109. forduló, 111. forduló, Fekete Mamba összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. dec. 23. 7h:51'
EZ A 275. JÁTÉKHETED, 110. FORDULÓD
276. játékheted kezdete: dec. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2184
SZÁMLA : XXXX

FEKETE MAMBA KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [98,78] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy hosszú ezüsthajú, piros szemű, hosszú szakállas ember férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Fairlight követője. Egy bronzpáncélt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy ork bérgyilász trófea, egy arató csattanat trófea és egy nukleáris cickány trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Érzékeled auráját: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Odébbállsz.
A 2. napon összeakadsz egy kopasz, szürke szemű, hosszú szakállas troll férfival. Fekete a bőre. Leah híve. Egy fekete bőrcsizmát, egy Jerome köpenyét, egy koponya szimbólumot, egy tankány karmot, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy Öregsámán Krough trófea, egy quwarg harcos trófea és egy varkaudar behemót trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Mentális auráját felismered, ugyanolyan sötét, mint a Tied. Összeismerkedtek. Az ő neve Hnazbrun Znarp. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Varázserőd regenerálódik. (+47 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+56 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-14 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 242.]

* 2. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 237.]

* 3. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 237.]

* 4. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 237.]

kf 714 kézbeveszed/felveszed a 714. tárgyat
Lecsatolod a rézpáncélt, majd magadra öltöd a rőtmanó kacagányt. [0 pontot használtál fel, van még 237.]

dd 71 65 225 eldobod a 71. tárgyat a 65. tárgyat a 225. tárgyat
Elhajítasz 1 rézpáncélt. Elhajítasz 3 szöges páncélt. Elhajítasz 2 orgyilkos tőrt. [0 pontot használtál fel, van még 237.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
[99,79] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy sötét gnóm. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 7 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a sötét gnóm bal oldalát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a sötét gnóm jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 8 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " A benned lüktető vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (573. épület.) és egy fekete mágustorony (598. épület.). Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). "

(Továbbmész...) [99,80] Továbbmész a város utcáján. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt varkaudar fellegvárat. Találsz egy sörsátrat. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sötét gnóm. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 9 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre rohansz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sötét gnóm jobb oldalát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a sötét gnóm jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. 11 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Jött, száguldott, s futottam én, hős Vasalt Bunkó volt ki életem elvevé. <<Quwarg sírvers>> " Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. " [12 pontot használtál fel, van még 225.]

be 52 bemész az 52. titkos labirintusba
Éjszaka közelíted meg a helytartói palotát. Félelmetes ügyességednek köszönhető, hogy észrevétlenül el tudsz suhanni az őrök mellett! És már a főkapunál is vagy. Bepillantasz: teljes a sötétség. Fáklyát gyújtasz. Egy igazi kalandnak nézel elébe! Ahogy belépsz, egyből körülkémlelsz, hogy nem vett-e észre valaki - de nem. [5 pontot használtál fel, van még 220.]

