AnCor Aryon 1. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2005. ápr. 25. 14h:58'
EZ A 2. JÁTÉKHETED, 1. FORDULÓD
3. játékheted kezdete: máj. 2.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #5869
SZÁMLA : #7382
ZSETONOK : 530
Extra forduló: 14 |
|
ANCOR ARYON KALANDJAI
7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [50,63] koordinátán. Az idõ esemény nélkül telt el.
vi 5 3 40 | viselkedésed: 5 3 40
| Mostantól normális mennyiségû rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erõs szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi
szinted ettõl kezdve 5. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A
szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerõd az eredeti érték 40 százaléka alá esik, elmenekülsz a
harcból. [0 pontot használtál fel, van még 110.]
cir 18 | vándorcirkusz látogatása 18
| Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 110.]
fkt 4 1 1 | felt. készítesz a 4. tárgyat (1 darabot)
| Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 1 botot. [8 pontot használtál fel, van még 102.]
fm 500 | feltételes mászás 500
| Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 102.]
fku 500 | felt. kutatás 500
| Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 102.]
gyj 0 200 1 | felt. gyûjtés 200 1
| Nem szedsz fel újabb tárgyat, ha ez a megterheltségedet 200% fölé vinné. Csak azokat a tárgyakat szeded össze, amelyeknek
értéke legalább 1 arany. [0 pontot használtál fel, van még 102.]
kf 28 | kézbeveszed/felveszed a 28. tárgyat
| Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 102.]
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
| [49,62] Egyre több a fa. Sûrû erdõben vagy. Találkozol egy hosszú, fehér szakállú, kék szemû öregemberrel. Rúnákkal
teleszõtt köpenyén egy zöld emblémát látsz, rajta Yaurr felirattal. Egy kõszáli disznó hátán lovagol! Beszédbe elegyedsz
vele. Elmondja, hogy a Yaurr Királyság nyugati határánál vagy, és innét keletre már nagyobb városokat is találhatsz. Õ a
Yaurr uralkodó egyik mágusa, és a határ ellenõrzése a feladata.
- Mostanság rengetegen érkeznek nyugat felõl, a Kiégett Földrõl. Vigyáznunk kell, hogy milyen alakok teszik be a lábukat a
Királyságba. Ha kalandot keresel, vagy többet szeretnél megtudni a környék dolgairól, mindenképpen látogasd meg a
következõ két helyet: innét nyugatra 201, északra 72 mérföldre él egy fura szerzet, és innét nyugatra 192, északra 36
mérföldre is lakik valaki, aki érdekes lehet számodra. - megkérdezed még, hogy hogyan tudta a hátasát befogni. - Nos, a
szörnyismeretben és csapdakészítésben járatos kalandozóknak az ilyesmi nem jelenthet problémát. - válaszolja rejtélyes
mosollyal. Elbúcsúztok, és tovább indulsz.
(Továbbmész...) [48,61] Tovább barangolsz a fák között. Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 2 pirkit. Elteszed õket.
(Továbbmész...) [47,60] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha!
Találtál egy friss csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Mosolygó keselyûként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. A vért már felszívta a föld, de a bûz
még nem oszlott el. Nem szívesen vettél volna részt ebben az öldöklésben! Eleget nézelõdtél, elkezded a hullákat
felfordítgatni, értékek után kutatva. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy
tetemember intéz feléd kihívást. Futsz, mint az õrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu.
Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy rambó bogár nem lehet ellenfél a hozzád
hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.
Elszántan a másikra rohansz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a rambó bogár jobb középsõ lábát. (1 támadással 2
életpontot sebezve.) A rambó bogár csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.)
Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 4
életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
[50 pontot használtál fel, van még 52.]
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
| [46,59] Síkság, továbbra is csak síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Utad
során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét
ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár elõtt. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért
már messzirõl kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy démontetû közeledik. Mivel minden egyéb
kommunikációs lehetõséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Csáprágó csattan csípõd közelében.
Ököllel kegyetlenül megütöd a démontetû kitinpáncélját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A démontetû csáprágója
kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy
kövesd.
(Továbbmész...) [45,58] Dombos terepre érkeztél. Oldalt pillantva, meglátsz egy kazmárt. (Vándorcirkusz:) Már messzirõl
megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielõtt azonban közéjük
léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat.
- 20 arany - háborodsz fel a belépõ drágaságán, de hát nincs mit tenni, mérgesen keresgélni kezdesz zsebeidben. Sajnos
nincs nálad ennyi. Talán majd legközelebb. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élõlényt. Már majdnem megijedtél, de
aztán felismered, hogy ez egy homokvarány. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel egy borzalmas
ütést mérve rá összetöröd a homokvarány testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra
csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A homokvarány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja
az ereje, és elterül. Megölted.
5 tapasztalati pontot kaptál.
(Továbbmész...) [44,57] Egyre többet mászva veszed észre, hogy már hatalmas hegyek között vagy. Itt, ezer méter
magasságban, alig van élet. Néhány lefelé guruló kõ figyelmeztet a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy
kõszáli disznó lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ezt a támadást
elhibáztad! Mellkasodba bök a kõszáli disznó néhányszor agyarával! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Gyenge támadás
volt - meg sem sikerült sebezned! Sikeres döféseket ejt testeden a kõszáli disznó. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Nem
akarsz kinyúlni. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
[30 pontot használtál fel, van még 22.]
