Karakterszám: |
6409 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
110 |
Játékhét: |
110 |
E forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
297 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2002. okt. 24. 14h:49' |
A következõ
fordulód táplálható: 2002. okt. 31. |
|
Számládra 300 zseton érkezett. Köszönjük.
E-mail!
HOLSTEIN KALANDJAI
Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
**
3. NAP ** Éberségednek köszönhetõen felriadtál, amikor megpróbáltak kifosztani.
Dühösen szemléled a behatolót:
Atanko, egy rettentõ sebhelyes farkú, iszonyúan
büdös férfi. A Tolvajok klánjának zsebtolvaj rangú tagja. Viselt tárgyai:
ezüstcsizma, Enyészmester, Rogan karkötõje, a kalmár nyaklánca, a tolvaj
vassisakja, a gólem kõamulettje, a regenerálódás sárgaréz nyaklánca, a
bûz bíbor láncinge, ozin fülkarika, ezüst nadrág, a regenerálódás gyûrûje,
a regenerálódás csatos öve, ametiszt szkarabeusz, nagy pajzs. Vegye hát
kezdetét az epikus ütközet!
*** 1. KÖR *** Megindulsz Atanko felé. Már ott is vagy! A tûzszalamandra
elindul a sötét xirnox felé. A sötét xirnox a tûzszalamandra irányába megy.
Atanko közelebb jön, hogy támadhasson. Támadod Atankot. Lendületet véve
ütsz jobb mancsoddal.
(36 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-10 ép) Harapni próbálsz.
(44 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre
(-10 ép) Megmérgezted.
A gyõzelem hosszú lándzsájával támadsz.
(17 ép-t sebeztél). Atanko maradék
erejét is elvesztve elterül. A tûzszalamandra és a sötét xirnox egymással
harcolnak. A tûzszalamandra halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz
(+1 ép)
*** 2. KÖR *** A sötét xirnox varázshatalma segítségével elmond egy méregfelhõt.
Sebzõdsz 18 ép-t a méregfelhõtõl. A sötét xirnox: nem hatott rá a méregfelhõ.
A sötét xirnoxot próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb mancsoddal.
(35 ép-t
sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-2 ép) Pofádat nagyra tátva
harapsz.
(41 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez
(-2 ép) Megmérgezted.
Meglengetve a gyõzelem hosszú lándzsáját, próbálsz lesújtani. Hátraugrott
a támadás elõl. Bûzöd zavarja
(4 sebzés). A sötét xirnox halálhörgés közepette
a földre zuhan. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 177 sebzést okoztál, és 42 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tûzszalamandra: 15/13.]
Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik
némi lélekenergia (+18%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz,
hogy kapj egy képességpontot. Atanko megköszöni a küzdelmet, majd távozik.
*** 10.24. ***
Sleep Dög (#9074) belépését kérte a szövetségetekbe. Jelenleg
10 legenda pontja van.
*** CSAPAT ARÉNA *** Összegyûltök barátaiddal, hogy meghódítsátok a csapat
arénát. Rövid taktikai megbeszélés után az aréna kapuhoz sétáltok. Sajnos,
a harci erõtök összege nagyobb a megengedettnél - ezen a szinten maximum
880 lehet, és a tietek jelenleg 1025. Vegyetek le varázstárgyakat, vagy
cseréljétek le a legerõsebb tagot egy gyengébbre! **
6. NAP ** Árnyék eladásra
kínál neked 10 sötét mákot (#23). Ha meg akarod venni, adj ki egy VG 7283
23 10 parancsot.
**
6. NAP ** Meglátogat egy galetki:
Dirten, egy férfi. A Pszionicisták
klánjának asztrális projektor rangú tagja. A Quinta Essentia szövetségbe
tartozik. A következõket látod nála: bronzmedál, a harcmûvész sárgaréz
nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, khaldoran öv, Végzetpenge, a túlélés zöld
köntöse, a természet háromszögszimbóluma, a tárgyalás gyûrûje, a majom
könnyû nyílpuskája, a tökéletesség márványgyûrûje, Rogan karkötõje, ozin
fülkarika, a pontosság malachit karkötõje, a lich szárnyas sisakja, a sebezhetetlenség
vas lemezpáncélja, a gepárd ezüst fülbevalója, vaspajzs, a merénylõ zangrozi
csizmája. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze álcázás szakértelemben való jártasságotokat. Hosszasan készülõdtök
az álcázás próbára. Sárral kenitek be az arcotokat, ruhátokat elváltoztatjátok,
és minden egyéb lehetséges trükköt bevettek. A feladat egyszerû: az nyer,
akinek sikerül elõbb megtalálnia a másikat. Dirten esélytelen a versenyben
- a te álcád messze felülmúlta az övét. Te vagy a gyõztes.
**
6. NAP ** Itt az ideje, hogy megmérkõzzetek egy nagyhatalmú torzszülöttel!
Ezúttal Monokonstrumatik Abarrun kerül terítékre. Szövetségi tagjaiddal
együtt izgatottan keltek útra. Mélyen, a csatornák alatt rejtõzik a fenevad,
egy eldugott barlangban. Szíved a torkodban dobog, míg végül megérkeztek.
Itt van mindenki: Árnyék, Szarkaagyú Siraka, Ottó, a tisztátalan, Signy
Mallory, Álomjáró, Félénk Mimóza, Méregcsók, Alfréd, Zordon, Nemesis,
Xavier, Tûfok Klood, Lelkes Nyuszifül, Dark Melon.
Ellenfeletek egy Monokonstrumatik Abarrun (#300).
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a Monokonstrumatik Abarrun
elmormol egy tûzgolyót. Dark Melon
50 sebzést kap. Árnyék
sebzõdik 49 ép-t.
Szarkaagyú Siraka
57 sebzést kap. Ottó, a tisztátalan
sebzõdik 22 ép-t.
Signy Mallory
sebzõdik 61 ép-t. Álomjáró
60 sebzést kap. Félénk Mimóza
56 ép-t sebzõdik. Méregcsók
53 ép-t sebzõdik. Alfréd
sebzõdik 29 ép-t.
Zordon
43 sebzést kap. Nemesis
sebzõdik 64 ép-t. Xavier
53 ép-t sebzõdik.
Tûfok Klood
98 ép-t sebzõdik. Lelkes Nyuszifület védi rezisztanciája.
48
életpontnyit sebzõdsz. Dark Melon ledönt a torkán egy zöld folyadékot.
Magában motyogva, Dark Melon létrehoz egy villámpajzsot. Magában motyogva,
Zordon létrehoz egy sárkányleheletet. Zordon elõhív egy elemek parancsa
varázslatot. A Monokonstrumatik Abarrunt védi rezisztanciája. Megiszol
1 villámlehelet italát. Elõhívsz egy tûzpajzs varázslatot. (-5 vp.) Xavier
lenyel egy kék italt. Álomjáró ellõ egy villámsújtás varázslatot. A Monokonstrumatik
Abarrun ellenáll a varázslatnak. Signy Mallory a mágia különös nyelvén
mormol. Létrejött egy mérges csípés! A Monokonstrumatik Abarrun ellenáll
a varázslatnak. Ottó, a tisztátalan elõhív egy gránitbõr varázslatot. Ottó,
a tisztátalan elõhív egy elemi védelem varázslatot. Lelkes Nyuszifül ellõ
egy fürgülés varázslatot. Lelkes Nyuszifül öregedett 1 évet. Lelkes Nyuszifül
a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy féreg érintése! Tûfok Klood
megközelíti a Monokonstrumatik Abarrunt. Árnyék a Monokonstrumatik Abarrun
irányába megy. Félénk Mimóza megközelíti a Monokonstrumatik Abarrunt. Alfréd
a Monokonstrumatik Abarrunt rohamozza. Méregcsók a Monokonstrumatik Abarrun
felé mozog. Szarkaagyú Siraka a Monokonstrumatik Abarrun irányába megy.
Nemesis a Monokonstrumatik Abarrun irányába megy. Tûfok Klood a Monokonstrumatik
Abarrunt támadja. Árnyék a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Félénk Mimóza
a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Alfréd a Monokonstrumatik Abarrunt
támadja. Méregcsók a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Szarkaagyú Siraka
a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Nemesis a Monokonstrumatik Abarrunt
támadja. Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** A Monokonstrumatik Abarrun mágikus ereje felhasználásával
elõidéz egy elektromos kezet. Árnyék ellenállt a varázslatnak. Szarkaagyú
Siraka immúnis a varázslatra. Félénk Mimóza immúnis a varázslatra. Méregcsók
2 ép-t sebzõdik. Alfréd immúnis a varázslatra. Nemesis: a varázslatnak
nincs hatása. Tûfok Klood immúnis a varázslatra. Álomjáró elõhív egy villámsújtás
varázslatot. A Monokonstrumatik Abarrun rezisztálja. Heves kézmozdulatok
közepette Signy Mallory elmormol egy mérges csípést. A Monokonstrumatik
Abarrun rezisztálja. Dark Melon a Monokonstrumatik Abarrun felé mozog.
