100. forduló, 102. forduló, Szajlaa összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. szept. 9. 21h:20'
EZ A 202. JÁTÉKHETED, 101. FORDULÓD
203. játékheted kezdete: szept. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2570
SZÁMLA : XXXX

SZAJLAA KALANDJAI


190 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [21,43] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Human Natureval. Fairlight elsőáldozója. Egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar szimbólumot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy varkaudar íjász trófea, egy Poomr Ko trófea és egy varkaudar felderítő trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított spagulár. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon találkozol Vasöklű Thráinnal. Tharr hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy mind. holdkövét, egy obszidián karkötőt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy trix amulettet, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy varkaudar hadúr trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Végtelen út, mely a végső bölcsességhez vezet. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár. Málhásállata egy törpemammut. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon ismét összefutsz Human Natureval. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon megintcsak összefutsz Human Natureval. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon összeakadsz Ozeru Kobayashival. Fairlight hűséges követője. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Métely páncélját, egy ónix masszavadítót, egy ritualista amulettet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy varkaudar behemót trófea, egy élőholt sullár trófea és egy varkaudar íjász trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon újból találkozol Ozeru Kobayashival. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges, mint a Tiéd. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 2. napon megintcsak összeakadsz Vasöklű Thráinnal. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Az Olimpián kaptál 16000 tapasztalati pontot.
A 38. napon összefutsz egy szőke, copfos hajú, szürke szemű troll nővel. Bőre babarózsaszín. Tharr hittérítője. Egy ezüst vadászmedált, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy Huddens alkarvédőjét, egy két kard szimbólumot, egy klasszikus kitűzőt, egy koponya gyűrűt, egy Krough fejdíszét, egy mind. holdkövét, egy monstrum vállvédőt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy orbitális mackósajt trófea, egy ongóliant trófea és egy norpadolótika trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Végtelen út, mely a végső bölcsességhez vezet. Jobb kezében egy Krogan buzogányát, bal kezében egy Baghar korbácsát tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Trollok Szépe. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. A t#boroz#sod egyik napj#n üzenetet kapsz Alanorból. Megtörtént Borax temetése, és az új kir#ly megkoron#z#sa. A fôúri tan#cs nem Borax fi#t, Samaelt v#lasztotta meg új kir#lynak, hanem Zaks Boelnirt. Az egész bžzlik az udvari politik#tól, és biztos vagy benne, hogy tov#bbi bonyodalmak v#rhatóak, mert Borax (és Samael) hívei nem fogj#k eltžrni, hogy a szerintük jogos uralkodó helyett a hírhedten korrupt Boelnir uralkodjon a yaurrok felett. Olyan híreket is hallasz, hogy Samael Alanorban j#rt még a temetés elôtt, és lemondott a trónörökösi jog#ról. Ezt nehezen tudod elképzelni, mivel Samaelt egy kitartó, igazs#gos embernek ismerted meg kor#bban. Ki tudja, mi az igazs#g?
A 66. napon találkozol egy szőke, hosszú hajú, kék szemű kobudera nővel. Fekete a bőre. Sheran ministránsa. Egy angyalok gyűrűjét, egy bronz vadászmedált, egy fekete bőrcsizmát, egy grifftoll kesztyűt, egy Jerome köpenyét, egy jing-jang fejpántot, egy klasszikus kitűzőt, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy mind. holdkövét, egy ritualista övet, egy smaragd védőgyűrűt és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy óriás szőröspók trófea, egy Öregsámán Krough trófea és egy miksziszi húsgólem trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges, mint a Tiéd. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Ashiah. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
A 69. napon összeakadsz egy fekete, tüsi hajú, csillogó szemű, körszakállas mutáns férfival. A bőre kreolszínű. Chara-din szerzetese. Egy bíbor erőövet, egy bozontfonatot, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy káosz szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy aranyfecske trófea és egy troll bányász trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: prédára leső drónkeselyű. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy ezüstshuriken. Málhásállata egy hegyi szamár. Érzékeled auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz!
Nem tűnik túl barátságosnak. Továbbmész.
Táborozásod 190. napján Szajly átadott neked 1 távcsövet.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a pordémon (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) szeksztánst (ld. enc.). Idegen jelenlétet érzel a fejedben. Amióta találkoztál azzal a lénnyel, többször is előfordult már. Hogy mit keresett, nem tudod, de néha nem emlékszel dolgokra, keresed a tárgyak, lények nevét. Tudod, hogy nem most találkozol ezzel a valamivel... De mikor is? Hol is? A mostani alkalom más: a lényre gondolsz, érzed, hogy fájdalmai vannak. Segíteni akarsz neki, önként ajánlod fel neki véredet, erődet. És ő kegyesen elveszi, térdre kényszerít, ahogy belőled regenerálja sérüléseit... Többen csodálkozva néznek rád. Nem tudják - nem tudhatják -, milyen az, ha egy vámpír bélyegét viselik...
Varázserőd regenerálódik. (+22 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Elindult a Kézművesverseny! Készíts, kovácsolj fegyvereket, páncélokat, használati tárgyakat. Mutasd meg, hogy Te vagy Ghalla legügyesebb meseterembere! No meg persze harcosa is, ha esetleg munka közben szörnyek támadnak meg... (ld. enc.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy mélységi grittang nyomára bukkanj. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a mélységi grittang testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a mélységi grittang száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 266.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 266.]

