98. forduló, 102. forduló, Mit Lopez összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. szept. 25. 12h:04'
EZ A 400. JÁTÉKHETED, 101. FORDULÓD
401. játékheted kezdete: szept. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #3955
SZÁMLA : XXXX

MIT LOPEZ KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [92,94] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+7 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+41 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy rőtmanó berzerker fészket vagy búvóhelyet. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 17 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a rőtmanó berzerker jobb oldalát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a rőtmanó berzerker bal lábát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Árnyéktőrrel megdöföd a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kritikus ütés (+14 sebzés). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A rőtmanó berzerker most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 239.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 239.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

tv 32 támadó/véd. varázslat a 32. varázslatot
32. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

v 1 10 10 elmormolod az 1. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 234.]

fog 61 219 elfogod a 61. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

d 714 1 eldobod a 714. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 rőtmanó kacagányt. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

d 161 1 eldobod a 161. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 nagy vaspajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Megpillantasz egy hasadékot, amiből kis gőzfelhő tör elő. Hatalmas rutinoddal azonnal megállapítod, hogy egy kénes mini-gyógyforrásra bukkantál. Gyorsan inhalálsz egy kicsit, majd könyékig belemártod a két kezed. Egy órányi áztatás után sokkal jobban érzed magad. (+56 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 194.]

ek 370 t. energia kisütése: 370
Mostantól nem fogsz átkot mondani áldozatodra. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

cir 15 vándorcirkusz látogatása 15
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Hosszú idő telik el... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz vasvértet. (ld. enc.) 270 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 184.]

m 6 4 4 mozogsz nyugatra, délre, délre
[91,94] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gumifát.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. A korinthai amőba csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá. (ld. enc.)

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 15 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a korinthai amőba jobb oldalát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a korinthai amőba testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Árnyéktőrrel megdöföd a korinthai amőba testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csápjaival a korinthai amőba lecsap a bal karodra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A lény kacagva szívja el életnedveidet. 18 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a korinthai amőba testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Árnyéktőrrel jól megszúrod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kritikus ütés (+14 sebzés). Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A korinthai amőba összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 729 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 39, gyógyulás: 31, összesen: -8 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (versengés: 1. szint). (ld. enc.)
Ötpróba. A sátor hivalkodóan emelkedik előtted, az alakváltó srác pedig, aki az ajtóban áll, vidáman siet eléd.
- Gyere, mutasd meg milyen erős, okos, ügyes vagy! - mondja, és mivel tudod, hogy abban nem lesz gond, lelkesen követed a sátor belsejébe. Az első próba következik. A súlyzó nem tűnik nehéznek, mégse tudod mellmagasság fölé emelni. Kimerülten ejted vissza a földre. 224 tapasztalati pontot kaptál. A kudarcérzéstől mérgesen továbbindulsz.
Egy eldugott kis sátorra leszel figyelmes a közelben, bentről halványan derengő fény szűrődik kifelé. Amikor belépsz, egy bibircsókos öregasszony köszönt. - Mesés jutalom vár rád, ha megteszed, amit mondok - kelti fel kíváncsiságodat. Bólogatsz, hogy megpróbálod. A boszorka felsorolja, milyen tárgyakat kell hoznod a következő alkalommal: 8 vashegyű nyíl, 4 grifftojás, 7 elkarog szőr, 9 bronzhegyű nyíl, 3 karbin plazma.
Egy eldugott sátor előtt egy kis asztal fölé görnyedő alakot pillantasz meg. Az árnymanó felnéz közeledtedre, és kihívó tekintettel feléd mutatja a kezében szorongatott kártyapaklit. Játszani akar. Bólintasz, majd leülsz vele szemben az asztal túloldalára. Bevallod az árnymanónak, hogy most játszol először. - Egy újonc - legyint lefitymáló mosollyal. - Na figyelj... három játékot játszunk, minden játékban öt lapot kapsz, abból később tetszőleges számút kicserélhetsz másikra. Pénzben játszunk. Amikor megkaptad a kártyáid, emelhetsz az alaptéten, én ezt tarthatom (ez esetben jöhet a lapcsere), vagy tovább emelhetem (ekkor neked kell tartanod, esetleg felüllicitálnod engem, különben elveszted a játszmát), vagy bedobhatom a lapjaim (ez esetben nyertél). Ha nem teszel fel újabb aranyat, és én sem emelek a téten, rögtön lapot cserélünk. Ezután megmutatjuk a lapjainkat, és az győz, akinek értékesebbek a lapjai. A győztes az összes addig feltett aranyat viszi. Ha mindhárom játékot megnyered, megkapod cirkuszunk fődíját. Persze az utóbbit csak a sportszerűség kedvéért mondom, hiszen halandónak ez eddig még nem sikerült. - Az árnymanó magabiztos nevetése lemossa arcodról a vigyort. - A lapok pontértékét ismered, ugye? - kérdezi még. Bólogatsz, hiszen nagyvonalakban tisztában vagy a HKK-póker szabályaival. Ellenfeled 100 aranyat tesz maga elé, majd te is így teszel. Ez lesz a játékalap. 1. kör: Remegő kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 2 Déja vu, 1 Influenza, 1 Temető, 1 Sötét halál. Ez egy pár! Rövid licitálás kezdődik, de mivel mindketten bíztok a kezetekben lévő lapokban, következik a lapcsere. 3 lapot cserélsz. Fél szemmel az árnymanót, a másik felével a lapokat vizslatod a kezedben: 3 Déja vu, 1 Ellenvarázslat, 1 Illúziópalota. Ez terc! Megmutatjátok a lapjaitokat, az árnymanónál ez volt: 4 Sötét motyogó, 1 Kisebb quwarg istenség. Ez póker! Vesztettél. 224 tapasztalati pontot kaptál. Úgy érzed 51 aranyat kidobtál az ablakon. Mérgesen hagyod ott profin játszó ellenfeled.
Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy tintacsiga. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a tintacsiga testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tintacsiga testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Árnyéktőrrel megdöföd a tintacsiga testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A tintacsiga állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A tintacsiga szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy karmos tankány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a karmos tankány testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a karmos tankány testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Szarvaival a karmos tankány megböki a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Félrehajolsz, de a karmos tankány karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a karmos tankány testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Árnyéktőrrel megbököd a karmos tankány testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Szarvaival a karmos tankány megböki a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 22, gyógyulás: 6, összesen: -16 ÉP}