Lelkes Nyuszifül elindul a Monokonstrumatik Abarrun felé. A Monokonstrumatik
Abarrun irányába mozogsz. Xavier a Monokonstrumatik Abarrunt rohamozza.
Tûfok Klood a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Dark Melon a Monokonstrumatik
Abarrunt támadja. Alfréd a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Félénk Mimóza
a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Árnyék a Monokonstrumatik Abarrunt
támadja. Méregcsók a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. (Hátbatámadás:)
Lelkes Nyuszifül a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Szarkaagyú Siraka
a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. A Monokonstrumatik Abarrunt próbálod
megsebezni. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre.
(25 ép-t
sebeztél). Bûzöd zavarja
(10 sebzés). Xavier a Monokonstrumatik Abarrunt
támadja. Nemesis a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Regenerálsz (+1 ép)
*** 3. KÖR *** A Monokonstrumatik Abarrun elmormol egy elektromos kéz varázslatot.
Dark Melon ellenállt a varázslatnak. Árnyék immúnis a varázslatra. Szarkaagyú
Siraka immúnis a varázslatra. Félénk Mimóza: a varázslatnak nincs hatása.
Méregcsók
2 ép-t sebzõdik. Alfréd immúnis a varázslatra. Nemesis: a varázslatnak
nincs hatása. Xavier: a varázslatnak nincs hatása. Tûfok Klood rezisztálja.
Lelkes Nyuszifület védi rezisztanciája. A varázslat nem hatott rád. Heves
kézmozdulatok közepette Álomjáró elmormol egy villámsújtást. A Monokonstrumatik
Abarrunt védi rezisztanciája. Signy Mallory ellõ egy mérges csípés varázslatot.
A Monokonstrumatik Abarrun megúszta! Tûfok Klood a Monokonstrumatik Abarrunt
támadja. Dark Melon a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Félénk Mimóza
a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Lelkes Nyuszifül a Monokonstrumatik
Abarrunt támadja. Alfréd a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Árnyék a
Monokonstrumatik Abarrunt támadja. A Monokonstrumatik Abarrunt próbálod
megsebezni. Villámokat köpsz.
(33 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára
(10 sebzés). Szarkaagyú Siraka a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Méregcsók
a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Xavier a Monokonstrumatik Abarrunt
támadja. Nemesis a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Regenerálsz (+1 ép)
*** 4. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a Monokonstrumatik Abarrun
elvarázsol egy elektromos kezet. Dark Melon ellenállt a varázslatnak. Árnyék
immúnis a varázslatra. Szarkaagyú Siraka ellenállt a varázslatnak. Félénk
Mimóza immúnis a varázslatra. Méregcsók
2 sebzést kap. Alfréd: a varázslatnak
nincs hatása. Nemesis ellenállt a varázslatnak. Xavier ellenállt a varázslatnak.
Tûfok Klood immúnis a varázslatra. Lelkes Nyuszifül ellenállt a varázslatnak.
A varázslat nem hatott rád. Magában motyogva, Álomjáró létrehoz egy villámsújtást.
A Monokonstrumatik Abarrunt védi rezisztanciája. Signy Mallory a mágia
különös nyelvén mormol. Létrejött egy mérges csípés! A Monokonstrumatik
Abarrunt védi rezisztanciája. Tûfok Klood a Monokonstrumatik Abarrunt támadja.
A Monokonstrumatik Abarrun holtan terül el. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 78 sebzést okoztál, és 48 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Dark Melon: 126/50, Árnyék:
394/49, Szarkaagyú Siraka: 357/57, Ottó, a tisztátalan: 0/22, Signy Mallory:
0/61, Álomjáró: 0/60, Félénk Mimóza: 329/56, Méregcsók: 507/59, Alfréd:
262/29, Zordon: 0/43, Nemesis: 462/64, Xavier: 90/53, Tûfok Klood: 594/98,
Lelkes Nyuszifül: 24/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba
szívod a lélekenergiát (+87%). Dark Melon részesedése: 2 arany. Árnyék
része a kincsbõl: 2 arany. Szarkaagyú Siraka része a kincsbõl: 2 arany.
Ottó, a tisztátalan része a kincsbõl: 2 arany. Signy Mallory része a kincsbõl:
2 arany. Álomjáró része a kincsbõl: 2 arany. Félénk Mimóza része a kincsbõl:
2 arany. Méregcsók részesedése: 2 arany. Alfréd része a kincsbõl: 2 arany.
Zordon részesedése: 2 arany. Nemesis a következõt kapja: 2 arany. Xavier
része a zsákmányból: 2 arany. Tûfok Klood részesedése: 2 arany. Lelkes
Nyuszifül része a zsákmányból: egy kés és 2 arany. Elteszed a zsákmányt,
ami 2 arany. Hmm, talán enni kéne. Hozzálátsz az ételhez. (+527% jóllakottság.)
Gyõzelmet arattatok! A kezdeti ünneplés után izgatottan veszitek számba
a zsákmányt: Abarrun fülbevalója. A kincs a szövetség kincstárába kerül,
onnan lehet megvásárolni legenda pontokért. A gyõzelemért jutalmul 1 legenda
pontban részesülsz! Most pedig irány a barlang, nagy ünneplés veszi kezdetét,
tekintettel a legendás gyõzelemre, amelynek hamarosan az egész Hegyben
híre megy! (+30% jóllakottság.)
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen
büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 9610.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*okt. 17.* Babe Bwe lopni próbált, de felsült vele.
*okt. 17.* Babe Bwe
gyõzelmet aratott Helior felett.
*okt. 17.* Flen Eligort legyõzte harcban
egy harci törpe.
*okt. 17.* Örök Lázadót kis híján megölte egy harci törpe.
*okt. 18.* Brumi teljesítette a 7. küldetést, amit a mágustoronyban kapott.
*okt. 18.* Golkar felköltözött a következõ szintre.
*okt. 21.* Ghalletki
Jónás felköltözött a következõ szintre.
*okt. 21.* Babe Bwe lopni próbált,
de felsült vele.
*okt. 21.* Babe Bwe gyõzelmet aratott Elder Worm, the
Beast felett.
*okt. 21.* Babe Bwe és Korgan Szunoara megküzdöttek egymással,
és Babe Bwe gyõzött.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*okt. 18.* Féreg Artis mellé szegõdött egy manapoid.
*okt. 18.* Lord Khalelt
legyõzte harcban egy orgling birkózó.
*okt. 18.* Az 15025 szövetség fényes
gyõzelmet aratott Monokonstrumatik Abarrun felett!
*okt. 18.* A Remény
Küldöttei szövetség fényes gyõzelmet aratott Monokonstrumatik Abarrun felett!
*okt. 21.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Tigrisszemû Veronelt.
*okt. 21.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Salvatorét.
*okt. 21.*
Avvocato Terrasini gyõzelmet aratott Cerberus felett.
*okt. 22.* Avvocato
Terrasini és Igree-Ynaldine-Moa megküzdöttek egymással, és Avvocato Terrasini
gyõzött.
*okt. 24.* Nyafogó Nefelejcs pszionikus párviadalban legyõzte
Vigyorgó Villámot.
*okt. 24.* Fortian pszionikus küzdelemben diadalt aratott
Aranea felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 320.]
vg 3838 25 10 |
tárgy megvásárlása galetkitõl |
Ha Brumi eladásra kínál neked 10 25. tárgyat, szeretnéd megvenni. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 320.]
vg 7283 23 10 |
tárgy megvásárlása galetkitõl |
Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével vásárolsz 10
db sötét mákot. Te 370 aranyat fizettél. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 320.]
ep 16 75 105 |
építed a 16. épületet 75 TVPért |
[Rendben, az építkezés során a fog spec. képesség tulajdonságot ill. képességet
fogod fejleszteni.] Úgy döntesz, hogy nem dolgozol már többet a fûraktár
építésén. Összesen 300 TVP-t építettél bele.
Hozzájárulsz az építkezéshez 500 arannyal. Itt az ideje, hogy végre te is
kivedd a részed a katonai gyakorlópálya megépítésébõl! Beindítod a bányagépet.
