Karakterszám: |
3328 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
111 |
Játékhét: |
131 |
E forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
1058 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2003. ápr. 29. 9h:08' |
A következõ
fordulód táplálható: 2003. máj. 2. |
|
E-mail!
MORGANA KALANDJAI
Kissé már éhezel, ezért csak 102 életpontról kezdesz. Pihenésed nem telt
el eseménytelenül:
**
1. NAP ** Smaragdszemû Wynia beleegyezett, hogy a szövetség tagjává válj.
Ezzel eddig 15 szavazatot gyûjtöttél.
Ez elegendõ ahhoz, hogy belépj a szövetségbe! Mostantól az 15006. szövetség
tagja vagy.
**
2. NAP ** Pihenésedet megzavarja
Köpködõ Méregzsák, egy cingár, kopasz,
tiszta ruházatú férfi. A Pszionicisták klánjának asztrális utazó rangú
tagja. A Quinta Essentia szövetségbe tartozik. Felszerelése: a mentát gyöngye,
az egyensúly gyûrûje, a méreg átlátszó köntöse, Trollagyar, a méreg háromszögszimbóluma,
asztrálgyöngy, a méreg ónix karkötõje, a méreg bíbor pikkelyvértje, a méreg
karikaszimbóluma, az ellenállás malachitgyûrûje, a sebesség könnyû íja,
görényfarok, ozin fülkarika, a bûz barbár lándzsája, a méreg sárgaréz nyaklánca,
a tökéletesség malachit karkötõje, a méreg zangrozi csizmája, brutális
pókcsatos öv, a méreg szárnyas sisakja, a bûz gyalogos lándzsája, a tökéletesség
hosszúkardja. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz
van kedve.
Elsõ mondata: "De vastag bõr van a képeden!" Ezt kiáltod vissza: "Hogy szorulnál
bele a bõrödbe!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "Bár nem ólban születtél,
mégis nagy barom vagy!" Rögtön visszavágsz: "Te két lábon járó anti-bébi
reklám!" Ezt mondja neked: "Olyan szõrös vagy, hogy a göthös yeti hozzád
képes csupaszra borotvált manöken." Erre most mit lehet mondani? Nem jut
eszedbe semmi! Megadóan sóhajtasz: vesztettél. A gyõztes jutalma lélekenergia.
**
2. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével
átadsz Zuckuss részére 1 db Fairlight csontamulettjét. Te 208 aranyat kaptál.
**
2. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével
átadsz Zuckuss részére 1 db a szakács üstjét. Te 24 aranyat kaptál.
**
2. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével
átadsz Zuckuss részére 1 db a villám gyûrûjét. Te 18 aranyat kaptál.
**
2. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével
átadsz Zuckuss részére 1 db Yssuf tõrét. Te 213 aranyat kaptál.
**
7. NAP ** Bejön a barlangodba
Téhácé, egy állandóan vigyorgó, láthatóan
valamilyen szer hatása alatt álló, galetki férfi. A Tolvajok klánjának
bandita rangú tagja. Végignézed a felszerelését: a szakács üstje, a kígyó
zöld köntöse, a harcos nagy pajzsa, a bérmágus malachit karkötõje, a kígyó
malachitgyûrûje, az ügyesség keresztszimbóluma, a sebesség csontamulettje,
a sebesség fekete csizmája, ezüst nadrág, a harcmûvész ónixgyûrûje, a gyõzelem
ónix karkötõje, a torony hosszú íja, a kobra márványgyûrûje, ametiszt szkarabeusz,
hõsi jelvény, a kígyó díszes pikkelyvértje, a harcmûvész ónix karkötõje,
óriás fülbevaló, a sebesség háromszögszimbóluma, a pók smaragdgyûrûje,
a pontosság szöges öve, a gólem arany fejpántja. Kedvesen köszönt, és megkérdi,
van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Örömmel fogadod a vendéget, és hogy még jókedvûbb legyen a baráti trécselés,
ennivalóval kínálod. Õ is hozott magával ajándékba néhány finomságot, amit
felajánl neked. Nekiláttok az ételnek. A vacsora után a mágiáról beszélgettek,
hogyan, mint érdemes használni, és megéri-e a rááldozott energiát. Aztán
persze a kalandjaitokról is szó esik. Végül Téhácé feláll, megköszöni a
finom vacsorát, és búcsút int. (+7% jóllakottság) Tudásod gyarapodott,
megtudod, mi az a taalru herceg.
[ld. enc.]
Smaragdszemû Wynia kiadta az LCS 99 parancsot, a következõ LCS parancsra
már új legendás ellenfelet fogtok kapni.
*** 3.27. ***
Agresszivi (#5243) kilépett a szövetségbõl.
Bejelented kilépésedet a szövetségbõl. Visszavonod szavazatodat Smaragdszemû
Wynia szavazataiból. *** 3.27. ***
Agresszivi (#5243) belépését kérte a
szövetségetekbe. Jelenleg 12 legenda pontja van.
**
9. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a barlangodba,
és ellopott tõled 1 csótánylábat.
Bejelented kilépésedet a szövetségbõl. Visszavonod szavazatodat AZ UTOLSÓ
IGAZI NINJA szavazataiból. *** 3.28. ***
Kaméleon (#5717) belépését kérte
a szövetségetekbe. Jelenleg 10 legenda pontja van.
**
20. NAP ** Mojo Jojo ajándékot küldött neked kineport varázslattal: nini,
a puhányság köve!
**
20. NAP ** Mojo Jojo ajándékot küldött neked kineport varázslattal: nini,
a bénaság fülbevalója!
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Mya 1 legenda pont árán megvásárolta
az orglingbõr övet a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb
ajánlat. ***
**
35. NAP ** Meglátogat egy galetki:
Nemesis, egy hosszú, fekete hajú,
smaragdszemû, telt ajkú, dúskeblû, érzékien vonzó nõ. A Bárdok klánjának
a szeretet gyermeke rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. A
következõket látod nála: Éneklõ tunika, a méreg ónixgyûrûje, bronzmedál,
az egyensúly gyûrûje, a gólem malachitgyûrûje, ozin fülkarika, szivárvány
karkötõ, szivárványkristály, Enyészmester, a bûz hosszúkardja, a védekezés
márványgyûrûje, a méreg zangrozi csizmája, a méreg bíbor köpenye, a bérmágus
hosszúkardja, galetki érdemérem, a méreg ónix karkötõje, orgling fétis,
brutális pókcsatos öv, a tudós ezüst fülbevalója, a majom szarvas sisakja,
rubin mágusbot, a természet könnyû íja, az entek nagy pajzsa, a merénylõ
márványamulettje. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz
van kedve.
Így köszön: "Süket vagy, mint egy agglomerátor!" Így válaszolsz: "Nem szép
ám, ha a bolha köhög." A következõ átkot vágja a fejedhez: "Hogy lehet
kibírni az embertelen bûzt, ami körülvesz téged?" Rögtön visszavágsz: "Hogy
esnél hasra a méteres hasi szõrzetedben!" A következõ átkot vágja a fejedhez:
"Elõbb ölelnék meg egy, a saját trágyájában fetrengõ orgling disznót, mint
téged." Ez nem igaz! Nem jut eszedbe megfelelõ válasz. Nemesis a gyõztes!
Ellenfeled lélekenergiát kap.
**
37. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Elemináló, a Mágus, egy magas, vékony,
fekete hajú, piros szemû férfi. A Mágusok klánjának bûvölõ rangú tagja.
A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: Õsmágus köpenye, a
jég márványgyûrûje, az egyensúly gyûrûje, az energia nagy pajzsa, Örökkévalóság
Gyémántja, a jég malachit karkötõje, a szakács üstje, vívótõr, a siker
ezüstveretes öve, ozin fülkarika, spanyolcsizma, a mágia smaragdja, a teknõs
díszes karkötõje, a regenerálódás csontamulettje, a regenerálódás márványgyûrûje,
a szellemek malachit karkötõje, az ügyesség rövid tõre, a regenerálódás
könnyû nyílpuskája, az energia elit lemezpáncélja, vörös karkötõ, Dorka
amulettje. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz
van kedve. [A látogatód "ittfelejti"
a spanyolcsizmát de ez csak késõbb
derül ki.]
