Karakterszám: |
2074 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
106 |
Játékhét: |
211 |
E forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
145 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2005. nov. 21. 9h:57' |
A következõ
fordulód táplálható: 2005. nov. 22. |
|
E-mail!
CSUHI, A MÁGUS KALANDJAI
Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
Felépült
az építõgép.
**
18. NAP ** Meglátogat egy galetki:
Bika Ida, a dúvad, egy skótszoknyás,
törtetõ, goromba, mindenkin átgázoló fazon. Bosszúságod nõ. A Bárdok klánjának
pacifista rangú tagja. A Magiszterek szövetségbe tartozik. Végignézed a
felszerelését: a káosz borzalmas fülbevalója, khaldoran öv, bronzmedál,
szivárvány karkötõ, a bûz karikaszimbóluma, kék gömb, a harcmûvész nagy
pajzsa, az egyensúly gyûrûje, suhanó csizma, a sün csonttõre, a füvész
köpenye, a kalmár nyaklánca, ozin fülkarika, Örökkévalóság Gyémántja, az
elfek maszkja, a tárgyalás gyûrûje, Végzetpenge, a gepárd bõr mellvértje.
Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze csapdaészlelés szakértelemben való jártasságotokat. Egymásra kacsintotok,
és berohantok a szomszéd barlangba. Majd így tovább, a környéken folytatjátok,
a morgó bentlakók csapdáin tesztelitek tudásotokat. Amikor elfáradtok,
következik a tüzetes vizsgálat: ki szenvedett több zúzódást, ki esett bele
több csapdába? Nem vitás, Bika Ida, a dúvad kevesebb sérülést szerzett,
az õ csapdaészlelése messze jobb, mint a tiéd!
Felépült
a rezervátum.
Dart Mahul kiadta az LCS 99 parancsot, a következõ LCS parancsra már új
legendás ellenfelet fogtok kapni.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Mendax Mystagogus 2 legenda pont
árán megvásárolta az Ödlerk nyakörvet a szövetségi kincstárból. Többen
is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került.
***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Azirafael 2 legenda pont árán
megvásárolta az Ödlerkbél íjat a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt
a legjobb ajánlat. ***
ÿMilgandoltás elõtt valamivel hegymélyi kürtök hangja szólítja egybe a
szint lakóit. A helytartó áll ki palotája erkélyére és dörgõ hangon kihirdeti:
- Amilyen mély szomorúság lakozott szívünkben néhány napja, oly nagy
a vígasság ismét köztünk! A népünket oly szomorúan megosztó klánháborúk
után az orgling veszedelem ismét eggyé kovácsolt bennünket. Minden galetki
szintjétõl és klánjától függetlenül elismerést érdemel, mert feladatát
elvégezte, a harcát megvívta a maga módján. Az orglingok szétszéledtek
és csak egy-két elszórt esetben találkoztak vadászaink elvarázsolt
orglingokkal. A császár elismerését fejezi ki mindenkinek, és hatalmas
lakomát rendez a gyõzelem megünneplésére. Telezabáljátok magatokat a
sok finomsággal, és közben örömmel szívjátok magatokba a felszabaduló
lélekenergiát.
(+10 KNO.) Csak azt sajnálod, hogy az orgling varázsitalokat és orglinggyökereket
be kellett szolgáltatnod, nem tarthattad meg õket.
A hatalmas lakoma
közepette a császári biztos nyilvánosan felsorolja azon galetkik neveit,
akik a legtöbb orglinggal végeztek a lázadás ideje alatt.
Szinteden a legügyesebb, a legtöbb mocskos orglingot kiirtó galetki Thor
a Káosz Papja volt, aki 89 orglinggal végzett! A fekete köpenybe burkolt
zömök, de feltünõen izmos galetki férfi meghatódva veszi át jutalmát, ami
Sakál kõamulettje, egy õskõ és az orgling lázadás emlékérme. A második
legtöbb orglingot leölõ galetki ezen a szinten Leph Arlone a szétszórt
volt, aki 64 orglinggal végzett! A földöntúlian irizáló bõrû, arany szemû,
megkapóan kócos hajú, nyeszlett galetki férfi meghatódva veszi át jutalmát,
ami a kobra bronz amulettje és az orgling lázadás emlékérme. Aki pedig
harmadikként került ki az orglingok pusztításából, az Rémálom volt, aki
34 orglinggal végzett! A rosszarcú, torztestû, kialvatlan szemû, mogorva
galetki férfi meghatódva veszi át jutalmát, ami a sebesség átlátszó köntöse
és az orgling lázadás emlékérme. ÿ **
50. NAP ** Pihenésedet megzavarja
Bika Ida, a dúvad, egy skótszoknyás, törtetõ, goromba, mindenkin átgázoló
fazon. Bosszúságod nõ. A Bárdok klánjának pacifista rangú tagja. A Magiszterek
szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: a káosz borzalmas fülbevalója,
khaldoran öv, bronzmedál, szivárvány karkötõ, a bûz karikaszimbóluma, kék
gömb, a harcmûvész nagy pajzsa, az egyensúly gyûrûje, suhanó csizma, a
sün csonttõre, a füvész köpenye, a ragadozó bíbor láncinge, a kalmár nyaklánca,
ozin fülkarika, Örökkévalóság Gyémántja, az elfek maszkja, a tárgyalás
gyûrûje, Végzetpenge. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze csapdaészlelés szakértelemben való jártasságotokat. A szint központi
Halálcsapda-futamán versenyeztek. Ügyesen kerülgetitek a csapdákat, de
végül mindketten felsültök a gonoszabb akadályoknál. Nézzük, ki jutott
tovább! Nem vitás, Bika Ida, a dúvad kevesebb sérülést szerzett, az õ csapdaészlelése
messze jobb, mint a tiéd!
**
65. NAP ** Felkeresi barlangodat
Bika Ida, a dúvad, egy skótszoknyás,
törtetõ, goromba, mindenkin átgázoló fazon. Bosszúságod nõ. A Bárdok klánjának
pacifista rangú tagja. A Magiszterek szövetségbe tartozik. Tárgyai: a káosz
borzalmas fülbevalója, khaldoran öv, bronzmedál, szivárvány karkötõ, a
bûz karikaszimbóluma, kék gömb, a harcmûvész nagy pajzsa, az egyensúly
gyûrûje, suhanó csizma, a sün csonttõre, a füvész köpenye, a ragadozó bíbor
láncinge, a kalmár nyaklánca, ozin fülkarika, Örökkévalóság Gyémántja,
az elfek maszkja, a tárgyalás gyûrûje, Végzetpenge. Szakértelempróbára
invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze csapdaészlelés szakértelemben való jártasságotokat. A szomszéd barlangok
csapdáin méritek le tudásotokat. Hamarosan átkozódás veri fel a környék
csendjét: senki sem örül neki, hogy tréfás kedvû galetkik vetélkedésbõl
tönkreteszik a gondosan felépített csapdákat. A verseny után megszemlélitek,
kire került több zúzódás és púp. Nyilvánvaló: Bika Ida, a dúvad a vesztes.
