Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. szept. 25. 12h:04' EZ A 400. JÁTÉKHETED, 101. FORDULÓD 401. játékheted kezdete: szept. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #3955 SZÁMLA : XXXX |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 17 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a rőtmanó berzerker jobb oldalát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a rőtmanó berzerker bal lábát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Árnyéktőrrel megdöföd a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kritikus ütés (+14 sebzés). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A rőtmanó berzerker most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
tv 32 | támadó/véd. varázslat a 32. varázslatot |
v 1 10 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
fog 61 219 | elfogod a 61. szörnyet a 219. tárggyal |
d 714 1 | eldobod a 714. tárgyat (1 darabot) |
d 161 1 | eldobod a 161. tárgyat (1 darabot) |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
ek 370 | t. energia kisütése: 370 |
cir 15 | vándorcirkusz látogatása 15 |
f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal |
m 6 4 4 | mozogsz nyugatra, délre, délre |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 15 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a korinthai amőba jobb oldalát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a korinthai amőba testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Árnyéktőrrel megdöföd a korinthai amőba testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csápjaival a korinthai amőba lecsap a bal karodra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A lény kacagva szívja el életnedveidet. 18 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a korinthai amőba testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Árnyéktőrrel jól megszúrod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kritikus ütés (+14 sebzés). Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A korinthai amőba összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 729 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 39, gyógyulás: 31, összesen: -8 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a tintacsiga testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tintacsiga testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Árnyéktőrrel megdöföd a tintacsiga testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A tintacsiga állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A tintacsiga szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a karmos tankány testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a karmos tankány testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Szarvaival a karmos tankány megböki a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Félrehajolsz, de a karmos tankány karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a karmos tankány testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Árnyéktőrrel megbököd a karmos tankány testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Szarvaival a karmos tankány megböki a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 22, gyógyulás: 6, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [91,95] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy sóhajtó dorony nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Árnyéktőrrel jól megszúrod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. (ld. enc.) 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [91,96] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél.
m 4 | mozogsz délre |
v 10 | elmormolod a 10. varázslatot |
m 4 3 4 | mozogsz délre, délkeletre, délre |
(Továbbmész...) [92,99] Dombok, majd hegyek jelennek meg, a bokrok sűrűjét elhagyva. Alacsonyhegység. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél.
(Továbbmész...) [92,100] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység.
m 4 | mozogsz délre |
szk 61 | keresed a 61. szörnyet |
ef 6 | energia fejlesztése 6 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
VASVÉRT (164. TÁRGY) Igen, előbb-utóbb meg kellett, hogy ismerd az egyik legnehezebb, de egyben fantasztikus védelmet nyújtó páncélt! Az elkészítése igen munkás, egyenként kell a vaslemezeket kikalapálnod és azután felszögelned egy előre elkészített bőrpáncélra. Összesen 20 darab vasércre van szükséged, amelyet egy vaskohónál, 30 pirkit elégetésével tudsz megolvasztani. A lemezeket kőkalapáccsal kalapálod ki, és mindehhez legalább 6-os bányászat szakértelem szükséges. Bár a vasvért 10-es védettséget nyújt, nem árt, ha azt is tudod, hogy igencsak súlyos, jócskán megnöveli a megterheltségedet! Elkészítése 60 TVP-be kerül. |
KORINTHAI AMŐBA (420. SZÖRNY) Ha valami alaktalan, végtagtalan, kocsonyatestű szörny közelít feléd, két dologban lehetsz biztos: 1. ez egy korinthai amőba 2. nem barátságosak a szándékai, éppen a bekebelezésedet tűzte ki céljául. Hömpölygő masszaként megpróbálja áldozata teste köré fonni csápjait, melyek akár többször tízméternyi távolságra is kinyúlhatnak, mivel testének többi részét átalakítva növeszti őket. Legyőzése nem egyszerű feladat, hiszen rendkívüli fájdalomtűrő sejtekkel áldották meg az istenek, de ugyanakkor nem is tűnik lehetetlennek. |
VERSENGÉS A versengés egy olyan dolog, melyről az ember az első pillanatban nem is gondolná, hogy hosszú gyakorlással tökéletesíteni lehet. Márpedig így van. Ha össze kell mérned tudásodat a Ghallát járó többi kalandozótársaddal, vagy ha a helybeliekkel kell viaskodnod, hasznodra válhat, ha tudod, hogy mik azok az apró trükkök, mellyel az ember sikeresebbnek mutatkozhat a többieknél. Ellesheted, mások hogyan készülnek fel, majd kezdenek hozzá, rafinált módszereket és taktikákat dolgozhatsz ki egy-egy akadály leküzdésére, valamint előre kitalálhatod hol vannak az előtted álló próbák buktatói. Jelenlegi ismereteid szerint a versengés szakértelemnek a vándorcirkuszi próbáknál van a legnagyobb jelentősége - ott viszont nem számít az esetleges tudatturbózása ennek a szakértelemnek. Fontos: a cirkuszban mindenki az ő képességeinek megfelelő próbákat kap. Ha isteni erejű kalandozó vagy, nem fognak csecsemőknek való súlyzókat a kezedbe nyomni, vagy gyerekeknek való rejtvényekkel traktálni. Ezért pl. egy tulajdonságpróbánál a versengés szakértelemnek nagyobb szerepe lesz, mint hogy tulajdonságod 20-as vagy 50-es. A versengés szakértelem specialitása, hogy összesen legfeljebb 5 KNO-t lehet rárakni. |