(Továbbmész...) [91,95] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy sóhajtó dorony nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Árnyéktőrrel jól megszúrod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. (ld. enc.) 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [91,96] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél.

[76 pontot használtál fel, van még 108.]

m 4 mozogsz délre
[91,97] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Észreveszel egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 9 tüskét. Egészséged TF-elődött. [21 pontot használtál fel, van még 87.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 5 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 87.]

m 4 3 4 mozogsz délre, délkeletre, délre
[91,98] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy smirglibokrot. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [92,99] Dombok, majd hegyek jelennek meg, a bokrok sűrűjét elhagyva. Alacsonyhegység. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívei emelték.

(Továbbmész...) [92,100] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy csillezsályát. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 51.]

m 4 mozogsz délre
[92,101] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep.

Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! [12 pontot használtál fel, van még 39.]

szk 61 keresed a 61. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy hegyi rákot. [0 pontot használtál fel, van még 39.]

ef 6 energia fejlesztése 6
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-3 TU.] A befejezéshez még 82 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 9.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 6.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 6 pontod maradt, ebből a következő körre 6 pontot vihetsz át. Kapsz még 242 pontot. A következő körben tehát 248 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VASVÉRT (164. TÁRGY)
Igen, előbb-utóbb meg kellett, hogy ismerd az egyik legnehezebb, de egyben fantasztikus védelmet nyújtó páncélt! Az elkészítése igen munkás, egyenként kell a vaslemezeket kikalapálnod és azután felszögelned egy előre elkészített bőrpáncélra. Összesen 20 darab vasércre van szükséged, amelyet egy vaskohónál, 30 pirkit elégetésével tudsz megolvasztani. A lemezeket kőkalapáccsal kalapálod ki, és mindehhez legalább 6-os bányászat szakértelem szükséges. Bár a vasvért 10-es védettséget nyújt, nem árt, ha azt is tudod, hogy igencsak súlyos, jócskán megnöveli a megterheltségedet! Elkészítése 60 TVP-be kerül.