* 2. KP: v 156 0 0 elmormolod a 156. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a varázspáncél varázslatot! [-15 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 256.]

* 3. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 256.]

vps 60 VP spórolása: 60
Félreraktunk, letiltottunk neked 60 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 256.]

tps 40 TVP spórolása: 40 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 40 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [40 pontot használtál fel, van még 216.]

fkt 4 2 felt. készítesz a 4. tárgyat (2 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 216.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[20,44] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy uzbány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az uzbány jobb szárnyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az uzbány pikkelyes nyakát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az uzbány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy Raia oltárt. Északra nézve látsz egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [19,45] Még mindig füves síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg királynő. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg királynő testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a quwarg királynő testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg királynő testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a quwarg királynő testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. Eldobod az értéktelenné vált varkaudar bajnok trófeát, és kinyersz egy alkalmas quwarg királynő trófeát. 1 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}


(Továbbmész...) [18,46] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Gyanús mozgást látsz a fák között. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kardfogú fülemüle lehet. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Ez iszonyatos, borzalmas, bele fogsz süketülni! Te itt életveszélyben vagy. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 nyílvesszőt. Erőd TF-elődött. Éppen befejezed az alkotást, amikor a semmiből egy szörny materializálódik előtted. Nem kérdés, hogy a készítményedre pályázik. Ellenfeled egy orgoró. (ld. enc.)

Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával épp hogy megszúrod az orgoró testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az orgoró jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az orgoró harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja az orgoró ollója a jobb karodat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszurkálod az orgoró sziklatestét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Az orgoró megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - az orgoró ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. Na, ez így nem lesz jó! Inkább a menekülést választod, és abban jobbank bizonyulsz ellenfelednél!
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 botot. Erőd TF-elődött. Éppen befejezed az alkotást, amikor a semmiből egy szörny materializálódik előtted. Nem kérdés, hogy a készítményedre pályázik. Ellenfeled egy pattanóböde.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a pattanóböde tüskés bőrét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a pattanóböde testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a pattanóböde, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A pattanóböde most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaktusztüskét. 1 143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

A legyőzött ellenfélnél megtalálod korábbi zsákmányát, 4 rókafarkat. Már azt hitted, hogy győztél, de újabb ellenfél jelenik meg. Ezúttal egy vark. nekromanta akarja megkaparintani az éppen elkészített tárgyadat. (ld. enc.)

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vark. nekromanta jobb lábát. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a vark. nekromanta testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Elhajolsz a vark. nekromanta ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1 395 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

A legyőzött ellenfélnél megtalálod korábbi zsákmányát, 3 dorony tüdőt. Már azt hitted, hogy győztél, de újabb ellenfél jelenik meg. Ezúttal egy fémbontó szójer akarja megkaparintani az éppen elkészített tárgyadat. Megpróbálsz elbújni a szörny elől, de az valahogyan mégis érzékel téged. Elrabolja a legfrissebb kreálmányodat, és csak egy visszhangot hallasz a fejedben: Okülüpaj üdvözöl! Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [44 pontot használtál fel, van még 172.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
[17,47] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ez itten a varkudaré a város itt. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy csodák kútját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Úgy gondolod, hogy a közeledő ork bérgyilász nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az ork bérgyilász mozgékony testét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ork bérgyilász testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az ork bérgyilász mozgékony testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az ork bérgyilász megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vas dobónyíl, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}


(Továbbmész...) [17,48] Folytatod sétádat a házak közt. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy orgyilkos került az utadba. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ubuk tüske. Alaposan megsorozod az orgyilkos jobb karját. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod az orgyilkos testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (574. épület.) és egy fekete mágustorony (599. épület.). [18 pontot használtál fel, van még 154.]

vtn 96 varázslat tanulás: a 96. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: városi teleport. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 119.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[18,47] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sullár került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a sullár nyakát. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a sullár bal oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a sullár testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a sullár öklelő szarvai elől. A sullár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy nekrofunt. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy A Tűzhajú orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Találsz egy barátság szent tüzét. (ld. enc.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 4 nyílvesszőt. Erőd TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 botot. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [19,46] A bozótost sűrű erdő váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vapár cserjét. Találsz egy álomvirágot.


(Továbbmész...) [20,45] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos.

Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívői építették. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Vemhes Guppi lábát masszírozza. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [59 pontot használtál fel, van még 60.]

m 1 mozogsz északkeletre
[21,44] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy ongóliant. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Látsz egy tündöklő szobrot. (ld. enc.) Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Jo-Lee a Mágus vigyorog kajánul. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Látsz egy barátság szent tüzét. Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 51.]

tpf 40 TVP elővétele: 40 pontért
Felszabadítottunk neked 40 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 91.]

f 42 43 4 kísérletezel a 42. tárggyal a 43. tárggyal a 4. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Lázasan töröd a fejed... Teljes kudarc! Az eddigi eredményekhez képest a továbblépés NULLA. [5 pontot használtál fel, van még 86.]

kt 32 1 elkészíted a 32. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 szeksztánst. Erőd TF-elődött. Éppen befejezed az alkotást, amikor a semmiből egy szörny materializálódik előtted. Nem kérdés, hogy a készítményedre pályázik. Ellenfeled egy pattanóböde.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a pattanóböde tüskés bőrét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (12 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a pattanóböde testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A pattanóböde fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaktusztüskét. 1 143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

A legyőzött ellenfélnél megtalálod korábbi zsákmányát, 1 pszi követ. (ld. enc.) Ah, nem hagynak nyugodtan ténykedni! Most egy pattanóböde próbálja elrabolni tőled munkád gyümölcsét.

Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Alaposan megsorozod a pattanóböde testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (14 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a pattanóböde tüskés bőrét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a pattanóböde testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a pattanóböde, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaktusztüskét. 1 143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Nocsak, van itt valami! Ez a szörny már kirabolt valakit, mert "kincset" találsz nála. Elteszel 2 ezüstdarabot. (ld. enc.) Még nincs vége! Ezúttal egy köpködő bruhatag készül kirabolni! (ld. enc.)

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a köpködő bruhatag testét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (9 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a köpködő bruhatag zöld, nyálkás bőrét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a köpködő bruhatag zöld, nyálkás bőrét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A köpködő bruhatag nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bruhatagnyelvet. (ld. enc.) 1 020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

A legyőzött ellenfélnél megtalálod korábbi zsákmányát, 1 ómatériát. (ld. enc.) Egy ideig még harci készültségben vársz, de nem jön több ellenfél. Ezúttal megvédted a tulajdonodat. [15 pontot használtál fel, van még 71.]

vpf 60 VP elővétele: 60
Felszabadítottunk neked 60 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 71.]

v 96 99 82 elmormolod a 96. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

95 96 97 98 99 100 101
100
101
102
103
104
105
106
107
(96,105) csodák kútja (#1096), ork bérgyilász (#781)
(96,106) orgyilkos (#131), fegyvermester háza (#574), fekete mágustorony (#599)
(97,104) kardfogú fülemüle (#146), orgoró (#170), pattanóböde (#145), vark. nekromanta (#173)
(97,105) sullár (#101), nekrofun (#173), 34. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393)
(98,103) Raia oltár, quwarg királynő (#153)
(98,104) vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(99,102) uzbányok (#102), Tharr rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(99,103) 31. jellempróba, Leah oltár, művészi porolit (#720)
(100,101) mélységi grittangok (#103)
(100,102) ongóliantok (#159), Raia rúnaköve, oltár, szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), barátság szent tüze (#484), pattanóböde (#145), köpködő bruhatag (#773)

[99,82] Lakott területre érkeztél.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Xantorg, szívem szottya, szebb vagy nekem, mint egy mammutcombika! Böhi " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy csodák kútját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
Összeakadsz egy rövid ezüsthajú, kék szemű kobudera nővel. A bőre kreolszínű. Sheran hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy mind. kristályát, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy optiri agysisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsekockát, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy varkaudar hadúr trófea, egy óriás szőröspók trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi.
Összeismerkedtek. Az ő neve Whai Ling. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elköszöntök egymástól.
Találkozol egy göndör ősz hajú, csillogó szemű alakváltó férfival. A bőre kreolszínű. Fairlight elsőáldozója. Egy halálhozó talizmánt, egy réz papi karkötőt, egy ryuku sisakot, egy szürke bőrkesztyűt, egy varkaudar csizmát és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy tüskés harci gromak trófea, egy varkaudar bajnok trófea és egy varkaudar behemót trófea színesíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj.
Összeismerkedtek. Az ő neve Szajly. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elköszöntök egymástól.
Összeakadsz egy barna, hosszú hajú, zöld szemű elf nővel. Bőre teljesen fehér! Elenios elsőáldozója. Egy angyalok gyűrűjét, egy boszorkánykendőt, egy ezüst morfmedált, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy kígyóbőr övet, egy mágusköpenyt, egy mentát karkötőt, egy mind. jádekövét, egy mithril sisakot, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy szerencsekockát, egy topáz erényövet, egy tükörpáncélt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy ekharion trófea, egy ongóliant trófea és egy tűzfőnix trófea színesíti. Jobb kezében egy mithril kardot, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasállata egy mutáns pók! Málhásállata egy hegyi szamár. Érzékeled auráját: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Galira. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 61.]

kotl 7 5845 K.T. létrehozása: 7 az 5845. kalandozót
Kinyújtva tudatodat, felkészülsz rá, hogy kapcsolatot teremts más, hasonló gondolkodású kalandozókkal (az eredményről a következő fordulód elején kapsz tájékoztatást). [0 pontot használtál fel, van még 61.]

le 1528 leveszed/lerakod az 1528. tárgyat
Leveszed a varkaudar szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

a 2 1152 60 átadod a 2. tárgyat az 1152. kalandozónak (60 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 60 kaját Whai Ling részére. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

aa 1272 1528 74 átadod az 1272. tárgyat az 1528. tárgyat a 74. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 10 Kaldor varázsporát Whai Ling részére. Ok, sikeresen átadtál 1 varkaudar szimbólumot Whai Ling részére. Ok, sikeresen átadtál 4 csontkulcsot Whai Ling részére. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

aa 1100 1139 153 átadod az 1100. tárgyat az 1139. tárgyat a 153. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 Éjmágus tükrét Whai Ling részére. Ok, sikeresen átadtál 1 sámán gyógykenőcsöt Whai Ling részére. Ok, sikeresen átadtál 63 pirkitet Whai Ling részére. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

aa 37 150 41 átadod a 37. tárgyat a 150. tárgyat a 41. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 21 drótszőrt Whai Ling részére. Ok, sikeresen átadtál 1 szent jogart Whai Ling részére. Ok, sikeresen átadtál 4 grákóbőrt Whai Ling részére. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

szk 781 keresed a 781. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ork bérgyilászt. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 60.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 30 fejleszted az 1. tulajdonságodat 30 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 37 TVP-t kell elköltened.] Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Úgy gondolod, hogy a közeledő sötét gnóm nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 12 életpontot vesztettél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a sötét gnóm testét. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sötét gnóm jobb lábát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a sötét gnóm testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A sötét gnóm vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a spagulár. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól nagyhatalmú kalandozó helyett rettenetes hatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +17 max. varázspont, +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 242 pontot. A következő körben tehát 272 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PORDÉMON (253. SZÖRNY)
A pordémonok a kiégett, mágikus úton minden élőtől megfosztott pusztaságok lakói. Ezek a kavargó porfellegek a pusztulásból, a negatív energiákból táplálkoznak, és elszaporodásuk egyben egy vészjóslóan kongó harang, amely Ghalla pusztulását is jelzi. A legendák szerint már volt egy világ, amelyben az energiát az élőlényekből kinyerő varázslók sivataggá változtatták saját bolygójukat. A pordémonok egy ilyen világ előhírnökei, figyelmeztetnek, hogy mivé lehet Ghalla, ha a Leah papok ellenőrzés nélkül irthatják az életet. Bár ha a pordémont kitartóan csépeled, "összeroskad", nem szűnik meg létezni, néhány nap múlva újraformálódik, így elpusztítani csak egyféleképpen lehet: ha a kiégett földön újra dús füvű legelők, buja erdők sarjadnak. A pordémon antimágikus aurával rendelkezik, tehát támadó varázslat nem hat rá, és hihetetlen szárazságot képes okozni.

SZEKSZTÁNS (32. TÁRGY)
Ha délben megméred ezzel az egyszerű eszközzel, hogy a nap milyen szögben látható a földről, éjjel pedig megteszed ugyanezt a függőleges tengely körül keringő holddal, a Zaonnal, megtudhatod, hogy kb. milyen hosszúsági és szélességi fokon vagy. Well, érthetőre lefordítva: ha van nálad szeksztáns, akkor mindig pontosan tudod, hogy milyen x,y koordinátákon vagy. Egy ilyen eszköz elkészítése persze nem könnyű feladat: szükséges hozzá egy tükör, egy távcső, és egy bot (amelyből az állványt készíted). A művelet 15 tevékenységpontba kerül.

YAURRI KÉZMűVESVERSENY
Minden évben az őszforduló ünnepén meghirdetjük a yaurri kézművesek versenyét, ahol a királyság legremekebb kézművesei mérik össze mesterségbeli tudásukat. Idén azonban váratlan atrocitások érik azon kézműveseket, akik eme versenyre készítik a bemutató termékeiket. A beszámolók szerint szörnyek jelennek meg a semmiből, megtámadják a gyanútlan mestereket, elrabolják az éppen elkészült termékeket, és esetenként megölik magát a készítőt is. Éppen ezért buzdítunk mindenkit kalandozót és szörnyvadászt, hogy csalják lépre a szörnyeket azzal, hogy maguk is készítenek kézműves termékeket, és a rablásra megjelenő szörnyekkel kíméletlenül végezzenek! A Királyi Kézműves Céh - királyi Nagyurunk, I. Zaks Boelnir, a Varkaudarok végzete és a Thargodanok leigázója jóvoltából - éppen ezért jutalmazza azon kalandozókat, akik eme szörnyek pusztításával védik a kézműveseket. A jutalmakat az alanori és császárvárosi mágusrendek közösen ajánlották fel és készítik el, és a Trikornis Futárszolgálat kézbesíti őket.
(Játéktechnikai információk:
Az esemény ideje alatt, minden KT vagy kisülő FKT parancsnál egy vagy több szörny támadja meg a karaktert. A szörnyek száma (a KT/FKT TVP költsége)/4, lefelé kerekítve, de max. 3.
Egy mezőn bármennyiszer jöhet szörny az eseményben, de minden fordulóban egy fajta tárgy gyártására csak egyszer jöhet szörny. Azaz, ha valaki készít egy vassisakot, majd ugyanazon mezőn egy vasvértet, akkor mindkettőre jön szörny, de ha ugyanabban a fordulóban egy másik mezőn készít egy másik vassisakot, akkor arra már nem jön szörny.
Ha valaki elbújik a KT/FKT-ra jövő szörny elől akkor elveszíti az éppen elkészített tárgyát. Ha van csata, de nem győzi le a karaktert a szörnyet, akkor nem veszít tárgyat.
A karakterek minden legyőzött szörnynél találnak kincset, ami a szörny korábbi rablásából származik.
Ha az adott KT/FKT-nál minden szörnyet legyőzött a karakter, akkor speciális kincseket is lehet találni. Ennek esélye annál több, minél több szörny jött az adott KT/FKT parancsra. (Ilyen szempontból mindegy, hogy egyesével, vagy hármasával öli a karakter a szörnyeket.)
- 600 megölt szörny után nem jön több szörny a KT/FKT parancsokra.)
A mini eventekből az alábbi linken tájékozódhattok: Kalandozók Versenye

