Karakterszám: |
2136 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
11 |
Játékhét: |
11 |
E
forduló ára: |
23 zs. |
Maradék zseton: |
34 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2000. feb. 7. 15h:09' |
A következõ
fordulód táplálható: 2000. feb. 10. |
|
|
E-mail!
VIGYORI KALANDJAI
Pihenésed alatt a következõ történt:
**
4. NAP ** Ó, a fenébe! Amíg pihentél, valaki csendben ellopott tõled
1 liánvirágot. Valami igazán jó csapdára lenne szükség.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Qualt'zar az Akkult, egy erõs,
éjfekete szõrzetû, ruganyos testû, farkas fejû, nyugodt tekintetû férfi.
(hírneve 299.) A te szinteden a legnevesebb
Jégkirálynõ, egy hófehérbõrû,
fekete hajú és kékszemû. A levegõ mintha lehûlne körülötte. Szép nõ. (hírneve
256.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*feb. 7.* Mighty új végtagot növesztett!
*feb. 7.* Syejjcc lett az aréna
bajnoka.
*feb. 7.* Torz Talbot teljesítette a 16. küldetést, amit a palotában
kapott.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 164.]
Barátságosság beállítása: Tolvajok Klánjának tagjaira. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 164.]
Felkeresed a szint vegyesboltját. Amíg sorra kerülsz, végignézed a kirakott
árukat, és gondolatban hozzáteszed az árat, amit ki tudnál alkudni: kemény
bõrpáncél (#3) 46 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél
(#9) 23 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, üvegcse (#14) 4 ap, mandolin (#19) 92
ap, csótányláb (#25) 11 ap, gyilkos boróka (#27) 11 ap, kötél (#128) 23
ap, díszes rézkulcs (#129) 11 ap, rozsdás kard (#131) 13 ap, díszes fejék
(#135) 23 ap, nordkristály (#146) 13 ap, pirgamit (#152) 18 ap, mandibula
(#157) 9 ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, nohnetár gumó (#212) 23 ap, lemezpáncél
(#1000) 115 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 190 ap, pikkelyvért (#1015)
46 ap, öv (#1165) 6 ap, csatos öv (#1166) 9 ap, sárga öv (#1167) 11 ap,
nyaklánc (#1180) 18 ap, sárgaréz nyaklánc (#1181) 23 ap, ezüst nyaklánc
(#1182) 29 ap, amulett (#1195) 11 ap, amulett (#1196) 13 ap, csontamulett
(#1197) 18 ap, szimbólum (#1210) 18 ap, karikaszimbólum (#1211) 23 ap,
gyûrû (#1225) 11 ap, márványgyûrû (#1226) 13 ap, malachitgyûrû (#1227)
18 ap, malachit karkötõ (#1241) 13 ap, fülbevaló (#1255) 6 ap, csepp fülbevaló
(#1256) 9 ap, ezüst fülbevaló (#1257) 11 ap, barbár lándzsa (#1331) 29
ap. Sajnos 1316. tárgy jelenleg nincs a boltban. [5 TVP-t használtál fel,
maradt még 159.]
kf 1316 100 |
bekészíted az 1316. tárgyat |
Hazamész a boltból. Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnálom,
de nincs a birtokodban az a tárgy. [0 TVP-t használtál fel, maradt még
159.]
bb 17 17 |
több épület meglátogatása |
[be 17:] Elmész a Tolvajok Klánjának épületébe. [Fizess a Klánnak 100 aranyat.]
Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz
egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 1.)
Most olyasmit kérünk tõled, amit a világon a legkönnyebb lesz neked teljesíteni:
lopját öt alkalommal sikeresen!
[be 17:] Ellátogatsz a Tolvajok Klánjának épületébe. [10 TVP-t használtál
fel, maradt még 149.]
k 220 21 215 |
kaland elvállalása |
(220. kaland:) Felkeresed a védett és rejtett tanyát. Megkerülve a gombatenyészetet,
odalépsz a bejárathoz, félrehajtod az indákat és belépsz. Egy terembe
érkezel, melynek közepén egy fehér oszlopot látsz, rajta felirattal. Elolvasod.
Egy találós kérdés!
[IQ próba 5-ös küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres]
Rövid gondolkodás után megfejted, és hangosan ki is mondod a megoldást.
A szemközti fal dübörögve elhúzódik, egy folyosót tárva fel! Kutatni kezdesz,
próba szerencse alapon. Sikerrel: 22 arany. A küldetést sikeresen végrehajtottad.
Jutalmad 1 hõsiesség pont.
