Karakterszám: |
2172 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
110 |
Játékhét: |
126 |
E forduló ára: |
25 zs. |
Maradék zseton: |
79 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2002. ápr. 25. 9h:34' |
A következõ
fordulód táplálható: 2002. ápr. 28. |
|
E-mail!
FENEVAD KALANDJAI
Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
**
1. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 2 drágakövet. Fejlesztened
kellene az éberségedet!
**
1. NAP ** Elérkezett az idõ az 51. kaland végrehajtására. Találkozol
társaiddal a megbeszélt helyen. Üdvözöl téged Leon a pufi, Kampec.
A remete a kezét dörzsöli, amikor megpillant benneteket.
- Nos, lássuk,
mennyire összeszokott csapat ez! Elõször is, hadd halljam a galetkik himnuszát!
[Zene-összeg próba 20-as küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres]
Kicsit rekedtes hangon, de azért megfelelõ minõségben, hangszeres kísérettel
adjátok elõ a himnuszt. A remete elégedetten bólogat.
- Ez szerintem
rendben lesz, de azért még képezzétek a hangotokat a versenyig! Most pedig
lássuk, hogy álltok régészetben. Tavaly a koreni sünöm elásta a környéken
a papucsomat, azóta nem találom, mezítláb járok. Keressétek meg nekem!
[Régészet-összeg próba 20-as küszöbre: sikeres]
Összehangolt csapatmunkával felosztjátok a területet, ki itt kutat, ki ott.
A szakszerû vizsgálat meghozza az eredményét - hamarosan a remete lábán
van a már kissé elrohadt, de azért még felismerhetõ papucs. A remete azonban
nem mosolyog.
- Miféle mocskos portúró semmirekellõk vagyok? Anyátok
szellentése vetett benneteket erre a szintre, hogy ilyen szánalmas, orgling
féreghez sem méltó nevetséges teljesítményt nyújtotok? Womath ürülékként
fogtok a múlt homályába veszni, ha nem igyekeztek legalább látszólag megfelelni
a galetki civilizáció standardjának! - egymásra néztek...
[Átokszórás-összeg
próba 21-es küszöbre: sikeres]
... és olyan cifra átokhalmot zúdítotok a remetére, hogy a barlangja bejáratáig
repül a szelétõl. Még a kövek is füstölögnek tõle! A remete izgalomtól
kipirult arccal, remegõ térddel tápászkodik fel.
- Huh, ez jól esett!
Azt hiszem, készen álltok. A versenyre a nevezési díj 1200 arany! Ha nem
jelent nehézséget most összedobni, akár indulhattok is.
[Tárgyhasználat: 1200 arany] Te 400 darab aranyat dobsz be a közösbe.
Leon a pufi 400 db aranyat ad be. Kampec 400 db aranyat ad be.
A versenyre a ti szinteteken kerül sor, az olimpiai arénában. Válogatott
versenyszámokban - ének, régészet és átokszórás - kell helyt állnotok,
mint ahogy készültetek is rá. A legtöbb ellenfelet lemossátok a pályáról
- beleértve a felettetek levõ szint játékosait - de a karmok szintjének
csapata fantasztikus, õket nem tudjátok felülmúlni, így a 2. helyet szerzitek
meg. Díjként fejenként 2 fekete dukátot kaptok, és persze árad belétek
a lélekenergia a rajongó közönség irányából! Csókokat hintetek a közönségnek,
aztán szerényen visszavonultok. A remete mosolyogva gratulál, de a helytartó
rosszallóan ingatja a fejét. Õ gyõztesnek várt benneteket.
(+6 képességpont.) (+2 hõsiesség pont.)
*** 4.22. ***
Arjuna (#9290) belépését kérte a szövetségetekbe.
**
4. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 1
velparaj.
**
5. NAP ** Bejön a barlangodba
Dark Melon, egy vörösszemû, csuklyás, magas,
kreolbõrû, izmos testû, markáns arcú férfi. A Mágusok klánjának varázsló-jelölt
rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. Tárgyai: a sün vándorcsizmája,
az elfek sárga öve, Végzetpenge, bronzmedál, a tárgyalás gyûrûje, szivárvány
karkötõ, ozin fülkarika, a gepárd karikaszimbóluma, a gyõzelem csepp fülbevalója,
a mágia smaragdja, a lich ezüst nyaklánca, a kobra vívótõre, a szívósság
nehéz nyílpuskája, az élet díszes karkötõje, a gyorsaság köpenye, Yssuf
tõre. Elõször megpróbál meggyõzni, hogy átokszórjatok. Határozatlanul biccentesz.
Köszönés helyett ezt mondja: "Örök vesztes vagy, apafej." Nem késel a válasszal:
"Azt se tudod, hány bolha megy egy fontra!" A következõt mondja neked:
"Olyan borzalmasan csúf vagy, mint a szint boszorkája!" Rögtön visszavágsz:
"A böfögésedet még tíz szinttel feljebb is hallani!" Ezt mondja neked:
"Ne dadogj nekem itt, hiszen még beszélni sem tudsz, a hamut is mamunak
mondod, te szerencsétlen!" A fenébe, hirtelenjében nem tudsz visszavágni!
Dark Melon a gyõztes! Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
**
5. NAP ** Látogatód érkezik, aki
Karacs, egy vörös szõrû, jóindulatú
szaszkacs férfi. [aura: 27-es dermesztés.] A Bárdok klánjának színész rangú
tagja. A Fény Apostolai szövetségbe tartozik. Tárgyai: a sas malachit karkötõje,
a remete gyûrûje, az egyensúly gyûrûje, a teknõs karikaszimbóluma, a mágia
szimbóluma, a természet csontmaszkja, kék mutációs gyûrû, szivárványkristály,
üvegszimbólum, ezüst lemezpáncél, óriás fülbevaló, a küzdelem malachit
karkötõje, a tolvaj ezüst fülbevalója, a bûz malachit karkötõje, a merénylõ
sárga öve, a teknõs átlátszó köntöse, az energia vaspajzsa. Szakértelempróbára
invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze csapdakészítés szakértelemben való jártasságotokat. Hozzáláttok,
hogy mókás és kreatív csapdákat építsetek a barlang elõtt. A teljesség
kedvéért még végig is próbálgatjátok õket. Aztán következik az értékelés.
Hosszas tanakodás után elismered: Karacs bizony jobban tud csapdát készíteni!
**
6. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 1 smaragd esszenciát.
Fejlesztened kellene az éberségedet!
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt,
enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 7066.) A te szinteden a legnevesebb
Arcus McCool, egy világos szemû, komor tekintetû, keskeny arcú, festett
szõke, szakállas férfi. (hírneve 4202.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*ápr. 8.* Merlin felköltözött a következõ szintre.
*ápr. 8.* Drákó, a
Zoral gyõzelmet aratott Draco felett.
*ápr. 8.* Rózsa Alexander és Xenomorf
megküzdöttek egymással, és Rózsa Alexander gyõzött.
*ápr. 9.* Asmodeus
teljesítette a 14. küldetést, amit az akadémián kapott.
*ápr. 9.* Nosean
teljesítette a 9. küldetést, amit a boltban kapott.
*ápr. 10.* Nosean
gyõzelmet aratott Pusztító Végzeted felett.
*ápr. 10.* Nyafogó Nefelejcs
pszionikus küzdelemben diadalt aratott Garabonciás felett.
*ápr. 10.*
Féreg Artis pszionikus párviadalban legyõzte 19-est.
*ápr. 11.* Xen-Gor
Kel felköltözött a következõ szintre.
*ápr. 12.* Drákó, a Zoral gyõzelmet
aratott Patissar felett.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*ápr. 12.* Fire Raptor csatában legyõzte Xerxész a Fenevadat.
*ápr. 12.*
Nomis Leinád csatában legyõzte Lóarcú Vaszilt.
*ápr. 15.* Csendes Don
és Abdullah pszi párbajt vívtak. Csendes Don került ki gyõztesen.
*ápr.
15.* Kronx és Game Over megküzdöttek egymással, és Kronx gyõzött.
*ápr.
15.* Féreg Artis pszionikus küzdelemben diadalt aratott 19-es felett.
*ápr. 16.* Garabonciás gyõzelmet aratott Zander felett.
*ápr. 17.* Nomis
Leinád elsõként ért el 17-es zárnyitás tulajdonságot a Hegy lakói közül!
*ápr. 18.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Malior az Éjben Kacagót.
*ápr. 18.* Kronx és Sirály pszi párbajt vívtak. Kronx került ki gyõztesen.
*ápr. 18.* Lord Griffonheart pszionikus küzdelemben diadalt aratott Kaméleon
felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 550.]
tps 350 |
350 TVP spórolása, félrerakása |
Félreteszel, megspórolsz 350 TVP-t késõbbi használatra. [350 TVP-t használtál
fel, maradt még 200.]
kno 65 12 17 7 |
65. képességre 12 képességpont |
Elköltesz 12 képességpontot az álcázás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, az álcázás szakértelmed 13. szintre nõtt. Elköltesz
7 képességpontot a vastag bõr harci képességed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a vastag bõr szakértelmed 8. szintre nõtt. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 200.]
kf 20561 207 |
bekészíted a 20561. tárgyat |
Leveszed a bronzmedált. Felveszed a küzdelem karikaszimbólumát. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 200.]
ho |
hõsiesség pont használata |
Szükség esetén egy próbánál max. 0 hõsiesség pontot költesz el. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 200.]
h 8 106 |
8. tárgy használata |
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A gyakorlásnak köszönhetõen fog
végtagod megnõtt, új mérete 18. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 200.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
bsz |
belépés szövetségi barlangba |
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Nem ártana bemelegíteni a mai vadászathoz - a barakkban gyakorolsz. (+5%
támadás kör végéig.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 197.]
z 19 10 |
zenélsz 19. hangszeren 10 TVP-ért |
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol.
Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni
fogja a hálás közönség. Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta.
A galetki nép nemzeti indulóját adod elõ. Kicsit elcsépelt, de a hallgatókban
felébreszti a nemzeti öntudatot, ezért biztos sikerre számíthatsz vele.
Befejezve a számot, felnézel, és várod a közönség reakcióját. Megtapsolnak,
de azért a hallgatók arcán nem látszik akkora lelkesedés. (+12 arany.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 187.]
v 176 |
176. varázslat elmondása |
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy szélpajzsot.
(-60 vp.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 177.]
v 163 200 9224 4640 2480 8800 |
163. varázslat elmondása |
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 177.]
v 163 201 4640 2480 9224 8800 |
163. varázslat elmondása |
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 177.]
v 163 205 4640 9224 2480 9350 |
163. varázslat elmondása |
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 177.]
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan
dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az
eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete:
151. [20 TVP-t használtál fel, maradt még 157.]
m 14 3 7778 2212 8 1223 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 14,3) Sajnálom, de azt a mezõt még nem ismered az Õsök Csarnokában, így
nem mehetsz egyenesen oda!
(M 7778,2212) Nem jól adtad meg a koordinátát, hogy hová akarsz az Õsök
Csarnokában mozogni.
(M 8,1223) Nem jól adtad meg a koordinátát, hogy hová akarsz az Õsök Csarnokában
mozogni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 157.]
m 3434 8 3433 8 4344 4332 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 3434,8) Nem jól adtad meg a koordinátát, hogy hová akarsz az Õsök Csarnokában
mozogni.
(M 3433,8) Nem jól adtad meg a koordinátát, hogy hová akarsz az Õsök Csarnokában
mozogni.
(M 4344,4332) Nem jól adtad meg a koordinátát, hogy hová akarsz az Õsök
Csarnokában mozogni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 157.]
k 409 364 373 457 300 416 |
kaland elvállalása |
(409. kaland:) Némi keresgélés után ismét rábukkansz a sötét üregre. Hát,
így közelebbrõl nem valami bizalomgerjesztõ! De ha már itt vagy, megnézed.
Körültekintetõen, kapaszkodva mászol le.
[Mászás próba 9-es küszöbre:
sikeres] Egy huppanással érsz földet az üreg alján. Hoppá, valami van
a levegõben! A másodperc törtrésze alatt reagálsz, amikor támadás ér. Ellenfeleid
2 tüskés hólyag (#96) [aura: 1-es méretû 7-es szintû bal csáp.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Az 1. tüskés hólyagot próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb
mancsoddal.
(63 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-5 ép)
Roncsolod bõrét. Meglengetve a torony rövid tõrét, próbálsz lesújtani.
(18 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat.
(76 ép-t sebeztél). A bõrén
levõ tüskék felsértenek
(-2 ép) Bûzöd fojtogatja
(18 sebzés). Az 1. tüskés
hólyag halálhörgés közepette a földre zuhan. A tetem nagy durranással szétrobban.
14 életpontnyit sebzõdsz. A warnök
16 ép-t sebzõdik. A kronorém
10 ép-t
sebzõdik. A 2. tüskés hólyag
13 ép-t sebzõdik. A 2. tüskés hólyag és a
warnök egymással harcolnak. A warnök megtántorodik. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. tüskés hólyagot próbálod megsebezni. Benyomsz neki jobb
mancsoddal. Elhibáztad. A torony rövid tõrével lesújtasz. Mellé! Megpróbálod
megmarni.
(73 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez
(-5 ép) Bûzöd fojtogatja
(16 sebzés). A 2. tüskés hólyag halálos sebet kapva a földre zuhan. A tetem
nagy durranással szétrobban.
13 életpontnyit sebzõdsz. A warnök
12 sebzést
kap. A kronorém
sebzõdik 15 ép-t. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 264 sebzést okoztál, és 39 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a warnök: 0/30, a kronorém:
0/25.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+38%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Szolgáidnak 9% jut. Összegyûjtöd a "kincset": 31 arany. A warnök kajával
tömi magát. (+25% jóllakottság.) Hát, itt bizony nincs semmi, egy fia kincset
sem találsz. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség
pont és 65% lélekenergia.