FELTÉTELES TÁMADÁS ÉS BARÁTSÁGOSSÁG
Az elmúlt évek tapasztalata alapján mindenkiben felmerülnek ötletek nemcsak a játék továbbfejlesztésével, hanem a meglevő dolgok javításával kapcsolatban is. Ilyen fejlesztésre váró parancsok a T és a BA - és a fejlesztés meg is történt! Először is, mostantól a T és BA parancsok a rendes feltételes listától függetlenül kerülnek tárolásra. Így a normál feltételes parancsokon felül ezentúl lehetőség lesz még 12 T és 12 BA parancs kiadására. A T parancs mostantól mindenben megegyezik az FT-vel is (Tehát ha egy T 96 után kiadsz egy FT 96-ot, a T 96-ot törlöd), ezért az FT parancs használatát a továbbiakban nem javasoljuk (idővel meg is szüntetjük). A T-re mostantól meg lehet adni, hogy első teljesülés után törlődjön, vagy bekapcsolva maradjon. Ha törlődő T-t akarsz kiadni, ugyanúgy használd, mint eddig, ha viszont azt akarod, hogy megmaradjon, második paraméternek írj egy egyest, pl. T 96 1. Az T törlése ugyanúgy történik, mint eddig, egy T 96 vagy T 96 1 törölni fog egy korábban kiadott T/FT 96-ot vagy 96 1-et.
Második újítás, hogy az T és BA parancsoknak mostantól akár két vagy három paramétert is megadhatsz, ahelyett, hogy három különálló T ill. BA parancsot kéne kiadnod. Pl. T 10 11 6666 ugyanazt jelenti, mintha kiadtál volna egy T 10, egy T 11 és egy T 6666 parancsot is. Természetesen T-nél a 2. paraméter nem lehet egyes, mert ez a nem törlődő T parancsot jelenti! (Sőt, ilyenkor a gép a 3. paramétert sem veszi figyelembe.)
Harmadik újítás, hogy az T és BA parancsoknak mostantól paraméterei lehetnek egy Közös Tudat tagjai (9101, 9102, stb.), egy isten hívei (991: Leah, 992: Dornodon, 993: Raia, 994: Elenios, 995: Sheran, 996: Tharr, 997: Fairlight, 987: Chara-din), adott jelleműek (988: gonoszok, 989: semlegesek, 990: jók) sőt egy adott nembe tartozók is (998: férfiak, 999: nők). A parancsok prioritási (kiértékelési) sorrendje a következő: 1.) T kalandozóra, vagy szörnyre 2.) BA kalandozóra, vagy szörnyre 3.) T KT-re és vallásra, 4.) BA minden egyébre, 5.) T minden egyébre. Példa: T-d van trollokra, a 9101. KT-re és Vlagyimirre (6666. kalandozó). BA-d van emberekre, Dornodon híveire és Murkra (7777. kalandozó, 9101. KT tagja). [Ez a feltételes listádban így néz ki ki: FELT. TÁM: 5; 9101; 6666; BARÁTSÁGOSSÁG: 1; 992; 7777;] Ha találkozol Vlagyimirrel, meg fogod támadni, mert a kalandozóra kiadott T a legnagyobb prioritású. Ha találkozol egy Dornodon hívő trollal, nem fogod megtámadni, mert a BA <vallás> nagyobb prioritású, mint a T <faj>. Ha találkozol Murkkal, nem fogod megtámadni, mert a BA <kalandozó> nagyobb prioritású, mint a T <K.T.>. Még egy fontos apróság, ami változást jelent az előzőekhez képest: A T <kalandozó/szörny> mindenképpen végrehajtódik, ha menekülés% fölött vagy, függetlenül a merészségedtől (ez eddig is így volt), DE a többi T nem, ha a merészséged miatt nem támadnál! Tehát ha kiadod az T 1 parancsot, továbbra is csak azokat az embereket fogod megtámadni, akik elől nem bújnál el a merészséged miatt. (ez a változás.) [Tapasztalt kalandozók figyelmébe: Speciális esetet jelentenek a <szörny> fajú kalandozók, pl. a varkaudar "kalandozók". Az T <varkaudar> mindig meg fogja támadni a "szörny" varkaudarokat, de a "kalandozó" varkaudarokat csak akkor, ha azt merészséged indokolja.]
Van néhány speciális lénycsoport, akikre még Feltételes Támadás parancsot adhatsz ki, ezekhez a következő paramétert kell az FT parancs paramétereként megadnod: 9087 - termikek, 9088 - kputtyintó lények, 9089 - inváziós ellenfelek, 9090 - inváziós kalandozók, 9091 - xenomorfok, 9092 - fürkészek, 9093 - quwargok, 9094 - ganüidek, 9095 - öregedést okozó lények, 9096 - éjfattyak, 9097 - szintszívó lények, 9098 - azonnali halált okozó lények, 9099 - armageddont varázslatot használó lények.
Ne feledd azonban, hogy labirintusban a BA parancs nem működik.

QUWARG KIRÁLYNŐ (153. SZÖRNY)
Nyilvánvaló volt, hogy a hangyaszerű társadalomban élő quwargoknak van királynője, de azt álmodban sem gondoltad volna, hogy ekkora. A királynővel csak akkor találkozhatsz, amikor új fészket keres, de akkor aztán jaj neked. A feldühödött quwarg királynő minden és mindenki ellen védelmezi a körülötte vonuló csekély dolgozórajt, ami az eljövendő bolyt hivatott számára felhúzni. A quwarg királynő harapása erősen mérgező. Kitinpáncéljának bezúzására leginkább az ütőfegyver alkalmas.

ORGORÓ (170. SZÖRNY)
Az orgorók a labirintusok mélyén lapító, sziklakemény bőrű, medúzafejű szörnyek. Pillantásuk kővé változtatja az óvatlan kalandozót (aki aztán persze várhat a KÖVGEO, vagyis a Kővéváltakat Visszaváltoztató Ghalla Elit Osztag munkatársaira), harapásuk pedig iszonyatosan erős mérget tartalmaz. Ha ez még nem lenne elég, nem árt, ha tudod, hogy karjaik végén hatalmas, rákszerű ollók vannak, amelyekkel igen kellemetlen sebeket tudnak okozni. Bizonyára kitaláltad már, hogy ütőfegyveren kívül nem sok lehetőséged van a szörny legyőzésére.

VARKAUDAR NEKROMANTA (173. SZÖRNY)
A varkaudar nekromanták az igazán gonosz, és igazán hatalmas mesterei a mágiának. Nekromanta varázslataikkal magát az életet támadják, és az ilyen ellen igen nehéz védekezni. A varkaudar nekromanták valamivel több védőrúnával rendelkeznek, ezért jóval nehezebb az elpusztításuk, mint más varázslóké - bunkósbotjukat is gyakran tisztelnivaló hatékonysággal forgatják.

VÁROSI TELEPORT (96. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Ennek a varázslatnak a kifejlesztéséért főként a boltosok, bankok, fegyvermesterek és egyéb városi szolgáltatók a felelősek. Bár a szabad teleportálás sérti a GH.1670 II/4-es alanori rendelet szerint a személyes szabadsághoz való jogot, és ezért törvénytelen varázslat, a speciális célú teleport igen elterjedt és engedélyezett. Ezek egyike a városi teleport. Használója a varázslat elmondásakor egy maximum taumaturgia erősség x 4 mezőre levő, "lakott" tereptípusú mezőre fog teleportálni. (Taumaturgia erősség = taumaturgia/2, 250-es taumaturgiáig. Utána 50-enként nő eggyel.) A varázslat nem képes használóját keleti irányba mozgatni. Használata 10 TVP-be és 50 VP-be kerül, kiadása a V 96 <abszolút X koordináta> <abszolút Y koordináta> paranccsal történik, ahol az (X,Y) természetesen a célmező koordinátáit jelentik. A varázslat anyagi komponense egy szeksztáns, ami nem tűnik el a varázslat létrejöttekor. A varázslatról tudni kell, hogy hatása nem ér véget a teleportálás befejeztekor - amint a használó olyan mezőre lép, amely nem "lakott", automatikusan visszateleportál a kiinduló mezőre (történjen ez akár fordulók múlva).
Megjegyzések: a visszateleportálás beleszámít a mozgáskorlátba (max. lépések egy körben) mivel rendes lépésnek számít, de az odateleportálás nem; a teleport kudarcot vall, ha nem "lakott" területet adsz meg célként; a városban való tartózkodás alatt minden parancsot normálisan használhatsz; a városban való kalandozásodról NEM kapsz térképet; amíg egy városi teleport érvényben van, nem adhatsz ki újabbat. Városi teleportot csak szabadban használhatsz.

A BARÁTSÁG SZENT TÜZE (484. TEREPTÁRGY)
A Barátság Szent Tüze egy kasztroplanáris úton megidézett, mágikus tulajdonságokkal bíró csatorna, amelyen keresztül az Igaz barátság szerzetesrend tagjai istenükhöz imádkozhatnak. Ha be akarsz lépni a szerzetesrendbe, add ki a BA 9141 parancsot, de vigyázz, ez egy komoly döntés, és ha később meggondolod magad, esszenciád egy részét kell hátrahagynod a kilépéskor. A Szent Tűz kioltására lehetőség van az RM paranccsal, de ez igen speciális: 60 TVP-t és 60 csepp vizet igényel (és mint minden tereptárgynál, itt is meg kell adnod egy ütőfegyvert, amivel a tüzet szétcsapdosod).

ELENIOS TÜNDÖKLŐ SZOBRA (1587. TEREPTÁRGY)
Valami fura van a levegőben. A lágy szellő elsöpri a vér szagát, és friss virágillat nyugtatja orrodat. Fegyvereidet lerakva felegyenesedsz, hogy megkeresd, honnan ered. Nem is olyan messze egy alakot látsz lágyan lengedező öltözékben, kékes fényben úszva, de mégsem vakítón. Egyáltalán nem bántja a szemed, ahogy ránézel. Közelebb lépve jobban szemügyre veszed a tökéletes, örök szépséget, Elenios tündöklő szobrát.

PSZI KŐ (248. TÁRGY)
Hosszasan nézegeted ezt az alaktalan, szürke követ, de semmi okosat sem tudsz kisütni. Egyszercsak furcsa tapogatást érzel a fejedben - mintha más gondolatait hallanád.
- Kapj be! Nyelj le! - sugározza a kő. Mohón az esetleg megszerezhető mentális képességekre gondolsz. Hirtelen azonban fájdalmat érzel az agyadban - mintegy figyelmeztetésképp. Ráébredsz, hogy bár a kő hozzájuttathat a pszi képességhez (illetve, ha már birtoklod, azt fejlesztheti) úgy, hogy a követ lenyeled, azonban a kőbe zárt energia aktiválódása iszonyatos sebeket okozhat. Nem mersz felesleges kockázatot vállalni - tehát, ha kiadod a H 248 parancsot a kő elnyelésére (5 TVP-ért) a parancs nem fog végrehajtódni, ha nincs legalább 90 életpontod. A használatnál megadhatsz egy második, mennyiségi paramétert. Ekkor annyi darabot használsz fel.

EZÜSTDARAB (326. TÁRGY)
Az ezüst aránylag puha fém, ezért inkább csak ékszereket készítenek belőle, fegyvernek nem annyira alkalmas. Igen ám, de vannak lények, amelyek különösen érzékenyek az ezüstre, és a nem-mágikus, nem ezüstből készült fegyverek által rajtuk okozott sebek azonnal beforrnak. Ezüstfegyvert tehát mégiscsak érdemes nekiállni kikovácsolni az ezüstdarabokból, ha mégoly nyomorúságos fegyvert is tudsz készíteni, mert bizonyos speciális küldetésekben szükséged lehet rá. Az ezüstből csak szúró- és vágófegyvert érdemes készíteni, hiszen az ezüst csak az ilyen lények testébe jutva tudja kifejteni mérgező hatását, kívülről, a csontok összetörésével nem. Mivel az ezüst értékes fém, régóta bányásszák és már szinte az összes bánya kimerült. Nem feldolgozott formában, a szabadban ezüstércet találni hihetetlenül nagy szerencsét és kivételes fémérzékelő képességet igényel. Megjegyzés: az ezüst kulcsok, ékszerek készítésekor egy ezüstdarabnak csak a töredékét használták fel, ezért az ilyen tárgyak unkreálásával nem juthatsz ezüstdarabhoz. Ezenfelül ezeknek az ékszereknek az elkészítése speciális, ékszerészi szaktudást igényel, így ezüst nyakláncot, ezüstkulcsot és hasonlót te sosem fogsz tudni készíteni.

KÖPKÖDŐ BRUHATAG (773. SZÖRNY)
A köpködő bruhatag egy hatalmasra nőtt béka. Világoszöld teste olyan nyálkás, hogy ha ütőfegyvert használsz ellene, csapásaid rendre félre fognak csúszni - hacsak nem társul az ütések mellé jókora erő a karodban. A bruhatag a mocsarak lakója, többnyire a bűzös gyíkfűcsomokón sütkérezik, és termetéhez képest hatalmas elszántsággal támad arra, aki a közelébe merészkedik. Először köp, aztán hosszú nyelvét kiöltve megragadja áldozatát. Támadása akár még veszélyt is jelenthet rád, ha nem vagy elég ügyes kalandozó.

BRUHATAGNYELV (1230. TÁRGY)
Nem is volt nagy megerőltetés vérét venni a köpködő bruhatagnak, s ha már a harcra pazaroltad drága időd, legyen egy kis hasznod is belőle. Tehát nyúlj be a döglött teremtmény szájába, óvatosan fogd meg, amit ott találsz, kerülve a savas részeit, majd húzd ki a kezed. Ezt a legalább 60 centi hosszú, kicsit ragadós, néhol savas nyelvet ezután már könnyű lesz tőből lemetszeni. Eztán hajtogasd gurigára és így pont befér a hátizsákodba. A közeli vegyesboltban biztos jó pénzt adnak érte, ha mégsem, akkor eladod majd a királyi vagy helytartói aukción.

ÓMATÉRIA (2642. TÁRGY)
Érdekes, kőzetszerű anyagra bukkantál. Egyfajta manaenergiát áraszt magából, amit sajnos csak érezhetsz, varázsponttá alakítani azonban nem vagy képes. Igen hasonlít az ősmatériára, de a belőle áradó energia némileg eltér attól. Kíváncsi vagy, mire tudod majd használni! Talán - az ősmatériához hasonlóan - ez is valami varázslathoz lesz megfelelő komponens!

KARAKTERLAP

Szajlaa, egy kopasz, csillogó szemű, körszakállas gnóm férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran híve vagy. Ez a 101. fordulód.