KORINTHAI AMŐBA (420. SZÖRNY)
Ha valami alaktalan, végtagtalan, kocsonyatestű szörny közelít feléd, két dologban lehetsz biztos: 1. ez egy korinthai amőba 2. nem barátságosak a szándékai, éppen a bekebelezésedet tűzte ki céljául. Hömpölygő masszaként megpróbálja áldozata teste köré fonni csápjait, melyek akár többször tízméternyi távolságra is kinyúlhatnak, mivel testének többi részét átalakítva növeszti őket. Legyőzése nem egyszerű feladat, hiszen rendkívüli fájdalomtűrő sejtekkel áldották meg az istenek, de ugyanakkor nem is tűnik lehetetlennek.

VERSENGÉS
A versengés egy olyan dolog, melyről az ember az első pillanatban nem is gondolná, hogy hosszú gyakorlással tökéletesíteni lehet. Márpedig így van. Ha össze kell mérned tudásodat a Ghallát járó többi kalandozótársaddal, vagy ha a helybeliekkel kell viaskodnod, hasznodra válhat, ha tudod, hogy mik azok az apró trükkök, mellyel az ember sikeresebbnek mutatkozhat a többieknél. Ellesheted, mások hogyan készülnek fel, majd kezdenek hozzá, rafinált módszereket és taktikákat dolgozhatsz ki egy-egy akadály leküzdésére, valamint előre kitalálhatod hol vannak az előtted álló próbák buktatói. Jelenlegi ismereteid szerint a versengés szakértelemnek a vándorcirkuszi próbáknál van a legnagyobb jelentősége - ott viszont nem számít az esetleges tudatturbózása ennek a szakértelemnek.
Fontos: a cirkuszban mindenki az ő képességeinek megfelelő próbákat kap. Ha isteni erejű kalandozó vagy, nem fognak csecsemőknek való súlyzókat a kezedbe nyomni, vagy gyerekeknek való rejtvényekkel traktálni. Ezért pl. egy tulajdonságpróbánál a versengés szakértelemnek nagyobb szerepe lesz, mint hogy tulajdonságod 20-as vagy 50-es.
A versengés szakértelem specialitása, hogy összesen legfeljebb 5 KNO-t lehet rárakni.

DORONY TÜDŐ (212. TÁRGY)
Három csepp spiritusz felhasználásával kinyerheted és tartósíthatod a dorony különösen erős tüdejét. Majd csak jó lesz valamire.

KARAKTERLAP

Mit Lopez, egy tüsi ezüsthajú, szürke szemű árnymanó férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah ministránsa vagy. Az Árnymenők (#9153) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 101. fordulód.

Erő: 18 (20) Szint: 14 Merészség: 5/3 Magasság: 101 cm
IQ: 27 Támadás: 13 Agresszió: 3 Testsúly: 39 kg
Ügyesség: 24 (25) Védekezés: 28 Menekülés: 30 % Életkor: 22/22 év
Egészség: 16 Életpont: 177/92 Jellem: gonosz (20) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (19) Varázspont: 102/1 Pénz: 142 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 10/3 EFejl: 9
Eddig összesen 376 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2622 TP-t kaptál. Jelenleg 69674 TP-d van. A következő szinthez még 5326 TP szükséges. Trófeáid: nukleáris cickány, dombi yeti, kérődző etra. A 99. fordulódban 507 arany került a bankszámládra. 522 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/48 szúrófegyverek: 19/85 (+14%) vágófegyverek: 2/81
lőfegyverek: 10/83 (+20%) dobófegyverek: 6/90

Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 23/56 2. nyomkövetés: 23/58 (+4%) 3. lopás: 12/44
4. mászás: 4/58 5. csapdakészítés: 7/97 (+8%) 6. csapdaészlelés: 14/94
7. gyógyítás: 24/80 (+40%) 8. titkosírás: 1/30 9. felderítés: 1/70
10. teológia: 4/43 (+12%) 11. taumaturgia: 8/80 (+12%) 12. versengés: 1/31 (+131%)
13. szörnyismeret: 8/28 (+30%) 14. vadászat: 10/17 15. bányászat: 11/35 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (életszívás (#10))
lopsz az emberektől (1) aranyat (#50) (3x), az elfektől (2) aranyat (#50) (3x), a törpéktől (3) aranyat (#50) (3x), az árnymanóktól (4) aranyat (#50) (3x), a trolloktól (5) aranyat (#50) (3x), a gnómoktól (6) aranyat (#50) (3x), az alakváltóktól (7) aranyat (#50) (2x), a kobuderáktól (8) aranyat (#50) (3x), a mutánsoktól (9) aranyat (#50) (3x)
készítesz tüskét (#22) (max. 30 darabot )
elfogod kőszáli disznót (#34) fedett veremmel (#219), hegyi rákot (#61) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang (15)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> 14. szintű lényekre

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót.
2.) Beszélgess egy halott lelkével.
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
$1 bakkura csizma ($96) 1 * bíbor erőöv (#291) $1 bőrsisak ($57)
1 * fekete bőrcsizma (#247) 1 * gromak páncél (#270) $1 kígyóbőr kesztyű ($49)
1 lánckesztyű (#230) 1 Mágikus Koponya (#279) 1 mászókarom (#78)
1 rejtőköpeny (#277) $3 rézsisak ($72) 1 * sötét kámzsa (#699)
1 * szürke bőrkesztyű (#271) 1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
1 * árnyéktőr (#557) 1 ezüsttőr (#322) 2 * fúvócső (#20)
1 hosszú íj (#111) 1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
1 mandibulakasza (#127) 30 * tüske (#22) 1 * vashegyű lándzsa (#182)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
$1 aranylánc ($191) $1 borostyán függő ($162) $1 denevér szimbólum ($140)
1 * koponya szimbólum (#139) 1 * obszidián karkötő (#229) 1 * ritualista amulett (#708)
1 * umbatari karkötő (#278)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 + aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 1 + deus ex machina (#1)
1 fáklya (#36) 1 + hebrencs csapda (#147) 4 kaja (#2)
1 kötél (#92) 1 Leah tekercse (#1258) 1 nagy vaskulcs (#186)
1 rézkulcs (#75) 1 szeksztáns (#32)
Löttyök és porok, tartóstul
5 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 35 csepp tinta (#101), fér még: 15]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 7 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 13]
1 sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 20]
6 uzbány csőr (#169) [bennük 17 csepp ugh méreg (#166), fér még: 55]
1 vizestömlő (#3) [benne 14 korty víz (#27), fér még: 6]
1 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
4 álompor (#396) 1 bakkura bőr (#95) 2 csillezsályalevél (#1253)
1 dorony tüdő (#212) 14 drótszőr (#37) 3 evaporőr háj (#105)
4 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104) 5 főnixtoll (#563)
1 grákóbőr (#41) 2 gyöngymangó (#135) $1 hebrencs állkapocs ($130)
1 kazmár gyökér (#205) 1 kék orchidea (#68) 2 lajhár csont (#236)
5 lapkorong (#80) 1 liumbe hajtás (#655) 26 madártoll (#112)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 móri gyümölcs (#116) 2 óndarab (#85)
8 pirkit (#153) 5 rézdarab (#70) 11 sallank karom (#128)
1 sámán erszény (#650) 6 smirglilevél (#29) 2 szulfagor agyar (#677)
1 szulfin (#676) 1 trikornis szarv (#198) 1 troll csont (#704)
1 vadász tatu bőr (#15) 1 varkaudar csont (#1113) 5 vasérc (#152)

Összsúly: 52.90 kg Megterheltség: 105%
GYJ: Legalább 3 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 66 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
71 arany (#50) 1 kaja (#2) 1 nagy vaspajzs (#161)
1 rőtmanó kacagány (#714) 3 spiritusz (#170) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 dorony tüdő (#212) 5 tinta (#101)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(91,94) gumifa (#38), korinthai amőba (#420), tintacsigák (#74), karmos tankány (#137)
(91,95) sóhajtó dorony (#112)
(91,97) nekrofun (#173), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 23. jellempróba
(91,98) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 42. jellempróba
(92,94) rőtmanó berzerker (#369)
(92,99) Fairlight oltár
(92,100) csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253)
(92,101) érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek