Karakterszám: |
4142 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
105 |
Játékhét: |
124 |
E forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
925 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2004. már. 23. 14h:40' |
A következõ
fordulód táplálható: 2004. már. 26. |
|
E-mail!
MOROTHAS KALANDJAI
Táborozásod alatt látogatót kapsz! A bolondok, belesétáltak a csapdádba,
és egyenként 11 ép-t sebzõdtek! Ellenfeleid egy orgling varázsló (#197)
(ezüstszínben csillogó aura veszi körül) [aura: 16-os savhurrikán.] és
egy orgling szolga (#23) [aura: mágia: 2.].
*** 1. KÖR *** Az orgling varázsló varázshatalma segítségével elmond egy
savhurrikánt.
48 életpontnyit sebzõdsz. Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz
egy tûzpajzsot. ( +58 tûzimmunitás, -2 hidegimmunitás.) (-3 vp.) Mormolsz
a mágia különös nyelvén. Létrejött egy gránitbõr! (-10 vp.) Az orgling
szolga közelebb jön, hogy támadhasson. Az orgling szolga rád támad. Odaken
neked jobb mancsával. Mellé!
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az orgling varázsló elmormol
egy gigaöklöt. Az ellenállás díszes sisakja megsemmisült!
16 ép-t sebzõdtél.
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy tûzvihart.
6 ép-t sebzõdtél.
Az orgling varázslót védi rezisztanciája. Az orgling szolga
92 ép-t sebzõdik.
(-18 vp.) Az orgling szolga halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 3. KÖR *** Az orgling varázsló megidézi az orgling fattyút. Magadban
motyogva, létrehozol egy tûzvihart.
2 életpontnyit sebzõdsz. Az orgling
varázslót védi rezisztanciája. Az orgling fattyú
sebzõdik 87 ép-t. (-18
vp.)
*** 4. KÖR *** Az orgling varázsló mágikus ereje felhasználásával elõidéz
egy villámsújtást.
Sebzõdsz 50 ép-t. Ájultan a földre zuhansz.
[A csatában összesen 179 sebzést okoztál, és 122 sebzést kaptál.] Mi tagadás,
legyõztek. Alámerülsz a sötétségbe... Éles fájdalom térít magadhoz. Hajszál
híján torzszülött eledel lett belõled! Szerencsére egy másik galetki elriasztotta
a fattyakat. Megköszönöd a segítségét. Sajnos így is permanens károsodást
szenvedtél (-1 méret). Szomszédjaid sietnek végül a segítségére, és ûzik
el a torszülötteket.
Kissé már éhezel, ezért csak 109 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy
leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy , a Lord Akryl-t is térdre
kényszerítõ Protolisk Hercegek közül. Egyszerû férfi. (hírneve 20001.)
A te szinteden a legnevesebb
Mélységben Szuttyogó, egy galetki szavakat
meghaladóan ocsmány férfi. (hírneve 8175.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*feb. 12.* Para Zita a Vérszopó teljesítette a 2. küldetést, amit a mágustoronyban
kapott.
*feb. 17.* Swami Belananda Yogi pszionikus küzdelemben diadalt
aratott Tündöklõ Csillag felett.
*feb. 21.* Attila, a hun teljesítette
a 2. küldetést, amit a mágustoronyban kapott.
*már. 11.* Malgias a Rém
és Viora pszi párbajt vívtak. Malgias a Rém került ki gyõztesen.
*már.
11.* Örök Lázadó pszionikus párviadalban legyõzte Rozsdamentes acélpatkányt.
*ápr. 3.* Brumi teljesítette a 22. küldetést, amit a mágustoronyban kapott.
*ápr. 29.* Babe Bwe és Ruh Nestah megküzdöttek egymással, és Babe Bwe
gyõzött.
*jún. 5.* Llys Meldryn felköltözött a következõ szintre.
*jún.
20.* Amorthis teljesítette a 14. küldetést, amit az akadémián kapott.
*júl. 1.* Jimmu Palimadrakosz és Paul Muad-dib megküzdöttek egymással,
és Jimmu Palimadrakosz gyõzött.
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*ápr. 11.* Az Éjfarkas Klán szövetség fényes gyõzelmet aratott torz orgling
felett!
*ápr. 14.* Maximilian Ûbertápot kis híján megölte egy vhrathag
pók.
*ápr. 23.* Alba Regina és Tigirl pszi párbajt vívtak. Alba Regina
került ki gyõztesen.
*ápr. 25.* Nemesis pszionikus párviadalban legyõzte
Don Juan Gomez dela Vegát.
*máj. 6.* Avvocato Terrasini és Raziel megküzdöttek
egymással, és Avvocato Terrasini gyõzött.
*máj. 8.* Csendes Don pszionikus
párviadalban legyõzte Stanislavát.
*máj. 8.* Köpködõ Méregzsák és Arven
Klinszinda Grán pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen.
*máj. 26.* Avvocato Terrasini és Tifusz megküzdöttek egymással, és Avvocato
Terrasini gyõzött.
*jún. 16.* Csendes Don pszionikus küzdelemben diadalt
aratott Brancaleone da Norcea felett.
*júl. 1.* Köpködõ Méregzsák és Rafflesia
pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással kezeled magad. 13 ép-t gyógyított
rajtad. (-4 vp.)
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 293.]
ep 42 75 17 |
építed a 42. épületet 75 TVPért |
[Rendben, az építkezés során
a vastag bõr tulajdonságot ill. képességet
fogod fejleszteni.] Hûséges dolgozóként folytatod
a barlangfürdõ felhúzását.
Munkád során szövetségetek kiváló bányagépe is segíteni fog. Órákon át
dolgozol, izzadsz, keményen küzdesz azért, hogy megláthasd munkád gyümölcsét.