**
72. NAP ** Szerény szállásodban lep meg
Bika Ida, a dúvad, egy skótszoknyás,
törtetõ, goromba, mindenkin átgázoló fazon. Bosszúságod nõ. [aura: transzformáció:
4.] A Bárdok klánjának szeretõ társ rangú tagja. A Magiszterek szövetségbe
tartozik. Viselt tárgyai: a káosz borzalmas fülbevalója, khaldoran öv,
bronzmedál, szivárvány karkötõ, a bûz karikaszimbóluma, kék gömb, a harcmûvész
nagy pajzsa, az egyensúly gyûrûje, suhanó csizma, a sün csonttõre, a füvész
köpenye, a ragadozó bíbor láncinge, a kalmár nyaklánca, ozin fülkarika,
Örökkévalóság Gyémántja, az elfek maszkja, a tárgyalás gyûrûje, Végzetpenge.
Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze csapdaészlelés szakértelemben való jártasságotokat. Egymásra kacsintotok,
és berohantok a szomszéd barlangba. Majd így tovább, a környéken folytatjátok,
a morgó bentlakók csapdáin tesztelitek tudásotokat. Amikor elfáradtok,
következik a tüzetes vizsgálat: ki szenvedett több zúzódást, ki esett bele
több csapdába? Nyilvánvaló: Bika Ida, a dúvad a vesztes.
Felépült
az õsök oltára.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Alveris de Aurora 1 legenda pont
árán megvásárolta az egykezes nyílpuskát a szövetségi kincstárból. Többen
is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került.
***
**
95. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Bika Ida, a dúvad, egy skótszoknyás,
törtetõ, goromba, mindenkin átgázoló fazon. Bosszúságod nõ. A Bárdok klánjának
szeretõ társ rangú tagja. A Magiszterek szövetségbe tartozik. Felszerelése:
a káosz borzalmas fülbevalója, khaldoran öv, bronzmedál, szivárvány karkötõ,
a bûz karikaszimbóluma, kék gömb, a harcmûvész nagy pajzsa, az egyensúly
gyûrûje, suhanó csizma, a sün csonttõre, a füvész köpenye, a ragadozó bíbor
láncinge, a kalmár nyaklánca, ozin fülkarika, Örökkévalóság Smaragdja,
az elfek maszkja, a tárgyalás gyûrûje, Végzetpenge. Szakértelempróbára
invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze csapdaészlelés szakértelemben való jártasságotokat. A szint központi
Halálcsapda-futamán versenyeztek. Ügyesen kerülgetitek a csapdákat, de
végül mindketten felsültök a gonoszabb akadályoknál. Nézzük, ki jutott
tovább! Nem vitás, Bika Ida, a dúvad kevesebb sérülést szerzett, az õ csapdaészlelése
messze jobb, mint a tiéd!
*** 7.5. ***
Oriznya Triznyák (#3882) belépését kérte a szövetségetekbe.
**
99. NAP ** Meglátogat egy galetki:
Bika Ida, a dúvad, egy skótszoknyás,
törtetõ, goromba, mindenkin átgázoló fazon. Bosszúságod nõ. [aura: erõ:
9.] A Bárdok klánjának szeretõ társ rangú tagja. A Magiszterek szövetségbe
tartozik. Felszerelése: a káosz borzalmas fülbevalója, khaldoran öv, bronzmedál,
szivárvány karkötõ, a bûz karikaszimbóluma, kék gömb, a harcmûvész nagy
pajzsa, az egyensúly gyûrûje, suhanó csizma, a sün csonttõre, a füvész
köpenye, a ragadozó bíbor láncinge, a kalmár nyaklánca, ozin fülkarika,
Örökkévalóság Smaragdja, az elfek maszkja, a tárgyalás gyûrûje, Végzetpenge.
Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze csapdaészlelés szakértelemben való jártasságotokat. A szint központi
Halálcsapda-futamán versenyeztek. Ügyesen kerülgetitek a csapdákat, de
végül mindketten felsültök a gonoszabb akadályoknál. Nézzük, ki jutott
tovább! Nem vitás, Bika Ida, a dúvad kevesebb sérülést szerzett, az õ csapdaészlelése
messze jobb, mint a tiéd!
Felépült
a hûtõkamra.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Mordonc 1 legenda pont árán megvásárolta
az egykezes nyílpuskát a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel
ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
Felépült
a munkagép.
Felépült
a lõtér.
Felépült
a kert.
Felépült
a futószalag.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Alfred 2 legenda pont árán megvásárolta
az áttörés obszidiángyûrûjét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt
a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Handur 2 legenda pont árán megvásárolta
a császári dekrétumot a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb
ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Lamarth 2 legenda pont árán megvásárolta
a pszi követ a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat.
***
Felépült
a szónoki emelvény.
Elhagyod a boltot. *** 10.11. ***
Leon (#2667) kilépett a szövetségbõl.
*** 10.11. ***
Torz Talbot (#5362) kilépett a szövetségbõl.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Fehér Chelestra 2 legenda pont
árán megvásárolta az áttörés obszidiángyûrûjét a szövetségi kincstárból,
mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Woland, a Felfedezõ 2 legenda
pont árán megvásárolta a császári dekrétumot a szövetségi kincstárból,
mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Helior 2 legenda pont árán megvásárolta
a pszi követ a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat.
***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Fortian 2 legenda pont árán megvásárolta
a császári dekrétumot a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb
ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Flen Eligor 1 legenda pont árán
megvásárolta a pszi követ a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak
fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
Felépült
a szerszámraktár.
**
248. NAP ** Épp hozzád néz be
Delien Vazoo, egy magas, sejtelmes tekintetû,
aszott arcú, csuklyás férfi. [aura: rezisztencia: 2.] A Mágusok klánjának
varázslatmondó rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. Végignézed
a felszerelését: a kalmár nyaklánca, fülbevaló, parittya, khaldoran öv,
Trollagyar, az egyensúly gyûrûje, ezüstmedál, a hatalom köntöse, ében láncing,
szerencsekõ, ónix karkötõ, az Örökkévalóság Rubinja, ozin fülkarika. Az
üdvözlés után pszionikus csatára invitál.
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Delien Vazoo |
Agyvihar |
-22 PE |
(-11)49 |
(-2)83 |
Csuhi, a Mágus |
Tudati méreg |
+2
méreg |
(-6)39 |
(-22)18 |
2. |
Delien Vazoo |
Agyvihar |
-22 PE |
(-11)38 |
(-2)81 |
Csuhi, a Mágus |
Sz.áll.roncsolása |
kudarc |
(-15)24 |
(-18)0 |
Ez bizony siralmas vereség volt. (-24 életpont.)
Dart Mahul kiadta az LCS 99 parancsot, a következõ LCS parancsra már új
legendás ellenfelet fogtok kapni.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Tüskés Klezmó 2 legenda pont árán
megvásárolta a vhrathag gömböt a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt
a legjobb ajánlat. ***
Felépült
a szintfejlesztés.
Felépült
az edzõterem.
*** 2.14. ***
Adam, az Õrült Félisten (#8927) belépését kérte a szövetségetekbe.
Jelenleg 10 legenda pontja van.
Felépült
a kiképzõközpont.