Az ósdi gnóm szerkezet zümmögni kezd. Órákon át dolgozol, izzadsz, keményen
küzdesz azért, hogy megláthasd munkád gyümölcsét. A munka 75 TVP-nyit haladt,
még 2231 van hátra. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+150%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[75 TVP-t használtál fel, maradt még 245.]
bsz 2 |
belépés szövetségi barlangba |
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Mielõtt bármi máshoz kezdenél, jót lakmározol az élelmiszerraktárban. (+7%
jóllakottság.) Már majdnem berozsdásodtak az izmaid! A szövetség más tagjaival
együtt gyakorolsz a barakkban. (+5% támadás kör végéig.) Az akadálypályán
is edzel kicsit.
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: Abarrun
fülbevalója (#393). Betérsz az ivóba egy pofa sörre. Jót trécseltek a haverokkal.
(+4 hírnév.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 240.]
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan
dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az
eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete:
135. [50 TVP-t használtál fel, maradt még 190.]
kno 9 10 |
9. képességre 10 képességpont |
Elköltesz 10 képességpontot a méreted növelésére (+5 méret). [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 190.]
h 8 103 |
8. tárgy használata |
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A gyakorlásnak köszönhetõen fog
végtagod megnõtt, új mérete 17. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 190.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
v 154 |
154. varázslat elmondása |
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy kisebb erõpajzs! (+6% védekezés.)
(-6 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 187.]
v 176 |
176. varázslat elmondása |
Varázshatalmad segítségével elmondasz egy szélpajzsot. (-60 vp.) [10 TVP-t
használtál fel, maradt még 177.]
v 159 9053 3 |
159. varázslat elmondása |
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy szellemidézést. Megtalálod
a keresett barlangot. Szellemalakként materializálva, így szólsz a rémült
figurához: "Holstein vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok
parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy
megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan
elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá."
(-11 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 174.]
kf 194 |
bekészíted a 194. tárgyat |
Leveszed a sebesség szarvas sisakját. Felveszed a nyomkeresés fejpántját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 174.]
[Szárazföldi uborka torzszülöttet próbálsz elejteni.] A legjobb, amit tehetsz,
egy élvezetes vadászat. Megkeresed az egyik járatot, ami az alsó barlangrendszerekbe
vezet, és leereszkedsz. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem
vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Egy másfél méter átmérõjû,
faajtóval lezárt nyílást látsz meg. A fát már elég régóta nem használják
építõanyagként, ezért hamar kitalálod, hogy ez nyilván egy életképtelensége
miatt kihalt faj képviselõjének, egy hobbitnak a tanyája lehet. Vajon milyen
torzszülött tanyázik most odabent? Maradt valami a hobbit kincsekbõl?
(242.
kaland, összköltsége 5 TVP.) Nocsak, mit találtál! 1
rémcserje ! Óvatosan
begyûjtöd. Üvöltést hallasz magad mögött. Nocsak, vadászó és éhes torzszülött(ek)!
Megfordulsz. Ellenfeled egy csúf gusztustalanság (#99) [aura: egészség:
7.].
*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy óriáserõt. Végtagjaid megerõsödnek
(+3 méretükre). (-3 vp.) Elmondasz egy féreg érintése varázslatot. (-8
vp.) A tûzszalamandra a csúf gusztustalanságot rohamozza. A csúf gusztustalanság
elindul a tûzszalamandra felé. A tûzszalamandra és a csúf gusztustalanság
egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Megközelíted a csúf gusztustalanságot. Támadod a csúf gusztustalanságot.
Odakensz neki jobb mancsoddal.
(41 ép-t sebeztél). Fogaidat próbálod belemélyeszteni.
(46 ép-t sebeztél). A gyõzelem hosszú lándzsáját forgatva támadsz. Elkerülte.
A csúf gusztustalanság hörögve elterül.
[A csatában összesen 87 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tûzszalamandra: 22/37.]
Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben
magadba szívod a lélekenergiát (+4%). Szolgáidnak is jut 34%. Viszed, ami
mozdítható: 3 drágakõ. [15 TVP-t használtál fel, maradt még 159.]
kf 13228 |
bekészíted az 13228. tárgyat |
Leveszed a nyomkeresés fejpántját. Felveszed a sebesség szarvas sisakját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 159.]
bb 1 1 |
több épület meglátogatása |
[be 1:] Elmész a szint középpontjában épült boltba. Elsõ dolgod, hogy végigkérdezed
a kínálatot, és megkérded, mi mennyibe kerülne neked: kemény bõrpáncél
(#3) 37 ap, törpe pikkelyvért (#4) 46 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6)
3 ap, bõrpáncél (#9) 18 ap, parittya (#10) 11 ap, kerek kõ (#11) 1 ap,
harci fejsze (#12) 18 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap,
mandolin (#19) 74 ap, kötél (#128) 18 ap, rozsdás kard (#131) 11 ap, ében
tündekard (#132) 37 ap, ében nyílpuska (#133) 55 ap, ében láncing (#134)
74 ap, üvegszimbólum (#138) 27 ap, pikkelypáncél (#223) 55 ap, törpe balta
(#224) 7 ap, lelakatolt ládikó (#310) 555 ap, lovagi lemezpáncél (#1002)
237 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 71 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 126
ap, bíbor pikkelyvért (#1018) 208 ap, láncing (#1030) 74 ap, könnyû láncing
(#1031) 130 ap, bíbor láncing (#1032) 199 ap, ezüst láncing (#1033) 297
ap, bõr mellvért (#1046) 115 ap, vas mellvért (#1048) 275 ap, pajzs (#1060)
18 ap, kerek pajzs (#1061) 42 ap, nagy pajzs (#1062) 88 ap, vaspajzs (#1063)
164 ap, vassisak (#1076) 42 ap, szárnyas sisak (#1077) 88 ap, szarvas sisak
(#1078) 164 ap, maszk (#1090) 9 ap, halotti maszk (#1091) 26 ap, csontmaszk
(#1092) 71 ap, díszes fejpánt (#1106) 26 ap, ezüst fejpánt (#1107) 71 ap,
csillogó fejpánt (#1108) 142 ap, csizma (#1120) 9 ap, vándorcsizma (#1121)
26 ap, fekete csizma (#1122) 71 ap, zangrozi csizma (#1123) 142 ap, köpeny
(#1135) 5 ap, utazóköpeny (#1136) 22 ap, kék köpeny (#1137) 64 ap, díszes
köpeny (#1138) 133 ap, köntös (#1150) 9 ap, zöld köntös (#1151) 26 ap,
díszes köntös (#1153) 142 ap, íj (#1270) 18 ap, könnyû íj (#1271) 42 ap,
hosszú íj (#1272) 88 ap, kõrisfa íj (#1273) 164 ap, könnyû nyílpuska (#1286)
71 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 126 ap, csonttõr (#1301) 26 ap, rövid tõr
(#1302) 71 ap, kard (#1315) 18 ap, görbekard (#1316) 42 ap, hosszúkard
(#1317) 88 ap, fogazott kard (#1318) 164 ap, lándzsa (#1330) 18 ap, barbár
lándzsa (#1331) 42 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 88 ap, hosszú lándzsa (#1333)
164 ap, az ügyesség tõre (#2650) 101 ap, a pontosság hosszúkardja (#4467)
364 ap, a védekezés halotti maszkja (#4691) 206 ap, az entek zöld köntöse
(#9701) 266 ap, a mágus köpenye (#10135) 98 ap, a mágus utazóköpenye (#10136)
261 ap, a szívósság halotti maszkja (#14591) 266 ap, a sas kerek pajzsa
(#15911) 281 ap, a sas maszkja (#15940) 101 ap, a természet ezüst fejpántja
(#16857) 415 ap, a torony csatos öve (#18266) 261 ap, az energia sisakja
(#18625) 111 ap, a ragadozó kerek pajzsa (#19961) 281 ap, a küzdelem kõamulettje
(#20546) 266 ap, a gyõzelem halotti maszkja (#20891) 266 ap, a gyõzelem
fejpántja (#20905) 101 ap, a tökéletesség barbár lándzsája (#22031) 401
ap, a jég szárnyas sisakja (#22677) 295 ap, az enyészet íja (#23320) 64
ap, a regenerálódás utazóköpenye (#24536) 142 ap, a sün vándorcsizmája
(#24971) 146 ap, a sün átlátszó köntöse (#25002) 277 ap, a sün kõamulettje
(#25046) 146 ap, a sün tõre (#25150) 55 ap, a teknõs láncinge (#25330)
120 ap, a yeti vándorcsizmája (#26321) 146 ap, a yeti csonttõre (#26501)
146 ap, a sav sárga öve (#26817) 270 ap, az elektromosság bíbor pikkelyvértje
(#27118) 537 ap, az elektromosság görbekardja (#27416) 162 ap, a légzés
díszes köpenye (#27688) 461 ap, a sólyom nyílpuskája (#29635) 83 ap, a
sólyom rövid tõre (#29652) 277 ap.