Elsõ mondata: "Aludjon ki a milgandod!" Így válaszolsz: "Hogy esnél mindjárt
seggre!" Ezt mondja neked: "Na, ilyen is csak egy szellemi fogyatékosnak
juthat eszébe!" Rögtön visszavágsz: "Igaz, hogy amikor a bélgázod távozik,
szükségállapotot rendelnek el a szinten?" A következõt mondja neked: "Amikor
világra jöttél, a közeledbõl még a legyek és egyéb férgek is fejvesztve
menekültek." Hát, erre már igazán nem tudsz mit válaszolni. Lehajtott fejjel
elismered, Elemináló, a Mágus volt a jobb. A gyõztes jutalma lélekenergia.
**
38. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 2
velparaj.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy tweed-öltöny
cafatot látsz a csizmája talpán. Épp az imént gyilkolt ez a férfi. (hírneve
11749.) A te szinteden a legnevesebb
Arcus McCool, egy világos szemû, komor
tekintetû, keskeny arcú, festett szõke, szakállas férfi. (hírneve 4863.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*már. 18.* 19-es és Laetitia Diamantinia megküzdöttek egymással, és 19-es
gyõzött.
*már. 20.* Alba Regina teljesítette a 16. küldetést, amit az
akadémián kapott.
*már. 21.* Patissar pszionikus küzdelemben diadalt aratott
Medvegyev felett.
*már. 25.* Medvegyev egy tolvaj! Szerencsére lebukott.
*már. 27.* Patissar és Kronx pszi párbajt vívtak. Patissar került ki gyõztesen.
*már. 31.* Legator Godart teljesítette a 3. küldetést, amit az akadémián
kapott.
*már. 31.* Nemesis és Don Juan Gomez dela Vega pszi párbajt vívtak.
Nemesis került ki gyõztesen.
*ápr. 1.* Emperor Sir Zaltain és Signy Mallory
pszi párbajt vívtak. Emperor Sir Zaltain került ki gyõztesen.
*ápr. 2.*
Patissar teljesítette a 26. küldetést, amit a pszi iskolában kapott.
*ápr.
3.* Medvegyev és Az ötödik elem megküzdöttek egymással, és Medvegyev gyõzött.
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*feb. 24.* A Békeidõk Hírmondói szövetség fényes gyõzelmet aratott Groark
felett!
*feb. 26.* Akadil Tel Katort legyõzte harcban egy Õsöreg Dorka.
*már. 6.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Gaba
felett.
*már. 6.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott
Vadmacska felett.
*már. 12.* Kháron Dhorm Ragath-ot majdnem felfalta egy
Takaidia.
*már. 13.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte
Hazug Hasszánt.
*már. 18.* Csendes Don pszionikus párviadalban legyõzte
Guldant.
*már. 20.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott
Ka-Boom felett.
*már. 26.* Csendes Don pszionikus küzdelemben diadalt
aratott Tûfok Klood felett.
*már. 31.* Köpködõ Méregzsák csatában legyõzte
Mirandát.
Ellenállhatatlan vágyat érzel, hogy használhasd legújabb szerzeményedet!
Leveszed a görényfarkat. Felveszed a puhányság kövét. Felveszed a bénaság
fülbevalóját. Leveszed az óriás zangrozi csizmáját. Felveszed a spanyolcsizmát.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel
kezeled a sebesüléseidet. (+49 életpont.) [16 TVP-t használtál fel, maradt
még 265.]
be 20 50 |
meglátogatod a 20. épületet |
Ellátogatsz a remetéhez, aki kíváncsian várja a megfejtésedet.
- A válasz
50! - közlöd a remetével, majd várod az eredményt. A remete boldogan tapsol.
- Gratulálok, a megfejtés tökéletes! (+1 képességpont.) Most pedig lássunk
munkához! Több különleges kalandot is ismerek, de tudnod kell, hogy ezeket
egy galetki képtelen önmagában, egyedül megoldani. Keresned kell más galetkiket,
akik hozzád hasonlóan, ugyanazt a feladatot kapják tõlem, és velük együtt
kell útnak indulnod! Egyszerre mindig csak egy megbízást adok, és amíg
azt nem teljesíted, vagy nem mondasz le róla [DK parancs], nem kapsz újabbat.
A remete egészen vidámnak tûnik, amikor belépsz hozzá.
- Mi járatban,
kis testvér? Egy újabb kalandra vágysz, vagy csak spontán le akarod öletni
magad valami brutális szörnyeteggel?
- Hát, ha lehet választani, akkor
inkább az elsõ, még nem vágyom a halálra.
- Sajnos most hirtelen nem tudok
semmi érdekes kaland lehetõségrõl. Hacsak.... azért van valami. Tudod ez
nem egy igazi kaland, valami rég elfeledett járatban, vagy ilyesmi. A
helytartó úgy véli, hogy a szintre költözõ galetkik nem ütik meg azt a
szintet, amit joggal elvárhatnánk tõlük. Gyengék, nyámnyilák, használhatatlanok.
Ötven éve még korbáccsal kergettük volna el a fogak szintjérõl az olyan
alakokat, akik a mostani generáció csúcsát jelentik. Hogy a lényegre térjek:
a tanácsaim alapján a helytartó épített egy akadálypályát, három fõs galetki
csapatok részére. Ha végig tudtok menni rajta, akkor bizonyíthatjátok,
hogy nem csak az Õsök tévedésébõl - áldassék a nevük - kerültetek ide,
hanem valóban megérdemlitek, hogy szintünk megbecsült polgárai legyetek.
Gyûjts magad mellé még két galetkit, és irány a pálya. Ha elbuksz, ne is
kerülj a szemem elé.
(52. kaland, összesen 35 TVP-t igényel, és maximum
3 galetki vehet részt benne.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 260.]
v 155 |
155. varázslat elmondása |
Varázshatalmad segítségével elmondasz egy nagyobb erõpajzsot. (+57% védekezés.)
(-25 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 257.]
be 4 24 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy szárnyas, rücskös bõrû
orrszarvúlény röfögve érdeklõdik, hogy mire lenne szükséged. Elmagyarázod,
hogy
a rezisztencia harci képességet szeretnéd elsajátítani. Az ajtónálló
elmagyarázza, hová kell menned. Hosszadalmas és alapos mágikus kezelésnek
vetnek alá, amely nemcsak fájdalmas, de kimerítõ is. Az eljárás végén azonban
elégedetten látott, hogy megszerezted az áhított harci képességet! Elmagyarázzák,
hogy hogyan is tudod a késõbbiekben továbbfejleszteni. (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 237.]
kno 1146 22 24 21 1042 4 |
1146. képességre 22 képességpont |
Elköltesz 22 képességpontot kontakt.õseiddel varázslatod erejének növelésére.
A gyakorlásnak köszönhetõen kontakt.õseiddel varázslatod ereje 8. szintre
nõtt. Elköltesz 21 képességpontot a rezisztencia harci képességed növelésére.
A sok gyakorlás meghozta eredményét, a rezisztencia szakértelmed 7. szintre
nõtt. Elköltesz 4 képességpontot csendvarázs varázslatod erejének növelésére.
A gyakorlásnak köszönhetõen csendvarázs varázslatod ereje 5. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 237.]
(97. kaland:) Az akciót Rettegett Moran tolvajvezér irányítja. A feladat
a klán szinte minden tagját megmozgatja: a szint boltját fogjátok kirabolni!
Persze a mesésen gazdag zsákmány eltüntetése és továbbadása már elõre meg
van szervezve. Mindenkinek a feladatát elõre kijelölik. Te elsõként egy
másik galetkivel együtt hosszú hálót rejtesz a földre, majd porral beszórjátok,
hogy ne lehessen észrevenni. Egy-egy tolvaj a falnál lapul, a háló végét
szorongatva: ha ideje elõtt katonák érkeznek, a felrántott háló hivatott
õket annyi ideig lassítani, hogy a klán tagjai el tudjanak menekülni. Ezután
következik maga az akció: A bolt hátsó kijáratait elreteszelitek, kiékelitek,
hogy nehogy arra menekülni tudjon valaki, segítséget hívjon, esetleg elvigye
a bevételt. Az ajtókra és a menekülési útvonalra csendvarázst kell elhelyeznetek,
nehogy kiáltozni tudjanak a károsultak (legalább 5-ös szinten). Összegyûjtve
a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy csendvarázst. (-9 vp.)
