Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. jan. 20. 9h:16' EZ A 170. JÁTÉKHETED, 111. FORDULÓD 171. játékheted kezdete: jan. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 17 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1966 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: bb 37 347 1205 | beraksz a bankba a 37. tárgyat (347 darabot) |
* 2. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 4. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 5. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
kf 2207 | kézbeveszed/felveszed a 2207. tárgyat |
ek 273 1 6 | t. energia kisütése: 273 1 6 |
tps 900 | TVP spórolása: 285 pontért |
tpf 238 | TVP elővétele: 238 pontért |
im | imádkozol |
tpf 900 | TVP elővétele: 900 pontért |
im | imádkozol |
h 1755 250 | használod az 1755. tárgyat |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
164 | 165 | 166 | |
101 | |
|
|
102 | |
|
|
103 | |
|
|
[144,61] Lakott területre érkeztél. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Felfedeztél egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Arénagödröt. Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
vtn 109 | varázslat tanulás: a 109. varázslatot |
m 2 3 2 | mozogsz keletre, délkeletre, keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 15 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a purifikátor szürke hengertestét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a purifikátor szürke hengertestét. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a purifikátor szürke hengertestét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A purifikátor többször beléd döfi a szarvát. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1 201 tapasztalati pontot kaptál. Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 27, gyógyulás: 22, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [166,103] A fákat magad mögött hagyva, szelíd lejtőjű, lankás vidékre érkeztél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kazmárt. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 vasércet! Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy woorgard. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a woorgard szörcsögő hátát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel néhányszor megcsapod a woorgard testét. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). {GYD:} Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a woorgard testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A woorgard csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel néhányszor megcsapod a woorgard testét. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). {GYD:} Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a woorgard idétlen masszáját. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 624, sebződés: 37, gyógyulás: 80, összesen: +43 ÉP}
(Továbbmész...) [167,103] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely délkeletről folyik északnyugatra. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy norpadolótika. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a norpadolótika szőrös gömbtestét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a norpadolótika testét. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). {GYD:} Méregfoggal kicsit megsebzed a norpadolótika testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A norpadolótika fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 720 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 60, gyógyulás: 33, összesen: -27 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [169,105] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Utad során felfedezel egy rát-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy régészeti lelőhelyet. Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy átléped az ásatást körbeölelő, törékeny korlátot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy magger. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a magger testét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a magger fejét. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). {GYD:} Méregfoggal többször eltalálod a magger jobb vállát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ököllel néhányszor megcsapod a magger testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). {GYD:} Méregfoggal kicsit megsebzed a magger jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A magger most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2 528 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 123, gyógyulás: 32, összesen: -91 ÉP}
(Továbbmész...) [170,106] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy roguena. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a roguena testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a roguena bal hátsó lábát. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). {GYD:} Méregfoggal megdöföd a roguena fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Félrehajolsz, de a roguena karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A roguena összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 2 170 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 19, gyógyulás: 23, összesen: +4 ÉP}
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [172,108] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Utad során felfedezel egy fekete lótuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy bávatag golombár! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. 12 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a bávatag golombár jobb vállát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Jól célzott! (4 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bávatag golombár ragyás testét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregfoggal megérinted a bávatag golombár testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A bávatag golombár feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Körülötted minden elcsendesedik. Szinte hallod a fű növését... Az lenne ilyen hangos? Megdöbbenve tapasztalod, hogy Blligates vérszopó indái rád tekeredtek. Eszed vesztve próbálsz kiszabadulni, miközben a növény a véredet szívja.... Sikerült!! Lelked mélyén érzed, ez Sheran büntetése volt... (38 életpontot vesztettél) A bávatag golombár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 669 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a drakolich testét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (24 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel eltalálod a drakolich testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal meghorzsolod a drakolich csontos vázát. Kritikus ütés! (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}
(Továbbmész...) [174,109] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A feléd közeledő vadász quwarg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a vadász quwarg testét. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász quwarg potrohát. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). {GYD:} Méregfoggal megdöfködöd a vadász quwarg potrohát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ököllel megcsapod a vadász quwarg jobb hátsó lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). {GYD:} Méregfoggal meghorzsolod a vadász quwarg bal első lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 2 140 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 35, gyógyulás: 32, összesen: -3 ÉP}
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
szk 124 | keresed a 124. szörnyet |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
le 2207 | leveszed/lerakod a 2207. tárgyat |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: kb 1205 1 0 | kiveszel a bankból az 1205. tárgyat (1 darabot) |
* 3. BP: kb 347 1 0 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
MIRE JÓ EGY TEMPLOM? Most, hogy hihetetlen mennyiségű munka árán felépítettetek egy templomot, ideje elgondolkozni rajta, hogy vajon mire is volt jó ez az egész azon kívül, hogy esetleg teljesítettél egy isteni küldetést. Először is, természetesen itt is IMádkozhatsz ugyanúgy, mint istened oltáránál, akár küldetés teljesítése után, akár egyéb okokból. Két kör közötti táborozásodat eltöltheted a templomban, ha az utolsó lépéssel a templom mezőjére lépsz, és kiadod a BE 256 parancsot. Természetesen a templomban nem használhatod azokat a parancsokat, amelyek labirintusban sem működnének. A következő kör elején automatikusan elhagyod a templomot. A templomban való pihenés előnye, hogy több életpontot és varázspontot kapsz vissza, mint egyébként. Ezenkívül védve vagy a tolvajoktól is, hiszen a templomba csak hittársaid tehetik be lábukat (és köztük remélhetőleg nincs olyan elvetemült, aki kirabolna). Ezenkívül bizonyos varázslatokat, szertartásokat kizárólag istened templomában lehet végrehajtani. |
ÉBER KAKUKK (3. VARÁZSLAT) Ez a varázslat egy fantommadarat idéz meg, amely táborozás alatt a holmidat őrzi. Ezért a varázslatot célszerű a forduló vége felé, az utolsó mozgás parancs után kiadni. A nagyon ügyes tolvajok még persze egy fantommadár éberségét is kijátszhatják, de az ő esélyük is kisebb. Ha ezzel a varázslattal véded magadat, akkor a tolvajoknak -5 lopás szakértelmük van, amikor tőled próbálnak csenni. A papi erőd növekedésével ez a büntetés egészen -10-ig nő. Elmondása 6 VP-be kerül, és egy táborozás idejéig tart. |
OLTÁR ELTÖRLÉSE (79. VARÁZSLAT) Ezzel a nagyhatalmú varázslattal megsemmisítheted egy másik isten oltárát. Ez persze komoly nekikészülést és komoly áldozatokat igényel. A V 79 parancs kiadása 10 TVP-be és 60 VP-be kerül, és szükséges anyagi komponens öt csepp isteni könnycsepp. Azon a mezőn kell kiadnod, ahol a megsemmisítendő oltár áll (és természetesen nem használhatod a saját istened oltárának megsemmisítésére). A gonosz papok számára egy másik isten oltárának megsemmisítése egyben előrelépést jelent a papi ranglétrán is. |
FELSZÍNRE UGRÁS (109. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ennek a varázslatnak a segítségével egy labirintusból teleportálhatsz ki a felszínre, bármelyik szinten, bármelyik referenciapontnál is legyél. Használata 5 TVP-t és 25 VP-t igényel, anyagi komponense nincs. A felszínre ugrás természetesen nem működik mágiamentes területen. |
Erő: | 23 (31) | Szint: | 24 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 167 cm |
IQ: | 22 (27) | Támadás: | 33 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 68 kg |
Ügyesség: | 17 (19) | Védekezés: | 47 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 3/3 év |
Egészség: | 17 (19) | Életpont: | 394/498 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 26 (43) | Varázspont: | 343/133 | Pénz: | 5797 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 46/17 | Pszi pont: | 136/158 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 19 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/18 | ökölvívás: | 27/57 (+10%) | szúrófegyverek: | 17/60 (+5%) |
vágófegyverek: | 10/32 | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 1/0 |
dobófegyverek: | 24/18 (+8%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) max. 1 db (5 -14.); bumeráng (#249) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
174,109 mezőn táborozol |
JLKzott minoszkúpok: 62, 56, 57, 65 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 137 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 65/96 (+34%) | 2. nyomkövetés: | 21/26 (+15%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 2/0 | 5. csapdakészítés: | 26/53 (+17%) | 6. csapdaészlelés: | 2/24 |
7. gyógyítás: | 35/11 | 8. titkosírás: | 2/0 | 9. felderítés: | 12/20 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 3/95 | 11. teológia: | 21/52 (+36%) | 12. taumaturgia: | 21/33 (+28%) |
13. szerencsejáték: | 1/0 | 14. versengés: | 7/66 | 15. harcművészetek: | 27/80 |
16. zene: | 1/0 | 17. szörnyismeret: | 10/19 (+22%) | 18. pszi: | *19/100 |
19. zárnyitás: | 2/87 | 20. vadászat: | 1/80 | 21. vitalitás: | 1/0 |
22. bányászat: | 13/39 (+18%) | 23. testépítés: | 1/16 | 24. úszás: | 9/76 |
25. főzés: | 10/69 (+11%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 15 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot ) |
mászol max. 30 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
bávatag golombár (#165), szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
vízionár (#66), fémbontó szójer (#150), áeratikus hasnyák (#243), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 6 vp; taumaturgia: 6 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (9982,15) | áldomás (#6) (9982,15) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) |
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! |
2.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
3.) Sebezz egy szörnyön egyetlen kör alatt legalább 85 életpontot jobbkezes fegyverrel! (teljesítve) |
HŐSTETTEID |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 336, a megölt vezérek száma: 1, a pontszámod: 35 690. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 92, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 1, a pontszámod: 10 913. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kp. varázsenergia (191) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
földmágia (357) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 45 TU. szükséges még: 25 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 380 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
616 | arany (#50) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
6 | kaja (#2) | 2 | mandibulapenge (#125) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | szent kehely (#257) | 2 | ugh méreg (#166) | 3 | vasérc (#152) | |||
3 | víz (#27) |
164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | |
101 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
108 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
109 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
110 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|