Karakterszám: |
5365 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
121 |
Játékhét: |
141 |
E forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
491 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2004. okt. 29. 8h:59' |
A következõ
fordulód táplálható: 2004. nov. 1. |
|
E-mail!
HEGYESFÜLÛ THOR KALANDJAI
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
**
1. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Gyudron, egy hosszú, fekete hajú, barna
szemû, vastag sötét bõrû, zöldvérû galetki férfi. [aura: régészet: 11.]
A Mutánsok klánjának mutáns-jelölt rangú tagja. Az Éjfarkas Klán szövetségbe
tartozik. Végignézed a felszerelését: Förtelmes maszk, Rogan karkötõje,
a kalmár nyaklánca, szivárvány karkötõ, ezüst nadrág, a tárgyalás gyûrûje,
ében láncing, óriás fülbevaló, zsugorító gyûrû, a mutáció gyémántja, az
ellenállás vándorcsizmája, khaldoran öv, a túlélés bronz amulettje, arany
tanítványköpeny. Elõször megpróbál meggyõzni, hogy átokszórjatok. Nemet
intesz. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál.
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Gyudron |
Mentális robbanás |
kudarc |
(-5)50 |
(-9)46 |
Hegyesfülû Thor |
Pszi csáp |
+9
PE |
(-3)32 |
(+0)35 |
2. |
Gyudron |
Tudati méreg |
+3 méreg |
(-6)44 |
(+0)46 |
Hegyesfülû Thor |
Pszi csáp |
kudarc |
(-6)26 |
(-3)32 |
3. |
Gyudron |
Tudati méreg |
+3 méreg |
(-6)38 |
(+0)46 |
Hegyesfülû Thor |
Pszi csáp |
kudarc |
(-9)17 |
(-6)26 |
4. |
Gyudron |
Pszi csáp |
+8 PE |
(-3)35 |
(-1)45 |
Hegyesfülû Thor |
Pszi csáp |
+9
PE |
(-9)8 |
(-5)21 |
5. |
Gyudron |
Pszi csáp |
+8 PE |
(-3)32 |
(-1)44 |
Hegyesfülû Thor |
Pszi csáp |
+9
PE |
(-8)0 |
(-5)16 |
6. |
Gyudron |
Pszi csáp |
+8 PE |
(-3)29 |
(+8)52 |
Hegyesfülû Thor |
semmi |
semmi |
(+0)0 |
(-14)2 |
7. |
Gyudron |
Pszi csáp |
+8 PE |
(-3)26 |
(+3)55 |
Hegyesfülû Thor |
semmi |
semmi |
(+0)0 |
(-2)0 |
Ez bizony siralmas vereség volt. (-32 életpont.)
**
1. NAP ** Látogatód érkezik, aki
Shai-Hulud a férgek ura, egy gyönyörû,
büdös, nyálkás, rücskösbõrû féreg kinézetû galetki férfi. [aura: 1-es életszívás.]
A Bárdok klánjának muzsikus rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik.
Tárgyai: a titán utazóköpenye, a Kõ Kardja, Rogan karkötõje, szivárvány
karkötõ, az elfek csonttõre, a légzés díszes karkötõje, a sólyom ezüst
fülbevalója, az elektromosság malachitgyûrûje, az egyensúly gyûrûje, a
tökéletesség háromszögszimbóluma, az elfek szimbóluma, a teknõs vándorcsizmája,
szivárványkristály, a tudós csepp fülbevalója, a gyorsaság csonttõre, a
sólyom csatos öve. Elõször megpróbál meggyõzni, hogy átokszórjatok. Határozatlanul
biccentesz.
Köszönés helyett ezt mondja: "Te címeres ökör!" Rögtön visszavágsz: "Törd
ki a fogad, s feküdj a bölcsõbe!" A következõt mondja neked: "Olyan görbén
állsz itt, mint egy reumás troll!" Vörösödik a fejed, de nem bírsz hamarjában
épkézláb választ kitalálni. Szomorú nyögéssel beismered, hogy vereséget
szenvedtél. A gyõztes jutalma lélekenergia.
**
1. NAP ** Bejön a barlangodba
Lélekszívó, egy mindig lélekenergiára éhes
férfi. A Mutánsok klánjának növekmény rangú tagja. Tárgyai: bronzmedál,
khaldoran öv, az egyensúly gyûrûje, óriás fülbevaló, a gyorsaság utazóköpenye,
Örökkévalóság Zafírja, Rogan karkötõje, a sün malachit karkötõje, a harcos
halotti maszkja, ozin fülkarika, ében láncing, a mutáció gyémántja, pajzs,
az elefánt díszes karkötõje. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved
beszélgetni. Bólintasz.
Örömmel fogadod a vendéget, és hogy még jókedvûbb legyen a baráti trécselés,
ennivalóval kínálod. Õ is hozott magával ajándékba néhány finomságot, amit
felajánl neked. Nekiláttok az ételnek. Az evés befejeztével izgalmas beszélgetésbe
bonyolódtok, a téma: vajon hogyan nézhet ki az Ellenség? Mit csinál most
odakint? A szó aztán a közelmúlt kalandjaira terelõdik, mindketten eldicsekedtek
gyõzelmeitekkel. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: vendéged feláll,
elbúcsúzik, és távozik. (+5% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod,
mi az a xenó lárva.
[ld. enc.]
**
1. NAP ** Szerény szállásodban lep meg
Jelena, egy ábrándos teremtés.
Hosszú haja a derekát és a szivedet is verdesi. Üde nõ. [aura: meggyõzõkészség:
8.] A Mutánsok klánjának förmedvény rangú tagja. A következõket látod nála:
a villám csizmája, Rogan karkötõje, Enyészmester, a tökéletesség vas lemezpáncélja,
bronzmedál, ozin fülkarika, a kalmár nyaklánca, a ragadozó sárgaréz nyaklánca,
az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, a villám csepp fülbevalója, a
sólyom vívótõre, a tökéletesség hosszú íja, a tárgyalás gyûrûje, díszes
villámöv, pajzs, a harcmûvész ezüst fejpántja, a mutáció gyémántja, a mentát
utazóköpenye. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál.
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Jelena |
Pszi csáp |
+13 PE |
(-3)52 |
(+0)55 |
Hegyesfülû Thor |
Pszi csáp |
+9
PE |
(-3)32 |
(-4)31 |
2. |
Jelena |
Pszi csáp |
+13 PE |
(-3)49 |
(+0)55 |
Hegyesfülû Thor |
Pszi csáp |
+9
PE |
(-3)29 |
(-4)27 |
3. |
Jelena |
Pszi csáp |
+13 PE |
(-3)46 |
(+0)55 |
Hegyesfülû Thor |
Pszi csáp |
+9
PE |
(-3)26 |
(-4)23 |
4. |
Jelena |
Pszi csáp |
+13 PE |
(-3)43 |
(+0)55 |
Hegyesfülû Thor |
Pszi csáp |
+9
PE |
(-3)23 |
(-4)19 |
5. |
Jelena |
Pszi csáp |
+13 PE |
(-3)40 |
(+0)55 |
Hegyesfülû Thor |
Pszi csáp |
+9
PE |
(-3)20 |
(-4)15 |
6. |
Jelena |
Pszi csáp |
+13 PE |
(-3)37 |
(+0)55 |
Hegyesfülû Thor |
Pszi csáp |
+9
PE |
(-3)17 |
(-4)11 |
7. |
Jelena |
Pszi csáp |
+13 PE |
(-3)34 |
(+0)55 |
Hegyesfülû Thor |
Pszi csáp |
+9
PE |
(-3)14 |
(-4)7 |
8. |
Jelena |
Pszi csáp |
+13 PE |
(-3)31 |
(+0)55 |
Hegyesfülû Thor |
Pszi csáp |
+9
PE |
(-3)11 |
(-4)3 |
9. |
Jelena |
Pszi csáp |
+13 PE |
(-3)28 |
(+0)55 |
Hegyesfülû Thor |
Pszi csáp |
+9
PE |
(-3)8 |
(-3)0 |
Agyad szinte összeroppant a szörnyû vereségtõl. (-21 életpont.)
**
4. NAP ** Pihenésedet megzavarja
Tintilla, a Derûs, egy áfonyaszemû,
kedves hölgy, aziránt érdeklõdve, hogy-hogy a hatalmad még nõ. A Pszionicisták
klánjának fókuszáló rangú tagja. Végignézed a felszerelését: az egyensúly
gyûrûje, a kalmár nyaklánca, bronzmedál, szivárvány karkötõ, ozin fülkarika,
nagyobb pókcsatos öv, a tárgyalás gyûrûje, Enyészmester, a tökéletesség
nagy pajzsa, a mágia utazóköpenye, a méreg csizmája, a törpék könnyû íja,
a titán vassisakja, a tökéletesség márványgyûrûje, a szalamandra csonttõre,
az erõ amulettje, óriás fülbevaló, a bûz vas lemezpáncélja, a méreg malachit
karkötõje. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz
van kedve.