Ezzel el is készült a barlangfürdõ! Büszkén csodálod meg, és örülsz, hogy
pont te lehettél az a szerencsés, aki befejezted. Magadba szívod a megérdemelt
jutalmat, a lélekenergiát (+114%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze
ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Ismét tanultál valamit:
+1 építés; [57 TVP-t használtál fel, maradt még
236.]
ep 37 75 17 |
építed a 37. épületet 75 TVPért |
[Rendben, az építkezés során
a vastag bõr tulajdonságot ill. képességet
fogod fejleszteni.] Hozzájárulsz az építkezéshez 200 arannyal. Itt az ideje,
hogy végre te is kivedd a részed
a lélekenergia generátor megépítésébõl!
Munkád során szövetségetek kiváló bányagépe is segíteni fog. Keményebben
dolgozol, mint bármely orgling rabszolga. Persze hol is érhetne fel egy
orgling tehozzád! Az építés 18 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot
beleépítsd, és az épületet használhasd, még 232 TVP-nyit kell dolgoznod.
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+36%).
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 218.]
Elmész segíteni a szint pékjének, köveket hordasz, cserébe fekete cipót
kapsz, amit valamilyen magokból sütött. Hamar jóllaksz. (+80% jóllakottság.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 198.]
mak 2 4 |
2. makró definiálása/hívása |
2. makró törölve. Helyére a következõ 4 parancsot definiálod:
v 159 2355 1 |
159. varázslat elmondása |
[Parancs 2. makróba tárolva.] Elmormolsz egy szellemidézés varázslatot.
A szellemvilágban könnyû egy barlangot megtalálni! A varázslat segítségével
hamarosan már a galetkihez beszél a szellemed: "Morothas vagyok, a Hegy
csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az
Ellenség porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal
képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet
létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj
és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél
is."
(-12 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 195.]
v 154 |
154. varázslat elmondása |
[Parancs 2. makróba tárolva.] Ellõsz egy kisebb erõpajzs varázslatot. (+10%
védekezés.) (-7 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 192.]
bsz 2 |
belépés szövetségi barlangba |
[Parancs 2. makróba tárolva.] Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Jólesõen ellazulsz a barlangfürdõben. ( +2 bûz, +2 rugalmasság.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]
ad 10 |
aranydukát szerzése |
[Parancs 2. makróba tárolva.] Jelentkezel a dukátbanknál, dolgozni szeretnél.
A felhalmozódott szemetet kell elszállítanod. Van itt minden - lerágott
csontok, piszkos rongyok, törmelék. A kedvenc "szemeted" a bõrzsákok, amelyekben
az aranydukátokat szállítják fel. Alaposan átkutatod õket, de sajnos egyetlen
pénzdarabot sem találsz... A hulladékot a csatornaszint egy eldugott barlangjába
szállítod, majd jelentkezel a fizetségért. 1 aranydukátot kaptál.
[ld.
enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 179.]
kf 269 |
bekészíted a 269. tárgyat |
Elõször el kell raknod egy nyakláncot (ld. LE parancs) ahhoz, hogy az orgling
fétist be tudd készíteni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 179.]
v 163 281 6482 9100 6955 5741 |
163. varázslat elmondása |
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy kineportot.
Kineporttal átküldöd a vörös karkötõt Dominia részére. (-14 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]
kno 24 9 1036 3 |
24. képességre 9 képességpont |
Elköltesz 9 képességpontot a rezisztencia harci képességed növelésére. A
sok gyakorlás meghozta eredményét, a rezisztencia szakértelmed 6. szintre
nõtt. Elköltesz 3 képességpontot csábmosoly varázslatod erejének növelésére.
A gyakorlásnak köszönhetõen csábmosoly varázslatod ereje 3. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]
m 7 14 4414 415 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 7,14) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél! Elsétálsz a fenséges
Csarnokig.
(M 6,14) Nyugat felé folytatod a felderítést. Üres szobába érkezel.
(M 5,14) Nyugatra mész tovább. Az elhagyatott teremre nyomasztó csend telepszik.
(M 5,13) Észak felé mozogsz. Halk suhogást hallasz, és egy áttetszõ test
jelenik meg elõtted. Az õsök egyik szelleme! Átszellemülten hallgatod,
ahogy a síri hang felteszi számodra a mindent eldöntõ kérdést:
Tudjuk,
hogy egy ízben 7 láda mészpor és 6 darab borostyán 513 aranyért, míg egy
másik alkalommal 5 láda mészpor és 3 darab borostyán 324 aranyért cserélt
gazdát. Vajon hány aranyat érhet egy láda mészpor?
Egy kis gondolkodási
idõt kérsz.
(M 4,14) Nem sokat töprengesz, mész nyugat felé. Alapos körbevizsgálódás
után sem találsz semmi fontosat itt.
(M 3,14) Csendben lépkedsz. Körbevizsgálódsz a helyen, ahová érkezel, de
nincs itt semmi.
(M 3,13) A folyosó északra tart. Egyszercsak eléd ugrik egy torzonborz,
farkasfejû, hosszú karmú galetki. Rád vicsorog: - Csak nem próbát szeretnél
tenni? - Biccentesz. Kétségbeesve érzed, hogy a galetki belép elmédbe!
A mágia fonalát szõni kezded, hogy bizonyítsd védettségedet.
[Mágia próba
11-es küszöbre: sikeres] - Egy igazi mágus! - nyilatkozik elismerõen a
galetki.
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához.
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 157.]
m 14 2 810 2212 2334 2335 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 14,2) Visszatérsz az Õsök Csarnokába. Milyen csendes itt minden!
(M 8 10) A legközelebbi feladat megoldásánál 10 lesz a válaszod.
