Vissza a Főoldalra
 
Hatalom Kártyái

Mi legyen a céhekkel Új Nemzedék formátumon?

1) Maradjanak tiltva.
2) Engedjük vissza őket, nerfelve.

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Merh
(Könyv)
Küldd el képeslapként!
Korinorisi Arh'hin, A jósnő hercege főhősnője, az éjszaka is félelmetes Merh'Ameth kastélyát figyeli.
Nézz szét a galériában!
Társasjátékok Ünnepe 2024. November 16.
A XXVIII. Nemzeti Bajnok
Moa civilizáció lapbemutató 3. hét
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 4.
Céhek Új Nemzedéken

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 4. (17)
Lapötletek (65037)
Kaland-Játék-Kockázat (157)
TF help (6741)
A XXVIII. Nemzeti Bajnok (4)
[HKK Piac] Eladó gyűjtemény (9487)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Quad Damage 102. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2004. febr. 24. 9h:03'
EZ A 232. JÁTÉKHETED, 102. FORDULÓD
233. játékheted kezdete: febr. 25.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #1835
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 46
Extra forduló: 12

QUAD DAMAGE KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [128,3] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján összeakadsz Hajnalkával. Szeme fehérje aranyszínû, pillantása pedig mély és átható. Õ Plantagó Lanselot felesége! Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy a szirén köpenyét, egy aranygyûrût, egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy halálhozó karkötõjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyûrût, egy lánckesztyût, egy obszidián függõt, egy obszidián karkötõt, egy rothasztó talizmánt és egy vassisakot, egy vasvértet visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy animált hókutya trófea és egy óriásféreg trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Aranysárkány. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy raptor szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Málhásállata egy karmos tankány. Egy apró aranysárkány ül a vállán, és valamit hatalmas buzgalommal sugdos a fülébe. Elég egy mentális pillantás aurájára: az õ jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Gyógyító aurád hatott a másik kalandozóra. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Az 1. napon unalomûzésként váratlan látogatót kapsz. Még idejében észreveszed, ezért meg tudod figyelni: egy hollófekete, rövid hajú, izzóan vörös szemû kobudera férfi. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. Bõre sárga. Dornodon fõpap-jelöltje. Egy a szirén köpenyét, egy denevér szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy obszidián karkötõt, egy ritualista amulettet, egy ryuku mellvértet, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Ruházatát egy qwarg rohamosztagos trófea, egy óriásféreg trófea és egy lábascet trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Kardra tekeredõ, kitárt szárnyú háromfejû sárkány. Bal kezében egy rövid kardot tart. Mentális auráját felismered, sötétlelkû, gonosz teremtmény. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az õ hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Villámgyorsan elrejtõztél a másik kalandozó elõl. Az 1. napon találkozol Grafen a Vasöklûvel. Egy a szirén köpenyét, egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy obszidián karkötõt, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy quwarg parafenomén trófea, egy qwarg rohamosztagos trófea és egy óriásféreg trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Málhásállata egy ryuku ostromteknõs. Érzékeled auráját: az õ jelleme semleges. Gyógyító aurád hatott a másik kalandozóra. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. Az 1. napon találkozol LADY Elisával. Elenios felszentelt papja. Egy a szirén köpenyét, egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védõgyûrût, egy szem szimbólumot, egy umbatari karkötõt és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy lábascet trófea, egy sarki óriásteknõs trófea és egy borzalmas varkaudar trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: csõrében mákrózsát tartó galamb. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Egy széncinege repked körülötte. Mintha terhes lenne. Tisztán érzed auráját: ártatlan fehér, mint a Tied is. Gyógyító aurád hatott a másik kalandozóra. A kalandozó udvariasan megkérdezi, elõadhat-e egy dalt. Beleegyezésedre muzsikálni kezd. Csodálatos! (+6 életpont gyógyulás.) Köszöntitek egymást, aztán tovább. Az 1. napon találkozol Eassy-Lien Dibbel. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy a szirén köpenyét, egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy ryuku mellvértet, egy smaragd védõgyûrût, egy vassisakot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy lábascet trófea, egy qwarg rohamosztagos trófea és egy quwarg nagymester trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Egy spagulár a hátasa. Tárgyainak egy részét egy ryuku ostromteknõs viszi. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: semlegesnek tûnik. Gyógyító aurád hatott a másik kalandozóra. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Az 1. napon összefutsz Oedy el Keewyvel. Sheran személyes tanácsadója. Egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy korinthai talizmánt, egy obszidián karkötõt, egy tankány karmot, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy eszkimó óriás trófea, egy quwarg nagymester trófea és egy lábascet trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Érzékeled auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Gyógyító aurád hatott a másik kalandozóra. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Az 1. napon találkozol Holi de Segallal. Fairlight kisebb papja. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötõt, egy ryuku köpenyt, egy smaragd védõgyûrût, egy szürke bõrkesztyût, egy vasvértet, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy áeratikus hasnyák trófea, egy részeg kalandozó trófea és egy velociraptor trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy tûzförgetegbõl kilépõ ember. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Tisztán érzed auráját: semlegesnek tûnik. Gyógyító aurád hatott a másik kalandozóra. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. Az 1. napon újból unalomûzésként váratlan látogatót kapsz. Még idejében észreveszed, ezért meg tudod figyelni: egy hollófekete, rövid hajú, izzóan vörös szemû kobudera férfi. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. Bõre sárga. Elég egy mentális pillantás aurájára: jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az õ hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Villámgyorsan elrejtõztél a másik kalandozó elõl. Az 1. napon összefutsz Myotis Canisszal. Sheran korlátlan hatalmú fõpapja. Egy a szirén köpenyét, egy arany papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy obszidián karkötõt, egy ryuku kesztyût, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy vassisakot, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy qwarg rohamosztagos trófea, egy ongóliant trófea és egy óriásféreg trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Egy spagulár a hátasa. Málhásállata egy ryuku ostromteknõs. Elég egy mentális pillantás aurájára: semlegesnek tûnik. Gyógyító aurád hatott a másik kalandozóra. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Az 1. napon ismét unalomûzésként váratlan látogatót kapsz. Még idejében észreveszed, ezért meg tudod figyelni: egy hollófekete, rövid hajú, izzóan vörös szemû kobudera férfi. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. Bõre sárga. Elég egy mentális pillantás aurájára: jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Nálad õ jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Villámgyorsan elrejtõztél a másik kalandozó elõl. Azon töprengsz, mily kevesen is értik meg a mutánsokat. Pedig Te is mennyire igyekezel, mégis a legtöbben idegenkednek tõled. Talán a pszi miatt... Pedig most, hogy képes vagy bárki gondolatait módosítani, könnyen elérhetnél bármit, mégis valami visszatart. Igen, kell lennie más útnak is, hiszen annyian élnek e vidéken rajtad kívül. De nem, a pszi nagyon jó dolog, az lenne a legjobb, ha mindenki megismerné. S talán te át tudnád úgy alakítani az elméket, hogy más is érezze, mirõl van szó. Igen, most rögtön munkához kell látnod, így hát felébredsz, és útnak indulsz. Csak késõbb jut eszedbe, mindez csupán álom volt.

