Karakterszám: |
4207 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
11 |
Játékhét: |
28 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
203 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2003. nov. 18. 9h:05' |
A következõ
fordulód táplálható: 2003. nov. 21. |
|
E-mail!
MEMENTO KALANDJAI
Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
**
1. NAP ** Golconda kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 8755 parancsot.
Ha elutasítod, add ki a P 8755 9 parancsot. Golconda volt olyan jó, és
informált a PV parancsa beállításáról is: PV 4 1 2 0 0 0.
**
1. NAP ** Lopni próbáltak tõled, de felébredtél! Végigméred a felsült
tolvajt:
Golconda, egy kopaszodó, szakállas, bûzlõ szájú, N fogú, nagyfenekû,
bandzsa, trampli nõ. Felszerelése: díszes fejék, az egyensúly gyûrûje,
fogazott tõr. Kacagva veted magad a nyomorult pondróra.
*** 1. KÖR *** Golconda mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy jégpajzsot.
Golconda felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Támadod Golcondát. Tüzet lehelsz
ellenfeledre.
(13 ép-t sebeztél). Golconda maradék erejét is elvesztve
elterül.
[A csatában összesen 13 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+9%).
Golconda elbúcsúzik, és kilép a barlang ajtaján.
**
4. NAP ** Golconda kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 8755 parancsot.
Ha elutasítod, add ki a P 8755 9 parancsot. Golconda volt olyan jó, és
informált a PV parancsa beállításáról is: PV 4 0 0 0 0 0. Emellett még
PSZ beállítását is megtudod: PSZ 66 48 0 0 0 0.
**
12. NAP ** Karga eladásra kínál neked 1 a mágia kõamulettjét (#3446).
Ha meg akarod venni, adj ki egy VG 4145 3446 1 parancsot.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy , a
Lord Akryl-t is térdre kényszerítõ Protolisk Hercegek közül. Egyszerû férfi.
(hírneve 17280.) A te szinteden a legnevesebb
Black Diamond, egy hosszú,
fekete hajú, félelmet keltõ, istennõre emlékeztetõ csodás nõ. (hírneve
1478.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*nov. 6.* Black Diamond és barátai végrehajtották az 50. többszemélyes
kalandot.
*nov. 7.* Night Wolf mellé szegõdött egy óriáscsótány.
*nov.
10.* Black Diamond és Zoeras Kahn megküzdöttek egymással, és Black Diamond
gyõzött.
*nov. 13.* Black Diamond szolgálatába állt egy hártyás lemúr.
*nov. 13.* Night Wolf gyõzelmet aratott Zorthen Nezoferis felett.
*nov.
17.* Black Diamond és Kernosz Arakisz megküzdöttek egymással, és Black
Diamond gyõzött.
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*nov. 3.* Maximilian Ûbertáp pszionikus párviadalban legyõzte Maoen Oligio
Hichsomodust.
*nov. 5.* Dart Mahul szolgálatába állt egy csúf gusztustalanság.
*nov. 6.* Maximilian Ûbertáp pszionikus küzdelemben diadalt aratott Ka-Boom
felett.
*nov. 6.* A Quinta Essentia szövetség fényes gyõzelmet aratott
torz orgling felett!
*nov. 6.* Akadil Tel Katort kis híján megölte egy
quwarg lidérc.
*nov. 6.* A 15006 szövetség fényes gyõzelmet aratott Ödlerk
fivér felett!
*nov. 10.* Örök Lázadót legyõzte harcban egy orgling fattyú.
*nov. 10.* Maximilian Ûbertáp és ÉjHercegnõ pszi párbajt vívtak. Maximilian
Ûbertáp került ki gyõztesen.
*nov. 10.* Maximilian Ûbertáp pszionikus
párviadalban legyõzte Phom Chemoppot.
*nov. 10.* Maximilian Ûbertáp pszionikus
párviadalban legyõzte Vigyorgó Villámot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 160.]
psz 48 66 |
portyázás szakértelmek |
Ha portyázás során szakértelem próbára kerül sor, a következõ szakértelmekben
vagy hajlandó versenyezni: mászás, lopakodás.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 160.]
be 4 46 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy nagydarab, pikkelyes
óriásgyík cammog elõ, és megkérdezi, miben segíthet. Megmondod, hogy
a
csapdaészlelés képességet szeretnéd itt megtanulni. Az ajtónálló elmagyarázza,
hová kell menned. Bemész az akadémia egyik oktatójához, egy nagydarab,
vörös rákszerû lényhez. Kinézete ellenére kiváló oktatónak bizonyul. Néhány
óra leforgása alatt elsajátítod a kívánt szakértelmet. (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 140.]
ho 3 |
hõsiesség pont használata |
Szükség esetén egy próbánál max. 3 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 140.]
vg 4145 3446 1 |
tárgy megvásárlása galetkitõl |
A tranzakció számodra 256 aranyba kerülne, és ennyi pénzed nincs.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 140.]
kf 3446 195 |
bekészíted a 3446. tárgyat |
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. Felveszed a suhanó csizmát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 140.]
bb 3 5 |
több épület meglátogatása |
[be 3:] Felkeresed a mágusok tiszteletet parancsoló kõépületét. Egy vörösen
izzó szemû teremtmény fogad. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok
listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat
tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges
Intelligencia szint, és az arany ár látható: energiatüske (#10, IQ8, 70ap)
elektromos kéz (#11, IQ6, 50ap) jégcsóva (#13, IQ10, 80ap) vakító fény
(#14, IQ7, 40ap) kisebb gyógyítás (#27, IQ9, 90ap) óriáserõ (#28, IQ7,
90ap) életszívás (#29, IQ10, 80ap) csábmosoly (#36, IQ7, 30ap) egokínzás
(#37, IQ8, 40ap) dimenziókapu (#149, IQ11, 50ap) kisebb erõpajzs (#154,
IQ8, 40ap) éhínség (#156, IQ11, 80ap)
Elõtotyog egy hajlott hátú, õsz
szakállú mágus, és megszólít:
- Gyermekem! Nem volna kedved segíteni
nekem? Szükségem lenne néhány bolhedor szárnyra! - meglepetten bólintasz.
Az öreg folytatja: - Persze nem ingyen kérem ám! Minden bolhedor szárnyért
három üvegcsét adok, amelyet varázsital fõzésre használhatsz.
- És hány
bolhedor szárnyra lenne szükséged, ó bölcs mágus?
- Három darab biztosan
elég lesz! - biccentesz, és elbúcsúzol.
(1. kaland, összesen 5 TVP-t igényel.)
[be 5:] Lemész az arénába. Az óriási barlangcsarnok mindig mély benyomást
tesz, ahányszor meglátogatod. Az arénamester elõsiet, és megkérdezi, miben
segíthet. Fõhajtással köszöntöd, és közlöd, hogy torzszülöttekkel szeretnél
csatázni. Az arénamester bólint, és amíg kifizeted a belépti díjat, 10
aranyat, elõkészítik a harcot. Közben megtudtad, hogy az aréna legjobbja
Avvocato Terrasini, ameddig õ eljutott egy voharai szellem (#121). És
már kezdõdik is a csata! Ellenfeled egy óriás skorpió (#39).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Az óriás skorpió közelebb jön, hogy támadhasson. Az óriás
skorpió felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az óriás skorpió téged támad.
Lesújt rád farkával.
(5 ép-t sebzõdtél). Gyorsan feléd lendít ollóival.
Ez mellément. Az óriás skorpiót próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(11 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik
(6 sebzés).
*** 2. KÖR *** Az óriás skorpió téged támad. Lecsap rád farkával.
(5 ép-t
sebzõdtél). Odacsap neked ollóival.
(10 ép-t sebzõdtél). Az óriás skorpiót
próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(10 ép-t sebeztél). Bûzöd
zavarja
(7 sebzés).
