Vissza a Főoldalra
 
Hatalom Kártyái

Mi legyen a céhekkel Új Nemzedék formátumon?

1) Maradjanak tiltva.
2) Engedjük vissza őket, nerfelve.

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Goblin vérszomj és kitartás
(Kalandok Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
Egy ideig még vicces volt a goblinok reménytelen törekvése, hogy kalandozót öljenek. De aztán jöttek, amikor épp nem figyeltem, jöttek, amikor épp nem értem volna rá effajta csatározásra, jöttek, miután krokaunokkal csatáztam, jöttek, amikor sebektől legyengülve a szabadban táboroztam... csoda hát, hogy elegem lett belőlük?
Nézz szét a galériában!
Társasjátékok Ünnepe 2024. November 16.
A XXVIII. Nemzeti Bajnok
Moa civilizáció lapbemutató 3. hét
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 4.
Céhek Új Nemzedéken

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 4. (17)
Lapötletek (65037)
Kaland-Játék-Kockázat (157)
TF help (6741)
A XXVIII. Nemzeti Bajnok (4)
[HKK Piac] Eladó gyűjtemény (9487)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Knarx 1. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. okt. 11. 9h:05'
EZ A 5. JÁTÉKHETED, 1. FORDULÓD
6. játékheted kezdete: okt. 14.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #2714
SZÁMLA : #11383
ZSETONOK : 51
Extra forduló: 18

KNARX KALANDJAI


39 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [7,1] koordinátán. Az idõ esemény nélkül telt el. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+13 életerõ.) Ez részben magas egészségednek köszönhetõ. (ld. enc.)


kt 29 elkészíted a 29. tárgyat
Begyûjtöttél 1 smirglilevelet. [1 pontot használtál fel, van még 114.]

fgy 40 30 1 felt. gyógyítás 40 30
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

m 2 mozogsz keletre
[8,1] Még mindig sûrû bozótos van mindenfelé. Találkozol egy rövid, fekete hajú, szürke szemû, szakállas törpével. Jobb kezében egy kõkalapácsot, bal kezében egy bõrpajzsot látsz. Bronzpáncélt és bronzsisakot visel. Integetve üdvözöl. - Hahó! A nevem Gránitvállú Draenar. - elismerõen néz végig rajtad. Nem sokan úszták meg a kontinens lakói közül a pusztító tüzet. Erre röviden elmeséled neki történetedet. A vaskos törpe sóhajtva jelzi együttérzését. - Nos, valóban nehéz lehetett a túlélés. Itt, a félszigeten szerencsére van bõven ennivaló, némi ügyességgel tudsz magadnak megfelelõ felszerelést szerezni. Javaslom, hogy haladj kelet felé, mert arra több az erdõ, az élelem, kisebb városokat is fogsz találni. Vigyázz azonban, mert a vadonban él néhány nagyon veszélyes szörny. És óvakodj a sötétség szolgáitól! Végezetül egy információ: ha mész keletre 21, délre 18 mérföldet, eljutsz egy varázslóhoz. - mohó kérdésedre, hogy a mágus tud-e Téged tanítani, nemet int a másik. - valószínûleg tud azonban valamilyen hasznos feladatot adni Neked. Nos, most már mennem kell. Viszlát! - azzal búcsút int, és tovább folytatja útját.

[10 pontot használtál fel, van még 104.]

m 3 mozogsz délkeletre
[9,2] Még mindig sûrû bozótos van mindenfelé. A sûrû bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy lila brekk nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Marokra fogva a botot a másikra támadsz. Bottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a lila brekk testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A lila brekk fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. 4 tapasztalati pontot kaptál. Utad során felfedezel egy smirglibokrot. [10 pontot használtál fel, van még 94.]

m 3 mozogsz délkeletre
[10,3] Még mindig bozótos. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy lila brekk. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Marokra fogva a botot ellenfeledre rontasz. Bottal kegyetlenül megütöd a lila brekk bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elõremozdulva, a lila brekk kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. 4 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 84.]

