TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2006. aug. 17. 9h:08'
EZ A 591. JÁTÉKHETED, 111. FORDULÓD
592. játékheted kezdete: aug. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #5106
SZÁMLA : XXXX
|
MAMMOUTH A HÓHÁNYÓ KALANDJAI
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [66,56] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 2 huhogó bibét (100 arany kikiáltási áron), 2 zöld üveget (60 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 3 grifftojás (eladási ár: 400 arany, ebből a kezelési költség: 40 arany), 1 aranyló ugarhéj (eladási ár: 189 arany, ebből a kezelési költség: 18 arany) ellenértékét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+33 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+35 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
* 1. KP: |
használod az 1253. tárgyat |
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Nem volt maradandó hatása.) [5 pontot használtál fel, van még 256.]
* 2. KP: |
elmormolod a 224. varázslatot |
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 256.]
* 3. KP: |
használod az 1167. tárgyat |
Főzőcskézésbe kezdesz, finom ropogós rókafarok készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Micsoda szerencse, hogy észrevetted! Kicsit odébb 2 aranyérmét szórt el valaki. Magadhoz veszed! (+4 szerencse.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). [2 pontot használtál fel, van még 254.]
hu 47 106 |
hulladék: 47 106 |
Hulladék, ezért nem gyűjtesz surranó kígyó bőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz fabontót. [0 pontot használtál fel, van még 254.]
v 19 |
elmormolod a 19. varázslatot |
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 249.]
m 2 2 2 |
mozogsz keletre, keletre, keletre |
[67,56] Még mindig az erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy kardfogú fülemüle közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a kardfogú fülemüle fejét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Kudarcot vallottál! A hang iszonytató. Elmegy a kedved a harctól. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [68,56] Tovább barangolsz a fák között. Quwarg szagot érzel! Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy quwarg felderítő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg felderítő fejét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg felderítő potrohát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg felderítő. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg felderítő nyakát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A quwarg felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.)
(Továbbmész...) [69,56] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Nocsak, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sérült quwarg szabotőr. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 9 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vérbeli borzongás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Elsápadsz: a nálad levő 1 ezüstshuriken úgy összeragadt, hogy használhatatlanná vált! Itt a bosszú ideje... Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval megütöd a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg szabotőr csáprágójával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 12 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a quwarg szabotőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 385 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy csontlepke. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a csontlepke jobb hátsó lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a csontlepke bal hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A csontlepke belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. [36 pontot használtál fel, van még 213.]
m 3 3 3 |
mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
[70,57] A síkságot ritka erdő váltja fel.
Eszel valamit. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Friss emberi nyomok vezetnek délnyugatra.
(Továbbmész...) [71,58] A terep továbbra is ritka erdő. Ez Hrók erdejének a széle. Quwarg szagot érzel! Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő quwarg királynő nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg királynő torát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összeakadsz Rasty Buragghiával. Tharr eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy két kard szimbólumot, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy ónix masszavadítót, egy szürke bőrkesztyűt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy élőholt quwarg trófea, egy quwarg szabotőr trófea és egy arató csattanat trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy rövid kardot tart. Odaveted: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+1 varázspont). Köszöntitek egymást, aztán tovább.
(Továbbmész...) [72,59] Épületek tűnnek fel.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Látsz egy xantusz-kaktuszt. Találsz egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Ezt a szerencsét. 3 aranyérme fekszik előtted. Nem egy nagy összeg, de azért elteszed. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.) és egy bank (697. épület.).
Eladsz 1 borostyán függőt 6 aranyért, 1 fabontót 5 aranyért, 4 óndarabot 8 aranyért, 1 surranó kígyó bőrt 2 aranyért.
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [36 pontot használtál fel, van még 177.]
ve 14 30 |
megveszed a 14. tárgyat 30 |
Vásároltál 30 sünmedve tüskét. 30 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 177.]
kt 249 2 |
elkészíted a 249. tárgyat (2 darabot) |
Legyártottál 2 bumerángot. Ügyességed TF-elődött. [24 pontot használtál fel, van még 153.]
pbe 600 |
beraksz a bankba 600 aranyat |
Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 763 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 153.]
[73,60] Továbbmész a város utcáján. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Felfedeztél egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 11550 TVP épült bele.)