(21. kaland:) Egy kis közösségi munka soha nem volt ellenedre, örömmel segítesz
a templomot rendbehozni. A kõmûvesek egy rövid fejtágítót tartanak, és
már készen is állsz egy kis munkára. Az állványzat roppant bizonytalan,
nagy figyelmet kíván, hogy eljuss a kívánt helyre.
[Mászás próba 6-os
küszöbre: sikeres] Kapaszkodás közben egy-egy pillantást vetsz a már felújított
részekre, de nem hagyod, hogy teljesen elvonják a figyelmed. Megérkezel
az állvány tetejére. Megfordulsz a csarnok közepe felé. Hamar megtalálod
azt a plafonból kiálló karikát, ahova azt a kampós kötelet kell rögzítened,
amit lent kaptál. Csak azt felejtették el közölni, hogy ez vagy 15 lábnyira
van az álványtól. Más megoldás nincs, megpróbálod a kampót beledobni a
karikába.
[Ügyesség próba 8-as küszöbre: sikeres] Az elsõ dobás túl
rövidre sikerül. A második is. A harmadik eltalálja a karika szélét, de
lepattan a kampó. A negyedik viszont tökéletes, a kampó szépen belecsusszan
a helyére. A kötél másik végét a falban levõ karikához rögzíted. Most jön
a neheze: a kötélen fel kell mászni a plafonhoz, és a kis kalapáccsal teljesen
le kell verni a már omladozó vakolatot.
[Mászás próba 7-es küszöbre:
sikertelen] Megkapaszkodsz a kötélben, és megindulsz a plafon felé. Amikor
kinyújtott kézzel már eléred, lentrõl felszólnak, hogy innentõl kezdve
kezdd el a munkát. Egyik kezeddel próbálsz kapaszkodni, a másikkal verni
a vakolatot. Nem sikerült. Zuhanás közben arra gondolsz, hogy remélhetõleg
nem az ilyen esetek miatt kiszórt rongyok mellé esel. Ezt legalább sikerült
elérned, nem töröd össze magad teljesen.
(215. kaland:) Megkeresed a neborhaud-fát. Szerencsére még nem vágták ki!
A pórusos törzsbõl alul sajnos kevesebb ág áll ki, nem lesz könnyû feladat
megmászni. Többszörösen biztosítva magadat, mászol fölfelé.
[Mászás próba
5-ös küszöbre: sikeres] Fáradságosan ugyan, de feljutottál a fa koronájába.
Körülnézel, és megérzed az idegen jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül
a támadás a következõ percben. Ellenfeleid 2 förtelemféreg (#27).
[ld.
enc.]
Semmi esélyed sem lenne! Inkább menekülsz. A küldetéssel kudarcot vallottál
(próbálkozhatsz vele késõbb újra). [40 TVP-t használtál fel, maradt még
109.]
be 4 59 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy szárnyas, rücskös bõrû
orrszarvúlény röfögve érdeklõdik, hogy mire lenne szükséged. Megmondod,
hogy
a vezetõkészség képességet szeretnéd itt megtanulni. Az ajtónálló
elmagyarázza, hová kell menned. Az akadémia egyik mestere, egy szõrös-bozontos
négykarú lény tanít. Odafigyelsz mindenre, de persze a mágikus hókuszpókuszokat
te sem tudod követni. A kimerítõ lecke végén az oktató gratulál: megszerezted
az új szakértelmet! (-5 képességpont.) [20 TVP-t használtál fel, maradt
még 89.]
kno 59 1 |
59. képességre 1 képességpont |
Elköltesz 1 képességpontot a vezetõkészség szakértelmed növelésére. A sok
gyakorlás meghozta eredményét, a vezetõkészség szakértelmed 2. szintre
nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 89.]
ism 7 |
a következõ parancs ismétlése 7 alkalommal |
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. A kolónia egy olyan
szegletét keresed fel, ahol nagyon sok barlang van, így könnyû lesz választani.
Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy
elcsenj valamit az odabent lakótól. Ellenõrzöd, hogy nincs-e csapda. A
kutatásod eredménytelen. Irány befelé!
Csendben osonsz be. Itt szunyál a tulaj,
Vidámhalál, egy magas, körszakállas,
tekintélyt sugárzó férfi. Végignézed a felszerelését: díszes fejék. A következõ
pillanatban az alvást színlelõ figura rád ront. Egymásra vicsorogtok, majd
a harcba vetitek magatokat.
*** 1. KÖR *** Vidámhalál feléd rohan. Vidámhalál irányába mozogsz. Vidámhalál
rád veti magát. Benyom neked jobb mancsával.
(16 ép-t sebzõdtél). Támadod
Vidámhalált. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod
tûzleheleteddel.
