TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2008. máj. 6. 9h:11'
EZ A 310. JÁTÉKHETED, 104. FORDULÓD
311. játékheted kezdete: máj. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #3120
SZÁMLA : XXXX
|
DHARLON KALANDJAI
4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [75,60] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 15. pontnál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+28 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+21 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
* 1. KP: |
elmormolod az 5. varázslatot |
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 269.]
* 2. KP: |
elmormolod a 27. varázslatot |
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a harmadik szem varázslatot! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 264.]
* 3. KP: |
elmormolod a 13. varázslatot |
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 259.]
kf 180 |
kézbeveszed/felveszed a 180. tárgyat |
Az ujjadra húzod az ezüst gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 259.]
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy nagy vasalt ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [16. PONT.] Egy bibircsók-óriást pillantasz meg. Fegyvere egy göcsörtös bunkó. Itt csata lesz.
Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 3 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a bibircsók-óriás testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (1 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a bibircsók-óriás testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a bibircsók-óriás bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval eltalálod a bibircsók-óriás szőrös kezét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a bibircsók-óriás száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 göcsörtös bunkót és 1 ezüst karkötőt. Kiszabadítod a falhoz láncolt Lady Oliviát. - Köszönöm, kedves kalandozó! - mondja. - Még épp idejében érkeztél. Ezért különleges jutalmat kapsz: megkapod apám láncingét, neki már úgysincs szüksége rá! Veled tartok a kijáratig, ha megengeded. - Némi kutatás után találsz egy tömör kődobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő rézkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 fűszertartó (ld. enc.), 38 arany, 1 deus ex machina, 2 fáklya [*] és 2 kaja [*]. Gyorsan kiüríted a ládát. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
Összefutsz egy vörös, tüsi hajú, piros szemű, kecskeszakállas troll férfival. Fekete a bőre. Sheran hittérítője. Egy elit csatavértet, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy monstrum vállvédőt, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy szürke bőrkesztyűt, egy trófea nyakláncot, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy pordémon trófea, egy quwarg királynő trófea és egy quwarg harcos trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Mammouth a Hóhányó. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Megszólal: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+1 varázspont). Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[5 pontot használtál fel, van még 254.]
ft 120 |
támadod a 120. szörnyet |
FT 120 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 254.]
lm 16 14 12 |
mozogsz 16 14 12 |
Egyhelyben toporogsz.
Folytatod az utat. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [15. PONT.] Haladsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [14. PONT.] Ssssh! Valamilyen csapdát aktiváltál. Amikor meglátod a feléd süvítő nyílvesszőket, már tudod is, hogy milyet. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált!
Bekukkantasz a kis terembe. [12. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy kőkorszaki szaki. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a kőkorszaki szaki bal lábát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a kőkorszaki szaki bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a kőkorszaki szaki megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval eltalálod a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a kőkorszaki szaki jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Mancsával a kőkorszaki szaki megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A kőkorszaki szaki összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 kőszemet. (ld. enc.) 623 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
[15 pontot használtál fel, van még 239.]
Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [11. PONT.] Egy óriás patkány lakik itt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod az óriás patkány bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd az óriás patkány jobb vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az óriás patkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az óriás patkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Kanyarodik a járat. [10. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [3. PONT.] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! Szerencsédnek köszönhetően csak 9 életpontot vesztettél. Megkapaszkodsz a verem szélében, és felhúzód magad.
Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [2. PONT.] Visszamész a bejárati lépcsőhöz, és elhagyod a labirintust. [25 pontot használtál fel, van még 214.]
ek 7 3 1 |
t. energia kisütése: 7 3 1 |
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+1 mászás.) [-1 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 214.]
h 92 |
használod a 92. tárgyat |
Odaerősíted a kötelet egy csenevész, de erős bokorhoz, azután lassan és erősen kapaszkodva lemászol. Megkapaszkodsz a falon tátongó sötét üreg peremében, és bemászol. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 3 fabontót. (ld. enc.) Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. [20 pontot használtál fel, van még 194.]
kut 30 |
kutatsz 30 pontért |
Nekiállsz felderíteni a környéket. Jó szimatod van! Egy kiválóan álcázott helyen találsz 5 ovimon-bogyót[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [30 pontot használtál fel, van még 164.]
m 6 6 |
mozogsz nyugatra, nyugatra |
[74,60] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia híveié. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot!
