107. forduló, 109. forduló, Ssyn Do'rahel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. máj. 10. 9h:15'
EZ A 196. JÁTÉKHETED, 108. FORDULÓD
197. játékheted kezdete: máj. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 17 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5286
SZÁMLA : XXXX

SSYN DO'RAHEL KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,53] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+21 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+11 tudatpont.)

p 64 használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 248.]

v 1 999 elmormolod az 1. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 243.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[99,53] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Találsz egy phua-kúpot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A feléd közeledő manaelementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {támadása: 60.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 19 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával kicsit megvagdalod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Rövid karddal kissé megkarcolgatod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). Mandibulakaszával néhányszor meglegyinted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Rövid karddal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 11, gyógyulás: 45, összesen: +34 ÉP}

A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy bandita lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. 83 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a bandita testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Rövid karddal néhányszor megcsapod a bandita testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A bandita összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst gyűrű. Szereztél 15 aranyat. 740 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 100, gyógyulás: 15, összesen: -85 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [98,53] Még mindig az erdőben vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Úgy gondolod, hogy a közeledő fabontó szójer nem jelenthet komoly veszélyt. {támadása: 6.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a fabontó szójer bal első lábát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a fabontó szójer jobb hátsó lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A fabontó szójer belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A fabontó szójer összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 fabontót. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Úgy gondolod, hogy a közeledő manaelementál nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod a manaelementál testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+7 vp). Mandibulakaszával kicsit megvagdalod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [97,53] Tovább barangolsz a fák között. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bandita. Itt csata lesz.

Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled káosz szava varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bandita jobb oldalát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a bandita fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a bandita gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A bandita most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst gyűrű. Szereztél 13 aranyat. 740 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 207.]

m 6 7 5 mozogsz nyugatra, északnyugatra, délnyugatra
[96,53] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vérfürdető magszim közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {max. életpontja: 102-113.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a bal karodra. (8 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vérfürdető magszim száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 867 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
Összeakadsz egy fekete, copfos hajú, szürke szemű ember férfival. Bőre bronzként csillog. Chara-din ministránsa. Egy bakkura csizmát, egy bronzsisakot, egy gromak páncélt, egy káosz szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt és egy varkaudarölő éremet visel. Fegyverzetét egy varkaudar kósza trófea, egy quwarg harcos trófea és egy vark. nekromanta trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: prédára leső drónkeselyű. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Teherhordója is van: egy púpos burástya! Szegény állat majd megszakad. {legmagasabb egyéb szakértelme: gyógyítás (24).} Mentális auráját felismered, gonosz, mint Te.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Geldor Darkhart. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább. Hihi, átpattan egy sötét tekercs!

(Továbbmész...) [95,52] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ork sámán. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 17 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az ork sámán bibircsókos orrát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az ork sámán testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 18 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Látsz egy mély kutat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. Odalent félhomály van. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy topránypolip!

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a topránypolip puha testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a topránypolip egyik csápját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A topránypolip csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 2 rézdarabot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [94,53] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Találsz egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fény szentélyét. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy orgyilkos közeledik. {egyik sebzési módja: 2x 2d4+10.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az orgyilkos bal karját. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Épületeket látsz: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért, 3 fabontót 15 aranyért.
Összeakadsz egy kopasz, szürke szemű kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Tharr misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy ritualista amulettet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy hadroszaurusz trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy áeratikus hasnyák trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy rövid kardot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű a hitvány!
Mogorván egymásra bámultok. Azért harcra nem fog sor kerülni. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Egyszercsak megpillantod egy barna, rövid hajú, barna szemű gnóm férfi táborát. A bőre kreolszínű. Raia misszionáriusa. Egy ezüst nyakláncot, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy vadász quwarg trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy varkaudar íjász trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: undorító fehér! Egy jó! Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
Találkozol egy kopasz, barna szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. A bőre kreolszínű. Sheran misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy trófea nyakláncot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy áeratikus hasnyák trófea, egy jégtroll trófea és egy velociraptor trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. {max. varázspontja: 558; max. pszije: 30.} Tisztán érzed auráját: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest.
Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
[50 pontot használtál fel, van még 157.]

