95. forduló, Wu'unferth összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. jan. 20. 9h:16'
EZ A 170. JÁTÉKHETED, 111. FORDULÓD
171. játékheted kezdete: jan. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 17 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1966
SZÁMLA : XXXX

WU'UNFERTH KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [165,102] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Warringo Hamuroval. Tharr eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy cetbőr válltömést, egy háború gyűrűjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy kráken gyűrűt, egy kvazár sisakot, egy kyorg övcsatot, egy mind. ametisztjét, egy muzsikus fülest, egy ogre övet, egy ősplazmát, egy Ovgun nyakláncát, egy roxati üvegszemet, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szerencsetalizmánt, egy tirik-hun medált, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot és egy rizspapír-vértet visel. Fegyverzetét egy varkaudar katona trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy ősquwarg trófea díszíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Bal kezében egy méregfogat tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Érzékeled auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon összefutsz Rakshieh Dreshvel. Az apró termetű gnóm egyáltalán nem visel páncélt, mindössze egy szürkésbarna, különböző fegyverek mintáival teleszőtt köpenyt, amelyen az egyetlen kirívó dísz egy nyilvánvalóan varázserővel bíró szimbólum: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Mégis, a belőle áradó erő és vérpezsdítő mágikus energia nem hagy kétséget afelől, hogy egy igazi Ősmágussal találkoztál. Tharr kisebb papja. Egy arany papi karkötőt, egy cetbőr válltömést, egy háború gyűrűjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy kráken gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy mind. ametisztjét, egy obszidián karkötőt, egy ogre övet, egy Ovgun nyakláncát, egy roxati üvegszemet, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy szerencsetalizmánt és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy varkaudar katona trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy kisebb quwarg isten trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy Ősmágus botját, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy tolmokov-koktél. Egy mutáns pók a hátasa. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 2. napon ismét összeakadsz Rakshieh Dreshvel. Mentális auráját felismered, semleges, mint a Tiéd. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 2. napon megintcsak összefutsz Warringo Hamuroval. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 2. napon összeakadsz Frierch Rakfrieddel. Az apró termetű gnóm egyáltalán nem visel páncélt, mindössze egy szürkésbarna, különböző fegyverek mintáival teleszőtt köpenyt, amelyen az egyetlen kirívó dísz egy nyilvánvalóan varázserővel bíró szimbólum: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Mégis, a belőle áradó erő és vérpezsdítő mágikus energia nem hagy kétséget afelől, hogy egy igazi Ősmágussal találkoztál. Tharr félisten hatalmú szolgája. Egy arany papi karkötőt, egy cetbőr válltömést, egy Élet gyűrűjét, egy gólem talizmánt, egy hoarián bőrnadrágot, egy két kard szimbólumot, egy kráken gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy nefil-rin medált, egy ogre övet, egy örökkévaló ametiszét, egy ősplazmát, egy Ovgun nyakláncát, egy q. irtó éremet, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vadászinget, egy szerencsetalizmánt, egy varkaudar szimbólumot és egy Zu'lit fülkarikáját visel. Ruházatát egy rubin sárkány trófea, egy triklem drakolder trófea és egy drótszőrű mópat trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy Ősmágus botját, bal kezében egy ryuku rövidkardot tart. Hátasállata egy mutáns pók! Holmiját egy sivatagi doareg cipeli.
A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Tisztelettel fejet hajtasz a vallástudományban nálad jóval jártasabb kalandozó előtt, de azért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltégy néhány kérdést, ami már régóta foglalkoztat. Tudása észrevehetően gyarapodott. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A két forduló között sor került istened templomának felszentelésére. Együtt léptél be hittársaiddal a templom ajtaján. Az épület tökéletes szépsége elveszi a szavadat, sokáig csak némán bámulsz. Lassan haladsz tovább a belső szentély felé, ahol - ha lehet - a csend még drámaibb. Egyik társad gyümölcsöt és húst helyez az oltárra, majd szent szimbólumát magasra emelve, megkezdi a szertartást. Sokáig nem történik semmi, de aztán lassan, nagyon lassan kezd a levegő felmelegedni. Az áldozat egy hirtelen villanással eltűnik, és az egész szentély fala a padlótól a plafonig kékes színben kezd vibrálni. A csendet fokozatosan felváltja szentséges, szívedet melengető muzsika. Buzgón imádkozol, miközben érzed, hogy istened jelenléte lassan formát ölt a pulzáló oltár fölött. A következő pillanatban hihetetlenül jóleső érzés árasztja el testedet, ahogy megszólal istened. (Minden sebed begyógyult.)
- Jól van, hűséges papom! Fanatikus odaadásod, mérhetetlen bölcsességed és mindenekfeletti önfeláldozásod, amellyel hitednek adózol, méltán érdemel jutalmat. Ha legközelebb imádkozol, megkapod a Szent Kelyhet! - Jelentősen előremozdultál a papi ranglétrán. 1 250 tapasztalati pontot kaptál.
- Használjátok e templomot hittársaiddal mindenki megelégedésére! Más isten hívei ide be nem tehetik a lábukat. (ld. enc.) - ezzel az istened jelenlétét jelző homályos alak lassan eltűnik, bár a templomot körüllengő mágikus aura megmarad. Könnyekig meghatódva távozol a belső szentélyből, és még sokáig imádkozol a külső kőpadokon. Istened ennek örülni fog.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). A méregtermő iszák termelt 2 ugh mérget. Varázserőd regenerálódik. (+106 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+60 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) A lottó 1164. hetének nyerőszámai: 10, 18, 9. 3 db 0 találatos szelvényed volt. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 22 arany nyereményt kapsz.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy zoloboo sámán nyomára vezet. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 305.]

* 1. KP: bb 37 347 1205 beraksz a bankba a 37. tárgyat (347 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. Beraksz a bank széfjébe 1 malomkövet. [0 pontot használtál fel, van még 305.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 300.]

* 3. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 295.]

* 4. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 290.]

* 5. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 285.]

kf 2207 kézbeveszed/felveszed a 2207. tárgyat
A ruhádra illeszted a mind. ametisztjét. [0 pontot használtál fel, van még 285.]

ek 273 1 6 t. energia kisütése: 273 1 6
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 6 VP-nél kevesebb, 6 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 285.]

tps 900 TVP spórolása: 285 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 285 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [285 pontot használtál fel, van még 0.]

tpf 238 TVP elővétele: 238 pontért
Felszabadítottunk neked 238 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 238.]

im imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +10 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve éber kakukk. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! 2.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! 3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] [30 pontot használtál fel, van még 208.]

tpf 900 TVP elővétele: 900 pontért
Felszabadítottunk neked 47 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 255.]

im imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +10 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve oltár eltörlése. (ld. enc.) Istened szent kehellyel jutalmaz! A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! 2.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! 3.) Sebezz egy szörnyön egyetlen kör alatt legalább 85 életpontot jobbkezes fegyverrel! [30 pontot használtál fel, van még 225.]

h 1755 250 használod az 1755. tárgyat
Aranyakat szórsz a ládikóba, hamarosan meg is kapod a kívánt varázserőt. (+250 vp ). [5 pontot használtál fel, van még 220.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 215.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 449 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 212.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

164 165 166
101
102
103

[144,61] Lakott területre érkeztél. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Felfedeztél egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Arénagödröt. Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.

Van itt egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 202.]

vtn 109 varázslat tanulás: a 109. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: felszínre ugrás. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 167.]