Így köszön: "Te sárgafülû borjú!" Ezt kiáltod vissza: "Te kecskelábú, kalánfülû
ördög!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "Hogy esnél hasra a saját csámpás
lábadban!" Vörösödik a fejed, de nem bírsz hamarjában épkézláb választ
kitalálni. Megadóan sóhajtasz: vesztettél. A gyõztes jutalma lélekenergia.
**
5. NAP ** Amíg aludtál, betört hozzád valaki, de szerencsére felriadtál.
Megnézed a rablót:
Böfike, egy egy fekete hajú, büdöskés, illemet nem ismerõ
férfi. [aura: mágia: 7.] A Halhatatlanok klánjának a rend híve rangú tagja.
A Kiválasztottak szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: khaldoran
öv, bronzmedál, a kalmár nyaklánca, ezüst fejpánt, az egyensúly gyûrûje,
szivárvány karkötõ, a tárgyalás gyûrûje, kék gömb, Rogan karkötõje, ezüst
nadrág, a hatalom rubinja, ében láncing, ozin fülkarika, a túlélés sárgaréz
nyaklánca, a sav márványgyûrûje, óriás fülbevaló, a sebesség malachit karkötõje,
ezüst porontyköpeny, az Örökkévalóság Rubinja, spanyolcsizma. Megremegnek
a hegyek, ahogy kezdetét veszi az összecsapás.
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy mérges csípés
varázslatot. Böfike megúszta! Lelet, a vámpírdenevér ellenállt a varázslatnak.
Bodri, a mahomohi megmérgezõdött. (-14 vp.) Totó kerek kõvel lövi Böfikét.
(8 sebzést okozott.) Böfike Totó felé mozog. Lelet, a vámpírdenevér máris
elõtted terem! Bodri, a mahomohi megközelíti Méregcsókot. Méregcsók
elindul Bodri, a mahomohi felé. Böfike Totót támadja. Totó halálhörgés
közepette a földre zuhan. Lelet, a vámpírdenevér téged támad. Pofáját
nagyra tátva harap fogával.
(29 ép-t sebzõdtél). Bodri, a mahomohi és
Méregcsók egymással harcolnak. Regenerálsz (+4 ép) Mérgezõdik: Bodri,
a mahomohi
8 ép-t sebzõdik.
*** 2. KÖR *** Elmormolsz egy jégcsóva varázslatot. Böfike
sebzõdik 75 ép-t.
(-5 vp.) Böfike Méregcsókot rohamozza. Bodri, a mahomohi és Méregcsók
egymással harcolnak. Böfike Méregcsókot támadja. Méregcsók halálhörgés
közepette a földre zuhan. Lelet, a vámpírdenevér rád veti magát. Kitátja
száját, harapni próbál fogával. Elkerülted. Regenerálsz (+4 ép) Méreg:
Bodri, a mahomohi
sebzõdik 8 ép-t.
*** 3. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. Böfike
16 ép-t sebzõdik.
16 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) Böfike ájultan a földre zuhan. Bodri,
a mahomohi feléd mozog. Bodri, a mahomohi rád támad. Bodri, a mahomohi
csonttá fagyaszt jéghideg leheletével.
(25 ép-t sebzõdtél). Lelet, a vámpírdenevér
rád támad. Acsarogva harapni próbál fogával.
(27 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz
(+4 ép) Mérgezõdik: Bodri, a mahomohi
8 ép-t sebzõdik.
*** 4. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy jégcsóvát. Lelet,
a vámpírdenevér
67 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) Lelet, a vámpírdenevér hörögve
elterül. Bodri, a mahomohi téged támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ
pillanatban dermesztõ hideget köp rád.
(22 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz
(+4 ép) Mérgezõdik: Bodri, a mahomohi
sebzõdik 8 ép-t.
[A csatában összesen 158 sebzést okoztál, és 103 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Totó: 8/84, Méregcsók:
7/111.] Huh, nem bírtok egymással! Az eredmény döntetlen. Böfike meghajol
elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
**
7. NAP ** Bejön a barlangodba
Shai-Hulud a férgek ura, egy gyönyörû,
büdös, nyálkás, rücskösbõrû féreg kinézetû galetki férfi. A Bárdok klánjának
muzsikus rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. Felszerelése:
Éneklõ tunika, a titán utazóköpenye, a Kõ Kardja, az ügyesség könnyû nyílpuskája,
a méreg malachit karkötõje, szivárvány karkötõ, cseppkõ gyûrû, az elfek
csonttõre, a légzés díszes karkötõje, a sólyom ezüst fülbevalója, az elektromosság
malachitgyûrûje, az egyensúly gyûrûje, a nyomkeresés fejpántja, a tökéletesség
háromszögszimbóluma, az elfek szimbóluma, a teknõs vándorcsizmája, szivárványkristály,
a tudós csepp fülbevalója, a gyorsaság csonttõre, a sólyom csatos öve,
a gyorsaság karikaszimbóluma. Elõször megpróbál meggyõzni, hogy átokszórjatok.
Határozatlanul biccentesz.
Így köszön: "Egyszerûen undorító vagy!" Ezt kiáltod vissza: "Te leprás zombi!"
A következõt mondja neked: "Ha a hülyeség fájna, ordítanál!" Szóhoz sem
jutsz megdöbbenésedben! Micsoda átok!
- Rendben, elismerem - mondod -
Te vagy a jobb, vesztettem! - Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
**
8. NAP ** Ó, a fenébe! Amíg pihentél, valaki csendben ellopott tõled
3 ekinda hajat. Valami igazán jó csapdára lenne szükség.
**
11. NAP ** Eljön barlangodba
Cass, egy hosszú acélkék hajú, kék szemû,
karcsú nõ. [aura: illat: 13.] A Katonák klánjának zászlóvivõ rangú tagja.
A következõket látod nála: Behemót kerek pajzsa, Rogan karkötõje, az egyensúly
gyûrûje, az erõ szimbóluma, a tárgyalás gyûrûje, a gladiátor csepp fülbevalója,
a bûz halotti maszkja, a szívósság sárga öve, ében láncing, kék gömb, a
harcos díszes karkötõje, a védekezés karikaszimbóluma, óriás fülbevaló,
org.lázadás emlékérme, a ragadozó könnyû íja, Földanya vándorcsizmája,
a titán karikaszimbóluma, arany porontyköpeny, a majom ónix karkötõje.
Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Így köszön: "Még a bika alatt is borjút keresnél!" Rögtön visszavágsz: "Hogy
nõné be a folyondár a barlangodat!" Így szól hozzád: "Hogy szorulna beléd
örökre, amit megettél!" Vörösödik a fejed, de nem bírsz hamarjában épkézláb
választ kitalálni.
- Rendben, elismerem - mondod - Te vagy a jobb, vesztettem!
- Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
**
15. NAP ** Szerény szállásodban lep meg
Shai-Hulud a férgek ura, egy
gyönyörû, büdös, nyálkás, rücskösbõrû féreg kinézetû galetki férfi. A Bárdok
klánjának muzsikus rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. Viselt
tárgyai: Éneklõ tunika, a titán utazóköpenye, a Kõ Kardja, az ügyesség
könnyû nyílpuskája, a méreg malachit karkötõje, szivárvány karkötõ, cseppkõ
gyûrû, az elfek csonttõre, a légzés díszes karkötõje, a sólyom ezüst fülbevalója,
az elektromosság malachitgyûrûje, az egyensúly gyûrûje, a tökéletesség
háromszögszimbóluma, az elfek szimbóluma, a teknõs vándorcsizmája, szivárványkristály,
a tökéletesség halotti maszkja, a tudós csepp fülbevalója, a gyorsaság
csonttõre, a sólyom csatos öve, a gyorsaság karikaszimbóluma. Elõször megpróbál
meggyõzni, hogy átokszórjatok. Határozatlanul biccentesz.
Köszönés helyett ezt mondja: "Hogy szakadna be a barlangod!" Ezt kiáltod
vissza: "Te kékorrú pocokvadító!" A következõt mondja neked: "Igaz, hogy
már tíz éve ezen a szinten laksz?" A fenébe, hirtelenjében nem tudsz visszavágni!
Megadóan sóhajtasz: vesztettél. A gyõztes jutalma lélekenergia.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 22804.) A te szinteden a legnevesebb
Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve
7084.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*szept. 23.* Elkh Alhan Dozo teljesítette a 23. küldetést, amit a mágustoronyban
kapott.
*szept. 23.* Brutusz teljesítette a 14. küldetést, amit a palotában
kapott.
*szept. 24.* Jelena teljesítette az 5. küldetést, amit a boltban
kapott.
*szept. 27.* Black Diamondot legyõzte harcban egy törpe útonálló.
*szept. 30.* Jelena pszionikus küzdelemben diadalt aratott Elkh Alhan
Dozo felett.
*okt. 5.* Shai-Hulud a férgek ura mellé szegõdött egy rovarsámán.
*okt. 11.* Black Diamondot legyõzte harcban egy xenó féreg.
*okt. 11.*
Brutusz teljesítette a 17. küldetést, amit a templomban kapott.
*okt.
11.* Brutuszt legyõzte harcban egy xenomorph csecsemõ.
*okt. 11.* Halál
Hozó egy tolvaj! Szerencsére lebukott.
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*szept. 20.* Theo pszionikus küzdelemben diadalt aratott Rip Imhotep Kázmér
felett.