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra
| [43,56] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Itt kezdõdik a Fairlight-hegység. A monda szerint Fairlight itt
gyõzte le egyik legnagyobb vetélytársát, amikor még halandó volt. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergetõ érzés kerít
hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Néhány lefelé guruló kõ figyelmeztet a veszélyre. Jobban megnézed, és
rájössz, hogy ez csak egy homokvarány lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel kegyetlenül megütöd a
homokvarány testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A homokvarány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2
támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a homokvarány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
5 tapasztalati pontot kaptál.
(Továbbmész...) [42,55] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd
lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy démontetû. Mivel minden egyéb kommunikációs
lehetõséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet
ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz!
Ököllel iszonyatosan megcsapod a démontetû kitinpáncélját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csáprágójával a
démontetû megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább
menekül.
[20 pontot használtál fel, van még 2.]
f 4 | kísérletezel a 4. tárggyal
| Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
f 4 | kísérletezel a 4. tárggyal
| Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Uh, egyre szomjasabb vagy, víz meg sehol! Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy pontot, ahol tábort
verhetsz. Amint ledõlsz, szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod.
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 116 pontot. A következõ körben
tehát 118 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP |
AnCor Aryon, egy tüsi aranyhajú, kék szemû mutáns férfi vagy. Ez az 1. fordulód.
Erõ: | 14 | | Szint: | 2 | | Merészség: | 5/5 | | Magasság: | 170 cm |
IQ: | 15 | | Támadás: | 1 | | Agresszió: | 3 | | Testsúly: | 78 kg |
Ügyesség: | 15 | | Védekezés: | 0 | | Menekülés: | 40 % | | Életkor: | 1/1 év |
Egészség: | 15 | | Életpont: | 69/28 | | Jellem: | semleges | | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 21 | | Varázspont: | 0/0 | | Pénz: | 0 arany | | Kép. pont: | 0 |
| | | Pszi pont: | 9/9 | | | | | | |
|
Eddig összesen 2 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10 TP-t kaptál. Jelenleg 40 TP-d van. A következõ szinthez még 60 TP szükséges.
HARCI ISMERETEK |
| víziharc: | 1 | | ökölvívás: | 1 | | szúrófegyverek: | 1 |
vágófegyverek: | 1 | | ütõfegyverek: | 1 | | lõfegyverek: | 1 |
dobófegyverek: | 1 | | | | | | |
|
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 1 | | 2. nyomkövetés: | 1 | | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 1 | | 5. csapdakészítés: | 1 | | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 1 | | 8. titkosírás: | 1 | | 9. felderítés: | 1 |
10. szörnyidomítás: | 1 | | 11. versengés: | 1 | | 12. harcmûvészetek: | 1 |
13. szörnyismeret: | 1 | | 14. pszi: | 1 | | 15. vadászat: | 1 |
16. bányászat: | 1 | | | | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
készítesz botot (#4) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: ötpróba, labirintus (18) |
|
PSZI KÉPESSÉGEID |
Pszi képességeid | pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
1 | | bot (#4) | | | | | | |
2 | | pirkit (#153) | | | | | | |
|
Összsúly: 3.10 kg | Megterheltség: 8% |
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
1 | | bot (#4) | 2 | | pirkit (#153) | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(42,55) démontetû (#15)
(43,56) érclelõhely, homokvarány (#16)
(44,57) kõszáli disznó (#34)
(45,58) kazmár (#204, belõle készíthetõ: #205), homokvarány (#16)
(46,59) xantusz-kaktusz (#113, belõle készíthetõ: #114), mûvészi porolit (#720), démontetû (#15)
(47,60) friss csatamezõ (#262), rambó bogár (#14)
Mindenkinek: UL-t minden fordulóban automatikusan küldünk, tehát a Spec. Kódoknál csak akkor kérj, ha elvesztetted
vagy elrontottad a tartalékot. Nem árt, ha az UL tetejére azt is ráírod, hogy ez éppen hányadik forduló lesz. Kedves
Játékostársunk! Lehetõség van FAXon is UL-t küldeni, az alábbi feltételekkel: 1. Kérjük, hogy amennyiben lehetõség van
rá az eredeti UL-t faxoljátok, ha ez nem megy, akkor csináljatok az ÜRES UL-rõl fénymásolatot, azt töltsétek ki és azt
faxoljátok el.
2. Kérjük, hogy az UL-t FEKTETVE faxoljátok!
3. Amennyiben fénymásolatot küldesz, NE küldd el az egész A/4-es lapot, vágd ki belõle az UL-t!
4. A fénymásolás során ne nagyítsd fel az UL-t! (És ne is kicsinyítsd le!)
5. Az UL-t úgy töltsétek ki, hogy az a faxolás után is olvasható legyen, tehát semmiképpen SE ceruzával, és NE túl
vékonyon fogó tollal!
6. Amennyiben a faxotokon van FINE, vagy SUPER FINE (illetve egyéb minõségjavító opció), akkor használjátok azt!
7. Faxon mentális üzenetet küldeni NEM lehet!!
8. Egy UL-t csak egyszer küldj el!! Ha a fax olvashatatlanul érkezik, akkor postán visszaküldjük a feladónak, amennyiben
meg tudjuk állapítani, hogy kié volt. Ezért 5 zseton kezelési költséget számítunk fel. Telefonon, illetve faxon visszajelezni
nem áll módunkban.
A FAX száma: 291-14-38. (Ezen a számon csak FAX készülék van!)
Figyelem: a fordulókat faxon visszaküldeni sajnos nem áll módunkban.
|