Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. okt. 4. 9h:33' EZ A 402. JÁTÉKHETED, 103. FORDULÓD 403. játékheted kezdete: okt. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #3955 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
v 76 | elmormolod a 76. varázslatot |
ba | nem támadod parancsok törlése |
fl | lopsz parancsok törlése |
fl 1 214 3 | lopsz az 1. fajúaktól a 214. tárgyat |
fl 2 214 3 | lopsz a 2. fajúaktól a 214. tárgyat |
fl 3 314 3 | lopsz a 3. fajúaktól a 314. tárgyat |
fl 4 214 3 | lopsz a 4. fajúaktól a 214. tárgyat |
fl 5 214 3 | lopsz az 5. fajúaktól a 214. tárgyat |
fl 6 214 3 | lopsz a 6. fajúaktól a 214. tárgyat |
fl 7 214 3 | lopsz a 7. fajúaktól a 214. tárgyat |
fl 8 214 3 | lopsz a 8. fajúaktól a 214. tárgyat |
ve 221 1 | megveszed a 221. tárgyat 1 |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
vtn 364 | varázslat tanulás: a 364. varázslatot |
v 364 | elmormolod a 364. varázslatot |
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 15 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orgyilkos testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Árnyéktőrrel eltalálod az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az orgyilkos fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [98,108] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy Métely nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 10 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a Métely ragyás testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (16 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a Métely ragyás testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Árnyéktőrrel megbököd a Métely bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csáprágójával a Métely megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A Métely farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. A Métely csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Vashegyű lándzsával megdöföd a Métely hosszú tojócsövét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Árnyéktőrrel megbököd a Métely bal csápját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A Métely farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A Métely összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 Métely páncélja (ld. enc.). Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 6 csepp ugh mérget. Elhajítod a vacak láplidérc trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő Métely trófeát. 730 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) (ld. enc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 46, gyógyulás: 8, összesen: -38 ÉP}
(Továbbmész...) [98,109] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy púpos burástya nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 19 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a púpos burástya jobb vállát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a púpos burástya testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Árnyéktőrrel jól megszúrod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A púpos burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [100,109] Síkság, továbbra is csak síkság. Találsz egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Továbbmész...) [101,110] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sóhajtó dorony. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 23 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sóhajtó dorony jobb első lábát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Árnyéktőrrel jól megszúrod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 12 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Nem találtad el. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku gárdista testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Árnyéktőrrel eltalálod a ryuku gárdista bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku gárdista fejét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Árnyéktőrrel megkarcolod a ryuku gárdista bal karját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 28, gyógyulás: 7, összesen: -21 ÉP}
szk 124 | keresed a 124. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 31 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 31 pontért |
NODONROD KITŰZŐ (1533. TÁRGY) A Nodonrod baráti kör jól kiépített kapcsolatokkal rendelkezik. Ilyen kapcsolat például a városi őrséggel kötött megállapodás is: ha a rend bármely tagját, vagy barátait börtönbe akarnák záratni, akkor az éppen aktuális személy kiválthatja a szabadságát bizonyos összegért. Hogy az összeg mennyi, az sok mindentől függ, de még mindig jobb, mintha a börtönben kéne ülnie ki tudja mennyi ideig. (Ha a Nodonrod kitűzőt a ruhádra illeszted, és elkapnának a városban lopásért, akkor a kitűző láttán, potom pénzért elenged a városi őrség - persze minél tehetősebbnek mutatkozol, annál többet fognak tőled legombolni.) |
MÉTELY (7000. SZÖRNY) Ha a púpos burástyák királynője a ragyás burástya, akkor Métely a ragyás burástyák királynője. Magassága a trollokéval vetekszik. Három tojócsöve félelmetesen cuppogva keresi legújabb áldozatát. Reménykedj, hogy nem te leszel az. Mételynek még az ereiben is sav kering, fogai kicsattannak a méregtől. Reggelire vasvérteket fogyaszt. Láttán azonnal az jut eszedbe: szégyen a futás, de hasznos. |
MÉTELY PÁNCÉLJA (1562. TÁRGY) Amennyiben lehántod Métely, a most legyőzött neves burástya hátpáncélját, egy kis tisztogatással általad is viselhető, robosztus vérthez jutsz. Az ízekre osztott, tökéletes ellenállóképességű ruhadarab +8 védettséget és +25 max. ÉP-t ad viselőjének. Hogy magadra húzhasd, és ne roppanj össze rögtön iszonyatos súlya alatt, legalább 9. szintűnek kell lenned a viseléséhez. |
MAGAS FEGYVER SZAKÉRTELEM Amikor egy fegyver szakértelmed elér egy bizonyos szintet (egészen pontosan a 19.-et), a további fejlesztéshez már nem elegendő az állandó gyakorlás: szükség van tudatos tanulásra, új trükkök elsajátítására is. Ehhez keresned kell egy professzionális fegyvermestert, aki tanít. Minden nagyobb városban található ilyen. Ez persze azt jelenti, hogy amikor eleget gyakoroltál/harcoltál az adott fegyverrel, és eggyel magasabb szintre nőhetne a szakértelmed, akkor az nem nő meg, és nem fejlődik tovább, amíg meg nem látogatod a mestert. Miután a mester oktatott, a szakértelmed megnő eggyel, a fejlesztést folytathatod, egészen addig, amíg újból nőhetne a szakértelmed, akkor újból meg kell a mestert látogatnod. |
ELENIOS TÜNDÖKLŐ SZOBRA (1587. TEREPTÁRGY) Valami fura van a levegőben. A lágy szellő elsöpri a vér szagát, és friss virágillat nyugtatja orrodat. Fegyvereidet lerakva felegyenesedsz, hogy megkeresd, honnan ered. Nem is olyan messze egy alakot látsz lágyan lengedező öltözékben, kékes fényben úszva, de mégsem vakítón. Egyáltalán nem bántja a szemed, ahogy ránézel. Közelebb lépve jobban szemügyre veszed a tökéletes, örök szépséget, Elenios tündöklő szobrát. |
Erő: | 18 (20) | Szint: | 14 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 101 cm |
IQ: | 27 | Támadás: | 13 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 39 kg |
Ügyesség: | 24 (25) | Védekezés: | 31 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 22/22 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 179/99 | Jellem: | gonosz (20) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 18 (19) | Varázspont: | 108/4 | Pénz: | 35 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 10/1 | EFejl: | 13 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/48 | szúrófegyverek: | *19/101 (+5%) | vágófegyverek: | 2/81 |
lőfegyverek: | 11/11 (+13%) | dobófegyverek: | 6/90 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 23/56 | 2. nyomkövetés: | 23/78 (+20%) | 3. lopás: | 12/60 (+16%) |
4. mászás: | 4/58 | 5. csapdakészítés: | 8/11 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 15/2 (+8%) |
7. gyógyítás: | 25/60 (+40%) | 8. titkosírás: | 1/30 | 9. felderítés: | 1/70 |
10. teológia: | 4/55 (+3%) | 11. taumaturgia: | 9/15 (+22%) | 12. versengés: | 1/31 |
13. szörnyismeret: | 8/64 (+18%) | 14. vadászat: | 10/17 | 15. bányászat: | 11/55 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (életszívás (#10)) |