[be 1:] Visszamész a barlangodba. Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Emlékezve
a korábbi üzletre, elgondolkodsz rajta, hátha még lehetne venni valami
értékeset a boltostól. Persze, a múltkorinál ügyesebb megközelítéssel...
(
2. kaland, összesen 10 TVP-t igényel. Ha ügyes vagy, a kaland során varázskõhöz
juthatsz, kb. 500 aranyért. Ha nem érdekel a dolog, DK 2.) [10 TVP-t használtál
fel, maradt még 149.]
k 25 4 2 |
kaland elvállalása |
Visszamész a barlangodba.
(25. kaland:) Pontos leírást kapsz a relikviáról,
megtalálási helyérõl, majd kevésbé pontos leírást a relikvia védelmérõl.
A helytartó elbagatelizállja a tárgy védelmét, de te attól tartasz, a dolog
azért nem lesz ennyire egyszerû. Megtudtad, hogy a relikvia egy jókora
tojás alakú, rózsaszín gyémánt, ami valamiféle módon a mágikus energiákat
képes fókuszálni. A relikviát a templom imatermében tartják, eléggé látványos
helyen. A mágustoronyban az álcamester mesteri kellékei segítségével torzszülöttnek
- hmm, barlangi trollnak? - álcáz. Így ha lebuksz, akkor sem derül ki,
hogy ki küldött. Kivéve persze, ha hosszabb ideig fogva tartanak és megölnek,
de azért abban bízol, hogy képes leszel elmenekülni még ha meg is látnak.
Kapsz egy mágikus követ is, csak össze kell roppantanod, és máris visszateleportálsz
a helytartói hivatalhoz. Figyelmeztetnek, hogy a relikviát egyúttal antimágikus
kupola is védi, így a követ a relikvia állványa közelében nem használhatod,
ezért nincs sok értelme a láthatatlanság varázsnak sem. A megfelelõ felkészülés
után útnak indulsz. Ezúttal a többi galetki elõl is rejtõznöd kell, hiszen
vadászhatnak rád, mint más torzszülöttre.
A kereskedelmi útvonalon való
utazás öt napba telik, te ekkora luxust nem engedhetsz meg magadnak. Még
így is közel fél napba telik, míg elérsz a helytartó által is említett
repedéshez. Ez egy óriási szakadék, amelynek falán felmászva, eljuthatsz
az elf kolóniához vezetõ járathoz. Hihetetlen magas és meredek - nagyon
ügyesnek kell lenned!
[Mászás próba 13-as küszöbre: 1 hõsiesség pont
árán sikeres] Minden tudásodat be kell vetned, hogy képes legyél a hosszú
és meredek sziklafalon feljutni. De egy örökkévalóságnak tûnõ óra után
végül feljutsz! Az út innen már aránylag rövid. Elérkezel az elfek kolóniájához.
Õk is javarészt barlangokban laknak, de azért van néhány csodaszép földalatti
épület, és a barlangtermet felülrõl egy nagy és fényes tárgy világítja
meg. Minden bizonnyal mágikus! A helytartó leírása alapján gyorsan megtalálod
a templomot.
[Lopakodás próba 8-as küszöbre: sikeres] A templomig ellopódzkodni
gyerekjáték, a neheze most következik. Besuhansz a nyitott kapun. Néhány
elfet látsz odabent - ketten imádkoznak, ketten halkan beszélgetnek, és
egy pap a templom emelvénye körül ténykedik. Ajjaj, pont ott van mellette
a relikvia is! Ügyesnek kell lenned.
[Lopakodás próba 14-es küszöbre:
4 hõsiesség pont árán sikeres] Igazi mûvészet a kiváló hallású elfek mellett
ellopódzkodni. Közel egy óra, amíg lassú mozdulatokkal eltornázod magad
az emelvényig. De sikerült! Senki nem vett észre semmit. Most már csak
a relikviát védõ csapdát kell hatástalanítani, és tied a tojás!
[Csapdaészlelés
próba 13-as küszöbre: 4 hõsiesség pont árán sikeres] Végtelenül lassú mozdulatokkal
bogarászod ki a komplex, rudakból, pöckökbõl és zsinórokból álló csapdát.
Huh, sikerrel jártál! A pap továbbra is melletted matat, csoda, hogy nem
fedezett fel. Még jó, hogy antimágikus burok védi a tojást, egy mágikus
csapdával biztos nem tudnál megbirkózni. Most, hogy a csapdát kikapcsoltad,
az utolsó mûvelet van hátra - úgy elemelni a tojást észrevétlenül, hogy
senki ne vegye észre!
[Lopás próba 15-ös küszöbre: 9 hõsiesség pont árán
sikeres] Nagyon lassan felemeled a kezed, és megfogod a tojást. Tûzforró
a felülete! Hihetetlen nagy rutinodnak köszönhetõen, nem szisszensz fel,
egyszerûen kikapcsolod a fájdalmat, és lassan, nagyon lassan leemeled a
tojást. Közben folyamatosan figyelsz minden irányba, hogy meglásd, ha valamelyik
elf feléd néz. A tojást gyorsan egy rongyba burkolod, majd hangtalanul
elkúszol az emelvénytõl. Amikor úgy gondolod, hogy az antimágikus aurán
kívül vagy, összetöröd a teleport követ. A következõ pillanatban a helytartói
palota elõtt találod magad!
Torgafuli Astheron boldogan üdvözöl. Kiszáradt
szájjal bámulod, ahogy ismét felemeli a takarót, és aztán felnyit egy apró
fedelet az üveghengeren. Míg a helytartó a tojást bámulja önfeledten, szomjasan
iszod magadba a lélekenergiát. Néhány pillanat múlva a helytartó bólint,
és sajnos visszahelyezi a fedelet - azonban így is bõségesen teleittad
magad! Astheron gratulál, és megkér, hogy maximális diszkrécióval viseltess
az akcióval kapcsolatban. (+10 képességpont.) (+2 hõsiesség pont.)
(4. kaland:) Ezt a feladatot még meg sem kaptad.
(2. kaland:) Ellátogatsz a boltba. Épp nincs bent más vásárló! Közelebb
hajolsz a boltoshoz, és suttogóra fogod a hangodat:
- Nincs még valami
tiltott árud, a pult alól? - a boltos elõször gyanakodva mér végig, de
aztán felcsillan a szeme, látszik, hogy megismert. Pillanatnyi habozás
után benyúl a pult alá, és elõvesz egy varázskövet.
[Kereskedelem próba
10-es küszöbre: sikeres] Igyekszel csalódott arcot vágni, és megjegyzed:
- Csak ennyi? Semmi õskõ? - és már fordulsz is el.
- Várj! - kiált
utánad a boltos. - Többet ér ez, mint egy õskõ! - azzal hosszasan nekilát,
hogy a varázskõ elõnyeit ecsetelje az õskõvel szemben. Unottam hallgatod,
végül megkérdezed:
- Biztos, hogy õsköved nincs?
- Várj, 800 aranyért
a tied lehet! - megvetõ mosollyal megrázod a fejedet, és már indulsz is.
Úgy látszik, a varázskõ tényleg nem annyira kapós, mint az õskõ! A kereskedõ
utánad kiállt: - Rendben, legyen 700! - visszafordulsz.
- Nem tudom,
érthetõ-e, de nem akarok venni varázskövet. Ha nagyon rám akarsz sózni
egyet, rendben, van rá 300 aranyam, de ennél több nem... - A kereskedõ
szemében mohóság csillan, látszik, ráébredt, még köthet üzletet. Elõrohan
a pult mögül, és óbégatni kezd:
- 300 arannyal akarod kiszúrni a szememet?
Tönkre akarsz tenni? Mivel szolgáltam én erre rá? Maholnap becsukhatom
a boltot, ha ez így folyik tovább... No rendben, legyen 600, de ez az utolsó
ajánlatom!
- Nem hatnak meg a sirámaid, sunyi kereskedõ, te is tudod,
hogy már 400 arannyal is rémületesen túlfizettelek, és betegre kerested
magad vele! Na jó, már itt sem vagyok, látom, nem tudunk megállapodni!
- hallod, ahogy a fogát csikorgatja a boltos, majd kipréseli magából:
- Ötszáz. Egy garassal sem kevesebb, inkább fellógatom magam, vagy én használom
fel, de nem adom olcsóbban. - megfordulsz, megvakarod az álladat, mintha
tényleg gondolkodnál. Végül a boltos kitartott tenyerébe csapsz.
