Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2013. szept. 24. 9h:00' EZ A 12. JÁTÉKHETED, 12. FORDULÓD 13. játékheted kezdete: okt. 1. A következő fordulódat legkorábban a 13. játékhéten tudjuk betáplálni. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3464 SZÁMLA : XXXX |
ext | visszadátumozás kérelem |
ba 67 | nem támadod a 67. szörnyet |
go 17 | gonoszkodsz: 17 |
m 6 | mozogsz nyugatra |
go 7 | gonoszkodsz: 7 |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kőhegyű lándzsával teljesen átdöföd a kavadu jobb szárnyát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Erősen belecsíp az oldaladba a kavadu. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával teljesen átdöföd a kavadu bal szárnyát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Nagydarab húst csippent ki a jobb válladból a kavadu csőrével. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kavadu lebenyt. 16 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
go 5 | gonoszkodsz: 5 |
kt 114 2 | elkészíted a 114. tárgyat (2 darabot) |
m 6 | mozogsz nyugatra |
go 1 | gonoszkodsz: 1 |
t 30 | támadod a 30. szörnyet |
m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
Meglengetve a kőhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Kőhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kaszabolósáska testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a kaszabolósáska nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával felnyársalod a kaszabolósáska bal hátsó lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a kaszabolósáska minden csapását hárítanod. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kaszabolósáska száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [19,-12] Szűnni nem akar a zöld síkság.
go 20 | gonoszkodsz: 20 |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a démontetű kitinpáncélját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csáprágójával a démontetű megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A démontetű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
t 25 | támadod a 25. szörnyet |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kőhegyű lándzsával felnyársalod a grákó denevér bal szárnyát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A grákó denevér belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 2 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 grákóbőrt. (ld. enc.) 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rontasz. Kőhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a mérges pók testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mérges pók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 5 csepp gyenge mérget. (ld. enc.) 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [16,-9] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.
(Feltételes támadás:) Egy surranó kígyó! Ezt kerested. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a surranó kígyó testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A surranó kígyó kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával jól megszúrod a surranó kígyó lapos fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A surranó kígyó megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sebbe zöldes mérget pumpál. A méreg gyenge - csak 5 életpontot vesztettél. A surranó kígyó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
kt 13 1 | elkészíted a 13. tárgyat (1 darabot) |
kt 4 1 | elkészíted a 4. tárgyat (1 darabot) |
kt 10 1 | elkészíted a 10. tárgyat (1 darabot) |
kf 10 | kézbeveszed/felveszed a 10. tárgyat |
GRÁKÓBŐR (41. TÁRGY) Legyőzve egy grákó denevért, és megnyúzva a késeddel, hozzájuthatsz a grákó vékony, de nagyon ellenálló, rugalmas bőréhez. Ezt a nagyon finom anyagot valószínűleg valamilyen kisebb tárgy készítésekor fogod tudni felhasználni. |
MÉRGES PÓK (20. SZÖRNY) Ezek a tenyérnyi, szőrös csúfságok inkább visszataszítóak, mint veszélyesek. Marásuk azért nem lebecsülendő, mert bár mérgük nem halálos, fájdalmas sebet tud okozni. Ha ügyes vagy, kinyerheted a mérgét, ami sok mindenre jó lehet. |
GYENGE MÉREG (26. TÁRGY) A mérges pókot vagy más, mérges harapású/csípésű szörnyet megölve, kinyerhetsz tőle néhány csepp mérget. Ahhoz, hogy ezt veszélytelenül megtehesd (amint ez sikerült is), szükséged van egy kavadu iszákra. Kis gondolkodással arra is rájöhetsz, hogy mire használhatod a mérget (ha már van pl. fúvócsöved). |
RAGADOZÓ (4. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG) A humanoidok igen esetlen teremtmények: zajosak, lassúak, ügyetlenek. Nem csoda, hogy csak különböző eszközökkel képesek jó vadászeredményt elérni. Te azonban már olyan tökélyre fejlesztetted alakváltó képességedet, hogy képes vagy egy félig emberszerű, félig tigroszlán alakot felölteni, ha vadászni akarsz. Ez a képességed automatikusan megnöveli az élelemszerzés parancs hatékonyságát. |