*** 3. KÖR *** Az óriás skorpió rád támad. Elõresuhint farkával.
(5 ép-t
sebzõdtél). Feléd suhint ollóival.
(6 ép-t sebzõdtél). Megtámadod az óriás
skorpiót. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(9 ép-t sebeztél). Nehezen bírja
a szagodat
(7 sebzés). Az óriás skorpió halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 50 sebzést okoztál, és 31 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+59%).
Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Ideje enni! Falni kezdesz. (+32% jóllakottság.) Az arénamester kezet ráz
veled, átad jutalmul 40 aranyat, és eltakaríttatja a harc maradványait.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet.
(+15 életpont.)
[23 TVP-t használtál fel, maradt még 117.]
k 1 11 |
kaland elvállalása |
(1. kaland:) Felkeresed ismét a varázslótornyot, hogy átadhasd a bolhedor
szárnyakat az öreg varázsló számára.
[Tárgyhasználat: 3 bolhedor szárny]
A mágus nagyon örül, a kissé büdösödõ szárnyakat a zsebébe tömködi. Nagyszerû!
- mondja. - itt a kilenc üvegcse, amit ígértem. Ha kedved van újabb megbízáshoz,
nyugodtan keress meg!
(+1 képességpont.)
(11. kaland:) Ellátogatsz az akadémiára, és Iletki mestert keresed. Hamarosan
elõkerül, és kitörõ örömmel fogad. Elõször is elhelyezi rád a különbözõ
rejtõ mágiákat.
[Mágia próba 7-es küszöbre: sikeres]
Aurád sikeresen befogadt a rejtõ mágiát! A mester elmagyarázza, hogyan juthatsz
el egy repedéshez, amelyen keresztül kijuthatsz a felszínre. Azt is elmondja,
hol látták a nekrofunt. Izgatottan indulsz útnak. Hosszadalmasan bolyong
a barlangjáratokban, a felszíni repedést keresve.
[IQ próba 6-os küszöbre:
sikeres]
Végül, amikor már majdnem feladod a reményt, rábukkansz! De nem csoda, hogy
ilyen nehezen találtad meg: nem látsz ugyanis világosságot, mert a repedést
egy szikla torlaszolja el.
[Erõ próba 7-es küszöbre: sikeres]
Nekifeszülsz, és odébbtolod a követ. Remegve kapaszkodsz ki a szûk repedésen.
Odakint rettenetesen világos van, pedig a mester azt mondta, hogy alkonyatkor
fogsz kiérni. Milyen lehet itt nappal! Valószínûleg megvakulnál. Óvatosan
körülnézel, nem látod-e az Ellenséget. Micsoda sivár pusztaság! De a távolságok
határtalanok. Milyen óriási a Hegy, amelyben élsz, és mégis, mennyire parányi
ehhez a területhez képest! Keserû érzésed támad: fajodat egy ilyen szûk
helyre kényszerítették az idegenek. Gondolatmenetedet mozgás szakítja meg:
Hirtelen támadás ér oldalról! Ellenfeled egy szõrös vikunya (#103).
[ld.
enc.]
*** 1. KÖR *** A szõrös vikunya feléd rohan. Megközelíted a szõrös vikunyát.
A szõrös vikunya rád támad. Harapni próbál fogával.
(7 ép-t sebzõdtél).
Megtámadod a szõrös vikunyát. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban
elborítod tûzleheleteddel.
(8 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat
(7 sebzés). A szõrös vikunya regenerálódik.
*** 2. KÖR *** A szõrös vikunya rád támad. Harapásra nyitja száját, támad
fogával.
(10 ép-t sebzõdtél). A szõrös vikunyát próbálod megsebezni. Nagy
levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(7
ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat
(6 sebzés). A szõrös vikunya halálhörgés
közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 28 sebzést okoztál, és 17 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+47%).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek
hamarosan gyógyulni kezdenek. (+17 életpont.)
