Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. ápr. 22. 9h:09' EZ A 308. JÁTÉKHETED, 102. FORDULÓD 309. játékheted kezdete: ápr. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3120 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod az 5. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 27. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 13. varázslatot |
tv 48 | támadó/véd. varázslat a 48. varázslatot |
cir | vándorcirkusz látogatása |
fkt 176 2 | felt. készítesz a 176. tárgyat (2 darabot) |
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [73,58] Lakott területre érkeztél. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely délnyugatról folyik északkeletre. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:1. építését Humán Páholy kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Egy quwarg mozdul a földön. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Úgy gondolod, hogy a közeledő útonálló nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az útonálló jobb oldalát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod az útonálló testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [74,58] Továbbmész a város utcáján. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Észreveszel egy főutcát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Találsz egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 10050 TVP épült bele.)
h 238 30 | használod a 238. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az emberevő fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted az emberevő bal lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az emberevő néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 2 életpontot sebeztél. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (taumaturgia: 1. szint). (ld. enc.) A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Nem találtad el. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fémbontó szójer jobb hátsó lábát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a fémbontó szójer bal első lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a fémbontó szójer többször is megmar! (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő kis vaskulcs felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fémbontó szójer jobb hátsó lábát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a fémbontó szójer fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a fémbontó szójer többször is megmar! (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő kis vaskulcs felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. A fémbontó szójer összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 660 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
kt 29 22 | elkészíted a 29. tárgyat (22 darabot) |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az útonálló jobb vállát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd az útonálló testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [73,60] Folytatod sétádat a házak közt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.)
(Továbbmész...) [72,60] Továbbmész a város utcáján. Észreveszel egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy villát. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 4500 TVP épült bele.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy villát. (no:2. építését magenta Jade kezdte, eddig 3250 TVP épült bele.)
kt 209 11 | elkészíted a 209. tárgyat (11 darabot) |
h 92 | használod a 92. tárgyat |
kt 220 | elkészíted a 220. tárgyat |
f 334 | kísérletezel a 334. tárggyal |
f 37 | kísérletezel a 37. tárggyal |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | t. energia kisütése: 3 |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 34 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 34 pontért |
TAUMATURGIA A taumaturgia varázslók által űzött rúnamágia tudománya. Használatához nem mély és odaadó hit kell, mint a teológiához, hanem tudásvágy, a természet és a természeten túli erők megismerésének vágya. A taumaturgia szakértelmed a meghatározója, hogy milyen erős varázsló varázslatokat vagy képes megtanulni. A taumaturgiád határozza meg gyakran azt is, hogy egy varázslat mekkora sebet okoz, illetve az ellenfélnek mekkora esélye van az ellenállásra. Minden két taumaturgia szint jelent komoly előrelépést: pl. ha egy varázslat d8 sebzést okoz 1-es taum. szinten, akkor 2d8 sebzést fog okozni 3-as szinten, és 3d8-at 5-ös szinten. A sebző varázslatoknál előfordulhat, hogy az ellenfél megdobja az ún. mentődobását (ez főként a szerencsétől függ), ilyenkor csak fele sebzést szenved el. Vigyázat, a taumaturgia kizárólag a varázsló-varázslatok működését befolyásolja! A taumaturgiától függ az is, hogy hány varázslatod lehet a Támadó és Védekező Varázslat Listáidban. A taumaturgia növekedésének mértéke a taumaturgia szakértelmedtől és a varázslás során felhasznált varázspontoktól függ. Megjegyzés: 250-es szakértelem felett minden 25 taumaturgia számít egy szintnek a varázslói erősséged szempontjából. |
NYÍLCSAPDA (243. TÁRGY) Ezzel az igen bonyolult csapdával hatékonyan védekezhetsz a tolvajok ellen. Az alapelve az, hogy felállítasz a motyódtól nem messze egy felajzott rövid íjat úgy, hogy egy fához vagy bokorhoz rögzíted. Az íjhúrt egy apró fapöcök, bemélyedés, ág vagy hasonló tartja. Egy drótszőr egyik végét az íjhúr közepére kötöd, és ezután, néhány áttétellel kifeszítve elvezeted bokamagasságban a föld fölött. Ezután ha valaki a drótszőrt meghúzza, az íjhúr lecsusszan a pöcökről, és kilövi a nyilat, pontosan abban a vonalban, ahol a drótszőr ki van feszítve - és így nagy eséllyel eltalálja azt, aki a drótszőrhöz ért. Sajnos ez a csapdatípus csak egy irányból véd, ezért ahhoz, hogy igazán hatékony legyen, legalább két rövid íjat kell felállítanod. Ezzel el is érkeztünk a komponensek listájához: 4 drótszőr, két rövid íj, két kötél (az íjak rögzítéséhez) és két nyílvessző. A nyílcsapdát a KT 243 paranccsal készíted el, 10 pontért. Az íjakat ezután már nem tudod rendes íjként használni, mivel gyakran el kell őket törni, a könnyebb rögzítés érdekében. A nyílcsapda a H 243 paranccsal állítható fel, 5 TVP-ért. Nagyon nehéz észrevenni, és d8+2 életpontot sebez. |
Erő: | 17 (18) | Szint: | 14 | Merészség: | 4/4 | Magasság: | 184 cm |
IQ: | 21 | Támadás: | 15 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 83 kg |
Ügyesség: | 21 | Védekezés: | 16 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/33 év |
Egészség: | 17 (19) | Életpont: | 238/196 | Jellem: | semleges (+7) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 17 (20) | Varázspont: | 112/43 | Pénz: | 186 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 10/9 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 5 | vágófegyverek: | 4 |
ütőfegyverek: | 18 | lőfegyverek: | 13 | dobófegyverek: | 8 |
Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 .); vashegyű nyíl (#176) (6 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13 | 2. nyomkövetés: | 18 | 3. mászás: | 4 |
4. csapdakészítés: | 9 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 23 |
7. titkosírás: | 2 | 8. felderítés: | 6 (+1) | 9. szörnyidomítás: | 6 |
10. teológia: | 6 | 11. taumaturgia: | 1 (+1) | 12. versengés: | 1 |
13. zene: | 5 | 14. szörnyismeret: | 6 | 15. zárnyitás: | 1 |
16. vadászat: | 10 | 17. bányászat: | 7 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1078. karakternek |
ásol max. 24 TVP-ért |
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), sóhajtó doronyt (#112) fedett veremmel (#219) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
óriás patkány (#42) (csak egyszer), ulkor jéglény (#641) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
Don Kermorwan (#3838), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | hadiszerencse I (#13) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sörényes ubuk (#89) (málhás: +6 kg teher) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül! |
2.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] |
3.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXI. olimpián. |
Összsúly: 47.11 kg | Megterheltség: 75% |
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 74 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | kaktusztüske (#114) | 2 | madártoll (#112) | 4 | pirkit (#153) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | rézdarab (#70) | 2 | vashegyű nyíl (#176) | 1 | víz (#27) |