*szept. 21.* Clow és Athlan megküzdöttek egymással, és Clow gyõzött.
*szept. 24.* Maximilian Ûbertápot majdnem felfalta egy xenomorph gyermek.
*szept. 29.* Clowt legyõzte harcban egy xenomorph gyermek.
*szept. 30.*
Zorander, a mágust kis híján megölte egy nagyobb tûzelementál.
*okt. 1.*
Endyr gyõzelmet aratott Hydron felett.
*okt. 4.* Alba Regina és Theo
megküzdöttek egymással, és Alba Regina gyõzött.
*okt. 5.* Endyr pszionikus
párviadalban legyõzte Balszerencsét.
*okt. 6.* Endyr és Hydron megküzdöttek
egymással, és Endyr gyõzött.
*okt. 11.* Leph Arlone a szétszórtat kis
híján megölte egy sziklaóriás sámán.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 285.]
hp 4 10 15 92 98 |
harci program |
A következõ sor került a harci programodba: energiatüske t.var. ha ellenfeled
#92. Prioritás: 98.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 285.]
kno 5 5 15 4 |
5. képességre 5 képességpont |
Elköltesz 5 képességpontot a mágia tulajdonságod növelésére. Elköltesz 4
képességpontot a regeneráció harci képességed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a regeneráció szakértelmed 10. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 285.]
h 8 2 |
8. tárgy használata |
Elnyeled az õskövet. A hatás azonnal érezhetõ! A sok gyakorlás meghozta
eredményét, az IQ tulajdonságod most már 20!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 285.]
az 3414 1121 23157 |
tárgy azonosítása |
Kíváncsian nézel meg néhány tárgyat.
A káosz mágikus köntöse: értéke 207
arany. A következõ képességeket azonosítod: +2% védekezés, +3 vastag bõr,
+2 lõfegyver, +3 imm.mérg.gázra.
Vándorcsizma: értéke 12 arany. Hatása
a képességeidre: +4% védekezés.
Az enyészet ezüst fejpántja: értéke 125
arany. A tárgy érdekes tulajdonságokkal rendelkezik: +6% védekezés, +3
savlehelet.
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 279.]
Hosszasan dolgozol, míg végül sikerül rendbehoznod a már használhatatlannak
hitt a hatalom amulettjét.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 269.]
kf 7045 |
bekészíted a 7045. tárgyat |
Felveszed a hatalom amulettjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 269.]
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan
dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az
eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete:
139.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 249.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
v 154 |
154. varázslat elmondása |
Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy kisebb erõpajzs varázslatot.
(+9% védekezés.) (-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 246.]
bsz |
belépés szövetségi barlangba |
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Mielõtt bármi máshoz kezdenél, jót lakmározol az élelmiszerraktárban. (+7%
jóllakottság.) Nem ártana bemelegíteni a mai vadászathoz - a barakkban
gyakorolsz. (+5% támadás, +2 lehelet kör végéig.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 243.]
Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Elsõ dolgod, hogy végigkérdezed a kínálatot,
és megkérded, mi mennyibe kerülne neked: kemény bõrpáncél (#3) 33 ap, törpe
pikkelyvért (#4) 41 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél
(#9) 16 ap, parittya (#10) 9 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12)
16 ap, sziklarepesz (#13) 4 ap, üvegcse (#14) 3 ap, bolhedor szárny (#15)
8 ap, mandolin (#19) 66 ap, kötél (#128) 16 ap, rozsdás kard (#131) 9 ap,
ében tündekard (#132) 33 ap, ében nyílpuska (#133) 49 ap, ében láncing
(#134) 66 ap, díszes fejék (#135) 16 ap, üvegszimbólum (#138) 24 ap, elektronit
(#141) 16 ap, ekinda haj (#147) 24 ap, húsevõ bibe (#151) 16 ap, mandibula
(#157) 6 ap, yeti csont (#160) 18 ap, a füvész köpenye (#193) 66 ap, törpe
balta (#224) 6 ap, lelakatolt ládikó (#310) 495 ap, vas lemezpáncél (#1001)
142 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 211 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 63
ap, bõr mellvért (#1046) 102 ap, bronz mellvért (#1047) 162 ap, kerek pajzs
(#1061) 37 ap, nagy pajzs (#1062) 79 ap, vassisak (#1076) 37 ap, szárnyas
sisak (#1077) 79 ap, szarvas sisak (#1078) 146 ap, halotti maszk (#1091)
23 ap, csontmaszk (#1092) 63 ap, díszes fejpánt (#1106) 23 ap, ezüst fejpánt
(#1107) 63 ap, csillogó fejpánt (#1108) 126 ap, vándorcsizma (#1121) 23
ap, fekete csizma (#1122) 63 ap, utazóköpeny (#1136) 19 ap, kék köpeny
(#1137) 57 ap, díszes köpeny (#1138) 118 ap, zöld köntös (#1151) 23 ap,
átlátszó köntös (#1152) 63 ap, díszes köntös (#1153) 126 ap, könnyû íj
(#1271) 37 ap, hosszú íj (#1272) 79 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 63 ap,
nehéz nyílpuska (#1287) 112 ap, harci nyílpuska (#1288) 186 ap, csonttõr
(#1301) 23 ap, rövid tõr (#1302) 63 ap, görbekard (#1316) 37 ap, hosszúkard
(#1317) 79 ap, barbár lándzsa (#1331) 37 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 79
ap, hosszú lándzsa (#1333) 146 ap, az erõ utazóköpenye (#1586) 180 ap,
a pontosság könnyû íja (#4421) 198 ap, a torony bõr mellvértje (#18146)
316 ap, a torony zöld köntöse (#18251) 237 ap, a küzdelem vassisakja (#20426)
251 ap, a küzdelem zöld köntöse (#20501) 237 ap, a gyõzelem csonttõre (#21101)
237 ap, a tûz csonttõre (#22451) 130 ap, a tûz fogazott kardja (#22468)
108 ap, az enyészet hosszú íja (#23322) 263 ap, a villám könnyû íja (#23771)
144 ap, a villám görbekardja (#23816) 144 ap, a regenerálódás könnyû pikkelyvértje
(#24416) 170 ap, a regenerálódás könnyû láncinge (#24431) 223 ap, a sün
bíbor láncinge (#24882) 362 ap, a teknõs vassisakja (#25376) 144 ap, a
szalamandra díszes pikkelyvértje (#25767) 297 ap, a szalamandra bíbor láncinge
(#25782) 362 ap, a szalamandra kerek pajzsa (#25811) 144 ap, a szalamandra
halotti maszkja (#25841) 130 ap, a yeti karikaszimbóluma (#26411) 138 ap,
a yeti barbár lándzsája (#26531) 144 ap, a sav szárnyas sisakja (#26727)
263 ap, a sav könnyû íja (#26921) 144 ap, a sav gyalogos lándzsája (#26982)
263 ap, az elektromosság könnyû láncinge (#27131) 223 ap, az elektromosság
bõr mellvértje (#27146) 209 ap, az elektromosság csontmaszkja (#27192)
247 ap, az elektromosság kék köpenye (#27237) 241 ap, az elektromosság
zöld köntöse (#27251) 130 ap, az elektromosság ezüst nyaklánca (#27282)
257 ap, az elektromosság kõamulettje (#27296) 130 ap, az elektromosság
harci nyílpuskája (#27388) 479 ap, az elektromosság barbár lándzsája (#27431)
144 ap, a légzés fekete csizmája (#27672) 247 ap, a légzés csontamulettje
(#27747) 247 ap, a légzés márványgyûrûje (#27776) 130 ap, a légzés malachit
karkötõje (#27791) 130 ap, a légzés ezüst fülbevalója (#27807) 241 ap,
a légzés görbekardja (#27866) 144 ap, az angyalok bõr mellvértje (#28046)
209 ap, az angyalok karikaszimbóluma (#28211) 138 ap, az ellenállás könnyû
láncinge (#28481) 223 ap, az ellenállás díszes fejpántja (#28556) 130 ap.
Eladsz 3 õsi relikviát 128 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 238.]
be 3 |
meglátogatod a 3. épületet |
Visszamész a barlangodba. A város egyik legfélelmetesebb épületét, a varázslótornyot
látogatod meg. Itt szinte tapintható a mágia! Félve lépsz be az ajtón.
Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze
minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen).
Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az
arany ár látható: tûzgolyó (#12, IQ18, 250ap) energiafolyam (#24, IQ15,
300ap) animáció (#32, IQ13, 400ap) halál csókja (#33, IQ18, 450ap) elemek
parancsa (#41, IQ16, 220ap) csendvarázs (#42, IQ12, 250ap) direkt kontaktus
(#47, IQ20, 450ap) gyógyító szellõ (#139, IQ14, 260ap) sárkánylehelet (#151,
IQ14, 300ap) felejtés (#152, IQ10, 100ap) dermesztés (#164, IQ15, 320ap)
Egy vénségesen vén mágus szólít meg.
- Gyehhmekem! Ifjú, eõsh galhetki!
Egy thitkosh - kh - vaháslatot tanhítok nekhed, ha hozzol nekhem néhány
ahpóságot, amihe szühségem van a kihséleteimhez. - bólintasz, mire a mágus
folytatja. - a köhvetkehzõ táhgyak mindehgyikéhbõ egyhe lenne szühségem:
lemú háhtya, nohnetáh gumó, nohdkhistáhly, molad púp, elekthonith, mandihbula,
húsevõ bihbe. Elõhe is köhönöm! - az öreg szavai ezzel köhögésbe fulladnak.
Na, szép kis bevásárlólista!
(23. kaland, összesen 40 TVP-t igényel.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 233.]
be 12 0 1256 1211 |
meglátogatod a 12. épületet |
Belépsz a Mágusok Klánjának épületébe. [a csepp fülbevaló nem megfelelõ.]
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 228.]
be 12 4 22 |
meglátogatod az 12. épületet |
Ellátogatsz a Mágusok Klánjának épületébe. Vomhebar varázsló átveszi a füveket,
és biccent.
- Az elsõ feladat nem okozhatott nagy nehézséget, mint ahogy
a második sem fog. Tanúsíts különleges nagy hõsiességet egy nehéz kaland
során! [Költs el egyetlen próba során legalább 5 hõsiesség pontot, ezután
bármikor jelentkezhetsz a BE 12 4 paranccsal.]
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 223.]
ho 2 |
hõsiesség pont használata |
Szükség esetén egy próbánál max. 2 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 223.]
(8. kaland:) Mit veszthetsz? Hiszen a kísérlet egyszer kudarcot vallott,
másodjára már biztosan jobban fog sikerülni. Jelentkezel az akadémián,
hogy vállalod a segédséget. Láthatóan nagyon örülnek neked, talán mégsem
tolongtak a jelentkezõk. Hmmm... Most már késõ visszakozni. Ahogy gondoltad,
a terem közepén, az átlátszó gömbben kell elhelyezkednek. A kísérletet
vezetõ tudós, Kíváncsi Rotuand elmagyarázza, hogy egyfajta katalizátorként
fognak felhasználni, nagy töménységû lélekenergia fókuszálása során. Arról
is biztosít, hogy nem eshet bajod. Vajon ezt mondták az elõzõ jelentkezõnek
is?
Beállsz a gömb közepére, míg a tudósok odakint készülõdnek. Kissé
vacog a fogad, amikor megkezdõdik a kísérlet.
[Mágia próba 13-as küszöbre:
sikeres] Koncentrálsz, és kontrollálod a beléd áramló és rajtad átfolyó
energiákat. Érzed, hogy a lélekenergia csomókban gyûlik körülötted, ki-be
áramlik a pórusaidon. Módosítod a szervezetedet, hogy az áramlás szabadabb
legyen.
[Transzformáció próba 5-ös küszöbre: sikeres] Kitágulsz, az
energia áramlását szabadon vezetõ csatornává válsz. A tudósok feszült arccal
figyelnek, Kíváncsi Rotuand biztatólag biccent feléd. Úgy tûnik, egyenlõre
minden jól halad! Hirtelen erõteljes fájdalmat érzel. [50 életpontot sebzõdsz.]
A tudósok rémülten néznek egymásra, de te sokkal rémültebb vagy. A kísérlet
azonban folytatódik! Koncentrálsz, hogy irányítani tud a körülötted egyre
vadabbul tomboló mana- és lélekenergia vihart.
[Transzformáció próba
8-as küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Az erek kidagadnak a homlokodon,
az izzadság patakokban folyik rajtad. Nem mersz lenézni, hogy a testeden
levõ elváltozásokat lásd, de a tudósok némelyike nagyon aggódó pillantást
vet rád. Egyszercsak hangos reccsenés hallatszik. [60 életpontot sebzõdsz.]
Már majdnem elájulsz a fájdalomtól! Hirtelen azonban a fájdalom megszûnik,
légiesen könnyûnek érzed magad. A következõ pillanatban minden elsötétül
körülötted. Amikor magadhoz térsz, a tudósok körülötted nyüzsögnek, gratulálnak.
Valami furcsát érzel: nocsak, veszed észre a válladra pillantva, izmaid
megnagyobbodtak! (+1 erõ.) Láthatóan, a tudósoknak is tetszik az eredmény.
No persze, gondolod megvetõen, ahhoz képest, ami lélekenergia itt elfolyt,
ennél többet is el lehetett volna érni, kevesebb kockázattal! Na mindegy,
kéred a jutalmadat.
Kíváncsi Rotuand elkerekedett szemmel néz rád, majd
a megdagadt izmokra mutat.
- Itt a jutalmad, barátom! Hihetetlen ajándékban
volt részed, de mi is hálásak vagyunk a közremûködésért. Ha újabb feladatra
vágysz, bátran keresd fel az akadémiát! (+1 hõsiesség pont.)
(Feltételes
gyógyítás:) kisebb gyógyítást használsz gyógyításra. Gyógyulsz 19 életpontot.
(-3 vp.) Gyógyulsz 15 életpontot. (-3 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz
14 ép-t. (-3 vp.) 17 ép-t gyógyított rajtad. (-3 vp.)
[37 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]
ho 0 |
hõsiesség pont használata |
Szükség esetén egy próbánál max. 0 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]
m 13 2 3232 2215 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 13,2) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 13,3) Nem sokat töprengesz, mész dél felé. A csarnok egy üres keresztfolyosójára
értél.
(M 14,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 13,4) A térképet megvizsgálva, lefelé indulsz. Egy üres barlangterembe
érkezel.
(M 14,4) Keleti irányba folyatod utadat. Torzszülöttek fészkét pillantod
meg. Micsoda szentségtörés! A te feladatod, hogy megtisztogasd az Õsök
Csarnokát. Ellenfeleid egy óriáspók (#89) [aura: imm. méregre: 82.] és
egy káoszmágus (#91) [aura: mágia: 13.].
*** 1. KÖR *** Ellõsz egy mérges csípés varázslatot. Az óriáspók megúszta!
A káoszmágus megmérgezõdött. (-14 vp.) Összegyûjtve mágikus energiáit,
a káoszmágus elvarázsol egy tûzgolyót.
20 ép-t sebzõdtél. Totó
sebzõdik
24 ép-t. Méregcsók
sebzõdik 27 ép-t. Totó az óriáspókot próbálja távolról
eltalálni.
(9 ép-t sebzett.) Az óriáspók Méregcsókot rohamozza. Méregcsók
elindul az óriáspók felé. Az óriáspók és Méregcsók egymással harcolnak.
Méregcsók megtántorodik. Regenerálsz (+5 ép) Mérgezõdik: A káoszmágus
8 ép-t sebzõdik.
*** 2. KÖR *** A káoszmágus elõhív egy energiafolyam varázslatot. Gyengülsz
(-26% támadás).
18 életpontnyit sebzõdsz. Totó megtántorodik. Totó
20
sebzést kap. Totó a káoszmágust lövi. Nem talált. A káoszmágus felé mozogsz,
hogy megtámadhasd. Támadod a káoszmágust. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ
hideget köpsz rá.
(40 ép-t sebeztél). Az óriáspók és Méregcsók egymással
harcolnak. Méregcsók megtántorodik. Méregcsók halálos sebet kapva a földre
zuhan. Regenerálsz (+5 ép) Méreg: A káoszmágus
sebzõdik 8 ép-t.
*** 3. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. A káoszmágus
16 ép-t sebzõdik. Ennek eredményeképp gyógyulsz 16 ép-t. (-4 vp.) A káoszmágus
holtan terül el. Totó felemeli a kerek követ, és az óriáspók felé lõ.
(9 ép-t sebzett.) Az óriáspók máris elõtted terem! Az óriáspók rád veti
magát. Csáprágóját próbálja beléd mélyeszteni.
(19 ép-t sebzõdtél). Bénító
méreg hatol beléd. Gyengülsz (-27% támadás). Nehezen bírod a szagát.
(-13
ép.) Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 56 sebzést okoztál, és 70 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Totó: 18/44, Méregcsók:
1/68.] Ennek fele sem tréfa! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Újra a 13,4-es
mezõn vagy.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítást használsz gyógyításra.
Gyógyulsz 18 életpontot. (-3 vp.) 16 ép-t gyógyított rajtad. (-3 vp.)
(M 14,4) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 14,4) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 13,3) Óvatosan lépkedsz tovább. A barlangszobában, ahová az út vezet,
nincs semmi néhány kövön kívül.
Elhagyod a labirintust.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba,
amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé
elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak.
Szolgád, óriás skorpió újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét,
és kifizetsz 30 aranyat.
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 162.]
m 5 9 211 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 5,9) Visszatérsz az Õsök Csarnokába. Milyen csendes itt minden!
(M 6,9) Tovább keletre! Egy régi, kopott, de még mindig méltóságteljes trónt
látsz. Szinte csalogat, hogy ülj bele! Nem kétséges, hogy az õsök mágikus
képességekkel ruházták fel. Magad mögött hagyod a trónt.
