Karakterszám: |
3164 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
11 |
Játékhét: |
29 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
25 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2004. máj. 27. 15h:18' |
A következõ
fordulód táplálható: 2004. máj. 30. |
|
Számládon a zsetonok száma 74 alá esett!
E-mail!
HARRY POTTER KALANDJAI
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
**
1. NAP ** Eljön barlangodba
Õsöreg Dorka, egy szövetségnyi galetki rotyog
a kondérjában. Nagyon ismerõs neked ez a nõ. Felszerelése: fejpánt, bõrpáncél,
kristályamulett. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni.
Bólintasz.
Örömmel fogadod a vendéget, és hogy még jókedvûbb legyen a baráti trécselés,
ennivalóval kínálod. Õ is hozott magával ajándékba néhány finomságot, amit
felajánl neked. Nekiláttok az ételnek. Közben megvitatjátok a szintetek
és a távolabbi régiók híreit. Aztán szóba kerülnek a kalandjaitok, persze
versenyezve dicsekedtek sikereitekrõl. Huh, jól elszaladt az idõ! Õsöreg
Dorka is így látja, mert feláll, és a vacsorát megköszönve, búcsúzik. (+9%
jóllakottság)
**
3. NAP ** Látogatód érkezik, aki
Tank Punk, egy dagadt, szakadt kinézetû,
vörös tarajú punk férfi. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A barlang mögött van
egy igen meredek sziklafal, a tetején egy sziklapárkánnyal. Igencsak képzett
mászónak kell lenni ahhoz, hogy fel tudj oda jutni, méghozzá gyorsan! Fürgén
mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként, Tank Punk csak jócskán
lemaradva érkezik meg.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy pillanatig
tudod csak állni átható tekintetét. Az Õsök tudását õrzi e férfi. (hírneve
20677.) A te szinteden a legnevesebb
Adren Alin, egy szikár, jóképû, lenézõ,
szûk tekintetû, magabiztos, zöld szemû férfi. (hírneve 975.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*feb. 3.* Unicorn-Dragon teljesítette az 1. küldetést, amit a palotában
kapott.
*feb. 3.* Unicorn-Dragon teljesítette a 20. küldetést, amit a
templomban kapott.
*feb. 13.* Shagam gyõzelmet aratott Arandel felett.
*már. 24.* Alex Con Brade egy új varázsitalt talált fel, melynek neve
"hõsiesség itala."
*ápr. 16.* Tóbiás egy új varázsitalt talált fel, melynek
neve "fehér gyógyital."
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*ápr. 5.* Alba Reginát kis híján megölte egy pragmatikus adaptáció.
*ápr.
7.* Dart Mahul rangja a Mágusok Klánjában "bájoló" lett.
*ápr. 13.* Alba
Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Gralnian Matarel felett.
*ápr. 16.* Endyrt legyõzte harcban egy túlfejlett elmanakh.
*ápr. 19.*
Alba Regina és Liana pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen.
*ápr. 20.* Endyr pszionikus párviadalban legyõzte Balszerencsét.
*ápr.
23.* Nemesist majdnem felfalta egy orgling szolga.
*ápr. 28.* Lord Khalel
pszionikus párviadalban legyõzte Ádázt.
*máj. 3.* Alba Regina és Edil
Ves Ybesel Tal Ular pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen.
*máj. 7.* Akadil Tel Kator és Edil Ves Ybesel Tal Ular pszi párbajt vívtak.
Akadil Tel Kator került ki gyõztesen.
A tapasztalat hozza az igazi fejlõdést:
+1 mászás; [0 TVP-t használtál fel,
maradt még 161.]
kno 5 5 |
5. képességre 5 képességpont |
Elköltesz 5 képességpontot a mágia tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a mágia tulajdonságod most már 8!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 161.]
