Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. máj. 29. 12h:12' EZ A 313. JÁTÉKHETED, 107. FORDULÓD 314. játékheted kezdete: jún. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #3120 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
* 1. KP: | elmormolod az 5. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 27. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 13. varázslatot |
cir 3 | vándorcirkusz látogatása 3 |
fog 103 220 | elfogod a 103. szörnyet a 220. tárggyal |
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a vérszomjas csüldő bal oldalát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő lecsap a bal karodra. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas csüldő hájas testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [82,58] Még mindig füves síkságon vagy. A Rin völgy nyugati határánál jársz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy megsebesített sörényes ubuk. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sörényes ubuk jobb oldalát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sörényes ubuk testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a sörényes ubuk fejét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 ubuk tüskét. 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a karmos tankány testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmos tankány testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a karmos tankány testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A karmos tankány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a karmos tankány testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Szarvaival a karmos tankány megböki a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A karmos tankány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [83,58] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Látsz egy oltárt. Chara-din hívői építették. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy púpos burástya lehet. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a púpos burástya testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a púpos burástya jobb lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! A púpos burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
d 10 3 | eldobod a 10. tárgyat (3 darabot) |
d 19 13 | eldobod a 19. tárgyat (13 darabot) |
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [85,57] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy kaffogó hebrencs közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A kaffogó hebrencs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [86,57] A sík vidéket bozótos váltja fel. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran híveié. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy manifesztátor. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a manifesztátor testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a manifesztátor testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a manifesztátor megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 336 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a púpos burástya testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a púpos burástya testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csáprágójával a púpos burástya megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya melléd csap a farkával! A púpos burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
h 1 50 | használod az 1. tárgyat |
szm 26 | megölöd a 26. szörnyet |
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a királygyík pikkelyes testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a királygyík testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Nyelvét a királygyík feléd löki, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a királygyík száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 királygyík bőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [88,57] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy megsebesített karmos tankány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a karmos tankány testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a karmos tankány rovarfejét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a karmos tankány testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a karmos tankány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A karmos tankány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 tankány karmot. 355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sörényes ubuk sűrű sörényét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a sörényes ubuk bal oldalát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk feléd harap, de sikertelenül. A sörényes ubuk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 ubuk tüskét. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [89,56] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Oldalt pillantva, meglátsz egy manilla-fát. Találsz egy phua-kúpot. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Hmm, csak egy kardfogú fülemüle. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Elszántan a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Agyarával a kardfogú fülemüle a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval eltalálod a kardfogú fülemüle bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kardfogú fülemüle. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 fülemüle agyart. 729 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 22 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a purifikátor szürke hengertestét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a purifikátor szürke hengertestét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a purifikátor ruganyos törzsét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a purifikátor nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+5 gonoszság.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a purifikátor ruganyos törzsét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a purifikátor ruganyos törzsét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A purifikátor sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+2 gonoszság.) A purifikátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 purifikátor hájat. (ld. enc.) Eldobod az értéktelenné vált nukleáris cickány trófeát, és diadalmasan beszerzel egy purifikátor trófeát. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
