Vissza a Főoldalra
 
  • Játékok
    • ?m=tf
    • http://argumcity.beholder.hu
    • ?m=ov
    • http://www.vegzetur.hu
    • http://www.magiamesterei.hu
    • http://www.kalandokfoldje.hu
    • ?m=sarkany&in=sarkany.php
    • https://www.hkk.hu/hirek/hkk
    • ?m=alomfogo
    • ?m=kgk
    • ?m=puzzle&in=puzzle.php
  • Könyvesbolt
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/beholder_konyvek
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/kartyak
    • https://webbolt.hkk.hu/cimkek/magazin
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/jatekkiegeszitok
  • Olvasnivaló
    • ?m=bolt&in=cikk.php&category=all&tipus=5
    • ?m=ak
    • ?m=sr
    • ?m=bt
    • ?in=cikk.php&category=all&tipus=1
    • ?m=bolt&cikk=4467
    • ?m=bolt&cikk=4468
  • Egyéb
    • ?in=forum.php
    • ?in=galeria.php
    • ?in=letoltes.php
    • ?in=beallitasok.php
    • ?in=szlainf.php
  • Beholder Kft.
    • ?cikk=26
    • ?cikk=28
    • ?cikk=29
    • ?cikk=4477
Webbolt
 
Keresés a cikkeinkben

 
Hírlevél
Feliratkozás Hírleveleinkre!
 
 
Adatvédelmi Tájékoztató
 
 
Ország Boltja helyezéseink
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
 
Ingyen játék!
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
 
Kártyaújdonságok
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Őslények március 22.
Alfa pakli – Víziszörnyek március 22.
Pont pack menü VII. február 7.
Pont pack menü VI. február 7.
Pont pack menü V. február 7.
Pont pack menü IV. február 7.
Pont pack menü III. február 7.
Pont pack menü II. február 7.
Pont pack menü I. február 7.
Pont pack menü VIII. február 6.
 
A pillanat képe
Aranygömb
(Túlélők Földje varázstárgy)
Küldd el képeslapként!
Egy ismeretlen rendeltetésű, magából halvány mágikus aurát árasztó aranygömb. Régen, az ősi birodalmak virágzása idején, hol a bo'adhunok, hol a kyorgok birtokolták. Talán ők még tudták, mire lehet használni...
Nézz szét a galériában!
 
Legfrissebb hírek
Legendák Viadala - 2025.
3. Yaurri bányászverseny - zárás
Elindult a 2025-ös Védnöki program
L. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
Beholderes HKK verseny április 12. - Versenybeszámoló

A lista folytatása...
 
Módosult cikkek
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Hatalom Kártyái Védnöki Program
Megvilágosodás (421. tudati képesség)
Szórd két kézzel... (397. tudati képesség)

A lista folytatása...
 
Fórumok
Legendák Viadala 2025 (13)
Avatár Idézés (28)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8289)
HKK kérdés? (47427)
Elindult a 2025-ös Védnöki program (33)
Lapötletek (65124)

További témák...
 
Képeslapkedvencek
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:

Küldj te is képeslapot!
 
Hirdetések
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
 
Impresszum
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 
Fórum - Zahru utolsó 22 hozzászólása 
     

 Hatalom Kártyái - Altipusokhoz ötletek 

 
Zahru2006.07.04. 09:09
 
 
Ősquwarg entitás
6 vp
dornodon monszta quwarg
x/x
3 csont
Sikeres kijátszása után minden quwargod a gyűjtőbe kerül. Alapsebzése és alap ÉP-je annyi, ahány uwarg a gyűjtőbe került. Ha nem feláldozástól kerül ki a játékből, kapsz feleanyyi 0/1-es quwarg jelzőt passzívan a tartalékodba, amennyi az alap ÉP-je.
 
  

 Hatalom Kártyái - Hogyan haljon meg Gida legközelebb? 

 
Zahru2006.06.19. 10:43
 
 
Mit bámulsz hülye kutya? - Gida egy zangrozi vérebhez
 
  
 
Zahru2006.06.03. 14:02
 
 
Hé Gida, az a böszme troll beszólt neked! Ne hagyd annyiban!
 
  

 Hatalom Kártyái - Manó pakli 

 
Zahru2005.12.10. 16:37
 
 
én is összedobtam manódekket
kell hozzá felkészülés+manók földje+gyilok manó+egy-két egyéb és láthatatlan verek sokat ))
 
  

 Hatalom Kártyái - Altipusokhoz ötletek 

 
Zahru2005.11.30. 09:04
 
 
Géza, a teknősirtó
2 vp
kaller troll
tharr
0/1
teknősök ellen +5/+5-öt mágtámadás és védelmet kap.
 
  
 
Zahru2005.11.30. 09:00
 
 
Antimágikus szkritter
3 vp
tharr (tisztogató)
1 szk
1/2
anti-mágia: 2
kijátszhatod azonnaliként, ekkor max. két célpont bűbáj a gyüjtőbe kerül.
 