lm 9 18 23 mozogsz 9 18 23
Elérkezel a bejárati őrposzthoz. [2. PONT] Hamarosan egy palotaőrt pillantasz meg. Fegyvere egy csontszablya. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a palotaőr testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a palotaőr testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A palotaőr megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 292 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát.
Tovább suhansz a puha szőnyegen. [6. PONT]
Elérsz a következő szinthez vezető lépcsőhöz. Csak egy pillanatig habozol, aztán előre! [1. SZINT 9. PONT -> 1. SZINT 10. PONT]
A fegyverterem falát, ahová belépsz, nehéz kő- és fapajzsok díszítik. Sajnos egyiket sem tudnád elcipelni. [11. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy palotaőr. Fegyvere egy bronzpenge. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a palotaőr bal karját. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a palotaőr testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A palotaőr vágása nem talált el. A palotaőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
292 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét és 1 rézsisakot.
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó bukkan fel a sötétből. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Óvatosan körülnézel, mielőtt továbbmennél. [12. PONT]
Kanyarodik a folyosó. [14. PONT] Hirtelen egy palotaőrt veszel észre magad előtt. Fegyvere egy bronzpenge. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra rohansz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a palotaőr jobb vállát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a palotaőr bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a palotaőr újra meg újra lecsap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 292 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét, 1 bőrsisakot és 1 bőrpáncélt.
Ahogy mész, egy gyönyörű, aranyozott foglalatú fáklyatartót pillantasz meg. Közelebbről azonban látod, hogy csak egy dekoratív illúzió! Csalódottan állsz tovább. [16. PONT]
Most már látod, hogy a palota éjszaka sem annyira kihalt, mint hitted - jobb lesz óvatosnak lenni! [17. PONT] Hamarosan egy palotaőrt pillantasz meg. Fegyvere egy csontszablya. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra rohansz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a palotaőr jobb oldalát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a palotaőr testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a palotaőr újra meg újra lecsap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A palotaőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 292 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát.
Felmész a harmadik emeletre. [1. SZINT 18. PONT -> 1. SZINT 20. PONT]
Egy T-elágazáshoz értél. [21. PONT]
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy nagy vasalt ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. A hatalmas teremben egy hosszú, U alakú asztalt látsz. Itt szokták a helytartói fogadásokat tartani. [23. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy palotaőr. Fegyvere egy csontszablya. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a palotaőr fejét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a palotaőr bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A palotaőr megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A palotaőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 292 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát és 1 bőrpáncélt. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy vadászkutya az. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra rohansz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a vadászkutya bal oldalát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a vadászkutya izmos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A vadászkutya fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 kaját. 292 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Rövid körbevizsgálódás után találsz egy fémládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő csontkulcs nyitja a ládát. Fura, kék tűznyelvek csapnak fel, amikor a ládát felnyitod. Bár aprók, de nagyon forróak. Vízkészleted egy része gőzzé válva párolog el. (-3 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 smaragd kulcs (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [66 pontot használtál fel, van még 154.]

lm 20 11 10 mozogsz 20 11 10
Egy T-elágazáshoz értél. [21. PONT]
Lemész a második emeletre. [1. SZINT 20. PONT -> 1. SZINT 18. PONT]
Most már látod, hogy a palota éjszaka sem annyira kihalt, mint hitted - jobb lesz óvatosnak lenni! [17. PONT]
Ahogy mész, egy gyönyörű, aranyozott foglalatú fáklyatartót pillantasz meg. Közelebbről azonban látod, hogy csak egy dekoratív illúzió! Csalódottan állsz tovább. [16. PONT]
Kanyarodik a folyosó. [14. PONT]
Óvatosan körülnézel, mielőtt továbbmennél. [12. PONT]
Bátran haladsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtót látsz. Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. A fegyverterem falát, ahová belépsz, nehéz kő- és fapajzsok díszítik. Sajnos egyiket sem tudnád elcipelni. [11. PONT]
Visszatérsz a legalsó szinthez vezető lépcsőhöz, és lemész rajta. [1. SZINT 10. PONT -> 1. SZINT 9. PONT]
[56 pontot használtál fel, van még 98.]

dd 126 57 51 eldobod a 126. tárgyat az 57. tárgyat az 51. tárgyat
Elhajítasz 3 bronzpengét. Elhajítasz 2 bőrsisakot. Elhajítasz 2 bőrpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 98.]

lm 4 7 mozogsz 4 7
Tovább suhansz a puha szőnyegen. [6. PONT]
Továbbmész. Egy vastag, kőből faragott ajtó a következő akadály. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. A nagy terem közepén, ahová most beléptél, egy gyönyörű szökőkutat látsz. [7. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy palotaőr. Fegyvere egy csontszablya. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rontasz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a palotaőr bal lábát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a palotaőr testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A palotaőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 292 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát.
Folytatod a felderítést. Egy vastag, kőből faragott ajtó bukkan fel a sötétből. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Belépsz a díszesen berendezett előcsarnokba. [3. PONT]
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy vastag, kőből faragott ajtó állja utadat. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. Egy kisebb dolgozószobába kukkantasz be. [4. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy udvari mágus. Fegyvere egy bot. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 13 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed az udvari mágus bal lábát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod az udvari mágus testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az udvari mágus lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. Az udvari mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 310 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot és 1 nap szimbólumot (ld. enc.). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Belépsz a díszesen berendezett előcsarnokba. [3. PONT]
A nagy terem közepén, ahová most beléptél, egy gyönyörű szökőkutat látsz. [7. PONT]
[36 pontot használtál fel, van még 62.]