FELTÉTELES FEGYVERVÁLTÁS Előfordulhat, hogy olyan szörnnyel kerülsz szembe, amellyel szemben egy bizonyos fegyverfajta (ütő, vágó vagy szúró) sokkal hatékonyabb, mint egy másik. Ilyen esetekben jó lenne, ha át tudnál váltani a támadásban leghatékonyabb fegyverre. Az is lehetséges, hogy művésze vagy egy fegyver szakértelemnek, de egy másikat is szeretnél kifejleszteni, anélkül, hogy fordulókon keresztül eredménytelenül csépeled a legnagyobb szörnyeket az új fegyverrel. Mostantól azonban használhatod az új Feltételes Fegyverváltást, amely minden problémára megoldást jelent! Ehhez az FF <első fegyver> <második fegyver> <harmadik fegyver> parancsot kell kiadnod. Mi fog történni ennek hatására? Ezentúl, ha egy szörnnyel találkozol, gyorsan megvizsgálod, hogy képes vagy-e az <első fegyverrel> leölni az ellenfeledet. Ha nem, akkor a <második fegyvert> veszed. Ha az sem jó, a <harmadik fegyvert> választod, és ha az sem működne, akkor marad a KF-el a jobb kezedbe vett fegyver (Igen, ezzel a paranccsal kizárólag a JOBB kezedben levő fegyvert fogja a program váltani!) Ha esetleg a fenti négy fegyver közül egyikkel sem valószínű, hogy ki tudod oltani a szörnyeteg életét, akkor a négy fegyver közül azt fogod választani, amelyikkel a legnagyobb sebzést vagy képes okozni. Példa: tegyük fel, hogy mestere vagy a vágófegyvereknek, de az ökölvívásban és a szúrófegyverek szakmájában kezdő. Mindkettőt szeretnéd fejleszteni. Az FF 28 12 parancs hatására ökölvívást alkalmazol az olyan szörnnyel szemben, amelyet képes vagy így is legyőzni, csontszuronyt olyanra, amelyet ököllel nehezen, de szúrófegyverrel könnyű megsebezni, és egyéb esetekben használod a jól bevált, beKF-elt vágófegyveredet (ami mondjuk egy sárkányölő kard). Ha minden fegyvertípussal egyformán képzett vagy, egyszerűen csak írd be a három fegyvertípust az FF parancshoz, és mindig kiválasztod azt a fegyvert, amely az adott szörny ellen a legjobb. Megjegyzések az FF paranccsal kapcsolatban: 1. Törölni a paraméter nélkül kiadott FF paranccsal lehet. 2. Kalandozók ellen mindig a beKF-elt fegyveredet használod, sosem az FF parancsban megadottakat. 3. Az FF parancs paramétereként bármilyen, általad megadott fegyvert megadhatsz, olyat is, ami épp nincs a birtokodban (de reméled, hogy hamarosan megszerzed), persze a feltételes fegyverváltás nem létező fegyverre nem fog "bekattanni". 4. Az FF parancsnak nem muszáj három paramétert adni, lehet egyet vagy kettőt is. 5. Vigyázz! A régi FF paranccsal ellentétben, ha bármikor kiadsz egy új FF parancsot, az mindig teljesen felülírja az előzőt! 6. Ha fegyvert váltasz, az nem garancia arra, hogy így BIZTOSAN megölöd a szörnyet: elvégre, mindig lehetnek balul sikeredett ütések, mindig elképzelhető, hogy a szörny túl fürgén ugrál félre. Ha tehát a feltételes fegyverváltást alacsony szakértelem fejlesztésére használod, mindig előfordulhat (bár kis eséllyel), hogy a "gyakorlatozás" kudarccal végződik. Az új feltételes fegyverváltás dinamikusan használható parancs, kísérletezz vele, próbáld ki, hogy hogyan működik a legjobban a te számodra. |
Erő: | 13 | Szint: | 5 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 180 cm |
IQ: | 14 | Támadás: | 4 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 82 kg |
Ügyesség: | 12 | Védekezés: | 0 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 35/35 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 84/59 | Jellem: | semleges (-18) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 11 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 4 (+1) | vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 1 |
lőfegyverek: | 1 | dobófegyverek: | 3 |
16,64 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. gyógyítás: | 7 |
4. felderítés: | 1 | 5. vadászat: | 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 12) |
spagulár (#82), csodabogár (#755), sünmedve (#33), gátvakond (#57), csontlepke (#746), húsevő magszim (#67) |
Összsúly: 23.95 kg | Megterheltség: 58% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 127 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | grákóbőr (#41) | 5 | gyenge méreg (#26) | |||
1 | kaja (#2) | 2 | kaktusztüske (#114) | 1 | kavadu lebeny (#24) | |||
2 | mandibulapenge (#125) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | 1 | vizestömlő (#3) |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | |
-14 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-13 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-12 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-11 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-10 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-9 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-8 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|