Felépült
a vadászház.
**
408. NAP ** Meglátogat egy galetki:
Amadeus, egy a torszülöttek vadászatára
specializálódott, magabiztos férfi. [aura: erõ: 9.] A Tudósok klánjának
tanársegéd rangú tagja. Viselt tárgyai: a mágia könnyû nyílpuskája, a káosz
harmadik amulettje, a tudás zafírja, a hatalom hosszúkardja, üvegszimbólum,
a mágus fekete csizmája, az elfek malachit karkötõje, a bérmágus zöld köntöse,
a mágia nyaklánca. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz
van kedve.
Így köszön: "Nem szép ám, ha a bolha köhög." Ezt kiáltod vissza: "Bûzödet
csak a csúfságod múlja felül!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "Az
óriáscsótány szebben böfög, mint ahogy te énekelsz." Ezt kiáltod vissza:
"Úgy hallottam, hogy tavaly elnyerted a szint legrondább lakója címet."
A következõ átkot vágja a fejedhez: "Olyan undorító vagy, mint egy nyálkacsiga
belsõ szervei, okádékkal fûszerezve." Nem késel a válasszal: "Hallottam,
hogy kiállítottak téged egy hónapra a szint múzeumában, mint a butaság
etalonját!" Amadeus szóhoz sem tud jutni megdöbbenésében. Ezt megkapta!
Micsoda fényes gyõzelmet arattál! Amadeus dühös pillantást vet rád. (+7%
lélekenergia.)
*** 5.12. ***
Amadeus (#9684) belépését kérte a szövetségetekbe. Jelenleg
10 legenda pontja van.
*** 5.25. ***
Amadeus (#9684) kilépett a szövetségbõl.
*** 6.1. ***
Mancs (#6124) belépését kérte a szövetségetekbe.
*** 6.6. ***
Dög (#2293) belépését kérte a szövetségetekbe.
Felépült
a szintfejlesztés.
**
456. NAP ** Bezörget hozzád
Neuron Skizo, egy méregzöld szemû, villámló
tekintetû, süni hajú, eszméletlenül gyors férfi. A Mágusok klánjának varázslatmondó
rangú tagja. Végignézed a felszerelését: szerencsekõ, kristályamulett,
a kalmár nyaklánca, a kobra csatos öve, vándorcsizma, a regenerálódás márványgyûrûje,
zsugorító gyûrû, ozin fülkarika, a gólem átlátszó köntöse, a mágia bíbor
láncinge, a szívósság kerek pajzsa. Már amikor belép, akkor látod arcán,
hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Köszönés helyett ezt mondja: "Mit keresel itt torzszülött létedre?" Ezt
kiáltod vissza: "Hogy a ménkû csapna beléd!" A következõ átkot vágja a
fejedhez: "Az óriáscsótány szebben böfög, mint ahogy te énekelsz." Erre
most mit lehet mondani? Nem jut eszedbe semmi!
- Rendben, elismerem -
mondod - Te vagy a jobb, vesztettem! - A gyõztes jutalma lélekenergia.
*** 6.30. ***
Xirqzywrrixyt (#3516) belépését kérte a szövetségetekbe.
Felépült
a dicsõségfal.
Felépült
a szintfejlesztés.
Felépült
az ispotály.
Felépült
a szolgaképzõ.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Csillag 2 legenda pont árán megvásárolta
a Mofisztor kövét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb
ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Ravandel 1 legenda pont árán megvásárolta
a Mofisztor kövét a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit,
végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
Dart Mahul kiadta az LCS 99 parancsot, a következõ LCS parancsra már új
legendás ellenfelet fogtok kapni.
*** 9.5. ***
Ravandel (#3634) kilépett a szövetségbõl.
*** 9.6. ***
Doris Kel Dor (#4432) belépését kérte a szövetségetekbe. Jelenleg
10 legenda pontja van.
Hazamész a boltból. *** 9.6. ***
Rebecca (#6307) belépését kérte a szövetségetekbe.
Jelenleg 10 legenda pontja van.
*** 9.7. ***
Büdös Vörös (#2454) kilépett a szövetségbõl.
*** 9.12. ***
Azirafael (#2072) kilépett a szövetségbõl.
*** 9.13. ***
Tüskés Klezmó (#8425) kilépett a szövetségbõl.
*** 9.13. ***
Csillag (#5728) kilépett a szövetségbõl.
*** 9.16. ***
Viora (#7618) kilépett a szövetségbõl.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Cenzúrázott Lajos 2 legenda pont
árán megvásárolta a királynõ karkötõjét a szövetségi kincstárból. Többen
is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került.
***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Boszorkány Nikki 2 legenda pont
árán megvásárolta a xenóbõr karkötõt a szövetségi kincstárból. Többen is
ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Fortian 2 legenda pont árán megvásárolta
a xenomorf csuklópántot a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb
ajánlat. ***
*** 9.23. ***
Fortian (#3253) kilépett a szövetségbõl.
*** 9.26. ***
Alveris de Aurora (#2988) kilépett a szövetségbõl.
*** 9.26. ***
Botrány Rules (#2786) kilépett a szövetségbõl.
*** 9.26. ***
Cenzúrázott Lajos (#6480) kilépett a szövetségbõl.
*** 9.26. ***
Tífusz Lukrécia (#6355) kilépett a szövetségbõl.
*** 9.28. ***
Handur (#7500) kilépett a szövetségbõl.
*** 9.30. ***
Oriznya Triznyák (#3882) kilépett a szövetségbõl.
*** 10.3. ***
Boszorkány Nikki (#3849) kilépett a szövetségbõl.
*** 10.5. ***
Fürge Gekkoth (#8106) belépését kérte a szövetségetekbe.
*** 10.13. ***
Gal Etkins (#7284) kilépett a szövetségbõl.
*** 10.17. ***
Lamarth (#9378) kilépett a szövetségbõl.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 29698.) A te szinteden a legnevesebb
Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve
7084.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*már. 4.* Leph Arlone a szétszórt és Leslie megküzdöttek egymással, és
Leph Arlone a szétszórt gyõzött.
*ápr. 8.* Muninn mellé szegõdött egy
nedonkutya.
*jún. 7.* Kósala gyõzelmet aratott Cicababa felett.
*szept.
13.* Black Diamond és Kincsvadász pszi párbajt vívtak. Black Diamond került
ki gyõztesen.
*szept. 27.* Shai-Hulud a férgek ura pszionikus párviadalban
legyõzte Hoodedet.
*okt. 18.* Gyudron pszionikus párviadalban legyõzte
Black Diamondot.
*okt. 22.* Elkh Alhan Dozo pszionikus párviadalban legyõzte
Böfikét.
*nov. 2.* Elkh Alhan Dozo és Viharfelhõ pszi párbajt vívtak.
Elkh Alhan Dozo került ki gyõztesen.
*nov. 2.* Jelena pszionikus párviadalban
legyõzte Viharfelhõt.
*nov. 5.* Black Diamond pszionikus párviadalban
legyõzte Tintilla, a Derûst.
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*feb. 26.* Akadil Tel Katort majdnem felfalta egy krakolich.