Rettegett Moran jelére aztán bezúdultok a boltba, gyorsan, hatékonyan.
Persze mindnyájan maszkot viseltek! A boltos bambán néz rátok.
- Hé,
mi ez az egész?
- Üresre pucolni a polcokat, a raktárakat, a kincseskamrát,
mindent! - hangzik Moran utasítása. A boltos óbégatni kezd, segédei a hátsó
kijárat felé rohannak, két, a boltban tartózkodó galetki pedig harciasan
szembeszáll veletek.
[Javítás próba 7-es küszöbre: sikeres] Hátulról
tompa puffanás hangzik: a segédek most próbálnak meglépni a raktár kincseivel.
Az ékek azonban kitartanak! Moran intésére négy markos tolvaj rohan hátra,
hogy elintézzék õket. Közben a boltos megadólag felemeli a kezét, miközben
Moran az elfek ur-gathal tõrét szegezi a torkának. Gyorsan pakolni kezdtek
a polcokról.
[Gyorsaság próba 16-os küszöbre: sikeres] Iszonyatos sebességgel
rámoltok le mindent a polcról, töltitek a hátizsákokat. Úgy látszik, így
is túl sokáig vacakoltatok: kintrõl kiáltás harsan: "Jönnek a katonák!"
[Csapdakészítés próba 10-es küszöbre: sikeres] Átkozódás hangzik kintrõl:
a hálócsapdát jól elrejtettétek, társaitok sikeresen alkalmazták! A hálóba
gabalyodott katonákat társaid rugdossák, közben a zsákokat felemelve pucoltok
a boltból. Moran egy jól irányzott ütése nyomán a boltos eszméletlenül
terül el.
[Erõ próba 14-es küszöbre: sikeres] A kincsekkel megrakott
zsákkal könnyedén futsz a többiek után. Ekkor eléd pattan egy katona: huh,
de gyorsan sikerült kiszabadulnia a hálóból! Ellenfeled egy galetki katona
(#170).
*** 1. KÖR *** Az elektraton mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy
villámsújtást. A galetki katona
sebzõdik 25 ép-t. Megindulsz a galetki
katona felé. Már ott is vagy! A galetki katona feléd mozog. A nedonkutya
a galetki katona felé mozog. A galetki katonát próbálod megsebezni. Lendületet
véve ütsz jobb mancsoddal.
(29 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez
(-10
ép) Vastag bõrét szaggatod. Odacsapsz bal karmoddal.
(32 ép-t sebeztél).
Tüskés a bõre
(-6 ép) Meglóbálva zúzol farkaddal.
(37 ép-t sebeztél). Tüskés
a bõre
(-6 ép) Teljesen lebénul. Illatozol
(11 sebzés). A galetki katona
halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 109 sebzést okoztál, és 22 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az elektraton: 25/0, a
nedonkutya: 0/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi
lélekenergia (+31%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 12%.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek
hamarosan gyógyulni kezdenek. (+24 életpont.) Na most már tényleg iszkiri!
A titkos találkahelyen számbaveszitek a zsákmányt. Ugyan a polcokat és
a raktárat nem sikerült teljesen kipakolni - a boltos sokkal több kacatot
halmozott fel, mint amennyire számítottatok - azért az aranyat és drágakövet
sikerült mind elhozni. Rettegett Moran mindenkinek gratulál a sikeres akcióhoz.
A te részed a zsákmányból 500 arany! (+2 képességpont.) (+2 hõsiesség pont.)
Sikeresen végrehajtottad a 2-es klánküldetést! [48 TVP-t használtál fel,
maradt még 189.]
v 146 17 14 |
146. varázslat elmondása |
Varázshatalmad segítségével elmondasz egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid
megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-19 vp.) [3 TVP-t használtál
fel, maradt még 186.]
v 146 14 14 |
146. varázslat elmondása |
Elmondasz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok
térképének egy részletét. (-19 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még
183.]
v 146 17 11 |
146. varázslat elmondása |
Elmormolsz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok
térképének egy részletét. (-19 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még
180.]
v 146 14 11 |
146. varázslat elmondása |
Ellõsz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok
térképének egy részletét. (-19 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még
177.]
Átadod a szavazatodat Smaragdszemû Wynia részére. [0 TVP-t használtál fel,
maradt még 177.]
h 8 106 |
8. tárgy használata |
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A gyakorlásnak köszönhetõen farok
végtagod megnõtt, új mérete 19. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 177.]
ee 28077 3 1090 5262 1226 131 |
sok-sok eladás |
Lebattyogsz a boltba. Megnézed, hogy mi kapható, és kb. mennyiért: kemény
bõrpáncél (#3) 35 ap, törpe pikkelyvért (#4) 43 ap, kés (#5) 1 ap, bõrpáncél
(#9) 17 ap, harci fejsze (#12) 17 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse
(#14) 3 ap, mandolin (#19) 70 ap, kötél (#128) 17 ap, ében tündekard (#132)
35 ap, pirgamit (#152) 14 ap, törpe balta (#224) 7 ap, szójer csáprágó
(#231) 28 ap, mintrogi erõöv (#262) 105 ap, lelakatolt ládikó (#310) 525
ap, vas lemezpáncél (#1001) 151 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 224 ap,
elit lemezpáncél (#1003) 323 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 67 ap, bíbor
pikkelyvért (#1018) 197 ap, bíbor láncing (#1032) 189 ap, bõr mellvért
(#1046) 109 ap, kerek pajzs (#1061) 39 ap, nagy pajzs (#1062) 84 ap, vaspajzs
(#1063) 155 ap, szöges pajzs (#1064) 249 ap, vassisak (#1076) 39 ap, szárnyas
sisak (#1077) 84 ap, szarvas sisak (#1078) 155 ap, maszk (#1090) 8 ap,
csontmaszk (#1092) 67 ap, szürke maszk (#1093) 134 ap, fejpánt (#1105)
8 ap, csillogó fejpánt (#1108) 134 ap, fekete csizma (#1122) 67 ap, ezüstcsizma
(#1124) 224 ap, utazóköpeny (#1136) 21 ap, kék köpeny (#1137) 60 ap, átlátszó
köntös (#1152) 67 ap, díszes köntös (#1153) 134 ap, bíbor köntös (#1154)
224 ap, könnyû íj (#1271) 39 ap, kõrisfa íj (#1273) 155 ap, nehéz nyílpuska
(#1287) 119 ap, harci nyílpuska (#1288) 197 ap, vívótõr (#1303) 134 ap,
barbár lándzsa (#1331) 39 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 84 ap, ébenfa lándzsa
(#1334) 249 ap, a tudás görbekardja (#2216) 210 ap, az egészség szárnyas
sisakja (#2877) 344 ap, a mágia halotti maszkja (#3341) 195 ap, a gyorsaság
fejpántja (#3805) 96 ap, a pontosság csonttõre (#4451) 195 ap, a védekezés
zöld köntöse (#4751) 195 ap, a titán nyílpuskája (#5785) 122 ap, a gladiátor
kék köpenye (#6087) 386 ap, a hatalom szöges öve (#7018) 592 ap, a kobra
kõamulettje (#7496) 252 ap, az elfek bíbor pikkelyvértje (#10468) 663 ap,
a sas fogazott kardja (#16168) 621 ap, a kígyó márványgyûrûje (#19226)
252 ap, a sebezhetetlenség vörös maszkja (#19544) 886 ap, a ragadozó fogazott
kardja (#20218) 621 ap, a küzdelem gyalogos lándzsája (#20682) 409 ap,
a gyõzelem fogazott kardja (#21118) 621 ap, a túlélés díszes karkötõje
(#21492) 392 ap, a tökéletesség kék köpenye (#21837) 451 ap, a tökéletesség
csontamulettje (#21897) 457 ap, a tökéletesség malachitgyûrûje (#21927)
457 ap, a tökéletesség nehéz nyílpuskája (#21987) 510 ap, a tûz csontmaszkja
(#22242) 262 ap, a tûz nehéz nyílpuskája (#22437) 315 ap, a tûz hosszúkardja
(#22467) 279 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 115 ap, a jég zangrozi
csizmája (#22723) 445 ap, a jég díszes köpenye (#22738) 436 ap, az enyészet
kerek pajzsa (#23111) 153 ap, a villám fekete csizmája (#23622) 262 ap,
a villám malachitgyûrûje (#23727) 262 ap, a méreg sárga öve (#24117) 256
ap, a méreg ónixgyûrûje (#24178) 445 ap, a regenerálódás zöld köntöse (#24551)
138 ap, a regenerálódás aranyozott fülbevalója (#24658) 436 ap, a regenerálódás
könnyû íja (#24671) 153 ap, a sün csonttõre (#25151) 138 ap, a szalamandra
vassisakja (#25826) 153 ap, a szalamandra kék köpenye (#25887) 256 ap,
a yeti malachit karkötõje (#26441) 138 ap, a sav keresztszimbóluma (#26863)
457 ap, az elektromosság utazóköpenye (#27236) 134 ap, az elektromosság
malachit karkötõje (#27341) 138 ap, az elektromosság csepp fülbevalója
(#27356) 134 ap, az elektromosság görbekardja (#27416) 153 ap, a légzés
sárgaréz nyaklánca (#27731) 147 ap, a légzés könnyû íja (#27821) 153 ap,
a légzés hosszú íja (#27822) 69 ap, az angyalok díszes fejpántja (#28106)
138 ap, az angyalok arany nyaklánca (#28184) 711 ap, a bûz lovagi lemezpáncélja
(#28902) 420 ap, a bûz barbár lándzsája (#29231) 153 ap, a sólyom nagy
pajzsa (#29412) 279 ap, a sólyom ezüst fejpántja (#29457) 262 ap, a sólyom
csontamulettje (#29547) 262 ap, a sólyom nehéz nyílpuskája (#29637) 315
ap, a sólyom gyalogos lándzsája (#29682) 279 ap. Eladod az angyalok szárnyas
sisakját 81 aranyért. Eladsz 2 kemény bõrpáncélt 24 aranyért. Eladsz 1
maszkot 3 aranyért. Eladod az élet háromszögszimbólumát 98 aranyért. Eladsz
1 márványgyûrût 7 aranyért. Eladsz 1 rozsdás kardot 3 aranyért. [5 TVP-t
használtál fel, maradt még 172.]