  

 Hatalom Kártyái - Quwarg rulez 

 
Zahru2005.07.22. 09:40
 
 
Én quwarg dekkbe raknák tűzkulancsot meg Quwarg ellenállást (persze ilyenkor Qriklixet is)
 
  

 Hatalom Kártyái - Humoros ötletek 

 
Zahru2005.07.01. 09:31
 
 
Hoppá! Fejlődünk!!!
Középoskola
1 építő
6 sp, mág.
2 vp: célpont vizsgajelzős kalandozó kap egy továbbtanulás jelzőt. Ha a jelzők száma eléri négyet a kalandozó kap egy érettségi jelzőt, ami 2 szintet és +2/+2-t is jelent.
Hátrány: Érettségi-jelzős kalandozó nem kaphat továbbtanulás jelzőt.

Egyetem
1 építő
8 sp, mágikus
3 vp: célpont érettségi-jelzős kalandozó kap egy szemeszter-jelzőt. 1 vp, végy le két szemeszterjelzőt: a kalandozó lép egy szintet. Ezután már nem kaphat szemeszterjelzőt.
 
  

 Hatalom Kártyái - Kinek milyen DECK-e van? 

 
Zahru2005.07.01. 09:16
 
 
Nekem van egy quwargpaklim, egy kicsit átdolgozott Múltidéző hordám, és most egy gnómos dekken dolgozom...
 
  

 Hatalom Kártyái - Altipusokhoz ötletek 

 
Zahru2005.06.27. 10:21
 
 
És akko' jöjjön egy-két "überquwarg":

Nagyobb quwarg istenség(Fantáziadús név)
13vp
Dornodon avatár quwarg
UR
6/6 Mágikus értékekkel
4 Szk
Kijátszási feltétele, hogy áldozz fel 3 szk-t, és legyen aktív quwargod játékban. Ha van
Kisebb quwarg istenséged a játékban, akkor mindkét avatár játékban marad.
Ha később játszol ki Kisebb quwarg istenséget, áldozd fel 5 Ép-d, és 5 max. vp-d: mindkét avatár játékban
marad. A quwargjaid nem lehetnek forrás célpontjai, és nem kerülhetnek a Semmibe:
ehelyett a gyűjtőbe kerülnek. Minden nem quwarg lény kap -1/-1-t.
"Ilyen rémséges szörnyeteg csak minden 10000. évben látható."

Quwarg Nagyúr
6 vp
Dornodon szörny quwarg
UR
5/4 Mágikus támadású
2 Szk
Repül. Nem lehet forrás célpontja. Minden quwargod mágikus támadást, +2 sebzést
és 3 Ép-s büntetést kap. Miden quwarg boly kap +2 struktúrális pontot.
P, 3 vp: az őrposztba +2 hely van, ha quwargokat tolsz be.
"Ha egy rajt Quwarg Nagyúr vezet, akkor biztos sikeres lesz a hadjárat."

Dögevő Quwarg
4 vp
Dornodon szörny quwarg élőholt
Ritka
1/1 Mágikus védelmű
3 Szk
Repül. 3-as mérgezés.
Ha egy lényed a gyűjtőbe kerül, a Dögevő Quwarg kap +1/+1-et. Max. 7 jelző kerülhet rá.
"Általában harcok után jönnek elő ezek a sakálok, hogy a rothadó húsból lakmározzanak."
 
  

 Hatalom Kártyái - Humoros ötletek 

 
Zahru2005.06.23. 11:27
 
 
Művelődjünk rovat:

Oskola
színtelen építmény
1 építő
x sp, mág. védelem
X a játékban lévő kalandozók száma. Kijátszási feltétele, hogy legyen játékban kalandozód.
1 vp: célpont kalandozó kap egy bizonyítvány jelzőt. Ha a jelzők száma eléri a nyolcat, a kalandozó kap egy vizsgajelzőt és 3 szintet (ami +3/+3-at jelent) , és a bizonyítvány-jelzők leesnek róla.
Hátrány: vizsgajelzős kalandozó nem kaphat bizonyítvány jelzőt.

Tanár
4 vp
színtelen kalandozó, ember
1/1
2vp: célpont kalandozó megbukik, leesik róla egy bizonyítvány jelző és kap egy -1/-1-es jelzőt.

Puska
0 szk, színtelen tárgy, KF-es
Csak kalandozóra rakható. Dobj fel egy pénzérmét! Ha eltalálod, a kalandozó kap egy bizonyítvány-jelzőt, ha nem akkor nem történik semmi.
 
  

 Hatalom Kártyái - Bűbáj ötletek 

 
Zahru2005.06.15. 11:23
 
 
Villámátok
Fairlight bűbáj lényre
4 vp
Célpont lény kap egy villámjelzőt. Ha valaki kijátszik egy sebző villám varázslatot, akkor a célpont lény sebződik x-et, ahol az x a rajta lévő villámjelzők száma. Ezután kap egy villámjelzőt.
 