dd 4 64 72 eldobod a 4. tárgyat a 64. tárgyat a 72. tárgyat
Elhajítasz 1 botot. Elhajítasz 8 csontszablyát. Elhajítasz 1 rézsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 62.]

lm 8 9 13 mozogsz 8 9 13
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy kemény tölgyből készült ajtóban végződik az út. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. A trónterem, ahol a helytartó a kérvényezőket fogadni szokta, és ahol minden egyéb udvari szertartást végeznek, most kong az ürességtől. [8. PONT] A fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő smaragd kulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 kis aranykulcs (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát.
A nagy terem közepén, ahová most beléptél, egy gyönyörű szökőkutat látsz. [7. PONT]
Tovább suhansz a puha szőnyegen. [6. PONT]
Elérsz a következő szinthez vezető lépcsőhöz. Csak egy pillanatig habozol, aztán előre! [1. SZINT 9. PONT -> 1. SZINT 10. PONT]
A fegyverterem falát, ahová belépsz, nehéz kő- és fapajzsok díszítik. Sajnos egyiket sem tudnád elcipelni. [11. PONT]
Elszántan mész előre. Egy vastag, kőből faragott ajtóba ütközöl. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Óvatosan körülnézel, mielőtt továbbmennél. [12. PONT]
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtót látsz. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Belépsz a szobába, ahol nappal szorgos írnokok tucatjai körmölik a királyság dokumentumait. [13. PONT] Az egyik sarokban találsz egy nehéz kőládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő vaskulcs nyitja a ládát. Egy parányi kígyó is volt a ládában. Azonnal belemar a kezedbe. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 aranylánc, 1 szent jogar és 12 arany. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[42 pontot használtál fel, van még 20.]

lm 18 25 26 mozogsz 18 25 26
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy kemény tölgyből készült ajtóba ütközöl. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Kanyarodik a folyosó. [14. PONT]
Ahogy mész, egy gyönyörű, aranyozott foglalatú fáklyatartót pillantasz meg. Közelebbről azonban látod, hogy csak egy dekoratív illúzió! Csalódottan állsz tovább. [16. PONT]
Most már látod, hogy a palota éjszaka sem annyira kihalt, mint hitted - jobb lesz óvatosnak lenni! [17. PONT]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [18 pontot használtál fel, van még 2.]

lm 29 31 35 mozogsz 29 31 35
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 2.]

dd 64 4 90 eldobod a 64. tárgyat a 4. tárgyat a 90. tárgyat
Sajnos nincs nálad csontszablya. Sajnos nincs nálad bot. Sajnos nincs nálad az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

m 7 mozogsz a 7. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

be 570 bemész az 570. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

m 8 mozogsz a 8. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

ef 4 503 energia fejlesztése 4
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

e 16 élelemszerzés 2 pontért
Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

e 16 élelemszerzés 2 pontért
Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

szk 360 keresed a 360. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Ez a 275. játékheted és a 110. fordulód. Nem használhatod a parancsot, hiszen lemaradásod van a játékhetedhez képest. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 3. BP: h 1576 10 0 használod az 1576. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-8 életerő.) Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 251 pontot. A következő körben tehát 250 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SMARAGD KULCS (241. TÁRGY)
Ennek az ezüstötvözetből készült, mintegy félarasznyi kulcsnak a végébe a készítője egy kisebb, teljesen simára csiszolt smaragdot illesztett! Ezért a smaragd kulcs már önmagában is egy értékes bizsu, nem is szólva arról, hogy összetett tollazata valószínűleg igen bonyolult zárakat képes kinyitni.