Van itt egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
Találkozol egy kék-zöld csíkos, hosszú hajú, narancssárga szemű, rövid bajszú kobudera férfival. A bőre sötétbarna. Fairlight bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy obszidián karkötőt, egy tankány karmot, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy óriásféreg trófea, egy jégtroll trófea és egy borzalmas varkaudar trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: éjfekete kardról vörös vércsepp csapódik a porba. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasállata egy mutáns pók! Auráját érzékelve máris tudod, ő is semleges. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Earthquake. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Odaveted: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+1 varázspont). Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Nocsak, valaki itt elvesztett 2 aranyat. Szuper, te még biztos használni tudod valamire! [12 pontot használtál fel, van még 141.]
fa 137 4440 8 |
feladod a 137. tárgyat a 4440. kalandozónak (8 darabot) |
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Arámiai Melánia részére szánod. Átadsz 8 mérg. ubuk tüskét. Ennek elküldése 32 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 138.]
m 3 1 |
mozogsz délkeletre, északkeletre |
[74,61] Magashegységben vagy.
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy csillezsályát. Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Összeakadsz Árnyéktáncossal. Kíséretét alkotja egy élőholt trikornis, egy tyrannoszaurusz rex csontváz. Leah eljövendő papja. Egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy Métely páncélját, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy rinóbőr övet, egy ryuku karvédőt, egy szürke bőrkesztyűt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy élőholt quwarg trófea, egy ryuku futárbérenc trófea és egy purifikátor trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Ódon sírhantok gyűrűjében álló fekete tölgy. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Érzékeled auráját: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Odaveted: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+1 varázspont). Köszöntitek egymást, aztán tovább.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 kerek követ. Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet. Ügyességed TF-elődött.
(Továbbmész...) [75,60] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy nyuhaj karbin. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély szakadékot. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Macskaszemű Marion előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Lábaddal bújsz be először a meredek falban nyíló barlangba. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. A dühödt ordítás, ami a következő pillanatban felhangzik, egyértelművé teszi, hogy az esetleges kincsért meg kell küzdened. Egy púpos burástya!
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a púpos burástya jobb lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a púpos burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Siralmas támadást intéz farkával a púpos burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. A púpos burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Most már egész jól látsz. És nicsak, a földön találsz 1 bakkura csizmát. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Na, ide sem bújok többet, kiáltod, mikor észreveszed, hogy nem voltál elég ügyes. A szörny észrevett. Egy vadász quwarg közeledik feléd! Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Találkozol egy szőke, rövid hajú, szürke szemű mutáns nővel. Bőre teljesen fehér! Összehúzott szemekkel, kezed homlokodhoz érintve kémleled a környéket, mikor megpillantasz valami igen figyelemre méltót: egy eddig sosem látott lény hátán ülő mutáns lányt. Hajkoronája könnyedén lebben a szélben, ajkán ragyogó mosoly, csillogóan gyönyörű pillantására még egy halott is feltámadna. Mozdulatlanul állsz, s mikor egy pillanatra megáll melletted furcsa hátasán, képtelen vagy szóhoz jutni, pedig ő megszólít: "Üdvözöllek, Szélsikoly Zia vagyok és a várost keresem." Tisztán érzed auráját: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Szélsikoly Zia. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Azt mondod: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+1 varázspont). Rajongóan csodálkozó, tágra nyílt szemekkel figyel téged, de te nem veszed a lapot.
[61 pontot használtál fel, van még 77.]
be 42 |
bemész a 42. titkos labirintusba |
A bejárat megtalálása nem okoz komoly nehézséget a magadfajta tapasztalt kalandozónak. Odabent sötét van. Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Nagyon óvatosan, fegyveredet erősen markolva indulsz befelé. [5 pontot használtál fel, van még 72.]
lm 2 905 3 |
mozogsz 2 905 3 |
Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [2. PONT.] Egy Tugt-orkot pillantasz meg. (ld. enc.) Fegyvere egy csontszablya. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a Tugt-ork bal lábát. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával kilukasztod a Tugt-ork testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. Mandibulakaszával felnyitod a Tugt-ork jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A Tugt-ork vágása nem talált el. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 65 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát (ld. enc.). Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Haladsz az ellenséges labirintusban. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [3. PONT.] Nem volt hiábavaló az óvatosságod: csapdát veszel észre magad előtt. Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. [17 pontot használtál fel, van még 55.]
lm 900 4 5 |
mozogsz 900 4 5 |
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [4. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy sima, fából készült ajtót pillantasz meg. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [5. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Tugt-ork. Fegyvere egy csontszablya. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A parittyával célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a Tugt-ork testét. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a Tugt-ork testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a Tugt-ork vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Tugt-ork száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 65 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát és 1 bőrsisakot. [12 pontot használtál fel, van még 43.]
lm 4 905 7 |
mozogsz 4 905 7 |
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [4. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Mész tovább, előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [7. PONT.] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! Szerencsédnek köszönhetően csak 6 életpontot vesztettél. Megkapaszkodsz a verem szélében, és felhúzód magad.
