Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
Quwarg méreg
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
Érdekes módon a Túlélők Földjén nem a patkányok, hanem a quwargok - ezek az apró kis bogarak - jelentik a legnagyobb problémát az egyszeri embereknek. Ezért aztán nem a patkányméreg, hanem a quwarg méreg a vegyesboltok legjobban fogyó árucikke.
Nézz szét a galériában!
Legendás cél: 1000 lap
HKK tiltások és nerfek 2024 július
Nyári MondoCon 2024. július 13-14.
Roxat céhei akció 2024.07.02.-2024.07.14.
Ajándéksorsolás július + júniusi eredményhirdetés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
Legendás cél: 1000 lap (3)
Lapötletek (64982)
TF help (6660)
HKK tiltások és nerfek 2024 július (62)
Roxat céhei akció 2024.07.02.-2024.07.14. (3)
Kitaposatlan utakon (4)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Tirithiel 108. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2004. jún. 1. 15h:23'
EZ A 109. JÁTÉKHETED, 108. FORDULÓD
110. játékheted kezdete: jún. 7.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #4796
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 200
Extra forduló: 15

TIRITHIEL KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [136,7] koordinátán. Kocsusz híre tudati energiák segítségével jut el hozzád: Lehet fejleszteni a 5. KT képességet! Fejenként 20 TU kell bele. Kocsusz híre tudati energiák segítségével jut el hozzád: A KT taglétszáma jelenleg 23, de van, aki még nem lépett be. Még 37 tagot tudunk felvenni. Kocsusz híre tudati energiák segítségével jut el hozzád: Új tag lépett be a KT-ba: 3935. Vegyétek fel vele a kapcsolatot. Kocsusz híre tudati energiák segítségével jut el hozzád: Új tag lépett be a KT-ba: 5960. Vegyétek fel vele a kapcsolatot. Kocsusz híre tudati energiák segítségével jut el hozzád: A legközelebbi KT találkozó 6. hó 19-án lesz a megszokott helyen. Gyertek! Kocsusz híre tudati energiák segítségével jut el hozzád: Új tag lépett be a KT-ba: 4889. Vegyétek fel vele a kapcsolatot.

Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvûen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az esõ, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+29 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+35 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltõdnek. (+40 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-11 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) (Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod a tárgyat. A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [0 pontot használtál fel, van még 255.]

* 2. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 69. varázslatot a 224. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 253.] 12 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 253.] Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 253.]

* 3. KP: elmormolod az 5. varázslatot az 5. varázslatot az 5. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerõ). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 251.] Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerõ). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 249.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerõ). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 247.]


vv 19 27 elmormolod a 19. varázslatot a 27. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtûrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 245.] 6 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 12 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-2 TU.] A befejezéshez még 264 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 225.]

vv 5 5 elmormolod az 5. varázslatot az 5. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerõ). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 223.] 0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 223.]

m 7 7 6 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[135,6] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy mákrózsa bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó mûve. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [134,5] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy márványtornyot. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa elõtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbõr kesztyûre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).

(Továbbmész...) [133,5] A síkságot sûrû erdõ váltja fel. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. [30 pontot használtál fel, van még 193.]

vv 5 5 elmormolod az 5. varázslatot az 5. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 193.] 0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

m 6 7 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[132,5] Még mindig az erdõben vagy. A madarak már messzirõl jelzik VALAMI érkezését. Felismered a közeledõt. Csak egy kardfogú fülemüle. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A szörny fültépõ hangon sivítozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a kardfogú fülemüle testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a kardfogú fülemüle bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a kardfogú fülemüle agyarával. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A kardfogú fülemüle most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Felhasználva a kõkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 695 tapasztalati pontot kaptál. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy óriás liánt. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [131,4] A fák, majd minden növényzet elmaradozik. Sivatagos területet tapodsz. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy vörös rakolits. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lõ rád. 21 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a vörös rakolits testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod a vörös rakolits jobb lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 12 életpontot vesztettél. A vörös rakolits csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával megcsapod a vörös rakolits farkát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod a vörös rakolits testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 sáska amulett. Felhasználva a kõkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 715 tapasztalati pontot kaptál. Látsz egy phua-kúpot. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelõdés után inkább mégis. Látod, hogy Ababo egy gyõztes csata után jóízûen falatozik egy Thargodan hercegbõl. Az étvágygerjesztõ alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a mûvész. Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [130,3] Egyre több bokor tûnik fel, az aljnövényzet sûrûsödik. Már messzirõl meghallod a feléd tartó lényt. Egy ryuku légiós nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lõsz. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku légiós jobb oldalát. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku légiós testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínûleg Elenios rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy gyilkos mókus lábát masszírozza. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 163.]