- Rendben
van, de csak azért fogadom el, mert ilyen szórakoztatóan tudsz alkudozni!
Megnézem, van-e nálam ennyi pénz.
[Tárgyhasználat: 500 arany] A kereskedõ a pénz számolása közben szélesen
mosolyog. Látszik rajta, hogy még így is jó üzletet kötött! De azért te
sem panaszkodhatsz: 500 arany egy varázskõért tényleg nem sok. (+1 hõsiesség
pont.) [70 TVP-t használtál fel, maradt még 79.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni
a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Menet közben botanikus
gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1
gyilkos borókát. Folytatod a régészkedést.
Egy korhadozó fatáblát találsz, rajta fekete tintával felirat: "...városa
innét..." Ez meg mi lehet? (+3 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel,
maradt még 69.]
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni
a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Sajnálatos találkozás
zökkent vissz a jelenbe. Ellenfeled egy arhomad varangy (#82).
*** 1. KÖR *** Elmondasz egy óriáserõ varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek
(+3 méretükre). (-3 vp.) Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy
féreg érintését. (-8 vp.) Összegyûjtve mágikus energiáit, az arhomad varangy
elvarázsol egy tombolást. Az arhomad varangy mágikus ereje felhasználásával
elõidéz egy féreg érintését. A tûzszalamandra az arhomad varangyot rohamozza.
A tûzszalamandra az arhomad varangyot támadja.
*** 2. KÖR *** Megközelíted az arhomad varangyot. Támadod az arhomad varangyot.
Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal.
(31 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt.
Acsarogva harapni próbálsz.
(40 ép-t sebeztél). Mérgezed! Meglengetve
a gyõzelem hosszú lándzsáját, próbálsz lesújtani.
(3 ép-t sebeztél). Bûzöd
zavarja
(7 sebzés). Az arhomad varangy halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 81 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tûzszalamandra: 22/0.]
Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+4%). Szolgáidnak is jut 29%. Elrakod a zsákmányt, ami az angyalok harci
nyílpuskája és 42 arany. A tûzszalamandra eszik. (+20% jóllakottság.) Ez
bizony nem hiányzott! Hol is tartottál? Rúnákra bukkansz, õseid írására.
Szerencsére elég képzett vagy, így el tudod olvasni: 186. Hihetetlenül
hosszú uralkodása után I. Theofil felváltja legidõsebb fia, II. Theofil
Libertan trónján. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 59.]
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben.
Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt,
amit találsz. Ez hihetetlen! Torzszülöttek, itt? Ellenfeled egy kék ekinda
(#95).
*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy óriáserõt. Végtagjaid megerõsödnek
(+3 méretükre). (-3 vp.) Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy
féreg érintését. (-8 vp.) A tûzszalamandra megközelíti a kék ekindát. A
kék ekinda megközelíti a tûzszalamandrát. A tûzszalamandra és a kék ekinda
egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Megközelíted a kék ekindát. A kék ekindát próbálod megsebezni.
Odacsapsz jobb mancsoddal.
(38 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Harapni
próbálsz.
(54 ép-t sebeztél). Mérgezed! A gyõzelem hosszú lándzsájával
lesújtasz.
(20 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat
(5 sebzés). A kék
ekinda halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 117 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tûzszalamandra: 24/21.]
Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+4%). Szolgáidnak is jut 31%. Összegyûjtöd a "kincset": 2 ekinda haj és
26 arany. Tovább dolgozol, mintha nem is zavartak volna. Nocsak, egy írás!
Minden tudásodat felhasználva, kiböngészed: 83. A gyarmatháború kezdete
A Namír telepek függetlenedési törekvései megerõsödnek, miközben az
anyaország egyre többet követel tõlük. A telepesek elõbb passzív ellenállást
folytatnak, majd megkezdõdik az ún. csendes háború. A telepesek megtagadják
az adózást, az adószedõket elkergetik vagy megölik. A király embereire
parasztokból alakult gerillacsoportok csapnak le. Annak ellenére, hogy
nincs reguláris hadseregük, a telepek olyan komoly gondot okoznak Libertannak,
hogy a kincstár bevétele kritikus határ alá süllyed. Mivel a telepek hatalmas
területen helyezkednek el, I. Menlornak hagyományos módszerekkel nem sikerül
megtörnie a lázadókat. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 49.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. A déli kõbányák egyik elfeledett
járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére.
Egy barlangtó mellé érkezel. A tó túloldalán több járat is indul. Valamelyik
nyilván elvezet a vadak fészkéhez. Útközben észreveszel egy
winropu mohát.
Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot.
Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled
egy lidércláng (#85).
*** 1. KÖR *** Megközelíted a lidérclángot. A lidércláng máris elõtted terem!
A tûzszalamandra megközelíti a lidérclángot. Támadod a lidérclángot. Odaütsz
jobb mancsoddal.
(42 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat.
Mellé! Meglengetve a gyõzelem hosszú lándzsáját, próbálsz lesújtani. Elkerülte.
A lidércláng hörögve elterül.
[A csatában összesen 42 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tûzszalamandra: 0/0.]
Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat,
a lélekenergiát (+4%). Szolgáidnak is jut 29%. Elrakod a zsákmányt, ami
31 arany. A tûzszalamandra táplálkozik. (+25% jóllakottság.) [13 TVP-t
használtál fel, maradt még 36.]
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Ölésre készen
futsz végig a vadászok számára fenntartott folyosón, le az alsó szintekig.
Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen
vad lesz a vadászból. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz
1
mitulen füvet. Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz
egy torzszülött fészket. Asztrális jelenlétet érzékelsz. Ellenfeled egy
szürke mösze (#60).
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Holstein |
Sz.áll.roncsolása |
-20 PE |
(-15)45 |
(-16)39 |
Szürke mösze |
Pszi csáp |
«16
PE |
(-3)37 |
(-4)36 |
2. |
Holstein |
Sz.áll.roncsolása |
kudarc |
(-15)30 |
(-16)23 |
Szürke mösze |
Agyvihar |
-16
PE |
(-9)28 |
(+0)36 |
3. |
Holstein |
Sz.áll.roncsolása |
kudarc |
(-15)15 |
(-16)7 |
Szürke mösze |
Agyvihar |
-16
PE |
(-9)19 |
(+0)36 |
4. |
Holstein |
Pszi csáp |
«9 PE |
(-3)12 |
(+1)8 |
Szürke mösze |
Pszi csáp |
«8
PE |
(-3)16 |
()35 |
5. |
Holstein |
Pszi csáp |
«9 PE |
(-3)9 |
(-8)0 |
Szürke mösze |
Agyvihar |
-24
PE |
(-9)7 |
(-9)26 |
Szörnyû vereséget szenvedtél pszi párviadalban. (-27 életpont.)
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 20.]
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. A változatosság
kedvéért most egy nyugati területet próbálsz, közel a hegy nagy barlangtavához.
Dohos, párás folyosón ereszkedsz alá. Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan,
minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre,
hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény. Útközben észreveszel egy elfu mohát.
Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot.
Egyik pillanatban még minden nyugodt, a következõ pillanatban azonban elszabadul
a pokol. Ellenfeled egy csúf gusztustalanság (#99) [aura: 5-ös méretû
7-es szintû jobb karom.].
*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy óriáserõ varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek
(+3 méretükre). (-3 vp.) A tûzszalamandra a csúf gusztustalanságot rohamozza.
A csúf gusztustalanság megközelíti a tûzszalamandrát. A tûzszalamandra
és a csúf gusztustalanság egymással harcolnak. A tûzszalamandra holtan
terül el. Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** Megrohamozod a csúf gusztustalanságot. Támadod a csúf gusztustalanságot.
Beversz egyet jobb mancsoddal. (40 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni
fogaidat. (46 ép-t sebeztél). A gyõzelem hosszú lándzsájával támadsz. (24
ép-t sebeztél). A csúf gusztustalanság halálos sebet kapva a földre zuhan.
Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 110 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tûzszalamandra: 20/23.]
Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik
némi lélekenergia (+38%). Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 39 arany. A
tapasztalat hozza az igazi fejlõdést: +1 szint óriáserõ varázslat; [19
TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Rövid túra után lakott
barlangok közé érsz. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez winropu moha
! Leszedsz 1 adagot. Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást.
A zászlók ellenére titkon reménykedsz, hogy a bentlakót benne lesz egy
kis átokszórásban.
Szertartásosan üdvözöl Alfréd, egy komornyik ruhás, kopasz, szemüveges,
mérgezett karmokkal rendelkezõ férfi. A Mutánsok klánjának növekmény rangú
tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: ezüst porontyköpeny,
a szalamandra malachitgyûrûje, a tûz csepp fülbevalója, a gyorsaság szimbóluma,
Enyészmester, az ellenállás fekete csizmája, kék gömb, ében láncing, Xantin
ezüstöve, ozin fülkarika, a szívósság vassisakja, a bûz rövid tõre, a kígyó
márványgyûrûje, a tökéletesség csontamulettje, a tûz karikaszimbóluma,
a bûz nagy pajzsa, a bûz hosszú íja, a tûz márványgyûrûje. Megpróbálod
rávenni, hogy átokszórjatok. Õ határozatlanul biccent. Üdvözlõ mondatod:
"Szottyadjon össze a hátizsákod!" Dühösen kiabálja vissza: "Hogy hullana
ki az összes hajad!" A következõvel folytatod: "A szellentéseidtõl dübörög
az egész szint!" Nem késik a válasszal: "Hogy lehet kibírni az embertelen
bûzt, ami körülvesz téged?" Nem habozol, máris mondod: "Olyan szõrös vagy,
hogy a göthös yeti hozzád képes csupaszra borotvált manöken." Jól odamondtál
neki! Alfréd csak hápog. Mikor kidühöngte magát, biccent: Te vagy a gyõztes.
(+34% lélekenergia.) Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Hamarosan megkezdõdnek
az olimpiai játékok. Ha te is részt akarsz venni, jelentkezésedet add le
legkésõbb 2002. nov. 25. hétfõig. Az olimpiai fordulókat a nov. 30-i TF/ÖV
találkozón veheted át, ill. dec 2-án postázzuk annak, aki nem tudta átvenni,
és emailben elküljük mindazoknak, aki kérték. [ld. enc.]
Ebben a körben +7 galetki erõt és +29 hírnevet kaptál. A kör során összesen
692 sebzést okoztál, és 117 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp 8 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 1 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
269 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Holstein, egy
férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed:
kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Ez a 110. fordulód.
|
[1] erõ: |
10 (12) / 2.50 |
[2] IQ: |
13 (16) / 2.67 |
[3] ügyesség: |
6 (16) / 0.90 |
[4] egészség: |
11 (14) / 3.40 |
[5] mágia: |
10 / 4.73 |
[6] gyorsaság: |
9 (21) / 2.73 |
[9] Méret/ép: |
135 (163) / 138 |
Min. méret: |
106 |
Barlangméret: |
135 |
|
|
Varázspont: |
115 / 2 |
Képességpont: |
20 / 29% |
Hõsi pont: |
9 (10) |
Tám.bónusz: |
37% |
Véd.bónusz: |
41% |
Galetki erõ: |
574 / 272 |
Hírnév : |
1428 |
Jóllakottság: |
163% |
Életkor: |
14 / 14 |
|
|
Galetki csaták: |
88 (1) |
Galetki gyõzelmek: |
37 (1) |
Torzsz. csaták: |
541 (6) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
507 (6) |
Leölt torzszülött: |
750 (6) |
Pszi csaták: |
58 (1) |
Pszi gyõzelmek: |
33
(0) |
Ájulások száma: |
38 (0) |
|
A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: helyettes oktató (33)
Speciális
képességeid:
+6 gyógynövények, +5 v.ital fõzés, +33% varázstárgy találására;
95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek
gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Mutass be
50 õsi relikviát. 2.) Sajátítsd el a dimenziókapu varázslatot legalább
8-as szinten! 3.) Pusztíts el öt szárazföldi uborkát! [számláló: 3] |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[13] elektr.lehelet: |
6 / 4.34 |
[15] regeneráció: |
2 / 0 |
[16] tüskés bõr: |
6 / 1 |
[18] tûzimmunitás: |
4 / 1.20 |
[19] hidegimmunitás: |
4 (8) / 1.20 |
[21] elkt.immunitás: |
2 / 1 |
[24] rezisztencia: |
17 / 0 |
[25] bûz: |
7 (9) / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[46] csapdaészlelés: |
6 / 0.28 |
[47] zárnyitás: |
7 / 0.57 |
[48] mászás: |
6 / 0.53 |
[49] rugalmasság: |
3 / 0.20 |
[50] meggyõzõkészség: |
5 (7) / 1.28 |
[51] transzformáció: |
4 / 0.10 |
[52] auraészlelés: |
4 / 2.91 |
[53] ékszerészet: |
2 / 0.75 |
[54] kereskedelem: |
6 / 0.37 |
[55] szívósság: |
10 / 0.10 |
[56] varázsitalfõzés: |
3 (8) / 2.74 |
[57] gyógynövények: |
7 (13) / 1.41 |
[58] nyomkeresés: |
7 / 2.24 |
[59] vezetõkészség: |
5 (6) / 0.60 |
[60] pszi támadás: |
12 / 5.89 |
[61] pszi energia: |
11 / 6.99 |
[62] lopás: |
5 / 1.98 |
[63] éberség: |
3 / 0.69 |
[64] átokszórás: |
13 (16) / 10.77 |
[65] álcázás: |
17 / 1.98 |
[66] lopakodás: |
7 / 0.19 |
[67] régészet: |
11 / 0.96 |
[68] zene: |
5 / 1.94 |
[69] tanulás: |
4 / 1.65 |
[72] építés: |
9 / 4.33 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb mancs |
[100] méret: |
16 (17) / 0 |
[101] szakért.: |
13 (14) / 10.36 |
[102] rothasztás: |
4
/ 0 |
|
fog |
[103] méret: |
17 / 0 |
[104] szakért.: |
14 / 7.22 |
[105] sebzõ méreg: |
9 / 7.40 |
|
bal csáp |
[106] méret: |
1 / 0 |
[107] szakért.: |
7 / 3.86 |
|
|
a gyõzelem
hosszú lándzsája |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[147] alkímia: |
3 / 1.20 |
[36] csábmosoly: |
1 / 0.40 |
[149] dimenziókapu: |
3 / 0.12 |
[11] elektromos kéz: |
1 / 0 |
[48] ellenáll.megtörése: |
1 / 0 |
[10] energiatüske: |
5 / 0.66 |
[29] életszívás: |
7 / 3.04 |
[31] féreg érintése: |
7 / 2 |
[13] jégcsóva: |
3 / 0.06 |
[15] jégpajzs: |
4 / 3.26 |
[163] kineport: |
3 / 1.12 |
[154] kisebb erõpajzs: |
4 / 3.64 |
[27] kisebb gyógyítás: |
1 / 0 |
[146] kontakt.õseiddel: |
2 / 0.76 |
[129] mentális robbanás: |
1 / 0.68 |
[28] óriáserõ: |
6 / 0.07 |
[128] pszi csáp: |
9 / 1.64 |
[30] sorvasztás: |
1 / 0 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
2 / 0.82 |
[159] szellemidézés: |
3 / 1.72 |
[176] szélpajzs: |
1 / 0.56 |
[132] tudati méreg: |
6 / 1.10 |
[16] tûzpajzs: |
4 / 0.30 |
[170] villámpajzs: |
1 / 0 |
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
1. lista (30%): |
10 energi |
11 elektr |
36 csábm |
28 óriáse |
29 életsz |
|
|
|
|
|
3. lista (100%): |
29 életsz |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK |
szélpajzs (1).
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] tûzszalamandra |
66/0 |
179% |
155% |
4 / 2.18 |
ájult |
lélekenergia rész |
90% |
jóllakottság határ |
100% |
gyógyítás: |
3 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
v 154 |
v 176 |
v 159 9053 3 |
kf 194 |
vd 97 |
kf 13228 |
|
2. Makró |
ism 3 |
p |
pv 4 2 1 7 5 3 |
|
|
4. Makró |
fel |
bb 1 3 1 4 7 9 |
bb 2 8 |
v 146 2 2 |
v 146 2 5 |
v 146 2 8 |
|
5. Makró |
pv 7 |
p 3003 |
pta 131 131 131 131 128 |
ptb 128 128 128 128 128
|
pv 4 1 2 7 3 5 |
p 3003 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: életszívás t.var. ha ellenfeled #34. |
4: életszívás t.var. ha ellenfeled #111. |
5: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 12 alatt van. Prioritás: 50.
|
10: jégpajzs v.var. ha ellenfélnek van 11. képessége. Prioritás: 81. |
11: óriáserõ v.var. ha ellenfélnek van 11. képessége. Prioritás: 80. |
12: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 10 alatt van. Prioritás: 50.