Hû, ez bizonyosan nem az Ellenség volt! Úgy látszik, a rejtõmágia csak a
nagyobb távolságról való észlelést teszi lehetetlenné. Miféle torzszülött
volt ez! Kutatni kezdesz, és a mester instrukció alapján rövid idõn belül
meg is találod a furcsa, lilás színû növényt, amelynek nincsenek levelei,
csak csápszerû nyúlványai. Féltve veszel mintát a növénybõl, a mester szigorú
isntrukciója volt, hogy nem pusztíthatod el. Óvatosan csomagolod el, és
térsz vissza vele az akadémiára.
Iletki mester rettenetesen boldog, és
örömmel nyújtja át a színpompás karkötõt.
[ld. enc.]
(+1 hõsiesség pont.)
(+1 képességpont.)
[53 TVP-t használtál fel, maradt még 64.]
bb 4 |
több épület meglátogatása |
[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Beugrasz az akadémiára
friss hírekért, infókért. A kapunál álló õr azt mondja, hogy éppen egy
kísérlethez keresnek bátor galetkiket, talán a kedvedre lenne a dolog.
- Keresd Megalit mestert! - mondja az õr. - követed a tanácsát. Megalit
mester egy nagyszakállú, kissé eszelõs tekintetû galetki. Amint közlöd
vele jöveteled célját, magyarázni kezd.
- Fontos kutatást végzünk, aminek
hosszú távon minden galetki hasznát veheti. Egyszerre vizsgáljuk a fájdalmat
és az ellenállókészséget. Ha megértjük ezek pontos mûködését, akkor akár
egy újfajta szakértelem kifejlesztése sem elképzelhetetlen. A kísérlet
nem teljesen veszélytelen, könnyen érhet sérülés. Ha vállalod, akkor az
alagsorban kell jelentkezned.
(15. kaland, összesen 35 TVP-t igényel.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 59.]
ho |
hõsiesség pont használata |
Szükség esetén egy próbánál max. 0 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 59.]
kno 46 3 |
46. képességre 3 képességpont |
Elköltesz 3 képességpontot a csapdaészlelés szakértelmed növelésére. A sok
gyakorlás meghozta eredményét, a csapdaészlelés szakértelmed 3. szintre
nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 59.]
m 8 4 8100 4414 1414 1415 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 8,4) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 8 100) A legközelebbi feladat megoldásánál 100 lesz a válaszod.
(M 7,4) Nyugat felé folytatod a felderítést. Az oszlopok közül furcsa szellemalak
suhan elõ. Egy õs materializálódott! Megszólít, és miután üdvözlöd, megtudod,
hogy egy feladatot kell megoldanod a továbbjutáshoz. Érdeklõdve hallgatod:
Történt egyszer, hogy egy öreg paraszt elindult, hogy eladja Ghedar városában
a terményét. Útközben számolta a lépéseit - 48 alkalommal számolt el 100-ig,
míg elért Ortevor város fõterére. Mivel innen már nem vezetett tovább út,
elõvette iránytûjét, 42 fokot elfordult balra, és erre ment tovább, míg
végül újabb 60 százas lépés után érkezett meg Ghedar városába. Este a paraszt
gondolt egyet, és egyenesen ment haza, Ortevor érintése nélkül. Rájött,
hogy sokkal rövidebb így az út! Vajon hányszor száz lépéssel ért haza?
(max. 5-öt tévedhetsz)
Magabiztosan válaszolsz. [100] - Rendben, a válasz
tökéletes - hallod a szellemet. Elégedett az õsöd! (+20% lélekenergia.)
(M 6,4) Nyugat felé folytatod a felderítést. Már majdnem áthaladsz a szobán,
amikor észreveszel egy repedést a falon. Odamész, és hamarosan rájössz,
hogy ez egy titkos ajtó! Félretolva, egy ládát találsz mögötte. Megpróbálod
kinyitni.
[Zárnyitás próba 5-ös küszöbre: sikertelen] Bizony, igencsak
ügyetlen vagy! Rugdosni, ütlegelni kezded a ládát, hiszen nem akarod csak
úgy itthagyni. BOOM! A láda felrobbant. Micsoda gusztustalan csapda! Persze
ugrottak a ládában levõ kincsek is... (-10 életerõ.)