vv 5 5 elmormolod az 5. varázslatot az 5. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 163.] 0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 163.]

m 6 6 5 mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra
[129,3] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Egy színváltó pille libben el az orrod elõtt, de mire utánafordulsz, már el is tûnt. Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyûjtesz 1 gyöngymangót. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívõi építették. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy legyengült quwarg harcos. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg harcos testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a quwarg harcos jobb hátsó lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 765 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes gyógyítás:) Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerû feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette helyetted. Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kõvel, majd egy hatalmas szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben. (+72 életerõ.) Alaposan körülnézel a földön. Friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [128,3] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog E.H.Boldog Bulldog elõtt. A sûrû bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A feléd közeledõ ryuku légiós mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós bal karját. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a ryuku légiós farkát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a ryuku légiós testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejû támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál. Már messzirõl meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy megsebesített vérfürdetõ magszim. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vérfürdetõ magszim testét. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a vérfürdetõ magszim testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a vérfürdetõ magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 magszim belet. 619 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [127,4] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfûz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ryuku légiós. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós nyakát. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku légiós testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Eassy-Lien Dib. Látsz egy barátság szent tüzét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [70 pontot használtál fel, van még 93.]

vv 5 5 elmormolod az 5. varázslatot az 5. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 93.] 0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 93.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[126,3] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tûnnek fel. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Myotis Canis elõtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy mûvészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Elenios rúnaköve. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Egy ryuku gárdista nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A közelharc elõtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku gárdista testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku gárdista bal lábát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a ryuku gárdista jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felõle fúj, így Te hamarabb megérzed. Elbújsz egy kisebb domb mögött. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtõzködés). Ismét melléd szegõdött a szerencse. Picit késõbb kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elõl bújtál el. Azonnal rájössz, hogy egy pordémon ijesztett meg. Amint megtisztul a terep, Te is elõkerülsz. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Összefutsz Para Lizivel. Sheran eljövendõ papja. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku mellvértet és egy smaragd védõgyûrût, egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy élõholt quwarg trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy quwarg királynõ trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy tornádó örvénylõ tölcsére. Bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges, mint a Tiéd. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

Találkozol Haomirral. Tharr követõje. Egy fekete bõrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy ryuku nadrágot, egy sárga erõövet, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy áeratikus hasnyák trófea, egy quwarg királynõ trófea és egy ryuku ostromteknõs trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy sújtásra emelt pöröly. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy kõkést tart. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Összeakadsz Tran Dranannal. Sheran hûséges követõje. Egy nekrofun medált, egy sárga erõövet, egy tankány karmot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy quwarg királynõ trófea, egy tüskés harci gromak trófea és egy quwarg harcos trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy sújtásra emelt pöröly. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy kõkést tart. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Találkozol Rotten'Darral. Raia kisebb papja. Egy a szirén köpenyét, egy bíbor erõövet, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. rubinját, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku karvédõt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védõgyûrût és egy varkaudar csizmát, egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy részeg kalandozó trófea, egy élõholt quwarg trófea és egy csontváz lord trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Fehéren izzó tûzgömb. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Érzékeled auráját: jelleme jó, valószínûleg nem akar rosszat. Köszöntitek egymást, aztán tovább. [10 pontot használtál fel, van még 83.]

le 229 leveszed/lerakod a 229. tárgyat
Leveszed az obszidián karkötõt. [0 pontot használtál fel, van még 83.]

kf 373 kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat
A csuklódra húzod az Eldaran karkötõjét. [0 pontot használtál fel, van még 83.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen õket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetõen fejlõdjön. [Még 16 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 43.]

le 373 leveszed/lerakod a 373. tárgyat
Leveszed az Eldaran karkötõjét. [0 pontot használtál fel, van még 43.]

kf 229 kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat
A csuklódra húzod az obszidián karkötõt. [0 pontot használtál fel, van még 43.]

szk 360 keresed a 360. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku gárdistát. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény... [0 pontot használtál fel, van még 43.]


* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 40.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 40.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 40.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítõtõl ellesett izomerõsítõ gyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erõd érezhetõen megnövekedjen. [Még 95 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. A mindenségit, ez aztán kemény nap volt! Sebaj, egy veterán zsoldos mindenbõl kihozza a legjobbat! (+1 max. életerõ) Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. Egy amnioszt habzsol be a trappoló dinymák. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt az a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 249 pontot. A következõ körben tehát 279 pontot költhetsz el.



KARAKTERLAP
Tirithiel, egy copfos õsz hajú, csillogó szemû elf nõ vagy. Fekete a bõröd. Sheran tanítványa vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: strázsa (41). Ez a 108. fordulód.

 Erõ:21 (24)  Szint:17  Merészség:7/5 Magasság:149 cm 
 IQ:30 (32)  Támadás:17  Agresszió:3 Testsúly:37 kg 
 Ügyesség:20 (24)  Védekezés:26  Menekülés:30 % Életkor:3/6 év 
 Egészség:25 (29)  Életpont:266/80  Jellem: semleges Tul. pont:
 Szerencse:20 (24)  Varázspont:316/0  Pénz:317 arany Kép. pont:
 Tudatpont:14/0   Pszi pont:97/12       EFejl:10 
Eddig összesen 468 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5774 TP-t kaptál. Jelenleg 241154 TP-d van. A következõ szinthez még 18846 TP szükséges. Trófeáid: élõholt quwarg, quwarg királynõ, áeratikus hasnyák. A 96. fordulódban 50 arany került a bankszámládra. 59 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 1   ökölvívás: 10   szúrófegyverek: 1
  vágófegyverek: 21   ütõfegyverek: 1   lõfegyverek: * 21
  dobófegyverek: 3        

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (120%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) (1 -7.); tünde nyíl (#554) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 10 (+1)   2. nyomkövetés: 29 (+1)   3. lopás: 1
  4. mászás: 4   5. csapdakészítés: 12   6. csapdaészlelés: 1
  7. gyógyítás: 31   8. titkosírás: 2   9. felderítés: 2
  10. szörnyidomítás: 5   11. teológia: 11   12. taumaturgia: 14
  13. szerencsejáték: 1   14. versengés: 11   15. harcmûvészetek: 5
  16. zene: 6   17. szörnyismeret: 12   18. pszi: 12
  19. zárnyitás: 10   20. vadászat: 7   21. vitalitás: 1
  22. bányászat: 5   23. ordítás: 1    

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
gyógyítasz 30% életerõ alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
udvarolsz a 4295. karakternek
mászol max. 30 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
pszi elementál (#221), fémbontó szójer (#150), sóhajtó dorony (#112), nómenklatúra (#158), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) idõcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
védelem tûz ellen (#38, 12 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)  
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)   tüskepajzs (#30) >> purifikátor (#157)
tüskepajzs (#30) >> vörös rakolits (#356)        

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: éhes
trappoló dinymák (#118) (málhás: +13 kg teher) státusz: OK
gyilkos tetû (#116) (õrzi a holmidat) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
2.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!
3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 1)

