Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. jún. 6. 9h:28' EZ A 314. JÁTÉKHETED, 109. FORDULÓD 315. játékheted kezdete: jún. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3120 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod az 5. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 27. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 13. varázslatot |
m 4 5 | mozogsz délre, délnyugatra |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 3 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az arató csattanat testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod az arató csattanat testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Az arató csattanat belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval többször eltalálod az arató csattanat testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Az arató csattanat belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [96,52] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Találsz egy grok-képződményt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy nektoraf nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a nektoraf testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nektoraf jobb oldalát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a nektoraf viaszos testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A nektoraf leken néhány pofont. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 53 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a nektoraf jobb oldalát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a nektoraf jobb lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A nektoraf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 85, gyógyulás: 0, összesen: -85 ÉP}
h 78 | használod a 78. tárgyat |
Elszántan a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a bundás csirmáz testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A bundás csirmáz megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A bundás csirmáz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 5 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [94,53] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Észreveszel egy fény szentélyét. Észreveszel egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál.
ee 304 105 130 | eladod a 304. tárgyat a 105. tárgyat a 130. tárgyat |
ee 44 15 652 | eladod a 44. tárgyat a 15. tárgyat a 652. tárgyat |
ee 106 122 267 | eladod a 106. tárgyat a 122. tárgyat a 267. tárgyat |
ee 714 45 237 | eladod a 714. tárgyat a 45. tárgyat a 237. tárgyat |
ea 64 2 | eladod a 64. tárgyat 2 |
ve 171 | megveszed a 171. tárgyat |
ve 124 | megveszed a 124. tárgyat |
ve 198 | megveszed a 198. tárgyat |
ve 655 10 | megveszed a 655. tárgyat 10 |
ve 14 10 | megveszed a 14. tárgyat 10 |
ff 12 171 | felt. fegyverváltás: 12 171 |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd az orgyilkos nyakát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [92,55] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Az Ősi Hajnal Lovagjai Ghalla felvirágoztatásáért küzdenek! Csatlakozz! " Látsz egy grok-képződményt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy púpos burástya. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a púpos burástya nyakát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a púpos burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a púpos burástya jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A púpos burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
h 78 | használod a 78. tárgyat |
Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bundás csirmáz testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a bundás csirmáz szőrös testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A bundás csirmáz állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
e 40 | élelemszerzés 40 pontért |
m 5 6 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [90,56] Síkság, továbbra is csak síkság.
(Továbbmész...) [89,56] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik.
jlk 11922 | jelszó kimondása 11922 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | t. energia kisütése: 3 |
* 3. BP: | alakváltás 13 |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 32 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 32 pontért |
ARATÓ CSATTANAT (144. SZÖRNY) Az arató csattanat nevét részben a dinamikájáról kapta, amellyel harcba veti magát, részben a hihetetlen mészárlásról, amelyet a kalandozók soraiban képes végrehajtani. Mesélik, hogy a Túlélők Földjét még a háború kezdeti szakaszában el akarta özönleni Dornodon egyik alakulata, de a teljes hadoszlopot felfalta egy kölykeit védelmező arató csattanat pár. Hogyan is néz ki ez a szörny? Nagy, mit nagy, óriási zöld massza, rengeteg apró, de erős lábbal, hogy gyorsan tudjon futni, és óriási, ezernyi foggal teli szájjal, hogy egyszerre akár két-három embert is be tudjon kapni. Étvágya fenomenális, válogatás nélkül mindent befal. Talán ennek köszönhető, hogy a gyomrából időnként felbüfögött förtelmes bűz még a legedzettebb kalandozót is meghányatja. A szörny lemészárlására a szúrófegyver a legalkalmasabb. |
NEKTORAF (355. SZÖRNY) Sárgás, viaszos testű, szőrnélküli óriásmajmok - rettenetesen agresszívek és sunyik. A bozótosban lapítva várják, hogy arra járjon valami, ami náluk jóval gyengébb, és aztán lesből támadnak. Különleges regenerációs képességük miatt nagyon nehéz őket elpusztítani, viaszos testükről a szúrófegyver könnyedén lecsúszik, további problémákat eredményezve - talán az vágófegyver a legjobb választás. |
AURACSATORNA (14. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG) A test, a sejtek, az alak változtatása nem minden: egy igazi alakváltó képes az őt körülölelő energiákat is befolyásolni, azokat az ártalmas energiák és ellenenergiák kioltására felhasználni. Nem, nem arról van szó, hogy megváltoztathatod az aurádat tetszés szerint, vagy teljes védettséget kapsz varázstámadások ellen: ez ember, azaz alakváltó felett álló lenne. Képes vagy azonban a halál világáról és a negatív energia létsíkjáról érkező lények csontig hatoló, hideg támadását, a szintszívást auráddal felfogni, és ártalmatlanul levezetni. Mostantól immúnis vagy a szintszívásra. |
Erő: | 17 (18) | Szint: | 15 | Merészség: | 4/4 | Magasság: | 184 cm |
IQ: | 22 | Támadás: | 16 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 83 kg |
Ügyesség: | 21 | Védekezés: | 20 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/33 év |
Egészség: | 17 (19) | Életpont: | 248/157 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 18 (20) | Varázspont: | 124/52 | Pénz: | 1 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 10/3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 5 | vágófegyverek: | 4 |
ütőfegyverek: | 19 | lőfegyverek: | 14 | dobófegyverek: | 9 (+1) |
Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) << rövid kard (#171) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -7.); vashegyű nyíl (#176) (8 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13 | 2. nyomkövetés: | 19 | 3. mászás: | 5 |
4. csapdakészítés: | 10 | 5. csapdaészlelés: | 2 | 6. gyógyítás: | 24 (+1) |
7. titkosírás: | 2 | 8. felderítés: | 7 | 9. szörnyidomítás: | 6 |
10. teológia: | 7 | 11. taumaturgia: | 1 | 12. versengés: | 2 |
13. zene: | 6 | 14. szörnyismeret: | 6 | 15. zárnyitás: | 1 |
16. vadászat: | 12 (+1) | 17. bányászat: | 8 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), mélységi grittangot (#103) háló-csapdával (#220) |
cirkusz: céllövölde, küldetés (5) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
óriás patkány (#42) (csak egyszer), ulkor jéglény (#641), bibircsók-óriás (#120) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
Don Kermorwan (#3838), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | hadiszerencse I (#13) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sóhajtó dorony (#112) (málhás: +10 kg teher) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül! |
2.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] |
3.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXI. olimpián. |
Összsúly: 61.85 kg | Megterheltség: 93% |
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 54 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
52 | arany (#50) | 1 | kaktusztüske (#114) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | kaja (#2) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | rövid kard (#171) | 7 | sünmedve tüske (#14) |