h 238 30 | használod a 238. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal |
f 106 | kísérletezel a 106. tárggyal |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | t. energia kisütése: 3 |
* 3. BP: | alakváltás 13 |
SZOPÓGÖDÖR (177. TEREPTÁRGY) A szopógödör a kalandozók réme. Egy ősi átok részeként jöttek létre. Gyakran illúziómágia vagy valamilyen egyszerűbb álca rejti őket a gyanútlan járókelők szeme elől. Ha egy olyan mezőre lépsz, ahol szopógödör van, mindössze 10% az esély, hogy az undorító, fekete masszával teli verem közelébe keveredsz. Ha azonban ez bekövetkezik, beleeshetsz, ha nem elég jók a reflexeid (ez a szerencsédtől és az ügyességedtől függ). A szopógödörből ugyan aránylag könnyű kimászni, de az átok-mágia borzalmas hatással lehet rád. Tulajdonságaid csökkenhetnek, szakértelmeket felejthetsz el részlegesen, és még ki tudja, milyen kellemetlenségekben lehet részed. |
PURIFIKÁTOR (157. SZÖRNY) A purifikátorok állítólag egy másik dimenzióból, a Mély-Mogrori Szürke Ködből származnak. Hosszú, vékony testük van, és ráncos, szürke bőrük. Szemet és más érzékszervet nem lehet rajtuk megkülönböztetni, a fejük tetején és az aljukon (ha a kettőt egyáltalán érdemes megkülönböztetni) ülő hosszú, hegyes, szarvszerű tüskéik jelentik az egyetlen speciális deformációt. Mozgásuk is különleges, álló helyzetből előregörbülnek, leteszik a felső végüket a földre, majd áthelyezve az egyensúlyt, felemelik az alsó részüket. A hosszúkás, radírszerű lény két vége megcserélődött, és a folyamat ezután ismétlődik. A purifikátorok előrehajolva, hegyes szarvaikkal támadnak. Speciális hatása is van e szarvacskák érintésének - purifikálják az áldozat auráját, azaz eltolják az abszolút semleges felé. A purifikátor világos és párában gazdag helyeken fordul elő, mint például a ritka erdő és a tengerpart. Rendelkeznek korlátozott mágikus képességgel. |
PURIFIKÁTOR HÁJ (269. TÁRGY) Finom és ügyes ezeket kívánó művelet a purifikátor hártyavékony hájának lemetszése. A különlegesen ritka anyagért a legtöbb város vegyesboltjában igen magas árat fizetnek, mivel állítólag mágikus képességekkel rendelkezik. |
FEJSZE (1240. TÁRGY) Bár a fejsze elsősorban a favágóknak hasznos tárgy, nem a magadfajta kalandozóknak, mégis elégedettséggel tölt el, hogy most már te is képes lennél bármikor egy ilyet összerakni. Ki tudja, hátha szükséged lesz rá a jövőben valamikor. Talán mert a fejsze remek dobófegyver is, 1d5+12-t sebez. Most pedig az összeállítás: egy bot kell a nyélnek, 10 vasérc a fejnek, 4 pirkit a vaskohó felfűtéséhez, ahol mindez elkészíthető. A KT 1240 parancs 20 TVP-nyi időt emészt fel. |
Erő: | 17 (18) | Szint: | 14 | Merészség: | 4/4 | Magasság: | 184 cm |
IQ: | 22 | Támadás: | 15 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 83 kg |
Ügyesség: | 21 | Védekezés: | 20 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/33 év |
Egészség: | 17 (19) | Életpont: | 242/136 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 18 (20) | Varázspont: | 112/45 | Pénz: | 87 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 10/4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 5 | vágófegyverek: | 4 |
ütőfegyverek: | 19 (+1) | lőfegyverek: | 13 | dobófegyverek: | 8 |
Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -7.); vashegyű nyíl (#176) (8 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13 | 2. nyomkövetés: | 19 | 3. mászás: | 4 |
4. csapdakészítés: | 10 (+1) | 5. csapdaészlelés: | 2 | 6. gyógyítás: | 23 |
7. titkosírás: | 2 | 8. felderítés: | 7 (+1) | 9. szörnyidomítás: | 6 |
10. teológia: | 7 | 11. taumaturgia: | 1 | 12. versengés: | 2 (+1) |
13. zene: | 6 | 14. szörnyismeret: | 6 | 15. zárnyitás: | 1 |
16. vadászat: | 11 | 17. bányászat: | 8 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), mélységi grittangot (#103) háló-csapdával (#220) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
óriás patkány (#42) (csak egyszer), ulkor jéglény (#641), bibircsók-óriás (#120) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
Don Kermorwan (#3838), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | hadiszerencse I (#13) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sörényes ubuk (#89) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK |
sóhajtó dorony (#112) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül! |
2.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] |
3.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXI. olimpián. |
Összsúly: 55.19 kg | Megterheltség: 89% |
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 60 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
30 | arany (#50) | 3 | dárda (#10) | 13 | kerek kő (#19) | |||
1 | madártoll (#112) | 2 | pirkit (#153) | 1 | spiritusz (#170) | |||
1 | vasérc (#152) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 2 | fülemüle agyar (#267) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
1 | királygyík bőr (#44) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | rézdarab (#70) | 2 | tankány karom (#237) | 11 | ubuk tüske (#131) |