102. forduló, 104. forduló, Mit Lopez összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. okt. 4. 9h:33'
EZ A 402. JÁTÉKHETED, 103. FORDULÓD
403. játékheted kezdete: okt. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #3955
SZÁMLA : XXXX

MIT LOPEZ KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [97,107] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 nodonrod kitűzőt (50 arany).
A táborozás 1. napján összefutsz egy copfos ősz hajú, szürke szemű, hosszú szakállas gnóm férfival. Fekete a bőre. Elenios bíborosa. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy ónix masszavadítót, egy Rughar gyűrűjét, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy óriásféreg trófea és egy norpadolótika trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Málhásállata egy ryuku ostromteknős. Egy vidáman csipogó őszapó kíséri. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: undorító fehér! Egy jó! Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. (Auralátás: Bitang Barnabás - 3735. kalandozó) Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 dobóhálót (25 arany).
A 6. napon összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, szürke szemű ember nővel. Fairlight felszentelt papja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy bíbor erőövet, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy örökkéval.smaragdját, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vassisakot, egy vérpettyes gyűrűt és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy pókkirálynő trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy quwarg nagymester trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított sullár. Érzékeled auráját: semleges jellemű a hitvány! Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Hétkilenced. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A 6. napon összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, barna szemű alakváltó nővel. Fekete a bőre. Tharr hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyűt, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy regeneráló gyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy vérvörös köpenyt visel. Felszerelését egy varkaudar varázsló trófea, egy miksziszi húsgólem trófea és egy varkaudar íjász trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy nyu-shuriken. Tisztán érzed auráját: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Nirrti. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Tudása félelmetes, így meghajolsz előtte.
A 6. napon összeakadsz egy barna, hosszú hajú, zöld szemű gnóm nővel. A bőre sötétebb az átlagosnál. Sheran felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot, egy vasvértet és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy Ayagira Tanaka trófea, egy Poomr Ko trófea és egy varkaudar íjász trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű a hitvány! Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Gaia. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+5 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+52 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy sötét gnóm nyomára bukkansz. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [8 pontot használtál fel, van még 237.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 237.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 237.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Magadba süllyedve megvizsgálod az aurádat, majd némi koncentrálás után foltozgatsz rajta egy kicsit. Az eredmény felülmúlta a várakozásodat. (+36 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 197.]

v 76 elmormolod a 76. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a láthatatlanság varázslatot! Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [5 pontot használtál fel, van még 192.]

ba nem támadod parancsok törlése
Minden BA parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 192.]

fl lopsz parancsok törlése
Minden fl parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 192.]

fl 1 214 3 lopsz az 1. fajúaktól a 214. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 192.]

fl 2 214 3 lopsz a 2. fajúaktól a 214. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 192.]

fl 3 314 3 lopsz a 3. fajúaktól a 314. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes lopás:) Némi keresés után megtalálod azt a helyet, ahol a törpe férfi (Auralátás: Miska - 2860. kalandozó) letáborozott. Türelmesen várakozol addig, amíg az alkalom megfelelőnek látszik. A pihenő figura holmijához közelítesz. Nem látod a tárgyat, amit eredetileg el akartál csenni, ezért mást választasz. Nem voltál teljesen hangtalan! A másik felfigyelt rád. Elszaladsz, mielőtt még péppé vernének.
A nyavalya törje ki, nem lebuktál?! Az eseten felháborodva visítod oda szégyentelen áldozat-jelöltednek kedvenc átkodat: - Randevúzgass egy nandával!. [5 pontot használtál fel, van még 187.]

fl 4 214 3 lopsz a 4. fajúaktól a 214. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

fl 5 214 3 lopsz az 5. fajúaktól a 214. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

fl 6 214 3 lopsz a 6. fajúaktól a 214. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

fl 7 214 3 lopsz a 7. fajúaktól a 214. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

fl 8 214 3 lopsz a 8. fajúaktól a 214. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

ve 221 1 megveszed a 221. tárgyat 1
Vásároltál 1 dobóhálót. 16 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[96,106] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (574. épület.) és egy fekete mágustorony (599. épület.).
(Feltételes lopás:) Hamar felfedezed azt a helyet, ahol Chakugan Sho tábort vert. Kivárod az alkalmas pillanatot. A pihenő figura holmijához közelítesz. A nyomorult figura csapdával védte magát! Szerencsére kiszúrtad, és kikerülted. Nem látod a tárgyat, amit eredetileg el akartál csenni, ezért mást választasz. A motyóra fantom kakukkmadár vigyáz. Ahhh, észrevett a figura! Rohansz, mielőtt még észbe kapna.
A nyavalya törje ki, nem lebuktál?! Az eseten felháborodva visítod oda szégyentelen áldozat-jelöltednek kedvenc átkodat: - Változna a familiárisod nukleáris cickánnyá!. [15 pontot használtál fel, van még 172.]

vtn 364 varázslat tanulás: a 364. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus sajnálkozva fogadja a hírt: nincs a birtokodban a tanuláshoz szükséges összeg. A húsgólem kikísér a bejárathoz. [5 pontot használtál fel, van még 167.]

v 364 elmormolod a 364. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[97,107] Még mindig a városban vagy. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fény szentélyét. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy orgyilkos. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 15 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orgyilkos testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Árnyéktőrrel eltalálod az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az orgyilkos fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.).
Összeakadsz Kallina Gwyndával. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemének izzó pillantása szinte átfúrja lelkedet... Körbejárhatod, figyelheted elgondolkodó ábrázatát, mivel nem lát téged.
Találkozol Mirella Queennel. Tharr eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy regeneráló gyűrűt, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy vassisakot visel. Felszerelését egy hadroszaurusz trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy szutykos remák trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Kékes fényben úszó, derengő szellemalak. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Körbejárhatod, figyelheted elgondolkodó ábrázatát, mivel nem lát téged.
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ha nem vagy gonosz, csatlakozz! Az Ősi hajnal lovagjai. "

(Továbbmész...) [98,108] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy Métely nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 10 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a Métely ragyás testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (16 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a Métely ragyás testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Árnyéktőrrel megbököd a Métely bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csáprágójával a Métely megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A Métely farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. A Métely csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Vashegyű lándzsával megdöföd a Métely hosszú tojócsövét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Árnyéktőrrel megbököd a Métely bal csápját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A Métely farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A Métely összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 Métely páncélja (ld. enc.). Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 6 csepp ugh mérget. Elhajítod a vacak láplidérc trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő Métely trófeát. 730 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) (ld. enc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 46, gyógyulás: 8, összesen: -38 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Megnyílt a Ghallai Pucc-ér fürddőhely 39 mérföldre délre! mindenkit Várunk! " Felfedeztél egy móricserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 tüskét. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [98,109] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy púpos burástya nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 19 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a púpos burástya jobb vállát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a púpos burástya testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Árnyéktőrrel jól megszúrod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A púpos burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Látsz egy tündöklő szobrot. (ld. enc.) Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Találsz egy oltárt. Raia hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Eszel valamit. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 tüskét. Egészséged TF-elődött. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [41 pontot használtál fel, van még 126.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[99,109] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát.


Összeakadsz egy barna, tüsi hajú, barna szemű kobudera férfival. Fekete a bőre. Egy bronzsisakot, egy fekete bőrcsizmát és egy tankány karmot visel. Felszerelését egy ezoterikus mardel trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy bunthar trófea díszíti. Bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Teljesen láthatatlan vagy, így elsétál melletted. (Auralátás: Alyr Arkhon - 5997. kalandozó)

(Továbbmész...) [100,109] Síkság, továbbra is csak síkság. Találsz egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).

Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [101,110] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sóhajtó dorony. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 23 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sóhajtó dorony jobb első lábát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Árnyéktőrrel jól megszúrod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely délnyugatról folyik északkeletre. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. [36 pontot használtál fel, van még 90.]

m 3 mozogsz délkeletre
[102,111] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy uzbány lábát masszírozza. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ryuku gárdista közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 12 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Nem találtad el. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku gárdista testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Árnyéktőrrel eltalálod a ryuku gárdista bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku gárdista fejét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Árnyéktőrrel megkarcolod a ryuku gárdista bal karját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 28, gyógyulás: 7, összesen: -21 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+12 életerő). [-5 varázspont.] Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre.
(Feltételes lopás:) Némi keresés után megtalálod azt a helyet, ahol a férfi (Auralátás: Ramirez Espanza - 5588. kalandozó) letáborozott. Megvárod a megfelelő pillanatot. Közel lopódzol a másik motyójához. A nyomorult figura csapdával védte magát! Nem vetted észre - a környék csendjét hamarosan a fájdalomüvöltésed veri fel. Vesztettél 5 életpontot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Szégyen a futás, de ilyen ciki helyzetben célszerű. Lelécelsz.
Vérző lábadat dajkálva sántikálsz el, orrod alatt szidalmazva a kalandozót: - Nőjön be az orrlukad!.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 tüskét. Egészséged TF-elődött. [26 pontot használtál fel, van még 64.]

szk 124 keresed a 124. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy manifesztátort. [0 pontot használtál fel, van még 64.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 61.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 31 fejleszted a 4. tulajdonságodat 31 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 5 TVP-t kell elköltened.] Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [31 pontot használtál fel, van még 30.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-4 életerő.) Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 244 pontot. A következő körben tehát 274 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NODONROD KITŰZŐ (1533. TÁRGY)
A Nodonrod baráti kör jól kiépített kapcsolatokkal rendelkezik. Ilyen kapcsolat például a városi őrséggel kötött megállapodás is: ha a rend bármely tagját, vagy barátait börtönbe akarnák záratni, akkor az éppen aktuális személy kiválthatja a szabadságát bizonyos összegért. Hogy az összeg mennyi, az sok mindentől függ, de még mindig jobb, mintha a börtönben kéne ülnie ki tudja mennyi ideig. (Ha a Nodonrod kitűzőt a ruhádra illeszted, és elkapnának a városban lopásért, akkor a kitűző láttán, potom pénzért elenged a városi őrség - persze minél tehetősebbnek mutatkozol, annál többet fognak tőled legombolni.)

MÉTELY (7000. SZÖRNY)
Ha a púpos burástyák királynője a ragyás burástya, akkor Métely a ragyás burástyák királynője. Magassága a trollokéval vetekszik. Három tojócsöve félelmetesen cuppogva keresi legújabb áldozatát. Reménykedj, hogy nem te leszel az. Mételynek még az ereiben is sav kering, fogai kicsattannak a méregtől. Reggelire vasvérteket fogyaszt. Láttán azonnal az jut eszedbe: szégyen a futás, de hasznos.

MÉTELY PÁNCÉLJA (1562. TÁRGY)
Amennyiben lehántod Métely, a most legyőzött neves burástya hátpáncélját, egy kis tisztogatással általad is viselhető, robosztus vérthez jutsz. Az ízekre osztott, tökéletes ellenállóképességű ruhadarab +8 védettséget és +25 max. ÉP-t ad viselőjének. Hogy magadra húzhasd, és ne roppanj össze rögtön iszonyatos súlya alatt, legalább 9. szintűnek kell lenned a viseléséhez.

MAGAS FEGYVER SZAKÉRTELEM
Amikor egy fegyver szakértelmed elér egy bizonyos szintet (egészen pontosan a 19.-et), a további fejlesztéshez már nem elegendő az állandó gyakorlás: szükség van tudatos tanulásra, új trükkök elsajátítására is. Ehhez keresned kell egy professzionális fegyvermestert, aki tanít. Minden nagyobb városban található ilyen. Ez persze azt jelenti, hogy amikor eleget gyakoroltál/harcoltál az adott fegyverrel, és eggyel magasabb szintre nőhetne a szakértelmed, akkor az nem nő meg, és nem fejlődik tovább, amíg meg nem látogatod a mestert. Miután a mester oktatott, a szakértelmed megnő eggyel, a fejlesztést folytathatod, egészen addig, amíg újból nőhetne a szakértelmed, akkor újból meg kell a mestert látogatnod.

ELENIOS TÜNDÖKLŐ SZOBRA (1587. TEREPTÁRGY)
Valami fura van a levegőben. A lágy szellő elsöpri a vér szagát, és friss virágillat nyugtatja orrodat. Fegyvereidet lerakva felegyenesedsz, hogy megkeresd, honnan ered. Nem is olyan messze egy alakot látsz lágyan lengedező öltözékben, kékes fényben úszva, de mégsem vakítón. Egyáltalán nem bántja a szemed, ahogy ránézel. Közelebb lépve jobban szemügyre veszed a tökéletes, örök szépséget, Elenios tündöklő szobrát.

KARAKTERLAP

Mit Lopez, egy tüsi ezüsthajú, szürke szemű árnymanó férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah ministránsa vagy. Az Árnymenők (#9153) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 103. fordulód.

Erő: 18 (20) Szint: 14 Merészség: 5/3 Magasság: 101 cm
IQ: 27 Támadás: 13 Agresszió: 3 Testsúly: 39 kg
Ügyesség: 24 (25) Védekezés: 31 Menekülés: 30 % Életkor: 22/22 év
Egészség: 16 Életpont: 179/99 Jellem: gonosz (20) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (19) Varázspont: 108/4 Pénz: 35 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 10/1 EFejl: 13
Eddig összesen 386 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2335 TP-t kaptál. Jelenleg 73974 TP-d van. A következő szinthez még 1026 TP szükséges. Trófeáid: nukleáris cickány, Métely, kérődző etra. A 99. fordulódban 507 arany került a bankszámládra. 537 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/48 szúrófegyverek: *19/101 (+5%) vágófegyverek: 2/81
lőfegyverek: 11/11 (+13%) dobófegyverek: 6/90

Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 23/56 2. nyomkövetés: 23/78 (+20%) 3. lopás: 12/60 (+16%)
4. mászás: 4/58 5. csapdakészítés: 8/11 (+6%) 6. csapdaészlelés: 15/2 (+8%)
7. gyógyítás: 25/60 (+40%) 8. titkosírás: 1/30 9. felderítés: 1/70
10. teológia: 4/55 (+3%) 11. taumaturgia: 9/15 (+22%) 12. versengés: 1/31
13. szörnyismeret: 8/64 (+18%) 14. vadászat: 10/17 15. bányászat: 11/55

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (életszívás (#10))
lopsz az emberektől (1) manifeszt.nyúlványt (#214) (2x), az elfektől (2) manifeszt.nyúlványt (#214) (3x), a törpéktől (3) valamit (#314) (2x), az árnymanóktól (4) manifeszt.nyúlványt (#214) (3x), a trolloktól (5) manifeszt.nyúlványt (#214) (3x), a gnómoktól (6) manifeszt.nyúlványt (#214) (3x), az alakváltóktól (7) manifeszt.nyúlványt (#214) (3x), a kobuderáktól (8) manifeszt.nyúlványt (#214) (2x)
készítesz tüskét (#22) (max. 30 darabot )
elfogod kőszáli disznót (#34) fedett veremmel (#219), hegyi rákot (#61) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
láthatatlanság (#76)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> 14. szintű lényekre