(M 6,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]
mak 3 |
3. makró definiálása/hívása |
Elhagyod a Csarnokot. Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási
kráter falán. Az itt található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal
ezelõtt. Talán rábukkansz valami érdekesre... Egy kürtõ mellett mész el,
amelybõl friss légáramlatot érzel. Lepillantasz. Nem látsz semmit, de hangfoszlányok
jutnak el hozzád! Csak a kincs szót bírod kivenni. Hmm! Késõbb érdemes
lenne visszajönni, és lemászni.
(398. kaland, összköltsége 20 TVP.) Hangot
hallasz magad mögött. Megpördülsz. Ellenfeleid egy szárazföldi uborka
(#97) és 2 sötét elf harcos (#83).
*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy mérges csípést.
A szárazföldi uborka ellenállt a varázslatnak. Az 1. sötét elf harcost
védi rezisztanciája. A 2. sötét elf harcos ellenállt a varázslatnak. (-14
vp.) Az 1. sötét elf harcos varázshatalma segítségével elmond egy csendvarázst.
Ellenállsz a varázslatnak. Totó a szárazföldi uborkát lövi.
(3 ép-t sebzett.)
A 2. sötét elf harcos elmormol egy csendvarázs varázslatot. Ezt most megúsztad.
Méregcsók megközelíti a szárazföldi uborkát. A szárazföldi uborka Méregcsók
felé mozog. Méregcsók és a szárazföldi uborka egymással harcolnak. Regenerálsz
(+5 ép) Méreg hatás: A szárazföldi uborka
8 ép-t sebzõdik.
*** 2. KÖR *** A 2. sötét elf harcos elmormol egy csendvarázs varázslatot.
Nem hat rád. Néhány rövid kézmozdulat után az 1. sötét elf harcos létrehoz
egy csendvarázs varázslatot. Ezt most megúsztad. Totó az 1. sötét elf
harcost próbálja távolról eltalálni.
(16 sebzést okozott.) Megindulsz az
1. sötét elf harcos felé. Már ott is vagy! Támadod az 1. sötét elf harcost.
Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel.
(41 ép-t sebeztél). Az 1. sötét
elf harcos kileheli lelkét. Méregcsók és a szárazföldi uborka egymással
harcolnak. Regenerálsz (+5 ép) Méreg hatás: A szárazföldi uborka
16 ép-t
sebzõdik.
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. sötét elf harcos elvarázsol
egy csendvarázst. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Totó a 2. sötét
elf harcost próbálja távolról eltalálni.
(18 ép-t sebzett.) Támadod a 2.
sötét elf harcost. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel.
(41 ép-t sebeztél).
A 2. sötét elf harcos hörögve elterül. Méregcsók és a szárazföldi uborka
egymással harcolnak. Regenerálsz (+5 ép) Mérgezõdik: A szárazföldi uborka
sebzõdik 24 ép-t.
*** 4. KÖR *** Megközelíted a szárazföldi uborkát. Totó a szárazföldi uborka
irányába megy. Megtámadod a szárazföldi uborkát. Nagy levegõt veszel, és
dermesztõ hideget köpsz rá.
(42 ép-t sebeztél). Totó a szárazföldi uborkát
támadja. Totó halálhörgés közepette a földre zuhan. Méregcsók és a szárazföldi
uborka egymással harcolnak. Regenerálsz (+5 ép) Méreg: A szárazföldi uborka
32 ép-t sebzõdik. A szárazföldi uborka halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 124 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Totó: 48/4, Méregcsók:
11/36.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd
áramlik némi lélekenergia (+37%). Szolgáidnak is jut 36%. Elteszed a zsákmányt,
ami 2 ében láncing, 2 ében nyílpuska, 2 ében tündekard és 19 arany. Tovább
dolgozol, mintha nem is zavartak volna. Varázsszagot érzel! Egy tárgy bukkan
elõ a földbõl: egy bajnokok itala.
(Feltételes gyógyítás templomban:)
Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang,
tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat
szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, katapulter újra él
és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 20 aranyat.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 141.]
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot,
és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Hangot
hallasz magad mögött. Megpördülsz. Ellenfeleid egy kék-vörös atya (#86),
egy kék testvér (#87) [aura: 5-ös méretû 8-as szintû jobb mancs.] és
egy vörös testvér (#88) [aura: gyorsaság: 10.].
*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy mérges csípés!
A kék-vörös atya megmérgezõdött. A kék testvér ellenállt a varázslatnak.
A vörös testvér megmérgezõdött. (-14 vp.) A kék-vörös atya elõhív egy elemi
védelem varázslatot. Totó a kék testvért próbálja távolról eltalálni.
(19 ép-t sebzett.) A vörös testvér Méregcsók irányába megy. A kék testvér
Méregcsók felé mozog. Méregcsók elindul a kék testvér felé. A vörös testvér
Méregcsókot támadja. A kék testvér és Méregcsók egymással harcolnak.
Méregcsók holtan terül el. Regenerálsz (+5 ép) Méreg hatás: A kék-vörös
atya
8 ép-t sebzõdik. Méreg: A vörös testvér
sebzõdik 8 ép-t.
*** 2. KÖR *** A kék-vörös atya rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön
egy tûzfal. Totó a kék testvért próbálja távolról eltalálni.
(18 sebzést
okozott.) A kék testvér irányába mozogsz. A vörös testvér Totót rohamozza.
A kék testvért próbálod megsebezni. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel.
(A támadásnak nincs hatása.) A vörös testvér Totót támadja. A kék testvér
téged támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban dermesztõ hideget
köp rád.
(22 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+5 ép) Méreg: A kék-vörös atya
8 sebzést kap. Méreg hatás: A vörös testvér
sebzõdik 8 ép-t.
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot.
A kék testvér
16 sebzést kap. Ennek eredményeképp gyógyulsz 16 ép-t. (-4
vp.) A kék testvér halálos sebet kapva a földre zuhan. A kék-vörös atya
elmormol egy gyógyító szellõ varázslatot. Gyógyítja a kék-vörös atyát (+2
ép). A vörös testvér gyógyul 14 ép-t. A vörös testvér és Totó egymással
harcolnak. Regenerálsz (+5 ép) Mérgezõdik: A kék-vörös atya
8 sebzést kap.
Méreg: A vörös testvér
8 sebzést kap.
*** 4. KÖR *** A kék-vörös atya varázshatalma segítségével elmond egy gyógyító
szellõt. A kék-vörös atya visszanyer 2 életpontot. A vörös testvér visszanyer
19 életpontot. A kék-vörös atya irányába mozogsz.
33 életpontnyit sebzõdsz
a tûzfaltól. Támadod a kék-vörös atyát. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel.
(8 ép-t sebeztél). A vörös testvér és Totó egymással harcolnak. Totó
holtan terül el. Regenerálsz (+5 ép) Méreg hatás: A kék-vörös atya
sebzõdik
8 ép-t. A kék-vörös atya regenerálódik. Méreg hatás: A vörös testvér
8
sebzést kap.
[A csatában összesen 24 sebzést okoztál, és 55 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Totó: 52/65, Méregcsók:
0/25.] Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni! Reménykedsz, hogy legközelebb
nem zavarják meg az ásatást.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 131.]
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés
céljából. A kolónia egy olyan szegletét keresed fel, ahol nagyon sok barlang
van, így könnyû lesz választani. Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. A
zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Odabent fogad
Viharfelhõ, egy magas, izmos, hosszú hajú, csillogó szemû,
farkasokkal táncoló barbár férfi. A Mutánsok klánjának teremtmény rangú
tagja. A következõket látod nála: az egészség szárnyas sisakja, a sün kardja,
a gyõzelem malachit karkötõje, az egyensúly gyûrûje, Rogan karkötõje, a
gyorsaság gyûrûje, az energia karikaszimbóluma, az entek sárgaréz nyaklánca,
a tökéletesség ezüst fülbevalója, a ragadozó szimbóluma, a természet hosszú
íja, a sas márványgyûrûje, a mágia öve, ozin fülkarika, az egészség malachit
karkötõje, a természet vándorcsizmája, az egészség görbekardja, a gyorsaság
könnyû pikkelyvértje, a törpék átlátszó köntöse. Észre sem veszed, hogy
kipottyan a zsebedbõl a vörös karkötõ. Fõleg, mert a tárgy osztódott: egy
új példány lapul a zsákodban! Köszönés helyett ezt kiáltod: "Buta vagy,
mint a tök!" Azonnal visszavág: "Te moszatfaló vegetáriánus!" Nagy levegõ
után ezt kiáltod: "Úgy nézel ki, mint aki egyszerre kapta el az összes
ismert betegséget." Dühösen kiabálja vissza: "Sugárzik belõled a butaság,
mint görényteknõsbõl a tömény bûz." A fenébe, hirtelenjében nem tudsz visszavágni!
- Rendben, elismerem - mondod - Te vagy a jobb, vesztettem! - A gyõztes
jutalma lélekenergia.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 131.]