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+19 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+144 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+18 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 543. hetének nyerõszámai: 22, 28, 26. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Az erõt egyetlen csomóba sûrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-12 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 249.]

* 2. KP: használod a 64. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Mentális energia gyûlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyõ pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 244.]

* 3. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az áldomás varázslatot! A következõ csatában pontosabban fogsz találni. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 239.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 234.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 229.]


t 361 támadod a 361. szörnyet
FT 361 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy ryuku légiós! Ezt kerested. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütõ ellen.} Úgy tûnik ma Te vagy a fõfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyõzni, jöhetnek a fegyverek.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Teli erõbõl ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku légiós testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Elhajolsz a ryuku légiós ütése elõl, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a ryuku légiós jobb lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A ryuku légiós feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál. Elegendõ gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 229.]

p 74 152 használod a 74. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprõ erejének. Kisütöd a molekulaátrendezés pszi képességet. Sikerrel jártál! Átstruktúrálva egy óndarab molekuláit, elõállítottál egy vasércet. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetõen újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi-gyûjtés. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetõen fejlõdött. (+8 max. pszi pont.) Istened elvárásainak megfelelõen cselekedtél. [5 pontot használtál fel, van még 224.]

im 3 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idõ telik el csendes meditációban. Ünnepélyes hang szólal meg. - Tehát nem csalódtam benned, hûséges hívem vagy! (+1 max. életerõ, +4 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve vak õrület. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettõ: 1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követõjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendõ az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. 2.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! 3.) Áldozz fel oltáromon három xirnox szívet. (-2 TU) [30 pontot használtál fel, van még 194.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[127,4] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ryuku légiós közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütõ ellen.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi eredménye! Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku légiós páncélos testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku kopját a másikra támadsz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku légiós bal karját. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenõt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával jól megszúrod a ryuku légiós nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejû támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-6 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerõ). [-7 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerõ). [-7 varázspont.] Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy barátság szent tüzét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Megvizsgálod a talajt. Friss kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Összefutsz Frank Onesteinnel. Tharr felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy a szirén köpenyét, egy arany papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku sisakot, egy sárga erõövet és egy smaragd védõgyûrût visel. Felszerelését egy qwarg rohamosztagos trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy quwarg parafenomén trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Lelkekben élõ Igaz Barátság. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. {ereje: 27.} Mentális auráját felismered, semleges jellemû. Gyógyító aurád hatott a másik kalandozóra. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. [18 pontot használtál fel, van még 176.]

