114. forduló, Ip WoMen összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. szept. 13. 21h:10'
EZ A 343. JÁTÉKHETED, 116. FORDULÓD
344. játékheted kezdete: szept. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #3018
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 6

IP WOMEN KALANDJAI


52 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [199,116] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Holdfény Katerina-ával. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tharr plébánosa. Egy A Végzet gyűrűjét, egy A Végzet kitűzőjét, egy arany végzetmedált, egy bársony övsálat, egy Blounther gyűrűjét, egy bozontfonatot, egy bronz éjmedált, egy bronz morférmet, egy bronz végzetéremt, egy cirkuszi kitűzőt, egy Dendeitren gyűrűjét, egy drag'kór fülkarikát, egy fejvadász medált, egy Hatalom Karkötőjét, egy Istenek talizmánját, egy jáde ékszert, egy játékmesteri palástot, egy kamikáze fejfedőt, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy mahagóni csizmát, egy mahagóni karvédőt, egy mahagóni köpenyt, egy mahagóni koronát, egy mihlanil medált, egy mind. ametisztjét, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy ősmágus fülbevalóját, egy purifikátor övet, egy q. demoralizátort, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg ékkövet, egy rémbőr kesztyűt, egy réz emlékérmet, egy réz morfmedált, egy szerencsekockát, egy taumaturgikus övet, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Ruházatát egy ódon vízköpő trófea, egy ködsárkány trófea és egy álomosztó őrszellem trófea díszíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy Aurgir lándzsáját, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Auráját érzékelve máris tudod, semleges, mint a Tiéd. Motyogni kezd: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Azt mondod: " Ember, küzdj és pusztítsd a quwargokat, s a haza fényre derül!" Itt az ideje előkapni a szerencsekockákat. Még eldöntitek, hogy a győztes a vesztes 10 aranyát viszi majd. Kezdődhet a játék, ellenfeled kezd: négyes. Koncentrálsz, majd gurítasz: kettes. Vesztettél! 10 aranyad bánta a dolgot. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon összefutsz Ip Mannal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tharr hittérítője. Egy arany morfmedált, egy arany papi karkötőt, egy bronz emlékérmet, egy bronz vadászmedált, egy cetbőr válltömést, egy értépő sarkantyút, egy ezüst éjmedált, egy ezüst morférmet, egy ezüst végzetéremt, egy grifftoll kesztyűt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy gyémánt Vlagyi-díjat, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hősiesítő medált, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy Lucius szerencsep.ét, egy mentát koronát, egy merénylő köpenyét, egy mind. igazgyöngyét, egy obszidián karkötőt, egy Ovgun nyakláncát, egy párducbőr övtáskát, egy rinóbőr övet, egy ryuku kalózkendőt, egy szerencsekockát, egy tépett lobogót, egy tükörpáncélt, egy varkaudar fétist, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat és egy yeti mokasszint visel. Fegyverzetét egy csataremák trófea, egy varkaudar vajákos trófea és egy vark. kardtáncos trófea ékesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy élőholt sullár!
Motyogni kezd: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Odaveted: " Csak a taposott quwarg a jó quwarg." Kockázni fogtok! A tét 10 arany lesz, ez neked is, neki is megfelel. Kezdődhet a játék, ellenfeled kezd: kettes. Koncentrálsz, majd gurítasz: hármas. Nyertél! Ideje bezsebelni a hasznot, 10 arannyal lettél gazdagabb. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon megintcsak találkozol Holdfény Katerina-ával. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Érzékeled auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Motyogni kezd: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Azt mondod: " Ember, küzdj és pusztítsd a quwargokat, s a haza fényre derül!" Itt az ideje előkapni a szerencsekockákat. Még eldöntitek, hogy a győztes a vesztes 10 aranyát viszi majd. Kezdődhet a játék, ellenfeled kezd: négyes. Koncentrálsz, majd gurítasz: egyes. Vesztettél! Bánatosan átnyújtod ellenfeled nyereményét, 10 aranyat. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon újból összeakadsz Ip Mannal. Tisztán érzed auráját: semleges, mint a Tiéd. Motyogni kezd: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Odaveted: " Csak a taposott quwarg a jó quwarg." Mindkettőtöknek kockázni támad kedve. A tét 10 arany lesz, ez neked is, neki is megfelel. Kezdődhet a játék, ellenfeled kezd: hatos. Koncentrálsz, majd gurítasz: négyes. Vesztettél! 10 aranyad bánta a dolgot. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon ismét találkozol Ip Mannal. Motyogni kezd: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Azt mondod: " Csak a taposott quwarg a jó quwarg." Kockázni fogtok! A tét 10 arany lesz, ez neked is, neki is megfelel. Kezdődhet a játék, ellenfeled kezd: hatos. Koncentrálsz, majd gurítasz: ötös. Vesztettél! 10 aranyad bánta a dolgot. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon megintcsak találkozol Ip Mannal. Azt mondja: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Odaveted: " Csak a taposott quwarg a jó quwarg." Itt az ideje előkapni a szerencsekockákat. Gyorsan megegyeztek a tétben: 10 arany lesz a nyertesé. Ellenfeled dob először, kettes. Te egy egyest gurítasz. Vesztettél! 10 aranyad bánta a dolgot. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon megintcsak összefutsz Ip Mannal. Azt mondja: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Azt mondod: " Csak a taposott quwarg a jó quwarg." Itt az ideje előkapni a szerencsekockákat. Még eldöntitek, hogy a győztes a vesztes 10 aranyát viszi majd. Kezdődhet a játék, ellenfeled kezd: hatos. Koncentrálsz, majd gurítasz: egyes. Vesztettél! Bánatosan átnyújtod ellenfeled nyereményét, 10 aranyat. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Ezüstarcú Lyrien táborodhoz teleportálva, megpróbált kifosztani, de kudarcot vallott.