(M 6,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,4) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
Elhagyod az Õsök Csarnokát.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 44.]
m 8 4 8 8 4434 3434 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 8,4) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az
eszed helyett.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az
eszed helyett.
(M 7,4) Merre tovább? Legyen mondjuk nyugat. Mivel megoldottad a feladványt,
a szellem nem állja már itt utadat.
(M 6,4) Nyugat felé mész. Az elhagyatott teremre nyomasztó csend telepszik.
(M 6,5) A négy égtáj közül délt választod. Nocsak, mit találtál! Ez a terem
tele van mindenféle növénnyel, gyökerek hálóznak be mindent. Menet közben
botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1
ragálygombát.
[ld. enc.]
(M 5,5) A nyugatra vezetõ, kanyargó folyosót követed. Kellemetlen bûz üti
meg az orrodat, amikor belépsz a következõ terembe. Torzszülött tanya!
Ellenfeled egy förtelemféreg (#27).
*** 1. KÖR *** A förtelemféreg odajön hozzád. A förtelemféreg irányába mozogsz.
A förtelemféreg rád támad. Odacsap neked farkával.
(7 ép-t sebzõdtél).
A förtelemférget próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(14 ép-t
sebeztél). Szagod látható benyomással van rá
(1 sebzés).
*** 2. KÖR *** Támadod a förtelemférget. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz!
Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(11 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja
(2 sebzés). A förtelemféreg holtan terül el. A tetem nagy durranással szétrobban.
12 életpontnyit sebzõdsz.
[A csatában összesen 28 sebzést okoztál, és 19 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+30%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod,
hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+32 életpont.)
(M 5,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
[33 TVP-t használtál fel, maradt még 11.]
m 3434 3232 3232 3232 3232 1212 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 5,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,6) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 4,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,6) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,5) A térkép szerint itt jobbra mész. Páradús, élettel teli levegõjû
barlangba lépsz be. Felülrõl fény szûrõdik be. Növények, a parányi fénysugárból
táplálkoznak!
(M 6,6) A délre vezetõ folyosót követed. Hatodik érzéked jelzi a veszélyt,
és a következõ pillanatban meglátod az oszlopok közt mozgó árnyakat. Ellenfeled
egy sahran rák (#21).
*** 1. KÖR *** A sahran rák odajön hozzád. Megközelíted a sahran rákot.
A sahran rák rád veti magát. Gyorsan feléd lendít ollóival.
(8 ép-t sebzõdtél).
A sahran rákot próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(9 ép-t
sebeztél). Bûzöd zavarja
(11 sebzés).
*** 2. KÖR *** A sahran rák téged támad. Kimeresztve, elõre suhint ollóival.
Elhibázta. A sahran rákot próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és tüzet
lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(10 ép-t sebeztél). Bûzöd
zavarja
(11 sebzés). A sahran rák holtan terül el.
[A csatában összesen 41 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+32%).
(M 7,6) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,7) A négy égtáj közül délt választod. Egy sötét barlangszobába érkeztél.
(M 7,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 7,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 7,7) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 7,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 7,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 7,7) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,6) Rövid vizsgálódás után észak felé indulsz. Ebbõl a csarnokból már
sikerrel kiûzted a torzszülötteket.
(M 7,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,5) Észak felé mozogsz. Rábukkantál az õsök egyik rejtett növénykertjére.
Furcsa növények nõnek mindenhol.
(M 7,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
[9 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
mak 1 6 |
1. makró definiálása/hívása |
1. makró törölve. Helyére a következõ 6 parancsot definiálod:
tt 10 |
tét portyázásnál: 10 arany |
[Parancs 1. makróba tárolva.] A portyázás során max. 10 arany tétet raksz
fel.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
pv 4 |
portyázás viselkedés |
[Parancs 1. makróba tárolva.] Portyázás során elõször is átokszórást javasolsz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
[Parancs 1. makróba tárolva.] Elhagyod az Õsök Csarnokát.
Elfogadod Golconda kihívását, és felkeresed a barlangjában. Meglátsz valamit
a fal tövében. Hohó, ez
sötét mák ! Leszedsz 1 adagot. A kirakott zászlók
alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Körbevizsgálódsz, nehogy
kellemetlen meglepetést okozzon egy csapda. A kutatásod eredménytelen.
Azért még mindig óvatosan, de bemész.
Szertartásosan üdvözöl
Golconda, egy kopaszodó, szakállas, bûzlõ szájú,
N fogú, nagyfenekû, bandzsa, trampli nõ. Végignézed a felszerelését: díszes
fejék, az egyensúly gyûrûje. Megbeszélitek, hogy tét is lesz, 10 arany!
Kezdõdjék hát a csata!
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette Golconda elmormol egy jégpajzsot.
Megrohamozod Golcondát. Golcondát próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel,
és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(11 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Támadod Golcondát. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban
elborítod tûzleheleteddel.
(12 ép-t sebeztél). Golconda rád veti magát.
Lekever egyet bal mancsával.
(17 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Golconda rád támad. Lecsap rád bal mancsával.
(16 ép-t sebzõdtél).
Ájultan a földre zuhansz.
[A csatában összesen 23 sebzést okoztál, és 33 sebzést kaptál.] Teljes
vereséget szenvedtél. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted,
jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. [-5 TVP.] Visszavonulsz.
Sajnos, a tétben való párviadal 10 arannyal kurtított meg.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még -3.]
[Parancs 1. makróba tárolva.]
Elküldesz egy kihívást Golconda részére. Reméled, hogy elfogadja.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még -3.]
pv 3 5 8 |
portyázás viselkedés |
[Parancs 1. makróba tárolva.] Portyázás során elõször is szakértelem próbára
hívod ki a másik galetkit. Ha ez nem megy, megkérdezed a galetkit, hogy
van-e kedve beszélgetni egyet. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp
sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még -3.]
tt |
tét portyázásnál: 0 arany |
[Parancs 1. makróba tárolva.] A portyázás során nem raksz fel tétet. [0
TVP-t használtál fel, maradt még -3.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +3 galetki
erõt és +6 hírnevet kaptál. A kör során összesen 183 sebzést okoztál, és
118 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
4 képességpontot
kapsz. Errõl a fordulóról -3 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt,
amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
159 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Memento, egy tetoválást pillantasz meg rajta. "Költözz feljebb!"
Furcsa egy férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod:
piromád. Ez a 11. fordulód.
|
[1] erõ: |
4 / 0.35 |
[2] IQ: |
4 / 3.36 |
[3] ügyesség: |
4 (6) / 0.30 |
[4] egészség: |
4 (6) / 3.60 |
[5] mágia: |
1 / 0.65 |
[6] gyorsaság: |
4 / 0.91 |
[9] Méret/ép: |
52 / 1 |
Min. méret: |
42 |
Barlangméret: |
52 |
|
|
Varázspont: |
15 / 15 |
Képességpont: |
7 / 41% |
Hõsi pont: |
12 (0) |
Tám.bónusz: |
7% |
Véd.bónusz: |
6% |
Galetki erõ: |
122 / 93 |
Hírnév : |
103 |
Jóllakottság: |
197% |
Életkor: |
12
/ 12 |
|
|
Galetki csaták: |
5 (2) |
Galetki gyõzelmek: |
2 (1) |
Torzsz. csaták: |
48 (4) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
43 (4) |
Leölt torzszülött: |
50 (4) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
3 (1) |
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[10] tûzlehelet: |
9 / 2.30 |
[25] bûz: |
9 / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
3 / 0.05 |
[46] csapdaészlelés: |
3 / 0.06 |
[47] zárnyitás: |
3 / 0.15 |
[48] mászás: |
5 / 0.30 |
[64] átokszórás: |
4 (6) / 0.20 |
[66] lopakodás: |
3 (5) / 0.30 |
[67] régészet: |
1 / 0 |
[68] zene: |
3 / 0.05 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
3 / 0 |
[101] szakért.: |
2 / 0.76 |
|
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[15] jégpajzs: |
1 / 0 |
|
|
|
|
MAKRÓID |
1. Makró |
tt 10 |
pv 4 |
p 8755 |
p 8755 |
pv 3 5 8 |
tt |
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 50;
VI erõ:300% ép:25%;
PV 3 5 8;
PSZ 48
66;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #8 (7. épület), #15 (4. épület), #22 (1. épület),
#52 (20. épület).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 díszes fejék (#135) |
|
1 törpe pikkelyvért (#4) |
|
1 öv (#1165) |
* |
1 suhanó csizma (#195) |
Ékszerek, kincsek |
|
180 arany (#1) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
* |
1 a sas kõamulettje (#16046)
|
|
1 szivárvány karkötõ (#139) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 varázskõ (#210) |
|
1 õskõ (#8) |
Fegyverek |
|
1 harci fejsze (#12) |
|
2 kerek kõ (#11) |
Varázsitalok és füvek |
|
1 csótányláb (#25) |
|
1 tûzlehelet itala (#53) |
|
5 winropu moha (#22)
|
|
14 üvegcse (#14) |
|
3 fehér gyógyital (#50) |
|
2 mátekel gomba (#21)
|
|
3 liánvirág (#24) |
|
2 sötét mák (#23) |
|
2 tejfonál (#28) |
|
1 ragálygomba (#26) |
Egyéb kacatok |
|
1 sárga gömb (#136) |
|
1 nordkristály (#146) |
|
1 pirgamit (#152) |
|
2 mandibula (#157) |
|
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ÓRIÁS SKORPIÓ (39. LÉNY) Hatalmas, méregtõl csöpögõ farok, gyilkos ollók:
a kutya méretû óriás skorpióval való harc jó adag hidegvért kíván. Az óriás
skorpiótól még a szint többi torzszülött lakója is viszolyog, hiszen senki
sem szeret olyan helyen élni, ahol sok a féreg és bogár. A kevésbé válogatós
piromádok és rovarevõk számára lehet táplálék.
SZÕRÖS VIKUNYA (103. LÉNY) A szõrös vikunyák, ezek a kutyaszerû, négylábú,
nyomorúságos dögevõk elõmásztak a csatornákból, és megtalálták az utat
a felszínre. Vesztükre, hiszen odakint sokkal kevesebb élelem van, mint
a Hegyben, viszont a vikunyák mégis megélnek valahogy. Ha hinni lehet a
híresztelésnek, hogy az Ellenség mindenfajta életet megsemmisít, amint
jelenlétét tapasztalja, akkor ezek szerint az Ellenség már rég nem járt
a Hegy közelében, mert akkor mit keresnek itt a vikunyák? Persze az is
lehet, hogy a szõrös vikunya kifejlesztett valamilyen képességet, amellyel
elrejtõzhet az Ellenség elõl - a fajok alkalmazkodóképessége néha nem ismer
határokat.
SZIVÁRVÁNY KARKÖTÕ (139. TÁRGY) Egy gyönyörû ezüst karkötõ, amely díszítésének
köszönhetõen a szivárvány minden színében pompázik, ha fény esik rá. Emellett
mágikus képességekkel bír: minden elemi immunitásodat megnöveli eggyel,
amíg viseled.
RAGÁLYGOMBA (26. TÁRGY) A közhiedelem szerint a csúf, pörsenésekkel tarkított
kalapú gombafaj borzalmas ragályokat terjeszt. Igaz vagy nem igaz, a mindenféle
gyanús varázsfõzeteket kotyvasztó boszorkánymesterek úgy keresik, mint
az akasztott ember kötelét. Mindenesetre ha begyûjtöd, óvatosan tapogasd.
[Szükséges varázsital fõzés szint: 3.]