v 96 98 18 elmormolod a 96. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

(127,4) ryuku légiósok (#361), nekrofun (#173), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), barátság szent tüze (#484),
oltár, Frank Onestein (3588. kalandozó)
(128,3) ryuku légiósok (#361)

[98,18] Épületek tûnnek fel. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetõi vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Szárnysuhogást hallasz, és felnézel. Hohó, a mezõt egy védõnõvér vigyázza, még 33 héten keresztül. Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) A következõ épületeket látod: egy fegyvermester háza (562. épület.) és egy fekete mágustorony (596. épület.). [-49 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 166.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad az a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-9 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 166.]

be 562 2 bemész az 562. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kõhegyû lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezetõ fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni szúrófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdõdik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 szúrófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tûnõ 110 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 116.]

be 562 1 bemész az 562. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kõhegyû lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezetõ fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy nagyon kezdõ vagy ökölvívás szakértelemben, és tanulni szeretnél. Megkezdõdik az oktatás! A tapasztalt oktató keze alatt sokkal könnyebben megy a tanulás, mintha élesben, egy borzalmas vadász tatuval vagy iszonyatos szárnyas gömböccel szemben kellene a technikára rájönni. (+1 ökölvívás.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tûnõ 40 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 66.]

be 562 1 bemész az 562. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kõhegyû lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezetõ fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy nagyon kezdõ vagy ökölvívás szakértelemben, és tanulni szeretnél. Megkezdõdik az oktatás! A tapasztalt oktató keze alatt sokkal könnyebben megy a tanulás, mintha élesben, egy borzalmas vadász tatuval vagy iszonyatos szárnyas gömböccel szemben kellene a technikára rájönni. (+1 ökölvívás.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tûnõ 50 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 16.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [127,4] Továbbra is síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény mûve lehet. Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 8.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

h 234 10 használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Félelmetes, hogy mennyire nem megy a dolog. Azért töretlenül tovább próbálkozol. [8 pontot használtál fel, van még 0.]


* 1. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Elmormoltad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következõ forduló TVP-jébõl:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [1 pontot használtál fel, van még -1.]

* 3. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még -1.] Iszol a vizestömlõbõl. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 11, 30. Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be a trikornis. 2 kaját habzsol be a ragyás burástya. Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlõdést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a pszi-ernyõ hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebbõl a következõ körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 243 pontot. A következõ körben tehát 242 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PSZI-GYÛJTÉS (112. PSZI KÉPESSÉG)
Mostantól képes vagy pszi-energiát "tárolni", azaz pszi pontod regenerálódáskor a maximális értéket is meghaladhatja, annak maximum háromszoros értékéig. A nyilvánvaló használhatóság mellett (pszi gyûjtése az Olimpián való részvételre, tartalékolás), van egy speciális dolog, amelyhez ezt a képességet mindenképpen ki kellett fejlesztened: Ha pszi szakértelmed meghaladja a 19-et, nem elég a gyakorlat, a megfelelõ tapasztalat megszerzésekor ("elegendõ tapasztalatra tettél szert, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen") egy pszi-transzformációt (ez a pszi-gyûjtés) is végre kell hajtanod, az agykapacitásod megnövelése céljából. Ehhez a P 112 parancsot kell kiadnod, 300 pszi pontért, 30 TVP felhasználásával. Ennek hatására, ha már rendelkezel a kellõ tapasztalattal, pszi szakértelmed megnõ eggyel (de egyéb fejlõdést nem jelent a 300 pszi pont felhasználása!) Ha a parancsot úgy adod ki, hogy még nincs meg a kellõ tapasztalat, a 300 pszi pontot nem fogod elkölteni. [Megjegyzés: ha max. pszi pontod a parancs kiadásakor valamilyen okból kevesebb, mint 100, elegendõ a max. pszid háromszorosát elkölteni a szakértelem megnövelésére.] Ha képességpontot költesz el, annak olyan hatása lesz, mintha azonnal megszerezted volna a kellõ tapasztalatot, és ugyanúgy ki kell adni a P 112 parancsot, vagyis bárhol is állj a fejlõdésben, a KNO kiegészíti a szakértelmedet a következõ szinthez szükséges értékkel. Tehát ilyen magas szinten már nem annyira érdemes képességpontot használni, mint korábban. Vigyázz, a pszi gyûjtögetés jár némi hátránnyal is: ha pszi-d eléri vagy meghaladja a max.pszi-det, a kör eleji regenerálódás csak fele lesz a szokásosnak, és ilyenkor egy P parancs kiadásakor a pszi szakértelmed is fele olyan sebességgel fog fejlõdni, mint egyébként. A további pszi képességekkel kapcsolatban: ha még nem tetted meg, igyekezz minél hamarabb elsajátítani a Támadó/Védõ varázslatok használatának tudományát, mert különben elõfordulhat, hogy egy pszi szakértelem növekedésnél nem kapsz semmit, amikor egy támadó/védõ pszi képességet kaphatnál!