*ápr. 5.*
Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Pepét.
*ápr. 27.* Endyr
pszionikus párviadalban legyõzte Balszerencsét.
*jún. 2.* Baltazárt legyõzte
harcban egy zoriád.
*júl. 5.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben
diadalt aratott Álmaid Nõje felett.
*aug. 23.* Fortian gyõzelmet aratott
Braveheart Patriot felett.
*szept. 23.* Endyr pszionikus párviadalban
legyõzte Balszerencsét.
*okt. 11.* Pokoli Maximiliánt kis híján megölte
egy sziklaóriás sámán.
*nov. 2.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt
aratott FloMo Belaxus felett.
*dec. 3.* Lord Khalel pszionikus párviadalban
legyõzte Ádázt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 301.]
ad 10 |
aranydukát szerzése |
Munkát vállalsz a dukátbanknál. Az épülethez új szárnyat építenek, itt kell
dolgoznod. Köveket cipelsz és adogatsz, hiába vagy erõs, mégis, majd leszakad
a hátad! De hát valamit valamiért, egész munka alatt a csillogó aranydukát
és az általa vásárolható relikviák képe lebeg a szemed elõtt. Végül letelik
a munkaidõ, és tartod a markodat. 1 aranydukátot kaptál.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 291.]
hp 3 17 17 327 120 10 |
harci program |
A következõ sor került a harci programodba: gránitbõr v.var. ha ellf. 327.
képessége 10 v. több. Prioritás: 120.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 291.]
hf 12 1 3 1 |
harci feltétel |
A következõ sor került a harci programodba: gránitbõr v.var. ha ellf. 327.
képessége 10 v. több, Prioritás: 120, és ha 1 vagy több ellenfél van, és
a harc 3. köréig.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 291.]
gy 70 0 10 50 |
felt. gyógyítás 70%-ra |
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 70 százaléka alá zuhan. (De csak
akkor, ha legalább 10 TVP-d marad a gyógyítás után.) Elsõsorban a 50. varázslatot/tárgyat
fogod használni. Végsõ esetben persze marad a hagyományos gyógyítás.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 291.]
h 8 65 |
8. tárgy használata |
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, az álcázás szakértelmed 24. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 291.]
ep 14 75 6 |
építed a 14. épületet 75 TVPért |
[Rendben, az építkezés során
a gyorsaság tulajdonságot ill. képességet fogod
fejleszteni.] Hûséges dolgozóként folytatod
az istálló felhúzását. A vízzel
hajtott építõgép nyújt segítséget a munkádban. Nem törõdsz sem az idõvel,
sem a fáradtsággal, csak az elõtted levõ feladatra koncentrálsz. Ezzel
eleget is tettél bõvítési kötelezettségeinek, legközelebb folytathatod
más épülettel! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+90%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[45 TVP-t használtál fel, maradt még 246.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Egy fémlétrán, egy
függõleges aknában jutsz le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni
járnak. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos,
könnyen vad lesz a vadászból. Egy szûk barlangfolyosó mellett mész el,
de visszafordulsz. Mennyire szabályos ez a járat, a falai egyenesek! Bizonyosan
értelmes kéz mûve. Vajon hová vezet? Egyszer utána kéne nézni.
(369. kaland,
összköltsége 25 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] [A
kaland során varázslatpróbával is szembe kell nézned.] Észreveszel 1
rémcserjét.
Szakértõ módon leszeded.
[ld. enc.] Lassan haladsz tovább. Neszezést hallasz
a hátad mögött, és megpördülsz. Ellenfeleid egy elektromancer (#98) [aura:
8-as elektromos fal.] és egy elektraton (#34).
*** 1. KÖR *** Az elektromancer elmond egy elektromos fal varázslatot. Elmondasz
egy életszívás varázslatot. Az elektraton
21 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) Az
elektraton halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után az elektromancer létrehoz egy
villámsújtás varázslatot.
25 életpontnyit sebzõdsz. Elmondasz egy életszívás
varázslatot. Az elektromancer
21 ép-t sebzõdik. Ennek eredményeképp gyógyulsz
21 ép-t. (-5 vp.) Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az elektromancer elmormol egy
villámsújtást.
29 ép-t sebzõdtél. Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön
egy életszívás. Az elektromancer
21 ép-t sebzõdik. 21 ép-t gyógyított rajtad.
(-5 vp.) Regenerálsz (+3 ép)
*** 4. KÖR *** Az elektromancer varázshatalma segítségével elmond egy villámsújtást.
Rezisztálod a varázslatot. Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy
életszívást. Az elektromancer
sebzõdik 21 ép-t. 6 ép-t gyógyított rajtad.
(-5 vp.) Az elektromancer halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 84 sebzést okoztál, és 54 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+156%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Viszed, ami mozdítható: egy elektronit.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 236.]
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Az egyik kevésbé
ismert, de ezért vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget
alatt fekszik. A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is
idõbe telik, amíg megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. Odalent a fentinél
sokkal áthatóbb, mélyebb sötétség fogad, még infralátásoddal is nehezen
boldogulsz. Ahogy belépsz a terembe, rögtön érzed a mágia tömény jelenlétét.
A terem egy sarkában valami döbbenetes dolgot pillantasz meg. Apró, zselészerû,
lüktetõ golyók tömege egy széles és vastag függönyt alkot, amely a magasból
lóg alá. A furcsa képzõdmény tetején pedig valami mozgást látsz! A dolog
veszélyesnek látszik, de rögtön életre kel benned a felfedezõ. Vajon mi
lehet odafent? Érdemes lenne valamikor megvizsgálni.
(457. kaland, összköltsége
10 TVP.) Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt
winropu moha nõ! 1 darabot
sikerül begyûjteni. A messzeségbõl vadászok kiáltását hallod. Egyre közeledõ
lábdobogás, és a következõ pillanatban már látod, hogy mit üldöztek. Ellenfeleid
egy gonosz banya (#93) [aura: 5-ös méretû 14-es szintû jobb karom.] és
egy vérfarkas (#94) [aura: vastag bõr: 6.].
*** 1. KÖR *** A gonosz banya mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy
átkot. Rezisztálod a varázslatot. Elmormolsz egy elektromos fal varázslatot.
(-12 vp.) A vérfarkas máris elõtted terem! A vérfarkas
42 sebzést kap az
elektromos faltól. A vérfarkas rád támad. Acsarogva harapni próbál fogával.
(13 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Vámpirizál. Regenerálsz (+3 ép)
A vérfarkas regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a gonosz banya elmormol egy
mérges csípést. Megmérgezõdsz. Mágikus erõd felhasználásával elõidézel
egy életszívást. A vérfarkas
21 sebzést kap. 10 ép-t gyógyított rajtad.
(-5 vp.) A vérfarkas kileheli lelkét. Méreg marja tested.
10 ép-t sebzõdtél.
Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a gonosz banya elvarázsol
egy mérges csípést. Megmérgezõdsz. Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön
egy életszívás. A gonosz banya
21 ép-t sebzõdik. Gyógyulsz 7 életpontot.
(-5 vp.) Méreg marja tested.