m 2 3 2 mozogsz keletre, délkeletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[165,102] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Felfedeztél egy kék orchideacserjét. Észreveszel egy templomot. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy purifikátor lehet. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 15 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a purifikátor szürke hengertestét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a purifikátor szürke hengertestét. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a purifikátor szürke hengertestét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A purifikátor többször beléd döfi a szarvát. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1 201 tapasztalati pontot kaptál. Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 27, gyógyulás: 22, összesen: -5 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összeakadsz Frierch Rakfrieddel. Az apró termetű gnóm egyáltalán nem visel páncélt, mindössze egy szürkésbarna, különböző fegyverek mintáival teleszőtt köpenyt, amelyen az egyetlen kirívó dísz egy nyilvánvalóan varázserővel bíró szimbólum: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Mégis, a belőle áradó erő és vérpezsdítő mágikus energia nem hagy kétséget afelől, hogy egy igazi Ősmágussal találkoztál. Tharr félisten hatalmú szolgája. Egy arany papi karkötőt, egy cetbőr válltömést, egy Élet gyűrűjét, egy gólem talizmánt, egy hoarián bőrnadrágot, egy két kard szimbólumot, egy kráken gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy nefil-rin medált, egy ogre övet, egy örökkévaló ametiszét, egy ősplazmát, egy Ovgun nyakláncát, egy q. irtó éremet, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vadászinget, egy szerencsetalizmánt, egy varkaudar szimbólumot és egy Zu'lit fülkarikáját visel. Ruházatát egy rubin sárkány trófea, egy triklem drakolder trófea és egy drótszőrű mópat trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy Ősmágus botját, bal kezében egy ryuku rövidkardot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Málhásállata egy sivatagi doareg.
A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Tisztelettel fejet hajtasz a vallástudományban nálad jóval jártasabb kalandozó előtt, de azért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltégy néhány kérdést, ami már régóta foglalkoztat. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.

(Továbbmész...) [166,103] A fákat magad mögött hagyva, szelíd lejtőjű, lankás vidékre érkeztél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kazmárt. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 vasércet! Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy woorgard. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a woorgard szörcsögő hátát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel néhányszor megcsapod a woorgard testét. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). {GYD:} Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a woorgard testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A woorgard csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel néhányszor megcsapod a woorgard testét. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). {GYD:} Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a woorgard idétlen masszáját. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 624, sebződés: 37, gyógyulás: 80, összesen: +43 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss gnóm nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [167,103] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely délkeletről folyik északnyugatra. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy norpadolótika. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a norpadolótika szőrös gömbtestét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a norpadolótika testét. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). {GYD:} Méregfoggal kicsit megsebzed a norpadolótika testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A norpadolótika fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 720 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 60, gyógyulás: 33, összesen: -27 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. [26 pontot használtál fel, van még 141.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[168,104] Még mindig bozótos. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely délkeletről folyik északnyugatra. Feltöltöd a vizestömlőt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy élőholt tigris volt. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [169,105] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Utad során felfedezel egy rát-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy régészeti lelőhelyet. Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy átléped az ásatást körbeölelő, törékeny korlátot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy magger. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a magger testét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a magger fejét. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). {GYD:} Méregfoggal többször eltalálod a magger jobb vállát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ököllel néhányszor megcsapod a magger testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). {GYD:} Méregfoggal kicsit megsebzed a magger jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A magger most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2 528 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 123, gyógyulás: 32, összesen: -91 ÉP}


(Továbbmész...) [170,106] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy roguena. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a roguena testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a roguena bal hátsó lábát. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). {GYD:} Méregfoggal megdöföd a roguena fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Félrehajolsz, de a roguena karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A roguena összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 2 170 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 19, gyógyulás: 23, összesen: +4 ÉP}

Felfedeztél egy gumifát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. [18 pontot használtál fel, van még 123.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[171,107] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Oldalt pillantva, meglátsz egy quwarg bolyt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.

(Továbbmész...) [172,108] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Utad során felfedezel egy fekete lótuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy bávatag golombár! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. 12 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a bávatag golombár jobb vállát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Jól célzott! (4 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bávatag golombár ragyás testét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregfoggal megérinted a bávatag golombár testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A bávatag golombár feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Körülötted minden elcsendesedik. Szinte hallod a fű növését... Az lenne ilyen hangos? Megdöbbenve tapasztalod, hogy Blligates vérszopó indái rád tekeredtek. Eszed vesztve próbálsz kiszabadulni, miközben a növény a véredet szívja.... Sikerült!! Lelked mélyén érzed, ez Sheran büntetése volt... (38 életpontot vesztettél) A bávatag golombár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 669 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.)