Készenléti állapotodat ellenõrzöd, majd elindulsz. Különösebb cél nélkül
kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Találtál egy alkalmas
barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Szertartásosan üdvözöl
Érctorkú Agmonhefron, egy csontsovány, aszott, halottfehér
bõrû, kopasz, rõtvörös szemû férfi. [aura: méret: 158.] A Bárdok klánjának
muzsikus rangú tagja. A Magiszterek szövetségbe tartozik. A következõket
látod nála: kristályamulett, szivárványkristály, fekete nadrág, szivárvány
karkötõ, az egyensúly gyûrûje, az egészség szimbóluma, Rogan karkötõje,
a kobra köpenye, a regenerálódás csatos öve, az ellenállás tõre, az enyészet
láncinge, az enyészet fülbevalója, a tökéletesség vassisakja, spanyolcsizma,
a küzdelem márványgyûrûje, a gyõzelem könnyû nyílpuskája, a lich csontamulettje.
Elsõ mondatod: "Bûzödet csak a csúfságod múlja felül!" Azonnal visszavág:
"Olyan buta vagy, mint egy csiga." Nem habozol, máris mondod: "Azt rebesgetik,
hogy ragálygomba terem a hónod alatt." Dühösen kiabálja vissza: "Igaz,
hogy a butaságodat csak a bûzöd múlja felül?" Csak hápogsz a szörnyû sértés
hallatán, nem tudsz mit mondani. Lehajtott fejjel elismered, Érctorkú Agmonhefron
volt a jobb. A gyõztes jutalma lélekenergia.
A tapasztalat hozza az igazi fejlõdést:
+1 átokszórás; [10 TVP-t használtál
fel, maradt még 121.]
[Manapoid torzszülöttet próbálsz elejteni.] A legjobb, amit tehetsz, egy
élvezetes vadászat. Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz,
amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ
torzszülött nem jutott ki. Egy nagy barlangteremben találod magad. Folyosók
vezetnek minden irányba. Észreveszel 1
ragálygombát. Szakértõ módon leszeded.
Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik! Elmosolyodsz. Ellenfeleid egy lidércláng
(#85) [aura: IQ: 22.], egy kék-vörös atya (#86) [aura: gyorsaság: 11.],
egy kék testvér (#87) és egy vörös testvér (#88).
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy mérges csípés
varázslatot. A lidérclángot védi rezisztanciája. A kék-vörös atya megmérgezõdött.
A kék testvér megúszta! A vörös testvér megmérgezõdött. (-14 vp.) A kék-vörös
atya rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy elemi védelem. A lidércláng
máris elõtted terem! A vörös testvér feléd rohan. A kék testvér máris elõtted
terem! A lidércláng téged támad. Kitátja száját, és villámokat küld feléd
torkából.
(25 ép-t sebzõdtél). A vörös testvér téged támad. Nagy levegõt
vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével.
(18 ép-t sebzõdtél).
A kék testvér rád veti magát. A kék testvér csonttá fagyaszt jéghideg leheletével.
(17 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+5 ép) Méreg: A kék-vörös atya
8 sebzést
kap. Méreg hatás: A vörös testvér
sebzõdik 8 ép-t.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 60 sebzést kaptál.] Megérint
a halál szele. Rettegve menekülsz.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással
gyógyítod magad. 19 ép-t gyógyított rajtad. (-3 vp.) Ennek eredményeképp
gyógyulsz 14 ép-t. (-3 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 14 ép-t. (-3
vp.) Gyógyulsz 18 életpontot. (-3 vp.)
[27 TVP-t használtál fel, maradt még 94.]
[Manapoid torzszülöttet próbálsz elejteni.] A következõ programod egy baráti
vadászkirándulás lesz. A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol
a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. Egy barlangtó mellé érkezel.
A tó túloldalán több járat is indul. Valamelyik nyilván elvezet a vadak
fészkéhez. Egyik pillanatban még minden nyugodt, a következõ pillanatban
azonban elszabadul a pokol. Ellenfeleid 2 manapoid (#92).
*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy energiatüske varázslatot. Az 1. manapoid
33
sebzést kap. (-3 vp.) Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. manapoid elvarázsol
egy megszakítást. Az 1. manapoid varázshatalma segítségével elmond egy
tudatrombolást. Elvesztetted az összes varázspontodat! Regenerálsz (+5
ép)
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, az 1. manapoid létrehoz egy szellemkalapácsot.
Sebzõdsz 47 ép-t. A 2. manapoid elmond egy szellemkalapács varázslatot.
Sebzõdsz 47 ép-t. Az 1. manapoid felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az 1.
manapoidot próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget
köpsz rá.
(27 ép-t sebeztél). Az 1. manapoid halálos sebet kapva a földre
zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 60 sebzést okoztál, és 94 sebzést kaptál.] Ennek fele
sem tréfa! Rohansz, ahogy a lábad bírja.
(Feltételes idézés 2 alkalommal:) Néhány szót mormolsz, és megidézed a környéken
rejtõzõ manát. A varázsenergia máris a testedbe áramlik. (+30 varázspont.)
[38 TVP-t használtál fel, maradt még 56.]
ep 15 50 |
építed a 15. épületet 50 TVPért |
Hozzálátsz, hogy kemény munkával folytasd
a nekrofun trón építését. Elõtolod
a lomha bányagépet, és beüzemeled, hogy segítsen a munkádban. Keményebben
dolgozol, mint bármely orgling rabszolga. Persze hol is érhetne fel egy
orgling tehozzád! A munka 69 TVP-nyit haladt, még 34 van hátra. Nagy szikrázás
közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+100%). Elegendõ lélekenergiát
gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. [50 TVP-t használtál
fel, maradt még 6.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Figyelem! Hamarosan megkezdõdnek
az olimpiai játékok. Ha te is részt akarsz venni, jelentkezésedet add le
legkésõbb 2004. nov. 22. hétfõig. Az olimpiai fordulókat a nov. 27-i TF/ÖV
találkozón veheted át, ill. nov. 29-én postázzuk annak, aki nem tudta átvenni,
és emailben elküljük mindazoknak, aki kérték. FONTOS változás az elõzõ
olimpiához képest, hogy a hagyományos kategóriában ezúttal szolgák nélkül
indulsz!
[ld. enc.]
Ebben a körben +4 galetki erõt és +20 hírnevet kaptál. A kör során összesen
422 sebzést okoztál, és 545 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
7 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 6 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
285 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Hegyesfülû Thor, egy karcsú, magas légies alakú, hosszú szõke
hajú, vörösszemû hegyesfülû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint
(5. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Ez a 121. fordulód.
|
[1] erõ: |
8 (12) / 1.25 |
[2] IQ: |
20 (21) / 10.80 |
[3] ügyesség: |
5 (8) / 1.05 |
[4] egészség: |
11 (15) / 1.24 |
[5] mágia: |
20 (24) / 14.84 |
[6] gyorsaság: |
10 (16) / 2.20 |
[9] Méret/ép: |
134 (135) / 12 |
Min. méret: |
96 |
Barlangméret: |
139 |
|
|
Varázspont: |
267 / 30 |
Képességpont: |
14 / 85% |
Hõsi pont: |
120 (0) |
Tám.bónusz: |
4% |
Véd.bónusz: |
36% |
Galetki erõ: |
551 / 288 |
Hírnév : |
1117 |
Jóllakottság: |
127% |
Életkor: |
14 / 14 |
|
|
Galetki csaták: |
44 (1) |
Galetki gyõzelmek: |
3 (0) |
Torzsz. csaták: |
611 (5) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
412 (1) |
Leölt torzszülött: |
652 (6) |
Pszi csaták: |
37 (2) |
Pszi gyõzelmek: |
5
(0) |
Ájulások száma: |
15 (0) |
|
A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: varázslathasználó (26)
Speciális képességeid:
+26 max. varázspont, +3 minden varázslat szintedre.