ve 179 1 megveszed a 179. tárgyat 1
Vásároltál 1 grifftojást. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[95,52] Továbbra is síkságon vagy.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély kutat. Látsz egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) - Akkor neked nem kell a másik csizma sem. - mondod vigyorogva, és lerángatod a lábáról. Egy kicsit akadékoskodik, fenyeget azzal, hogy hívja a szüleit, de végül odébbáll. Sajnos a csizma nem éppen a te méretedre készült, semmit sem tudsz kezdeni vele (eldobod). (+2 gonoszság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [96,51] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Mielőtt még észbe kaphatnál, fülig merülsz egy furcsa, fekete trutyiban. Úristen, ez egy szopógödör! Jajgatva kúszol-mászol ki, rettegve az átoktól. Ami persze fogott rajtad... [-1 max. életerő.] Köpködsz, és homokot szórsz a gödörre, mire az lassan újra eltűnik. Morogva továbbindulsz. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. [39 pontot használtál fel, van még 118.]

ef 17 505 energia fejlesztése 17
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-16 TU.] [112 pontot használtál fel, van még 6.]

ef 70 512 energia fejlesztése 70
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 6 pontod maradt, ebből a következő körre 6 pontot vihetsz át. Kapsz még 249 pontot. A következő körben tehát 255 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Ssyn Do'rahel, egy hosszú ezüsthajú, piros szemű elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Chara-din hittérítője vagy. A Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 108. fordulód.

Erő: 22 (24) Szint: 16 Merészség: 5/3 Magasság: 175 cm
IQ: 20 Támadás: 17 (18) Agresszió: 5 Testsúly: 68 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 20 (23) Menekülés: 30 % Életkor: 3/3 év
Egészség: 16 Életpont: 240/177 Jellem: gonosz (277) Tul. pont: 2
Szerencse: 19 Varázspont: 239/5 Pénz: 178 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 79/15 Pszi pont: 24/18
Eddig összesen 353 szörnyet (7 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 3 472 TP-t kaptál. Jelenleg 152 848 TP-d van. A következő szinthez még 27 152 TP szükséges. Trófeáid: kétfejű troll, purifikátor, tüskés harci gromak.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 1/39 szúrófegyverek: 1/0
vágófegyverek: 21/26 (+11%) ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 1/0
dobófegyverek: 13/69

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
96,51 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1387 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/40 2. nyomkövetés: 26/16 (+36%) 3. lopás: 2/0
4. mászás: 2/64 (+11%) 5. csapdakészítés: 1/19 6. csapdaészlelés: 2/11
7. gyógyítás: 15/65 8. titkosírás: 5/54 9. felderítés: 3/54
10. szörnyidomítás: 1/0 11. teológia: 11/59 (+6%) 12. taumaturgia: 8/83 (+20%)
13. szerencsejáték: 1/0 14. versengés: 1/0 15. harcművészetek: 1/0
16. zene: 1/0 17. szörnyismeret: 9/47 18. pszi: 4/47 (+3%)
19. zárnyitás: 8/5 20. vadászat: 11/92 21. vitalitás: 1/0
22. bányászat: 9/95 23. testépítés: 1/0 24. főzés: 1/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 100 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot, csak egyszer)
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
uzbány (#102), elit palotaőr (#133) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) káoszcsapás (#200, 10 VP)
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP)
káosz szava (#207, 25 VP) ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
káoszcsapás (#200), energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Előttem még a királyok is fejet hajtanak. Áldozz oltáromnál két királyi koronát!
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 270 TVP áll rendelkezésedre!
3.) A Tguarkhanok cserben hagytak, büntesd meg tehát őket, ölj meg közülük egyet!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
emlékezetfrissítés (177)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
sötét tekercs (260)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
a halál angyala (304)
pszionikus védelem (307)
inkvizítor korbács (342)
vadászidény (351)
hármas szövetség (383)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 49 TU. szükséges még: 1 TU.
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 943 TU szükséges.)
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 101.31 kg Megterheltség: 136%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 83 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 171 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 drótszőr (#37) 12 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
34 arany (#50) 2 ezüst gyűrű (#180) 1 grifftojás (#179)
1 magszim bél (#103) 2 rézdarab (#70) 2 sötét tekercs (#535)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

93 94 95 96 97 98 99 100 101
50
51
52
53
54
(94,53) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), nekrofun (#173), fény szentélye (#376), orgyilkos (#131), egy kobudera férfi, egy gnóm férfi, egy törpe férfi
(95,52) ork sámán (#345), mély kút (#93), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), topránypolip (#86), 36. jellempróba
(96,51) szopógödör (#177), Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(96,53) vérfürdető magszim (#148), Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Geldor Darkhart (5800. kalandozó)
(97,53) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), bandita (#758)
(98,53) fabontó szójerek (#71), manaelementál (#290)
(99,53) phua-kúp (#372), egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), manaelementál (#290), bandita (#758)

Üzenet küldése a karakternek