(M 15,2) Kelet felé mész. Halk suhogást hallasz, és egy áttetszõ test jelenik
meg elõtted. Az õsök egyik szelleme! Átszellemülten hallgatod, ahogy a
síri hang felteszi számodra a mindent eldöntõ kérdést:
Történt egyszer,
hogy egy nohnetár alomban csak nõstény nohnetár született. Amikor felnõttek,
mindegyik szaporodott, és csodák csodája, mindegyiknek ugyanannyi kölyke
lett, mint ahányan az eredeti alomban voltak. Születésüktõl egészen addig,
amíg csemetéik megnõttek, minden egyes nõstény felfalt 14 mázsa barlangcsigát,
ugyaneddig az ideg minden egyes csemete megevett 6 mázsa barlangcsigát.
Ezek a falánk lények tehát összesen 740 mázsa barlangcsigát pusztítottak
el. Hány nohnetár volt egy alomban?
Hosszasan gondolkozol, végül megmondod
a megoldást. [10] - Pontosan ez volt a megoldás - mondja a szellem, azzal
továbbenged. (+20% lélekenergia.) Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze
ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(M 16,2) Mindenre felkészülve, keleti irányba indulsz. Egy jellegtelen barlangszobába
érsz.
(M 16,1) Északra mész tovább. Nocsak, mit találtál! Ez a terem tele van
mindenféle növénnyel, gyökerek hálóznak be mindent. Valamiben megakad a
szemed. Nocsak, itt
elfu moha nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni.
(M 17,1) A következõ terem keletre van, így arra mész. A boltíves csarnok
kong az ürességtõl.
(M 18,1) Nem sokat töprengesz, mész kelet felé. Egy kõemelvényt látsz, nyilvánvalóan
egy imahely, amit még az õsök emeltek. Az oldalán mágikus jeleket látsz.
Csöndes imával töltesz néhány percet, várva az õsök ajándékát... (kaptál
20 TVP-t.)
(M 18,2) Déli irányba folyatod utadat. Kellemetlen bûz üti meg az orrodat,
amikor belépsz a következõ terembe. Torzszülött tanya! Ellenfeled egy
zombi herceg (#140).
*** 1. KÖR *** Elmondasz egy sorvasztás varázslatot. A zombi herceg megúszta!
(-5 vp.) A zombi herceg megidézi a zombi mestert.
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy tûzpajzsot. ( +58 tûzimmunitás, -2 hidegimmunitás.) (-3 vp.) A zombi
herceg odajön hozzád. A zombi mester feléd mozog. A zombi herceg téged
támad. Feléd suhint jobb karmával.
(3 ép-t sebzõdtél). Megroggyansz, ahogy
bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-15% támadás). A zombi mester rád
veti magát. Feléd üt jobb karmával.
(1 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy tûzvihart.
5 életpontnyit
sebzõdsz. A zombi herceg
88 sebzést kap. A zombi mester
91 ép-t sebzõdik.
(-18 vp.) A zombi herceg holtan terül el. A zombi mester halálos sebet
kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 179 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+88%). Elegendõ
lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd
a "kincset": 4 drágakõ.
(M 18,3) Elõrefutsz az összeszûkülõ barlangjáratban. A barlangszobában,
ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 17,3) Nyugat felé sétálsz a misztikus Csarnokban. Egy megtermett galetki
lép eléd. Óriási csápjai vannak, és bikafeje. Üdvözöl, és közli, hogy egy
egyszerû próbát kell kiállnod. Hirtelen a galetki lesújt rád! Testedbõl
dõl a vér. Õ int: lássuk, hogy tudsz gyógyítani! Hozzálátsz a seb ellátásához.
[Egészség próba 6-os küszöbre: sikeres] - Ez ám az egészség! - füttyent
a galetki.
(M 18,3) Nem sokat töprengesz, mész kelet felé. Az elhagyatott teremre nyomasztó
csend telepszik.
(M 18,4) Délre mész tovább. Egy zöld pöttyös, gyíkbõrû, oroszlánfejû galetki
lép eléd. - Ha tovább akarsz menni, egy próbát kell kiállnod! - mennydörgi.
Gusztustalan feladatot kapsz: Romlott ételt kell enned! Fintorogva elkezded
a szájadba tömni az ocsmányságokat.
[Egészség próba 11-es küszöbre:
sikeres] - Ez ám az egészség! - füttyent a galetki.
(M 18,5) Feszülten koncentrálva, déli irányba mozogsz. A csarnok egy újabb,
kongóan üres termébe lépsz be.
Elhagyod az Õsök Csarnokát.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 137.]
m 9 14 15 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 9,14) Elmész az Õsök Csarnokába.
(M 9,13) Északra mész. Ahogy megkerülöd az utolsó oszlopokat, ricsaj támad.
Megzavartál egy torzszülött szeánszt! Ellenfeleid egy halál sekrestyése
(#156) és egy sötét elf nekromanta (#142) [aura: 1-es méretû 3-as szintû
jobb mancs.].
*** 1. KÖR *** Elmondasz egy tûzpajzs varázslatot. ( +58 tûzimmunitás,
-2 hidegimmunitás.) (-3 vp.) Varázshatalmad segítségével elmondasz egy
gránitbõrt. (-10 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után a sötét elf nekromanta
létrehoz egy gránitbõr varázslatot. A sötét elf nekromanta elmormol egy
titánok szele varázslatot. A halál sekrestyése feléd mozog. A halál sekrestyése
rád veti magát. Támad fogával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél).
Feléd döf jobb karmával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy tûzvihart. Immúnis vagy
a varázslatra. A halál sekrestyése
sebzõdik 101 ép-t. A sötét elf nekromanta
sebzõdik 105 ép-t. (-18 vp.) A sötét elf nekromanta kileheli lelkét. A
halál sekrestyése téged támad. Megpróbál megmarni fogával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Feléd suhint jobb karmával.