Eladsz 1 harci fejszét 6 aranyért. Eladsz 2 ében tündekardot 24 aranyért.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 172.]
Hazamész a boltból. Elhatározod, hogy te is társaiddal tartasz, hogy felkutassátok
és legyõzzétek a legendás szörnyet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még
172.]
szh 1 2 |
harcban résztvevõ szolgák beállítása |
Az elektraton pihenni fog. A nedonkutya pihenni fog. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 172.]
k 31 27 3 |
kaland elvállalása |
(31. kaland:) Ellátogatsz a boltba.
[Tárgyhasználat: 500 arany] A pultra borítod az 500 aranyat, és reménykedsz,
hogy még nem vitték el a három különleges fõzetet. A boltos fütyörészve
elõvesz egy ládát, teli egyforma üvegcsékkel, és kivesz hármat.
- Tessék,
három javítás itala.
Ó, ha ezt tudod, biztos alkudhattál volna! Na most
már mindegy.
[ld. enc.]
(27. kaland:) Nagy sóhajtással jelentkezel a sunyi tekintetû papnál a feladatra.
A templom alsó szintjén több illemhelység is van, széles ülõpaddal, rajtuk
kerek nyílással, amely a mélyben fortyogó csatornába vezet. Ide kell leereszkedned!
A papok biztosítják a kötelet, amin lemész. Fúj, micsoda förtelmes bûz!
[Illat próba 10-es küszöbre: sikeres] Te azonban élvezettel szippantod
be. Egy szûk barlangfolyosón vagy, és mi tagadás - combig gázolsz a szarban.
A bûz itt szinte kibírhatatlan, te azonban valahogy mégiscsak kapsz levegõt.
Fintorogva, a kezed is bedugod a fortyogó szürke masszába, reménykedve,
hogy gyorsan megtalálod az amulettet és eltûnhetsz innét. Ekkor azonban
megmozdul a felszín. Valami van itt! Szerencsére, mágikus tárgyaiddal bármilyen
ellenfelet legyõzöl. Legyõzöl? Hoppá, varázstárgyaid és a varázsitalok
nem mûködnek a latrinában! Miféle ördögi szemfényvesztés! Nos, talán így
is boldogulsz... Ellenfeled egy latrinaféreg (#220).
[ld. enc.]
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Megtámadod a latrinaférget. Lesújtasz jobb mancsoddal.
(33
ép-t sebeztél). Roncsoltál. Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal.
(32 ép-t
sebeztél). Tekergetve suhintasz farkaddal.
(39 ép-t sebeztél). A latrinaféreg
rád támad. Fogait próbálja belédmélyeszteni. Hátraugrasz a támadás elõl.
Bûze kellemetlen számodra.
(-36 ép.) Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a latrinaférget. Benyomsz egyet jobb mancsoddal.
(31 ép-t sebeztél). Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. El sem találtad.
Rávágsz farkaddal.
(36 ép-t sebeztél). A latrinaféreg téged támad. A fogaival
támad.
(31 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Nehezen bírod a szagát.
(-43 ép.) Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Megtámadod a latrinaférget. Odaütsz jobb mancsoddal.
(35
ép-t sebeztél). Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal.
(33 ép-t sebeztél).
Tekergetve suhintasz farkaddal.
(39 ép-t sebeztél). A latrinaféreg halálos
sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 282 sebzést okoztál, és 110 sebzést kaptál.] Ezt a
csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+72%). Elteszed a zsákmányt, ami 42 arany.
(Feltételes gyógyítás 4 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz
egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+94 életpont.) Fúj, micsoda ocsmány
teremtmény volt ez! Na, folytassuk a kutatást. Kénytelen kelletlen, le
kell merülnöd a csatornába!
[Szívósság próba 15-ös küszöbre: sikeres]
Lélegzetedet visszafojtva és testnyílásaidat eltakarva kutatsz a nem túl
híg lében.
[Felderítés próba 10-es küszöbre: sikeres] Egy örökkévalóságnak
tûnõ idõ után végül rábukkansz az amulettre. A papok diadalmasan húznak
fel, de azért tartják tõled a távolságot. Bár már nagyon rég fürödtél,
most mégis muszáj - hosszú ideig csutakolod magad, de a szagtól nem tudsz
teljesen megszabadulni (+1 bûz/illat szakértelem). Amikor tiszta ruhát
kapsz, a papok megköszönik segítségedet, de azért látod, hogy lenézõen
pillantanak rád. Jutalmul 400 aranyat kapsz a munkáért, amit rajtad kívül
valószínûleg nem sok galetki végzett volna el. (+2 hõsiesség pont.)
(3. kaland:) Jelentkezel a tanfolyamra.
[Tárgyhasználat: 100 arany] Épp kezdõdik az elõadás, majdnem lekésted! Egy
tágas barlangteremben folyik az oktatás, rajtad kívül legalább két tucat
ifjú galetki hallgatja. Gyorsan helyet foglalsz az egyik kõpadon. Az elõadó
épp a szörnyek anatómiájáról, leheletképzõ szervükrõl beszél.
[IQ próba
16-os küszöbre: sikeres] Tökéletesen követed az elõadó szövegét, még bólogatsz
is mellé. A fickó nagyon tud, csak a szövege rettenetesen monoton és álmosító!
A fejed le-le bicsaklik.
[Éberség próba 12-es küszöbre: sikeres] Hihetetlen
akaraterõvel tartod nyitva a szemed, és maradsz ébren. Még az elhangzó
elõadás szavait is sikerül megértened és meg is jegyezned, igazán sikeresnek
könyvelheted el a tanfolyam elsõ felét. Az elõadó most abbahagyja a tudományos
szöveget, és hív benneteket, fáradjatok közelebb egy kis gyakorlati útmutatáshoz.