|
13: villámlehelet itala v.var. ha ellenfeled #85. Prioritás: 99. |
18: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #300. Prioritás: 150. |
19: villámlehelet itala v.var. ha ellenfeled #300. Prioritás: 151. |
20: tûzpajzs v.var. ha ellenfeled #300. Prioritás: 151. |
2: életszívás t.var. a harc 2, köréig, és ha ellenfeled #31. |
6: Közelharc támadás ha ellenfélnek van 24. képessége, Prioritás: 90,
és ha ellenfélen nincs 17. varázslat. |
8: elektr.lehelet használata ha ellenfélnek van 24. képessége, Prioritás:
90, és ha ellenfélen van 17. varázslat. |
14: óriáserõ v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 30, és ha ellenfeled
torzszülött, és ha 1 vagy kevesebb ellenfél van. |
16: féreg érintése v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 30, és ha
ellenfeled torzszülött, és ha 1 vagy kevesebb ellenfél van. |
FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80 0 0 50 61; VI erõ:300% ép:1%; PV 4 1 2
7 3 5; PSZ 65 57 56 50 58; BA 15002 15041; L 1 50 56 58 59 60; HE 1;
PT 2; PTA 131 131 131 128 128; PTB 128 128 128 128 128;
ÁTADÁS PARANCSAID: VG 3838 25 10;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #366 (102. forduló), #321 (107. forduló), #452
(109. forduló), #427 (103. forduló), #309 (109. forduló), #395 (103.
forduló), #250 (103. forduló), #329 (104. forduló), #479 (104. forduló),
#291 (108. forduló), #242 (110. forduló), #213 (106. forduló).
SZÖVETSÉGED: Tudás Õrzõi (#15021). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok
szavazatát birtoklod: 6409. Jelenleg a katonai gyakorlópálya építésén dolgozol,
eddig 75 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele:
Monokonstrumatik Abarrun. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. (De te már csak
a következõ ellenfélnél adhatsz ki LCS parancsot). Jelenleg 11 legenda
pontod van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a gyõzelem átlátszó köntöse (#20952) |
|
1 díszes köpeny (#1138) |
|
1 villámöv (#172) |
|
1 szárnyas sisak (#1077) |
|
1 khaldoran öv (#137) |
|
1 vándorcsizma (#1121)
|
|
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
|
1 pikkelyvért (#1015) |
|
1 nagy pajzs
(#1062) |
|
1 szent templomi maszk (#232) |
|
1 a villám könnyû láncinge (#23531)
|
|
1 a remete sárga öve (#12417) |
|
1 a villám zöld köntöse (#23651) |
|
1 a káosz borzalmas köpenye (#26349)
|
|
1 a káosz vérivó maszkja (#20454) |
* |
11 ében láncing (#134) |
* |
1 a túlélés fekete csizmája (#21372) |
* |
1 a sebesség szarvas sisakja (#13228) |
|
1 maszk (#1090) |
* |
1 a káosz türkisz öve (#6579) |
|
2 átlátszó köntös
(#1152) |
|
1 pikkelypáncél (#223) |
|
2 törpe pikkelyvért (#4) |
|
1 szarvas sisak
(#1078) |
|
1 csatos öv (#1166) |
|
1 a gepárd fekete csizmája (#15522) |
|
1 az ügyesség
szárnyas sisakja (#2427) |
|
1 utazóköpeny (#1136) |
|
1 könnyû láncing (#1031) |
Ékszerek, kincsek |
|
3226 arany (#1) |
|
1 keresztszimbólum (#1213) |
|
1 a mágia gyûrûje (#3475)
|
|
1 szivárvány karkötõ (#139) |
* |
1 a sebesség malachit karkötõje (#13391)
|
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
1 a sólyom ónix karkötõje (#29593) |
* |
1 a gyorsaság karikaszimbóluma
(#3911) |
* |
1 az élet márványgyûrûje (#5276) |
|
1 ezüstmedál (#208) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
1 a tudás zafírja
(#150) |
|
1 a szakács üstje (#192) |
* |
1 Rogan karkötõje (#145) |
* |
1 a pontosság
malachit karkötõje (#4391) |
* |
1 óriás fülbevaló (#225) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
1 a kalmár
nyaklánca (#142) |
* |
1 kék gömb (#143) |
|
1 karikaszimbólum (#1211) |
* |
1 görényfarok (#189)
|
|
1 az erõ amulettje (#1645) |
* |
1 a szívósság csontamulettje (#14697)
|
|
40 drágakõ (#2) |
* |
1 ozin fülkarika (#211) |
|
2 üvegszimbólum (#138) |
|
1 sárgaréz nyaklánc
(#1181) |
|
1 a sólyom malachit karkötõje (#29591) |
|
1 a káosz teremtõjének karkötõje
(#31854) |
* |
1 szerencsekõ (#197) |
Felszerelés |
|
1 kötél (#128) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 harmadik kulcsdarab (#228) |
|
1 elsõ kulcsdarab (#226) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
10 fekete dukát
(#218) |
|
1 második kulcsdarab (#227) |
* |
2 átokkõ (#203) |
|
1 lelakatolt ládikó
(#310) |
|
1 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
|
1 Végzetpenge (#215) |
* |
1 a gepárd kõrisfa íja (#15673) |
|
10 ében nyílpuska
(#133) |
|
1 a harcmûvész kõrisfa íja (#13873) |
|
6 ében tündekard (#132) |
|
5 sziklarepesz
(#13) |
|
1 csonttõr (#1301) |
|
2 görbekard (#1316) |
* |
1 a gyõzelem hosszú lándzsája
(#21133) |
|
1 fogazott kard (#1318) |
|
1 törpe balta (#224) |
|
1 harci fejsze (#12)
|
|
1 rozsdás kard (#131) |
|
2 hosszúkard (#1317) |
|
1 az angyalok harci
nyílpuskája (#28288) |
Varázsitalok és füvek |
|
18 hónakkupók (#30) |
|
13 üvegcse (#14) |
|
4 méregellenállás itala (#51)
|
|
16 tejfonál (#28) |
|
1 õsmágus szájvize (#69) |
|
21 ragálygomba (#26)
|
|
1 mézfû (#29) |
|
8 elonotichlan (#31) |
|
3 védelem itala (#59) |
|
17 mitulen fû (#20) |
|
12 gyilkos boróka (#27) |
|
9 winropu moha (#22)
|
|
2 óriásnövés itala (#60) |
|
1 hatalom kék itala (#58) |
|
2 bajnokok itala
(#62) |
|
1 kincskeresés itala (#64) |
|
7 elfu moha (#33) |
|
7 sárkányvirág (#32)
|
|
4 mátekel gomba (#21) |
|
1 pontosság itala (#72) |
|
3 kihívás itala (#68)
|
|
1 gázlehelet itala (#57) |
|
1 velparaj (#35) |
|
7 rémcserje (#34) |
|
2 liánvirág (#24) |
|
10 sötét mák (#23) |
Egyéb kacatok |
|
4 yeti csont (#160) |
|
2 szójer csáprágó (#231) |
|
18 pirgamit (#152)
|
|
13 mandibula (#157) |
|
1 molad púp (#16) |
|
5 bolhedor szárny (#15) |
|
4 barna manakõ (#149) |
|
6 húsevõ bibe (#151) |
|
11 ekinda haj (#147)
|
|
9 elektronit (#141) |
|
38 õsi relikvia (#17) |
|
1 smaragd esszencia (#229)
|
|
1 nohnetár gumó (#212) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a ragadozó
vassisakja #19976 (9), a hatalom könnyû íja #7121 (9), a kobra csatos öve
#7466 (8).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL
2002. nov. 30-án a szokásos helyen, a Láng
Mûvelõdési házban TF, ÕV és HKK találkozót rendezünk. (Cím: Budapest, XIII.
ker. Rozsnyai u. 3., megközelíthetõ: kék metróval, Forgách utcai megállónál
kell leszállni.) Személyesen mondhatod el véleményedet, javaslataidat az
ÕV programozójának és játékvezetõjének, élõben találkozhatsz a többi játékossal.
Vetélkedõk, tombolák, kedvezményes zsetonbefizetési lehetõség, akciós könyv
és kártyavásár, ingyenfordulók, információözön és még sok más program vár!
Aki az elõzõ találkozón elszalasztotta az Örökkévalóság Rubinját, most
megkaphatta, vagy ha van már neki, becserélheti jobbra. A találkozón veheted
át az ÕV olimpiai fordulódat is. Az ÕV olimpiára való jelentkezés határideje
2002. nov. 25, hétfõ. A szokástól eltérõen az új HKK kiegészítõ, az Esthar
császárság frissen bontott paklik versenye is itt, a találkozón lesz megrendezve,
1 héttel a hivatalos megjelenés elõtt, sõt, korlátozott mennyiségben vásárolni
is lehet belõle. Várunk nov. 30-án! A Beholder Kft. munkatársai.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
MONOKONSTRUMATIK ABARRUN (300. LÉNY)
A mélységi gnómok közül az egyik
legõsibb, egyesek szerint már több, mint kétezer éves. Az egykori hírneves
építészt a felszíni háborúk, a számûzetés, majd a galetki társadalom kialakulása
és a többi faj kiközösítése elkeserítette, megtörte, talán mondhatjuk azt
is, hogy beleõrült az örökkévalóságba és magányba. Mágikus tudását most
már csak pusztítátsra használja, már ha néha-néha erõt vesz a letargián,
ami tespedésbe taszítja, és amelynek köszönhetõen egy mély üregben kuksol,
várva a véget.
ABARRUN FÜLBEVALÓJA (393. TÁRGY)
Ez az aranyból készült fülbevaló igazi
gnóm mestermunka, apró, tökéletesre formázott zafír gömb fókuszálja a belérejtett
mágiát. Ha viseled, elemi varázslataidra +1 szintet kapsz, IQ-d és mágiád
megnõ kettõvel. Ezenfelül kapsz +1 áttörést is, azaz ellenfeleid rezisztanciája
eggyel kevesebbnek számít.
OLIMPIAI JÁTÉKOK
A Hegy minden szintjén félévente megrendezésre kerül
a Galetki Olimpia. A szint lakói játékos versenyekben és látványos csatákban
mérik össze tudásukat. A bölcsek szerint a játék hagyományai évszázadokkal
nyúlnak vissza, de már senki sem emlékszik, mikor és miért rendezték meg
a felszínen az elsõ olimpiai játékokat. Tény, hogy minden galetki izgatottan
várja a nagy eseményt, és csak kevés olyan nyomorult van, aki nem nevez
be legalábbis valamelyik versenyszámra. Fõként, mert a részvétel szinte
ingyen van: annyiszor 10 arany, ahányadik szinten laksz, és a gyõztesek
gazdag jutalomban részesülnek. Ha még mindez nem lenne elég, minden résztvevõ
bõségesen részesül lélekenergiában.
NEVEZÉS
A jelentkezéshez az
OL
{szint} {mire} parancsot add ki, ha csak levélben, az
OLB {szint} {mire}
parancsot, ha emailben, base64 kódolással,
OLU {szint} {mire} parancsot,
ha emailben, uuencode kódolással kéred a fordulódat. Ha az email forduló
mellett nyomtatott fordulót is kérsz, akkor az OLB ill. OLU parancs 3.
paraméterének írj 1-et.
A {szint}-hez írd be a szintedet, ahol élsz.
A {mire} legyen 1, ha csak harcban, 2, ha csak játékos versenyben, 3,
ha harcban és játékos versenyben, 5, ha harcban és psziben, 6, ha psziben
és játékos versenyben, és 7, ha mindháromban nevezni akarsz.
1. Példa:
OL 1 2. Az 1-es szinten, csak játékos versenyen akarsz indulni, és nyomtatásban
kéred a fordulódat. 2. Példa: OLB 3 7 1. Az 3-as szinten nevezel, harcban,
psziben és játékos versenyben, és a fordulódat emailben is kéred, meg nyomtatásban
is. Ha a jelentkezéskor valamit elrontottál (pl. épp nagyon éhezel), a
jelentkezést megismételheted, de az arany nevezési díjat ilyenkor újra
ki kell fizetned. A parancs kiadása TVP-be nem kerül. Az olimpiára a fordulódban
megadott határidõig lehet jelentkezni, az ezt követõ naptól jelentkezést
sajnos már nem tudunk elfogadni. Csak a saját szinteden rendezett olimpián
vehetsz részt, és min. 10 résztvevõ esetén rendezik meg a versenyt. Bár
az olimpiai játékok egy idõben történnek, egymástól függetlenek. Még egy
korlátozás a nevezéssel kapcsolatban: ha egy szinten akár az összetett
versenyben, akár más kategóriában (pl. pankráció) az elsõ három helyezett
között voltál bármikor, vagy te nyerted azon a szinten a játékos versenyt,
akkor a következõ olimpián már nem nevezhetsz azon a szinten.
A kinyomtatott
olimpiai fordulókat mindig az aktuális TF-ÖV találkozón veheted át (Láng
Mûv. Központ, XIII. Bp, Rozsnyai u. 3. Idõpont: 2002. nov. 30., kezdés
9 órától). Ha nem tudsz személyesen eljönni, a fordulót postán küldjük
el.
Az olimpiai fordulók ugyanúgy pénzbe kerülnek, mint egy normál forduló.
A forduló árát az olimpia futtatásakor vonjuk le a számládról, tehát pl.
ha hétfõn fut az olimpia, akkor már kedden az a pénz hiányozni fog a számládról,
függetlenül attól, hogy a fordulókat csak a szombati TF találkozón osztjuk
ki.
SZABÁLYOK
Az Olimpia svájci rendszerben zajlik, azaz minden körben
olyan ellenféllel küzdesz, akinek veled azonos számú gyõzelme van. A végsõ
kiértékelésnél elsõsorban az számít, hogy hányszor gyõztél, másodsorban
az, hogy mennyire gyõztél (ha ellenfeled 0 ép-re kerül, akkor az értékesebb
gyõzelem, mintha a csatát mindketten túlélitek, vagy mindketten elájultok,
és a gyõzelmet csak azért ítélik neked, mert többet sebeztél), harmadsorban
az, hogy a verseny során ellenfeleid mennyi gyõzelmet értek el. A harcba
nem viszed szolgáidat, és minden egyes kört úgy kezdesz, ahogy az olimpiára
beneveztél: tehát azokkal a tárgyakkal, varázslatokkal stb. Ha pl. egy
varázsitalból csak egy volt a birtokodban, minden csatában meg tudod inni.
Az olimpiai jelentkezéstõl az olimpia lefuttatásáig az A, EA és EE parancsokat
nem használhatod, a jelentkezés kiadásakor összes A parancsod törlõdik.
Az olimpián a teljes körig ható varázsitalok hatása nem érvényesül. Minden
kör elején max. ép-rõl és vp-rõl indulsz. A legjobbak pénz és tárgyjutalomban
részesülnek. A játékos versenyek egyéb szakértelmeidet teszik próbára.
Az olimpia során elszenvedett sebzés, esetleges permanens károsodás, kapott
lélekenergia stb. a karakterednél NEM jelentkezik. Csakis az esetleges
tárgy- és pénzjutalmat, ill. az olimpia végén kapott KNO-t kapja meg a
karaktered.
CSAPATVERSENY
Az idei olimpián is lesz csapatverseny, 3
fõs csapatok jelentkezését várjuk. A csapatversenyre az OLCS {1. csapattárs}
{2. csapattárs} paranccsal jelentkezhetsz. Ez egy többszemélyes parancs,
az FC parancshoz hasonlóan. A karaktert NEM a parancs kiadásákor tároljuk
le, hanem csak amikor a harmadik ember is kiadja a parancsot, és az sikeresen
végrehajtásra kerül. Próbáljátok tehát a nevezést úgy megszervezni, hogy
ne teljen el több forduló az elsõ és harmadik ember nevezése között. Legjobb,
ha A játékos kiadja a parancsot, majd B, és végül C úgy, hogy A és B nem
lép közben. Csak azonos szinten levõk nevezhetnek. A csapatversenyre való
jelentkezés díja fejenként 50 arany. A csapatversenyen csak akkor veszel
részt, ha a normál olimpiára is beneveztél, a csapatversenyes forduló díja
+7 zseton. A csapatversenyes jelentkezést többször meg lehet ismételni,
de csak ugyanazokkal a tagokkal, akikkel elõször is jelentkeztél, és újbóli
jelentkezésnél mindhármótoknak újra ki kell adni a parancsot. Korlátozva
van a csapattagok össz. harci ereje, szinttõl függõen (szint:max. össz.
HE): 1:170, 2:340, 3:580, 4:750, 5:880, 6:980, 7:1120, 8:1250, 9: 1350.
Tehát pl. a második szinten a három csapattag harci erejének összege nem
lehet nagyobb, mint 340. A harci erõ összeget akkor ellenõrizzük, amikor
a harmadik játékos is kiadta a parancsot, és tárolni próbáljuk a három
karaktert. Figyelem, a program a csapat arénát és az OLCS-t ugyanúgy kezeli,
tehát felülírják egymást! NE jelentkezz ugyanazzal a csapattal mindkettõre
közel azonos idõben, mert probléma lehet belõle. Az OLCS a normál olimpai
jelentkezéstõl független, jelentkezhetsz eltérõ idõben, eltérõ felszereléssel.