(8 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Elõhívsz egy villámsújtás varázslatot. A halál sekrestyése
87 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) A halál sekrestyése hörögve elterül.
[A csatában összesen 293 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+93%). Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 2 drágakõ és 39 arany.
(Feltételes
gyógyítás:) kisebb gyógyítással kezeled magad. Gyógyulsz 17 életpontot.
(-4 vp.)
Elhagyod az Õsök Csarnokát.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 124.]
k 228 325 |
kaland elvállalása |
(228. kaland:) Ismét felkeresed a kõtornyot. Pillanatnyi tétovázás után
belépsz a hívogató bejáraton. Lépcsõ vezet felfelé, amelyen felkapaszkodva,
egy terembe érsz. Továbbmész. Hohó, micsoda érdekesség! Szõrös, majomszerû
torzszülött csorda vesz körbe néhány pillanat alatt. Bár még nem bántanak,
tekintetük elég fenyegetõ. Milyen egyszerû lenne egy tömegpusztító varázslattal
utat vágni köztük! De aztán megsajnálod õket, látva, hogy csecsemõiket
szoptató nõstények is vannak köztük. Ha nem akarnak tovább engedni, legegyszerûbb
elereszteni egy min. 6-os szintû csábmosolyt! Ellõsz egy csábmosoly varázslatot.
A majmok elérzékenyülten tapogatnak, alig bírod keresztültuszkolni magadat
a csordán. Némelyiknek megsimogatod a fejét, hálásan dorombol! (-6 vp.)
Egy terembe érsz, amelynek nincs padlója, ahogy lenézel, feneketlen mélységet
látsz. Egy kötél vezet át a mélység fölött. Egy kötelet kötsz a derekadhoz
és a falhoz, hogy biztosítsd magad. Megindulsz át, a túloldalra, mint egy
igazi kötéltáncos.
[Ügyesség próba 12-es küszöbre: sikeres] Idegõrlõ
mutatvány, de végül sikerrel jársz!
Az egyetlen továbbvezetõ utat egy lelakatolt vasrács zárja el. Bízva ügyességedben,
nekilátsz a zár feltörésének.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: sikeres]
Sikerrel jártál! Az ajtó feltárul. Belépsz rajta.
Keresgélsz egy kicsit, és aki keres, talál: 59 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 1 képességpont.
(325. kaland:) Megkeresed a kõkupac bejáratát. Felemeled a bejáratot takaró
bõrt, de csak sötétséget látsz. Óvatosan bearaszolsz. A hely, ahová jutsz,
nem tûnik éppen mindennapinak. Szõrös, majomszerû torzszülött csorda vesz
körbe néhány pillanat alatt. Bár még nem bántanak, tekintetük elég fenyegetõ.
Milyen egyszerû lenne egy tömegpusztító varázslattal utat vágni köztük!
De aztán megsajnálod õket, látva, hogy csecsemõiket szoptató nõstények
is vannak köztük. Ha nem akarnak tovább engedni, legegyszerûbb elereszteni
egy min. 5-ös szintû csábmosolyt! Varázshatalmad segítségével elmondasz
egy csábmosolyt. A majmok elérzékenyülten tapogatnak, alig bírod keresztültuszkolni
magadat a csordán. Némelyiknek megsimogatod a fejét, hálásan dorombol!
(-6 vp.)
Kutakodsz egy kicsit, hátha találsz valami mozdíthatót. És igen, amit találsz
az egy ezüst nyaklánc, egy kerek pajzs és egy utazóköpeny.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 13% lélekenergia.
Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 104.]
ism 4 |
a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal |
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Egy kútszerû aknán át, egy
odakészített kötélen leereszkedve hatolsz be a veszedelmes és rejtélyes
csatornaszintre. Idelent valamiért sokkal hidegebb van, talán azért, hogy
a torzszülöttek élete még nyomorultabb legyen. Szimatot fogva, elindulsz
egy folyosón. A folyosó végén egy torzszülött fészek van! Ellenfeled egy
voharai szellem (#121).
*** 1. KÖR *** Elmondasz egy sorvasztás varázslatot. A voharai szellem végtagjai
sorvadnak. (-5 vp.) A voharai szellem máris elõtted terem! A voharai szellem
rád támad. Harapni próbál fogával.
(1 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Ellõsz egy villámsújtás varázslatot. A voharai szellem
sebzõdik
53 ép-t. (-8 vp.) A voharai szellem kileheli lelkét.
[A csatában összesen 53 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+55%).
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 94.]
Vadászni támad kedved. Egy fémlétrán, egy függõleges aknában jutsz le az
elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak. Idelent csend honol,
csak a víz csöpögését hallani. A fattyak nyilván rejtõzködnek. Egy nyílást
pillantasz meg a földön. Majdnem kikerülöd, mint egy egyszerû gödröt, de
aztán megakad a pillantásod valamin. A gödör falába kapaszkodók vannak
építve, és a mélybe vezetnek! Hmm... Valamilyen búvóhely, nem vitás.
(290.
kaland, összköltsége 20 TVP.) A szemed sarkából mozgást pillantasz meg.
Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad. Ellenfeled egy fekete
özvegy (#144) [aura: méret: 88.].
*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy sorvasztás varázslatot. A fekete özvegy végtagjai
sorvadnak. (-5 vp.) A fekete özvegy közelebb jön, hogy támadhasson. A fekete
özvegy rád támad. Ocsmány csáprágójával harap.
(4 ép-t sebzõdtél). Nem
vagy képes ellenállni a kontaktméregnek. Bûze nehezen elviselhetõ számodra.