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * fekete bõrcsizma (#247) 1 * láncing (#222) 2   mászókarom (#78)
1 * ryuku kesztyû (#690) 1 * sárga erõöv (#276) $4   tankány karom ($237)
1 * vassisak (#160)        
Fegyverek és lövedékek
1   kõhegyû lándzsa (#7) 1   kõkalapács (#13) 1   kõkés (#6)
$1   orgyilkos tõr ($225) 1 * rövid kard (#171) 1 * tünde íj (#553)
5 * tünde nyíl (#554) 3   ubuk dobónyíl (#138) 1 * varkaudar szablya (#516)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   denevér szimbólum (#140) 1   Eldaran karkötõje (#373) 1 * ezüst papi karkötõ (#308)
1 * halálhozó talizmán (#813) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 * obszidián karkötõ (#229)
1 * smaragd védõgyûrû (#223) 1 * virág szimbólum (#143)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4   aranypikkely (#415) 1   aranytû (#272) 1   ásó (#34)
1 + deus ex machina (#1) 1   Éjmágus tükre (#1100) 1   furulya (#233)
1 + hebrencs csapda (#147) 1   kötél (#92) 1   szeksztáns (#32)
1   szuper dobóháló (#273) 1   zárnyitó készlet (#39)    
Löttyök és porok, tartóstul
1   aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
2   fûszertartó (#210) [bennük 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 9]
3   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 36]
3   sullár hólyag (#168) [bennük 32 csepp spiritusz (#170), fér még: 28]
6   uzbány csõr (#169) [bennük $26 csepp ugh méreg ($166), fér még: 46]
2   vizestömlõ (#3) [bennük 23 korty víz (#27), fér még: 17]
2   zöld üveg (#82) [bennük 14 csepp ragasztó (#83), fér még: 26]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
48   álompor (#396) 5   amniosz (#203) 3   elkarog szõr (#665)
16   fekete gyöngy (#99) 6   fõnixtoll (#563) $2   fülemüle agyar ($267)
$2   gromak bõr ($268) 26   gyöngymangó (#135) 8   kaktusztüske (#114)
1   kazmár gyökér (#205) 3   magszim bél (#103) 2   mákrózsa virág (#56)
1   medúzacsáp (#703) 1   moa rubin (#379) 2   moa üveggömb (#383)
1   móri gyümölcs (#116) 1   mutáns csont (#331) 6   nektoraf faggyú (#667)
13   pirkit (#153) $1   púderkõ ($119) 3   purifikátor háj (#269)
5   rakolits por (#669) 4   rinóbõr (#651) 1   rókafarok (#124)
1   sáfránykristály (#675) 17   sallank karom (#128) 2   sáska amulett (#668)
15   smirglilevél (#29) 22   sünmedve tüske (#14) 1   szvó-ektoplazma (#151)
1   Thargodan esszencia (#328) 16   tigroszlán fog (#63) 1   varkaudar csont (#1113)
1   xirnox szív (#213)        

Összsúly: 56.01 kgMegterheltség: 78%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 amniosz (#203) 4 víz (#27)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 álompor (#396) 2 fülemüle agyar (#267) 1 gyöngymangó (#135)
1 magszim bél (#103) 1 rakolits por (#669) 1 sáska amulett (#668)



E körben tett lépéseid térképe

(126,3) álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), oltár, mûvészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), Elenios
rúnaköve, szent tölgyfa (#393), ryuku gárdisták (#360), pordémon (#253), Para Lizi (1405. kalandozó), Haomir (1853.
kalandozó), Tran Dranan (2095. kalandozó), Rotten'Dar (4056. kalandozó)
(127,4) ryuku légiósok (#361), nekrofun (#173), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), mûvészi porolit (#720),
barátság szent tüze (#484), Dornodon oltár
(128,3) Sheran oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), Chara-din monolitja (#534), mûvészi porolit (#720),
ryuku légiósok (#361), vérfürdetõ magszim (#148)
(129,3) gyöngymangó bokor (#134, belõle készíthetõ: #135), Fairlight oltár, quwarg harcos (#201)
(130,3) ryuku légiósok (#361), Elenios rúnaköve, oltár, Chara-din monolitja (#534), mûvészi porolit (#720), álomvirág
(#395, belõle készíthetõ: #396)
(131,4) vörös rakolits (#356), phua-kúp (#372), oltár, mûvészi porolit (#720)
(132,5) kardfogú fülemüle (#146), óriás lián (#208, belõle készíthetõ: #209)
(134,5) márványtorony (#175), 21. jellempróba
(135,6) mákrózsa bokor (#55, belõle készíthetõ: #56), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), oltár




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.