(364. kaland:) A gödörhöz mész, és a kapaszkodókat markolva, leereszkedsz
a mélybe. Egy tiszta, kivilágított barlangszobában találod magadat. Megpillantasz
egy gránitajtót. Megpróbálod, de ez sajnos zárva van. Hozzálátsz a zár
szakszerû felnyitásához.
[Zárnyitás próba 12-es küszöbre: sikeres] Huh,
ez most összejött. Az ajtó szélesre tárul. Kutatni kezdesz, próba szerencse
alapon. Sikerrel: 62 arany, 9 drágakõ és az egészség bronz amulettje.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 13%
lélekenergia.
(373. kaland:) A megkövült óriásgombához visszatérve, belépsz az ajtón,
és lemész a lépcsõsoron. Egy széles barlangterembe jutsz. Fütyörészve
sétálsz tovább.
[Csapdaészlelés próba 8-as küszöbre: sikeres] Hohó,
milyen primitív csapda van elõtted! Vigyázva kikerülöd a különös kõlapot.
Az elõtted levõ szoba másik végét nem látod, annyira sûrûn kavarognak
benne a mérges gázok. Veszel egy nagy levegõt, és nekiindulsz.
[Egészség
próba 12-es küszöbre: sikeres] A tüdõd pattanásig feszül, de végül megtalálod
a kijáratot, és nagyot lélegzel. Nocsak! Egy páternoszter visz fölfelé.
[Csapdaészlelés próba 10-es küszöbre: sikeres] Megvizsgálod a mozgó
lapokat. Ejnye! Szinte mind meg van bütykölve! Kivárod az egyetlen lapot,
amely nem gyanús, és azzal mész fel. Hopp, itt van valami... Eldugott kincs
- 72 arany és egy méregellenállás itala. A küldetést sikeresen végrehajtottad.
Jutalmad 1 hõsiesség pont és 42% lélekenergia. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél
össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(457. kaland:) Könnyen megtalálod a mészkõ építmény bejáratát, az ajtó enged
a második rúgásodnak, és behatolsz az épület belsejébe. Ráébredsz, hogy
nem vagy egyedül. Ellenfeled egy mélységi ent (#133).
*** 1. KÖR *** A mélységi ent felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A mélységi
ent feléd mozog. A kronorém a mélységi ent felé mozog. A warnök a mélységi
ent felé mozog. Támadod a mélységi entet. Odakensz neki jobb mancsoddal.
(40 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-8 ép) Vastag bõrét
szaggatod. Meglengetve a torony rövid tõrét, próbálsz lesújtani.
(1 ép-t
sebeztél). A fogaiddal támadsz.
(55 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre
(-5 ép)
Paralizáltad! Bûzöd zavarja
(13 sebzés). A mélységi ent holtan terül el.
Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 109 sebzést okoztál, és 13 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a warnök: 0/0, a kronorém:
0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd
áramlik némi lélekenergia (+24%). Szolgáidnak 6% jut. A warnök eszik. (+25%
jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod,
hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+36 életpont.) Egy kõajtónak
ütközöl.
[Csapdaészlelés próba 12-es küszöbre: sikertelen] Némi tétovázás
után lenyomod a kilincset. Hatalmas robbanás repít hátra! (-22 ép.) Kattan
az ajtó zárja. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb
újra).
(300. kaland:) Visszatérsz a miniatûr várkastélyhoz, és beóvakodsz a kapun.
Mélyen, bentrõl nyikorgást hallasz. Még szerencse, hogy a kapu nem csukódott
be mögötted! Hirtelen mozgást észlelsz a szemed sarkából. Ellenfeled egy
arachnid sámán (#176) [aura: imm. méregre: 10.].
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Az arachnid sámán ellõ egy mágikus ûr varázslatot. Tulajdonságaidat
és képességeidet a tárgyak és varázslatok már nem erõsítik! Megrohamozod
az arachnid sámánt. A kronorém az arachnid sámán felé mozog. A warnök az
arachnid sámán felé mozog. Támadod az arachnid sámánt. Lecsapsz jobb mancsoddal.
Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél). A torony rövid tõrét forgatva támadsz.
Gránitbõr védi.
(0 ép-t sebeztél). Fogaidat próbálod belemélyeszteni. Gránitbõr
védi.
(0 ép-t sebeztél). A kronorém az arachnid sámánt támadja. A warnök
az arachnid sámánt támadja. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Az arachnid sámán téged támad. Csáprágóját próbálja beléd
mélyeszteni.
(12 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Az arachnid sámánt próbálod
megsebezni. Beversz egyet jobb mancsoddal.
