Knarx 1. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2005. okt. 11. 9h:05'
EZ A 5. JÁTÉKHETED, 1. FORDULÓD
6. játékheted kezdete: okt. 14.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #2714
SZÁMLA : #11383
ZSETONOK : 51
Extra forduló: 18 |
|
KNARX KALANDJAI
39 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [7,1] koordinátán. Az idõ esemény nélkül telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+13 életerõ.) Ez
részben magas egészségednek köszönhetõ. (ld. enc.)
kt 29 | elkészíted a 29. tárgyat
| Begyûjtöttél 1 smirglilevelet. [1 pontot használtál fel, van még 114.]
fgy 40 30 1 | felt. gyógyítás 40 30
| Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 114.]
[8,1] Még mindig sûrû bozótos van mindenfelé.
Találkozol egy rövid, fekete hajú, szürke szemû, szakállas törpével. Jobb kezében egy kõkalapácsot, bal kezében egy
bõrpajzsot látsz. Bronzpáncélt és bronzsisakot visel. Integetve üdvözöl.
- Hahó! A nevem Gránitvállú Draenar. - elismerõen néz végig rajtad. Nem sokan úszták meg a kontinens lakói közül a
pusztító tüzet. Erre röviden elmeséled neki történetedet. A vaskos törpe sóhajtva jelzi együttérzését. - Nos, valóban nehéz
lehetett a túlélés. Itt, a félszigeten szerencsére van bõven ennivaló, némi ügyességgel tudsz magadnak megfelelõ felszerelést
szerezni. Javaslom, hogy haladj kelet felé, mert arra több az erdõ, az élelem, kisebb városokat is fogsz találni. Vigyázz
azonban, mert a vadonban él néhány nagyon veszélyes szörny. És óvakodj a sötétség szolgáitól! Végezetül egy információ:
ha mész keletre 21, délre 18 mérföldet, eljutsz egy varázslóhoz. - mohó kérdésedre, hogy a mágus tud-e Téged tanítani,
nemet int a másik. - valószínûleg tud azonban valamilyen hasznos feladatot adni Neked. Nos, most már mennem kell.
Viszlát! - azzal búcsút int, és tovább folytatja útját.
[10 pontot használtál fel, van még 104.]
[9,2] Még mindig sûrû bozótos van mindenfelé. A sûrû bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy lila
brekk nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod,
és már ugrasz is.
Marokra fogva a botot a másikra támadsz. Bottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a lila brekk testét. (1 támadással
4 életpontot sebezve.) A lila brekk fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee!
Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
4 tapasztalati pontot kaptál.
Utad során felfedezel egy smirglibokrot. [10 pontot használtál fel, van még 94.]
[10,3] Még mindig bozótos. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy
mi az! Egy lila brekk. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Marokra fogva a botot ellenfeledre rontasz. Bottal kegyetlenül megütöd a lila brekk bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot
sebezve.) Elõremozdulva, a lila brekk kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még
egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl.
4 tapasztalati pontot kaptál.
[10 pontot használtál fel, van még 84.]
gy 15 | gyógyítás 15 pontért
| Nem tudod, hogy a kólabokor mirõl kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsbõl kinyerhetõ barnás folyadékot te is
kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erõs, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy nagyot böffentesz, és máris
jobban érzed magad. (+2 életerõ.) [15 pontot használtál fel, van még 69.]
e 15 | élelemszerzés 15 pontért
| Sikerül a földbõl kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [15 pontot
használtál fel, van még 54.]
kf 4 8 | kézbeveszed/felveszed a 4. tárgyat a 8. tárggyal
| Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 54.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 54.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 54.]
gyk 4 10 | gyakorolsz a 4. tárggyal 10 pontért
| Ütéstechnikádat fejleszted hosszas gyakorlással. A következõ szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. [10
pontot használtál fel, van még 44.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz /
élelmet szerzel.
gy 14 | gyógyítás 14 pontért
| Eszedbe jut, hogy láttál egyszer egy ork sámánt munka közben. Terpeszbe állsz, két karod a magasba emeled, és
megpróbálod utánozni a sámán szavait: "I szkúsná, i grúsztna, i nyékámu vrúku pádágy vminútu dusévnuj nyezgódu...".