NAP SZIMBÓLUM (141. TÁRGY)
Ezt a tapintásra mindig forró, sárgarézből kovácsolt nap-szimbólumot Raia követői viselik. A nap felé fordítva vakítóan felerősíti annak sugarait, bujdoklásra kényszerítve a sötétség szolgáit. Amíg viseled, néggyel jobb az energiatámadások elleni védettséged. A nap szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is.

KIS ARANYKULCS (240. TÁRGY)
Ez az apró kulcs egy lakatos és egy aranyműves együttdolgozásának remekműve. Tolla különösen bonyolult, valószínűleg igen komplex zárak kinyitására alkalmas.

KARAKTERLAP

Fekete Mamba, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű troll férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah hűséges követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 110. fordulód.

Erő: 24 (32) Szint: 20 Merészség: 5/6 Magasság: 255 cm
IQ: 30 Támadás: 32 Agresszió: 5 Testsúly: 463 kg
Ügyesség: 19 (25) Védekezés: 21 Menekülés: 40 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 18 Életpont: 552/544 Jellem: gonosz (123) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (23) Varázspont: 186/40 Pénz: 1702 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 20/4 Pszi pont: 126/147
Eddig összesen 1319 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 234 TP-t kaptál. Jelenleg 561 171 TP-d van. A következő szinthez még 38 829 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, mágiamorfáló, Lord Kovács József.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/8 vágófegyverek: 16/62 (+30%) ütőfegyverek: 27/55
lőfegyverek: 24/87

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (220%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); kerek kő (#19) max. 1 db (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
99,80 mezőn táborozol, az 52. labirintusban, 1. szinten, 17. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 105

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 65 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP E 1 paranccsal ölt szörny: 50 000/1

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/11 2. nyomkövetés: 16/90 3. mászás: 2/73
4. csapdakészítés: 10/42 (+6%) 5. csapdaészlelés: 2/98 (+12%) 6. gyógyítás: 34/25
7. titkosírás: 5/35 8. felderítés: 5/24 9. teológia: 13/51 (+7%)
10. taumaturgia: 11/3 (+5%) 11. versengés: 1/79 12. zene: 3/84
13. szörnyismeret: 3/52 14. pszi: *19/100 15. zárnyitás: 1/84
16. vadászat: 7/82 17. bányászat: 11/25

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 60

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 65% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
udvarolsz a 2. fajúaknak az 5. fajúaknak az 1. fajúaknak
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz halálvirágot (#2371) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 50 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot )
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó lények (#9097), Nehéz Norbi (#7119) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)
az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) Techiulan aurája (#261)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> fémbontó szójer (#150)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot.
2.) Beszélgess egy halott lelkével.
3.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): új. sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). városháza (685): új. fejvadászház (757): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 21, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 52, 53.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 106, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 11140.
A morf invázióban megölt morfok száma: 423, az összesen kapott pontszám: 45870.
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 67, az összesen kapott pontszám: 7865. (összesen ölhető: 1746 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
mérgezett fegyver (119)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 23 TU. szükséges még: 27 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 46 TU szükséges.)

Összsúly: 127.52 kg Megterheltség: 128%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 6 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bőrsisak (#57) 1 bronzpenge (#126) 4 csontszablya (#64)
1 fáklya (#36) 1 madártoll (#112) 2 orgyilkos tőr (#225)
1 rézpáncél (#71) 3 szöges páncél (#65) 10 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
12 arany (#50) 1 aranylánc (#191) 2 kaja (#2)
1 kis aranykulcs (#240) 1 nap szimbólum (#141) 1 smaragd kulcs (#241)
6 spiritusz (#170) 1 szent jogar (#150)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

97 98 99 100
77
78
79
80
81
(99,79) fegyvermester háza (#573), fekete mágustorony (#598), sötét gnóm (#132)
(99,80) az 50. labirintus bejárata, az 52. labirintus bejárata, szökőkút, Vlagyimir szobra (#433), varkaudar fellegvár (#1821), sörsátor (#486), sötét gnóm (#132), palotaőr (#134), vadászkutya (#143), udvari mágus (#142)

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Fekete Mamba 110. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26)
óriás sáska (#27) sakál (#28) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31) gnóm boltos (#32)
sünmedve (#33) kőszáli disznó (#34) gorombilla (#38) lebegő gomba (#39) óriás patkány (#42)
tigroszlán (#43) Baar-ork (#44) Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46) csontváz (#48)
zombi (#49) technokolin (#50) gyíkember (#51) bakkura (#52) százfogú (#53)
bo-skorpió (#54) rőtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58)
pókvadász (#59) drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) kőevő (#62) varkaudar (#64)
goldugar (#65) vízionár (#66) húsevő magszim (#67) móleon (#68) evaporőr (#69)
vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) garokk (#73) tintacsiga (#74) gitonga (#76)
zoloboo (#77) színes dözmöng (#78) trollfa (#80) tazunkaróka (#81) spagulár (#82)
kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) kaffogó hebrencs (#88)
sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) szintszívó (#96) téfea magoflux (#98)
piromenyét (#99) szőrös pók (#100) sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103)
trikornis (#104) vadász varkaudar (#108) nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112)
süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114) törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116) trappoló dinymák (#118)
emberevő (#119) bibircsók-óriás (#120) xirnox (#122) tetemember (#123) manifesztátor (#124)
varkaudar mágus (#128) Lord Kovács József (#129) útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132)
palotaőr (#134) élőholt mirg (#135) karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139)
acéldarázs (#140) szőrlajhár (#141) udvari mágus (#142) vadászkutya (#143) arató csattanat (#144)
pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146) szőrös bozsó (#149) fémbontó szójer (#150) kardszárnyú pocok (#152)
autentikus vámpír (#154) nukleáris cickány (#155) purifikátor (#157) kétfejű troll (#163) sírlidérc (#172)
vark. nekromanta (#173) élőholt mágus (#175) óriás csontváz (#176) karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186)
varkaudar bajnok (#190) quwarg harcos (#201) élőholt quwarg (#202) massza (#217) pszi elementál (#221)
manaelementál (#290) ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346) varkaudar kósza (#347) khór darázs (#348)
északi aurach (#350) halálmadár (#351) láplidérc (#352) erszényes elkarog (#354) nektoraf (#355)
bíbor szulfagor (#358) ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361) dombi yeti (#366) kérődző etra (#368)
rőtmanó berzerker (#369) halálhozó (#419) varkaudar kölyök (#685) csontlepke (#746) pacaszúnyog (#751)
csodabogár (#755) alattomos manó (#756) lajhárlord (#757) bandita (#758) ork bérgyilász (#781)
Jerome (#956) Poomr Ko (#957) Mallon (#960) Quirov (#975) Nehéz Norbi (#7119)
Féktelen Fantom (#7120) Ököl (#7121) halálos morf (#7618) harcias morf (#7619) brutális morf (#7620)
lomha morf (#7621) védelmező morf (#7622) mágiamorfáló (#7623) domináns morf (#7624) éltető morf (#7625)