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót.
2.) Beszélgess egy halott lelkével.
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bíbor erőöv (#291) 1 * fekete bőrcsizma (#247) 1 * gromak páncél (#270)
1 lánckesztyű (#230) 1 Mágikus Koponya (#279) 1 mászókarom (#78)
1 Métely páncélja (#1562) 1 rejtőköpeny (#277) 1 * sötét kámzsa (#699)
1 * szürke bőrkesztyű (#271) 1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
1 * árnyéktőr (#557) 1 ezüsttőr (#322) 2 * fúvócső (#20)
1 hosszú íj (#111) 1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
1 mandibulakasza (#127) 1 orgyilkos tőr (#225) 30 * tüske (#22)
1 * vashegyű lándzsa (#182)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
$1 aranylánc ($191) $1 borostyán függő ($162) $1 denevér szimbólum ($140)
1 * koponya szimbólum (#139) 1 nodonrod kitűző (#1533) 1 * obszidián karkötő (#229)
1 * ritualista amulett (#708) 1 * umbatari karkötő (#278)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 + aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 1 + deus ex machina (#1)
2 dobóháló (#221) 1 fáklya (#36) 1 + hebrencs csapda (#147)
2 kaja (#2) 1 kötél (#92) 1 Leah tekercse (#1258)
1 nagy vaskulcs (#186) 1 rézkulcs (#75) 1 szeksztáns (#32)
Löttyök és porok, tartóstul
5 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 35 csepp tinta (#101), fér még: 15]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 7 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 13]
1 sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 20]
6 uzbány csőr (#169) [bennük 23 csepp ugh méreg (#166), fér még: 49]
1 vizestömlő (#3) [benne 16 korty víz (#27), fér még: 4]
1 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
5 álompor (#396) 1 bakkura bőr (#95) 2 csillezsályalevél (#1253)
2 dorony tüdő (#212) 14 drótszőr (#37) 3 evaporőr háj (#105)
4 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104) 6 főnixtoll (#563)
2 fülemüle agyar (#267) 1 grákóbőr (#41) 2 gyöngymangó (#135)
1 kazmár gyökér (#205) 1 kék orchidea (#68) 2 lajhár csont (#236)
5 lapkorong (#80) 1 liumbe hajtás (#655) 26 madártoll (#112)
9 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148) 1 móri gyümölcs (#116)
2 óndarab (#85) 8 pirkit (#153) 5 rézdarab (#70)
11 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650) 6 smirglilevél (#29)
2 szulfagor agyar (#677) 1 szulfin (#676) 1 szvó-ektoplazma (#151)
1 trikornis szarv (#198) 1 troll csont (#704) 1 vadász tatu bőr (#15)
1 varkaudar csont (#1113) 5 vasérc (#152)

Összsúly: 54.63 kg Megterheltség: 109%
GYJ: Legalább 3 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 64 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
16 arany (#50) 3 kaja (#2) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
3 spiritusz (#170) 1 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 dobóháló (#221) 1 dorony tüdő (#212)
9 mákrózsa virág (#56) 1 Métely páncélja (#1562) 1 mocsári penke (#148)
1 orgyilkos tőr (#225) 4 tüske (#22) 6 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(96,106) fegyvermester háza (#574), fekete mágustorony (#599), Chakugan Sho (4636. kalandozó)
(97,107) fegyverbolt (#592), vegyesbolt (#595), egy törpe férfi, fény szentélye (#376), orgyilkos (#131)
(98,108) Métely (#7000), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(98,109) púpos burástya (#92), nekrofun (#173), tündöklő szobor (#1587), Raia oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve
(99,109) Elenios oltár, szent tölgyfa (#393)
(100,109) szent tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534), 24. jellempróba
(101,110) sóhajtó dorony (#112), patak, 47. jellempróba
(102,111) nekrofun (#173), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), 28. jellempróba, ryuku gárdista (#360), egy ember férfi

Üzenet küldése a karakternek