  

 Hatalom Kártyái - Általános és azonnali varázslat ötletek 

 
Zahru2005.06.15. 11:17
 
 
Láncvillám
x vp
Fairlight azonnali, villám

Célpont őrposztban lévő lény sebződik 2*x ÉP-t. Ha a lény nem halt meg a láncvillámtól, akkor a mellette lévő lény is sebződik 2*x ÉP-t.
 
  

 Hatalom Kártyái - Altipusokhoz ötletek 

 
Zahru (előzmény: XerXei 438.)2005.05.26. 08:35
 
 
Sz'tem a Xenó lapok lesznek a HKK Alienei.
(pl: az Alien vs. Predi-hez kiadott xenók elég Alienesek, szerintem).
 
  
 
Zahru (előzmény: Hegymélyi mester 499.)2005.05.26. 08:24
 
 
Nem gyengítem UR szintre, ez a lap így jó ahogy van.
Szerintem. (Amúgy meg akko UUUUUR lesz, vagy mafaz.)
 
  

 Hatalom Kártyái - Humoros ötletek 

 
Zahru2005.05.25. 12:29
 
 
lapterv a 4zeten:

?
?gyakoriságú
?vp, semmizés, építő, szk, Áldozás
?,?,?
?Szk
?/?
?
"?"
Szerintem.
 
  

 Hatalom Kártyái - Altipusokhoz ötletek 

 
Zahru2005.05.25. 12:25
 
 
FRISS! FRISS! FRISS!

A quwargok védelmezője
UR
Dornodon Szörny quwarg
2 Szk
3/8, Mágikus védelmű
Repül. Minden quwargod mágikus védelmet kap. Minden, mágikus támadású, nem quwarg lény elveszti a mágikus támadását.
P, 3 vp, Áldozd fel a quwargok védelmezőjét:
Időleges hatás 4: minden nem quwarg lény a gyüjtőbe kerül, és csak quwargokat lehet kijátszani.
 
  

 Hatalom Kártyái - Morq Fan gor deck 

 
Zahru2005.05.25. 12:19
 
 
Gyűlölöm a Morqos paklit. Tiltsák be!!!
 
  

 Hatalom Kártyái - Humoros ötletek 

 
Zahru2005.05.23. 15:34
 
 
Pszihopata Svak
Leah/Chara-din/Dornodon
1 Vp
0/1
Torzszülött
Állat/Féreg/Okádék
1 Vp: A lap gazdája fejberúghatja az ellenfelet. Ezt korlátlanuk használhatod. Ha az ellenfél kalandozó vagy kontroll esetleg Tárgyas paklival játszik, akkor 0vp-be kerül a képesség.
 
  

 Hatalom Kártyái - Altipusokhoz ötletek 

 
Zahru (előzmény: Diablo 491.)2005.05.23. 15:18
 
 
Izomjelzőért Célpont Quwargon gyógyítson:
jó Akkor:
Végy le róla egy izomjelzőt: Minden quwarg gyógyul annyit, amennyi a gigászon lévő izomjelzők száma.
Ha a Gigászról elfogynak az izomjelzők, Húzz egy lapot.
 
  
 
Zahru (előzmény: Skragga 492.)2005.05.23. 15:05
 
 
Teccik ez is de itt van ez:
Quwarg roham
3Vp
Dornodon bűbáj
nemgyak.
1vp: ezt a képességet a csere fázisodban használhatod. Feltolhatsz még max. 3 quwarg lapot az őrposztba. (az őrposzt mérete nem számít) A lapok a kör végén passzívan a tartalékodba kerülnek.

És egy Másik:
Öngyilkos Quwarg
4 Vp
Dornodon szörny, quwarg
0/2mág.
nemgyak.
A harc fázisban áldozd fel:
egy célpont, őrposztban lévő lap a gyűjtőbe kerül.
"Ezeket a quwargokat egyvalami vezérli: a boly győzelme bármi áron."

És(ma igen termékeny vagyok) a harmadik:
Quwarg Élősködő
3 vp
Dornodon szörny, quwarg
0/0, mágikus értékek
ritka
Mindenképpen passzívan jön játékba. Ha a quwarg élősködő aktív, minden nem quwarg lényért kap egy erőjelzőt, ami +1/+1-et jelent. P, áldozz X lapot: X körig megduplázódnak az értékei.
 
  
 
Zahru (előzmény: Skragga 479.)2005.05.18. 12:32
 
 
Nekem ez a quwarg ötletem:
Quwarg Góliát
5 Vp
Dornodon
Ritka
3/3-as
Sikeres kijátszása után áldozd fel x Quwargod: kap x izomjelzőt.
végy le róla egy izomjelzőt: visszagyógyul minden sebzést.
Áldozd fel 2 Ép-d: Kap egy izomjelzőt.

"Ugyan mi nekem ez a kis rovar?"- Utolsó mondások könyve
 
  

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2025
E-mail: beholder@beholder.hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.