108. forduló, 110. forduló, Ssyn Do'rahel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. máj. 10. 12h:18'
EZ A 196. JÁTÉKHETED, 109. FORDULÓD
197. játékheted kezdete: máj. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 15 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5286
SZÁMLA : XXXX

SSYN DO'RAHEL KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [96,51] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+13 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+21 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+11 tudatpont.)

p 64 használod a 64. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 250.]

v 1 999 elmormolod az 1. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 245.]

m 5 2 2 mozogsz délnyugatra, keletre, keletre
[95,52] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sóhajtó dorony. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 10 életpontot sebeztél. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Rövid karddal megvágod a sóhajtó dorony bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sóhajtó dorony összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély kutat. Észreveszel egy álomvirágot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Találsz egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. A kút mélyén félhomály honol. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 5 sünmedve tüskét. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [96,52] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy manaelementál. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Meglengetve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Mandibulakaszával néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvagdalod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy grok-képződményt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledőt. Csak egy pszi elementál. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával kilukasztod a pszi elementál bal oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a pszi elementál párolgó héját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi elementál lecsap a bal karodra. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával alaposan megvágod a pszi elementál bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a pszi elementál farkát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi elementál csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [97,52] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Utad során felfedezel egy amniosz-fát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Söröskorsó Artur lábát masszírozza. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy megsebesített élőholt quwarg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi hatás! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Úgy döntesz, ebből elég volt. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy szürke rinocérosz. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szürke rinocérosz jobb első lábát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a szürke rinocérosz. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz meglök a szarvával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a szürke rinocérosz. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rinóbőr. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [50 pontot használtál fel, van még 195.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
[98,52] A sík vidéket bozótos váltja fel. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Felismered a közeledőt. Csak egy pókvadász. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával kilukasztod a pókvadász nyúlánk szívókáját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a pókvadász nyúlánk szívókáját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A pókvadász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy oltárt. Elenios hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy manaelementál. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával kissé megkarcolgatod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvagdalod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). Mandibulakaszával néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [99,53] A bozótost ritka erdő váltja fel. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Felismered a közeledőt. Csak egy manaelementál. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 13 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). Mandibulakaszával kissé megkarcolgatod a manaelementál testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Látsz egy álomvirágot. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bandita. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 8 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káosz szava varázslatot lő rád. 74 életpontot vesztettél. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a bandita fejét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a bandita bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Méreg folyik a sebbe. A méreg gyenge - csak 8 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst karkötő, ezenkívül 1 orgyilkos tőr. Szereztél 13 aranyat. 740 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 109, gyógyulás: 0, összesen: -109 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 58 életpontot! Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 171.]

tim 120 titkosírás megfejtése 120 pontért
Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Hét parancsnok mögött szolga, Hűség, kényszer toborzója
Szűken méri mondandóját, Néha elhallgatja titkát
Álmod szárnyra kaphat nála, Fizetséged örök hála.
Elővéve minden tudásodat, nekilátsz, hogy megkeresd a megoldást. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). HURRÁ! Megvan a megoldás (de nem kötöd a saját orrodra). Hangosan kimondod a szót. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Hohó, felzümmög a szörnygenerátor, és máris egy ocsmány massza pattan eléd! Úristen, micsoda perverz állat tervezte ezt a szörnygenerátort! Sikoltozva menekülsz a kúpból. (Ez a massza képes szintet szívni.) [120 pontot használtál fel, van még 51.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[100,53] Az erdőt síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy manaelementál közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Mandibulakaszával néhányszor meglegyinted a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 290, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy gyilkos sallank. Itt csata lesz.

Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a gyilkos sallank izmos hátát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a gyilkos sallank bal vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a gyilkos sallank meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gyilkos sallank száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Friss elf nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [101,53] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ezt az észak-déli irányú dombvonulatot Rin tarajának nevezik. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Találsz egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 45 pontot kell rákölteni.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Úgy gondolod, hogy a közeledő mélységi grittang nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a mélységi grittang testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mélységi grittang, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [102,53] Amerre csak a szem ellát, dombok.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 15.]

ef 1 505 energia fejlesztése 1
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-1 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [7 pontot használtál fel, van még 8.]