Kicsit nehezen mondod ki a nyelvtörõ szavakat, de mire a végére érsz, érzed jótékony hatását. (+2 életerõ.) [14 pontot
használtál fel, van még 30.]
Elõveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Lestrapálva a nap eseményeitõl, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz.
Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe.
Megjegyzés: próbálj minden fordulóban legalább négy mezõt lépni. A mozgás az a parancs, amelynek hatására a legtöbb
dolog fog veled történni: szörnyekkel, más játékosokkal találkozol, épületeket, növényeket fedezel fel, nyomokat, vizet, és
néha ennivalót is találsz. Persze, költheted mondjuk az összes pontodat mondjuk fegyverrel való gyakorlásra is, de így
korántsem lesz olyan érdekes a fordulód eredménye.
Sejtéseid támadnak a harcban ejtett sebekrõl. (ld. enc.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 121 pontot. A következõ körben
tehát 151 pontot költhetsz el.
MAGAS EGÉSZSÉG
A magas egészségnek számos elõnye van: ellenállóbb vagy a betegségekkel, mérgekkel szemben, és szervezeted gyorsabban
regenerálódik. Ha az egészséged magasabb 12-nél, akkor ez befolyásolja a kör eleji regenerálódásodat: minél jobban
meghaladja a 12-t, annál többet gyógyulsz. Ezen kívül a gyógyítás (GY) is hatékonyabb, és lassabban éhezel, ha magas az
egészséged.
|
HARCCAL KAPCSOLATOS ALAPFOGALMAK
Most, hogy az elsõ csatáidat megvívtad, és láttad, hogyan zajlik a dolog élesben, nem árt néhány dolgot tisztázni. Minden
fegyvernek van egy adott sebzése. Ezt általában valahogy így jelöljük: d6, vagy 2d4, vagy d3+2. Ezeket a következõképpen
kell érteni: pl. a d6 sebzésû fegyver esetén a számítógép dob egy képzeletbeli, hatoldalú "kockával". Ennyi életpontot sebzett
a fegyver (vagyis valahol 1 és 6 között). A d8 nyolcoldalú, a d12 tizenkétoldalú képzeletbeli "kockát" jelent. Ha ez elõtt egy
szám is van (pl. 3d4), akkor az azt jelenti, hogy többször dob a gép a kockával: a példa szerint 3-szor egy 1 és 4 közötti
számot. Végezetül, ha az egész után van egy plusz, az azt jelenti, hogy a sebzéshez még ennyi hozzáadódik. Pl. d6+2 esetén
ha a kockával 3-at dobunk, a sebzés összesen 5 lesz. Másik példa: egy 3d6+3 sebzésû fegyverrel 6 és 21 közötti sebzést lehet
okozni (ugye stimmel?). Nyilván, a d6 sebzésû fegyvernél jobb a d6+2 sebzésû, és még jobb a 3d4 sebzésû. Ököllel
alapállapotban d3 sebzést tudsz csak okozni, magas ökölvívás-szintû harcmûvészek ennek többszörösét. Ha egy szörnyet
megsebzel valamennyire, de utána vagy õ, vagy Te elszaladsz, akkor visszatérhetsz újból megküzdeni vele. A labirintusok
lakói a kalandozókhoz és a felszínen lakó szörnyekhez hasonlóan regenerálódnak, sokan közülük teljes egészségüket
visszanyerik, mire újból visszatérsz megküzdeni velük. Elképzelhetõ tehát, hogy egy szörnyet 2-3 nekifutásra fogsz tudni
legyõzni. Ha ennyibõl sem sikerül, jobb, ha feladod a dolgot: mielõtt újra próbálkozol, nem árt, ha gyûjtesz még némi
tapasztalatot és/vagy jobb fegyvert. Elképzelhetõ, hogy kevesebbet sebzel a fegyvereddel a lehetséges minimumnál, ugyanis
az ellenfél védekezése csökkenti a sebzést. Ahhoz, hogy a további ismereteket szerezhess a harcról, több fegyvertípus
használatát is meg kell tanulnod.
|
KARAKTERLAP |
Knarx, egy fekete hajú, kék szemû, bajuszos ember férfi vagy. Ez az 1. fordulód.