változatos morf (#7626)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) $csontszurony (#12)
kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bőr (#15) bordacsont (#16) szögletes kő (#17)
parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20) ormánygőte csont (#21) tüske (#22)
kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25) gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28)
smirglilevél (#29) varányszem (#30) smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) $lapockacsont (#33)
ásó (#34) tűzbokor (#35) fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38)
zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40) grákóbőr (#41) távcső (#42) tükör (#43)
királygyík bőr (#44) $kis bőrpajzs (#45) krómkaktusz (#46) surranó kígyó bőr (#47) antilopbőr (#48)
$kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50) bőrpáncél (#51) mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56)
bőrsisak (#57) $tigroszlán fog (#63) csontszablya (#64) szöges páncél (#65) kék orchideacserje (#67)
kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70) rézpáncél (#71) rézsisak (#72)
rézpajzs (#73) csontkulcs (#74) rézkulcs (#75) bronzkulcs (#76) rát-fa (#77)
mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80) mérleg (#81) zöld üveg (#82)
ragasztó (#83) díszes rézpajzs (#84) óndarab (#85) olvasztókemence (#86) manilla-fa (#91)
kötél (#92) mély kút (#93) bakkura bőr (#95) bakkura csizma (#96) $rákpáncél (#97)
fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100) tinta (#101) vízionár szem (#102) magszim bél (#103)
fémrúd (#104) evaporőr háj (#105) fabontó (#106) rövid íj (#107) nyílvessző (#108)
vapár cserje (#109) vapár ág (#110) hosszú íj (#111) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113)
kaktusztüske (#114) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118)
púderkő (#119) dözmöng szív (#122) $göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124) mandibulapenge (#125)
bronzpenge (#126) $sallank karom (#128) sallank nyíl (#129) $hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131)
hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakő (#136)
mérg. ubuk tüske (#137) ubuk dobónyíl (#138) koponya szimbólum (#139) nap szimbólum (#141) oltár (#146)
hebrencs csapda (#147) $mocsári penke (#148) grok-képződmény (#149) szent jogar (#150) szvó-ektoplazma (#151)
vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155) világítótorony (#156)
$nyu-shuriken (#157) kis vaspajzs (#159) borostyán függő (#162) karócsapda (#163) ugh méreg (#166)
sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169) spiritusz (#170) nekrofun (#173)
márványtorony (#175) vashegyű nyíl (#176) szopógödör (#177) mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179)
ezüst gyűrű (#180) vaskulcs (#183) ezüst kulcs (#184) nagy bronzkulcs (#185) nagy vaskulcs (#186)
$mérg. ubuk dobónyíl (#188) $vas dobónyíl (#189) aranylánc (#191) aranygyűrű (#193) obszidián függő (#195)
trikornis szarv (#198) karbin plazma (#199) gyíkfű csomó (#200) gyíkfű (#201) amniosz-fa (#202)
amniosz (#203) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) óriás lián (#208) szuperkötél (#209)
