| | | | | Fórum - Zahru utolsó 22 hozzászólása | | | | |
| | | | Ősquwarg entitás
6 vp
dornodon monszta quwarg
x/x
3 csont
Sikeres kijátszása után minden quwargod a gyűjtőbe kerül. Alapsebzése és alap ÉP-je annyi, ahány uwarg a gyűjtőbe került. Ha nem feláldozástól kerül ki a játékből, kapsz feleanyyi 0/1-es quwarg jelzőt passzívan a tartalékodba, amennyi az alap ÉP-je. |
| | | | |
| | | | Mit bámulsz hülye kutya? - Gida egy zangrozi vérebhez |
| | | | |
| | | | Hé Gida, az a böszme troll beszólt neked! Ne hagyd annyiban! |
| | | | |
| | | | én is összedobtam manódekket
kell hozzá felkészülés+manók földje+gyilok manó+egy-két egyéb és láthatatlan verek sokat )) |
| | | | |
| | | | Géza, a teknősirtó
2 vp
kaller troll
tharr
0/1
teknősök ellen +5/+5-öt mágtámadás és védelmet kap. |
| | | | |
| | | | Antimágikus szkritter
3 vp
tharr (tisztogató)
1 szk
1/2
anti-mágia: 2
kijátszhatod azonnaliként, ekkor max. két célpont bűbáj a gyüjtőbe kerül. |
| | | | |
| | | | Én quwarg dekkbe raknák tűzkulancsot meg Quwarg ellenállást (persze ilyenkor Qriklixet is) |
| | | | |
| | | | Hoppá! Fejlődünk!!!
Középoskola
1 építő
6 sp, mág.
2 vp: célpont vizsgajelzős kalandozó kap egy továbbtanulás jelzőt. Ha a jelzők száma eléri négyet a kalandozó kap egy érettségi jelzőt, ami 2 szintet és +2/+2-t is jelent.
Hátrány: Érettségi-jelzős kalandozó nem kaphat továbbtanulás jelzőt.
Egyetem
1 építő
8 sp, mágikus
3 vp: célpont érettségi-jelzős kalandozó kap egy szemeszter-jelzőt. 1 vp, végy le két szemeszterjelzőt: a kalandozó lép egy szintet. Ezután már nem kaphat szemeszterjelzőt. |
| | | | |
| | | | Nekem van egy quwargpaklim, egy kicsit átdolgozott Múltidéző hordám, és most egy gnómos dekken dolgozom... |
| | | | |
| | | | És akko' jöjjön egy-két "überquwarg":
Nagyobb quwarg istenség(Fantáziadús név)
13vp
Dornodon avatár quwarg
UR
6/6 Mágikus értékekkel
4 Szk
Kijátszási feltétele, hogy áldozz fel 3 szk-t, és legyen aktív quwargod játékban. Ha van
Kisebb quwarg istenséged a játékban, akkor mindkét avatár játékban marad.
Ha később játszol ki Kisebb quwarg istenséget, áldozd fel 5 Ép-d, és 5 max. vp-d: mindkét avatár játékban
marad. A quwargjaid nem lehetnek forrás célpontjai, és nem kerülhetnek a Semmibe:
ehelyett a gyűjtőbe kerülnek. Minden nem quwarg lény kap -1/-1-t.
"Ilyen rémséges szörnyeteg csak minden 10000. évben látható."
Quwarg Nagyúr
6 vp
Dornodon szörny quwarg
UR
5/4 Mágikus támadású
2 Szk
Repül. Nem lehet forrás célpontja. Minden quwargod mágikus támadást, +2 sebzést
és 3 Ép-s büntetést kap. Miden quwarg boly kap +2 struktúrális pontot.
P, 3 vp: az őrposztba +2 hely van, ha quwargokat tolsz be.
"Ha egy rajt Quwarg Nagyúr vezet, akkor biztos sikeres lesz a hadjárat."
Dögevő Quwarg
4 vp
Dornodon szörny quwarg élőholt
Ritka
1/1 Mágikus védelmű
3 Szk
Repül. 3-as mérgezés.
Ha egy lényed a gyűjtőbe kerül, a Dögevő Quwarg kap +1/+1-et. Max. 7 jelző kerülhet rá.
"Általában harcok után jönnek elő ezek a sakálok, hogy a rothadó húsból lakmározzanak." |
| | | | |
| | | | Művelődjünk rovat:
Oskola
színtelen építmény
1 építő
x sp, mág. védelem
X a játékban lévő kalandozók száma. Kijátszási feltétele, hogy legyen játékban kalandozód.
1 vp: célpont kalandozó kap egy bizonyítvány jelzőt. Ha a jelzők száma eléri a nyolcat, a kalandozó kap egy vizsgajelzőt és 3 szintet (ami +3/+3-at jelent) , és a bizonyítvány-jelzők leesnek róla.
Hátrány: vizsgajelzős kalandozó nem kaphat bizonyítvány jelzőt.
Tanár
4 vp
színtelen kalandozó, ember
1/1
2vp: célpont kalandozó megbukik, leesik róla egy bizonyítvány jelző és kap egy -1/-1-es jelzőt.