(15 ép-t sebeztél). Vidámhalál regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Megtámadod Vidámhalált. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(14 ép-t
sebeztél). Vidámhalál rád támad. Odacsap neked jobb mancsával. Hátraugrasz
a támadás elõl. Vidámhalál regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Vidámhalált próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és tüzet
lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(12 ép-t sebeztél). Vidámhalál
rád veti magát. Megpróbál benyomni neked jobb mancsával. Kacagsz a nevetséges
próbálkozáson. Vidámhalál regenerálódik.
*** 4. KÖR *** Vidámhalál rád veti magát. Benyom neked jobb mancsával.
(14
ép-t sebzõdtél). Vidámhalált próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(10 ép-t sebeztél). Vidámhalál regenerálódik.
[A csatában összesen 51 sebzést okoztál, és 30 sebzést kaptál.] Huh, nem
bírtok egymással! Az eredmény döntetlen. Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt,
visszavonulsz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 89.]
Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne egy kis csetepaté. Keresgélni
kezdesz a legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon? Hihetetlen
dolgot látsz: egy miniatûr, fémes felületû várkastély van elõtted! Persze
miniatûr létére még így is jóval nagyobb beltere lehet, mint bármelyik
galetkibarlangnak. Vajon ki építette? Mi célt szolgál? Találsz egy bájos
kis felvonóhidas kaput. Talán körül kéne nézni odabent! Hirtelen rossz
elõérzeted támad...
(351. kaland, összköltsége 30 TVP.) Némi válogatás
után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. Megpróbálkozol azzal,
hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Mielõtt belépnél, megvizsgálod
a bejáratot, nincs-e csapda. Nem találsz. Akkor biztos nincs is. Továbbmész.
Aludni látszik a lakó,
Piromaca, egy szöszi szõrcsomókkal és cuki dudorokkal
ékesített, elbûvölõen nyálkás nõ. Tárgyai: márványgyûrû, sisak, a szellemek
karikaszimbóluma. Csendben elteszel 1 drágakövet. Még mindig nem ébredt
fel! Gyorsan távozol. Persze némi elemózsiát is loptál magadnak. (+6% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 84.]
Tökéletes kondícióban érzed magad egy kis lazító portyához. Különösebb cél
nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Némi válogatás
után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. Megpróbálkozol azzal,
hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Elõször megnézed, nincs-e csapda.
A kutatásod eredménytelen. Magabiztosan elõrelépsz.
Aludni látszik a lakó,
Dög Keselyû, egy vékony, magas, zöld bõrû, sárga
szemû, pikkelyes férfi. Csendben elteszel 18 aranyat. Még mindig nem ébredt
fel! Gyorsan távozol. Mintha ez még nem lenne elég, némi kaját is sikerült
csórni! (+5% jóllakottság.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 79.]
Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne egy kis csetepaté. A
barlangokat, amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva
a bejáratokat. Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Találomra kiválasztasz
egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj
valamit az odabent lakótól. Óvatosan körbenézel, nincs-e valamilyen csapda.
Nem találsz. Akkor biztos nincs is. Továbbnyomulsz.
Aludni látszik a lakó,
Razio, egy vállig érõ hollófekete hajú, méregzöld
szemû, körszakállas, ébenfekete bõrû férfi. Viselt tárgyai: kristályamulett,
mellvért, utazóköpeny, a lich díszes fejpántja, ezüst nyaklánc, Xantin
bõröve. Elpakolsz 1 ragálygombát, aztán már távozol is a zsákmánnyal. Mintha
ez még nem lenne elég, némi kaját is sikerült csórni! (+6% jóllakottság.)
[ld. enc.] [5 TVP-t használtál fel, maradt még 74.]
Portyázásra indulsz a szomszédos barlangok irányában. Nincs más dolgod,
mint végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok
után nézelõdni. Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz
jutni. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Ellenõrzöd,
hogy nincs-e csapda. Nocsak, mit találtál! Lehajolva, elkerülöd a csapdát.
Békésen szuszog a sarokban a barlang lakója,
Eryk, egy pattogzó bõrû, barna
ágyékkötõt viselõ férfi. Tárgyai: díszes fejék, köntös, bõrpáncél, kristályamulett.
Elteszel 1 winropu mohát, és kimész ugyanolyan csendben, ahogy jöttél.
Mintha ez még nem lenne elég, némi kaját is sikerült csórni! (+9% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 69.]
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. A barlangokat,
amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat.
Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Némi válogatás után elégedetten
indulsz meg az egyik nyílás felé. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit
az odabent lakótól. Ellenõrzöd, hogy nincs-e csapda. Nincs csapda, vagy
legalábbis nem találsz. Átléped a küszöböt.
Lábujjhegyen osonsz be, a barlangban békésen alszik a tulajdonos,
Harley-Davidson,
egy legendásan nagy szájú, zöld hajú, vörös szemû, hatalmas testû, vasgyúró
férfi. A Katonák klánjának zöldfülû rangú tagja. Felszerelése: kristályamulett,
lemezpáncél, köntös, sárgaréz nyaklánc, maszk. Megcsikordul egy kõ a lábad
alatt. A galetki felkapja a fejét. Küzdened kell! Gigászi küzdelem kezdõdik.
*** 1. KÖR *** Megrohamozod Harley-Davidsont. Harley-Davidson máris elõtted
terem! Támadod Harley-Davidsont. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet
elborítják a lángnyelvek.
(14 ép-t sebeztél). Harley-Davidson téged támad.
Feléd üt jobb mancsával. Félrehajoltál. Harley-Davidson regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Megtámadod Harley-Davidsont. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(13 ép-t sebeztél). Harley-Davidson téged támad. Lesújt rád jobb mancsával.
(12 ép-t sebzõdtél). Harley-Davidson regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Támadod Harley-Davidsont. Nagy levegõt veszel, és a következõ
pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(12 ép-t sebeztél). Harley-Davidson
rád veti magát. Megpróbál benyomni neked jobb mancsával.
(14 ép-t sebzõdtél).
Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 39 sebzést okoztál, és 26 sebzést kaptál.] Ebben a
csatában alulmaradtál. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg
elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. [-5 TVP.] Visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod,
hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+21 életpont.) [31 TVP-t
használtál fel, maradt még 38.]
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. A telep egy távolabbi
részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket
látsz valamelyik barlangon. Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel
indulsz az egyik nyílás felé. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit
az odabent lakótól. Csapda után kutatsz. Megkönnyebbülsz, nincs semmi.
Átléped a küszöböt.
Talán szerencséd van - épp szundikál a lakó,
Aaron Boone, a Rontó, egy szúrósszemû,
karján "Bûn az Élet" tetoválást viselõ, vereskezû mészáros férfi. A következõket
látod nála: átlátszó köntös, szimbólum, kristályamulett, könnyû láncing,
a tolvaj barbár lándzsája, bronzmedál, díszes fejék, az egyensúly gyûrûje.
Zsebre raksz 1 nordkristályt. Még mindig alszik! Kisuhansz a barlangból.
Természetes, hogy az áldozat kajatartalékából is lenyúltál valamennyit.
(+8% jóllakottság.) Sikeresen végrehajtottad az 1-es klánküldetést! [5
TVP-t használtál fel, maradt még 33.]
m 6 11 1111 2222 4444 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 6,11) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél! Elsétálsz a fenséges
Csarnokig.
(M 6,10) A folyosó északra tart. A terem, ahová belépsz, nagyon magas, de
nincs benne semmi érdekes.
(M 6,9) Északra mész. A barlangszobában találsz egy nagy vasalt ládát. Úrrá
lesz rajtad a kíváncsiság. A hatalmas lakatot a zárnyitó készlettel próbálod
kinyitni.
[Zárnyitás próba 5-ös küszöbre: sikertelen] Hah, egy zár nem
fog kifogni rajtad. Hozzálátsz, hogy erõvel szétszedd a ládát. Valamiféle
csapdát aktiválhattál, mert a láda szétdurran, persze minden tárgy odavész.
(-7 életerõ.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket
veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+13 életpont.)
(M 6,8) Mindenfelé figyelve, tovább indulsz északra. Hûs, páradús levegõ
csapja meg az arcodat, és a következõ pillanatban egy kis barlangtavat
pillantasz meg. Óvatosan kortyolsz a hideg vízbõl. Azonnal érzed a hatást!
(sebzõdsz 5 ép-t.)
(M 6,7) Irány észak! A következõ helyszínen nincs semmi érdekes.
(M 7,7) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 7,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 7,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 7,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,7) Nyugat felé sétálsz a misztikus Csarnokban. Egy szögletes testalkatú,
csillogó ezüst testû galetki lép eléd. Kurtán közli, hogy itt csak az mehet
tovább, aki arra alkalmasnak bizonyul. Magabiztosan elmosolyodsz, várod
a feladatot. A galetki megmutatja a jól képzett akadálypályát, amelyen
át kell jutnod. Tüskés fal, karókkal teli vermek, van itt minden, ami szem-szájnak
ingere!