Az elõadói pulpituson három, mágikus szíjakkal lekötözött zafír kaeltrichet
pillantasz meg. Hú, de egy ocsmány dögök! Elektromosság szikrázik körülöttük.
[24 életpontot sebzõdsz.]
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz
magadon. (+26 életpont.) A tudós magyarázni kezd, közben a kaeltrichek
különbözõ részeire mutogatva. Igyekszel követni a magyarázatokat.
[Tanulás
próba 8-as küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Bólogatsz, és közben
csodálkozva látod, hogy több más hallgató értetlenül bámul - õk képtelenek
követni az elõadást! Ütõdöttek... Egyszercsak a kaeltrichek mozogni kezdenek.
A következõ pillanatban egyszerûen kiröppennek a szíjak alól. Hú, azannya!
Te meg azt hitted, ezek a mágikus szíjak képesek még egy ilyen légnemû
teremtményt is fogva tartani! Néhány diák rögvest elhamvad, a többiek védekezõ
alakzatot vesznek fel. Te is magadra vállalsz egy lényt. Ellenfeled egy
zafír kaletrich (#177).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** A zafír kaletrich varázshatalma segítségével elmond egy dermesztést.
Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. A zafír kaletrich irányába mozogsz.
Támadod a zafír kaletrichet. Odaütsz jobb mancsoddal.
(40 ép-t sebeztél).
Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal. Hátraugrott a támadás elõl. Körbe-körbe
forgatva ütsz farkaddal.
(49 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A zafír kaletrich rád támad. Kitátja száját, és villámokat
küld feléd torkából.
(32 ép-t sebzõdtél). Támadod a zafír kaletrichet.
Lesújtasz jobb mancsoddal.
(35 ép-t sebeztél). Gyorsan felé lendítesz bal
karmoddal.
(36 ép-t sebeztél). Ostorként csattantasz farkaddal.
(44 ép-t
sebeztél). A zafír kaletrich holtan terül el. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 204 sebzést okoztál, és 32 sebzést kaptál.] Ezt a
csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+84%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 32 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket
veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+25 életpont.)
Hehe, no igen, az elõadónak újabb demonstrációs eszközök után kell néznie!
Mondjuk, nem ártana valamilyen kevésbé veszedelmes példány... A tanítványok
eléggé meg lettek tépázva, de szemük csillog - látszik, jócskán felvillanyozódtak
a szerzett gyakorlati tudástól. Te is élvezettel fogod fel a beléd áramló
tudást, és búcsút intesz diáktársaidnak. (+15 képességpont.) Fejlõdsz:
+1 farok szakértelem; [153 TVP-t használtál fel, maradt még 19.]
bb 1 9 4 17 17 |
több épület meglátogatása |
[be 1:] Felkeresed a szint vegyesboltját. - Üdv néked, lárva! - biccent
a boltos gúnyos mosollyal. - Már épp haragosan visszavágnál, amikor megnyugtatólag
így szól. - Jól van na, csak bosszantani akartalak, látom, tapasztalt,
edzett galetki vagy. Bizonyára tömegével ölted az elõzõ szinten a káoszkígyókat.
Remélem, nem kótyavetyélted el a pikkelyeiket! Ugyanis van itt egy kiváló
kovácsmester, aki el tudja belõlük készíteni a mesés káoszkígyó vértet.
Az õ költségei szerény 500 aranyat tesznek ki, a páncélhoz 12 pikkely kell.
Az én jutalékom további 3 pikkely, és 100 arany. Remélem, elfogadható ajánlatnak
tartod.
- Öööö... persze, csak azért tudnom kéne, milyen képességekkel
is bír ez a vért.
- Iszonyatos mágikus hatalmat ad!
- Részletesebben?
- Én is csak ennyit tudok. - vonja meg a vállát a kereskedõ.
(1. kaland,
összesen 50 TVP-t igényel.)
[be 9:] Hazamész a boltból. Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal
kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik
fogadnak. Az egyik pap lelkendezve siet hozzád, amikor megpillantja a nyakadban
lógó kék szem szimbólumot.
- Gyermekem, ezt hol találtad? - röviden beszámolsz
kalandjaidról, mire a pap lelkesen bólogat.
- Nagy hasznát vennénk ennek
a relikviának, ha hajlandó lennél a templomnak adományozni! - erre elég
furcsa tekintetet vágsz - az adományozás nem az erõs oldalad. A pap habozva
néz rád. - Ugye, nem azt akarod mondani, hogy még ennyivel sem támogatot
Õseid Egyházát?
Mérgesen, a szimbólumot a ruhád alá rejted, és így szólsz:
- Szívesen támogatom, atya, de mivéle szimbólumra gondolsz? - a pap vakargatni
kezdi az állát. Jól van, fiam. Egy bûvös varázstárgy lesz az ajándékod!
- Hát, ez elég homályos fogalmazás, de talán még mindig jobban jársz, mintha
megtartod a szimbólumot. Bicentesz, mondván, hogy még gondolkodsz az ajánlaton.
A pap jól hallhatóan fortyog mögötted.
(6. kaland, összesen 55 TVP-t igényel.)
[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Megszólít egy tudós.
- Á, ifjú galetki! Bizonyára sokat vadászol a torzszülött járatokban?
- Persze, tudós uram! - válaszolsz tisztelettudóan.
- Hmmm... gondolom,
gondolom, tömegével ejtesz el hártyás lemúrokat és mutáns szójereket?
- Hááát... azokat nem éppen...
- Nos, szükségem lenne néhány könnyen
beszerezhetõ komponensre - folytatja, mintha nem is hallotta volna a válaszodat.
- Négy mandibulára, két lemúr hártyára, két nordkristályra, egy ekinda
hajra és három szójer csáprágóra!
- Öööö... a szójer csáprágó is feltétlenül
fontos?
- De bizony ám, anélkül a kísérletem fabatkát se ér! De ne aggódj,
bõségesen megjutalmazlak.
(16. kaland, összesen 45 TVP-t igényel.)
[be 17:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a
végrehajtásához.
[be 17:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a
végrehajtásához. [15 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
m 16 16 1141 4141 2121 4141 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
l 100 268 76 64 35 29 |
lopás preferencia: |
Minimum 100 arany értékû tárgyakat fogsz ellopni. Persze, ha van lehetõséged,
elsõsorban mindenképpen a következõ tárgyakat lopod: 268, mágiaellenállás,
kincskeresés itala, velparaj, mézfû. [0 TVP-t használtál fel, maradt még
4.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
pv 6 4 3 5 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni. Ha ez nem megy, átokszórást
javasolsz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, szakértelem próbára hívod
ki a másik galetkit. Ha ez sem lehetséges, megkérdezed a galetkit, hogy
van-e kedve beszélgetni egyet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
ism 10 |
a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal |
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
v 157 |
157. varázslat elmondása |
Elmormolsz egy láthatatlanság varázslatot. (-11 vp.) [3 TVP-t használtál
fel, maradt még 1.]
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni
indulsz. Különösebb cél nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást
keresve. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1
rémcserjét.
Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj
valamit az odabent lakótól. Ellenõrzöd, hogy nincs-e csapda. Megkönnyebbülsz,
nincs semmi. Megindulsz befelé.
Lábujjhegyen osonsz be, a barlangban békésen alszik a tulajdonos,
Clow,
egy a hegektõl és sebektõl rettenetes látványt nyújtó zöldbõrû galetki
férfi. A Halhatatlanok klánjának rendfõnök rangú tagja. Felszerelése: Xantin
aranyöve, a bûz fogazott tõre, vörös karkötõ, görényfarok, a tûz malachitgyûrûje,
a tûz aranyozott fülbevalója, a tûz ezüst pikkelyvértje, a bûz ezüstsisakja,
a tûz bíbor köntöse, a tûz arany nyaklánca, a hatalom rubinja, a tûz zangrozi
csizmája, a bûz ónixgyûrûje, a tûz ónixgyûrûje, a tûz jáde karkötõje, hõsi
jelvény, a bûz harci íja, a bûz ónix karkötõje, a bûz arany fülbevalója,
a bûz vívótõre, a bûz jáde karkötõje, a tûz fényes szimbóluma, a tûz márványgyûrûje,
a tûz márványamulettje, klánháborús kitüntetés, a bûz fogazott kardja.
