103. forduló, 105. forduló, Mit Lopez összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. ápr. 5. 15h:03'
EZ A 428. JÁTÉKHETED, 104. FORDULÓD
429. játékheted kezdete: ápr. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #3955
SZÁMLA : XXXX

MIT LOPEZ KALANDJAI


183 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [102,111] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 elf csontot (20 arany).
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki, melynek neve vallási öntudat. (ld. enc.) Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Megpróbálod megállapítani a nyomok alapján, hogy ki volt a tolvaj. Aprócska, teszi-toszi árnymanó nyomok vezetnek el a táborodtól! Az is nyilvánvaló, hogy női nyomok. Egyéb árulkodó nyomot is találsz: felemelsz a földről egy hosszú arany hajszálat. A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy távcső van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+5 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+66 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy manifesztátor nyomok után kutattál. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 14 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a manifesztátor testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Árnyéktőrrel megdöföd a manifesztátor fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A manifesztátor leken néhány pofont. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Véres nyál csordul ki a manifesztátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 266.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 266.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 266.]

kf 1562 1533 kézbeveszed/felveszed az 1562. tárgyat az 1533. tárggyal
Lecsatolod a gromak páncélt, majd magadra öltöd a Métely páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 266.]
A ruhádra illeszted a nodonrod kitűzőt. [0 pontot használtál fel, van még 266.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+15 életerő). [-5 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+12 életerő). [-5 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 256.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Egy darab bőrrel elkötöd a kezedet, majd egy óvatos mozdulattal eret vágsz magadon. Örömmel figyeled, hogyan távozik belőled a rossz, beteg vér. Bekötözöd a sebet, s máris sokkal jobban vagy. (+37 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. [40 pontot használtál fel, van még 216.]

v 1 999 10 elmormolod az 1. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 211.]

hu 230 270 127 hulladék: 230 270 127
Hulladék, ezért nem gyűjtesz lánckesztyűt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz gromak páncélt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mandibulakaszát. [0 pontot használtál fel, van még 211.]

hu 104 236 14 hulladék: 104 236 14
Hulladék, ezért nem gyűjtesz fémrudat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz lajhár csontot. Hulladékgyűjtés törölve: sünmedve tüske. [0 pontot használtál fel, van még 211.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+17 életerő). [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 206.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+17 életerő). [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 201.]

tf 4 5 fejleszted a 4. tulajdonságodat 5 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 egészség.) [5 pontot használtál fel, van még 196.]

m 7 7 6 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[101,110] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy süvítő rája. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 22 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a süvítő rája testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a süvítő rája lapos testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Árnyéktőrrel megbököd a süvítő rája bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A süvítő rája megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Farokcsapások csattannak a hasadon. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A süvítő rája még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely délnyugatról folyik északkeletre. Feltöltöd a vizestömlőt. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy tavacskát. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy tündöklő szobor van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Körbevizsgálódsz. Friss emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [100,109] Szűnni nem akar a zöld síkság. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy feltámadás varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [99,109] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy legyengült karmos tankány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 9 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a karmos tankány testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Árnyéktőrrel meghorzsolod a karmos tankány jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Kritikus ütés (+14 sebzés). A karmos tankány feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A karmos tankány karma a fejed mellett suhan el! A karmos tankány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 339 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy kérődző etra nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 12 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a kérődző etra testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a kérődző etra duzzadt tőgyét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Árnyéktőrrel megkarcolod a kérődző etra duzzadt tőgyét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A kérődző etra rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kérődző etra nyakát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Árnyéktőrrel megdöföd a kérődző etra testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Kritikus ütés (+14 sebzés). Lábával meglök a kérődző etra. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 2 aranyad. Véres nyál csordul ki a kérődző etra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 etra hályog (ld. enc.). 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 28, gyógyulás: 3, összesen: -25 ÉP}

Ennivaló, hamm, hamm! (-3 kaja.) Találsz néhány eldobott tárgyat: 6 kerek kő[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Körbevizsgálódsz. Még egész friss emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 160.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[98,108] A sík vidéket bozótos váltja fel. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Megnyílt a Ghallai Pucc-ér fürddőhely 39 mérföldre délre! mindenkit Várunk! " Látsz egy móricserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 tüskét. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [97,107] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sötét gnóm. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 11 életpontot sebeztél. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 8 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a sötét gnóm testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sötét gnóm fejét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Árnyéktőrrel megdöföd a sötét gnóm testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Elhajolsz a sötét gnóm ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A mágus kezéből láng csap feléd. 16 életpontot vesztettél. A sötét gnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 29, gyógyulás: 1, összesen: -28 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Találsz egy fény szentélyét. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Jó lenne valami kaját keresni. Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 19 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.).
Eladsz 1 fémrudat 8 aranyért, 1 gromak páncélt 30 aranyért, 2 lajhár csontot 6 aranyért, 1 lánckesztyűt 15 aranyért, 1 mandibulakaszát 25 aranyért.
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Ha nem vagy gonosz, csatlakozz! Az Ősi hajnal lovagjai. " [32 pontot használtál fel, van még 128.]

ve 408 megveszed a 408. tárgyat
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 128.]

ve 407 megveszed a 407. tárgyat
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 128.]

kf 407 408 kézbeveszed/felveszed a 407. tárgyat a 408. tárggyal
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 128.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 128.]

ea 160 eladod a 160. tárgyat
Eladtál 1 vassisakot. 18 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 128.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[96,106] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Felismered a közeledőt. Csak egy orgyilkos. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 14 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az orgyilkos jobb lábát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Árnyéktőrrel megdöföd az orgyilkos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az orgyilkos fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Van itt egy fegyvermester háza (574. épület.) és egy fekete mágustorony (599. épület.).
(Feltételes lopás:) Hamar felfedezed azt a helyet, ahol az árnymanó férfi (Auralátás: A Roxati Átok - 1435. kalandozó) tábort vert. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. Nem látod a tárgyat, amit eredetileg el akartál csenni, ezért mást választasz. Ezt a pechet! Pont, amikor már majdnem ott voltál, felemelte a másik a fejét, és kiszúrt. Elszaladsz, mielőtt még péppé vernének. Egyenesen a városi őrség karjaiba szaladsz! Ezek mindenhol ott vannak? Nincs értelme tíz ellenfél ellen harcolni. Az őrparancsnok szerencsére észreveszi a nodonrod kitűződet! Pár perc múlva már el is sikálva az ügy, 42 aranyat kell csupán a fickónak adnod, hogy szemet hunyjon. Elégedetten állsz tovább.
Tehetetlenségedben válogatott átkokat szórtál balsorsod okozójára: - Veregessen hátba egy hegyi óriás!. [15 pontot használtál fel, van még 113.]

vtn 364 varázslat tanulás: a 364. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus sajnálkozva fogadja a hírt: nincs a birtokodban a tanuláshoz szükséges összeg. A húsgólem kikísér a bejárathoz. [5 pontot használtál fel, van még 108.]

v 364 elmormolod a 364. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 108.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 5 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 108.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[97,105] A sík vidéket bozótos váltja fel. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, A Tűzhajú lábát masszírozza. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát.

Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [98,104] A bozótost sűrű erdő váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vapár cserjét. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-3 életerő.)

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [23 pontot használtál fel, van még 85.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 82.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön.

Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-3 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 42.]

tf 4 12 fejleszted a 4. tulajdonságodat 12 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [12 pontot használtál fel, van még 30.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-4 életerő.) A méreg feloldódott a szervezetedben. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól öreg róka a szakmában helyett rutinos, rafinált kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +18 max. varázspont, +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 245 pontot. A következő körben tehát 275 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VALLÁSI ÖNTUDAT (290. TUDATI KÉPESSÉG)
Amikor leborulsz az oltár elé, esetleg kapcsolatot létesítesz isteneddel, bizonyara foglalkoztat, hogy mikor ajándékoz meg a következő papi ranglépéssel. A kasztroplanáris csatornákon beszélgetve paptársaiddal egyeztetek meg, megkéritek isteneteket, hogy tájékoztasson az előremenetelekről. Hiszen egy vallási tudatban a papi rang határozza meg a helyed, ministránsként hogy is szólhatnál bele az avatárok vitájába? [Mostantól karakterlapodon láthatóak a megszerzett hitpontok, ezáltal tudod, hogy mikor nő elismertséged istenednél.]

ELF CSONT (664. TÁRGY)
Nicsak, egy pórul járt elf lábszárcsontja! Még majdnem épségben van, de a mohó szörny a pórul járt elfet valószínűleg majdnem egyben nyelte le...

ETRA HÁLYOG (712. TÁRGY)
Miután megszabadítottál egy kérődző etrát a világi élet kínjaitól, érdemes átvizsgálni a tetemet - hátha rátalálsz az oly ritka etra hályogra. Ez a vékony, ámde rettenetesen ellenálló lebernyeg régen minden etrán megtalálható volt, az állkapocs és a nyak között feszült, de az etrák betegsége óta a legtöbb példányon szétrohadt, csak a legegészségesebbeken maradt meg.

KARAKTERLAP

Mit Lopez, egy tüsi ezüsthajú, szürke szemű árnymanó férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah ministránsa vagy. Papi hited: 37. Az Árnymenők (#9153) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 104. fordulód.

Erő: 18 (20) Szint: 15 Merészség: 5/3 Magasság: 101 cm
IQ: 27 Támadás: 14 Agresszió: 3 Testsúly: 39 kg
Ügyesség: 24 (25) Védekezés: 23 Menekülés: 30 % Életkor: 22/22 év
Egészség: 17 Életpont: 210/133 Jellem: gonosz (20) Tul. pont: 2
Szerencse: 18 (19) Varázspont: 126/20 Pénz: 60 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 10/2
Eddig összesen 392 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2480 TP-t kaptál. Jelenleg 76454 TP-d van. A következő szinthez még 43546 TP szükséges. Trófeáid: nukleáris cickány, Métely, kérődző etra. A 99. fordulódban 507 arany került a bankszámládra. 545 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/48 szúrófegyverek: *19/101 vágófegyverek: 2/81
lőfegyverek: 11/35 (+24%) dobófegyverek: 6/90

Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 23/56 2. nyomkövetés: 24/6 (+28%) 3. lopás: 12/68 (+8%)
4. mászás: 4/58 5. csapdakészítés: 8/17 (+6%) 6. csapdaészlelés: 15/2
7. gyógyítás: 26/0 (+40%) 8. titkosírás: 1/30 9. felderítés: 1/70
10. teológia: 4/73 (+18%) 11. taumaturgia: 9/32 (+17%) 12. versengés: 1/31
13. szörnyismeret: 8/94 (+30%) 14. vadászat: 10/17 15. bányászat: 11/55

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (életszívás (#10))
lopsz az emberektől (1) manifeszt.nyúlványt (#214) (2x), az elfektől (2) manifeszt.nyúlványt (#214) (3x), a törpéktől (3) valamit (#314) (2x), az árnymanóktól (4) manifeszt.nyúlványt (#214) (2x), a trolloktól (5) manifeszt.nyúlványt (#214) (3x), a gnómoktól (6) manifeszt.nyúlványt (#214) (3x), az alakváltóktól (7) manifeszt.nyúlványt (#214) (3x), a kobuderáktól (8) manifeszt.nyúlványt (#214) (2x)
készítesz tüskét (#22) (max. 30 darabot )
elfogod kőszáli disznót (#34) fedett veremmel (#219), hegyi rákot (#61) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1) feltámadás (#168)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> 14. szintű lényekre

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót.
2.) Beszélgess egy halott lelkével.
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bíbor erőöv (#291) 1 * fekete bőrcsizma (#247) 1 Mágikus Koponya (#279)
1 mászókarom (#78) 1 * Métely páncélja (#1562) 1 rejtőköpeny (#277)
1 * sötét kámzsa (#699) 1 * szürke bőrkesztyű (#271) 1 tankány karom (#237)
Fegyverek és lövedékek
1 * árnyéktőr (#557) 1 ezüsttőr (#322) 2 * fúvócső (#20)
1 hosszú íj (#111) 1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
2 orgyilkos tőr (#225) 30 * tüske (#22) 1 * vashegyű lándzsa (#182)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
$1 aranylánc ($191) $1 borostyán függő ($162) $1 denevér szimbólum ($140)
1 * koponya szimbólum (#139) 1 * nodonrod kitűző (#1533) 1 * obszidián karkötő (#229)
1 * ritualista amulett (#708) 1 * umbatari karkötő (#278)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 + aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 1 + deus ex machina (#1)
2 dobóháló (#221) 1 fáklya (#36) 1 + hebrencs csapda (#147)
1 kötél (#92) 1 Leah tekercse (#1258) 1 nagy vaskulcs (#186)
1 rézkulcs (#75) 1 szeksztáns (#32) 1 távcső (#42)
Löttyök és porok, tartóstul
5 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 35 csepp tinta (#101), fér még: 15]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 7 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 13]
1 sullár hólyag (#168) [benne 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 17]
6 uzbány csőr (#169) [bennük 23 csepp ugh méreg (#166), fér még: 49]
1 vizestömlő (#3) [benne 17 korty víz (#27), fér még: 3]
1 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
7 álompor (#396) 1 bakkura bőr (#95) 2 csillezsályalevél (#1253)
2 dorony tüdő (#212) 14 drótszőr (#37) 1 elf csont (#664)
1 etra hályog (#712) 2 evaporőr háj (#105) 4 fekete gyöngy (#99)
6 főnixtoll (#563) 2 fülemüle agyar (#267) 1 grákóbőr (#41)
2 gyöngymangó (#135) 1 kazmár gyökér (#205) 1 kék orchidea (#68)
5 lapkorong (#80) 1 liumbe hajtás (#655) 26 madártoll (#112)
15 mákrózsa virág (#56) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mocsári penke (#148)
1 móri gyümölcs (#116) 2 óndarab (#85) 8 pirkit (#153)
5 rézdarab (#70) 11 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650)
6 smirglilevél (#29) 2 szulfagor agyar (#677) 1 szulfin (#676)
1 szvó-ektoplazma (#151) 1 trikornis szarv (#198) 1 troll csont (#704)
1 vadász tatu bőr (#15) 1 varkaudar csont (#1113) 5 vasérc (#152)

Összsúly: 42.37 kg Megterheltség: 84%
GYJ: Legalább 3 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 65 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fémrúd (#104) 1 gromak páncél (#270) 2 kaja (#2)
2 lajhár csont (#236) 1 lánckesztyű (#230) 1 mandibulakasza (#127)
1 vassisak (#160)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
45 arany (#50) 2 álompor (#396) 1 etra hályog (#712)
6 mákrózsa virág (#56) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 orgyilkos tőr (#225)
3 spiritusz (#170) 1 tankány karom (#237) 1 távcső (#42)
1 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(96,106) orgyilkos (#131), fegyvermester háza (#574), fekete mágustorony (#599), egy árnymanó férfi
(97,105) nekrofun (#173), Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393)
(97,107) sötét gnóm (#132), fegyverbolt (#592), vegyesbolt (#595), fény szentélye (#376)
(98,104) vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(98,108) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(99,109) karmos tankány (#137), Elenios oltár, szent tölgyfa (#393), kérődző etra (#368)
(100,109) szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587)
(101,110) süvítő rája (#113), patak
(102,111) manifesztátor (#124)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Ha még nem vagy 40 fordulós, és három napnál gyakrabban lépsz, fordulódat úgy tekintjük, mintha már eltelt volna három nap a legutóbbi forduló óta (azaz ÉP regenerációd teljes lesz).
* Az olimpiai jóslat valósággá válhat, néhányan ősi avatárok ébredéséről suttognak.

Üzenet küldése a karakternek