[Ügyesség próba 5-ös küszöbre: sikeres] - Ügyes, nagyon ügyes!
- gratulál mosolyogva az akadályvezetõ.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához. [30
TVP-t használtál fel, maradt még 3.]
Elhagyod a labirintust. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Ebben a körben +2 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 90 sebzést
okoztál, és 68 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 3 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
165 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Vigyori, egy mocskos, sunyi, ferdehátú, állandóan vigyorgó
nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: zöldvérû.
Ez a 11. fordulód.
|
[1] erõ: |
3 / 0.35 |
[2] IQ: |
3 / 1.10 |
[3] ügyesség: |
6 / 1.30 |
[4] egészség: |
4 / 0.68 |
[5] mágia: |
3 / 1.51 |
[6] gyorsaság: |
3 / 0.32 |
[9] Méret/ép: |
52 / 23 |
Min. méret: |
37 |
Barlangméret: |
52 |
|
|
Varázspont: |
25 / 25 |
Képességpont: |
6 / 3% |
Hõsi pont: |
6 (1) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
9% |
Galetki erõ: |
108 / 95 |
Hírnév : |
47 |
Jóllakottság: |
200% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
15 (2) |
Galetki gyõzelmek: |
2 (0) |
Torzsz. csaták: |
50 (0) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
39 (0) |
Leölt torzszülött: |
40 (0) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
12 (1) |
|
A Tolvajok Klánjának (#17) tagja vagy.
Rangod: besurranó (2)
Speciális
képességeid:
+1 lopás, +1 lopakodás, +1 csapdaészlelés, +1 mászás.
Aktív
Klánküldetéseid:
1.) Lopjál sikeresen öt alkalommal! [ok] 2.) Érj el 10-es
ügyességet! 3.) Hajtsd végre a 43-as Klánkalandot (KK 43)! (összesen 20
TVP-t igényel) |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[10] tûzlehelet: |
9 / 1.61 |
[17] vastag bõr: |
3 / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[46] csapdaészlelés: |
4 (5) / 2.27 |
[48] mászás: |
3 (4) / 0.70 |
[59] vezetõkészség: |
2 / 0 |
[62] lopás: |
8 (9) / 5.90 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb csáp |
[100] méret: |
4 / 0 |
[101] szakért.: |
1 / 0.64 |
|
|
MAKRÓID |
1. Makró |
pv 3 5 2 1 |
p |
p |
p |
pv 6 3 5 2 1 |
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 40;
VI erõ:80% ép:35%;
PV 6 3 5 2 1;
PSZ
46 62;
BA 17;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (3. épület), #7 (7. épület), #11 (4. épület),
#21 (9. épület), #51 (20. épület), #351 (11. forduló), #227 (10. forduló),
#302 (10. forduló), #215 (10. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 díszes fejék (#135) |
* |
1 bõrpáncél (#9) |
Ékszerek, kincsek |
|
161 arany (#1) |
|
3 drágakõ (#2) |
|
1 nyaklánc (#1180) |
Felszerelés |
|
1 kötél (#128) |
Fegyverek |
|
3 kés (#5) |
Varázsitalok és füvek |
|
5 csótányláb (#25) |
|
4 mitulen fû (#20) |
|
1 liánvirág (#24) |
|
4 mátekel gomba (#21) |
|
2 winropu moha (#22) |
|
4 sötét mák (#23) |
|
1 ragálygomba (#26) |
Egyéb kacatok |
|
3 nordkristály (#146) |
|
3 lemúr hártya (#161) |
|
2 nohnetár gumó (#212)
|
|
1 õsi relikvia (#17) |
|
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
FÖRTELEMFÉREG (27. LÉNY) A förtelemféreg egyike a mélység legvisszataszítóbb
és leggusztustalanabb teremtményeinek. Ezzel csak a zöldvérûek és a puhatestûek
véleménye ellentétes, õk állítólag finom levest fõznek belõle. A förtelemféreg
kegyetlen bûzaurát gerjeszt maga körül, és ha még ez nem lenne elég, halálakor
teste felrobban, beszennyezve környezetét. A förtelemféreggel csak akkor
harcolj, ha nagyon muszáj.
RAGÁLYGOMBA (26. TÁRGY) A közhiedelem szerint a csúf, pörsenésekkel tarkított
kalapú gombafaj borzalmas ragályokat terjeszt. Igaz vagy nem igaz, a mindenféle
gyanús varázsfõzeteket kotyvasztó boszorkánymesterek úgy keresik, mint
az akasztott ember kötelét. Mindenesetre ha begyûjtöd, óvatosan tapogasd.
[Szükséges varázsital fõzés szint: 3.]