Zsebre raksz 1 khazdar taréjt. Még mindig alszik! Kisuhansz a barlangból.
Természetes, hogy az áldozat kajatartalékából is lenyúltál valamennyit.
(+10% jóllakottság.)
[ld. enc.] Számodra észrevétlenül a földre esik a
ruhádból a bénaság fülbevalója. Fõleg, mert a tárgy osztódott: egy új
példány lapul a zsákodban! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
v 157 |
157. varázslat elmondása |
Ebbõl a varázslatból egyszerre csak egy lehet rajtad. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 1.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
pv 3 4 5 2 1 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit.
Ha ez nem megy, átokszórást javasolsz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve,
megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha ez sem lehetséges,
egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. Végül sima harcot javasolsz. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 1.]
A siker ezüstveretes öve segítségével 7 aranyat kerestél ebben a körben,
és 2 TVP-t spóroltál meg. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Figyelem! Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt lesz,
nem árt, ha ennivaló után nézel.
Figyelem! Hamarosan megkezdõdnek az olimpiai
játékok. Ha te is részt akarsz venni, jelentkezésedet add le legkésõbb
2003. jún. 9. hétfõig. Az olimpiai fordulókat a jún. 14-i TF/ÖV találkozón
veheted át, ill. jún. 16-án postázzuk annak, aki nem tudta átvenni, és
emailben elküljük mindazoknak, aki kérték.
[ld. enc.]
Ebben a körben +15 galetki erõt és +10 hírnevet kaptál. A kör során összesen
595 sebzést okoztál, és 188 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
9 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 3 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
272 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Morgana, egy elbûvölõ mosolyú, vonzó, erõs, de kecses, illatfelhõbe
burkolt nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: fogak szintje (7. szint). Táplálkozásod:
micinista. Ez a 111. fordulód.
|
[1] erõ: |
11 (27) / 5.66 |
[2] IQ: |
9 (12) / 0.90 |
[3] ügyesség: |
7 (22) / 0.97 |
[4] egészség: |
11 / 3.82 |
[5] mágia: |
9 / 6.19 |
[6] gyorsaság: |
19 (26) / 1.62 |
[9] Méret/ép: |
152 (164) / 138 |
Min. méret: |
130 |
Barlangméret: |
152 |
|
|
Varázspont: |
129 / 8 |
Képességpont: |
28 / 66% |
Hõsi pont: |
76 (10) |
Tám.bónusz: |
61% |
Véd.bónusz: |
67% |
Galetki erõ: |
626 / 340 |
Hírnév : |
1590 |
Jóllakottság: |
23% |
Életkor: |
14 / 14 |
|
|
Galetki csaták: |
173 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
107 (0) |
Torzsz. csaták: |
461 (3) |
Torzsz. gyõzelmek: |
405 (3) |
Leölt torzszülött: |
774 (3) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi
gyõzelmek: |
0 (0) |
Ájulások száma: |
71 (0) |
|
A Tolvajok Klánjának (#17) tagja vagy.
Rangod: sötét alak (35)
Speciális
képességeid:
+5 lopás, +5 lopakodás, +5 csapdaészlelés, +5 mászás. 11%
dupla sebzés okozására, ha másodmagaddal támadsz egy ellenfelet.
Aktív
Klánküldetéseid:
1.) Lopjál sikeresen ötven alkalommal! [számláló: 24]
2.) Hajtsd végre a 97-es klánkalandot! (összesen 40 TVP-t igényel) [ok]
3.) Használd a kineport varázslatot legalább 5 alkalommal! [számláló: 4]
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[15] regeneráció: |
4 / 0 |
[16] tüskés bõr: |
4 / 0 |
[18] tûzimmunitás: |
3 / 0.60 |
[19] hidegimmunitás: |
3 / 0.20 |
[21] elkt.immunitás: |
4 / 0.72 |
[24] rezisztencia: |
7 / 0 |
[25] illat: |
11 / 0 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
12 / 0.35 |
[46] csapdaészlelés: |
8 (13) / 0.99 |
[47] zárnyitás: |
8 (10) / 2.60 |
[48] mászás: |
5 (10) / 2.84 |
[49] rugalmasság: |
6 / 0.40 |
[50] meggyõzõkészség: |
6 / 2.83 |
[51] transzformáció: |
5 / 0.51 |
[52] auraészlelés: |
3 / 1.20 |
[53] ékszerészet: |
9 / 2.26 |
[54] kereskedelem: |
8 / 1.67 |
[55] szívósság: |
10 / 0.15 |
[56] varázsitalfõzés: |
6 (8) / 0.96 |
[57] gyógynövények: |
5 / 2.20 |
[58] nyomkeresés: |
5 / 1.04 |
[59] vezetõkészség: |
4 / 0.55 |
[62] lopás: |
10 (15) / 7.40 |
[63] éberség: |
6 / 2.15 |
[64] átokszórás: |
8 / 7.16 |
[65] álcázás: |
11 / 0.70 |
[66] lopakodás: |
4 (9) / 0.31 |
[67] régészet: |
3 / 0.20 |
[68] zene: |
7 / 0.79 |
[69] tanulás: |
6 / 2.56 |
[70] idézés: |
1 / 0.05 |
[71] javítás: |
4 / 0.20 |
[72] építés: |
4 / 0.50 |
[73] felderítés: |
5 / 1.86 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb mancs |
[100] méret: |
17 (15) / 0.25 |
[101] szakért.: |
10 / 7.48 |
[102] roncsolás: |
8
/ 0 |
bal karom |
[103] méret: |
17 (15) / 0 |
[104] szakért.: |
9 / 7.62 |
[105] paraliz.méreg: |
9
/ 0 |
farok |
[106] méret: |
19 (17) / 0 |
[107] szakért.: |
9 / 0.05 |
[108] paraliz.méreg: |
10
/ 0 |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[147] alkímia: |
3 / 0.40 |
[36] csábmosoly: |
1 / 0 |
[42] csendvarázs: |
5 / 0.12 |
[164] dermesztés: |
3 / 0 |
[44] elbájolás: |
6 / 0.32 |
[11] elektromos kéz: |
3 / 0.40 |
[48] ellenáll.megtörése: |
1 / 0 |
[29] életszívás: |
5 / 0.35 |
[152] felejtés: |
10 / 7.76 |
[40] gigaököl: |
1 / 0 |
[15] jégpajzs: |
2 / 0.24 |
[163] kineport: |
6 / 1.04 |
[146] kontakt.õseiddel: |
8 / 0.60 |
[157] láthatatlanság: |
4 / 1.28 |
[165] manafókuszálás: |
4 / 0.12 |
[35] mágiatörés: |
3 / 0.06 |
[155] nagyobb erõpajzs: |
19 / 0.88 |
[176] szélpajzs: |
1 / 0 |
[167] tombolás: |
3 / 0.01 |
[14] vakító fény: |
4 / 0.06 |
[170] villámpajzs: |
3 / 0.08 |
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
1. lista (5%): |
160 |
31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2. lista (10%): |
31 |
167 tombo |
|
|
|
|
|
|
|
|
RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK |
láthatatlanság (4).
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] elektraton |
33/33 |
132% |
110% |
7 / 2.89 |
nem harcol |
[2] nedonkutya |
50/50 |
126% |
53% |
4 / 0.21 |
nem harcol |
lélekenergia rész |
30% |
jóllakottság határ |
50% |
gyógyítás: |
6 |
|
MAKRÓID |
|
2. Makró |
pv 6 4 3 5 |
ism 10 |
mak 1 |
pv 3 4 5 2 1 |
|
3. Makró |
be 9 5 |
e 9 80 |
kf 257 100 |
v 155 |
le 257 |
|
4. Makró |
pv 3 6 4 8 |
psz 65 |
ism 10 |
p |
pv 3 5 4 2 1 |
psz 65 46 47 48 58
68 |
|
5. Makró |
z 19 10 |
t 45 16 |
mak 3 |
ee 2 |
|
HARCI PROGRAMOD |
7: elbájolás t.var. ha ellenfeled #180. Prioritás: 200. |
1: Közelharc támadás ha ellenfélen nincs 32. varázslat, Prioritás: 100,
és ha ellenfeled torzszülött. |
3: életszívás t.var. ha ellf. 24. képessége 0 v. kevesebb, Prioritás:
110, és ha ellenfélen nincs 32. varázslat, és ha egy ellenfél ép-je 9 alatt
van. |
5: Közelharc támadás ha ellenfeled #80, Prioritás: 105, és ha ellenfélen
nincs 32. varázslat. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 80 0 10 50 61;
VI erõ:250% ép:8%;
PV 3 4 5
2 1;
PSZ 65 46 47 48 58 68;
BA 77 1500 9516 5662 4985 6853;
L 100 268
76 64 35 29;
HE 1;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (1. épület), #2 (3. épület), #4 (7. épület),
#6 (9. épület), #16 (4. épület), #52 (20. épület).
