Karakterszám: |
3307 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
10 |
Játékhét: |
59 |
E
forduló ára: |
15 zs. |
Maradék zseton: |
145 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2012. aug. 15. 12h:03' |
A következõ
fordulód táplálható: 2012. aug. 16. |
|
E-mail!
SZÉPSÉGES LILIANA KALANDJAI
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Ambassadar, egy magas, szúrós
tekintetû, arany rúnákkal díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve
32681.) A te szinteden a legnevesebb
Adren Alin, egy szikár, jóképû, lenézõ,
szûk tekintetû, magabiztos, zöld szemû férfi. (hírneve 975.)
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*már. 28.* Csillagot legyõzte harcban egy Fhtoqaxx fattya.
*ápr. 2.* Jollasow
Morthont legyõzte harcban egy troglodita.
*ápr. 13.* Jollasow Morthont
legyõzte harcban egy vörös krazit.
*ápr. 24.* Aranyszemû Reglinde és Arhippa
Perttunen pszi párbajt vívtak. Aranyszemû Reglinde került ki gyõztesen.
*ápr. 26.* Arhippa Perttunen pszionikus küzdelemben diadalt aratott Aranyszemû
Reglinde felett.
*ápr. 30.* Arhippa Perttunen pszionikus párviadalban
legyõzte Aranyszemû Reglinde-et.
*máj. 15.* Jollasow Morthon elsõként
ért el 42-es gyógynövények tulajdonságot a Hegy lakói közül!
*máj. 17.*
Büdös Vöröst legyõzte harcban egy Duoplichearius.
*máj. 29.* Büdös Vöröst
majdnem felfalta egy gránit alligátor.
*máj. 29.* Csillag elsõként ért
el 150-es erõ tulajdonságot a Hegy lakói közül!
Pihenésedet semmilyen különleges esemény sem zavarta meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 188.]
kno 4 2 64 2 1 3 |
4. képességre 2 képességpont |
Elköltesz 2 képességpontot az egészség tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, az egészség tulajdonságod most már 4! Elköltesz 2
képességpontot az átokszórás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta
eredményét, az átokszórás szakértelmed 3. szintre nõtt. Elköltesz 3 képességpontot
az erõ tulajdonságod növelésére.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 188.]
Rendben, 3. kaland törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 188.]
bb 1 7 9 |
több épület meglátogatása |
[be 1:] Elmész a szint középpontjában épült boltba. Amíg sorra kerülsz,
végignézed a kirakott árukat, és gondolatban hozzáteszed az árat, amit
ki tudnál alkudni: kemény bõrpáncél (#3) 46 ap, kés (#5) 2 ap, bõrpáncél
(#9) 23 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, üvegcse (#14) 4 ap, mandolin (#19) 92
ap, mitulen fû (#20) 46 ap, mátekel gomba (#21) 46 ap, winropu moha (#22)
46 ap, sötét mák (#23) 46 ap, liánvirág (#24) 46 ap, csótányláb (#25) 46
ap, kötél (#128) 23 ap, rozsdás kard (#131) 13 ap, díszes fejék (#135)
23 ap, nordkristály (#146) 13 ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, lelakatolt
ládikó (#310) 690 ap, lemezpáncél (#1000) 115 ap, vas lemezpáncél (#1001)
198 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 295 ap, pikkelyvért (#1015) 46 ap, láncing
(#1030) 92 ap, mellvért (#1045) 80 ap, pajzs (#1060) 23 ap, utazóköpeny
(#1136) 27 ap, kék köpeny (#1137) 80 ap, köntös (#1150) 11 ap, tõr (#1300)
11 ap, kard (#1315) 23 ap, hosszúkard (#1317) 110 ap, lándzsa (#1330) 23
ap, a sas köntöse (#16000) 126 ap, a torony görbekardja (#18416) 350 ap,
a sav köntöse (#26800) 69 ap, az angyalok amulettje (#28195) 69 ap.
[be 7:] Hazamész a boltból. Meglátogatod a szint központi barlangját, ahol
az akadémia, a boltok, a vegetáriánusok kertjei és az elöljáró palotája
foglal helyet. A palota felé irányítod lépteidet. Áhítattal lépsz be a
hatalmas kõépületbe, ahonnét a szint életét irányítják. {Ebben az épületben
ezen a szinten már nem kapsz több küldetést.}
[be 9:] A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított
barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok
fogadnak. Elõlép egy hosszú, fehér köpenyt viselõ, idõs pap. Megszólít
téged:
- Már sokat hallottunk rólad, kedves Szépséges Liliana! A híred
mindenhová eljutott... Ha esetleg idõd engedi, lenne egy megbízásunk számodra.
- beleegyezõen bólintasz, mire a pap folytatja. - Tudomásunkra jutott,
hogy egy eltévelyedett galetki a szintünkön szentségtörõ igéket terjeszt,
a Kimondhatatlan Nevûek létezését tagadja, és hasonló pogány eszméket hangoztat.
Fel kell kutatnod ezt a szentségtörõt! Persze mindezt diszkréten, nem szeretném,
ha ez a kellemetlenség szélesebb nyilvánosságot kapna, mint szeretnénk.
- Meglátom, mit tehetek - mondod eltöprengve. A pap lelkesen mosolyog,
és biztosít, hogy siker esetén a jutalom nem marad el. (
8. kaland, összesen
30 TVP-t igényel. Megoldásához lopakodás szakértelem szükséges!)
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 173.]
k 21 6 437 |
kaland elvállalása |
(21. kaland:) Felkeresed a boltost, és azt mondod, jól van, elvállalod a
megbízást. Õ elégedetten dörzsöli össze a kezét, és tájékoztat a részletekrõl.
Hamarosan a fõtéren lebzselsz, sarkadban a sunyin vigyorgó kereskedõvel,
aki az elõadást kedvéért rövid idõre bezárt. Mindenhol galetkik nyüzsögnek.
Egyszercsak feltûnik a tér túloldalán Humleold, a helytartó fia. Jól megtermett,
vörös hajú fickó, hatalmas lapáttenyerekkel. Szétnyílik a tömeg, ahogy
társai kíséretében átvág a téren. Kicsit megszeppensz, de most már nincs
visszaút! Egyenesen Humleold felé irányítod lépteidet, és megpróbálod válladdal
fellökni.
[Erõ próba 7-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres]
Bár Humleold nagydarab, izmos fickó, nagy sebességgel lököd meg, és õ egyáltalán
nem számít rá. Így aztán meglepett képett vág, hadonászik egyet a mancsaival,
és máris a hátsó felére huppan. A következõ pillanatban azonban már fel
is pattan, és fenyegetõen tornyosul föléd.
- Tudod, te nyomorult kis
lárva pondró, hogy kivel szórakozol?
[Átokszórás próba 5-ös küszöbre:
sikeres]
Innen már nincs visszaút! Megpróbálsz magabiztosnak látszani.
- Persze,
egy felfuvalkodott, diónyi agyú, tésztaképû hólyaggal!...Aki intellektuális
fogyatékos, ezért aztán minden problémát a mancsaival próbál lerendezni,
és az átokszóráshoz semmit sem ért. - teszed hozzá gyorsan, mert látod,
hogy Humleold már lendíti hatalmas mancsát. Erre azonban visszafogja magát,
de vérben forgó szemei továbbra is tüzet hánynak.
- Mit képzelsz, te
nyomorúságos, töpörödött, brokkolizabáló, torzszülött kutya, a vizenyõs
szemeiddel még a bibircsókos orrodig sem látsz el, nemhogy felismerj egy
igazi hatalmasságot!
Nem kezdõ, az biztos! Egy lépést hátrálsz, és gyorsan
körbepillantasz. A tömeg lélegzetvisszafojtva figyel.
[Átokszórás próba
7-es küszöbre: sikeres]
- Csak azt, te orling trágyával táplálkozó, a mancsaidat kizárólag az orrod
és a füled túrására használó, szõrösfenekû, pattanásos fejû fattyú, hogy
az imént elhangzottak tökéletesen és egyértelmûen igazolták végtelen szellemi
elmaradottságodat, fejlõdésképtelenségedet, és azt, hogy a tüskés hólyagra
emlékeztetõ, disznószemekkel díszített vörös fejed laboratóriumi körülmények
között is csak nehezen észlelhetõ mennyiségû agyat rejt! - igyekszel kellõen
dühödt ábrázatot várni, de azért lélekben felkészülsz a világrengetõ pofonra.
Humleold azonban csak bámul, tátog, mint egy hal. Tudja, ha megüt, azzal
pontosan azt igazolja, hogy igazat mondtál. Pár pillanat telik el, és a
tömegbõl néhányan tapsolni kezdenek. Aztán a taps ütemessé válik. Humleold
rémülten pillant körbe, most ébredt rá, hogy az irányítás kicsúszott a
kezébõl.