+1 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Ölj meg öt manapoidot, csak
varázslattal! 2.) Gyõzz le egy galetkit, aki a Pszionicisták Klánjának
tagja. 3.) Hozz két ritka varázstárgyat! |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[11] jéglehelet: |
20 (25) / 6.71 |
[15] regeneráció: |
10 / 0 |
[18] tûzimmunitás: |
2 / 0.40 |
[24] rezisztencia: |
5 (7) / 0 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[46] csapdaészlelés: |
7 / 0.60 |
[47] zárnyitás: |
7 / 0.42 |
[48] mászás: |
9 / 4.87 |
[49] rugalmasság: |
3 / 0.20 |
[50] meggyõzõkészség: |
8 (10) / 3.11 |
[51] transzformáció: |
3 / 0.20 |
[52] auraészlelés: |
6 (9) / 3.33 |
[53] ékszerészet: |
5 / 0.42 |
[54] kereskedelem: |
7 (10) / 2.91 |
[55] szívósság: |
5 / 0.05 |
[56] varázsitalfõzés: |
7 / 0.14 |
[57] gyógynövények: |
6 / 5.59 |
[58] nyomkeresés: |
7 / 1.90 |
[59] vezetõkészség: |
5 (6) / 0.61 |
[60] pszi támadás: |
7 / 0.72 |
[61] pszi energia: |
7 / 3.72 |
[63] éberség: |
3 / 0.10 |
[64] átokszórás: |
4 (5) / 0.05 |
[65] álcázás: |
4 / 0.43 |
[66] lopakodás: |
4 / 0.80 |
[67] régészet: |
13 / 2.44 |
[68] zene: |
5 / 0.75 |
[69] tanulás: |
8 / 4.08 |
[70] idézés: |
3 / 0.94 |
[71] javítás: |
7 / 3.09 |
[72] építés: |
8 / 3.91 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb mancs |
[100] méret: |
6 / 2.44 |
[101] szakért.: |
5 / 0.13 |
|
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[36] csábmosoly: |
5 (8) / 3.61 |
[149] dimenziókapu: |
3 (6) / 0.06 |
[11] elektromos kéz: |
6 (9) / 1.44 |
[48] ellenáll.megtörése: |
5 (8) / 0.01 |
[10] energiatüske: |
20 (23) / 12.06 |
[160] esszenciaelnyelés: |
3 (6) / 0.76 |
[29] életszívás: |
9 (12) / 6.04 |
[172] gázpajzs: |
3 (6) / 0.18 |
[17] gránitbõr: |
7 (10) / 0.60 |
[13] jégcsóva: |
20 (23) / 5.15 |
[15] jégpajzs: |
4 (7) / 2.22 |
[163] kineport: |
4 (7) / 0.24 |
[154] kisebb erõpajzs: |
3 (6) / 2.28 |
[27] kisebb gyógyítás: |
8 (11) / 2.84 |
[146] kontakt.õseiddel: |
2 (5) / 0.52 |
[158] láth. észlelése: |
4 (7) / 1.12 |
[157] láthatatlanság: |
3 (6) / 0.06 |
[165] manafókuszálás: |
2 (5) / 0.18 |
[148] méregsemlegesítés: |
3 (6) / 0.48 |
[141] mérges csípés: |
5 (8) / 3.12 |
[128] pszi csáp: |
9 / 4.88 |
[161] sebezhetetlenség: |
1 (4) / 0.16 |
[30] sorvasztás: |
4 (7) / 1.28 |
[167] tombolás: |
1 (4) / 0.88 |
[14] vakító fény: |
2 (5) / 0.06 |
[170] villámpajzs: |
1 (4) / 0.16 |
|
|
T/V VARÁZSLATLISTÁID (KIKAPCSOLVA) |
1. lista (0%): |
11 elektr |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK |
méregsemlegesítés (6).
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Totó, a katapulter |
47/0 |
155% |
100% |
7 / 2.89 |
ájult |
[2] Méregcsók, az óriás skorpió |
50/0 |
165% |
170% |
4 / 1.60 |
ájult |
lélekenergia rész |
50% |
jóllakottság határ |
0% |
gyógyítás: |
2 |
|
MAKRÓID |
|
2. Makró |
ism 3 |
x 10 |
p |
p |
vd |
|
3. Makró |
x 10 |
x 10 |
p |
p |
vd 92 |
vd 92 |
|
4. Makró |
x 15 |
vd 53 |
vd 54 |
p |
p |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: gránitbõr v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 30. |
4: energiatüske t.var. ha ellenfeled #77. Prioritás: 92. |
5: energiatüske t.var. ha ellenfeled #93. Prioritás: 93. |
10: jégcsóva t.var. ha közelharcban támad rád 1 ellenfél. Prioritás: 40.
|
11: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 15 alatt van. Prioritás: 60.
|
14: energiatüske t.var. ha ellenfeled #71. Prioritás: 95. |
15: energiatüske t.var. ha ellenfeled #92. Prioritás: 98. |
2: energiatüske t.var. a harc 2. körétõl, Prioritás: 35, és ha 1 vagy
kevesebb ellenfél van. |
6: energiatüske t.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 60, és ha 2 vagy
több ellenfél van. |
8: jéglehelet használata a harc 1. körétõl, Prioritás: 37, és ha 1 vagy
több ellenfél van. |
12: mérges csípés t.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 66, és ha 2
vagy több ellenfél van. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 60 0 50 27;
VI erõ:150% ép:40%;
PV 5 3 7 8;
PSZ 67 56 69 50 59 48;
BA 15012 15053;
I 20 0 50;
Az
Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 10.
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (1. épület), #11 (9. épület), #12 (7. épület),
#18 (8. épület), #23 (3. épület), #50 (20. épület), #257 (118. forduló),
#393 (120. forduló), #318 (105. forduló), #220 (119. forduló), #384
(110. forduló), #266 (111. forduló), #475 (112. forduló), #398 (121.
forduló).
SZÖVETSÉGED:
Mágustanács (#15053). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod
jelenleg a 4154. karakternél van. Jelenleg a nekrofun trón építésén dolgozol,
eddig 119 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele:
Õsöreg Dorka. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod
van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a gepárd zangrozi csizmája (#15523) |
|
1 a harcos díszes fejpántja
(#7856) |
|
1 a káosz mágikus köntöse (#3414) |
|
1 a küzdelem fekete csizmája (#20472) |
|
1 a mentát fejpántja (#12805)
|
|
1 a mentát maszkja (#12790) |
|
1 a mentát vándorcsizmája (#12821) |
|
1 a Tél aranylánca (#175) |
|
1
a Tél ezüstlánca (#170) |
* |
1 a tökéletesség díszes fejpántja (#21806) |
|
1 a tökéletesség vándorcsizmája
(#21821) |
|
1 átlátszó köntös (#1152) |
|
1 az elektromosság díszes pikkelyvértje (#27117) |
|
1 az energia fekete
csizmája (#18672) |
|
1 az enyészet ezüst fejpántja (#23157) |
* |
1 az ügyesség köpenye (#2485) |
|
1 díszes fejék (#135) |
|
1 díszes fejpánt
(#1106) |
* |
3 ében láncing (#134) |
|
1 ezüst fejpánt (#1107) |
|
1 halotti maszk
(#1091) |
|
1 kemény bõrpáncél (#3) |
|
1 könnyû láncing (#1031) |
|
1 könnyû pikkelyvért
(#1016) |
|
1 köpeny (#1135) |
|
1 láncing (#1030) |
|
1 nagy pajzs (#1062) |
* |
1 orglingbõr öv (#395) |
|
1 szent templomi maszk (#232) |
|
1 vándorcsizma
(#1121) |
|
1 vassisak (#1076) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a hatalom amulettje (#7045) |
* |
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
* |
1
a mágia smaragdja (#153) |
|
1 a sav díszes karkötõje (#26892) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
1221 arany (#1) |
|
3 csepp fülbevaló (#1256) |
|
1 csontamulett (#1197) |
|
85 drágakõ (#2)
|
|
1 ezüst fülbevaló (#1257) |
|
2 karikaszimbólum (#1211) |
|
1 karkötõ (#1240)
|
* |
1 kék gömb (#143) |
|
1 kõamulett (#1196) |
|
1 malachit karkötõ (#1241)
|
|
1 malachitgyûrû (#1227) |
|
1 márványgyûrû (#1226) |
|
1 nyaklánc (#1180)
|
* |
1 ozin fülkarika (#211) |
|
1 Rogan karkötõje (#145) |
|
1 szivárvány
karkötõ (#139) |
* |
2 üvegszimbólum (#138) |
* |
1 vörös karkötõ (#281) |
Felszerelés |
|
1 átokkõ (#203) |
|
2 fekete dukát (#218) |
|
1 kötél (#128) |
|
1 lelakatolt ládikó (#310) |
|
1 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
|
1 a bérmágus könnyû íja (#17471) |
|
1 a gepárd könnyû nyílpuskája (#15686)
|
|
1 a légzés könnyû nyílpuskája (#27836) |
|
1 a szellemek íja (#15220) |
|
1 a yeti csonttõre (#26501) |
|
1 barbár
lándzsa (#1331) |
|
1 csonttõr (#1301) |
|
2 ében nyílpuska (#133) |
|
2 ében tündekard (#132)
|
|
1 görbekard (#1316) |
|
2 harci fejsze (#12) |
|
4 kerek kõ (#11) |
|
2 könnyû íj (#1271) |
|
1 könnyû nyílpuska (#1286) |
|
1 lándzsa (#1330)
|
|
1 nyílpuska (#1285) |
|
6 sziklarepesz (#13) |
Varázsitalok és füvek |
|
2 bajnokok itala (#62) |
|
18 csótányláb (#25) |
|
2 elfu moha (#33) |
|
1 elonotichlan (#31) |
|
1 fehér gyógyital (#50) |
|
19 gyilkos boróka
(#27) |
|
1 hatalom kék itala (#58) |
|
2 hónakkupók (#30) |
|
2 jéglehelet itala
(#54) |
|
5 liánvirág (#24) |
|
19 mátekel gomba (#21) |
|
2 méregellenállás itala
(#51) |
|
6 mézfû (#29) |
|
6 mitulen fû (#20) |
|
3 óriásnövés itala (#60) |
|
13 ragálygomba (#26) |
|
1 rémcserje (#34) |
|
9 sárkányvirág (#32) |
|
5 sötét mák (#23) |
|
10 tejfonál (#28) |
|
5 üvegcse (#14) |
|
3 védelem itala (#59) |
|
1 velparaj (#35) |
|
15 winropu moha (#22) |
|
1 zöld manaital (#63) |
Egyéb kacatok |
|
1 barna manakõ (#149) |
|
1 bolhedor szárny (#15) |
|
13 ekinda haj (#147)
|
|
1 elektronit (#141) |
|
14 mandibula (#157) |
|
6 nordkristály (#146) |
|
8 pirgamit (#152) |
|
8 yeti csont (#160) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): az elfek
karikaszimbóluma #10661 (9), a tökéletesség csonttõre #22001 (11), a titán
kék köpenye #5637 (11), a tolvaj sárgaréz nyaklánca #9281 (9).
