Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. nov. 28. 12h:29' EZ A 10. FORDULÓD Ez a forduló 31 zsetonba került. |
INGYENES KIPRÓBÁLÁS! (Az első 10 forduló ingyenes!) |
gy 20 | gyógyítás 20 pontért |
kt 19 10 | elkészíted a 19. tárgyat (10 darabot) |
go 11 | gonoszkodsz: 11 |
m 6 | mozogsz nyugatra |
A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kőhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Kőhegyű lándzsával felnyársalod a drótszőrű pincsi bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A drótszőrű pincsi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a csontlepke jobb első lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Kőhegyű lándzsával eltalálod a csontlepke testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A csontlepke harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 1 életpontot vesztettél. Kőhegyű lándzsával jól megszúrod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A csontlepke harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 1 életpontot vesztettél. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
go 5 | gonoszkodsz: 5 |
m 4 | mozogsz délre |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a csontlepke bordás testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Meglengetve a kőhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Kőhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontlepke bal első lábát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A csontlepke megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 5 életpontot vesztettél. Kőhegyű lándzsával jól megszúrod a csontlepke testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 6 életpontot vesztettél. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver). A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
kt 36 2 | elkészíted a 36. tárgyat (2 darabot) |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Meglövöd a húsevő magszim testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kőhegyű lándzsával megbököd a húsevő magszim testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A húsevő magszim csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. Telibe kaptad a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kőhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Kőhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sünmedve testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sünmedve belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sünmedve szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. (ld. enc.) Elhajítod a vacak gorombilla trófeát, és diadalmasan beszerzel egy sünmedve trófeát. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
go 6 | gonoszkodsz: 6 |
kt 4 1 | elkészíted a 4. tárgyat (1 darabot) |
f 4 29 33 | kísérletezel a 4. tárggyal a 29. tárggyal a 33. tárggyal |
m 6 4 | mozogsz nyugatra, délre |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Meglövöd az ormánygőte testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Kőhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ormánygőte nyakát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Az ormánygőte harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az ormánygőte most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 ormánygőte csontot. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [32,-11] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő sünmedve nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a sünmedve fejét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kőhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Kőhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sünmedve tüskés hátát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A sünmedve Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sünmedve, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
SÜNMEDVE TÜSKE (14. TÁRGY) Ha leöltél egy sünmedvét, nekieshetsz kőkéssel, és levághatod a legjobb minőségű, acélkeménységű tüskéit. A mindkét végükön hegyes, egyenként mintegy 10 cm hosszú tüskéknek talán még jó hasznát látod. |
ÁSÓ (34. TÁRGY) Ha gondos munkával, egy smirglilevelet használva, letisztogatod a lapockacsontot, megélesíted az alsó két peremét, és kőkéssel lukat ütsz bele a tetején, kész egy ásó-fej. A felső lukba egy botot kell illeszteni, hogy egy kész szerszámod legyen. Az ásó készítése 24 pontba kerül. Ha gödröt akarsz valahol az új szerzeményeddel ásni, akkor a H 34 parancsot kell kiadnod, 8 pontért. Tipp: Ezzel eleinte leginkább dombos és hegyes vidéken érdemes próbálkozni, hátha találsz valamit. |
Erő: | 12 | Szint: | 5 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 180 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 4 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 88 kg |
Ügyesség: | 10 | Védekezés: | 3 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 34/34 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 86/40 | Jellem: | semleges (-6) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 12 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 5 (+1) | vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 3 |
lőfegyverek: | 4 (+1) | dobófegyverek: | 1 |
32,78 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 183 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. gyógyítás: | 8 |
4. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 3 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 10 TVP-ért |
Összsúly: 29.75 kg | Megterheltség: 76% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 123 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | kaja (#2) | 1 | kerek kő (#19) | 1 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bot (#4) | 6 | drótszőr (#37) | 2 | fáklya (#36) | |||
1 | ormánygőte csont (#21) | 11 | sünmedve tüske (#14) | 1 | vizestömlő (#3) |
31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | |
-14 | |
|
|
|
|
|
-13 | |
|
|
|
|
|
-12 | |
|
|
|
|
|
-11 | |
|
|
|
|
|
-10 | |
|
|
|
|
|
lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) | démontetű (#15) |
homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) |
grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | óriás sáska (#27) | woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) |
gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) | hamupók (#40) | óriás patkány (#42) | technokolin (#50) |
bo-skorpió (#54) | rájanyék (#58) | kőevő (#62) | húsevő magszim (#67) | evaporőr (#69) |
gitonga (#76) | zoloboo (#77) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) |
csontlepke (#746) | csodabogár (#755) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | dárda (#10) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) |
szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) | ormánygőte csont (#21) |
tüske (#22) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) |
smirglibokor (#31) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) | fáklya (#36) |
drótszőr (#37) | gumifa (#38) | grákóbőr (#41) | távcső (#42) | királygyík bőr (#44) |
kis bőrpajzs (#45) | antilopbőr (#48) | bőrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) |
szárnyas hernyó (#69) | rát-fa (#77) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) | olvasztókemence (#86) |
manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) | nyílvessző (#108) | madártoll (#112) |
xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) | rúnakő (#136) |
oltár (#146) | vaskohó (#155) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés ÉP épület TVP TVP építkezés EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FLH szint fegyver [darab] - felt. lőfegyver használat FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3-4 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás SE próbaszám ? jellempróba-segítség T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra |
Strucclábak | Izmos hát | A ló kitartása | Ragadozó |