fűszertartó (#210) sáfránypor (#211) dorony tüdő (#212) xirnox szív (#213) manifeszt.nyúlvány (#214)
smaragd védőgyűrű (#223) $orgyilkos tőr (#225) helytartói jogar (#228) acélpengőke (#231) tatu dob (#234)
$lajhár csont (#236) tankány karom (#237) kis aranykulcs (#240) smaragd kulcs (#241) tüskecsapda (#242)
pszi kő (#248) bumeráng (#249) templom (#256) szent kehely (#257) isteni könnycsepp (#260)
remák szív (#264) $fülemüle agyar (#267) $purifikátor háj (#269) aranytű (#272) $sárga erőöv (#276)
umbatari karkötő (#278) Szent Kulacs (#285) Tharr Keresztje (#287) varázskő (#305) galachmit (#310)
gyógykenőcs (#313) ezüstdarab (#326) csontpálca (#329) mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332)
rákfatty váladék (#333) acéltű (#334) olló (#335) királyi korona (#338) rézgolyó (#343)
shinai gömb (#348) esszenciakristály (#350) $tolmokov-koktél (#351) quwarg tojás (#360) ezüsttollú nyíl (#363)
phua-kúp (#372) fény szentélye (#376) moa gyöngy (#378) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395)
álompor (#396) zafír erőöv (#397) főutca (#399) ház (#400) aranypikkely (#415)
Vlagyimir szobra (#433) törpe bánya (#435) szent liget (#439) barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486)
erődítmény (#488) sárkánytanya (#492) manakristály (#500) tudás gyöngye (#522) angyalok gyűrűje (#529)
Chara-din monolitja (#534) eknozol (#540) főnixtoll (#563) Martian tekercse (#569) áldott kő (#642)
sámán erszény (#650) darázsszárny (#652) aurach fog (#657) elkarog szőr (#665) nektoraf faggyú (#667)
lápi hajlék (#670) nyomkereső talizmán (#671) elf kósza háza (#681) orvosságos zacskó (#682) tímárkunyhó (#684)
rinóbőr öv (#685) manóodú (#698) sötét kámzsa (#699) rőtmanó kacagány (#714) művészi porolit (#720)
halálhozó talizmán (#813) kreiton esszencia (#892) tapasztalatkő (#975) sáfránykő (#979) örökkéval.gyémántja (#1065)
varkaudar falu (#1109) varkaudar csont (#1113) sámán gyógykenőcs (#1139) ryuku rúnatekercs (#1162) Rodger kezdő üstje (#1167)
tűzrakó hely (#1169) malom (#1204) szekérkaraván (#1215) megbűvölt utazóláda (#1218) vámpírfog (#1221)
hattyútoll (#1222) ork csodaszer (#1228) csillezsálya (#1252) csillezsályalevél (#1253) csodabazár (#1404)
esélynövelő (#1409) rum (#1419) titanitdukát (#1480) Jerome köpenye (#1527) nodonrod kitűző (#1533)
megsemmisítő (#1540) Arsa potrohgyűrűje (#1541) aenouth ködkürt (#1554) hősiesítő medál (#1558) légiós hátizsák (#1560)
fülemüle síp (#1576) grifftoll kesztyű (#1578) Kalmárok Kémgömbje (#1589) keg gomba (#1615) fenőkő (#1618)
elhagyott bánya (#1685) boszorkánykendő (#1697) koponya gyűrű (#1733) harci maszk (#1739) varkaudar fellegvár (#1821)
gernim balzsam (#1894) varkaudar barlang (#2200) A Végzet kristálya (#2306) vortexvessző (#2331) bomló esszencia (#2367)
éjurna (#2368) éjkő (#2369) halálbokor (#2370) halálvirág (#2371) arany éjmedál (#2438)
kék morfplazma (#2442) vörös morfplazma (#2443) zöld morfplazma (#2444) fehér morfplazma (#2445) fekete morfplazma (#2446)
sárga morfplazma (#2447) lila morfplazma (#2448) narancs morfplazma (#2449) bíbor morfplazma (#2450) átlátszó morfplazma (#2451)
morf esszencia (#2452) ezüst morfmedál (#2500) ősi rúna (#2520) bronz vadászmedál (#2585)