VAK ÕRÜLET (18. VARÁZSLAT)
Ezt a varázslatot 3 VP-ért elmormolva, fanatizálod magad a harcok idõtartamára, fájdalommal nem törõdve veted magad az ellenfélre. Lehetõséget kapsz ezzel, hogy a menekülésedet 15% és 30% közötti értékre állítsd be. A % értéket a varázslat második paramétereként kell megadnod. Példa: V 18 20. A varázslat hatása a legközelebbi VI paranccsal történõ menekülés% állításig tart. Ez egyébként a legjobb lehetõség arra, hogy meghalj, úgyhogy nagyon óvatosan használd!



KARAKTERLAP
Quad Damage, egy hosszú ezüsthajú, zöld szemû mutáns nõ vagy. Fekete a bõröd. Raia felszentelt papja vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nõvérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 102. fordulód.

 Erõ:20 (21)  Szint:16  Merészség:10/5 Magasság:157 cm 
 IQ:25  Támadás:19  Agresszió:3 Testsúly:50 kg 
 Ügyesség:18  Védekezés:31  Menekülés:30 % Életkor:3/3 év 
 Egészség:15  Életpont:239/221  Jellem: jó (164) Tul. pont:
 Szerencse:28 (30)  Varázspont:382/86  Pénz:670 arany Kép. pont:
 Tudatpont:14/8   Pszi pont:148/110       EFejl:28 
Eddig összesen 470 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1540 TP-t kaptál. Jelenleg 169993 TP-d van. A következõ szinthez még 10007 TP szükséges. Trófeáid: quwarg harcos, élõholt quwarg, dehidrátor. A 101. fordulódban 4467 arany került a bankszámládra. 4511 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 6/0 (+200%)   szúrófegyverek: 22/0 (+1%)   vágófegyverek: 1/0
  ütõfegyverek: 2/4   lõfegyverek: 2/70   dobófegyverek: 16/82 (+6%)

Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 5/45   2. nyomkövetés: 26/30 (+9%)   3. mászás: 5/56
  4. csapdakészítés: 10/25 (+6%)   5. csapdaészlelés: 1/59   6. gyógyítás: 11/85
  7. titkosírás: 1/55   8. felderítés: 3/43   9. szörnyidomítás: 4/6
  10. teológia: 22/86 (+9%)   11. taumaturgia: 20/49 (+11%)   12. szerencsejáték: 1/46
  13. versengés: 5/31   14. harcmûvészetek: 1/0   15. zene: 1/23 (+9%)
  16. szörnyismeret: 2/85   17. pszi: 19/7 (+16%)   18. zárnyitás: 1/0
  19. vadászat: 4/34   20. bányászat: 3/60    

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
totem 80% életpont alatt [gyógymógy (#5)]
gyógyítasz 30% életerõ alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
segítesz max. 50 TVP-ért
kutatsz max. 60 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 4 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot , csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 10 darabot , csak egyszer)
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
manifesztátor (#124), fémbontó szójer (#150), kardfogú fülemüle (#146), trikornis (#104), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) idõcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tûz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) gyóntatás (#56, 10 VP)
tûzesõ (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)    
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 20 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 12 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 20 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 20 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 18 PP) pszi-acéltorony (#98, 14 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 50 PP, 30 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyûjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)  
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 8 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6) éber kakukk (#3)  

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekezõ varázslatok (aktív: 2, max: 10)
varázsvédelem (#34), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 39 - védekezõ varázslatokkal együtt)
tûzesõ (#61) >> férfiak (#998)   tûzesõ (#61) >> nõk (#999)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)        