- Nyomorult féreg! - sziszegi a fogai közt, majd sarkon fordul,
és követõi takarásában visszavonul. Oldalt pillantasz. A kereskedõ lelkesen
tapsol, majd odajön hozzád, vállon vereg, mutatva, hogy hozzá tartozol.
Amikor visszatértek a boltba, a kereskedõ elõvesz egy zacskó aranyat, és
a kezedbe nyomja.
- Itt van 40 arany, cserébe szolgálataidért! Jól megadtad
neki, gratulálok! Igazán tehetséges átokszóró vagy, kevés galetkit hallottam
ilyen ízesen és cifrán szitkozódni. Ja, és igazán sajnálom, ha Humleold
galetkijei esetleg rád szállnak, sajnos ez esetben nem tudok segíteni.
- még mindig vigyorgó ábrázattal, kitessékel a boltból. (+10 hírnév)
(+3 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)
(6. kaland:) De hiszen azt a kalandot már megoldottad!
(437. kaland:) Megkeresed a barlangnyílást. Furcsa, kellemetlen szagot érzel.
Rossz elõérzeted van... Na mindegy, ha már itt vagy, megpróbálsz lemászni!
Lefelé mászol.
[Mászás próba 4-es küszöbre: sikeres] Puhán landolsz
a dohos levegõjû barlangban.
Kutakodsz egy kicsit, hátha találsz valami mozdíthatót. És igen, amit találsz
az 9 arany és egy drágakõ.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 20% lélekenergia.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]
bb 1 4 |
több épület meglátogatása |
[be 1:] Lesétálsz a kereskedõhöz. {Ebben az épületben ezen a szinten már
nem kapsz több küldetést.}
[be 4:] Elhagyod a boltot. Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját.
{Jelenleg a 7. küldetés megoldásán fáradozol.}
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 138.]
m 5 7 3122 3241 1142 1241 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 5,7) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
(M 5,8) Dél felé mész az útvesztõben. Egy szögletes testalkatú, csillogó
ezüst testû galetki lép eléd. Kurtán közli, hogy itt csak az mehet tovább,
aki arra alkalmasnak bizonyul. Magabiztosan elmosolyodsz, várod a feladatot.
A galetki elõvezet egy hatalmas, macskaszerû lényt. Ezzel kell versenyt
futnod! Rajtra indultok.
[Gyorsaság próba 8-as küszöbre: sikertelen]
Micsoda égés! Elsunnyogsz.
(M 5,6) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,7) Irány kelet! A következõ helyszínen nincs semmi érdekes.
(M 7,7) A keletre menõ folyosót követed. A teremben egy elpusztult torzszülött
lerágott csontváza hever.
(M 7,8) Déli irányba folyatod utadat. Egy zöld pöttyös, gyíkbõrû, oroszlánfejû
galetki lép eléd. - Ha tovább akarsz menni, egy próbát kell kiállnod! -
mennydörgi. A galetki egy pergamenre rajzolt keresztrejtvény tart eléd.
Meg kell fejtened! Máris indul a homokóra. Gyorsan dolgozol.
[IQ próba
8-as küszöbre: sikeres] A galetki elismerõen nyilatkozik intelligenciádról,
és int, hogy mehetsz.
(M 8,8) Mindenre felkészülve, keleti irányba indulsz. Egy üres barlangterembe
érkezel.
(M 7,8) Tovább nyugatra - biztatod magad. Ez egy próba helyszíne volt, szerencsére
te itt már sikeres voltál.
(M 7,7) Lépteid visszhangoznak, ahogy északi irányba indulsz. Itt már legyõzted
a torzszülötteket.
(M 7,6) Észak felé mozogsz. Egy sötét barlangszobába érkeztél.
(M 7,5) Észak felé mozogsz. Egy óriási gombákkal teli terembe lépsz be.
Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez
liánvirág ! Leszedsz 1 adagot.
(M 6,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8,5) Kelet felé mész. Hatodik érzéked jelzi a veszélyt, és a következõ
pillanatban meglátod az oszlopok közt mozgó árnyakat. Ellenfeled egy kétfejû
patkány (#15).