A 13. napon összeakadsz egy hosszú aranyhajú, zöld szemű mutáns nővel. Bőre mint a sírok márvány fehérje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Jeges borzongás fut végig gerinced mentén, ahogy ajkai mosolyra húzódnak... Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Beneditta. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Így szólsz: " Csak a taposott quwarg a jó quwarg." Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
A 16. napon találkozol Bastarddal. Tharr ministránsa. Egy aranyozott klipszet, egy Batharak vállemezét, egy bozontfonatot, egy Eldaran karkötőjét, egy grifftoll kesztyűt, egy háború gyűrűjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián sarut, egy két kard szimbólumot, egy kráken gyűrűt, egy Natharion amulettet, egy natharion gömböt, egy obszidián karkötőt, egy őselemek köpenyét, egy q. ölő medált, egy rémbőr tarkóvédőt, egy réztornyot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy trix amulettet, egy tükörpáncélt, egy varkaudarölő éremet, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy varkaudar katona trófea, egy quwarg ősmágus trófea és egy Notermanthi trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl.
Azt mondod: " Tharr vezesse fegyvered!" Egyből látszik, hogy te vagy a nagyobb mestere a fegyverforgatásnak, ezért ő elismerően meghajol előtted. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. A játékvezető átadott Neked 1 réz morfjelvényt. A táborozásod alatt egy érdekes esemény történt. Mentális üzenetet kapsz arról, hogy elhunyt Yasmina, az elf bárd, a bárdversenyek alapítója a Világégés egyik első túlélője. Tiszteletére Fehérbércben egy szobrot avatnak, amit a legnevesebb szobrászok készítettek az elmúlt hetekben. A temetésre és a szobor avatására várnak minden kalandozót.
A sajnálatos hír megdöbbent, hiszen ő egy elf volt, akik nagyon sokáig élnek, és a túlélők között nincs idős elf. Yasmina már letelepedett kalandozó volt, nem valószínű, hogy valami balsikerű kalandba sodródott volna. El is határozod, hogy részt veszel az eseményen, főleg miután kiderül, hogy az olimpiára módosított DEM-mel most egyenesen Fehérbércbe tudsz utazni, akár még a Csatornán keresztül is.
Amikor eljön az esemény napja, izgatottan veszed kézbe a DEM-edet, és hamarosan Fehérbérc főterén találod magadat. A temetés gyönyörű szertartás, rengeteg aktív és már letelepedett kalandozó jelent meg rajta. Maga a szobor is igen szép, és élethűen ábrázolja Yaminát. Az alkotók nagyon eltalálták, mivel még az a jószándék és segítőkészség is lerí a szoborról, ami az életben jellemezte őt. Az avatás után az Összhangzat és Ghalla elf bárjai Közös Tudatok koncertet adnak az elhunyt tiszteletére. A nap elteltével kissé szomorúan, de mivel ez az elmúlthoz méltó esemény volt, így mégis jó érzéssel veszed kézbe a DEM-et, hogy visszarepítsen a táborhelyedre.
Az 52. napon összefutsz egy hosszú ősz hajú, piros szemű alakváltó nővel. Bőre teljesen fehér! A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Chara-din követője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Amélia nyakláncát, egy bronz éjmedált, egy dal.kristálykesztyűt, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy káosz szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy mágusköpenyt, egy mind. topázát, egy nodonrod kitűzőt, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy roxati üvegszemet, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy topáz erényövet, egy tükörpáncélt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy Hoxxurton trófea és egy trikornis herceg trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy rövid kardot tart. Érzékeled auráját: sötét, mert gonosz. Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Továbbmész.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tőled! (-128 életerő.) Már éppen indulnál, amikor egy vérvörös rózsát veszel észre a hátizsákodra fektetve. Vajon hogyan kerülhetett oda? Nem tudsz ellenállni élénk színének és illatának, így óvatosan elteszed. Az aranytermő erszény 56 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 móri gyümölcsöt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaktusztüskét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+389 életerő.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+130 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.) A plusz TU-kat 30 TVP-re váltod. Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült. Elindult a Kézművesverseny! Készíts, kovácsolj fegyvereket, páncélokat, használati tárgyakat. Mutasd meg, hogy Te vagy Ghalla legügyesebb meseterembere! No meg persze harcosa is, ha esetleg munka közben szörnyek támadnak meg... (ld. enc.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: mak 1 0 0 makró 1

le 511 0 0 leveszed/lerakod az 511. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

kf 441 1728 727 kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat az 1728. tárggyal a 727. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 351.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 351.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

hh 841 1101 473 használod a 841. tárgyat az 1101. tárgyat a 473. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 350.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 350.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 350.]

hh 1100 1524 745 használod az 1100. tárgyat az 1524. tárgyat a 745. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. Semmi sem történik. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 349.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 349.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 349.]

ek 40 40 0 t. energia kisütése: 40 40
Ebben a körben már csak 4 TU-t válthatsz át: Átalakítod a nyers tudati energiát. Előállítottál 20 TVP-t. [-4 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 369.]

v 1 999 0 elmormolod az 1. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 364.]

vv 243 6 14 elmormolod a 243. varázslatot a 6. varázslatot a 14. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Bemetszést végzel az idő szövetén, az idő folyása rövid időre lelassul (kaptál 30 TVP-t). [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 389.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 387.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 385.]

vv 138 182 28 elmormolod a 138. varázslatot a 182. varázslatot a 28. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 383.]
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 381.]
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+8 erő). [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 379.]

h 1398 292 0 használod az 1398. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 379.]

v 78 0 0 elmormolod a 78. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a láth. észlelése varázslatot! [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 374.]

* 2. KP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 374.]

* 3. KP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 374.]

* 4. KP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 374.]

* 5. KP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 374.]

h 1387 186 106 használod az 1387. tárgyat
Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

198 199 200
115
116
117

[186,106] Épületek tűnnek fel. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Épületeket látsz: egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.). Tested lassan sorvadozik (-2 életerő).
[10 pontot használtál fel, van még 364.]

ve 585 10 megveszed az 585. tárgyat 10
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 364.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[185,107] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Hmm, csak egy Blounther apó. Ettől nincs semmi félnivalód. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 18 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 32 életpontot vesztettél. Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. 63 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-8 támadás). Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Blounther apó törékeny testét. (4 támadással 279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). A Blounther apó újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A Blounther apó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy karbin plazma és 4 gyöngymangó. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 balkezes gyűrű [balkezes gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 200 arany, -2 ÉP]. 3 683 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 127, gyógyulás: 75, összesen: -52 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Elenios hívei emelték. A földön meglátsz egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 10 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Sorvadsz (-1 életerő). Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy piroslámpás ház (637. épület.).

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[199,116] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Megakad a szemed a földön egy rozsdás varkaudar páncélon. Annyira nincs jó állapotban, hogy tétovázás nélkül otthagyod, és nem pakolod be tárgyaid közé. Quwarg szagot érzel! A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy quwarg nagymester közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 52 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester testét. (3 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 242 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 8, gyógyulás: 57, összesen: +49 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Nocsak, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő).
[10 pontot használtál fel, van még 354.]

h 1387 144 61 használod az 1387. tárgyat
Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

198 199 200
115
116
117
(199,116) quwarg nagymester (#214), Dornodon rúnaköve

[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Arénagödröt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Nini, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 10 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Sorvadsz (-2 életerő). A következő épületeket látod: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
[10 pontot használtál fel, van még 344.]

be 712 bemész a 712. épületbe
Huuu, ez a fényörvények közti lebegés arra emlékeztet, mikor hajdan a wargpini kocsmában fogadásból benyakaltál egy kisebb hordónyi varkaudar pálinkát. Igaz a két fénygömb közti szárnyalás nem tart olyan sokáig, a kocsma se ég le közben, és főleg nincsenek olyan öööö... kellemetlen utóhatásai, mint anno az alkoholmérgezésnek. De az is biztos, hogy errefelé koránt sincs olyan nyüzsgés, mint régen a fogadóban, sőt mondhatnánk itt megállt az idő, talán még a trikornisok is ugyanazt a szál füvet rágcsálják, és talán a majmocskák is ugyanúgy fogócskáznak, mint az előző látogatásodkor. De ide nem is bulizni jöttél, leheveredsz a dús, illatos fűbe, és az azúrkék eget bámulva ellazulnak izmaid. Egy kis időre kimegy a fejedből a sok nehéz küldetés, az a sok harc, és szenvedés, ami egy kalandozó életét jellemzi. Észre se vetted, és elszundítottál egy fertály órácskára, sajnos az ébredéssel együtt visszatértek a gondjaid is. Még maradnál, de a felelősségérzeted indulásra ösztönöz. Lélekben felfrissülve hagyod el a trikornisok tisztását. [5 pontot használtál fel, van még 339.]

fa 585 4073 10 feladod az 585. tárgyat a 4073. kalandozónak (10 darabot)
Nincs is nálad ebből a tárgyból! [0 pontot használtál fel, van még 339.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[199,116] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "...a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel... Quwarg szagot érzel! Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Csak egy ősquwarg. Megvető mosollyal várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 45 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Elszántan a másikra rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ősquwarg testét. (6 támadással 540 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+136 életerő). Az ősquwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Az ősquwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 19 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 19 ugh mérget.) 6 300 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 585, sebződés: 72, gyógyulás: 142, összesen: +70 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő).
[5 pontot használtál fel, van még 334.]

h 1387 188 106 használod az 1387. tárgyat
Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

198 199 200
115
116
117
(199,116) quwarg nagymester (#214), Dornodon rúnaköve, ősquwarg (#300)

[188,106] Egy kisebb településhez érkeztél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Tharr hívei emelték. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 12 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

Van itt egy kvazár kohó (629. épület.) és egy fegyvermester háza (632. épület.). Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő).
[10 pontot használtál fel, van még 324.]

p 99 használod a 99. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Elcsattintod a tudatkutatás pszi képességet. A környék pszionikus éterében lebegő tudat-lángok létezését próbálod észlelni. Sikerrel: [a koordináták hozzád képest értendők] (-2, 0) Transformer, Chara-din-hívő alakváltó férfi, A Káosz Lordjai KT (9147) tagja; (-3, 0) Sundae, Dornodon-hívő alakváltó nő, a Kerekkorsó Rendje KT (9136) tagja; (-2, 0) Enyves Elemérke, Leah-hívő árnymanó férfi, a Vértestvérek KT (9146) tagja; (-1, 0) Sir Magic Master, Raia-hívő gnóm férfi, a Álomőrzők KT (9101) tagja; (-4, 0) Hard Jackal Madrow, Leah-hívő ember férfi, a Pusztítás Prófétái KT (9113) tagja; (-4, 0) Jazz, Leah-hívő elf férfi, a Mélysötét Vándorai KT (9149) tagja; (-1, -1) Darl Sadornar, Elenios-hívő alakváltó férfi, a Smaragd Sasok KT (9133) tagja; (1, -1) Vérhörgő Mamulut, Sheran-hívő alakváltó nő; (0, 4) Vibeke, Fairlight-hívő árnymanó nő, a Kerekkorsó Rendje KT (9136) tagja; (0, -2) Holdfény, Raia-hívő mutáns nő, a Lélektisztító Irgalmas Nővérek KT (9105) tagja; (2, -4) Hantherni Larissa, Sheran-hívő ember nő, az Igaz Barátok KT (9141) tagja; (0, -1) Balfasz, Dornodon-hívő ember férfi, az Ördögi Kör KT (9111) tagja; (-2, -1) Oxana Hauntley, Elenios-hívő mutáns nő, a Vértestvérek KT (9146) tagja; (-3, 0) Fikusz Kukisz, Tharr-hívő ember férfi, az Üdvhadsereg KT (9142) tagja; (0, -2) Stonehead, Dornodon-hívő törpe férfi; (2, -1) Akira DeBarriot, Sheran-hívő alakváltó férfi, az Északi Druida Szövetség KT (9109) tagja; (-2, 1) Izmomrabízom, Chara-din-hívő törpe férfi, a Csontbrigád KT (9132) tagja; (-1, -3) Tara Ré, Elenios-hívő alakváltó nő, a Szeretet Vándorai KT (9138) tagja; (-2, 0) Derűs Camone, Tharr-hívő elf férfi, A Káosz Harmóniája KT (9170) tagja; (-1, -2) Carmen san Diego, árnymanó férfi, a Mesterek Bandája KT (9112) tagja; (-1, -3) Gork, Chara-din-hívő ember férfi, A Káosz Lordjai KT (9147) tagja; (-1, 0) Bossy, Raia-hívő elf nő, az Erdők Vándorai KT (9139) tagja; (0, 2) Zebuk, Fairlight-hívő gnóm férfi, az Ezüst Kígyó Szövetsége KT (9107) tagja; (0, -2) Eam'err, Fairlight-hívő alakváltó férfi, az Ezüst Kígyó Szövetsége KT (9107) tagja; (3, 1) Mocskos Buddha, Leah-hívő mutáns nő; (-4, -3) Lord Shot, Leah-hívő ember férfi, a Pusztítás Prófétái KT (9113) tagja; (-1, -2) Veronel, Elenios-hívő ember nő, a Szeretet Vándorai KT (9138) tagja; (1, -2) Gyorsléptű Sheara, Elenios-hívő alakváltó nő; (-2, -1) Alex Mad Masterboy, Dornodon-hívő kobudera férfi, a MAFFIA KT (9124) tagja; (4, 1) Névtelen, Tharr-hívő kobudera férfi, A Földelem Urai KT (9154) tagja; (-3, -3) Orghon Kawer, Sheran-hívő ember férfi, a Pöröly Rend KT (9114) tagja; (-1, -3) Sam Cl, Fairlight-hívő kobudera férfi; (-2, -4) Ashikaga Josui, Raia-hívő kobudera férfi, a Lélektisztító Irgalmas Nővérek KT (9105) tagja; (-3, 1) Gyümölcsevő Oszó, Elenios-hívő troll nő, a Kvazársziklák Népe KT (9119) tagja;
(4, -2) Professzor, Fairlight-hívő gnóm férfi, a Túlélők KT (9172) tagja; (-2, -1) Weina Barston, Sheran-hívő mutáns nő, az Északi Druida Szövetség KT (9109) tagja; (-1, 2) Moa, Fairlight-hívő ember férfi, a Humán Páholy KT (9145) tagja; (-1, -2) Vikimanó, Leah-hívő árnymanó nő, a Árnymenők KT (9153) tagja; (-2, -3) MenőManó, Leah-hívő árnymanó férfi, a Árnymenők KT (9153) tagja; (-3, 0) Kshi U. Norgan, Tharr-hívő kobudera férfi, az Üdvhadsereg KT (9142) tagja; (4, -2) Hanix, Raia-hívő alakváltó férfi, a Pöröly Rend KT (9114) tagja; (-1, -2) Geronimo Grey, Leah-hívő árnymanó férfi, a Jégmágusok Szövetsége KT (9169) tagja; (-1, -2) El-Fantastico, Leah-hívő árnymanó férfi; (0, -1) Suma Surma, Chara-din-hívő gnóm férfi; (0, -1) Süvöltő, Dornodon-hívő ember nő; (0, -1) Sesi, Leah-hívő kobudera nő; [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 314.]

be 256 bemész a templomba
Belépsz a templomajtón, és a külső szentély tágas terme felé veszed az utadat. Rövid ima után leheveredsz egy kényelmes sarokban. [5 pontot használtál fel, van még 309.]

at 4073 40 TU-t adsz át a 4073. kalandozónak 40
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 40 TU árán átcsúsztatsz 40 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 309.]

p 66 használod a 66. pszi képességet
Ez a varázslat csak szabadban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 309.]

* 1. BP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 309.]

* 2. BP: kf 1158 1559 511 kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat az 1559. tárggyal az 511. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 309.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 309.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 309.]

* 3. BP: h 1755 300 0 használod az 1755. tárgyat
Aranyakat szórsz a ládikóba, hamarosan meg is kapod a kívánt varázserőt. (+300 vp ). [5 pontot használtál fel, van még 304.]

* 4. BP: ef 40 526 0 energia fejlesztése 40
108 varázspont felhasználásával előállítasz 9 TU-t. Ebbe a képességbe te már belefejlesztetted a szükséges mennyiséget! [0 pontot használtál fel, van még 304.]

* 5. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 299.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

gyk 28 30 gyakorolsz a 28. tárggyal 30 pontért
Felvéve egy profi ökölvívó beállását, gyakorolni kezdesz, a levegőbe öklözve. Már nem sok kell a következő szinthez. [30 pontot használtál fel, van még 269.]

gyk 28 30 gyakorolsz a 28. tárggyal 30 pontért
Huh-huh! Ugrándozva, védekezve és lecsapva edzel egy képzeletbeli ellenfelet magad elé gondolva. Már nem sok kell a következő szinthez. [30 pontot használtál fel, van még 239.]

gyk 28 30 gyakorolsz a 28. tárggyal 30 pontért
Gondolataidat fókuszálva, kitartóan gyakorolni kezdesz. Már nem sok kell a következő szinthez. [30 pontot használtál fel, van még 209.]

gyk 28 30 gyakorolsz a 28. tárggyal 30 pontért
Huh-huh! Ugrándozva, védekezve és lecsapva edzel egy képzeletbeli ellenfelet magad elé gondolva. Már nem sok kell a következő szinthez. [30 pontot használtál fel, van még 179.]

gyk 28 30 gyakorolsz a 28. tárggyal 30 pontért
Huh-huh! Ugrándozva, védekezve és lecsapva edzel egy képzeletbeli ellenfelet magad elé gondolva. Már nem sok kell a következő szinthez. [30 pontot használtál fel, van még 149.]

gyk 28 30 gyakorolsz a 28. tárggyal 30 pontért
Gondolataidat fókuszálva, kitartóan gyakorolni kezdesz. Már nem sok kell a következő szinthez. [30 pontot használtál fel, van még 119.]

gyk 28 30 gyakorolsz a 28. tárggyal 30 pontért
Felvéve egy profi ökölvívó beállását, gyakorolni kezdesz, a levegőbe öklözve. Már nem sok kell a következő szinthez. [30 pontot használtál fel, van még 89.]

gyk 28 30 gyakorolsz a 28. tárggyal 30 pontért
Gondolataidat fókuszálva, kitartóan gyakorolni kezdesz. Már nem sok kell a következő szinthez. [30 pontot használtál fel, van még 59.]

gyk 28 29 gyakorolsz a 28. tárggyal 29 pontért
Gondolataidat fókuszálva, kitartóan gyakorolni kezdesz. [29 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Micsoda meglepetés! Felkeres az alanori kincstár egyik adószedője. Végignéz egy papírt, majd udvariasan közli, hogy adótartozásod jelenleg 6 arany. Halkan szitkozódva, kifizetsz 6 aranyat. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 73 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 12, 6.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ bezabál a gránitelementál. Könnyen jön az álom szemedre ezen a szent helyen. Hamarosan már durmolsz is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 257 pontot. A következő körben tehát 287 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MANARETESZ II. (571. TUDATI KÉPESSÉG)
Orvosolni szeretnéd azt a problémát, hogy amikor az esszenciádat a manaretesz segítségével elzárod a kasztroplanáris térben, a tested továbbra is sebezhető. A teljes immunitást nem sikerül elérned, de némi haladást azonban elérsz. Mostantól a rezisztencia FNO-s képességed képességszintenként 3% helyett 3,5%-kal csökkenti a rád lőtt varázslatok sebzését.

YAURRI KÉZMűVESVERSENY
Minden évben az őszforduló ünnepén meghirdetjük a yaurri kézművesek versenyét, ahol a királyság legremekebb kézművesei mérik össze mesterségbeli tudásukat. Idén azonban váratlan atrocitások érik azon kézműveseket, akik eme versenyre készítik a bemutató termékeiket. A beszámolók szerint szörnyek jelennek meg a semmiből, megtámadják a gyanútlan mestereket, elrabolják az éppen elkészült termékeket, és esetenként megölik magát a készítőt is. Éppen ezért buzdítunk mindenkit kalandozót és szörnyvadászt, hogy csalják lépre a szörnyeket azzal, hogy maguk is készítenek kézműves termékeket, és a rablásra megjelenő szörnyekkel kíméletlenül végezzenek! A Királyi Kézműves Céh - királyi Nagyurunk, I. Zaks Boelnir, a Varkaudarok végzete és a Thargodanok leigázója jóvoltából - éppen ezért jutalmazza azon kalandozókat, akik eme szörnyek pusztításával védik a kézműveseket. A jutalmakat az alanori és császárvárosi mágusrendek közösen ajánlották fel és készítik el, és a Trikornis Futárszolgálat kézbesíti őket.
(Játéktechnikai információk:
Az esemény ideje alatt, minden KT vagy kisülő FKT parancsnál egy vagy több szörny támadja meg a karaktert. A szörnyek száma (a KT/FKT TVP költsége)/4, lefelé kerekítve, de max. 3.
Egy mezőn bármennyiszer jöhet szörny az eseményben, de minden fordulóban egy fajta tárgy gyártására csak egyszer jöhet szörny. Azaz, ha valaki készít egy vassisakot, majd ugyanazon mezőn egy vasvértet, akkor mindkettőre jön szörny, de ha ugyanabban a fordulóban egy másik mezőn készít egy másik vassisakot, akkor arra már nem jön szörny.
Ha valaki elbújik a KT/FKT-ra jövő szörny elől akkor elveszíti az éppen elkészített tárgyát. Ha van csata, de nem győzi le a karaktert a szörnyet, akkor nem veszít tárgyat.
A karakterek minden legyőzött szörnynél találnak kincset, ami a szörny korábbi rablásából származik.
Ha az adott KT/FKT-nál minden szörnyet legyőzött a karakter, akkor speciális kincseket is lehet találni. Ennek esélye annál több, minél több szörny jött az adott KT/FKT parancsra. (Ilyen szempontból mindegy, hogy egyesével, vagy hármasával öli a karakter a szörnyeket.)
- 600 megölt szörny után nem jön több szörny a KT/FKT parancsokra.)
A mini eventekből az alábbi linken tájékozódhattok: Kalandozók Versenye

RÉZ MORFJELVÉNY (2774. TÁRGY)
A réz morfjelvényt azok kapták jutalmul, akik segítettek a 3. morf invázió során a morfok Végzet vermébe történő visszazárásában. Ez a ruhára kitűzhető jelvény mágikus erővel bír. Viselőjének felbuzdítja a harci szellemét (+1 támadás), és látványa demoralizálja az ellenfelet (-1 szerencse a varázslataid ellen). Természetesen egy ilyen kitüntetést sosem adnál át másnak.

KARAKTERLAP

Ip WoMen, egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű kobudera nő vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr misszionáriusa vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 116. fordulód.

Erő: 41 (71) Szint: 34 Merészség: 5/5 Magasság: 165 cm
IQ: 36 (43) Támadás: 61 Agresszió: 5 Testsúly: 89 kg
Ügyesség: 24 (34) Védekezés: 77 Menekülés: 30 % Életkor: 28/28 év
Egészség: 25 (35) Életpont: 1281/1023 Jellem: semleges (+6) Tul. pont: 0
Szerencse: 23 (38) Varázspont: 1321/913 Pénz: 5414 arany Kép. pont: 33
Tudatpont: 64/29 Pszi pont: 438/839 Halhatatlanság: 6 % EFejl: 3
Eddig összesen 1768 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12 228 TP-t kaptál. Jelenleg 5 119 067 TP-d van. A következő szinthez még 380 933 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, triklem drakolder, ezerszemű bestia. A 103. fordulódban 9368 arany került a bankszámládra. 9862 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/52 ökölvívás: 32/98 (+9%) szúrófegyverek: 12/41
vágófegyverek: 9/54 ütőfegyverek: 7/65 lőfegyverek: 8/37
dobófegyverek: 29/92

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) max. 3 db (1 -14.); kábító nyilacska (#1590) max. 20 db (15 -34.); kábító nyilacska (#1590) max. 20 db (35 -); tolmokov-koktél (#351) max. 10 db (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
188,106 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 199,116
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 364
Kedvenc táborhely: 189,101
Legfeljebb 10 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 294 időszaki: 4
Feltételes varázskő használat: 20 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Pszi katalizátor 50/50 Max életkor 139 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 2, 3, 5.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20/65 2. nyomkövetés: 16/49 3. lopás: 1/8
4. mászás: 16/63 5. csapdakészítés: 29/77 (+9%) 6. csapdaészlelés: 8/4
7. gyógyítás: 20/96 8. titkosírás: 2/56 9. felderítés: 8/78
10. szörnyidomítás: 12/40 11. teológia: 71/3 (+19%) 12. taumaturgia: 80/63 (+18%)
13. szerencsejáték: 7/72 14. versengés: 18/79 15. harcművészetek: 31/4
16. zene: 10/28 17. szörnyismeret: 17/94 18. pszi: 43/14 (+1%)
19. zárnyitás: 3/17 20. vadászat: 17/23 21. vitalitás: 2/66
22. bányászat: 30/25 23. úszás: 11/62 24. főzés: 13/85
25. csapatmunka: 2/69

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
lopsz a gnómoktól (6) aranyat (#50)
ásol max. 20 TVP-ért
készítesz khatiszon kulcsot (#2323) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 1 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot )
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), kék rothasztó (#421), acélkolosszus (#35), Foghíjas Trom (#7615), Fekete Kráken (#7617), ősi szellem (#422), quwargok (#9093), bűbájlidérc (#761), lidércúr (#252), vércápa sámán (#281)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
bűbájlidérc (#761), csápos otagi (#395), hegyi góliát (#244), gyilkos sallank (#85), agyagelementál (#203), bazaltelementál (#204)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 35 vp; taumaturgia: 35 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (95,41,4) vámpirizáció (#1) (996,0) méregsemlegesítés (#14) hadiszerencse III (#59)
erőpajzs III (#127) Symulf rúnája (#182) csupasz izom (#28) láth. észlelése (#78)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
élőholt pozdorja (#134), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248) direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166)
direkt kontaktus I (#121) >> Tguarkhan (#212) direkt kontaktus I (#121) >> áeratikus hasnyák (#243)
direkt kontaktus I (#121) >> pszi elementál lord (#272) direkt kontaktus I (#121) >> őrjáratozó katona (#274)
direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283) direkt kontaktus I (#121) >> ragadozó (#292)
direkt kontaktus I (#121) >> csápos otagi (#395) direkt kontaktus I (#121) >> varkaudar katona (#691)
direkt kontaktus I (#121) >> bűbájlidérc (#761) direkt kontaktus I (#121) >> királyi őrjáratos (#7006)
háló (#186) >> molgan (#284)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> nők (#999) fürgülés (#92) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK
gránitelementál (#205) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t!
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 95. labirintus (198,28). kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): többek közt 644. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): 199. varázslatot kell ismerned. cirkuszi fősátor (713): kész. Toborzóiroda (762): kész. fejvadász központ (847): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
46, 50, 51, 55, 66, 68, 70, 71, 72, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 99, 135, 136, 167, 193, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 12, 26, 34, 36, 41, 47, 49, 52.
Kész: 8, 40, 44.

HŐSTETTEID
A harmadik morf invázióban megölt morfok száma: 1, az összesen kapott pontszám: 50. (összesen ölhető: 1284 )
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr, 2 élőholt.
A második Végzet Vermében 1 szintet teljesítettél.
Részt vettél a Világégést túlélők 30. évfordulójának ünnepségén. Felejthetetlen élmény volt!
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 0. Szerzett pont: 0. Beállított erő: 0 Összpont: 0