SZÖVETSÉGED:
15006 (#15006). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg
a 6069. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Õsöreg
Dorka. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a kígyó ezüst láncinge (#19033) |
|
1 a siker ezüstveretes öve (#252)
|
|
1 a pontosság ezüst láncinge (#4183) |
* |
1 a harcos díszes köntöse (#7903) |
|
1 a gyõzelem kék köpenye (#20937)
|
|
1 suhanó csizma (#195) |
|
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
|
1 az energia utazóköpenye (#18686)
|
|
1 khaldoran öv (#137) |
|
1 az energia vándorcsizmája (#18671) |
|
1 a füvész köpenye (#193) |
*
|
1 a gyõzelem sárga öve (#20967) |
* |
1 a ragadozó csontmaszkja (#19992) |
|
1 az óriás zangrozi csizmája (#8773)
|
* |
1 a harcmûvész vaspajzsa (#13663) |
|
1 a tûz fekete csizmája (#22272) |
* |
1 spanyolcsizma (#201) |
Ékszerek,
kincsek |
|
1 Rogan karkötõje (#145) |
|
1 a gyõzelem csepp fülbevalója (#21056) |
|
1 a pontosság márványgyûrûje (#4376) |
* |
1 a gyõzelem díszes karkötõje (#21042) |
|
1 a teknõs malachitgyûrûje
(#25527) |
|
1 bronzmedál (#207) |
* |
1 a gólem ónix karkötõje (#8443) |
|
10 drágakõ (#2) |
|
1 a gyõzelem
bronz amulettje (#20998) |
|
1 a gyorsaság karikaszimbóluma (#3911) |
|
1 szivárvány karkötõ (#139)
|
|
1 a gyõzelem malachit karkötõje (#21041) |
* |
1 a merénylõ ezüst nyaklánca (#11082) |
|
1 ozin fülkarika (#211) |
|
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
* |
1 a harcos aranyozott fülbevalója (#8008) |
* |
1 óriás fülbevaló (#225)
|
* |
1 a harcmûvész malachitgyûrûje (#13827) |
* |
1 a kígyó malachit karkötõje (#19241) |
|
3155 arany (#1) |
* |
1 a sebesség
ezüst nyaklánca (#13332) |
|
1 kék szem szimbólum (#260) |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
|
1 az erõ
gyûrûje (#1675) |
* |
1 a puhányság köve (#198) |
|
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
1 a sün
háromszögszimbóluma (#25062) |
* |
1 a gólem ónixgyûrûje (#8428) |
* |
1 a gladiátor keresztszimbóluma (#6163)
|
|
1 görényfarok (#189) |
|
1 aranyozott fülbevaló (#1258) |
* |
1 a harcmûvész ónixgyûrûje (#13828)
|
* |
1 a bénaság fülbevalója (#199) |
* |
1 ametiszt szkarabeusz (#163) |
* |
1 a szakács üstje (#192) |
|
1 üvegszimbólum
(#138) |
Felszerelés |
|
6 fekete dukát (#218) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 idõkristály (#219) |
|
1 kötél (#128) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 lelakatolt ládikó (#310)
|
|
1 furulya (#167) |
Fegyverek |
* |
1 a sebezhetetlenség kõrisfa íja (#19723) |
|
1 a sün rövid tõre (#25152)
|
|
1 Yssuf tõre (#257) |
|
1 a ragadozó hosszúkardja (#20217) |
|
1 kõmûves kalapács (#250) |
Varázsitalok
és füvek |
|
1 mágiaellenállás (#76) |
|
1 mézfû (#29) |
|
10 mátekel gomba (#21) |
|
4 kihívás itala (#68) |
|
6 winropu moha (#22) |
|
3 javítás itala (#108)
|
|
8 mitulen fû (#20) |
|
5 gyilkos boróka (#27) |
|
19 hónakkupók (#30) |
|
3 csótányláb (#25) |
|
1 védelem itala (#59) |
|
10 tejfonál (#28) |
|
7 ragálygomba (#26) |
|
1 méregellenállás itala (#51) |
|
6 velparaj (#35)
|
|
6 elonotichlan (#31) |
|
1 kincskeresés itala (#64) |
|
7 sárkányvirág
(#32) |
|
5 rémcserje (#34) |
|
2 kalmárok itala (#66) |
|
13 sötét mák (#23) |
|
5 liánvirág (#24) |
|
4 immunitás itala (#71) |
|
1 pontosság itala (#72)
|
|
1 bajnokok itala (#62) |
|
1 õsmágus szájvize (#69) |
Egyéb kacatok |
|
11 molitár háj (#165) |
|
1 khazdar taréj (#268) |
|
2 yarmut csont (#256)
|
|
6 pirgamit (#152) |
|
5 õsi relikvia (#17) |
|
1 nordkristály (#146) |
|
1 barna manakõ (#149) |
|
23 ekinda haj (#147) |
|
5 elektronit (#141)
|
|
8 káoszkígyó pikkely (#230) |
|
2 molad púp (#16) |
|
1 szójer csáprágó
(#231) |
|
3 smaragd esszencia (#229) |
|
7 mandibula (#157) |
|
1 ratifikátor agy
(#236) |
|
1 xenópete (#278) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a kígyó
ezüst fejpántja #19107 (11).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
TAALRU HERCEG (107. LÉNY) A taalru herceg nagyhatalmú Thargodan. Tetszése
szerinti alakot képes ölteni, de kedvence a nyolc póklábon járó, tigrisszerû
test. Mágikus hatalma félelmetes, de ha nem érzi magát komoly veszélyben,
jobban élvezi, ha ellenfeleit közelharcban pusztíthatja el - a szenvedésbõl
és fájdalomból élõ Thargodan számára egy élõlény széttépése sokkal több
energiát jelent, mintha egyszerûen csak elégeti egy tûzgolyóval. A taalru
herceg kegyetlensége az egyetlen gyenge pont, amelyen keresztül le lehet
gyõzni - hiszen ha megfelelõen fel vagy készülve, diadalmaskodhatsz felette,
ha nem veti be isteni hatalmú mágiáját.
JAVÍTÁS ITALA (108. TÁRGY) Ha felhajtod ezt a keserû, sûrû kotyvalékot,
rövid idõre hihetetlen ügyességre teszel szert. A legközelebbi javítás
parancsodra +10-et kapsz javítás szakértelmedhez. Ha több italt hajtasz
fel, akkor azok hatása összeadódik, így akár egy ügyetlen kontár képes
lesz egy császári vértet is megjavítani! Azonban ne feledd, csak egy javításra
érvényes az ital(ok) hatása. Az ital elfogyasztása 5 TVP-be kerül.
LATRINAFÉREG (220. SZÖRNY) A szennyvízcsatornákban néha olyan ocsmány
szörnyetegek születnek, amelyek gusztustalanabbak, visszataszítóbbak és
büdösebbek mindennél, amivel a csatornaszinten találkozhatsz. A latrinaféreg
síkos bõrû óriásféreg, amely a legocsmányabb dolgok elfogyasztásával hízlalta
magát több méteresre. Talán mondani sem kell - nincs olyan galetki, aki
hajlandó lenne enni ebbõl az undormányból.
ZAFÍR KAELTRICH (177. LÉNY) A zafír kaeltrich a levegõ síkjáról származó,
teljességgel mágikus természetû lény. Bár aránylag kevés életpontja van,
elpusztítása több, mint körülményes - sebezhetõ pontot találni az ide-oda
repkedõ, fátyolszerû teremtményen több mint nehéz, és eközben a kaeltrich
igencsak kellemetlen elektromos szikrákat gerjeszt körülötted!