gy 15 gyógyítás 15 pontért
Nem tudod, hogy a kólabokor mirõl kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsbõl kinyerhetõ barnás folyadékot te is kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erõs, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy nagyot böffentesz, és máris jobban érzed magad. (+2 életerõ.) [15 pontot használtál fel, van még 69.]

e 15 élelemszerzés 15 pontért
Sikerül a földbõl kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 54.]

kf 4 8 kézbeveszed/felveszed a 4. tárgyat a 8. tárggyal
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 54.] Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 54.] Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 54.]

gyk 4 10 gyakorolsz a 4. tárggyal 10 pontért
Ütéstechnikádat fejleszted hosszas gyakorlással. A következõ szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. [10 pontot használtál fel, van még 44.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


gy 14 gyógyítás 14 pontért
Eszedbe jut, hogy láttál egyszer egy ork sámánt munka közben. Terpeszbe állsz, két karod a magasba emeled, és megpróbálod utánozni a sámán szavait: "I szkúsná, i grúsztna, i nyékámu vrúku pádágy vminútu dusévnuj nyezgódu...". Kicsit nehezen mondod ki a nyelvtörõ szavakat, de mire a végére érsz, érzed jótékony hatását. (+2 életerõ.) [14 pontot használtál fel, van még 30.]
Elõveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Lestrapálva a nap eseményeitõl, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe.

Megjegyzés: próbálj minden fordulóban legalább négy mezõt lépni. A mozgás az a parancs, amelynek hatására a legtöbb dolog fog veled történni: szörnyekkel, más játékosokkal találkozol, épületeket, növényeket fedezel fel, nyomokat, vizet, és néha ennivalót is találsz. Persze, költheted mondjuk az összes pontodat mondjuk fegyverrel való gyakorlásra is, de így korántsem lesz olyan érdekes a fordulód eredménye. Sejtéseid támadnak a harcban ejtett sebekrõl. (ld. enc.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 121 pontot. A következõ körben tehát 151 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MAGAS EGÉSZSÉG
A magas egészségnek számos elõnye van: ellenállóbb vagy a betegségekkel, mérgekkel szemben, és szervezeted gyorsabban regenerálódik. Ha az egészséged magasabb 12-nél, akkor ez befolyásolja a kör eleji regenerálódásodat: minél jobban meghaladja a 12-t, annál többet gyógyulsz. Ezen kívül a gyógyítás (GY) is hatékonyabb, és lassabban éhezel, ha magas az egészséged.

HARCCAL KAPCSOLATOS ALAPFOGALMAK
Most, hogy az elsõ csatáidat megvívtad, és láttad, hogyan zajlik a dolog élesben, nem árt néhány dolgot tisztázni. Minden fegyvernek van egy adott sebzése. Ezt általában valahogy így jelöljük: d6, vagy 2d4, vagy d3+2. Ezeket a következõképpen kell érteni: pl. a d6 sebzésû fegyver esetén a számítógép dob egy képzeletbeli, hatoldalú "kockával". Ennyi életpontot sebzett a fegyver (vagyis valahol 1 és 6 között). A d8 nyolcoldalú, a d12 tizenkétoldalú képzeletbeli "kockát" jelent. Ha ez elõtt egy szám is van (pl. 3d4), akkor az azt jelenti, hogy többször dob a gép a kockával: a példa szerint 3-szor egy 1 és 4 közötti számot. Végezetül, ha az egész után van egy plusz, az azt jelenti, hogy a sebzéshez még ennyi hozzáadódik. Pl. d6+2 esetén ha a kockával 3-at dobunk, a sebzés összesen 5 lesz. Másik példa: egy 3d6+3 sebzésû fegyverrel 6 és 21 közötti sebzést lehet okozni (ugye stimmel?). Nyilván, a d6 sebzésû fegyvernél jobb a d6+2 sebzésû, és még jobb a 3d4 sebzésû. Ököllel alapállapotban d3 sebzést tudsz csak okozni, magas ökölvívás-szintû harcmûvészek ennek többszörösét. Ha egy szörnyet megsebzel valamennyire, de utána vagy õ, vagy Te elszaladsz, akkor visszatérhetsz újból megküzdeni vele. A labirintusok lakói a kalandozókhoz és a felszínen lakó szörnyekhez hasonlóan regenerálódnak, sokan közülük teljes egészségüket visszanyerik, mire újból visszatérsz megküzdeni velük. Elképzelhetõ tehát, hogy egy szörnyet 2-3 nekifutásra fogsz tudni legyõzni. Ha ennyibõl sem sikerül, jobb, ha feladod a dolgot: mielõtt újra próbálkozol, nem árt, ha gyûjtesz még némi tapasztalatot és/vagy jobb fegyvert. Elképzelhetõ, hogy kevesebbet sebzel a fegyvereddel a lehetséges minimumnál, ugyanis az ellenfél védekezése csökkenti a sebzést. Ahhoz, hogy a további ismereteket szerezhess a harcról, több fegyvertípus használatát is meg kell tanulnod.



KARAKTERLAP
Knarx, egy fekete hajú, kék szemû, bajuszos ember férfi vagy. Ez az 1. fordulód.

 Erõ:11  Szint: Merészség:5/5 Magasság:169 cm 
 IQ:16  Támadás: Agresszió:5 Testsúly:100 kg 
 Ügyesség:15  Védekezés: Menekülés:50 % Életkor:19/19 év 
 Egészség:13  Életpont:57/36  Jellem: semleges Tul. pont:
 Szerencse:13  Varázspont:0/0  Pénz:0 arany Kép. pont:
Eddig összesen 2 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 TP-t kaptál. Jelenleg 8 TP-d van. A következõ szinthez még 22 TP szükséges.

HARCI ISMERETEK
  ütõfegyverek: 1       

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 1   2. nyomkövetés: 1   3. gyógyítás: 1
  4. vadászat: 1       

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
gyógyítasz 40% életerõ alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal)

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
1 * bot (#4)        
1   smirglilevél (#29)        
1 * vizestömlõ (#3) [benne 15 korty víz (#27), fér még: 5]

Összsúly: 3.40 kgMegterheltség: 10%
Még 146 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 víz (#27)        

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 smirglilevél (#29)        



E körben tett lépéseid térképe

(8,1) egy törpe férfi
(9,2) lila brekk (#11), smirglibokor (#31, belõle készíthetõ: #29)
(10,3) lila brekk (#11)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL

Mindenkinek: UL-t minden fordulóban automatikusan küldünk, tehát a Spec. Kódoknál csak akkor kérj, ha elvesztetted vagy elrontottad a tartalékot. Nem árt, ha az UL tetejére azt is ráírod, hogy ez éppen hányadik forduló lesz.

Kedves Játékostársunk! Lehetõség van FAXon is UL-t küldeni, az alábbi feltételekkel: 1. Kérjük, hogy amennyiben lehetõség van rá az eredeti UL-t faxoljátok, ha ez nem megy, akkor csináljatok az ÜRES UL-rõl fénymásolatot, azt töltsétek ki és azt faxoljátok el. 2. Kérjük, hogy az UL-t FEKTETVE faxoljátok! 3. Amennyiben fénymásolatot küldesz, NE küldd el az egész A/4-es lapot, vágd ki belõle az UL-t! 4. A fénymásolás során ne nagyítsd fel az UL-t! (És ne is kicsinyítsd le!) 5. Az UL-t úgy töltsétek ki, hogy az a faxolás után is olvasható legyen, tehát semmiképpen SE ceruzával, és NE túl vékonyon fogó tollal! 6. Amennyiben a faxotokon van FINE, vagy SUPER FINE (illetve egyéb minõségjavító opció), akkor használjátok azt! 7. Faxon mentális üzenetet küldeni NEM lehet!! 8. Egy UL-t csak egyszer küldj el!! Ha a fax olvashatatlanul érkezik, akkor postán visszaküldjük a feladónak, amennyiben meg tudjuk állapítani, hogy kié volt. Ezért 5 zseton kezelési költséget számítunk fel. Telefonon, illetve faxon visszajelezni nem áll módunkban. A FAX száma: 291-14-38. (Ezen a számon csak FAX készülék van!) Figyelem: a fordulókat faxon visszaküldeni sajnos nem áll módunkban.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.