20 életpontnyit sebzõdsz. Regenerálsz (+3
ép)
*** 4. KÖR *** A gonosz banya ellõ egy mérges csípés varázslatot. Sikerült
elkerülnöd a varázslat hatását. Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött
egy életszívás! A gonosz banya ellenáll a varázslatnak. (-5 vp.) Mérgezõdsz.
20 ép-t sebzõdtél. Regenerálsz (+3 ép)
*** 5. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás.
A gonosz banya
sebzõdik 21 ép-t. 21 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) Magában
motyogva, a gonosz banya létrehoz egy mérges csípést. A varázslat nem hatott
rád. Méreg!
20 ép-t sebzõdtél. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 119 sebzést okoztál, és 83 sebzést kaptál.] Huh, nem
bírtok egymással! Az eredmény döntetlen.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet.
(+24 életpont.)
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 215.]
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Izgatottan
ereszkedsz le egy publikus folyosón a rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek
világába. A barlangteremben, ahová érkezel, óriási szobrokat pillantasz
meg. Egy letûnt, barbár civilizáció idoljai, õseid már ledöntötték, lerombolták
õket. Nocsak, mit találtál! 1
velparaj ! Óvatosan begyûjtöd. Lassan haladsz
tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Ellenfeled egy
óriáspók (#89).
*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy elektromos fal varázslatot. (-12 vp.) Az óriáspók
feléd rohan. Az óriáspók
42 ép-t sebzõdik az elektromos faltól. Az óriáspók
rád támad. Megpróbálja beléd mélyeszteni csáprágóját.
(8 ép-t sebzõdtél).
Tüskéid megszúrják. Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz
(-24% támadás). Bûze nehezen elviselhetõ számodra.
(-1 ép.) Regenerálsz
(+3 ép)
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. Az óriáspók
21 ép-t sebzõdik. Gyógyulsz 12 életpontot. (-5 vp.) Az óriáspók holtan
terül el.
[A csatában összesen 77 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+92%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: egy õskõ.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 199.]
h 8 65 |
8. tárgy használata |
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, az álcázás szakértelmed 25. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 199.]
olb 5 7 |
olimpiára való jelentkezés |
Ellátogatsz az olimpiai arénába, és leadod a jelentkezésedet az 5. kategóriában.
Kifizeted a nevezési díjat, ami 50 arany. A pszi kategóriában is nevezel.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 199.]
pv 3 4 5 8 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit.
Ha ez nem megy, átokszórást javasolsz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve,
megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha te mész
portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 199.]
Elég a henyélésbõl! Itt az ideje egy kis akciónak. Büszkén lépkedsz, tudván,
hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban. Nocsak,
mit találtál! 1
mátekel gomba ! Óvatosan begyûjtöd. Nini, ez a barlang
pont jónak tûnik. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok
összemérni.
A barlang lakója
Alexander Buratov, egy az Ural hegységbõl áttelepólt uránbányász
férfi. [aura: vastag bõr: 8.] A Mutánsok klánjának teremtmény rangú tagja.
Viselt tárgyai: zsugorító gyûrû, az egyensúly gyûrûje, a bûz malachit karkötõje,
ozin fülkarika, a szakács üstje, az ügyesség malachit karkötõje, Rogan
karkötõje, a kobra csatos öve, az entek díszes pikkelyvértje, a majom vándorcsizmája,
a harcos márványgyûrûje, a lich díszes fejpántja, a regenerálódás háromszögszimbóluma,
a gyõzelem sárgaréz nyaklánca. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy
barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat.
Ez a legkönnyebben próbára tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek
sziklafalat, és buzgón mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás,
de persze megfelelõen gyorsnak is kell lenned... Te érsz fel a csúcsra
elsõként, Alexander Buratov csak jócskán lemaradva érkezik meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 199.]
v 146 5 11 2 11 |
146. varázslat elmondása |
Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy kontakt.õseiddel varázslatot.
Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-21 vp.) Varázshatalmad
segítségével elmondasz egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a
csarnok térképének egy részletét. (-21 vp.)
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 193.]
v 146 5 8 2 8 |
146. varázslat elmondása |
Ellõsz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok
térképének egy részletét. (-21 vp.) Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött
egy kontakt.õseiddel! Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét.
(-21 vp.)
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 187.]
v 146 2 5 5 5 |
146. varázslat elmondása |
Elmormolsz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok
térképének egy részletét. (-21 vp.) Mágikus erõd felhasználásával elõidézel
egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy
részletét. (-21 vp.)
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 181.]
v 146 8 5 11 5 |
146. varázslat elmondása |
Magadban motyogva, létrehozol egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják
a csarnok térképének egy részletét. (-21 vp.) Elmondasz egy kontakt.õseiddel
varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét.
(-21 vp.)
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 175.]
v 146 14 5 17 5 |
146. varázslat elmondása |
Magadban motyogva, létrehozol egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják
a csarnok térképének egy részletét. (-21 vp.) Nincs annyi varázspontod,
hogy ezt a varázslatot elmondhasd.
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 172.]
v 146 2 2 5 2 |
146. varázslat elmondása |
Nincs annyi varázspontod, hogy ezt a varázslatot elmondhasd. Nincs annyi
varázspontod, hogy ezt a varázslatot elmondhasd. [0 TVP-t használtál fel,
maradt még 172.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Figyelem! Hamarosan megkezdõdnek
az olimpiai játékok. Ha te is részt akarsz venni, jelentkezésedet add le
legkésõbb 2005. nov. 21. hétfõig. Az olimpiai fordulókat a nov. 26-i TF/ÖV
találkozón veheted át, ill. nov. 28-án postázzuk annak, aki nem tudta átvenni,
és emailben elküljük mindazoknak, aki kérték. FONTOS változás az elõzõ
olimpiához képest, hogy a hagyományos kategóriában ezúttal szolgák nélkül
indulsz!
[ld. enc.]
Ebben a körben +2 galetki erõt és +19 hírnevet kaptál. A kör során összesen
280 sebzést okoztál, és 170 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
8 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 172 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
436 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Csuhi, a Mágus, egy a mágusok emblémáját mutató sötét köpenyes,
kiszámíthatatlan, veszélyes férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint
(5. szint). Táplálkozásod: puhány. Ez a 106. fordulód.
|
[1] erõ: |
6 (9) / 4.88 |
[2] IQ: |
13 / 1.71 |
[3] ügyesség: |
4 / 1.60 |
[4] egészség: |
8 (10) / 4.35 |
[5] mágia: |
23 (24) / 5.05 |
[6] gyorsaság: |
5 (2) / 4.17 |
[9] Méret/ép: |
72 (75) / 75 |
Min. méret: |
83 |
Barlangméret: |
74 |
|
|
Varázspont: |
266 / 8 |
Képességpont: |
31 / 48% |
Hõsi pont: |
119 (10) |
Tám.bónusz: |
3% |
Véd.bónusz: |
32% |
Galetki erõ: |
512 / 126 |
Hírnév : |
1591 |
Jóllakottság: |
157% |
Életkor: |
14 / 14 |
|
|
Galetki csaták: |
29 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
9 (0) |
Torzsz. csaták: |
605 (3) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
505 (2) |
Leölt torzszülött: |
1193 (4) |
Pszi csaták: |
127 (1) |
Pszi gyõzelmek: |
66
(0) |
Ájulások száma: |
33 (0) |
|
A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: varázsló-jelölt (31)
Speciális
képességeid:
+31 max. varázspont, +3 minden varázslat szintedre. +1 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Ölj meg öt manapoidot, csak varázslattal!