Erõ: | 11 | | Szint: | 1 | | Merészség: | 5/5 | | Magasság: | 169 cm |
IQ: | 16 | | Támadás: | 0 | | Agresszió: | 5 | | Testsúly: | 100 kg |
Ügyesség: | 15 | | Védekezés: | 0 | | Menekülés: | 50 % | | Életkor: | 19/19 év |
Egészség: | 13 | | Életpont: | 57/36 | | Jellem: | semleges | | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 13 | | Varázspont: | 0/0 | | Pénz: | 0 arany | | Kép. pont: | 0 |
|
Eddig összesen 2 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 TP-t kaptál. Jelenleg 8 TP-d van. A következõ szinthez még 22 TP szükséges.
HARCI ISMERETEK |
| ütõfegyverek: | 1 | | | | | | |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 1 | | 2. nyomkövetés: | 1 | | 3. gyógyítás: | 1 |
4. vadászat: | 1 | | | | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet) |
gyógyítasz 40% életerõ alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
1 | * | bot (#4) | | | | | | |
1 | | smirglilevél (#29) | | | | | | |
1 | * | vizestömlõ (#3) | [benne 15 korty víz (#27), fér még: 5] |
|
Összsúly: 3.40 kg | Megterheltség: 10% |
Még 146 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
2 | | víz (#27) | | | | | | |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
1 | | smirglilevél (#29) | | | | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(8,1) egy törpe férfi
(9,2) lila brekk (#11), smirglibokor (#31, belõle készíthetõ: #29)
(10,3) lila brekk (#11)
Mindenkinek: UL-t minden fordulóban automatikusan küldünk, tehát a Spec. Kódoknál csak akkor kérj, ha elvesztetted
vagy elrontottad a tartalékot. Nem árt, ha az UL tetejére azt is ráírod, hogy ez éppen hányadik forduló lesz.
Kedves Játékostársunk!
Lehetõség van FAXon is UL-t küldeni, az alábbi feltételekkel:
1. Kérjük, hogy amennyiben lehetõség van rá az eredeti UL-t faxoljátok, ha ez nem megy, akkor csináljatok az ÜRES
UL-rõl fénymásolatot, azt töltsétek ki és azt faxoljátok el.
2. Kérjük, hogy az UL-t FEKTETVE faxoljátok!
3. Amennyiben fénymásolatot küldesz, NE küldd el az egész A/4-es lapot, vágd ki belõle az UL-t!
4. A fénymásolás során ne nagyítsd fel az UL-t! (És ne is kicsinyítsd le!)
5. Az UL-t úgy töltsétek ki, hogy az a faxolás után is olvasható legyen, tehát semmiképpen SE ceruzával, és NE túl
vékonyon fogó tollal!
6. Amennyiben a faxotokon van FINE, vagy SUPER FINE (illetve egyéb minõségjavító opció), akkor használjátok azt!
7. Faxon mentális üzenetet küldeni NEM lehet!!
8. Egy UL-t csak egyszer küldj el!! Ha a fax olvashatatlanul érkezik, akkor postán visszaküldjük a feladónak, amennyiben
meg tudjuk állapítani, hogy kié volt. Ezért 5 zseton kezelési költséget számítunk fel. Telefonon, illetve faxon visszajelezni
nem áll módunkban.
A FAX száma: 291-14-38. (Ezen a számon csak FAX készülék van!)
Figyelem: a fordulókat faxon visszaküldeni sajnos nem áll módunkban.
|