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: le 511, kf 441 1728 727, hh 841 1101 473, hh 1100 1524 745, ek 40 40, v 1 999, vv 243 6 14, vv 138 182 28, h 1398 292, v 78.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
manaretesz II (571) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
varázslómester VI (578) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 5509 TU szükséges.)
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
bénító sebzés II (583) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
tudati gyorsítás VI (590) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Vágófegyverek
5 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13) 1 szögletes kő (#17)
Lőfegyverek
1≥1 rövid íj (#107)
Lövedékek
23 kerek kő (#19) 7 nyílvessző (#108)
Dobófegyverek
4 bűvös shuriken (#562) 4 nehezék (#258) 1 szent kézigránát (#1761)
1 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 * ryuku menetpajzs (#1320)
Páncélok
1 * dalebg.kristályvért (#564)
Sisakok
1 * bozontfonat (#1563)
Köpenyek
1 mágusköpeny (#453) 1 szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 cetbőr válltömés (#1091)
Kesztyűk
1 * ryuku ökölgyolcs (#1156)
Övek
1 bíbor erőöv (#291) 1 párducbőr övtáska (#1117) 1 * purifikátor öv (#2013)
Nadrágok
1 rájabőr úszógatya (#405) 1 * ulkor kötény (#1089)
Csizmák
1 cirkuszi surranó (#1234)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 hatalom fülbevalója (#817) 1 roxati üvegszem (#443) 1 zafír fülbevaló (#477)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1)
1 Dantor amulettje (#468) 11 dramoan talizmán (#968) 4 gólem talizmán (#811)
4 gyöngysor (#192) 1 * két kard szimbólum (#144) 1 koponya szimbólum (#139)
1 korinthai talizmán (#814) 7 rothasztó talizmán (#815) 1 Urgod fétise (#561)
2 varkaudar szimbólum (#1528) 1 vortex talizmán (#812) 1 zafír medallion (#514)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
4 * arany papi karkötő (#309) 2 Luthius karkötője (#527) 1 smaragd karkötő (#707)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 * háború gyűrűje (#722) 4 * ryuku hüvelykgyűrű (#1321) 1 * Vlagyimir gyűrűje (#822)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+3)
1 cirkuszi kitűző (#1235) 1 * lajstrom medál (#1753) 1 * mind. tűzopálja (#2380)
1 réz morfjelvény (#2774) 1 * réz végzetérem (#2541) 1 * szerencsekocka (#1693)
Löttyök és porok, tartóstul
204 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 1020]
1 molluszk ház (#353) [benne 3 korty degradátor váladék (#354), fér még: 3]
6 periszkóp csigaház (#1926) [üres, kapacitás: 72]
1 sólyomcsőr (#1223) [benne 12 pondróvér (#1232), fér még: 0]
6 sullár hólyag (#168) [bennük 50 csepp spiritusz (#170), fér még: 70]
4 szent kehely (#257) [bennük 5 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 35]
7 Szent Kulacs (#285) [bennük 18 korty Sheran főzete (#286), fér még: 52]
2 uzbány csőr (#169) [bennük 24 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
24 vizestömlő (#3) [bennük 447 korty víz (#27), fér még: 33]
3 zöld üveg (#82) [bennük 6 csepp ragasztó (#83), fér még: 54]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet kulcsa (#2320) 105 acéltű (#334) 1 aranyfaló ládikó (#1755)
4 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819) 1 aranytermő ládikó (#504)
20 aranytű (#272) 1 argum szörnymágnes (#2503) 3 bájital (#261)
1 + Beholder csapda (#2107) 2 berzerker rablánc (#1865) 1 bunthar zsák (#734)
201 csontkulcs (#74) 1 destabilizátor (#1275) 13 deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 1 Éjmágus tükre (#1100) 1 Ezüstmágus kürt (#697)
13 Fairlight szütyője (#2108) 3 fenőkő (#1618) 1 gyémánt okuláré (#1270)
1 isteni kehely (#1760) 50≥45 kaja (#2) 1 Kalmárok Kémgömbje (#1589)
1 khatiszon kulcs (#2323) 1 kis aranykulcs (#240) 1 kisebb teleportkő (#1633)
4 kötél (#92) 25 krónika (#1725) 1 kulcskarika (#648)
1 Leah tekercse (#1258) 3 légiós hátizsák (#1560) 10 leviatán hólyag (#2182)
18 leviatángumó (#1757) 5 márványkulcs (#245) 2 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 moa antigrav (#2204) 3 moa katalizátor (#386)
1 moa töltő (#525) 1 moa varázsdoboz (#1133) 1 Morgan pálcája (#503)
1 Morgan szilánkja (#508) 4 nagy aranykulcs (#246) 4 nagy vaskulcs (#186)
2 olló (#335) 16 ork csodaszer (#1228) 1 párducbőr pénztárca (#1118)
1 Rahn ékkő (#701) 1 Ramirez feszítővasa (#1261) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
1 Rodger profi üstje (#1168) 2 roxati zárfaló (#314) 2 shinai gömb (#348)
1 smaragd kulcs (#241) 2 szeksztáns (#32) 1 szuper dobóháló (#273)
1 teremtés zsákja (#818) 1 teriád dobóháló (#1281) 6 titkos teleportkő (#1387)
2 tl'urlang fiola (#788) 33 tudás gyöngye (#522) 1 Tudás Könyve (#567)
1 varkaudar csésze (#841) 14 varkaudar pálinka (#1137) 1 yetibőr zsák (#1981)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
25 álompor (#396) 18 bordacsont (#16) 4 cápazsír (#932)
25 csuklyavirág (#133) 1 din formázó minta (#301) 22 dözmöng szív (#122)
109 drótszőr (#37) 1 eknozol (#540) 1 Eldereth szilánk (#512)
1 elkarog szőr (#665) 1 era formázó minta (#418) 4 etra hályog (#712)
54 ezüstdarab (#326) 6 főnixtoll (#563) 1 grifftojás (#179)
34 gyöngymangó (#135) 6 halcsont (#390) 8 kaktuszbogyó (#429)
30 kaktusztüske (#114) 13 karbin plazma (#199) 13 kék orchidea (#68)
6 kvazár (#244) 1 lélekesszencia (#619) 1 lidércesszencia (#1074)
1 lila morfplazma (#2448) 75 lótuszvirág (#447) 100≥44 madártoll (#112)
6≥5 mákrózsa virág (#56) 8 manifeszt.nyúlvány (#214) 2 moa gyémánt (#385)
7 moa smaragd (#377) 1 moa üveggömb (#383) 11 móri gyümölcs (#116)
$8 ovimon-bogyó ($207) 9 praglonc hártya (#215) $5 púderkő ($119)
31 purifikátor háj (#269) 15 quwarg tojás (#360) 20 rakolits por (#669)
10 ramit kő (#226) 25 remák szív (#264) 13 rókafarok (#124)
1 ryuku rúnatekercs (#1162) 4 sallank karom (#128) 1 smaragd dragnit (#1743)
91 smirglilevél (#29) 1 szárnyas hernyó (#69) 24 Thargodan esszencia (#328)
7 tükör (#43) 1 vérvörös rózsa (#1622) 1 vörös zselé (#862)
8 xirnox szív (#213)
Fókuszkristályok tárgyakban
smaragd dragnit (#1743) - a befoglaló tárgy: párducbőr övtáska (#1117)

Összsúly: 256.36 kg Megterheltség: 64%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 160 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 346 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (10 db, BANKSZÉF MÉRETE: 27)
3 gólem talizmán (#811) 1 halálhozó talizmán (#813) 400 kaja (#2)
38 mutáns csont (#331) 3 nehezék (#258) 408 quwarg tojás (#360)
8 tigroszlán fog (#63) 1 vadászkés (#1264) 1 vámpírtőr (#364)
1 vörös immunitáskő (#978)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 madártoll (#112) 1 quwarg tojás (#360) 1 szögletes kő (#17)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
18 arany (#50) 4 gyöngymangó (#135) 1 kaktusztüske (#114)
1 karbin plazma (#199) 1 móri gyümölcs (#116) 1 vérvörös rózsa (#1622)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

187 188 189
105
106
107
(188,106) kvazár kohó (#629), fegyvermester háza (#632), Tharr oltár

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A minieseményekben veló részvétel feltétele a min. 20. forduló és min. 11. szint. Így az újonnan indult karakterek tudnak tárgyat készíteni az eresményben.
* - Megreformáltuk az FFPH parancsok kiiírását a karakterlapon.
* - Ezentúl kiírja a program, hogy labirintusokban az eltűnő padló csapdánál milyen tárgyat veszít a karakter.

Üzenet küldése a karakternek