2.) Használd a szellemidézés varázslatot 20 alkalommal! [számláló: 6]
3.) Hajtsd végre a 18-as Klánkalandot (KK 18)! (összesen 40 TVP-t igényel)
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[11] jéglehelet: |
2 / 1.86 |
[15] regeneráció: |
1 (7) / 0 |
[16] tüskés bõr: |
8 (14) / 0 |
[17] vastag bõr: |
4 / 0 |
[18] tûzimmunitás: |
5 (6) / 0 |
[19] hidegimmunitás: |
3 (4) / 0 |
[20] savimmunitás: |
1 (2) / 0.20 |
[24] rezisztencia: |
7 / 0.28 |
[25] bûz: |
5 / 0 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
3 / 0 |
[46] csapdaészlelés: |
10 / 2.21 |
[47] zárnyitás: |
9 / 1.78 |
[48] mászás: |
9 / 1 |
[49] rugalmasság: |
5 / 0.15 |
[50] meggyõzõkészség: |
5 (7) / 1.12 |
[51] transzformáció: |
9 / 0.40 |
[52] auraészlelés: |
9 (12) / 1.35 |
[53] ékszerészet: |
5 / 0.15 |
[54] kereskedelem: |
6 (9) / 0.72 |
[55] szívósság: |
10 / 0.05 |
[56] varázsitalfõzés: |
7 / 0.91 |
[57] gyógynövények: |
25 / 8.99 |
[58] nyomkeresés: |
18 (20) / 2.31 |
[59] vezetõkészség: |
2 (3) / 0.75 |
[60] pszi támadás: |
9 / 3.50 |
[61] pszi energia: |
8 / 4.60 |
[62] lopás: |
9 / 0 |
[64] átokszórás: |
5 (7) / 1.51 |
[65] álcázás: |
25 / 0.15 |
[66] lopakodás: |
5 / 0.36 |
[68] zene: |
5 / 0.30 |
[72] építés: |
25 (26) / 10.41 |
[73] felderítés: |
14 / 2.88 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb mancs |
[100] méret: |
4 (5) / 0 |
[101] szakért.: |
7 (8) / 1.40 |
|
|
rövid tõr |
bal mancs |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
2 / 0.71 |
|
|
a sün görbekardja |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[147] alkímia: |
1 (4) / 0.08 |
[36] csábmosoly: |
1 (4) / 0 |
[149] dimenziókapu: |
4 (7) / 0.78 |
[143] elektromos fal: |
11 (14) / 2.16 |
[11] elektromos kéz: |
2 (5) / 0.44 |
[48] ellenáll.megtörése: |
1 (4) / 0 |
[10] energiatüske: |
4 (7) / 1.98 |
[29] életszívás: |
14 (17) / 7.57 |
[152] felejtés: |
2 (5) / 0.48 |
[17] gránitbõr: |
2 (5) / 1.24 |
[13] jégcsóva: |
2 (5) / 0.36 |
[15] jégpajzs: |
2 (5) / 0.84 |
[163] kineport: |
1 (4) / 0.32 |
[154] kisebb erõpajzs: |
2 (5) / 1.72 |
[27] kisebb gyógyítás: |
7 (10) / 0 |
[146] kontakt.õseiddel: |
11 (14) / 1.80 |
[158] láth. észlelése: |
1 (4) / 0 |
[157] láthatatlanság: |
3 (6) / 0 |
[165] manafókuszálás: |
1 (4) / 0.18 |
[28] óriáserõ: |
1 (4) / 0 |
[128] pszi csáp: |
8 / 0.58 |
[30] sorvasztás: |
2 (5) / 0.68 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
3 / 1.64 |
[159] szellemidézés: |
3 (6) / 2.68 |
[132] tudati méreg: |
2 / 0.18 |
[14] vakító fény: |
2 (5) / 0.06 |
[170] villámpajzs: |
1 (4) / 0 |
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Hegyhengergetõ, a húsevõ növény |
52/52 |
16% |
170% |
4 / 0.14 |
nem harcol |
[2] Korong, a fekete hólyag |
46/46 |
62% |
170% |
3 / 0.86 |
nem harcol |
lélekenergia rész |
90% |
jóllakottság határ |
100% |
gyógyítás: |
3 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
pv 6 3 4 5 7 8 |
gy |
v 157 |
p |
|
2. Makró |
le |
k 19 |
kf |
h 8 57 |
kf 441 153 |
z 19 10 |
|
3. Makró |
pv 7 |
pta 131 131 131 |
p 5517 |
pv 3 5 4 2 1 7 |
p 5517 |
pta 132
131 131 131 131 131 |
|
4. Makró |
v 146 17 11 17 8 |
v 146 14 11 14 8 |
v 146 11 11 11 8 |
v 146 8 11
8 8 |
v 146 5 11 5 8 |
v 146 2 11 2 8 |
|
5. Makró |
v 146 17 5 17 2 |
v 146 14 5 14 2 |
v 146 11 5 11 2 |
v 146 8 5 8
2 |
v 146 5 5 5 2 |
v 146 2 5 2 2 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: elektromos fal t.var. ha ellenfeled #23. Prioritás: 110. |
2: életszívás t.var. ha ellf. képessége: meglepetés (230) Prioritás: 100.
|
3: elektromos fal t.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 95. |
4: életszívás t.var. a harc 1. körétõl. Prioritás: 90. |
7: életszívás t.var. ha ellenfeled #153. Prioritás: 105. |
8: életszívás t.var. ha ellenfeled #34. Prioritás: 115. |
5: energiatüske t.var. ha ellf. 24. képessége 3 v. kevesebb, Prioritás:
120, és ha egy ellenfél ép-je 8 alatt van, és ha ép-d 50% fölött van. |
9: gránitbõr v.var. ha ellf. 327. képessége 10 v. több, Prioritás: 120,
és ha 1 vagy több ellenfél van, és a harc 3. köréig. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 70 0 10 50;
VI erõ:300% ép:10%;
PV 3 4 5 8;
PSZ 57 48 47 46 58 66;
BA 15002 15021 15038 15040 15013 83 92 77 95 101;
L 20 50 53 58 62 59;
HE 3;
PTA 132 131 131 131 131;
PTB 131 131 128
128 128;
ÁTADÁS PARANCSAID: VG 7796 17771 1; VG 7796 10226 1; VG 5517 192 1; VG
5971 34 2;
Az
Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 11.