[12 pontot használtál fel, van még 111.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
[173,109] Tovább barangolsz a fák között. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hmm, csak egy legyengült drakolich. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a drakolich testét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (24 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel eltalálod a drakolich testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal meghorzsolod a drakolich csontos vázát. Kritikus ütés! (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}


(Továbbmész...) [174,109] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A feléd közeledő vadász quwarg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a vadász quwarg testét. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász quwarg potrohát. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). {GYD:} Méregfoggal megdöfködöd a vadász quwarg potrohát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ököllel megcsapod a vadász quwarg jobb hátsó lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). {GYD:} Méregfoggal meghorzsolod a vadász quwarg bal első lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 2 140 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 35, gyógyulás: 32, összesen: -3 ÉP}

A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy élőholt tigris volt. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 2 móri gyümölcs[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [12 pontot használtál fel, van még 99.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Megszerezte az erdőben, hazavitte a kezében,
Mert nem találta meg, minél többet kereste, annál jobban érezte.
Mikor végül megtalálta, rögvest eldobta.
[5 pontot használtál fel, van még 94.]

szk 124 keresed a 124. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy manifesztátort. [0 pontot használtál fel, van még 94.]

ef 10 energia fejlesztése 10
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-9 TU.] [90 pontot használtál fel, van még 4.]

le 2207 leveszed/lerakod a 2207. tárgyat
Elteszed a mind. ametisztjét. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: kb 1205 1 0 kiveszel a bankból az 1205. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 malomkövet. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 3. BP: kb 347 1 0 kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 9, 6.
Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Egy röpke ideig emelgeted a malomkövet, hadd dagadjanak az izmaid. Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 252 pontot. A következő körben tehát 251 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MIRE JÓ EGY TEMPLOM?
Most, hogy hihetetlen mennyiségű munka árán felépítettetek egy templomot, ideje elgondolkozni rajta, hogy vajon mire is volt jó ez az egész azon kívül, hogy esetleg teljesítettél egy isteni küldetést. Először is, természetesen itt is IMádkozhatsz ugyanúgy, mint istened oltáránál, akár küldetés teljesítése után, akár egyéb okokból. Két kör közötti táborozásodat eltöltheted a templomban, ha az utolsó lépéssel a templom mezőjére lépsz, és kiadod a BE 256 parancsot. Természetesen a templomban nem használhatod azokat a parancsokat, amelyek labirintusban sem működnének. A következő kör elején automatikusan elhagyod a templomot. A templomban való pihenés előnye, hogy több életpontot és varázspontot kapsz vissza, mint egyébként. Ezenkívül védve vagy a tolvajoktól is, hiszen a templomba csak hittársaid tehetik be lábukat (és köztük remélhetőleg nincs olyan elvetemült, aki kirabolna). Ezenkívül bizonyos varázslatokat, szertartásokat kizárólag istened templomában lehet végrehajtani.

ÉBER KAKUKK (3. VARÁZSLAT)
Ez a varázslat egy fantommadarat idéz meg, amely táborozás alatt a holmidat őrzi. Ezért a varázslatot célszerű a forduló vége felé, az utolsó mozgás parancs után kiadni. A nagyon ügyes tolvajok még persze egy fantommadár éberségét is kijátszhatják, de az ő esélyük is kisebb. Ha ezzel a varázslattal véded magadat, akkor a tolvajoknak -5 lopás szakértelmük van, amikor tőled próbálnak csenni. A papi erőd növekedésével ez a büntetés egészen -10-ig nő. Elmondása 6 VP-be kerül, és egy táborozás idejéig tart.

OLTÁR ELTÖRLÉSE (79. VARÁZSLAT)
Ezzel a nagyhatalmú varázslattal megsemmisítheted egy másik isten oltárát. Ez persze komoly nekikészülést és komoly áldozatokat igényel. A V 79 parancs kiadása 10 TVP-be és 60 VP-be kerül, és szükséges anyagi komponens öt csepp isteni könnycsepp. Azon a mezőn kell kiadnod, ahol a megsemmisítendő oltár áll (és természetesen nem használhatod a saját istened oltárának megsemmisítésére). A gonosz papok számára egy másik isten oltárának megsemmisítése egyben előrelépést jelent a papi ranglétrán is.