(60 ép-t sebeztél). A torony
rövid tõrével próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
(13 ép-t sebeztél). Elõrehajolva
harapni próbálsz.
(57 ép-t sebeztél). Az arachnid sámán halálhörgés közepette
a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 133 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a warnök: 25/0, a kronorém:
0/0.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod
a lélekenergiát (+36%). Szolgáidnak is jut 9%. Elteszed a zsákmányt, ami
40 arany. A warnök az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.) Akadályba
ütközöl! Egy zárt ajtó. Hozzálátsz a zár szakszerû felnyitásához.
[Zárnyitás
próba 13-as küszöbre: sikertelen] Jó darabig matatsz, míg végül kiderül,
hogy ez a zár kifogott rajtad. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz
vele késõbb újra).
(416. kaland:) Újra végigmész a sziklaperemen, egészen a kapaszkodókig.
Hát, nem tûnik valami stabilnak a dolog! Megkezded a lefelé ereszkedést.
[Mászás próba 13-as küszöbre: sikertelen] Hirtelen megcsúszol, és lezuhansz!
Jól beütötted magad. (-27 életpont.) Elengedve az utolsó kapaszkodót, leugrasz
a peremre.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel
kezeled a sebesüléseidet. (+34 életpont.) Úgy tûnik, hiába fáradtál - nem
találsz kincset. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség
pont és 26% lélekenergia. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz,
hogy kapj egy képességpontot. [96 TVP-t használtál fel, maradt még 61.]
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. A barlangokat,
amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat.
Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Rábukkansz egy elnéptelenedett
földalatti város maradványaira. Az utcák kihaltak, a falak legtöbbje ledõlt.
A hajdani lakók vagy elköltöztek, vagy kipusztultak, nem tudván lépést
tartani a fejlettebb fajokkal. Talán lehetne valami érdekeset találni itt...
(369. kaland, összköltsége 5 TVP.) Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz.
A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Odabent fogad
Lacerta Viridis, egy pikkelyes, zöld bõrû, villás nyelvû,
nyálkás testû hüllõ férfi. [aura: 1-es méretû 8-as szintû bal mancs.] A
Tudósok klánjának tanár rangú tagja. A Gyémántlégió szövetségbe tartozik.
Felszerelése: a tudás zafírja, az elfek ezüst nyaklánca, ozin fülkarika,
Trollagyar, nagyobb pókcsatos öv, Rogan karkötõje, az ellenállás fogazott
kardja, a tökéletesség kék köpenye, a méreg karikaszimbóluma, az entek
könnyû nyílpuskája, a méreg csontamulettje, kék mutációs gyûrû, a méreg
ezüst láncinge, a káosz szikrázó gyûrûje, óriás fülbevaló, a szívósság
kerek pajzsa, a teknõs díszes karkötõje, a sas zangrozi csizmája. Rövid
beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze
csapdaészlelés szakértelemben való jártasságotokat. Egymásra kacsintotok,
és berohantok a szomszéd barlangba. Majd így tovább, a környéken folytatjátok,
a morgó bentlakók csapdáin tesztelitek tudásotokat. Amikor elfáradtok,
következik a tüzetes vizsgálat: ki szenvedett több zúzódást, ki esett bele
több csapdába? Nyilvánvaló: Lacerta Viridis a vesztes.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 61.]
Felszabadítasz 350 TVP-t a korábban félrerakottból. [-350 TVP-t használtál
fel, maradt még 411.]
A siker ezüstveretes öve segítségével 6 aranyat kerestél ebben a körben,
és 2 TVP-t spóroltál meg. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Figyelem! Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt lesz,
nem árt, ha ennivaló után nézel.
Ebben a körben +3 galetki erõt és +6 hírnevet kaptál. A kör során összesen
506 sebzést okoztál, és 113 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
8 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 413 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
681 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Fenevad, egy kékes energia-kisülésekkel kisért, sötét lepelbe
burkolódzó, hatalmas férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6.
szint). Táplálkozásod: micinista. Ez a 110. fordulód.
|
[1] erõ: |
17 (31) / 3.43 |
[2] IQ: |
9 (10) / 4.90 |
[3] ügyesség: |
7 (10) / 0.94 |
[4] egészség: |
12 (16) / 5.44 |
[5] mágia: |
7 (11) / 1.72 |
[6] gyorsaság: |
20 (24) / 0.79 |
[9] Méret/ép: |
147 (156) / 128 |
Min. méret: |
147 |
Barlangméret: |
151 |
|
|
Varázspont: |
129 / 69 |
Képességpont: |
12 / 18% |
Hõsi pont: |
50 (0) |
Tám.bónusz: |
38% |
Véd.bónusz: |
45% |
Galetki erõ: |
608 / 333 |
Hírnév : |
1213 |
Jóllakottság: |
55% |
Életkor: |
14 / 14 |
|
|
Galetki csaták: |
106 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
59 (0) |
Torzsz. csaták: |
602 (3) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
567 (3) |
Leölt torzszülött: |
1000 (4) |
Pszi csaták: |
68 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
30
(0) |
Ájulások száma: |
25 (0) |
|
A Tisztogatók Klánjának (#14) tagja vagy.