(-3 ép.) Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál.] Teljes vereséget
szenvedtél. Alámerülsz a sötétségbe... Éles fájdalom térít magadhoz. Hajszál
híján torzszülött eledel lett belõled! Szerencsére egy másik galetki elriasztotta
a fattyakat. Megköszönöd a segítségét. Sajnos így is permanens károsodást
szenvedtél (-1 méret).
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod
magad. 20 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) 26 ép-t gyógyított rajtad. (-4
vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 23 ép-t. (-4 vp.) 26 ép-t gyógyított
rajtad. (-4 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 20 ép-t. (-4 vp.)
[33 TVP-t használtál fel, maradt még 61.]
Elhatározod, hogy vadászni mész. Ölésre készen futsz végig a vadászok számára
fenntartott folyosón, le az alsó szintekig. A barlangteremben, ahová érkezel,
óriási szobrokat pillantasz meg. Egy letûnt, barbár civilizáció idoljai,
õseid már ledöntötték, lerombolták õket. Rövid kutatás után megpillantasz
egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe
menekül a bolond! Ellenfeled egy savelementál (#147) [aura: gyorsaság:
12.].
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy sorvasztás varázslatot.
A savelementál végtagjai sorvadnak. (-5 vp.) A savelementál feléd mozog.
A savelementál téged támad. Kitátja száját, és fekete savat köp rád!
(26
ép-t sebzõdtél). Bûze fojtogat.
(-6 ép.)
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy villámsújtást. A savelementál
91 sebzést kap. (-8 vp.) A savelementál
rád veti magát. Kitátja száját, és fekete savat köp rád!
(30 ép-t sebzõdtél).
Nehezen bírod a szagát.
(-6 ép.)
*** 3. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy villámsújtás.
A savelementál
sebzõdik 85 ép-t. (-8 vp.) A savelementál hörögve elterül.
[A csatában összesen 176 sebzést okoztál, és 68 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+66%). Elegendõ
lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod
a zsákmányt, ami 35 arany.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással
kezeled magad. 17 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) 17 ép-t gyógyított rajtad.
(-4 vp.) 20 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz
19 ép-t. (-4 vp.)
[28 TVP-t használtál fel, maradt még 33.]
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. A változatosság kedvéért most
egy nyugati területet próbálsz, közel a hegy nagy barlangtavához. Dohos,
párás folyosón ereszkedsz alá. A sötétbõl furcsa neszeket hallasz. Nem
vitás, ugrásra kész torzszülöttek várnak rád. Egy árny suhan el melletted.
Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed. Lehet, hogy nem is egyedül van?
Befordulva egy sarkon, szembesültök. Ellenfeled egy fekete özvegy (#144)
[aura: bûz: 12.].
*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy sorvasztás varázslatot. A fekete özvegy elkerülte
a varázslatot. (-5 vp.) A fekete özvegy közelebb jön, hogy támadhasson.
A fekete özvegy téged támad. Csáprágóját próbálja beléd mélyeszteni.
(10
ép-t sebzõdtél). Szagától fuldoklasz.
(-4 ép.)
*** 2. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy villámsújtás.
A fekete özvegy
71 sebzést kap. (-8 vp.) A fekete özvegy téged támad. Csáprágójával
mar.
(8 ép-t sebzõdtél). Iszonyú szaga benyomással van rád.
(-3 ép.)
*** 3. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy villámsújtást. A fekete
özvegy
75 sebzést kap. (-8 vp.) A fekete özvegy hörögve elterül.
[A csatában összesen 146 sebzést okoztál, és 25 sebzést kaptál.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a
lélekenergiát (+67%). Viszed, ami mozdítható: 28 arany.
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 14.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Úgy döntesz, hogy keresve sem találhatnál jobb idõpontot egy kis portyára.
Egy találomra választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik
által lakott barlangokat keresve. Útközben észreveszel egy
mitulen füvet.
Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot.
Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A kirakott zászlók alapján,
itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Csapdát keresel. Megkönnyebbülsz,
nincs semmi. Irány befelé!
Odabent fogad
Thief, egy sunyi, alattomos, gátlástalan, tolvaj férfi. [aura:
vastag bõr: 20.] A Tolvajok klánjának sötét alak rangú tagja. A Tudás Õrzõi
szövetségbe tartozik. Tárgyai: Trükkös fülbevaló, a sebezhetetlenség ónix
karkötõje, kõmûves kalapács, az egyensúly gyûrûje, a villám díszes karkötõje,
a villám malachit karkötõje, a villám bronz amulettje, a villám ezüst fejpántja,
a villám csepp fülbevalója, a villám fekete csizmája, Enyészmester, díszes
villámöv, a villám utazóköpenye, a sebesség rövid tõre, a tárgyalás gyûrûje,
a bûz hosszú íja, a villám kõamulettje, a villám kerek pajzsa, a villám
karikaszimbóluma, a villám márványgyûrûje, ametiszt szkarabeusz. Kacagva
veted magad a nyomorult pondróra.
*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy tûzpajzs varázslatot. ( +58 tûzimmunitás,
-2 hidegimmunitás.) (-3 vp.) Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött
egy gránitbõr! (-10 vp.) Vese, a rovarsámán mágikus ereje felhasználásával
elõidéz egy ellenáll.megtörését. Összegyûjtve mágikus energiáit, Vese,
a rovarsámán elvarázsol egy jégpajzsot. Összegyûjtve mágikus energiáit,
az arhomad varangy elvarázsol egy tombolást. Az arhomad varangy varázshatalma
segítségével elmond egy féreg érintését. Összegyûjtve mágikus energiáit,
Donor, a rovarsámán elvarázsol egy ellenáll.megtörését. Néhány rövid kézmozdulat
után Donor, a rovarsámán létrehoz egy jégpajzs varázslatot. Thief közelebb
jön, hogy támadhasson. Thief téged támad. A levegõ megtelik elektromossággal,
és villámok kezdenek szikrázni feléd.
(82 ép-t sebzõdtél). Iszonyú szaga
benyomással van rád.
(-36 ép.) Összerogysz.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 118 sebzést kaptál.] Teljes
vereséget szenvedtél. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled
biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. [-5 TVP.] Visszavonulsz.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]
A siker ezüstveretes öve segítségével 6 aranyat kerestél ebben a körben,
és 2 TVP-t spóroltál meg. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
[ld. enc.]
Ebben a körben +3 galetki erõt és +8 hírnevet kaptál. A kör során összesen
1026 sebzést okoztál, és 356 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
8 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 11 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
274 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Morothas, egy aszott, törékeny testû, átható pillantású,
õszes hajú férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod:
vegetáriánus. Ez a 105. fordulód.
|
[1] erõ: |
9 (10) / 2.62 |
[2] IQ: |
13 (15) / 3.80 |
[3] ügyesség: |
5 (10) / 0.33 |
[4] egészség: |
11 / 4 |
[5] mágia: |
15 (30) / 2.21 |
[6] gyorsaság: |
9 (10) / 0.81 |
[9] Méret/ép: |
112 (121) / 1 |
Min. méret: |
77 |
Barlangméret: |
122 |
|
|
Varázspont: |
354 / 127 |
Képességpont: |
15 / 95% |
Hõsi pont: |
17 (0) |
Tám.bónusz: |
-5% |
Véd.bónusz: |
38% |
Galetki erõ: |
533 / 306 |
Hírnév : |
1409 |
Jóllakottság: |
120% |
Életkor: |
14 / 14 |
|
|
Galetki csaták: |
32 (1) |
Galetki gyõzelmek: |
7 (0) |
Torzsz. csaták: |
506 (7) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
433 (5) |
Leölt torzszülött: |
757 (8) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
32 (3) |
|
A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: varázsló-jelölt (31)
Speciális
képességeid:
+31 max. varázspont, +3 minden varázslat szintedre. +1 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Használd a szellemidézés varázslatot 20 alkalommal!
[számláló: 2] 2.) Használd a sorvasztás varázslatot húsz alkalommal! [számláló:
12] 3.) Arass három pszionikus gyõzelmet. [ld. Statisztikák.] |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[12] savlehelet: |
9 (12) / 1.60 |
[17] vastag bõr: |
8 (13) / 1.72 |
[18] tûzimmunitás: |
7 (11) / 0.20 |
[19] hidegimmunitás: |
1 (2) / 0.20 |
[21] elkt.immunitás: |
1 (2) / 0 |
[23] imm.ktkt.méreg: |
4 / 0 |
[24] rezisztencia: |
6 / 0 |
[25] bûz: |
5 / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
3 / 0.21 |
[46] csapdaészlelés: |
10 / 3.38 |
[47] zárnyitás: |
9 / 2.13 |
[48] mászás: |
11 / 8.22 |
[49] rugalmasság: |
3 / 0.35 |
[50] meggyõzõkészség: |
4 (6) / 2.19 |
[51] transzformáció: |
4 / 0.33 |
[52] auraészlelés: |
9 (12) / 0.59 |
[53] ékszerészet: |
3 / 0.44 |
[54] kereskedelem: |
7 / 5.51 |
[55] szívósság: |
3 / 0.05 |
[56] varázsitalfõzés: |
7 / 1.80 |
[57] gyógynövények: |
5 / 2.85 |
[58] nyomkeresés: |
6 / 1.66 |
[59] vezetõkészség: |
4 (5) / 0.64 |
[62] lopás: |
5 / 0.20 |
[63] éberség: |
3 / 0.81 |
[64] átokszórás: |
4 / 0.48 |
[65] álcázás: |
5 (7) / 0.63 |
[66] lopakodás: |
3 / 0.65 |
[67] régészet: |
7 / 1.41 |
[68] zene: |
5 / 2.20 |
[69] tanulás: |
6 / 3.08 |
[70] idézés: |
3 (6) / 0.79 |
[71] javítás: |
8 / 1 |
[72] építés: |
8 / 0.98 |
[73] felderítés: |
4 / 0.85 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb csáp |
[100] méret: |
1 / 0.79 |
[101] szakért.: |
3 / 0.05 |
|
|
rubin
mágusbot |
bal karom |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
1 / 0.33 |
|
|
a gyõzelem
görbekardja |
bal csáp |
[106] méret: |
1 / 0 |
[107] szakért.: |
1 / 0.33 |
|
|
a szalamandra
hosszúkardja |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[147] alkímia: |
2 (5) / 0.12 |
[36] csábmosoly: |
3 (6) / 0.01 |
[42] csendvarázs: |
1 (4) / 0.06 |
[149] dimenziókapu: |
3 (6) / 0.18 |
[143] elektromos fal: |
1 (4) / 0 |
[11] elektromos kéz: |
2 (5) / 0.08 |
[48] ellenáll.megtörése: |
1 (4) / 0 |
[10] energiatüske: |
2 (5) / 0.01 |
[29] életszívás: |
2 (5) / 0.37 |
[152] felejtés: |
12 (15) / 0.04 |
[172] gázpajzs: |
2 (5) / 0.12 |
[17] gránitbõr: |
4 (7) / 3.91 |
[13] jégcsóva: |
3 (6) / 0.06 |
[15] jégpajzs: |
4 (7) / 0.60 |
[163] kineport: |
3 (6) / 0.80 |
[154] kisebb erõpajzs: |
4 (7) / 0.88 |
[27] kisebb gyógyítás: |
11 (14) / 4.62 |
[146] kontakt.õseiddel: |
5 (8) / 2.10 |
[158] láth. észlelése: |
3 (6) / 2.04 |
[157] láthatatlanság: |
1 (4) / 0.12 |
[165] manafókuszálás: |
2 (5) / 0.24 |