lopsz az emberektől (1) manifeszt.nyúlványt (#214) (2x), az elfektől (2) manifeszt.nyúlványt (#214) (3x), a törpéktől (3) valamit (#314) (2x), az árnymanóktól (4) manifeszt.nyúlványt (#214) (3x), a trolloktól (5) manifeszt.nyúlványt (#214) (3x), a gnómoktól (6) manifeszt.nyúlványt (#214) (3x), az alakváltóktól (7) manifeszt.nyúlványt (#214) (3x), a kobuderáktól (8) manifeszt.nyúlványt (#214) (2x) |
készítesz tüskét (#22) (max. 30 darabot ) |
elfogod kőszáli disznót (#34) fedett veremmel (#219), hegyi rákot (#61) fedett veremmel (#219) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
láthatatlanság (#76) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | 14. szintű lényekre |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót. |
2.) Beszélgess egy halott lelkével. |
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bíbor erőöv (#291) | 1 | * | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | * | gromak páncél (#270) |
1 | lánckesztyű (#230) | 1 | Mágikus Koponya (#279) | 1 | mászókarom (#78) | |||
1 | Métely páncélja (#1562) | 1 | rejtőköpeny (#277) | 1 | * | sötét kámzsa (#699) | ||
1 | * | szürke bőrkesztyű (#271) | 1 | * | vassisak (#160) | |||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | * | árnyéktőr (#557) | 1 | ezüsttőr (#322) | 2 | * | fúvócső (#20) | |
1 | hosszú íj (#111) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | |||
1 | mandibulakasza (#127) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 30 | * | tüske (#22) | ||
1 | * | vashegyű lándzsa (#182) | ||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
$1 | aranylánc ($191) | $1 | borostyán függő ($162) | $1 | denevér szimbólum ($140) | |||
1 | * | koponya szimbólum (#139) | 1 | nodonrod kitűző (#1533) | 1 | * | obszidián karkötő (#229) | |
1 | * | ritualista amulett (#708) | 1 | * | umbatari karkötő (#278) | |||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | + | aranypikkely (#415) | 1 | ásó (#34) | 1 | + | deus ex machina (#1) | |
2 | dobóháló (#221) | 1 | fáklya (#36) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | ||
2 | kaja (#2) | 1 | kötél (#92) | 1 | Leah tekercse (#1258) | |||
1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | rézkulcs (#75) | 1 | szeksztáns (#32) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
5 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 35 csepp tinta (#101), fér még: 15] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [bennük 7 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 13] | ||||||
1 | sullár hólyag (#168) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
6 | uzbány csőr (#169) | [bennük 23 csepp ugh méreg (#166), fér még: 49] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 16 korty víz (#27), fér még: 4] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
5 | álompor (#396) | 1 | bakkura bőr (#95) | 2 | csillezsályalevél (#1253) | |||
2 | dorony tüdő (#212) | 14 | drótszőr (#37) | 3 | evaporőr háj (#105) | |||
4 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fémrúd (#104) | 6 | főnixtoll (#563) | |||
2 | fülemüle agyar (#267) | 1 | grákóbőr (#41) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | kazmár gyökér (#205) | 1 | kék orchidea (#68) | 2 | lajhár csont (#236) | |||
5 | lapkorong (#80) | 1 | liumbe hajtás (#655) | 26 | madártoll (#112) | |||
9 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | móri gyümölcs (#116) | |||
2 | óndarab (#85) | 8 | pirkit (#153) | 5 | rézdarab (#70) | |||
11 | sallank karom (#128) | 1 | sámán erszény (#650) | 6 | smirglilevél (#29) | |||
2 | szulfagor agyar (#677) | 1 | szulfin (#676) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | trikornis szarv (#198) | 1 | troll csont (#704) | 1 | vadász tatu bőr (#15) | |||
1 | varkaudar csont (#1113) | 5 | vasérc (#152) |
Összsúly: 54.63 kg | Megterheltség: 109% |
GYJ: Legalább 3 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 64 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
16 | arany (#50) | 3 | kaja (#2) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
3 | spiritusz (#170) | 1 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | dobóháló (#221) | 1 | dorony tüdő (#212) | |||
9 | mákrózsa virág (#56) | 1 | Métely páncélja (#1562) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 4 | tüske (#22) | 6 | ugh méreg (#166) |