Rangod: sötét ölõ (38)
Speciális
képességeid:
+13 sebzés torzszülöttek ellen ütésre és leheletre. +4 nyomkövetés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Teljesíts barátaiddal együtt három többszemélyes
kalandot. [ok] 2.) Arass 600 gyõzelmet torzszülöttek felett. 3.) Látogass
el úgy a klánépületbe, hogy pontosan 555 TVP-d van! |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[13] elektr.lehelet: |
4 / 2.88 |
[15] regeneráció: |
6 / 0 |
[16] tüskés bõr: |
3 / 0 |
[17] vastag bõr: |
8 / 0.20 |
[18] tûzimmunitás: |
4 / 0 |
[20] savimmunitás: |
4 / 0.40 |
[21] elkt.immunitás: |
5 (8) / 0.40 |
[24] rezisztencia: |
10 / 0 |
[25] bûz: |
14 (16) / 0.20 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
7 / 0.82 |
[46] csapdaészlelés: |
8 / 1.24 |
[47] zárnyitás: |
11 / 0.90 |
[48] mászás: |
10 / 0.72 |
[49] rugalmasság: |
4 / 0.38 |
[50] meggyõzõkészség: |
7 (9) / 1.34 |
[51] transzformáció: |
3 / 0.20 |
[52] auraészlelés: |
7 / 1.22 |
[53] ékszerészet: |
2 / 0.15 |
[54] kereskedelem: |
8 / 3.75 |
[55] szívósság: |
10 / 0.05 |
[56] varázsitalfõzés: |
7 / 0.28 |
[57] gyógynövények: |
8 / 0.80 |
[58] nyomkeresés: |
14 (18) / 8.57 |
[59] vezetõkészség: |
4 (5) / 0.55 |
[60] pszi támadás: |
9 / 3.40 |
[61] pszi energia: |
6 / 4.45 |
[62] lopás: |
5 / 1.25 |
[63] éberség: |
7 / 3.41 |
[64] átokszórás: |
5 / 3.45 |
[65] álcázás: |
13 / 0.20 |
[66] lopakodás: |
6 / 0.38 |
[67] régészet: |
3 / 0.15 |
[68] zene: |
8 / 1.30 |
[69] tanulás: |
6 / 4.40 |
[70] idézés: |
1 / 0 |
[71] javítás: |
11 / 3.25 |
[72] építés: |
7 / 0.57 |
[73] felderítés: |
8 / 3.40 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb mancs |
[100] méret: |
18 (20) / 0 |
[101] szakért.: |
14 (16) / 8.18 |
[102] roncsolás: |
4
(6) / 0.13 |
|
bal mancs |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
10 / 1.33 |
|
|
a torony
rövid tõre |
fog |
[106] méret: |
18 / 0 |
[107] szakért.: |
11 / 6.56 |
[108] paraliz.méreg: |
10 (12)
/ 0 |
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[29] életszívás: |
4 / 1.08 |
[15] jégpajzs: |
1 / 0 |
[163] kineport: |
6 / 1.04 |
[146] kontakt.õseiddel: |
4 / 0 |
[35] mágiatörés: |
7 / 0.06 |
[128] pszi csáp: |
10 / 1.11 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
1 / 0.50 |
[176] szélpajzs: |
1 / 0.48 |
[132] tudati méreg: |
6 / 0.84 |
RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK |
szélpajzs (1).
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] warnök |
59/29 |
112% |
125% |
3 / 1.22 |
harcol |
[2] kronorém |
54/29 |
38% |
70% |
2 / 1.48 |
harcol |
lélekenergia rész |
20% |
jóllakottság határ |
150% |
gyógyítás: |
3 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
bsz |
z 19 10 |
v 176 |
v 163 200 9224 4640 2480 8800 |
v 163 201 4640
2480 9224 8800 |
v 163 205 4640 9224 2480 9350 |
|
2. Makró |
fel |
bb 20 3 4 7 8 9 |
v 146 2 11 |
v 146 5 11 |
v 146 8 11 |
cs 10
|
|
3. Makró |
pv 6 |
p |
pv 3 5 2 1 7 |
|
HARCI PROGRAMOD |
3: Közelharc támadás ha ellenfeled #76. Prioritás: 100. |
4: Közelharc támadás ha ellenfeled #80. Prioritás: 110. |
7: Közelharc támadás ha ellenfeled #181. Prioritás: 250. |
1: életszívás t.var. ha ellf. 24. képessége 0 v. kevesebb, Prioritás:
90, és ha egy ellenfél ép-je 8 alatt van. |
5: Közelharc támadás ha ellenfélen nincs 32. varázslat, Prioritás: 120,
és ha ellenfeled #80. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 75 0 18;
VI erõ:250% ép:10%;
PV 3 5 2 1;
PSZ 58 46 47 48 54 45;
BA 77 15000;
L 20 29 30 31 58 2;
HE 1;
PTA 132
132 132 132 132;
PTB 132 128 128 128 128;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (3. épület), #15 (4. épület), #369 (110. forduló),
#457 (102. forduló), #300 (102. forduló), #396 (107. forduló), #423
(108. forduló), #360 (101. forduló), #250 (109. forduló), #233 (93.
forduló), #480 (93. forduló), #302 (93. forduló), #474 (94. forduló),
#469 (94. forduló), #473 (95. forduló), #270 (95. forduló), #376 (96.
forduló), #214 (96. forduló), #315 (96. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Gyémántlégió. Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg
a 3797. karakternél van. Jelenleg az istálló építésén dolgozol, eddig 203
TVP-t költöttél rá.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 villámöv (#172) |
|
3 bõrpáncél (#9) |
|
1 díszes fejék (#135) |
|
1 a bölcsesség vándorcsizmája (#17771) |
|
1 szürke maszk (#1093) |
|
5
törpe pikkelyvért (#4) |
|
15 ében láncing (#134) |
|
2 halotti maszk (#1091) |
|
1 a nyomkeresés
fejpántja (#194) |
|
1 sárga öv (#1167) |
|
1 a bérmágus bõr mellvértje (#17246) |
|
1 suhanó
csizma (#195) |
* |
1 a küzdelem csatos öve (#20516) |
|
1 a mágus bõr mellvértje (#10046)
|
|
1 a tolvaj halotti maszkja (#9191) |
|
1 a törpék köntöse (#6550) |
|
1 kemény bõrpáncél (#3) |
* |
1 a kígyó vándorcsizmája
(#19121) |
|
1 bronz mellvért (#1047) |
|
1 a bûz halotti maszkja (#28991) |
|
1 vassisak
(#1076) |
|
1 a szalamandra utazóköpenye (#25886) |
|
1 az ellenállás fekete csizmája
(#28572) |
|
1 díszes köpeny (#1138) |
|
1 vaspajzs (#1063) |
|
1 szarvas sisak (#1078) |
|
1 a regenerálódás szarvas
sisakja (#24478) |
* |
1 az erõ utazóköpenye (#1586) |
|
1 a siker ezüstveretes öve (#252) |
|
2 maszk (#1090) |
|
2 vándorcsizma (#1121) |
|
4 pikkelypáncél (#223) |
* |
1 a gyõzelem csontmaszkja
(#20892) |
* |
1 a ragadozó bõr mellvértje (#19946) |
|
1 a gyõzelem vas lemezpáncélja
(#20801) |
Ékszerek, kincsek |
|
2193 arany (#1) |
|
1 szivárvány karkötõ (#139) |
* |
1 a harcos ezüst nyaklánca
(#7932) |
|
1 bronzmedál (#207) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
83 drágakõ (#2)
|
|
1 fülbevaló (#1255) |
* |
1 a tökéletesség malachit karkötõje (#21941)
|
|
1 karkötõ (#1240) |
|
13 üvegszimbólum (#138) |
|
1 háromszögszimbólum (#1212) |
|
1 a sav kõamulettje
(#26846) |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
* |
1 Rogan karkötõje (#145) |
|
1 márványgyûrû
(#1226) |
|
1 a szalamandra márványgyûrûje (#25976) |
* |
1 a küzdelem karikaszimbóluma
(#20561) |
|
1 keresztszimbólum (#1213) |
* |
1 ozin fülkarika (#211) |
* |
1 görényfarok (#189) |