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (1. épület), #8 (4. épület), #10 (8. épület),
#12 (7. épület), #16 (3. épület), #17 (9. épület), #254 (103. forduló),
#326 (103. forduló), #359 (105. forduló), #332 (104. forduló), #369
(106. forduló), #457 (106. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Bölcsek Köre (#15040). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod
jelenleg az 5112. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele:
Lord Akryl. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod
van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a bölcsesség vándorcsizmája (#17771) |
|
1 a bûz utazóköpenye (#29036)
|
|
1 a füvész köpenye (#193) |
|
1 a harcmûvész vassisakja (#13676) |
|
1 a merénylõ könnyû láncinge (#10931)
|
|
1 a merénylõ vaspajzsa (#10963) |
* |
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
|
1 a sebesség lovagi lemezpáncélja
(#13152) |
|
1 a sebezhetetlenség köpenye (#19585) |
* |
1 a sün utazóköpenye (#24986) |
* |
1 a sün vas lemezpáncélja (#24851)
|
|
1 a sün vassisakja (#24926) |
|
1 a szívósság vassisakja (#14576) |
|
1 a Tél ezüstlánca (#170) |
* |
1
a törpék csatos öve (#6566) |
|
1 díszes fejék (#135) |
|
1 kék köpeny (#1137) |
|
1 khaldoran öv (#137)
|
|
1 könnyû pikkelyvért (#1016) |
|
2 maszk (#1090) |
|
1 suhanó csizma (#195)
|
|
1 utazóköpeny (#1136) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 aréna kõ érme (#441) |
|
1 a bérmágus sárgaréz nyaklánca (#17381)
|
* |
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
* |
1 a mágia smaragdja (#153) |
|
1 a mágus márványgyûrûje (#10226) |
* |
1 a regenerálódás ónixgyûrûje (#24628) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
1 a törpék csepp fülbevalója (#6656)
|
|
1 a tudás gyûrûje (#2125) |
|
513 arany (#1) |
|
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
1 az elektromosság
ezüst nyaklánca (#27282) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
2 csepp fülbevaló (#1256) |
|
1 díszes karkötõ
(#1242) |
|
119 drágakõ (#2) |
|
1 ezüstmedál (#208) |
|
1 kék gömb (#143) |
|
1 kristályamulett (#130) |
|
1 malachitgyûrû (#1227) |
|
1 márványgyûrû
(#1226) |
* |
1 ozin fülkarika (#211) |
* |
1 Rogan karkötõje (#145) |
* |
1 szivárvány
karkötõ (#139) |
Felszerelés |
|
1 aranydukát (#437) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
6 fekete dukát (#218)
|
|
1 idõkristály (#219) |
|
1 lelakatolt ládikó (#310) |
|
3 varázskõ (#210)
|
Fegyverek |
|
1 a méreg csonttõre (#24251) |
* |
1 a regenerálódás könnyû nyílpuskája
(#24686) |
* |
1 a sün görbekardja (#25166) |
|
1 a tudós könnyû íja (#11621) |
|
1 a tûz fogazott kardja (#22468) |
|
1 hosszúkard (#1317) |
|
1 nyílpuska (#1285) |
* |
1 rövid tõr (#1302) |
|
2 rozsdás kard (#131)
|
Varázsitalok és füvek |
|
2 bajnokok itala (#62) |
|
15 csótányláb (#25) |
|
12 elfu moha (#33) |
|
10 elonotichlan (#31) |
|
6 gyilkos boróka (#27) |
|
3 hatalom kék itala
(#58) |
|
8 hónakkupók (#30) |
|
1 jéglehelet itala (#54) |
|
6 liánvirág (#24) |
|
7 mátekel gomba (#21) |
|
1 méregellenállás itala (#51) |
|
14 mézfû (#29)
|
|
4 mitulen fû (#20) |
|
2 óriásnövés itala (#60) |
|
16 ragálygomba (#26)
|
|
1 rémcserje (#34) |
|
10 sárkányvirág (#32) |
|
17 sötét mák (#23) |
|
10 tejfonál (#28) |
|
47 üvegcse (#14) |
|
5 védelem itala (#59) |
|
2 velparaj (#35) |
|
2 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
3 asztrálesszencia (#154) |
|
9 bolhedor szárny (#15) |
|
16 ekinda haj
(#147) |
|
5 elektronit (#141) |
|
4 húsevõ bibe (#151) |
|
17 mandibula (#157) |
|
4 molad púp (#16) |
|
4 molitár háj (#165) |
|
3 nohnetár gumó (#212) |
|
2 nordkristály (#146) |
|
1 õsi relikvia (#17) |
|
8 pirgamit (#152) |
|
3 xenópete (#278) |
|
12 yeti csont (#160) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): barbár
lándzsa #1331 (2), a küzdelem sárgaréz nyaklánca #20531 (9), az erõ vas
lemezpáncélja #1451 (10), a sebesség márványgyûrûje #13376 (9).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 mátekel gomba (#21), 1 aranydukát
(#437), 1 elektronit (#141), 1 rémcserje (#34), 1 velparaj (#35), 1
winropu moha (#22).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 50 arany (#1), 1 õskõ (#8).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ARANYDUKÁT (437. TÁRGY) Ezt a különleges pénzérmét a kizárólag császári
pénzverdében verik, ellentétben a szokványos aranypénzekkel, amelyeket
számos aranyöntõ mûhelyben készítenek a Hegy számára. Az aranydukát, az
"aranypénzekkel" ellentétben, a legtisztább színaranyból van. A rajta levõ
ismeretlen nyelvû felirat, szám, és a hátulján a császár képe pedig valamilyen
fajta mithril ötvözetbõl van ráöntve. Az elõállítása igencsak költséges
- nyilvánvalóan azért, hogy ne lehessen hamisítani. Az aranydukát a galetkik
legféltettebb kincse - természetes, hogy erre vigyáznak a legjobban, így
ellopni tõlük képtelenség, és persze nem adnak belõle senkinek.
RÉMCSERJE (34. TÁRGY) Nevét onnan kapta, hogy amikor az elsõ, fáklyával
kutató galetki felfedezõk rábukkantak, akkor a rémcserje árnyéka óriási
rémre emlékeztetett, és a kutatók el is futottak. Késõbb ez a giz-gazos,
nagyon száraz helyeken is megélõ tüskés növény megõrizte ezt a nevet. Bár
a boszorkánymesterek potens növénynek tartják, sajnos nemigen találkozhatsz
vele az alsóbb szinteken. [Szükséges varázsital fõzés szint: 7.]
OLIMPIAI JÁTÉKOK A Hegy minden szintjén félévente megrendezésre kerül
a Galetki Olimpia. A szint lakói játékos versenyekben és látványos csatákban
mérik össze tudásukat. A bölcsek szerint a játék hagyományai évszázadokkal
nyúlnak vissza, de már senki sem emlékszik, mikor és miért rendezték meg
a felszínen az elsõ olimpiai játékokat. Tény, hogy minden galetki izgatottan
várja a nagy eseményt, és csak kevés olyan nyomorult van, aki nem nevez
be legalábbis valamelyik versenyszámra. Fõként, mert a részvétel szinte
ingyen van: annyiszor 10 arany, ahányadik szinten laksz, és a gyõztesek
gazdag jutalomban részesülnek. Ha még mindez nem lenne elég, minden résztvevõ
bõségesen részesül lélekenergiában.
