Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. jún. 22. 15h:50' EZ A 217. JÁTÉKHETED, 121. FORDULÓD 218. játékheted kezdete: jún. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 25 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4030 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 2306 0 0 | használod a 2306. tárgyat |
* 2. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
tno 6 5 | növeled a 6. tulajdonságodat |
kf 2035 | kézbeveszed/felveszed a 2035. tárgyat |
bb 124 18 | beraksz a bankba a 124. tárgyat (18 darabot) |
ef 10 507 | energia fejlesztése 10 |
ftv 33 158 | felt. tám/véd. varázslat a 33. varázslatot a 158. szörnyet |
fkt 6 1 | felt. készítesz a 6. tárgyat (1 darabot) |
tv 30 | támadó/véd. varázslat a 30. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 1 8 7 | mozogsz északkeletre, északra, északnyugatra |
A szörny savat lehel! (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a ragyás burástya bal csápját. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a ragyás burástya bal lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [134,72] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Tharr oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy quwarg harcos. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg harcos testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos jobb első lábát. (5 támadással 171 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a quwarg harcos jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [133,71] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy arató csattanat. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az arató csattanat fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan a másikra támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az arató csattanat egyik lábát. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az arató csattanat feléd harap, de sikertelenül. Az arató csattanat összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg harcos torát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos bal vállát. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 59 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd a quwarg harcos jobb első lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a pattanóböde hólyag testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (14 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a pattanóböde tüskés bőrét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a pattanóböde hólyag testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A pattanóböde fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A pattanóböde szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaktusztüskét. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 24, gyógyulás: 2, összesen: -22 ÉP}
vd 10 | m 10 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 17 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar felderítő bal oldalát. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 26 életpontot vesztettél. Bemérgezed a fegyvered. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar felderítő testét. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a varkaudar felderítő bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar felderítő nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar felderítő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 642 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 93, gyógyulás: 14, összesen: -79 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 16 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kétfejű troll ragyás bőrét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Bemérgezed a fegyvered. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kétfejű troll testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod a kétfejű troll ragyás bőrét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A kétfejű troll néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-12 életpont). Véres nyál csordul ki a kétfejű troll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 704 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 59, gyógyulás: 10, összesen: -49 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (5 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a vérfürdető magszim száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 867 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
vd 10 | m 10 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 10 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku futárbérenc jobb lábát. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Bemérgezed a fegyvered. Marokra fogva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku futárbérenc jobb vállát. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a ryuku futárbérenc jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 882 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 52, gyógyulás: 11, összesen: -41 ÉP}
m 7 7 5 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, délnyugatra |
Elszántan a másikra rohansz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a szürke rinocérosz bal hátsó lábát. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 61 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal meghorzsolod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz meglök a szarvával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Lábával meglök a szürke rinocérosz. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szürke rinocérosz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [130,67] Kisebb hegyek emelkednek itt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Látsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Utad során felfedezel egy világítótornyot. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
(Továbbmész...) [129,68] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy karmos tankány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a karmos tankány rovarfejét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmos tankány bal első lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A karmos tankány megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A karmos tankány karmai majdnem eltalálnak! A karmos tankány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a kérődző etra jobb hátsó lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a kérődző etra bal hátsó lábát. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a kérődző etra testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Időben félreugrasz a kérődző etra rúgása elől. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. A kérődző etra összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
vd 10 | m 10 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos potrohát. (5 támadással 42 életpontot sebezve.) Bemérgezed a fegyvered. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos fejét. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 61 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal gyengén megütöd a quwarg harcos bal középső lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Marokra fogva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a sóhajtó dorony jobb első lábát. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 51 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal meghorzsolod a sóhajtó dorony bal első lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 657 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a törpemammut bal hátsó lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a törpemammut ormányát. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a törpemammut testét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Beléd öklel a törpemammut! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A törpemammut szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A törpemammut most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 053 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmos tankány testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a karmos tankány testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A karmos tankány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A karmos tankány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 169 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő jobb oldalát. (5 támadással 46 életpontot sebezve.) Bemérgezed a fegyvered. Elszántan a másikra rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 56 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megpöccinted a quwarg királynő torát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 007 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a nukleáris cickány fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a nukleáris cickány testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a nukleáris cickány rothadó testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 24, gyógyulás: 3, összesen: -21 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a ryuku légiós bal lábát. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku légiós jobb karját. (5 támadással 58 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 329 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a nukleáris cickány testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a nukleáris cickány testét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. A nukleáris cickány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 30, gyógyulás: 4, összesen: -26 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A vérszomjas csüldő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 863 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a proteinfecske bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a proteinfecske testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a proteinfecske farkát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A proteinfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A proteinfecske karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
m 5 4 | mozogsz délnyugatra, délre |
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [5 pontot használtál fel, van még 79.]