|
1 a sün kõamulettje
(#25046) |
|
1 aranyozott fülbevaló (#1258) |
* |
1 a háború köve (#156) |
|
1 ónixgyûrû
(#1228) |
* |
1 óriás fülbevaló (#225) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
* |
1 az erõ
ónix karkötõje (#1693) |
|
1 nyaklánc (#1180) |
|
2 díszes karkötõ (#1242) |
|
1 karikaszimbólum (#1211)
|
* |
1 a pók smaragdgyûrûje (#253) |
|
1 császári dekrétum (#254) |
|
1 az
enyészet malachitgyûrûje (#23277) |
|
1 sárgaréz nyaklánc (#1181) |
|
1 kék szem szimbólum (#260) |
|
1 a káosz
fehér nyaklánca (#7044) |
|
1 a káosz terjesztõjének szimbóluma (#19674) |
* |
1 a sas ezüst nyaklánca
(#16032) |
|
1 az egészség bronz amulettje (#2998) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
9 kötél (#128) |
|
3 varázskõ (#210) |
|
7 fekete dukát (#218) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 lelakatolt ládikó (#310)
|
|
1 garling kristály (#209) |
|
1 idõkristály (#219) |
Fegyverek |
|
10 kerek kõ (#11) |
|
1 gyalogos lándzsa (#1332) |
|
1 tõr (#1300) |
|
5 rozsdás kard (#131) |
|
4 kés (#5) |
|
1 csonttõr (#1301) |
|
1 Enyészmester (#217) |
|
1 könnyû nyílpuska (#1286) |
|
4 parittya (#10)
|
|
1 a sav görbekardja (#26966) |
|
3 sziklarepesz (#13) |
|
14 ében nyílpuska
(#133) |
|
1 kõrisfa íj (#1273) |
* |
1 az elektromosság hosszú íja (#27372) |
|
1
a sün gyalogos lándzsája (#25182) |
|
1 a tûz fogazott kardja (#22468) |
|
13 ében tündekard (#132) |
|
1 a regenerálódás
hosszúkardja (#24717) |
|
1 fogazott tõr (#6) |
|
2 harci fejsze (#12) |
|
6 törpe balta (#224) |
|
1 könnyû íj (#1271) |
|
1 hosszú íj (#1272) |
|
1 kard (#1315) |
|
1 görbekard (#1316) |
|
1 nehéz nyílpuska (#1287) |
|
1 kõmûves kalapács
(#250) |
|
1 rövid tõr (#1302) |
* |
1 a torony rövid tõre (#18402) |
Varázsitalok
és füvek |
|
6 gyilkos boróka (#27) |
|
8 üvegcse (#14) |
|
1 fehér gyógyital (#50)
|
|
8 csótányláb (#25) |
|
1 kihívás itala (#68) |
|
7 winropu moha (#22) |
|
13 sárkányvirág (#32) |
|
4 óriásnövés itala (#60) |
|
8 méregellenállás
itala (#51) |
|
3 védelem itala (#59) |
|
2 sötét mák (#23) |
|
14 tejfonál (#28) |
|
2 villámlehelet itala (#56) |
|
8 elonotichlan (#31) |
|
5 rémcserje (#34)
|
|
12 ragálygomba (#26) |
|
1 mágiaellenállás (#76) |
|
7 mitulen fû (#20)
|
|
1 bajnokok itala (#62) |
|
1 csapdaészlelés itala (#65) |
|
1 zöld manaital
(#63) |
|
1 velparaj (#35) |
|
1 immunitás itala (#71) |
|
7 elfu moha (#33) |
|
3 liánvirág (#24) |
|
2 mézfû (#29) |
|
1 sárga gyógyital (#61) |
|
3 mátekel gomba (#21) |
|
1 kalmárok itala (#66) |
|
1 szemani gomba (#36)
|
|
1 muskil (#37) |
|
1 pontosság itala (#72) |
Egyéb kacatok |
|
2 xenópete (#278) |
|
13 pirgamit (#152) |
|
17 mandibula (#157) |
|
3 húsevõ bibe (#151) |
|
2 bolhedor szárny (#15) |
|
4 yeti csont (#160)
|
|
1 molitár háj (#165) |
|
16 elektronit (#141) |
|
1 asztrálesszencia (#154)
|
|
1 nordkristály (#146) |
|
24 ekinda haj (#147) |
|
1 molad púp (#16) |
|
3 szójer csáprágó (#231) |
|
1 barna manakõ (#149) |
|
7 káoszkígyó pikkely
(#230) |
|
1 ratifikátor agy (#236) |
|
3 smaragd esszencia (#229) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): khaldoran
öv #137 (3), a harcos köpenye #7885 (4), a remete nehéz nyílpuskája #12537
(12).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ARACHNID SÁMÁN (176. LÉNY) Hatalmas termetû, halálos mérgû óriáspókok
az arachnidok. Intelligensek, általában mágiát használnak, és õk maguk
részleges mágiaimmunitással rendelkeznek. Iszonyatos bûzükön kívül már
más nem is kell ahhoz, hogy a szint legrettegettebb ellenfelei közé tartozzanak...
Ha mégis gusztusa támad rá, egy rovarevõ vagy tejivó falatozhat a csata
végén az óriási, szõrös testbõl.