Puska
0 szk, színtelen tárgy, KF-es
Csak kalandozóra rakható. Dobj fel egy pénzérmét! Ha eltalálod, a kalandozó kap egy bizonyítvány-jelzőt, ha nem akkor nem történik semmi. |
| | | | |
| | | | Villámátok
Fairlight bűbáj lényre
4 vp
Célpont lény kap egy villámjelzőt. Ha valaki kijátszik egy sebző villám varázslatot, akkor a célpont lény sebződik x-et, ahol az x a rajta lévő villámjelzők száma. Ezután kap egy villámjelzőt. |
| | | | |
| | | | Láncvillám
x vp
Fairlight azonnali, villám
Célpont őrposztban lévő lény sebződik 2*x ÉP-t. Ha a lény nem halt meg a láncvillámtól, akkor a mellette lévő lény is sebződik 2*x ÉP-t. |
| | | | |
| Zahru (előzmény: XerXei 438.) | 2005.05.26. 08:35 |
| | | Sz'tem a Xenó lapok lesznek a HKK Alienei.
(pl: az Alien vs. Predi-hez kiadott xenók elég Alienesek, szerintem). |
| | | | |
| Zahru (előzmény: Hegymélyi mester 499.) | 2005.05.26. 08:24 |
| | | Nem gyengítem UR szintre, ez a lap így jó ahogy van.
Szerintem. (Amúgy meg akko UUUUUR lesz, vagy mafaz.) |
| | | | |
| | | | lapterv a 4zeten:
?
?gyakoriságú
?vp, semmizés, építő, szk, Áldozás
?,?,?
?Szk
?/?
?
"?"
Szerintem. |
| | | | |
| | | | FRISS! FRISS! FRISS!
A quwargok védelmezője
UR
Dornodon Szörny quwarg
2 Szk
3/8, Mágikus védelmű
Repül. Minden quwargod mágikus védelmet kap. Minden, mágikus támadású, nem quwarg lény elveszti a mágikus támadását.
P, 3 vp, Áldozd fel a quwargok védelmezőjét:
Időleges hatás 4: minden nem quwarg lény a gyüjtőbe kerül, és csak quwargokat lehet kijátszani. |
| | | | |
| | | | Gyűlölöm a Morqos paklit. Tiltsák be!!! |
| | | | |
| | | | Pszihopata Svak
Leah/Chara-din/Dornodon
1 Vp
0/1
Torzszülött
Állat/Féreg/Okádék
1 Vp: A lap gazdája fejberúghatja az ellenfelet. Ezt korlátlanuk használhatod. Ha az ellenfél kalandozó vagy kontroll esetleg Tárgyas paklival játszik, akkor 0vp-be kerül a képesség. |
| | | | |
| Zahru (előzmény: Diablo 491.) | 2005.05.23. 15:18 |
| | | Izomjelzőért Célpont Quwargon gyógyítson:
jó Akkor:
Végy le róla egy izomjelzőt: Minden quwarg gyógyul annyit, amennyi a gigászon lévő izomjelzők száma.
Ha a Gigászról elfogynak az izomjelzők, Húzz egy lapot. |
| | | | |
| Zahru (előzmény: Skragga 492.) | 2005.05.23. 15:05 |
| | | Teccik ez is de itt van ez:
Quwarg roham
3Vp
Dornodon bűbáj
nemgyak.
1vp: ezt a képességet a csere fázisodban használhatod. Feltolhatsz még max. 3 quwarg lapot az őrposztba. (az őrposzt mérete nem számít) A lapok a kör végén passzívan a tartalékodba kerülnek.
És egy Másik:
Öngyilkos Quwarg
4 Vp
Dornodon szörny, quwarg
0/2mág.
nemgyak.
A harc fázisban áldozd fel:
egy célpont, őrposztban lévő lap a gyűjtőbe kerül.
"Ezeket a quwargokat egyvalami vezérli: a boly győzelme bármi áron."
És(ma igen termékeny vagyok) a harmadik:
Quwarg Élősködő
3 vp
Dornodon szörny, quwarg
0/0, mágikus értékek
ritka
Mindenképpen passzívan jön játékba. Ha a quwarg élősködő aktív, minden nem quwarg lényért kap egy erőjelzőt, ami +1/+1-et jelent. P, áldozz X lapot: X körig megduplázódnak az értékei. |
| | | | |
| Zahru (előzmény: Skragga 479.) | 2005.05.18. 12:32 |
| | | Nekem ez a quwarg ötletem:
Quwarg Góliát
5 Vp
Dornodon
Ritka
3/3-as
Sikeres kijátszása után áldozd fel x Quwargod: kap x izomjelzőt.
végy le róla egy izomjelzőt: visszagyógyul minden sebzést.
Áldozd fel 2 Ép-d: Kap egy izomjelzőt.
"Ugyan mi nekem ez a kis rovar?"- Utolsó mondások könyve |
| | | | |
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|
© Beholder Kft., 2003 - 2025
E-mail: beholder@beholder.hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
|