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [73,60] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.)
Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
Találkozol Shaam-leeval. Raia bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy fekete bőrcsizmát, egy jing-jang fejpántot, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt és egy vasvértet visel. Ruházatát egy vadász quwarg trófea, egy óriásféreg trófea és egy borzalmas varkaudar trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Jobb kezében egy raptor szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Mentális auráját felismered, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[24 pontot használtál fel, van még 140.]
ep 400 100 1 |
építed a 400. tárgyat 100 pontért |
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 140.]
m 7 |
mozogsz északnyugatra |
[72,59] Továbbmész a város utcáján.
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy xantusz-kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívői építették. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Furcsa érzésed van a homlokod irányából - a harmadik szem itt egy KUT parancsot javasol. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A következő épületeket látod: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.). Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [8 pontot használtál fel, van még 132.]
ea 669 100 5 |
eladod a 669. tárgyat 100 5 |
Sajnos nincs nálad az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 132.]
ve 669 242 4 |
megveszed a 669. tárgyat 242 4 |
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 132.]
ve 669 74 4 |
megveszed a 669. tárgyat 74 4 |
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 132.]
ve 669 186 1 |
megveszed a 669. tárgyat 186 1 |
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 132.]
[71,60] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ovimon-bokrot. Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios hívői építették.
Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 124.]
kt 207 11 |
elkészíted a 207. tárgyat (11 darabot) |
Begyűjtöttél 11 ovimon-bogyót. [11 pontot használtál fel, van még 113.]
v 15 114 |
elmormolod a 15. varázslatot |
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új kaktusztüske. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 108.]
m 7 |
mozogsz északnyugatra |
[70,59] A bozótost ritka erdő váltja fel. Ez Hrók erdejének a széle. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy manaelementál. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a manaelementál testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval néhányszor épp csak megérinted a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). Vasalt bunkóval néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+9 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. [8 pontot használtál fel, van még 100.]
Felveszed az alakját egy üde nekrofun bonsainak. [3 pontot használtál fel, van még 97.]
* 1. BP: |
használod a 147. tárgyat |
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 94.]
* 2. BP: |
t. energia kisütése: 3 |
Tudatpajzsot feszítesz elméd köré. [-1 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 94.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 |
fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 8 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 54.]
tf 2 24 |
fejleszted a 2. tulajdonságodat 24 pontért |
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 IQ.) [24 pontot használtál fel, van még 30.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Apró bokorrá változol, hogy a táborozás alatt észrevétlen maradhass a külvilág számára. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 245 pontot. A következő körben tehát 275 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
FŰSZERTARTÓ (210. TÁRGY)
Ez az apró, szürke üvegből öntött tárgy a nagymamád polcon sorakozó, felcímkézett fűszertartóira emlékeztet. Ha Fűszert (azaz sáfrányport) szerzel, automatikusan ebbe töltöd. Maximum 5 adag fűszer fér bele. |
KŐKORSZAKI SZAKI (109. SZÖRNY)
A kőkorszaki szaki ember magasságú, élő kőből levő lény. Semmilyen sebzést sem lehet neki okozni szúró vagy vágófegyverrel. Nem is annyira a kis öklei által okozott, könnyen elkerülhető csapásai, hanem kővé változtató pillantása miatt nagyon veszélyes. Ha ez a szörny kővéváltoztat, meg kell várnod a Kővéváltakat Visszaváltoztató Ghalla Elit Osztagot (KÖVGEO), és ez 40-80 TVP-nyi időbe is belekerülhet [Ha már nincs ennyi TVP-d, akkor a maradék mínusz TVP-k formájában a következő fordulód TVP-jéből vonódik le]. Labirintusok mélyén vagy márványtornyokban lehet vele találkozni. |
KŐSZEM (304. TÁRGY)
Ha leölsz egy olyan szörnyet, melynek pillantása kővé képes változtatni, általában kimetszheted a speciális mágikus képességgel rendelkező jobb szemét. Bár e tárgy a lény halála után már nem képes kővé változtatni, hasznos anyagi komponens lehet bizonyos varázslatoknál. |
FABONTÓ (106. TÁRGY)
A fabontó szójer által kiválasztott puha anyagot ha az ember fára keni, akkor az rugalmassá, gyúrhatóvá válik. Ennek valószínűleg minden alkimista csodájára fog járni. Nem beszélve arról, hogy milyen felfedezési lehetőségeket nyit meg ez előtted... |
KARAKTERLAP
Dharlon, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Sheran tanítványa vagy. A Változás Gyermekei (#9120) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 104. fordulód.
Erő: |
17 (18) |
Szint: |
14 |
Merészség: |
4/4 |
Magasság: |
184 cm |
IQ: |
22 |
Támadás: |
15 |
Agresszió: |
5 |
Testsúly: |
83 kg |
Ügyesség: |
21 |
Védekezés: |
16 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
33/33 év |
Egészség: |
17 (19) |
Életpont: |
239/174 |
Jellem: |
semleges (+7) |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
17 (20) |
Varázspont: |
112/45 |
Pénz: |
229 arany |
Kép. pont: |
3 |
Tudatpont: |
10/8 |
|
|
|
|
|
|
Eddig összesen 396 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1284 TP-t kaptál. Jelenleg 62850 TP-d van. A következő szinthez még 12150 TP szükséges. Trófeáid:
fémbontó szójer,
ulkor jéglény,
nukleáris cickány.
HARCI ISMERETEK |
ökölvívás: |
1 |
szúrófegyverek: |
5 |
vágófegyverek: |
4 |
ütőfegyverek: |
18 |
lőfegyverek: |
13 |
dobófegyverek: |
8 |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
13 |
2. nyomkövetés: |
18 |
3. mászás: |
4 |
4. csapdakészítés: |
9 |
5. csapdaészlelés: |
2 |
6. gyógyítás: |
23 |
7. titkosírás: |
2 |
8. felderítés: |
6 |
9. szörnyidomítás: |
6 |
10. teológia: |
7 |
11. taumaturgia: |
1 |
12. versengés: |
1 |
13. zene: |
6 |
14. szörnyismeret: |
6 |
15. zárnyitás: |
1 |
16. vadászat: |
11 |
17. bányászat: |
7 |
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1078. karakternek |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), sóhajtó doronyt (#112) fedett veremmel (#219) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
óriás patkány (#42) (csak egyszer), ulkor jéglény (#641), bibircsók-óriás (#120) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
Don Kermorwan (#3838), jók (#990) |
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
|
|
Papi varázslataid |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
10. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
energiatüskék (#29) |
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
védelem tűz ellen (#38) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sörényes ubuk (#89) (málhás: +6 kg teher) státusz: nagyon éhezik |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül! |
2.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] |
3.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXI. olimpián. |
Összsúly: 56.57 kg |
Megterheltség: 91% |
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 64 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(70,59) manaelementál (#290)
(71,60) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Elenios oltár
(72,59) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), főutca (#399), Fairlight oltár
(73,60) Trikornis Futárszolgálat (#711), főutca (#399), oltár, ház (#400), Shaam-lee (2599. kalandozó)
(74,60) egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), világítótorony (#156), Raia oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely
(75,60) a 42. labirintus bejárata, bibircsók-óriás (#120), Mammouth a Hóhányó (5106. kalandozó), kőkorszaki szaki (#109), óriás patkány (#42)