*** 1. KÖR *** Megrohamozod a kétfejû patkányt. A kétfejû patkány odajön
hozzád. Támadod a kétfejû patkányt. A levegõ megtelik elektromossággal,
villámokat fújsz ellenfeledre.
(13 ép-t sebeztél). A kétfejû patkány téged
támad. Harapásra nyitja száját, támad fogával. Mellé! Támad fogával.
Ez mellément.
*** 2. KÖR *** A kétfejû patkányt próbálod megsebezni. Villámokat köpsz.
(12 ép-t sebeztél). A kétfejû patkány hörögve elterül.
[A csatában összesen 25 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+20%).
A küzdelemben megéheztél. Mohón zabálni kezdesz. (+12% jóllakottság.)
(M 8,4) Észak felé mozogsz. Egy nálad majd kétszer nagyobb galetki lép eléd.
Vastag karjaival feléd int. - Próbázni jöttél? - kérdi. Bólintasz. Nem
kapsz túl nehéz feladatot: meg kell jegyezned és el kell ismételned egy
sor számot, amit a galetki mond.
[IQ próba 5-ös küszöbre: sikeres] Káprázatosan
csillogtatod elmédet. A galetki meghajol tudásod elõtt.
(M 9,4) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 7,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 8,3) Északra mész. Egy ráktestû, páncélozott rovarszerû galetki állja
utadat. Ollóival integet, és elzörgi, hogy itt csak az mehet tovább, aki
kiállja az õsök próbáját. Elméleti mágiával kapcsolatos kérdéseket tesz
fel neked a galetki.
[Mágia próba 6-os küszöbre: sikeres] - Egy igazi
mágus! - nyilatkozik elismerõen a galetki.
[41 TVP-t használtál fel, maradt még 97.]
pv 3 4 5 8 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit.
Ha ez nem megy, átokszórást javasolsz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve,
megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha te mész
portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 97.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Visszatérsz szállásodra. Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! Egy
találomra választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által
lakott barlangokat keresve. Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot.
A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Odabent fogad
Karcember, egy csupasz, barnabõrû, fekete foltos, négyszemû,
nyáladzó, hosszú farokkal férfi. Máris otthonosan érzed magad vendéglátód
barlangjában. Karcember mosolyogva hellyel kínál, majd õ maga is lehuppan.
Hohó, micsoda finomságok vannak itt elõkészítve! Máris falatozni kezdtek.
A szokásos témák - torzszülöttek, kalandok - után a családotokra terelõdik
a szó, és egy pillanatnyi csönd támad. Te is eltûnõdsz, mit csinálhatnak
most a szüleid. Nocsak, hogy elrepült az idõ! Sajnos menned kell. Elköszönsz
vendéglátódtól. (+7% jóllakottság)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 97.]
Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne egy kis csetepaté. Rövid
túra után lakott barlangok közé érsz. Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz
egy barlangnyílást. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok
összemérni.
A galetki, aki itt lakik
Rill-Quis, egy kék, tüsi hajú, értelmes, magas,
izmos férfi. A következõket látod nála: fekete csizma, malachit karkötõ,
a káosz ur-gathal öve. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos
versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A
közelben van egy hatalmas cseppkõ. A feladat: ki jut fel elsõnek? Rohantok
a cseppkõhöz, és azonnal mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként,
Rill-Quis csak jócskán lemaradva érkezik meg.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 87.]
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. Nincs más dolgod, mint végigsétálni
a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok után nézelõdni.
Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket
fogjátok összemérni.
Odabent fogad
Kósza, egy mohazöld köpenybe burkolózó vegetáriánus férfi.
Tárgyai: díszes fejék, kerek kõ, karikaszimbólum, amulett, bronzmedál.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. Ez a legkönnyebben próbára
tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek sziklafalat, és buzgón
mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás, de persze megfelelõen
gyorsnak is kell lenned... Te érsz fel a csúcsra elsõként, Kósza csak jócskán
lemaradva érkezik meg.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 77.]
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben.
Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt,
amit találsz. Egy gigantikus barlangterembe jutsz, amelynek mind távoli
vége, mint plafonja a sötétbe vész. A padlón repedéseket látsz, amelyek
a feneketlen mélységbe nyílnak, itt-ott felszûrõdik a fortyogó láva vörös
fénye. A terem közepén rég elpusztult óriásszörnyek csontjaiból emelt épületet
látsz. Elég félelmetes!