Az elõzõ forduló óta szerzett tárgyaid: 97 arany (#1), 1 ragálygomba
(#26), 1 bajnokok itala (#62), 2 ében nyílpuska (#133), 2 ében láncing
(#134), 1 a hatalom amulettje (#7045), 2 ében tündekard (#132).
Az elõzõ forduló óta elhasznált tárgyaid: 10 winropu moha (#22), 3 õsi
relikvia (#17), 1 õskõ (#8).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
XENÓ LÁRVA (416. LÉNY) A xenó lárvák áttetszõ bõre alatt gusztustalan,
idegen szervek láthatók. A savas vér ismeretlen rendeltetésû részek közt
szállítja a pusztító anyagokat. A xenó lárvák a xenomorphok kísérõlényei
- a te szakavatatlan szemed sosem tudja megmondani, hogy egy idegen petébõl
mindössze egy lárva, vagy egy igazi xenomorph fog kikelni.
OLIMPIAI JÁTÉKOK A Hegy minden szintjén félévente megrendezésre kerül
a Galetki Olimpia. A szint lakói játékos versenyekben és látványos csatákban
mérik össze tudásukat. A bölcsek szerint a játék hagyományai évszázadokkal
nyúlnak vissza, de már senki sem emlékszik, mikor és miért rendezték meg
a felszínen az elsõ olimpiai játékokat. Tény, hogy minden galetki izgatottan
várja a nagy eseményt, és csak kevés olyan nyomorult van, aki nem nevez
be legalábbis valamelyik versenyszámra. Fõként, mert a részvétel szinte
ingyen van: annyiszor 10 arany, ahányadik szinten laksz, és a gyõztesek
gazdag jutalomban részesülnek. Ha még mindez nem lenne elég, minden résztvevõ
bõségesen részesül lélekenergiában.
NEVEZÉS A jelentkezéshez az
OL
{szint} {mire} parancsot add ki, ha csak levélben, az
OLB {szint} {mire}
parancsot, ha emailben, base64 kódolással,
OLU {szint} {mire} parancsot,
ha emailben, uuencode kódolással kéred a fordulódat. Ha az email forduló
mellett nyomtatott fordulót is kérsz, akkor az OLB ill. OLU parancs 3.
paraméterének írj 1-et.
A
{szint}-hez írd be a szintedet, ahol élsz.
A
{mire} legyen 1, ha csak harcban, 2, ha csak játékos versenyben, 3,
ha harcban és játékos versenyben, 5, ha harcban és psziben, 6, ha psziben
és játékos versenyben, és 7, ha mindháromban nevezni akarsz.
1. Példa:
OL 1 2. Az 1-es szinten, csak játékos versenyen akarsz indulni, és nyomtatásban
kéred a fordulódat. 2. Példa: OLB 3 7 1. Az 3-as szinten nevezel, harcban,
psziben és játékos versenyben, és a fordulódat emailben is kéred, meg nyomtatásban
is. Ha a jelentkezéskor valamit elrontottál (pl. épp nagyon éhezel), a
jelentkezést megismételheted, de az arany nevezési díjat ilyenkor újra
ki kell fizetned. Egyetlen kivétel van: ha nevezés után továbbköltözöl,
akkor már nem nevezhetsz ismét!
A parancs kiadása TVP-be nem kerül. Az
olimpiára a fordulódban megadott határidõig lehet jelentkezni, az ezt követõ
naptól jelentkezést sajnos már nem tudunk elfogadni. Csak a saját szinteden
rendezett olimpián vehetsz részt, és min. 10 résztvevõ esetén rendezik
meg a versenyt. Bár az olimpiai játékok egy idõben történnek, egymástól
függetlenek. Még egy korlátozás a nevezéssel kapcsolatban: ha egy szinten
akár az összetett versenyben, akár más kategóriában (pl. pankráció) az
elsõ három helyezett között voltál bármikor, vagy te nyerted azon a szinten
a játékos versenyt, akkor a következõ olimpián már nem nevezhetsz azon
a szinten. Ezenfelül, aki legalább 3 alkalommal elsõ lett játékos versenyen,
az többet már ebben a versenyszámban nem indulhat.
A kinyomtatott olimpiai
fordulókat mindig az aktuális TF-ÖV találkozón veheted át (Láng Mûv. Központ,
XIII. Bp, Rozsnyai u. 3. Idõpont: 2004. nov. 27. szombat, kezdés 9 órától).
Ha nem tudsz személyesen eljönni, a fordulót postán küldjük el.
Az olimpiai
fordulók ugyanúgy pénzbe kerülnek, mint egy normál forduló. A forduló árát
az olimpia futtatásakor vonjuk le a számládról, tehát pl. ha hétfõn fut
az olimpia, akkor már kedden az a pénz hiányozni fog a számládról, függetlenül
attól, hogy a fordulókat csak a szombati TF találkozón osztjuk ki.
SZABÁLYOK
Fontos változás a korábbiakhoz képest, hogy a hagyományos kategóriában
szolgáid nem vesznek részt a csatában. Az Olimpia svájci rendszerben zajlik,
azaz minden körben olyan ellenféllel küzdesz, akinek veled azonos számú
gyõzelme van. A végsõ kiértékelésnél elsõsorban az számít, hogy hányszor
gyõztél, másodsorban az, hogy mennyire gyõztél (ha ellenfeled 0 ép-re kerül,
akkor az értékesebb gyõzelem, mintha a csatát mindketten túlélitek, vagy
mindketten elájultok, és a gyõzelmet csak azért ítélik neked, mert többet
sebeztél), harmadsorban az, hogy a verseny során ellenfeleid mennyi gyõzelmet
értek el. A harcba nem viszed szolgáidat, és minden egyes kört úgy kezdesz,
ahogy az olimpiára beneveztél: tehát azokkal a tárgyakkal, varázslatokkal
stb. Ha pl. egy varázsitalból csak egy volt a birtokodban, minden csatában
meg tudod inni. Az olimpiai jelentkezéstõl az olimpia lefuttatásáig az
A, EA és EE parancsokat nem használhatod, a jelentkezés kiadásakor összes
A parancsod törlõdik. Az olimpián a teljes körig ható varázsitalok hatása
nem érvényesül. A pankráción az egész körre ható varázslatok nem mûködnek
(pl. erõpajzs). Minden kör elején max. ép-rõl és vp-rõl indulsz. A legjobbak
pénz és tárgyjutalomban részesülnek. A játékos versenyek egyéb szakértelmeidet
teszik próbára. Az olimpia során elszenvedett sebzés, esetleges permanens
károsodás, kapott lélekenergia stb. a karakterednél NEM jelentkezik. Csakis
az esetleges tárgy- és pénzjutalmat, ill. az olimpia végén kapott KNO-t
kapja meg a karaktered.
CSAPATVERSENY Az idei olimpián is lesz csapatverseny,
3 fõs csapatok jelentkezését várjuk. A csapatversenyre az OLCS {1. csapattárs}
{2. csapattárs} paranccsal jelentkezhetsz. Ez egy többszemélyes parancs,
az FC parancshoz hasonlóan. A karaktert NEM a parancs kiadásákor tároljuk
le, hanem csak amikor a harmadik ember is kiadja a parancsot, és az sikeresen
végrehajtásra kerül. Próbáljátok tehát a nevezést úgy megszervezni, hogy
ne teljen el több forduló az elsõ és harmadik ember nevezése között. Legjobb,
ha A játékos kiadja a parancsot, majd B, és végül C úgy, hogy A és B nem
lép közben. Csak azonos szinten levõk nevezhetnek. A csapatversenyre való
jelentkezés díja fejenként 50 arany. A csapatversenyen csak akkor veszel
részt, ha a normál olimpiára is beneveztél, a csapatversenyes forduló díja
+9 zseton. A csapatversenyes jelentkezést többször meg lehet ismételni,
de csak ugyanazokkal a tagokkal, akikkel elõször is jelentkeztél, és újbóli
jelentkezésnél mindhármótoknak újra ki kell adni a parancsot. Korlátozva
van a csapattagok össz. harci ereje, szinttõl függõen (szint:max. össz.
HE): 1:170, 2:340, 3:580, 4:750, 5:880, 6:980, 7:1120, 8:1250, 9: 1390,
10: 1550, 11:1700, 12:1870. Tehát pl. a második szinten a három csapattag
harci erejének összege nem lehet nagyobb, mint 340. A harci erõ összeget
akkor ellenõrizzük, amikor a harmadik játékos is kiadta a parancsot, és
tárolni próbáljuk a három karaktert. Figyelem, a program a csapat arénát
és az OLCS-t ugyanúgy kezeli, tehát felülírják egymást! NE jelentkezz ugyanazzal
a csapattal mindkettõre közel azonos idõben, mert probléma lehet belõle.
Az OLCS a normál olimpai jelentkezéstõl független, jelentkezhetsz eltérõ
idõben, eltérõ felszereléssel.