ef 70 512 energia fejlesztése 70
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-1 TU.] [7 pontot használtál fel, van még 1.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 250 pontot. A következő körben tehát 251 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATFORRÁS (505. TUDATI KÉPESSÉG)
A tudati entitás legyőzése felbátorított, és magabiztossá tett titeket. Már olyan helyekre is elmerészkedtek a mindennapi tudati meditációtok során, ahová eddig - merő óvatosságból - inkább nem mentetek. Hamar rájössz majd, hogy amit eddig ismertél a kasztroplanáris síkból, az csak egy picinyke zuga volt ennek a fura, szinte felfoghatatlan dimenziónak. Vannak itt például furcsa szellemlények, gondolatfoszlányokból, érzelmekből képződött entitások, amelyek rád ugyan nem veszélyesek, de csodálatosan szépek, vagy épp fordítva, kimondhatatlanul rondák. Akadnak itt olyan jelenségek, amiket leginkább a ghallai időjáráshoz lehetne hasonlítani. Ezek néha viharként tombolnak, máskor pedig kellemesen bizsergetik az idetévedt látogatót. No, és persze vannak elképesztő képződmények, amiket gyorsan feltérképezhetsz, és kiismerhetsz, ha szánsz rá egy kis időt. Az egyik legismertebb ilyen kasztro-képződmény a tudatforrás. Nagyon sok van belőle, szinte bárhol megtalálható. Leginkább talán a Sötét Világ gejzíreihez hasonlatos, de ugyanúgy hajaz egy gusztustalan, épp felfakadó keléshez is. Időről-időre sűrű masszaként buggyan fel belőle a nyers tudati energia, ami aztán szétoszlik a környezetben. Ha ügyes vagy, némi koncentrálás árán könnyedén szipolyozhatsz ebből az energiából, ezáltal erősítve fel a tudatpont regenerációdat. (Ha kifejlesztitek ezt a képességet, a kör elején kapott tudatpont regeneráció alapját már nem a maxTU/7, hanem a maxTU/6 képletből számítjuk. Ha már rendelkezel ezzel a képességgel, akkor az arány tovább javul, és maxTU/5 lesz. A regenerációdat módosító, egyéb tudati képességek, az ott leírt szabályok szerint működnek továbbra is.)

KARAKTERLAP

Ssyn Do'rahel, egy hosszú ezüsthajú, piros szemű elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Chara-din hittérítője vagy. A Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 109. fordulód.

Erő: 22 (24) Szint: 16 Merészség: 5/3 Magasság: 175 cm
IQ: 20 Támadás: 17 (18) Agresszió: 5 Testsúly: 68 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 20 (23) Menekülés: 30 % Életkor: 3/3 év
Egészség: 16 Életpont: 241/204 Jellem: gonosz (277) Tul. pont: 2
Szerencse: 19 Varázspont: 244/3 Pénz: 191 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 79/22 Pszi pont: 24/18
Eddig összesen 359 szörnyet (6 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 2 218 TP-t kaptál. Jelenleg 155 066 TP-d van. A következő szinthez még 24 934 TP szükséges. Trófeáid: kétfejű troll, purifikátor, tüskés harci gromak.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 1/39 szúrófegyverek: 1/0
vágófegyverek: 21/35 (+9%) ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 1/0
dobófegyverek: 13/69

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
102,53 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1387 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/40 2. nyomkövetés: 26/61 (+45%) 3. lopás: 2/0
4. mászás: 2/75 (+11%) 5. csapdakészítés: 1/19 6. csapdaészlelés: 2/11
7. gyógyítás: 15/65 8. titkosírás: 6/11 (+57%) 9. felderítés: 3/54
10. szörnyidomítás: 1/0 11. teológia: 11/62 (+3%) 12. taumaturgia: 9/19 (+36%)
13. szerencsejáték: 1/0 14. versengés: 1/0 15. harcművészetek: 1/0
16. zene: 1/0 17. szörnyismeret: 9/47 18. pszi: 4/50 (+3%)
19. zárnyitás: 8/5 20. vadászat: 11/92 21. vitalitás: 1/0
22. bányászat: 9/95 23. testépítés: 1/0 24. főzés: 1/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 100 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot, csak egyszer)
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
uzbány (#102), elit palotaőr (#133) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) káoszcsapás (#200, 10 VP)
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP)
káosz szava (#207, 25 VP) ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
káoszcsapás (#200), energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Előttem még a királyok is fejet hajtanak. Áldozz oltáromnál két királyi koronát!
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 270 TVP áll rendelkezésedre!
3.) A Tguarkhanok cserben hagytak, büntesd meg tehát őket, ölj meg közülük egyet!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
emlékezetfrissítés (177)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
sötét tekercs (260)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
a halál angyala (304)
pszionikus védelem (307)
inkvizítor korbács (342)
vadászidény (351)
hármas szövetség (383)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 1 TU. szükséges még: 69 TU.
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 943 TU szükséges.)
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 103.61 kg Megterheltség: 140%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 80 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 171 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 drótszőr (#37) 2 kaja (#2) 13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
13 arany (#50) 1 dorony tüdő (#212) 1 ezüst karkötő (#158)
1 orgyilkos tőr (#225) 1 rinóbőr (#651) 5 sallank karom (#128)
5 sünmedve tüske (#14)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

94 95 96 97 98 99 100 101 102 103
50
51
52
53
54
(95,52) sóhajtó dorony (#112), mély kút (#93), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534)
(96,52) manaelementál (#290), grok-képződmény (#149), Tharr oltár, pszi elementál (#221)
(97,52) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), művészi porolit (#720), Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), élőholt quwarg (#202), szürke rinocérosz (#346)
(98,52) pókvadászok (#59), Elenios oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), manaelementál (#290)
(99,53) manaelementál (#290), phua-kúp (#372), egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), bandita (#758)
(100,53) manaelementál (#290), Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), gyilkos sallank (#85)
(101,53) Dornodon oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), mélységi grittangok (#103)
(102,53) oltár, vaskohó (#155)

Üzenet küldése a karakternek