bpk 1 | bef. parancs kivétele: 1 |
bpb 1 | bef. parancs berakása: 1 |
ef 7 504 | energia fejlesztése 7 |
szk 158 | keresed a 158. szörnyet |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
KŐBŐR (507. TUDATI KÉPESSÉG) Részlet a tudás Gránittábláiról: "Asylium városa alatt egy hatalmas és ősi templom rejtőzik a föld mélyén, melyet rendezett sorokban sorakozó hősök kőszobrai őriznek, akik veszély esetén életre kelnek, és megmentik a várost, hisz büszke harcos lelkek mind." - mesélik a legendát fiaiknak az öregek, de az ifjak felnőve már nem hisznek a "tündérmesékben", legtöbben csak öreg korukra szereznek annyi bölcsességet, hogy az igazságot jobban megérezzék és meglássák. Akkor már élvezettel mesélik ők is fiaiknak a történeteket, amelyben hatalmas veszedelmekkel harcol a kőhadsereg... Újabban ismét láttak itt-ott harcos papokat, akik az "izzó magmából előtörő gránit monolit" szimbólumot viselik, és olyanok, akár egy kőszobor. Tudatuk egyesítése adott új életet egy legendás árnyékharcosnak, mely feladatra maga Tharr választotta ki őket. A földmágikus és tudati rituálé, testet, formát és új életet adott a kifinomult léleknek, de hatással volt rájuk is - kőpor rakódott bőrükre és olvadt össze vele, lényük mind jobban átitatódott a földelemi sík esszenciájával és sorra fedezték fel a földmágia misztériumait, törvényszerűségeit, mind jobban megismerték a földelemet, s testük is lassan átlényegült - kőszerű testük szinte legyőzhetetlenné teszi őket harcban, az őket támadó fegyverek sokszor porrá törnek rajtuk, de mégis legnagyobb erejük hitük és akaratuk... Az istenek óvják azt, aki a földelem és a harc misztériumai ellen vétenek! |
EXTRA SZÉFHELYEK A BANKOKBAN A Fairlight bank az igazán hűséges és megbízható ügyfeleik számára extra széfhely bérlésére kínál lehetőséget. Ez azt jelenti, hogy többféle tárgyadat is tarthatod a bankban. A 12 alap tárgyhelyen felül tehát további tárgyhelyek lelhetnek gazdára. Egy-egy plusz hely 1000 aranyba kerül, és a kibérléséhez személyesen meg kell jelenni a bankban. Vagyis: add ki a bank mezőjén a BE <banképület száma> <mennyi extra széfhelyet szeretnél> parancsot, és máris létrejön az üzlet. Annyiszor 1000 aranyat kell fizetned, amennyi széfhelyet szeretnél. Alapból ezt a karaktered készpénz formájában nyújtja át, de ha inkább a bankszámládról szeretnél fizetni, a harmadik paraméternek adj meg egy 1-est. Ha ezt megtetted, a bankba tárgyakat pakolni továbbra is a BB paranccsal tudsz, kivenni őket onnan a KB parancsot kell használnod. Ezeket a széfhelyeket örök életedre adják, tehát a későbbiekben, vagy rendszeres időközönként nem kell érte fizetned. A fenti szolgáltatást csakis azok számára ajánlja fel a bank, akik a csatorna keleti oldalán vannak, és forduló végén tele van a széfjük, azaz 12 különféle tárgyat tartanak benne. Ha a szolgáltatást felajánlották neked, attól fogva bármikor igénybe veheted, függetlenül attól, hogy hányféle tárgyat tartasz a széfben. Kiegészítés: Mostantól lehetőség van újabb 50 bankhely megvásárlására. Ebből az első 10 bárhol elérhető, és darabja 5000 aranyba kerül. Ha valaki már 60 bankhellyel rendelkezik, akkor a sziránusz pénzváltóknál igen borsos áron, darabonként 10000 aranyért bérelhet még újabb 40 helyet. Így a maximális banki tárhely egy karakternél 100. |
Erő: | 21 (28) | Szint: | 24 | Merészség: | 4/5 | Magasság: | 155 cm |
IQ: | 30 (32) | Támadás: | 32 (34) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 88 kg |
Ügyesség: | 25 (28) | Védekezés: | 38 (42) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 21/21 év |
Egészség: | 24 (26) | Életpont: | 567/396 | Jellem: | jó (232) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 25 (34) | Varázspont: | 527/231 | Pénz: | 879 arany | Kép. pont: | 25 |
Tudatpont: | 45/8 | Pszi pont: | 94/5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 2/66 | vágófegyverek: | 23/46 (+11%) | ütőfegyverek: | 30/21 (+18%) |