[17 pontot használtál fel, van még 26.]
lm 900 8 15 |
mozogsz 900 8 15 |
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó bukkan fel a sötétből. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. Bekukkantasz a kis terembe. [8. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy nagy, díszes ládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 vaskulcs, 1 ezüst gyűrű és 1 csontkés. Gyorsan kiüríted a ládát. Mész tovább, előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [7. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [15. PONT.] [18 pontot használtál fel, van még 8.]
lm 16 15 905 |
mozogsz 16 15 905 |
Továbbmész. Egy nagy vasalt ajtót pillantasz meg. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [16. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy bibircsók-óriás. Fegyvere egy göcsörtös bunkó. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a bibircsók-óriás ragyás testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a bibircsók-óriás ragyás testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás lendületes ütése célt téveszt. Véres nyál csordul ki a bibircsók-óriás száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 aranyat. 615 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 göcsörtös bunkót (ld. enc.) és 1 ezüst karkötőt. Kiszabadítod a falhoz láncolt Lady Oliviát. - Köszönöm, kedves kalandozó! - mondja. - Még épp idejében érkeztél. Ezért különleges jutalmat kapsz: megkapod apám láncingét, neki már úgysincs szüksége rá! Veled tartok a kijáratig, ha megengeded. - Némi kutatás után találsz egy tömör kődobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő rézkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 fűszertartó, 38 arany, 1 deus ex machina, 2 fáklya [*] és 2 kaja. Gyorsan kiüríted a ládát. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [6 pontot használtál fel, van még 2.]
lm 14 900 12 |
mozogsz 14 900 12 |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
lm 11 10 2 |
mozogsz 11 10 2 |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
* 1. BP: |
használod a 163. tárgyat |
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -3.]
* 2. BP: |
elmormolod a 21. varázslatot |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
* 3. BP: |
használod az 1167. tárgyat |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
* 4. BP: |
használod a 233. tárgyat |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Iszol a vizestömlőből. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-16 életerő.) A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 57 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 20, 24.
Alaposan elfáradva, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 252 pontot. A következő körben tehát 249 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
KARDFOGÚ FÜLEMÜLE (146. SZÖRNY)
A kardfogú fülemüle, az erdők első pillantásra békésnek tűnő énekesmadara igen veszélyes ragadozó. Ezek az aránylag apró, szende kinézetű madarak először fülrepesztő sivításukkal kergetik áldozatukat az őrületbe. Ez ellen csak egyetlen védekezés van: ha zene szakértelmed elég magas, és van a birtokodban valamilyen zeneszerszám, ellensúlyozni tudod az iszonyatos rikácsolást. Ellenkező esetben nincs más megoldás, mint a menekülés. Ha a madár látja, hogy hangtámadása hatástalan, döbbenetes és irtóztató kardfogával, agyarával támad. A csontszerű nyúlvány úgy lékeli a koponyát, mint kés a dinnyét. Ha egyáltalán eljutsz odáig, hogy fegyvert használj, a fülemüle halott hús - bármilyen fegyverrel egyforma könnyű leölni. |
TUGT-ORK (46. SZÖRNY)
A háború idején Dornodon, a sötét varázsló számos alattomos és gonosz fajt egyesített a zászlaja alatt. Ezek között voltak a magukat felsőbbrendűnek tartó Tugt-orkok. Ezek a másfél méternél magasabb, izmos orkok képesek voltak az alsóbbrendű ork törzseket engedelmességre kényszeríteni, és a harcmezőkön a mészárszékekre hajtani. A Tugt-orkok talán a leggonoszabbak: önzőek, kapzsiak, nemcsak szükségből, hanem szórakozásból is mindig kaphatóak a gonoszságra. Nem restek akár egymás ellen fordulni sem. A Tugt-orkok jól bánnak a fegyverrel, különösen a csontszablyának mesterei, és általában bőrpáncélt is hordanak. |
CSONTSZABLYA (64. TÁRGY)
A csontszablya a mély tárnákat lakó orkok fegyvere. Hogy milyen lényből készítik az aránylag ellenálló fegyvert, senki sem tudja. Pengéje nem egyenes, hanem görbe, és recésen be van vágva, hogy nagyobb sebzést tudjon okozni. Természetesen egy ilyen csontfegyvert nem lehet összehasonlítani egy igazi acélpengével. Ez egy d8 sebzésű vágófegyver. Használható balkezes fegyverként is. |
GÖCSÖRTÖS BUNKÓ (123. TÁRGY)
A trollfa egy nagyobb ágát lemetszve, egy könnyű, ámde nagyon kemény bunkóhoz jutsz. Mivel elég göcsörtös, komoly jártasságot igényel (legalább 5-ös ütőfegyver szakértelem), hogy megfelelő hatékonysággal forgatni tudd. A göcsörtös bunkó egy 2d8+4 sebzésű ütőfegyver. |
KARAKTERLAP
Mammouth a Hóhányó, egy vörös, tüsi hajú, piros szemű, kecskeszakállas troll férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran hittérítője vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 111. fordulód.