(251. kaland, összköltsége 15 TVP.) Békés munkád
közben megzavarnak. Ellenfeled egy óriáscsótány (#7).
*** 1. KÖR *** Az óriáscsótány irányába mozogsz. Az óriáscsótány máris elõtted
terem! Megtámadod az óriáscsótányt. A levegõ megtelik elektromossággal,
villámokat fújsz ellenfeledre.
(11 ép-t sebeztél). Az óriáscsótány téged
támad. A csáprágójával támad.
(3 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Támadod az óriáscsótányt. A levegõ megtelik elektromossággal,
villámokat fújsz ellenfeledre.
(15 ép-t sebeztél). Az óriáscsótány halálos
sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 26 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+18%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Ez bizony nem hiányzott! Hol is tartottál? A kutatás
sajnos eredménytelen. Legközelebb talán máshol kell próbálkoznod.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 67.]
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot
építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban
bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Mintha csak virágot szednél,
úgy gyûjtesz útközben 1
sötét mákot. Nem foglalkozva tovább a faunával,
hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. Egy kõdobozra bukkansz, benne régi,
kõbõl készült pénzérmék. (+2 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 57.]
Vadászni támad kedved. Egy szûk járatban való kúszás-mászással közelíted
meg a torzszülöttek szintjét. Egy barlangtó mellé érkezel. A tó túloldalán
több járat is indul. Valamelyik nyilván elvezet a vadak fészkéhez. Rövid
kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni
kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeled egy womath (#16).
*** 1. KÖR *** A womath feléd rohan. A womath felé mozogsz, hogy megtámadhasd.
A womath rád veti magát. Megereszt egy jól irányzott rúgást bal lábával.
(2 ép-t sebzõdtél). Érzékeny pontodat próbálja eltalálni jobb lábával.
Hátraugrasz a támadás elõl. A womathot próbálod megsebezni. Kitátod a szádat,
és villámokat küldesz ellenfeledre.
(15 ép-t sebeztél). Fantasztikus illatod
hat rá
(2 sebzés).
*** 2. KÖR *** Megtámadod a womathot. Villámokat köpsz.
(14 ép-t sebeztél).
Illatodat döbbenten szippantja be
(2 sebzés). A womath kileheli lelkét.
[A csatában összesen 33 sebzést okoztál, és 2 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+19%).
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 47.]
Elhatározod, hogy vadászni mész. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok
egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Megpillantasz
egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos
szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Megpillantasz
egy sziklakupacot, a tetején mintha mozgást látnál. Felmászol. És igen,
nem csalt meg a szimatod! Ellenfeled egy hártyás lemúr (#2).
*** 1. KÖR *** A hártyás lemúr máris elõtted terem! A hártyás lemúr felé
mozogsz, hogy megtámadhasd. A hártyás lemúr rád támad. Kitátja száját,
harapni próbál fogával. El sem talált, haha. Megtámadod a hártyás lemúrt.
A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre.
(13
ép-t sebeztél). Megérzi illatodat
(2 sebzés). A hártyás lemúr halálhörgés
közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 15 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+14%).
Összegyûjtöd a "kincset": egy lemúr hártya.
[ld. enc.]
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 34.]
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. A szokásos izgalom lesz rajtad
úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. A
távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas
halálsikoly, aztán néma csend. Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az
árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeled egy womath
(#16).
*** 1. KÖR *** Megközelíted a womathot. A womath közelebb jön, hogy támadhasson.
A womathot próbálod megsebezni. Villámokat köpsz.
(15 ép-t sebeztél). Csodás
illatod hatással van rá
(2 sebzés). A womath téged támad. Lendít egy nagyot
bal lábával.
(1 ép-t sebzõdtél). Érzékeny pontodat próbálja eltalálni
jobb lábával. Mellé!
*** 2. KÖR *** Megtámadod a womathot. A levegõ megtelik elektromossággal,
villámokat fújsz ellenfeledre.
(15 ép-t sebeztél). Illatozol
(2 sebzés).
A womath halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 34 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+19%).
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 18.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +2 galetki
erõt és +17 hírnevet kaptál. A kör során összesen 133 sebzést okoztál,
és 6 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
6 képességpontot
kapsz. Errõl a fordulóról 18 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt,
amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
208 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Szépséges Liliana, egy csodálatos alakú, szõke hajú, kék
szemû, illatos látomásnak tûnõ nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint
(1. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 10. fordulód.
|
[1] erõ: |
4 / 3.50 |
[2] IQ: |
5 / 2 |
[3] ügyesség: |
4 / 0.20 |
[4] egészség: |
4 / 0.46 |
[5] mágia: |
3 / 0.45 |
[6] gyorsaság: |
5 (4) / 0.32 |
[9] Méret/ép: |
45 / 39 |
Min. méret: |
42 |
Barlangméret: |
45 |
|
|
Varázspont: |
15 / 15 |
Képességpont: |
10 / 55% |
Hõsi pont: |
17 (1) |
Tám.bónusz: |
-5% |
Véd.bónusz: |
15% |
Galetki erõ: |
103 / 84 |
Hírnév : |
84 |
Jóllakottság: |
193% |
Életkor: |
12
/ 12 |
|
|
Galetki csaták: |
0 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
0 (0) |
Torzsz. csaták: |
47 (5) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
35 (5) |
Leölt torzszülött: |
41 (5) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
1 (0) |
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[13] elektr.lehelet: |
9 / 2.81 |
[17] vastag bõr: |
5 / 0 |
[25] illat: |
4 / 0 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[48] mászás: |
4 / 1.62 |
[57] gyógynövények: |
2 / 1.41 |
[64] átokszórás: |
3 / 0.10 |
[67] régészet: |
4 / 3.49 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
1 / 0 |
[101] szakért.: |
1 / 0.64 |
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 50 5 25;
VI erõ:100% ép:20%;
PV 3 4 5 8;
PSZ 48 67 57;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #7 (4. épület), #8 (9. épület), #251 (10. forduló),
#318 (4. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 bõrpáncél (#9) |
* |
1 csatos öv (#1166) |
* |
1 kerek pajzs (#1061) |
* |
1 utazóköpeny (#1136) |
Ékszerek, kincsek |
|
272 arany (#1) |
|
2 drágakõ (#2) |
|
3 hamis arany (#809) |
* |
1 kristályamulett (#130) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 kötél (#128) |
Varázsitalok és füvek |
|
5 liánvirág (#24) |
|
5 mátekel gomba (#21) |
|
2 mitulen fû (#20) |
|
2 sötét mák (#23) |
|
4 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
1 lemúr hártya (#161) |
|
2 nohnetár gumó (#212) |
|
9 õsi relikvia (#17)
|
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 49 arany (#1), 1 liánvirág (#24),
1 sötét mák (#23), 2 õsi relikvia (#17), 1 drágakõ (#2), 1 lemúr hártya
(#161).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
LEMÚR HÁRTYA (161. TÁRGY) Kétségtelenül a hártyás lemúr leggusztustalanabb
része, ezt a nedves tapintású bõrdarabot nem igazán lehet semmire használni,
azonkívül, hogy bizonyos bizarr mutáns szertartások folyamán elfogyasztják
elvakult szektisták.
øÂÚ¢$ 9o·y¹L1ÀOBøïd®ñ7^G'ÜßaÎb{2gágÍn§òÑU]ãuz·-®õxwØ;«ãúE«ÜÁUÎÆU¯R|͵¹ÑYÇúy¼·ËáÝë:ªØ
òj ¯ö6òjqöhå
6@&Æe!q:v}YY{¼a ¡ß88eåOéJ¤mRèJ$áØp0D´!ÿd<ÛöH©ó,ìµ1ù³]ó&Ô¼"Ù
2ÕN×ýÒ¸AÊFy¡Ô;UWïΫvÏZÂb&£°Ú0£yµ|Îrpt$¿ÆÁÁÁÁÁÁÁÑ1 «S÷Ò¦r69hgÙwTjÜâxíI^ªN£Ð:±JÅi×
È@û ²pÙ}ç%å'¥u{Qoºê®]wËNU´TwëDðjLû,cbÆ=9
%³Û,ÑOÇAa òâqg¤P.7ÿ#G§`·}íÀ^pzm»ºjYM¤Ë£~©³Þ^㨬o©ªõÙ+6ÕW6zhÃ÷5:¹Úªg?6°¶%N·ÓårºUóÖ6´¸½1¾<á¼ZMW{yµq,
ý8lb>¹0
H0 î@Fâþ`IYYþB#45xSPÂP-V_-²yÌ)QNgaüÌdE"lÍO`n#d×Fw+ñj S%Z9«>P J³2²M0ýíRò"$4F