FELSZÍNRE UGRÁS (109. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Ennek a varázslatnak a segítségével egy labirintusból teleportálhatsz ki a felszínre, bármelyik szinten, bármelyik referenciapontnál is legyél. Használata 5 TVP-t és 25 VP-t igényel, anyagi komponense nincs. A felszínre ugrás természetesen nem működik mágiamentes területen.

KARAKTERLAP

Wu'unferth, egy barna, tüsi hajú, kék szemű kobudera férfi vagy. Tharr hittérítője vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 111. fordulód.

Erő: 23 (31) Szint: 24 Merészség: 6/5 Magasság: 167 cm
IQ: 22 (27) Támadás: 33 Agresszió: 4 Testsúly: 68 kg
Ügyesség: 17 (19) Védekezés: 47 Menekülés: 15 % Életkor: 3/3 év
Egészség: 17 (19) Életpont: 394/498 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (43) Varázspont: 343/133 Pénz: 5797 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 46/17 Pszi pont: 136/158 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 19
Eddig összesen 1159 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14 127 TP-t kaptál. Jelenleg 1 264 131 TP-d van. A következő szinthez még 135 869 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, varkaudar iszákos, éjkornis. A 100. fordulódban 9104 arany került a bankszámládra. 9604 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/18 ökölvívás: 27/57 (+10%) szúrófegyverek: 17/60 (+5%)
vágófegyverek: 10/32 ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 1/0
dobófegyverek: 24/18 (+8%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) max. 1 db (5 -14.); bumeráng (#249) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
174,109 mezőn táborozol
JLKzott minoszkúpok: 62, 56, 57, 65

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 137 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 65/96 (+34%) 2. nyomkövetés: 21/26 (+15%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 2/0 5. csapdakészítés: 26/53 (+17%) 6. csapdaészlelés: 2/24
7. gyógyítás: 35/11 8. titkosírás: 2/0 9. felderítés: 12/20 (+6%)
10. szörnyidomítás: 3/95 11. teológia: 21/52 (+36%) 12. taumaturgia: 21/33 (+28%)
13. szerencsejáték: 1/0 14. versengés: 7/66 15. harcművészetek: 27/80
16. zene: 1/0 17. szörnyismeret: 10/19 (+22%) 18. pszi: *19/100
19. zárnyitás: 2/87 20. vadászat: 1/80 21. vitalitás: 1/0
22. bányászat: 13/39 (+18%) 23. testépítés: 1/16 24. úszás: 9/76
25. főzés: 10/69 (+11%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 15

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
udvarolsz a 8. fajúaknak
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot )
mászol max. 30 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
bávatag golombár (#165), szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
vízionár (#66), fémbontó szójer (#150), áeratikus hasnyák (#243), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 6 vp; taumaturgia: 6 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (9982,15) áldomás (#6) (9982,15) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
2.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
3.) Sebezz egy szörnyön egyetlen kör alatt legalább 85 életpontot jobbkezes fegyverrel! (teljesítve)

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 336, a megölt vezérek száma: 1, a pontszámod: 35 690.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 92, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 1, a pontszámod: 10 913.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 45 TU. szükséges még: 25 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 380 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
616 arany (#50)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 kaja (#2) 2 mandibulapenge (#125) 1 purifikátor háj (#269)
1 szent kehely (#257) 2 ugh méreg (#166) 3 vasérc (#152)
3 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
(165,102) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), Tharr oltár, purifikátorok (#157), Frierch Rakfried (2461. kalandozó)
(166,103) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), érclelőhely, woorgard (#231)
(167,103) patak, norpadolótika (#226)
(168,104) patak, élőholt tigris (#766)
(169,105) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), régészeti lelőhely (#1208), magger (#747)
(170,106) roguena (#779), gumifa (#38)
(171,107) quwarg boly (#359)
(172,108) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), bávatag golombár (#165)
(173,109) drakolich (#760)
(174,109) phua-kúp (#372), oltár, 26. jellempróba, vadász quwargok (#241), élőholt tigris (#766)

Üzenet küldése a karakternek