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK
trikornis (#104) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követõjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendõ az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
3.) Áldozz fel oltáromon három xirnox szívet.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * fekete bõrcsizma (#247) 1 * gromak páncél (#270) 1 * kvazár sisak (#266)
1   mászókarom (#78) $1 * nagy vaspajzs ($161) 1 * sárga erõöv (#276)
1 * szürke bõrkesztyû (#271) 1   tankány karom (#237)    
Fegyverek és lövedékek
4   bumeráng (#249) 7   ezüstshuriken (#327) 1   ezüsttõr (#322)
1   kõkalapács (#13) 8   kõkés (#6) 1   mandibulakasza (#127)
$1   orgyilkos tõr ($225) 1 * ryuku kopja (#694) 1   ubuk dobónyíl (#138)
7   ubuk tüske (#131)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * arany masszariasztó (#437) $1   aranylánc ($191) 1   Eldaran karkötõje (#373)
1 * nap szimbólum (#141) 1 * obszidián karkötõ (#229) 1 * smaragd védõgyûrû (#223)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   ásó (#34) 1   bronzkulcs (#76) 2   csontkulcs (#74)
4   deus ex machina (#1) 1   ezüst kulcs (#184) 5   fáklya (#36)
3   kaja (#2) 1   kis vaskulcs (#40) 2   kötél (#92)
1   márványkulcs (#245) 1   mászókampó (#165) 1   nagy bronzkulcs (#185)
1   nagy vaskulcs (#186) 1   rézkulcs (#75) $4   sötét tekercs ($535)
1   szeksztáns (#32) 1   szent jogar (#150) 1   tatu dob (#234)
1 + tüskecsapda (#242) 1   vaskulcs (#183)    
Löttyök és porok, tartóstul
10   aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 100]
7   fûszertartó (#210) [bennük 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 34]
1   huhogó bibe (#332) [benne 3 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 9]
4   kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 20]
1   sullár hólyag (#168) [benne 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 17]
1   szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
9   uzbány csõr (#169) [bennük 24 csepp ugh méreg (#166), fér még: 84]
11   vizestömlõ (#3) [bennük 196 korty víz (#27), fér még: 24]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
21   álompor (#396) 1   arx formázó minta (#298) 3   aurach fog (#657)
1   bordacsont (#16) 20   drótszõr (#37) 12   elkarog szõr (#665)
1   ezüstdarab (#326) $6   fõnixtoll ($563) 1   gnóm csont (#706)
2   grákóbõr (#41) 4   grifftojás (#179) $1   gromak bõr ($268)
2   ilkin érc (#232) 1   jégszív (#282) 10   kaktusztüske (#114)
1   kazmár gyökér (#205) 2   lajhár csont (#236) 9   madártoll (#112)
5   mákrózsa virág (#56) 1   moa üveggömb (#383) 1   mutáns csont (#331)
1   nektoraf faggyú (#667) 6   óndarab (#85) 2   ormánygõte csont (#21)
10   pirkit (#153) 1   purifikátor háj (#269) 1   ramit kõ (#226)
1   remák szív (#264) 3   rinóbõr (#651) 1   rókafarok (#124)
1   sáska amulett (#668) 1   smirglilevél (#29) 20   sünmedve tüske (#14)
7   szárnyas hernyó (#69) 1   szuperkötél (#209) 2   tükör (#43)
4   varányszem (#30) 19   vasérc (#152)    

Összsúly: 74.41 kgMegterheltség: 120%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN
1   bõrpáncél (#51) 3   bõrsisak (#57) 1   dözmöng szív (#122)
12   gyöngymangó (#135) 2   kis bõrpajzs (#45) 1   kõhegyû lándzsa (#7)
1   rõtmanó kacagány (#714) 1   Thargodan esszencia (#328) 2   xirnox szív (#213)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
200 arany (#50) 6 kaja (#2) 1 óndarab (#85)
1 ubuk dobónyíl (#138) 10 víz (#27)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 vasérc (#152)    



E körben tett lépéseid térképe

(127,4) ryuku légiósok (#361), nekrofun (#173), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), barátság szent tüze (#484),
oltár, Frank Onestein (3588. kalandozó)

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* Mostantól, amennyiben D.E.M.-eztettek a táborozás alatt, de ténylegesen nem haltál meg, tudsz tárgyat fogadni az aukcióról, új tárgyakat felajánlani rá. Az egyetlen tárgy, mellyel ilyen állapotban nem lehet kereskedni, maga a Deus Ex Machina.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.