Plazma, egy hosszú ezüsthajú, piros szemû alakváltó nõ vagy. Bõröd teljesen fehér! Sheran tanítványa vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 124. fordulód.
Erõ: | 20 | | Szint: | 15 | | Merészség: | 6/3 | | Magasság: | 165 cm |
IQ: | 24 | | Támadás: | 14 | | Agresszió: | 8 | | Testsúly: | 68 kg |
Ügyesség: | 27 | | Védekezés: | 10 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 33/33 év |
Egészség: | 14 (16) | | Életpont: | 224/62 | | Jellem: | semleges (+1) | | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 21 | | Varázspont: | 201/201 | | Pénz: | 0 arany | | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 9/6 | | | | | | | | | |
|
Eddig összesen 400 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 942 TP-t kaptál. Jelenleg 85130 TP-d van. A következõ szinthez még 34870 TP szükséges. Trófeáid: pattanóböde, arató csattanat, ulkor jéglény. A 112. fordulódban 16 arany került a bankszámládra. 18 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: | 2 | | szúrófegyverek: | 19 | | vágófegyverek: | 1 |
ütõfegyverek: | 5 | | lõfegyverek: | 2 | | dobófegyverek: | 12 |
|
Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) (150%) |
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) (1 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 13 | | 2. nyomkövetés: | 24 | | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 6 | | 5. csapdakészítés: | 6 | | 6. csapdaészlelés: | 2 |
7. gyógyítás: | 49 (+1) | | 8. titkosírás: | 3 | | 9. felderítés: | 2 |
10. szörnyidomítás: | 1 | | 11. teológia: | 10 | | 12. taumaturgia: | 14 |
13. zene: | 2 | | 14. szörnyismeret: | 3 | | 15. zárnyitás: | 1 |
16. vadászat: | 15 | | 17. bányászat: | 4 (+1) | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK |
maradék TVP-dbõl az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
surranó kígyó (#30) (csak egyszer), kavadu (#19), piromenyét (#99), massza (#217) (csak egyszer), alpesi tehén (#91), God of the Destiny (#1211) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 12) |
Kõagy (#3359), nukleáris cickány (#155), karmos tankány (#137), kardfogú fülemüle (#146), õrjáratozó katona (#274), semlegesek (#989), jók (#990) |
|
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | | |
Papi varázslataid | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | | |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
20. és magasabb szintûek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
energiatüskék (#29) |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerûbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezõre.] |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | * | kígyóbõr kesztyû (#49) | | | | | | |
Fegyverek és lövedékek |
1 | | kõkés (#6) | $3 | * | orgyilkos tõr ($225) | 6 | | ubuk tüske (#131) |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
1 | * | virág szimbólum (#143) | | | | | | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
4 | | aranypikkely (#415) | 1 | | hebrencs csapda (#147) | 1 | | kötél (#92) |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
4 | | álompor (#396) | 6 | | fõnixtoll (#563) | 1 | | gyöngymangó (#135) |
20 | | kaktusztüske (#114) | 2 | | madártoll (#112) | 5 | | mákrózsa virág (#56) |
1 | | mocsári penke (#148) | 2 | | móri gyümölcs (#116) | 2 | | tükör (#43) |
|
Összsúly: 6.15 kg | Megterheltség: 10% |
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. |
|
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következõ körben adj ki legalább két É 40 parancsot!
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
1 | | gyöngymangó (#135) | 5 | | kaktusztüske (#114) | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(104,-3) oltár, Tharr oltár, érclelõhely
(105,-3) vadtrollok (#70), fémbontó szójer (#150)
(106,-3) földsárkány (#359)
(107,-3) pattanóböde (#145), 33. jellempróba, kardszárnyú pocok (#152)
(108,-3) gyöngymangó bokor (#134, belõle készíthetõ: #135), szent tölgyfa (#393)
(109,-3) márványtorony (#175)
(110,-3) uzbányok (#102), amniosz-fa (#202, belõle készíthetõ: #203), patak, mûvészi porolit (#720)
(111,-3) tavacska, Tharr oltár
(112,-3) oltár, vaskohó (#155), érclelõhely
(113,-3) Elenios rúnaköve, oltár, mûvészi porolit (#720), epokitféreg (#147)
VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA... |
|
* Az internetes szavazás eredményeképp módosítottunk az FTV parancs prioritássorrendjén. Mostantól, ha férfiakra,
nõkre, vagy jellemre kiadott FTV parancsaid vannak, ezek magasabb prioritásúak, azaz felülbírálják a szintre kiadott FTV
parancsaidat.
|