[171] savpajzs: |
1 (4) / 0 |
[30] sorvasztás: |
1 (4) / 0.82 |
[159] szellemidézés: |
4 (7) / 2.04 |
[176] szélpajzs: |
1 (4) / 0 |
[19] tûzfal: |
2 (5) / 0.49 |
[16] tûzpajzs: |
26 (29) / 3.92 |
[20] tûzvihar: |
26 (29) / 3.98 |
[14] vakító fény: |
2 (5) / 0.06 |
[170] villámpajzs: |
1 (4) / 0.08 |
[22] villámsújtás: |
26 (29) / 4.78 |
|
|
|
|
MAKRÓID |
1. Makró |
be 9 5 |
v 154 |
gy 80 0 0 50 27 |
ho 10 |
v 159 7632 |
v 158 |
|
2. Makró |
v 159 2355 1 |
v 154 |
bsz 2 |
ad 10 |
|
3. Makró |
pv 4 3 8 |
ism 3 |
p |
pv 4 3 2 |
|
4. Makró |
b 1 |
kno 9 2 |
t 67 16 |
x 10 |
|
5. Makró |
pv 2 1 |
gy |
szgy |
p |
pv 5 3 1 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: villámsújtás t.var. a harc 1. körétõl. Prioritás: 70. |
2: tûzpajzs v.var. ha 2 vagy több ellenfél van. Prioritás: 100. |
3: gránitbõr v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 60. |
4: tûzvihar t.var. ha 2 vagy több ellenfél van. Prioritás: 90. |
5: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #121. Prioritás: 108. |
6: sorvasztás t.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 110, és ha 1 vagy
kevesebb ellenfél van. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 90 0 20 50 27;
VI erõ:300% ép:25%;
PV 3 5
2 1;
PSZ 48 46 47;
BA 92;
I 40 3 10 1 63;
Az
Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 1.
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #10 (1. épület), #14 (4. épület), #17 (9. épület),
#19 (7. épület), #50 (20. épület), #240 (102. forduló), #290 (105.
forduló), #486 (95. forduló), #279 (96. forduló), #260 (99. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Éjfarkas Klán (#15054). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod
jelenleg a 2355. karakternél van. Jelenleg a lélekenergia generátor építésén
dolgozol, eddig 18 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás
ellenfele: Orthern atya. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda
pontod van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a bûz díszes köntöse (#29053) |
|
1 a füvész köpenye (#193) |
|
1 a harcmûvész
vassisakja (#13676) |
|
1 a küzdelem fekete csizmája (#20472) |
* |
1 a mentát díszes köpenye (#12838)
|
|
1 a méreg zöld köntöse (#24101) |
|
1 a remete csatos öve (#12416) |
* |
1 a siker ezüstveretes öve (#252)
|
|
1 a szalamandra nagy pajzsa (#25812) |
* |
1 a teknõs vándorcsizmája (#25421) |
|
1 az élet köpenye (#5185) |
* |
1 az energia kerek pajzsa (#18611) |
|
1 az entek köpenye (#9685) |
* |
5 ében láncing (#134) |
* |
1 ezüst nadrág
(#176) |
|
1 Fairlight sipkája (#265) |
|
1 kerek pajzs (#1061) |
|
1 khaldoran öv
(#137) |
|
1 nagy pajzs (#1062) |
|
1 suhanó csizma (#195) |
|
1 szent templomi maszk
(#232) |
|
1 utazóköpeny (#1136) |
Ékszerek, kincsek |
|
1 a gólem kõamulettje (#8396) |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
* |
1 a
mágia nyaklánca (#3430) |
* |
1 a mágia smaragdja (#153) |
|
1 a sas háromszögszimbóluma (#16062) |
|
1 a sün sárgaréz nyaklánca (#25031) |
|
1 a szívósság ezüst fülbevalója (#14757) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
|
* |
1 a teknõs ezüst fülbevalója (#25557) |
|
1 a villám sárgaréz nyaklánca (#23681) |
|
2135 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly
gyûrûje (#213) |
|
1 az enyészet háromszögszimbóluma (#23262) |
|
1 bronzmedál (#207) |
|
1 csepp fülbevaló (#1256) |
|
43 drágakõ (#2) |
|
1 ezüst nyaklánc (#1182) |
* |
1 ezüstmedál (#208) |
|
1 orgling fétis (#269) |
* |
1 ozin fülkarika (#211) |
* |
1 szivárvány karkötõ
(#139) |
* |
7 üvegszimbólum (#138) |
|
1 zöld mutációs gyûrû (#191) |
Felszerelés |
|
1 aranydukát (#437) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
2 fekete dukát (#218)
|
|
1 kötél (#128) |
|
1 lelakatolt ládikó (#310) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 második kulcsdarab (#227) |
|
2 õskõ (#8) |
Fegyverek |
* |
1 a gyõzelem görbekardja (#21116) |
|
1 a káosz korrupt kardja (#16629)
|
* |
1 a szalamandra hosszúkardja (#26067) |
* |
1 a torony hosszú íja (#18372) |
|
1 ében nyílpuska (#133) |
|
1 ében
tündekard (#132) |
|
1 görbekard (#1316) |
|
1 harci fejsze (#12) |
|
8 kerek kõ (#11) |
|
1 könnyû nyílpuska (#1286) |
|
5 rozsdás kard (#131) |
* |
1 rubin mágusbot
(#261) |
|
10 sziklarepesz (#13) |
|
1 Végzetpenge (#215) |
|
1 vívótõr (#1303) |
Varázsitalok és füvek |
|
2 bajnokok itala (#62) |
|
6 csótányláb (#25) |
|
2 elfu moha (#33) |
|
1 elonotichlan (#31) |
|
11 gyilkos boróka (#27) |
|