Erő: 26 Szint: 18 Merészség: 5/5 Magasság: 120 cm
IQ: 26 Támadás: 17 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 35 Menekülés: 30 % Életkor: 104/104 év
Egészség: 14 (16) Életpont: 233/197 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 26 (30) Varázspont: 335/25 Pénz: 983 arany Kép. pont: 2
Eddig összesen 878 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9 426 TP-t kaptál. Jelenleg 260 207 TP-d van. A következő szinthez még 79 793 TP szükséges. Trófeáid: quwarg királynő, Poomr Ko, varkaudar behemót. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 24 ütőfegyverek: 2 lőfegyverek: * 20

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); nyílvessző (#108) max. 1 db (5 -9.); nyílvessző (#108) (10 -);
99,82 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 100,102
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 108

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 971 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP E 1 paranccsal ölt szörny: 50 000/2
Csodák kútjából max. védekezés: 1

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13 2. nyomkövetés: 32 3. mászás: 7
4. csapdakészítés: 6 5. gyógyítás: 27 6. titkosírás: 2
7. felderítés: 13 8. szörnyidomítás: 1 9. teológia: 1
10. taumaturgia: 26 (+1) 11. versengés: 2 12. szörnyismeret: 12
13. zárnyitás: 2 14. vadászat: 13 15. bányászat: 12

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 15 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz nyílvesszőt (#108) (max. 4 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: ötpróba (2)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szutykos remák (#191)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
varkaudar íjász (#687), varkaudar kósza (#347), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
varázspáncél (#156) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
varázsvédelem II (#108)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
gigaököl (#49) >> férfiak (#998) gigaököl (#49) >> nők (#999)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> nők (#999) varázsvédelem II (#108) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hozz 50 korty vizet - a legegyszerűbb, de egyben legtisztább áldozat.
2.) Kérlek végezz egy gyilkos sallankkal. A természet megcsúfolója e lény! (teljesítve)
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. cseréptetős torony (549): többek közt 212. tárgyat kell leadnod. sötét kastplom (566): új. városháza (685): új. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 41, 53.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 5. Szerzett pont: 504. Beállított erő: 0 Összpont: 504

Összsúly: 60.37 kg Megterheltség: 94%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 64 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 151 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
110 arany (#50) 4 csontkulcs (#74) 21 drótszőr (#37)
1 Éjmágus tükre (#1100) 4 grákóbőr (#41) 65 kaja (#2)
10 Kaldor varázspora (#1272) 5 madártoll (#112) 4 nyílvessző (#108)
63 pirkit (#153) 1 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szent jogar (#150)
1 tükör (#43) 12 ubuk tüske (#131) 1 varkaudar szimbólum (#1528)
33 víz (#27) 1 távcső (#42)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bot (#4) 1 bruhatagnyelv (#1230) 1 csontszablya (#64)
3 dorony tüdő (#212) 2 ezüstdarab (#326) 13 kaktusztüske (#114)
6 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148) 1 ómatéria (#2642)
1 orgyilkos tőr (#225) 1 ork csodaszer (#1228) 1 pszi kő (#248)
4 rókafarok (#124) 6 spiritusz (#170) 1 sullár hólyag (#168)
1 szeksztáns (#32) 4 ugh méreg (#166) 1 uzbány csőr (#169)
1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

98 99 100
81
82
83
(99,82) csodák kútja (#1096), nekrofun (#173), Whai Ling (1152. kalandozó), Szajly (1422. kalandozó), Galira (5845. kalandozó), sötét gnóm (#132)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A termikek kaptak gyűjtőszámot. A 9087-es számmal lehet rájuk hivatkozni BA, T és FTV parancsoknál.
* - Az esszenciamágnest működőképessé tettük a Résföldön.
* - Átneveztünk 3 termiket: destruáló > destruktív, lamentáló > laudáló, kreatív > debütáló. Az enciklopédiájukat újra kiküldtük azoknak, akik ismerik őket.
* - Elindult a Yaurri Mászóverseny.
* - Ha az adott mászóhelyre ki van kapcsolva a plusz szörny a H <mászóhely száma> 1 paranccsal, akkor az eseményből jövő plusz szörny sem jön a másznivalóban.
* - Javítottuk, hogy a káoszportál varázslat nyugaton is működjön az égigérő grokra.
* - A Résföldön a program ottani lényeket generál az égigérő grokokba.
* - A Résföldön mindenki max. pontszámot kap a mászóversenyben.
* - Javítottuk az omega kristály működését. - Javítottuk, hogy a bónuszból vehető szilmillek a Kiégett Földeknek megfelelő bónuszt adják a Résföldön is.
* - Javítottuk, hogy az agrumtárgyakat csak kvazárkovácsnál lehet elkészíteni.
* - A minieventek szörnygenerálásból kivettük a síkok és Résföldek labirintusos szörnyeit, a Tűz létsíkja és Élet földje Tier 3-as szörnyeit, és a Negatív sík erősebb Tier 3-as szörnyeit.
* - Kivettük a minieventek szörnyei közül a Zinthurgot. Illetve nyugaton 2-3 szinttel csökkentettük a generált szörnyeket.
* - Megszűntettük a nyugati kincsfiltert, azaz ezentúl nyugaton is eshet minden tárgy, amit egy szörny dob, vagy talál a karakter.
* - Az aranyfaló ládikót nem lehet hazsnálni nyugaton. Ha ott próbál meg valaki VP-t termelni vele, akkor hibaüzenetet kap.

Üzenet küldése a karakternek