NEVEZÉS A jelentkezéshez az
OL
{szint} {mire} parancsot add ki, ha csak levélben, az
OLB {szint} {mire}
parancsot, ha emailben, base64 kódolással,
OLU {szint} {mire} parancsot,
ha emailben, uuencode kódolással kéred a fordulódat. Ha az email forduló
mellett nyomtatott fordulót is kérsz, akkor az OLB ill. OLU parancs 3.
paraméterének írj 1-et.
A
{szint}-hez írd be a szintedet, ahol élsz.
A
{mire} legyen 1, ha csak harcban, 2, ha csak játékos versenyben, 3,
ha harcban és játékos versenyben, 5, ha harcban és psziben, 6, ha psziben
és játékos versenyben, és 7, ha mindháromban nevezni akarsz.
1. Példa:
OL 1 2. Az 1-es szinten, csak játékos versenyen akarsz indulni, és nyomtatásban
kéred a fordulódat. 2. Példa: OLB 3 7 1. Az 3-as szinten nevezel, harcban,
psziben és játékos versenyben, és a fordulódat emailben is kéred, meg nyomtatásban
is. Ha a jelentkezéskor valamit elrontottál (pl. épp nagyon éhezel), a
jelentkezést megismételheted, de az arany nevezési díjat ilyenkor újra
ki kell fizetned. Egyetlen kivétel van: ha nevezés után továbbköltözöl,
akkor már nem nevezhetsz ismét!
A parancs kiadása TVP-be nem kerül. Az
olimpiára a fordulódban megadott határidõig lehet jelentkezni, az ezt követõ
naptól jelentkezést sajnos már nem tudunk elfogadni. Csak a saját szinteden
rendezett olimpián vehetsz részt, és min. 10 résztvevõ esetén rendezik
meg a versenyt. Bár az olimpiai játékok egy idõben történnek, egymástól
függetlenek. Még egy korlátozás a nevezéssel kapcsolatban: ha egy szinten
akár az összetett versenyben, akár más kategóriában (pl. pankráció) az
elsõ három helyezett között voltál bármikor, vagy te nyerted azon a szinten
a játékos versenyt, akkor a következõ olimpián már nem nevezhetsz azon
a szinten. Ezenfelül, aki legalább 3 alkalommal elsõ lett játékos versenyen,
az többet már ebben a versenyszámban nem indulhat.
A kinyomtatott olimpiai
fordulókat mindig az aktuális TF-ÖV találkozón veheted át (Láng Mûv. Központ,
XIII. Bp, Rozsnyai u. 3. Idõpont: 2005. nov. 26. szombat, kezdés 9 órától).
Ha nem tudsz személyesen eljönni, a fordulót postán küldjük el.
Az olimpiai
fordulók ugyanúgy pénzbe kerülnek, mint egy normál forduló. A forduló árát
az olimpia futtatásakor vonjuk le a számládról, tehát pl. ha hétfõn fut
az olimpia, akkor már kedden az a pénz hiányozni fog a számládról, függetlenül
attól, hogy a fordulókat csak a szombati TF találkozón osztjuk ki.
SZABÁLYOK
Fontos változás a korábbiakhoz képest, hogy a hagyományos kategóriában
szolgáid nem vehetnek részt a csatában. Az Olimpia svájci rendszerben zajlik,
azaz minden körben olyan ellenféllel küzdesz, akinek veled azonos számú
gyõzelme van. A végsõ kiértékelésnél elsõsorban az számít, hogy hányszor
gyõztél, másodsorban az, hogy mennyire gyõztél (ha ellenfeled 0 ép-re kerül,
akkor az értékesebb gyõzelem, mintha a csatát mindketten túlélitek, vagy
mindketten elájultok, és a gyõzelmet csak azért ítélik neked, mert többet
sebeztél), harmadsorban az, hogy a verseny során ellenfeleid mennyi gyõzelmet
értek el. A harcba nem viszed szolgáidat, és minden egyes kört úgy kezdesz,
ahogy az olimpiára beneveztél: tehát azokkal a tárgyakkal, varázslatokkal
stb. Ha pl. egy varázsitalból csak egy volt a birtokodban, minden csatában
meg tudod inni. Az olimpiai jelentkezéstõl az olimpia lefuttatásáig az
A, EA és EE parancsokat nem használhatod, a jelentkezés kiadásakor összes
A parancsod törlõdik. Az olimpián a teljes körig ható varázsitalok hatása
nem érvényesül. A pankráción az egész körre ható varázslatok nem mûködnek
(pl. erõpajzs). Minden kör elején max. ép-rõl és vp-rõl indulsz. A legjobbak
pénz és tárgyjutalomban részesülnek. A játékos versenyek egyéb szakértelmeidet
teszik próbára. Az olimpia során elszenvedett sebzés, esetleges permanens
károsodás, kapott lélekenergia stb. a karakterednél NEM jelentkezik. Csakis
az esetleges tárgy- és pénzjutalmat, ill. az olimpia végén kapott KNO-t
kapja meg a karaktered.
CSAPATVERSENY Az idei olimpián is lesz csapatverseny,
3 fõs csapatok jelentkezését várjuk. A csapatversenyre az OLCS {1. csapattárs}
{2. csapattárs} paranccsal jelentkezhetsz. Ez egy többszemélyes parancs,
az FC parancshoz hasonlóan. A karaktert NEM a parancs kiadásákor tároljuk
le, hanem csak amikor a harmadik ember is kiadja a parancsot, és az sikeresen
végrehajtásra kerül. Próbáljátok tehát a nevezést úgy megszervezni, hogy
ne teljen el több forduló az elsõ és harmadik ember nevezése között. Legjobb,
ha A játékos kiadja a parancsot, majd B, és végül C úgy, hogy A és B nem
lép közben. Csak azonos szinten levõk nevezhetnek. A csapatversenyre való
jelentkezés díja fejenként 50 arany. A csapatversenyen csak akkor veszel
részt, ha a normál olimpiára is beneveztél, a csapatversenyes forduló díja
+9 zseton. A csapatversenyes jelentkezést többször meg lehet ismételni,
de csak ugyanazokkal a tagokkal, akikkel elõször is jelentkeztél, és újbóli
jelentkezésnél mindhármótoknak újra ki kell adni a parancsot. Korlátozva
van a csapattagok össz. harci ereje, szinttõl függõen (szint:max. össz.
HE): 1:170, 2:340, 3:580, 4:750, 5:880, 6:980, 7:1120, 8:1250, 9: 1390,
10: 1550, 11:1700, 12:1870, 13:2100, 14: 2330. Tehát pl. a második szinten
a három csapattag harci erejének összege nem lehet nagyobb, mint 340. A
harci erõ összeget akkor ellenõrizzük, amikor a harmadik játékos is kiadta
a parancsot, és tárolni próbáljuk a három karaktert. Figyelem, a program
a csapat arénát és az OLCS-t ugyanúgy kezeli, tehát felülírják egymást!
NE jelentkezz ugyanazzal a csapattal mindkettõre közel azonos idõben, mert
probléma lehet belõle. Az OLCS a normál olimpai jelentkezéstõl független,
jelentkezhetsz eltérõ idõben, eltérõ felszereléssel.