Erő: |
23 (24) |
Szint: |
15 |
Merészség: |
6/4 |
Magasság: |
257 cm |
IQ: |
21 |
Támadás: |
14 |
Agresszió: |
4 |
Testsúly: |
492 kg |
Ügyesség: |
19 |
Védekezés: |
25 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
19/19 év |
Egészség: |
16 (18) |
Életpont: |
251/78 |
Jellem: |
semleges (+3) |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
21 |
Varázspont: |
126/3 |
Pénz: |
393 arany |
Kép. pont: |
4 |
Tudatpont: |
12/9 |
|
|
|
|
EFejl: |
3 |
Eddig összesen 374 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3169 TP-t kaptál. Jelenleg 90201 TP-d van. A következő szinthez még 29799 TP szükséges. Trófeáid:
pordémon,
quwarg királynő,
quwarg harcos. A 111. fordulódban 763 arany került a bankszámládra. 763 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
ökölvívás: |
1/0 |
szúrófegyverek: |
3/49 |
vágófegyverek: |
3/69 (+20%) |
ütőfegyverek: |
20/78 (+15%) |
lőfegyverek: |
13/51 (+12%) |
dobófegyverek: |
9/45 (+30%) |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
6/24 (+10%) |
2. nyomkövetés: |
22/90 (+20%) |
3. mászás: |
5/59 (+8%) |
4. csapdakészítés: |
8/40 (+5%) |
5. csapdaészlelés: |
1/35 (+26%) |
6. gyógyítás: |
34/55 |
7. titkosírás: |
1/20 |
8. felderítés: |
4/35 |
9. teológia: |
6/80 (+5%) |
10. taumaturgia: |
9/12 (+10%) |
11. versengés: |
1/79 |
12. zene: |
3/69 |
13. szörnyismeret: |
4/18 |
14. vadászat: |
8/97 |
15. bányászat: |
9/71 |
16. főzés: |
4/8 (+20%) |
|
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 45% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 9 darabot ) |
elfogod drasmólymot (#60) háló-csapdával (#220), sörényes ubukot (#89) háló-csapdával (#220), sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 42 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
szőrlajhár (#141), technokolin (#50), gyilkos sallank (#85), vadász tatu (#10), goldugar (#65), óriás patkány (#42) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 12) |
nektoraf (#355), troll (#5), Sheran hívők (#995), Vasalt Bunkók (#9102), nukleáris cickány (#155), élőholt quwarg (#202) |
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
|
|
Papi varázslataid |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
12. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
lángcsóva (#31) |
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) |
hhaar burka (#32), tompítás (#40) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) |
izomernyesztés (#33) |
>> |
férfiak (#998) |
|
izomernyesztés (#33) |
>> |
nők (#999) |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) |
varázsvédelem (#34) |
>> |
férfiak (#998) |
|
varázsvédelem (#34) |
>> |
nők (#999) |
varázsvédelem (#34) |
>> |
sötét gnóm (#132) |
|
varázsvédelem (#34) |
>> |
ork sámán (#345) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0) |
2.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű! |
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van! |
Összsúly: 86.11 kg |
Megterheltség: 119% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. |
Még 78 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(67,56) kardfogú fülemüle (#146)
(68,56) quwarg felderítő (#299), Sheran rúnaköve
(69,56) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 26. jellempróba, Tharr oltár, quwarg szabotőr (#301), csontlepke (#746)
(71,58) quwarg királynő (#153), Dornodon rúnaköve, Rasty Buragghia (1450. kalandozó)
(72,59) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), főutca (#399), Fairlight oltár, ház (#400)
(73,60) Trikornis Futárszolgálat (#711), főutca (#399), oltár, ház (#400), Earthquake (2136. kalandozó)
(74,61) csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), Árnyéktáncos (1102. kalandozó)
(75,60) nyuhaj karbin (#110), a 42. labirintus bejárata, mély szakadék (#154), művészi porolit (#720), világítótorony (#156), púpos burástya (#92), vadász quwarg (#241), Szélsikoly Zia (4004. kalandozó), Tugt-ork (#46), bibircsók-óriás (#120)