5 hónakkupók (#30)
|
|
1 kalmárok itala (#66) |
|
13 liánvirág (#24) |
|
1 mágiaellenállás (#76)
|
|
4 mátekel gomba (#21) |
|
2 méregellenállás itala (#51) |
|
2 mézfû (#29)
|
|
3 mitulen fû (#20) |
|
2 óriásnövés itala (#60) |
|
2 ragálygomba (#26)
|
|
4 rémcserje (#34) |
|
8 sárkányvirág (#32) |
|
1 sötét mák (#23) |
|
1 szemani gomba (#36) |
|
7 tejfonál (#28) |
|
23 üvegcse (#14) |
|
2 védelem itala (#59) |
|
1 velparaj (#35) |
|
8 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
2 barna manakõ (#149) |
|
13 ekinda haj (#147) |
|
6 elektronit (#141)
|
|
12 káoszkígyó pikkely (#230) |
|
2 lemúr hártya (#161) |
|
3 mandibula
(#157) |
|
1 molad púp (#16) |
|
1 molitár háj (#165) |
|
21 õsi relikvia (#17) |
|
3 pirgamit (#152) |
|
4 smaragd esszencia (#229) |
|
3 szójer csáprágó
(#231) |
|
2 xenópete (#278) |
|
2 yeti csont (#160) |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a gólem
márványgyûrûje #8426 (9), az ellenállás díszes sisakja #28529 (15).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ARANYDUKÁT (437. TÁRGY) Ezt a különleges pénzérmét a kizárólag császári
pénzverdében verik, ellentétben a szokványos aranypénzekkel, amelyeket
számos aranyöntõ mûhelyben készítenek a Hegy számára. Az aranydukát, az
"aranypénzekkel" ellentétben, a legtisztább színaranyból van. A rajta levõ
ismeretlen nyelvû felirat, szám, és a hátulján a császár képe pedig valamilyen
fajta mithril ötvözetbõl van ráöntve. Az elõállítása igencsak költséges
- nyilvánvalóan azért, hogy ne lehessen hamisítani. Az aranydukát a galetkik
legféltettebb kincse - természetes, hogy erre vigyáznak a legjobban, így
ellopni tõlük képtelenség, és persze nem adnak belõle senkinek.
REZERVÁTUM (#46) Építési költség: 4000 TVP
Egyéb költség: 1000 arany
Min. építés: 200 TVP
Elõfeltétel: Itató (#23)
Leírás: Mindig is ellene
voltatok a kínzókamrának, s inkább egy menhelyet szerettetek volna kialakítani
a kiöregedett szolgák számára. Ám végül rájöttetek, hogy az sem lehetne
megoldás, mivel csak egy tetszetõs "börtöne" lenne csak nekik. Végül sok
tervezgetés után felötlött bennetek, hogy akkor inkább miért ne lehetne
egy barlangrészleget elkülöníteni számukra, a galetkik szintjeihez hasonlóan?
Ezt tett követte, s az elméleti megtervezést hosszú lobbizás követte a
helytartói hivatalnál, hogy engedélyezzék az építkezést. Eleinte hallani
se akartak róla, de végül a kitartás meghozta eredményét, és elfogadták
a tervet. Így, bár sok elvtelen szövetség nem átallotta szolgáit kegyetlen
és megalázó kínzásnak alávetni, ezentúl - hála az új Rezervátumnak - galetkihez
méltó módon vehettek búcsút kis kedvenceitektõl.
A Rezervátum területét
õrök és felügyelõk biztosítják, akik õrzik a kijáratokat (hogy se egy óvatlan
lakó ne merészkedjen ki, se egy rémség, vagy egy túlbuzgó tisztogató ne
menjen be a rezervátum területére), s elsimítják az esetleges összetûzéseket
a lények között (de jogkörük szigorúan csak ideáig terjed!). A felépülte
után használható a szolga kísérete a rezervátumba: SZKI {szolga sorszáma}
{képességpont} parancs. Ekkor a szolgát elengeded a rezervátum területén,
hogy békében élhesse tovább életét. Elõtte még hosszas búcsúzkodás keretén
belül el kell vele beszélgetned a bejáratnál felállított mágikus fülkében,
hogy ismertesd vele az egyszerû szabályokat (kevésbé intelligens teremtmények
esetén segít a fülke mágikus gondolatátvetítõ varázslata). A folyamat során
a szolga lassan megbarátkozik új otthonával, miközben hála a mágikus eljárásnak
a beléfektetett lélekenergia szép, fokozatosan felszabadul. - elvégre
a Rezervátum jól õrzött, biztos hely, ahol nem lesz szükség a harci jártasságokra.
Minden Kno kinyerése 3 TVP-be kerül, 5 ÉP sebzõdést jelent a szolgádnak
és 7%-kal csökkenti a morálját. Bizony, a hosszas együttlét során alaposan
összebarátkoztatok a kis kedvenccel, íyg nem csoda, ha a búcsút követõen
elszonytyolodik szegényke - ez jelenik meg a morál- és ÉP vesztésben. Ha
szolgád morálja 0% lesz, vagy ÉP-je 0-ra csökken, akkor ott helyben elalszik,
és a búcsút nem tudjátok folytatni. Ha úgy érzed, már minden tudásodat
megosztottad kedvenceddel, ami a rezervátumbeli életét szolgálja, akkor
a hagyományos módon kell elbocsátanod. Ezek után végre nem kell izgulnod
az elbocsátott szolgáid hogyléte felõl, hisz ha tanításod alapos volt,
akkor gond nélkül eltalál a Rezervátumba, ahol nyugalomban, biztonságban,
s mégis szabadon folytathatják életük, s te rendszeresen meglátogathatod
õket.