lőfegyverek: | 28/13 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (260%) << varkaudar szablya (#516) (300%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (11 -15.); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (16 -21.); vashegyű nyíl (#176) (22 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
128,69 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
A Végzet Vermében a 2. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 106,96 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 91 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/14 (+24%) | 2. nyomkövetés: | 26/83 (+20%) | 3. mászás: | 4/8 (+12%) |
4. csapdakészítés: | 18/77 (+24%) | 5. csapdaészlelés: | 3/80 | 6. gyógyítás: | 10/20 |
7. titkosírás: | 1/75 | 8. felderítés: | 4/6 | 9. szörnyidomítás: | 7/58 |
10. teológia: | 25/67 (+12%) | 11. taumaturgia: | 21/68 (+11%) | 12. szerencsejáték: | 1/35 |
13. versengés: | 5/65 | 14. zene: | 7/13 | 15. szörnyismeret: | 19/7 (+22%) |
16. pszi: | 14/53 (+18%) | 17. zárnyitás: | 8/85 | 18. vadászat: | 6/22 |
19. bányászat: | 17/55 (+12%) | 20. úszás: | 1/0 | 21. főzés: | 13/62 (+11%) |
22. csapatmunka: | 1/10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
segítesz max. 18 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 8 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), bundás kabátot (#1068) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 50) |
fémbontó szójer (#150), Túlélők (#9172), bandita (#758), nektoraf (#355), sötét gnóm (#132), troll ritualista (#365), ekharion bébi (#768), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 6 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | Techiulan aurája (#261) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | gonoszok (#988) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | éltető morf (#7625) | varázsvédelem (#34) | >> | vark. nekromanta (#173) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 241 TVP áll rendelkezésedre! |
2.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal! (teljesítve) |
3.) Legyél NAGYON jó. [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 80-as jóságot!] (teljesítve) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. városháza (685): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 21, 22, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 53, 66, 68, 124, 126, 170, 175, 187, 192, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 16, 18. |
Kész: 1. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 582, a megölt főholtak száma: 3, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 65622. |
A morf invázióban megölt morfok száma: 14, az összesen kapott pontszám: 1400. |
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 447, az összesen kapott pontszám: 75730. (összesen ölhető: 642 ) |
A második Végzet Vermében 1 szintet teljesítettél. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
mérgezett fegyver (119) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kp. varázsenergia (191) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 7 TU. szükséges még: 43 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 8495 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
27 | arany (#50) | 1 | ugh méreg (#166) | 4 | vashegyű nyíl (#176) | |||
13 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | dorony tüdő (#212) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 10 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | kaja (#2) | 5 | kaktusztüske (#114) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
1 | magszim bél (#103) | 10 | mákrózsa virág (#56) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | tankány karom (#237) | 4 | vízionár szem (#102) |
127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | |
66 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
72 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
73 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
74 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
75 | |
|
|
|
|
|
|
|
|