Parancsok

A     tárgy       kalandozó   darab             -  tárgy átadása
AA    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par. tárgy átadása
ÁL    tárgy1      tárgy2      tárgy3           20  áldozat bemutatása
AMT   kalandozó   MXTU                          -  MXTU átadása
AT    kalandozó   TU                            -  TU átadása
BA    élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  barátságosság
BE    [épület]                                  5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ  kalandozó                                 -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN  kalandozó                                20  belépés engedélyezése
BPB   [sorszám]                                 -  befejező parancs berakása
BPK   sorszám                                   -  befejező parancs kivétele
CIR   [beállítás]                               -  vándorcirkusz látogatása  
D     tárgy                                     -  tárgy eldobása
D     tárgy       darab       hova              6  tárgy elrejtése
DD    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par.tárgy eldobása
DX    1-20                                      -  D.E.M. beállítása
É     TVP                                    1-40  élelemszerzés
EA    mit         darab                         -  eladás boltban
EE    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par. tárgy eladása
EF    TU          [képesség]            (10/7)*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK    sorszám     ?           ?                 ?  tudati energia kisütése
ÉP    épület      TVP                         TVP  építkezés
ERKI  [kaland.]                                20  erőszakos kilép(tet)és
ESK   kalandozó   [kalandozó]                  30  esküvő
EXT                                             -  játékhét visszadátumozási kérelem
F     tárgy                                    10  kísérletezés, feltalálás
FÁS   TVP                                     TVP  felt. ásás, max. TVPért
FF    1.fegyver   2.fegyver   3.fegyver         -  feltételes fegyverváltás
FFK   %           [%]         [%]               -  felt. fegyverv. kockázata
FGO   TVP                                     TVP  feltételes gonoszkodás
FGY   életerő%    TVP         [hányszor]      TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR  [kaland.]                                 -  feloszl/felfügg. kérése
FKT   tárgy       darab       [1]               ?  feltételes készítés
FKU   TVP                                     TVP  feltételes kutatás
FLH   szint       fegyver     [darab]           -  felt. lőfegyver használat
FOG   szörny      csapda                        ?  feltételes szörnyelfogás
FNO   képesség    [hányszor]                    -  fejl. pont felhasználása
FU    kalandozó                               (5)  feltételes udvarlás
FV    tárgy       darab       honnan            4  felvesz elrejtett tárgyat
FVK   százalék					-  feltételes varázskő használat
FTV   varázslat   élőlény                       -  feltételes T/V varázslat
FVH   szint                                     -  felt. T/V mágia használat
GO    próbaszám                                10  jellempróba-gonoszság
GY    TVP                                    1-40  gyógyítás
GYJ   [tárgy]     [megterh]   [érték]           -  gyűjtés szelekció
GYK   fegyver     TVP                        1-50  gyakorlás fegyverrel
H     tárgy                                     ?  használja a tárgyat
HIR   hírszám     [1. par.]   [2. par.]         -  KT hír közlése
HU    [tárgy]     [tárgy]     [tárgy]           -  hulladékgyűjtés
IM                                             30  imádkozás oltárnál
IN    kalandozó   élőlény     tárgy             -  információ átadás
JLK   kód                                       5  jelszó kimondása
K,FK  faj         lépésszám   irány            10  követi a megadott fajt
KIEN  kalandozó                                 -  K.T.-ból kilépés enged.
KF    tárgy       [1-2]                         -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF    tárgy       3-4                           -  őriz a tolvajok ellen
KF    lőfegyver   [lövedék]                     -  bekészíti a lőfegyvert
KNO   képesség    [hányszor]                    -  képesség növelése
KÖKI                                            -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB  K.Tudat                                   -  Közös Tudatba belépés
KÖTL  létszám     vezető                        -  Közös Tudat létrehozása
KPB   [sorszám]                                 -  kezdeti parancs berakása
KPK   sorszám                                   -  kezdeti parancs kivétele
KT    tárgy       [darab]                       ?  készít/begyűjt
KUT   TVP                                    1-50  átkutatja a terepet
L,FL  kalandozó   [tárgy]                       5  lopás kalandozótól
LE    tárgy                                     -  letesz/elrak
LM    pont        [pont]      [pont]         5+OV  labirintusban való mozgás
LOT   1.tipp      2.tipp      3.tipp            -  lottózás (10 arany)
M     irány       [irány]     [irány]          10  adott irányba mozgás
OV    0-5                                       -  óvatosság labirintusban
P     pszi        [param1]    [param2]       5(?)  pszi képesség használata
RM    fegyver     mit         TVP             TVP  növény/épület rombolása
SE    próbaszám                                 ?  jellempróba-segítség
SZK   szörny                                   10  szörnykeresés
T,FT  élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  élőlény megtámadása
TF    tulajd.     TVP                         TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM   TVP                                     TVP  titkosírás megfejtése
TNO   tulajdonság [hányszor]                    -  tulajdonság növelése
TPF   TVP                                       -  spórolt TVP felszabadítás
TPS   TVP                                       -  TVP letiltása, spórolása
TV    varázslat   [varázsl]   [varázsl]         -  varázslat T/V listába
V     varázslat   [param1]    [param2]       5(?)  varázslás
VE    mit         darab                         -  vásárlás boltban
VI    merészség   agresszió   menekülés%        -  viselkedés
VIK   merészség                                 -  merészség kalandozókra
VPF   VP                                        -  spórolt VP felszabadítás
VPS   VP                                        -  VP letiltása, spórolása
VTN   varázslat   [varázsl]   [varázsl]        35  var. tanulása mestertől
ZIP   mit         TVP                         TVP  rombolás nemes céllal

Üzenet küldése a karakternek