KHADZAR TARAJ (268. TÁRGY) A khadzar tarajok gyûjtése minden galetki
számára létfontosságú, hiszen a szint vezetõi nem akarják a végtagjaikat
beszennyezni a khadzar mocskával, viszont szükségük van erre a különleges
komponensre.
OLIMPIAI JÁTÉKOK A Hegy minden szintjén félévente megrendezésre kerül
a Galetki Olimpia. A szint lakói játékos versenyekben és látványos csatákban
mérik össze tudásukat. A bölcsek szerint a játék hagyományai évszázadokkal
nyúlnak vissza, de már senki sem emlékszik, mikor és miért rendezték meg
a felszínen az elsõ olimpiai játékokat. Tény, hogy minden galetki izgatottan
várja a nagy eseményt, és csak kevés olyan nyomorult van, aki nem nevez
be legalábbis valamelyik versenyszámra. Fõként, mert a részvétel szinte
ingyen van: annyiszor 10 arany, ahányadik szinten laksz, és a gyõztesek
gazdag jutalomban részesülnek. Ha még mindez nem lenne elég, minden résztvevõ
bõségesen részesül lélekenergiában.
NEVEZÉS A jelentkezéshez az
OL
{szint} {mire} parancsot add ki, ha csak levélben, az
OLB {szint} {mire}
parancsot, ha emailben, base64 kódolással,
OLU {szint} {mire} parancsot,
ha emailben, uuencode kódolással kéred a fordulódat. Ha az email forduló
mellett nyomtatott fordulót is kérsz, akkor az OLB ill. OLU parancs 3.
paraméterének írj 1-et.
A
{szint}-hez írd be a szintedet, ahol élsz.
A
{mire} legyen 1, ha csak harcban, 2, ha csak játékos versenyben, 3,
ha harcban és játékos versenyben, 5, ha harcban és psziben, 6, ha psziben
és játékos versenyben, és 7, ha mindháromban nevezni akarsz.
1. Példa:
OL 1 2. Az 1-es szinten, csak játékos versenyen akarsz indulni, és nyomtatásban
kéred a fordulódat. 2. Példa: OLB 3 7 1. Az 3-as szinten nevezel, harcban,
psziben és játékos versenyben, és a fordulódat emailben is kéred, meg nyomtatásban
is. Ha a jelentkezéskor valamit elrontottál (pl. épp nagyon éhezel), a
jelentkezést megismételheted, de az arany nevezési díjat ilyenkor újra
ki kell fizetned. A parancs kiadása TVP-be nem kerül. Az olimpiára a fordulódban
megadott határidõig lehet jelentkezni, az ezt követõ naptól jelentkezést
sajnos már nem tudunk elfogadni. Csak a saját szinteden rendezett olimpián
vehetsz részt, és min. 10 résztvevõ esetén rendezik meg a versenyt. Bár
az olimpiai játékok egy idõben történnek, egymástól függetlenek. Még egy
korlátozás a nevezéssel kapcsolatban: ha egy szinten akár az összetett
versenyben, akár más kategóriában (pl. pankráció) az elsõ három helyezett
között voltál bármikor, vagy te nyerted azon a szinten a játékos versenyt,
akkor a következõ olimpián már nem nevezhetsz azon a szinten. Ezenfelül,
aki legalább 3 alkalommal elsõ lett játékos versenyen, az többet már ebben
a versenyszámban nem indulhat.
A kinyomtatott olimpiai fordulókat mindig
az aktuális TF-ÖV találkozón veheted át (Láng Mûv. Központ, XIII. Bp, Rozsnyai
u. 3. Idõpont: 2003. jún. 14., kezdés 9 órától). Ha nem tudsz személyesen
eljönni, a fordulót postán küldjük el.
Az olimpiai fordulók ugyanúgy
pénzbe kerülnek, mint egy normál forduló. A forduló árát az olimpia futtatásakor
vonjuk le a számládról, tehát pl. ha hétfõn fut az olimpia, akkor már kedden
az a pénz hiányozni fog a számládról, függetlenül attól, hogy a fordulókat
csak a szombati TF találkozón osztjuk ki.
SZABÁLYOK Az Olimpia svájci
rendszerben zajlik, azaz minden körben olyan ellenféllel küzdesz, akinek
veled azonos számú gyõzelme van. A végsõ kiértékelésnél elsõsorban az számít,
hogy hányszor gyõztél, másodsorban az, hogy mennyire gyõztél (ha ellenfeled
0 ép-re kerül, akkor az értékesebb gyõzelem, mintha a csatát mindketten
túlélitek, vagy mindketten elájultok, és a gyõzelmet csak azért ítélik
neked, mert többet sebeztél), harmadsorban az, hogy a verseny során ellenfeleid
mennyi gyõzelmet értek el. A harcba nem viszed szolgáidat, és minden egyes
kört úgy kezdesz, ahogy az olimpiára beneveztél: tehát azokkal a tárgyakkal,
varázslatokkal stb. Ha pl. egy varázsitalból csak egy volt a birtokodban,
minden csatában meg tudod inni. Az olimpiai jelentkezéstõl az olimpia lefuttatásáig
az A, EA és EE parancsokat nem használhatod, a jelentkezés kiadásakor összes
A parancsod törlõdik. Az olimpián a teljes körig ható varázsitalok hatása
nem érvényesül. A pankráción az egész körre ható varázslatok nem mûködnek
(pl. erõpajzs). Minden kör elején max. ép-rõl és vp-rõl indulsz. A legjobbak
pénz és tárgyjutalomban részesülnek. A játékos versenyek egyéb szakértelmeidet
teszik próbára. Az olimpia során elszenvedett sebzés, esetleges permanens
károsodás, kapott lélekenergia stb. a karakterednél NEM jelentkezik. Csakis
az esetleges tárgy- és pénzjutalmat, ill. az olimpia végén kapott KNO-t
kapja meg a karaktered.
CSAPATVERSENY Az idei olimpián is lesz csapatverseny,
3 fõs csapatok jelentkezését várjuk. A csapatversenyre az OLCS {1. csapattárs}
{2. csapattárs} paranccsal jelentkezhetsz. Ez egy többszemélyes parancs,
az FC parancshoz hasonlóan. A karaktert NEM a parancs kiadásákor tároljuk
le, hanem csak amikor a harmadik ember is kiadja a parancsot, és az sikeresen
végrehajtásra kerül. Próbáljátok tehát a nevezést úgy megszervezni, hogy
ne teljen el több forduló az elsõ és harmadik ember nevezése között. Legjobb,
ha A játékos kiadja a parancsot, majd B, és végül C úgy, hogy A és B nem
lép közben. Csak azonos szinten levõk nevezhetnek. A csapatversenyre való
jelentkezés díja fejenként 50 arany. A csapatversenyen csak akkor veszel
részt, ha a normál olimpiára is beneveztél, a csapatversenyes forduló díja
+9 zseton. A csapatversenyes jelentkezést többször meg lehet ismételni,
de csak ugyanazokkal a tagokkal, akikkel elõször is jelentkeztél, és újbóli
jelentkezésnél mindhármótoknak újra ki kell adni a parancsot. Korlátozva
van a csapattagok össz. harci ereje, szinttõl függõen (szint:max. össz.
HE): 1:170, 2:340, 3:580, 4:750, 5:880, 6:980, 7:1120, 8:1250, 9: 1390,
10: 1550. Tehát pl. a második szinten a három csapattag harci erejének
összege nem lehet nagyobb, mint 340. A harci erõ összeget akkor ellenõrizzük,
amikor a harmadik játékos is kiadta a parancsot, és tárolni próbáljuk a
három karaktert. Figyelem, a program a csapat arénát és az OLCS-t ugyanúgy
kezeli, tehát felülírják egymást! NE jelentkezz ugyanazzal a csapattal
mindkettõre közel azonos idõben, mert probléma lehet belõle. Az OLCS a
normál olimpai jelentkezéstõl független, jelentkezhetsz eltérõ idõben,
eltérõ felszereléssel.