DORONY TÜDŐ (212. TÁRGY) Három csepp spiritusz felhasználásával kinyerheted és tartósíthatod a dorony különösen erős tüdejét. Majd csak jó lesz valamire. |
Erő: | 18 (20) | Szint: | 14 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 101 cm |
IQ: | 27 | Támadás: | 13 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 39 kg |
Ügyesség: | 24 (25) | Védekezés: | 28 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 22/22 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 177/92 | Jellem: | gonosz (20) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 18 (19) | Varázspont: | 102/1 | Pénz: | 142 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 10/3 | EFejl: | 9 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/48 | szúrófegyverek: | 19/85 (+14%) | vágófegyverek: | 2/81 |
lőfegyverek: | 10/83 (+20%) | dobófegyverek: | 6/90 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 23/56 | 2. nyomkövetés: | 23/58 (+4%) | 3. lopás: | 12/44 |
4. mászás: | 4/58 | 5. csapdakészítés: | 7/97 (+8%) | 6. csapdaészlelés: | 14/94 |
7. gyógyítás: | 24/80 (+40%) | 8. titkosírás: | 1/30 | 9. felderítés: | 1/70 |
10. teológia: | 4/43 (+12%) | 11. taumaturgia: | 8/80 (+12%) | 12. versengés: | 1/31 (+131%) |
13. szörnyismeret: | 8/28 (+30%) | 14. vadászat: | 10/17 | 15. bányászat: | 11/35 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (életszívás (#10)) |
lopsz az emberektől (1) aranyat (#50) (3x), az elfektől (2) aranyat (#50) (3x), a törpéktől (3) aranyat (#50) (3x), az árnymanóktól (4) aranyat (#50) (3x), a trolloktól (5) aranyat (#50) (3x), a gnómoktól (6) aranyat (#50) (3x), az alakváltóktól (7) aranyat (#50) (2x), a kobuderáktól (8) aranyat (#50) (3x), a mutánsoktól (9) aranyat (#50) (3x) |
készítesz tüskét (#22) (max. 30 darabot ) |
elfogod kőszáli disznót (#34) fedett veremmel (#219), hegyi rákot (#61) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang (15) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
vámpirizáció (#1) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | 14. szintű lényekre |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót. |
2.) Beszélgess egy halott lelkével. |
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
$1 | bakkura csizma ($96) | 1 | * | bíbor erőöv (#291) | $1 | bőrsisak ($57) | ||
1 | * | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | * | gromak páncél (#270) | $1 | kígyóbőr kesztyű ($49) | |
1 | lánckesztyű (#230) | 1 | Mágikus Koponya (#279) | 1 | mászókarom (#78) | |||
1 | rejtőköpeny (#277) | $3 | rézsisak ($72) | 1 | * | sötét kámzsa (#699) | ||
1 | * | szürke bőrkesztyű (#271) | 1 | * | vassisak (#160) | |||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | * | árnyéktőr (#557) | 1 | ezüsttőr (#322) | 2 | * | fúvócső (#20) | |
1 | hosszú íj (#111) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | |||
1 | mandibulakasza (#127) | 30 | * | tüske (#22) | 1 | * | vashegyű lándzsa (#182) | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
$1 | aranylánc ($191) | $1 | borostyán függő ($162) | $1 | denevér szimbólum ($140) | |||
1 | * | koponya szimbólum (#139) | 1 | * | obszidián karkötő (#229) | 1 | * | ritualista amulett (#708) |
1 | * | umbatari karkötő (#278) | ||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | + | aranypikkely (#415) | 1 | ásó (#34) | 1 | + | deus ex machina (#1) | |
1 | fáklya (#36) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | 4 | kaja (#2) | ||
1 | kötél (#92) | 1 | Leah tekercse (#1258) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | |||
1 | rézkulcs (#75) | 1 | szeksztáns (#32) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
5 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 35 csepp tinta (#101), fér még: 15] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [bennük 7 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 13] | ||||||
1 | sullár hólyag (#168) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
6 | uzbány csőr (#169) | [bennük 17 csepp ugh méreg (#166), fér még: 55] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 14 korty víz (#27), fér még: 6] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
4 | álompor (#396) | 1 | bakkura bőr (#95) | 2 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | dorony tüdő (#212) | 14 | drótszőr (#37) | 3 | evaporőr háj (#105) | |||
4 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fémrúd (#104) | 5 | főnixtoll (#563) | |||
1 | grákóbőr (#41) | 2 | gyöngymangó (#135) | $1 | hebrencs állkapocs ($130) | |||
1 | kazmár gyökér (#205) | 1 | kék orchidea (#68) | 2 | lajhár csont (#236) | |||
5 | lapkorong (#80) | 1 | liumbe hajtás (#655) | 26 | madártoll (#112) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | móri gyümölcs (#116) | 2 | óndarab (#85) | |||
8 | pirkit (#153) | 5 | rézdarab (#70) | 11 | sallank karom (#128) | |||
1 | sámán erszény (#650) | 6 | smirglilevél (#29) | 2 | szulfagor agyar (#677) | |||
1 | szulfin (#676) | 1 | trikornis szarv (#198) | 1 | troll csont (#704) | |||
1 | vadász tatu bőr (#15) | 1 | varkaudar csont (#1113) | 5 | vasérc (#152) |
Összsúly: 52.90 kg | Megterheltség: 105% |
GYJ: Legalább 3 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 66 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
71 | arany (#50) | 1 | kaja (#2) | 1 | nagy vaspajzs (#161) | |||
1 | rőtmanó kacagány (#714) | 3 | spiritusz (#170) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | dorony tüdő (#212) | 5 | tinta (#101) |