Elmész a szint középpontjában épült boltba. Végigmustrálod a kínálatot:
kemény bõrpáncél (#3) 37 ap, kés (#5) 1 ap, bõrpáncél (#9) 18 ap, kerek
kõ (#11) 1 ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 74 ap, mitulen fû (#20)
37 ap, mátekel gomba (#21) 37 ap, winropu moha (#22) 37 ap, sötét mák (#23)
37 ap, liánvirág (#24) 37 ap, csótányláb (#25) 37 ap, kötél (#128) 18 ap,
rozsdás kard (#131) 11 ap, díszes fejék (#135) 18 ap, lemúr hártya (#161)
5 ap, nohnetár gumó (#212) 18 ap, lelakatolt ládikó (#310) 555 ap, lemezpáncél
(#1000) 92 ap, vas lemezpáncél (#1001) 159 ap, lovagi lemezpáncél (#1002)
237 ap, mellvért (#1045) 64 ap, bõr mellvért (#1046) 115 ap, bronz mellvért
(#1047) 182 ap, pajzs (#1060) 18 ap, kerek pajzs (#1061) 42 ap, görbekard
(#1316) 42 ap, barbár lándzsa (#1331) 42 ap. Eladsz 1 csonttõrt 6 aranyért.
Eladsz 1 kést 1 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]
Veszel 2 mitulen füvet 74 aranyért.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]
kf 1105 |
bekészíted az 1105. tárgyat |
Elhagyod a boltot. Leveszed a díszes fejéket. Felveszed a fejpántot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]
m 1 6 3344 1111 441 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 1,6) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
(M 1,7) Délre mész tovább. Torzszülöttek fészkét pillantod meg. Micsoda
szentségtörés! A te feladatod, hogy megtisztogasd az Õsök Csarnokát. Ellenfeled
egy johhtukul (#4).
*** 1. KÖR *** Megrohamozod a johhtukult. A johhtukul máris elõtted terem!
A johhtukult próbálod megsebezni. Gyalogos lándzsával támadsz.
(12 ép-t
sebeztél). A johhtukul rád támad. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül
fogával. Mellé! Iszonyú szaga benyomással van rád.
(-1 ép.)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a johhtukult. Gyalogos lándzsával támadsz.
(15
ép-t sebeztél). A johhtukul hörögve elterül.
[A csatában összesen 27 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+37%). Elrakod a zsákmányt, ami egy õskõ.
(M 1,8) A folyosó délre visz. Hatodik érzéked jelzi a veszélyt, és a következõ
pillanatban meglátod az oszlopok közt mozgó árnyakat. Ellenfeled egy mélységi
gnóm (#10).
*** 1. KÖR *** A mélységi gnóm elmond egy energiatüske varázslatot.
3 életpontnyit
sebzõdsz. Megközelíted a mélységi gnómot. Megtámadod a mélységi gnómot.
Gyalogos lándzsával támadsz.
(9 ép-t sebeztél). A mélységi gnóm kileheli
lelkét.
[A csatában összesen 9 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+27%). Elrakod a zsákmányt, ami egy kés. Hmm, talán enni kéne. Az ételre
veted magad. (+16% jóllakottság.)
(M 0,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 0,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 1,7) Északra mész. A teremben csak halvány bûz emlékeztet arra, hogy
valaha torzszülöttek laktak itt.
(M 1,6) Óvatosan lépkedsz tovább. Fehér szálú, a sötétséghez szokott növények
növik keresztül-kasul ezt a barlangszobát.
(M 1,5) A következõ terem északra van, így arra mész. A csarnok egy újabb,
kongóan üres termébe lépsz be.
(M 1,4) A folyosó északra tart. Az elhagyatott teremre nyomasztó csend telepszik.
(M 0,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 0,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 1,3) Északi irányba folyatod utadat. Hmm, emlékszel még, itt volt az
egyik próbatétel!
Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik:
+1 jobb mancs szakértelem; [20 TVP-t
használtál fel, maradt még 136.]
tps 25 |
25 TVP spórolása, félrerakása |
Félreteszel, megspórolsz 25 TVP-t késõbbi használatra.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 111.]
ho 1 |
hõsiesség pont használata |
Szükség esetén egy próbánál max. 1 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 111.]
Elhagyod az Õsök Csarnokát.
(451. kaland:) Nincs nehéz dolgod, hogy megtaláld
a nagy vörös szakadékot. Azóta megtudtad, hogy a Nagy Nyelõnek hívják,
számtalan különös mágikus jelenség forrásának. Annál jobb, legalább lesz
egy kis izgalmad! Megkezded a lefelé ereszkedést.
[Mászás próba 4-es
küszöbre: sikeres] Bemászol a narancsszín peremû barlangba.
Hoppá, valami van a levegõben! A másodperc törtrésze alatt reagálsz, amikor
támadás ér. Ellenfeleid 2 tûzféreg (#5).
*** 1. KÖR *** Az 1. tûzféreg közelebb jön, hogy támadhasson. A 2. tûzféreg
feléd rohan. Az 1. tûzféreg irányába mozogsz. Az 1. tûzféreg téged támad.
Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével.
(9
ép-t sebzõdtél). A 2. tûzféreg rád támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ
pillanatban elborít tûzleheletével.
(9 ép-t sebzõdtél). Megtámadod az 1.
tûzférget. Gyalogos lándzsával lesújtasz.
(16 ép-t sebeztél). Az 1. tûzféreg
kileheli lelkét.
*** 2. KÖR *** A 2. tûzféreg rád veti magát. A 2. tûzféreg tüzet lehel rád.
(6 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a 2. tûzférget. Meglengetve a gyalogos lándzsát,
próbálsz lesújtani.
(11 ép-t sebeztél). A 2. tûzféreg halálos sebet kapva
a földre zuhan.
[A csatában összesen 27 sebzést okoztál, és 24 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+47%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami 8 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz
egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+10 életpont.)
Úgy tûnik, hiába fáradtál - nem találsz kincset.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia.
[28 TVP-t használtál fel, maradt még 83.]
ho 3 |
hõsiesség pont használata |
Szükség esetén egy próbánál max. 3 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 83.]
pv 4 8 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is átokszórást javasolsz. Ha te mész portyázni,
harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 83.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. Különösebb cél
nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Elmész egy sziklaperem
mellett, amelyrõl úgy 5 méteres magasságból fehér színû, nyúlánk szálak
sokasága lóg le. Vajon mi lehet odafent? Egybõl furdalni kezd a kíváncsiság.
Lehet, hogy érdemes lenne valamikor közelebbrõl megvizsgálni. Memorizálod
a helyet.
(264. kaland, összköltsége 20 TVP.) Észreveszel 1
winropu mohát.
Szakértõ módon leszeded. Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet.
A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A galetki, aki itt lakik
Dr. Stufi, egy szemüveges nõ. Így üdvözlöd: "Még
a bika alatt is borjút keresnél!" Dr. Stufi csak annyit nyög ki: "Te...
!" Micsoda fényes gyõzelmet arattál! Dr. Stufi dühös pillantást vet rád.
(+22% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 83.]
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. Módszeresen
kutatsz más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ
ellenfelet... Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A zászlócska
egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Odabent fogad
Tamilla Deen, egy vidáman ugrándozó, aranyfürtös kicsi lány.
A mama kedvence ez a picuri nõ. Elsõ mondatod: "Hallom, úgy iszol, mint
a csap." Tamilla Deen nagy levegõt vesz, de csak nyögdösni tud kétségbeesésében.
Ez az, nyertél! Ellenfeled alig észrevehetõen bólint. (+22% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 73.]
Készenléti állapotodat ellenõrzöd, majd elindulsz. Módszeresen kutatsz más
galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ ellenfelet...
Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással
fogjátok magatokat mulattatni.
A barlang lakója
Harry, a Porter, egy hosszúszárú Boss bakancsot és rövidrevágott
leánykaruhát viselõ férfi. Tárgyai: bõrpáncél. Köszönés helyett ezt kiáltod:
"Te ocsmány féreg!" Harry, a Porter szóhoz sem tud jutni megdöbbenésében.
Ezt megkapta! Végül hangos sóhajjal elismeri, hogy legyõzted. (+22% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 63.]
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. A közelben van egy kolónia, amelyben
sok új lakó talált szállást. Ha egy kis szerencséd van, könnyen találsz
arrafelé ellenfelet. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt
sötét mák
nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó
barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Vendéglátód
Õsöreg Dorka, egy szövetségnyi galetki rotyog a kondérjában.
Nagyon ismerõs neked ez a nõ. A következõket látod nála: fejpánt, bõrpáncél,
kristályamulett. Üdvözlõ mondatod: "A szagod után is megtalálni a barlangodat."
Õsöreg Dorka nagy levegõt vesz, de csak nyögdösni tud kétségbeesésében.
Végül mérgesen elismeri, hogy te nyertél. (+22% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 53.]
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés
céljából. Büszkén lépkedsz, tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat
a nyomorúságos vájatokban. Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. A zászlócska
egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A galetki, aki itt lakik
Shagam, egy barbár testalkatú, fekete hajú, borostyánsárga
szemû, kék bõrû férfi. Végignézed a felszerelését: bronzmedál, pajzs, csizma,
kristályamulett, az élet halotti maszkja. Köszönés helyett ezt kiáltod:
"Te ocsmány féreg!" Dühösen kiabálja vissza: "Úgy állsz ott, mint akinek
gyökeret vert a lába!" Jól odamondasz neki: "Csak küszködsz a szavakkal,
mint gyerek a hetedik gombóccal." Dühösen kiabálja vissza: "Arra sem vagy
képes, hogy harmadik fület növessz!" A fenébe, hirtelenjében nem tudsz
visszavágni! Megadóan sóhajtasz: vesztettél. Ellenfeled lélekenergiát kap.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 43.]
pv 5 3 4 8 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni
egyet. Ha ez nem megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha
vendéglátódnak ehhez nincs kedve, átokszórást javasolsz. Ha te mész portyázni,
harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 43.]
kno 5 8 |
5. képességre 8 képességpont |
Elköltesz 6 képességpontot a mágia tulajdonságod növelésére.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 43.]
tpf 25 |
25 TVP felszabadítása |
Felszabadítasz 25 TVP-t a korábban félrerakottból. [-25 TVP-t használtál
fel, maradt még 68.]
(13. kaland:) Megkeresed a pályát, ahol Arcana fogad. Kedvesen rádmosolyog,
majd magához hív.
- Az elsõ próba a mágikus felkészültségedet teszteli.
Varázsolni ugyan még nem tudsz, de valamekkora mágikus kisugárzása mindenkinek
van. Egy mágiafalótól elvárjuk, hogy neki erõsebb legyen, mint másoknak.
Itt ez a készülék, egyszerûen bedugod a fejed, és megméri a kisugárzást.
Sajnos nem mûködik teljesen jól, és ha a mért kisugárzás nem ér el egy
bizonyos alapértéket, akkor a készülék bizonyos fájdalmat okozhat neked.
Kezedbe veszed ezt a mágikus valamit. Leginkább egy sisakra hasonlít. Felrakod
a fejedre.
[Mágia próba 6-os küszöbre: sikeres] Olyan érzésed támad,
mintha tûkkel szurkálnák az agyadat. Ezek a tûk nem acélból vannak, hanem
valamifajta furcsa mágikus sugarak. Fáj, ahogy az agyadhoz érnek. Erõsen
koncentrálsz, és megpróbálod távol tartani õket magadtól. Érzed, hogy valamifajta
védelem veszi körül az agyad, és a tûk már hiába próbálkoznak, nem tudnak
több fájdalmat okozni. Arcana leveszi rólad a sisakot.
- Jól van, nagyon
ügyes voltál. Még nagy varázsló lehet belõled. Arcana egy kis lezárt ajtajú
épülethez megy, Te követed.
- Az ajtó mögött egy szörny vár rád. Ha legyõzöd,
Tiéd a baráti körünk ajándéka. - Köszönöm Arcana, de inkább a hátsó ajtót
próbálom meg. - Megkerülöd a házat, és berúgod az ajtót. Ellenfeled egy
mélységi gnóm (#10).
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a mélységi gnóm létrehoz egy
energiatüske varázslatot.
Sebzõdsz 4 ép-t. A mélységi gnóm felé mozogsz,
hogy megtámadhasd. Megtámadod a mélységi gnómot. Gyalogos lándzsával lesújtasz.
(10 ép-t sebeztél). A mélységi gnóm hörögve elterül.
[A csatában összesen 10 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+27%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Viszed, ami mozdítható: egy kés. A küzdelemben megéheztél. Tömni kezded
magadba a finomságokat. (+16% jóllakottság.) A gyõztesek mosolyával jösz
ki a házból. Arcana gratulál:
- Bravó, nagyon jó! Íme a jutalmad - ezzel
átnyújt egy erszényt, benne 50 arannyal. Mintha ez nem lenne elég, egy
zöld fémpántot rak a fejedre. Furcsa bizsergést érzel, és amikor Arcana
leveszi a fejedrõl a pántot, érzed, hogy mágikus érzékelésed alaposan kitágult!
(+1 mágia, +5 max.vp.) Örömmel búcsúzol el tanítódtól. (+1 képességpont.)
(+1 hõsiesség pont.) [20 TVP-t használtál fel, maradt még 48.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +4 galetki
erõt és +22 hírnevet kaptál. A kör során összesen 73 sebzést okoztál, és
32 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
3 képességpontot
kapsz. Errõl a fordulóról 48 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt,
amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
210 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Harry Potter, egy alacsony növésû, barna hajú, homlokán villám
alakú sebhelyet viselõ férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint (1.
szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Ez a 11. fordulód.
|
[1] erõ: |
3 / 0.35 |
[2] IQ: |
5 / 2.50 |
[3] ügyesség: |
3 / 0.25 |
[4] egészség: |
4 / 2.35 |
[5] mágia: |
9 / 6.80 |
[6] gyorsaság: |
4 (3) / 0.55 |
[9] Méret/ép: |
42 / 20 |
Min. méret: |
32 |
Barlangméret: |
43 |
|
|
Varázspont: |
56 / 38 |
Képességpont: |
5 / 11% |
Hõsi pont: |
5 (3) |
Tám.bónusz: |
3% |
Véd.bónusz: |
5% |
Galetki erõ: |
99 / 65 |
Hírnév : |
243 |
Jóllakottság: |
200% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
4 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
0 (0) |
Torzsz. csaták: |
36 (4) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
23 (4) |
Leölt torzszülött: |
30 (5) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
0 (0) |
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[16] tüskés bõr: |
4 / 0 |
[18] tûzimmunitás: |
1 / 0 |
[21] elkt.immunitás: |
1 / 0 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[48] mászás: |
3 / 0.27 |
[54] kereskedelem: |
6 / 1.27 |
[57] gyógynövények: |
2 / 0.51 |
[64] átokszórás: |
3 (5) / 1.20 |
[66] lopakodás: |
3 / 0.95 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb mancs |
[100] méret: |
2 / 0 |
[101] szakért.: |
4 / 0.24 |
|
|
gyalogos
lándzsa |
MAKRÓID |
|
2. Makró |
gy 30 2 13 |
vd |
vd |
gy 50 6 25 |
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 50 6 25;
VI erõ:120% ép:20%;
PV 5 3 4 8;
PSZ 54 66 48;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #264 (11. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a yeti utazóköpenye (#26336) |
|
1 díszes fejék (#135) |
* |
1 fejpánt
(#1105) |
Ékszerek, kincsek |
|
58 arany (#1) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 kötél (#128) |
|
1 õskõ (#8) |
Fegyverek |
* |
1 gyalogos lándzsa (#1332) |
|
2 kés (#5) |
Varázsitalok és füvek |
|
5 csótányláb (#25) |
|
1 fehér gyógyital (#50) |
|
4 liánvirág (#24) |
|
3 mitulen fû (#20) |
|
7 sötét mák (#23) |
|
5 winropu moha (#22) |
|
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |