Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
HKK Alfa pakli - Őslények március 21.
HKK Alfa pakli – Víziszörnyek március 21.
Pont pack menü VII. február 7.
Pont pack menü VI. február 7.
Pont pack menü V. február 7.
Pont pack menü IV. február 7.
Pont pack menü III. február 7.
Pont pack menü II. február 7.
Pont pack menü I. február 7.
Pont pack menü VIII. február 6.
A pillanat képe
Ra'ronn
(Ősök Városa galetki)
Küldd el képeslapként!
"Ra'ronn jól fel volt készülve az Ősök Városa legerősebb varázslatainak kivédésére. Arra azonban nem számított, hogy egy parányi energiatüske öli majd meg." - részlet Zoregblum professzor Hegymélyi Ki Kicsoda? c. művéből
Nézz szét a galériában!
HKK Alfa pakli - Őslények
HKK Alfa pakli – Víziszörnyek
Moa civilizáció fogyás
Ajándéksorsolás március + februári eredményhirdetés
Varázsdimenzió akció - 2025.03.04. - 2025.03.18.

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8274)
Jégmágus kt. alakulna (9402)
Versenyhirdető (1838)
[HKK Piac] Eladó gyűjtemény (9490)
Bankszámlaszám változás (9)
HKK kérdés? (47388)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:

Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
3db 1 manás reakció ami meg színben is jó. Úgy érzem népszerűek lesznek.
Hogy működik a hkk-ban a sorsoló program? A szombati versenyen teljes pontegyenlőségnél 2. helyre sorolt be a program. Viszont másnap amikor a lezajlott versenyek között néztem már 3. voltam. Lehet tudni hogy ezt mi alapján dönti el a gép?
Bohócdoktor

2vp

szörny 1szk Chara-din
2/2

Ha ÉP-d legalább 20: Élet:1.
S2: célpont lény vagy játékos gyógyul 3ÉP-t.
J: ha egy játékos max. ÉP-je nő ellenfeled eldob egy általad választott lapot.

Móka Miki

2vp1nekron

kalandozó (0)KF Chara-din
3/4

S: ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot, és ha ez egy asztalon maradó lap minden ilyen lap a gyűjtőbe kerül.

"-Szerinted ez vicces!?"

Favicc

1vp

azonnali Chara-din

Célpont lap a gyűjtőbe kerül és ha Sheran lapot céloztál ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
"Reccs."
Nincs szükségem segítségre

Szabálylap

Az asztalon lévő lapokon csak időleges- és késleltetett-hatás jelzők lehetnek.
Ha a játék elején kikapcsolják az első asztalon maradó lapra tehetsz egy izom, élet, méreg, álom, dermesztés vagy elmúlás jelzőt.
"-Egyedül is megy!"
A foil Karneol pegazust csak így lehetett megszerezni?
Foil Karneol pegazust milyen módokon lehet beszerezni?
98. És közben ketten hazamennek.
Akkor nem elbukott hanem elgáncsolták.
Mi a helyzet a kétszínű lapokkal? Használhatóak lesznek a egy- és kétszínű versenyeken?
Felemelkedett majd elbukott: A gyalázat lemosása
A megjelenésekor majdnem minden pakliban benne volt, aztán rövid úton kikopott.
Mi lett végülis a döntés az egy- és kétszínű versenyeken használható kétszìnű lapokról?
Heri Kókler

2VP

kalandozó KF Tharr
ember 1/1

Anti-mágia: 3, és kap annyi izomjelzőt ahány varázslatot összesen dobtak neki.
2 szintlépés: K: anti-mágia: 1 vagy anti-semlegesítés: 1

Dodondondodon

2VP1SZK

kalandozó KF Fairlight
gnóm (4)/(4)

Az őrposztban egyszerre bármennyi lényt támadhat, és mind visszaüt rá. De ha legalább 3 lényt támad akkot a kör végéig nem sebződhet.

"A végrehajtó."

Fakenuba Furamuki

4-xVP

kalandozó +X/KF Fairlight
gnóm szárnyak X/X

X annyi ahány hajó a kijátszásakor a játékban van.
A hajók forras hatására azonnal a gyűjtőbe kerülnek.(Ez a képesség a gyűjtőből is működik.)
S: célpont hajó a gyűjtőbe kerül.
Legendás pegazus(20XX)

követő

Pegazusaidra nem vonatkozik a 3 szín szabály.
Ez akkor is működik ha a játék elején letiltják.
J: semmiz ki X különböző színű pegazust: gyógyulsz 3X ÉP-t.

Sheran követője(20XX)

követő

S2: a következő sikeresen kijátszott Sheran lényed kap 1 izomjelzőt.
J: ha legalább 3 Sheran lapod van játékban húzz egy lapot.

Tokozó rakshallion(új)

követő

Minden lény passzívan kerül játékba és kerül rájuk egy álomjelző.
J: vegyél le 4 álomjelzőt a játékban lévő lényekről: húzz egy lapot.
Bombajó bokszoló

3VP

kalandozó KF Tharr
ember szárnyak 10/1

Semmilyen módon nem sebződhet.
Hátrány: Játékost nem támadhat.

Buldózer

3VP

kalandozó KF Tharr
ember (4)/4

Kompenzáció és halálsikoly:
Célpont épület passzivizálódik és a gyűjtőbe kerül.
Ha akarod 'Szárnyak'.
Ha az ellenfélnek van épülete játékban: Láthatatlan.
Ha megsebzi az ellenfelet célpont épület passzivizálódik és a gyűjtőbe kerül.

Kincs, ami van

2ZSZ

tárgy Fairlight

Kompenzáció: 2VP

Késleltetett hatás 3:
Kapsz 3X VP-t, 3X szk-t, és húzz 2 lapot.
X annyi amennyi VP-t és/vagy szk-t költöttél rá.
Nagy haja van neki :-D
Libertan romjai

1ZSZ

építmény Rhatt
szárnyak 3SP

Ha van Libertan a gyűjtődben ingyen kijátszhatod.
S: kapsz egy tókent ami kör végén mindenkép a semmibe kerül(gyűjtőből is).
E: 1ZSZ: célpont lap passzivizálódik, vagy semmizés:1

Partiőr

1VP1ZSZ

kalandozó KF/ősmágia Raia
ember 1/(5)

Ellenfeled lényei egy körben csak egy hajódat rombolhatják.
K: célpont hajó aktivizálódik és kap egy dermesztésjelzőt.

Abarrun öröksége

0VP

általános ősmágia Fairlight

Ellenfeled kikereshet egy építményt a paklidból és a kezedbe adhatja.
Jelenés: kapsz egy Szellemszolgát.
"Ezt hagyta ránk!?"
Rumaroma

1Nekron

általános Fairlight
vízió

Rakj egy lényedre egy izomjelző, vagy kör végén húzz egy lapot!

Kurta kocsma

1Építő

építmény Fairlight-Tharr
szárnyak 3SP

K, ha feláldozol egy Dobótőrt kapsz egy Rumos kulacsot.
K, ha kapsz egy Rumos kulacsot(kivéve Kurta kocsmától) kapsz egy Dobótőrt is.
Egy körben csak az egyik képesség jön létre.

Bandázás

1VP

általános Dornodon

Kijátszási feltétele hogy 3X(X max.3) Dobótőr semmizése.
Kapsz X Kikötői bandatagot.
Ha X 3 akkor +3 rá reagálni és az egyikre rakhatsz egy izmot.
Termik verem

1 Építő
építmény Ősmágia Rhatt
termik 4SP Szárnyak

Csak termik építheti.
A kijátszáskori képessegek nem működnek.
S: kapsz egy Redukáló termiket.

Termik fertőzés

2VP2ZSZ

általános +2 Rhatt

Célpont pakliból X kijátszáskori képességgel rendelkező lapot a gyűjtőbe rakhatsz.
X annyi ahány termiket semmizel neki.

Termikzus

2VP

szörny ősmágia Rhatt
termik, pegazus 2/2 szárnyak

K: megakadályoz egy X-es költségű, lényeidre ható forrást. X annyi ahány különböző termiked és pegazusod van játékban.
Jelenés: az ellenfél következő kijátszáskori képessége nem jön létre.
Így az új szabállyal viszont nem lehetne rehabilitálni a Tűzmadarat? Gondolom így sokat veszített az erejéből.
Yeti jégvarázs

1vp1zsz
általános Leah
yeti

Kijátszási feltétele: 2-es kötelék
Ossz el X dermesztés jelzőt!
(X két asztalon lévő általad választott yetid idézési költsége)
Ha 4-es kötelék: izom, élet, vagy elmúlást is oszthatsz.

Itt van a yeti

1vp
általános +1 Leah
yeti

Keress ki egy yetit a paklidból!
Ebben a körben kijátszhatod +1 nekronért ekkor ellenfeled semmilyen módon nem reagálhat rá.

Csontig ható hideg

2vp1nekron

bűbáj hideg Leah

Kompenzáció: ossz el 3 dermesztést.
Forrásimmunis lapokra is tehetsz dermesztésjelzőt.
S: célpont lap kap 1 dermesztést.
Lehessen annyi megkötéssel hogy pl. egyszínű versenyen senki se hivatkozhat a lap azon színére ami nem a pakli fő színe.
Bamba birka

szörny Raia
womath 1/1

Nem lehet reagálni.
Semmilyen módon nem kerülhet a játékból a gyüjtőbe.

"Azt se veszi észre ha meghalt."
Céhekről született már döntés? Visszatérnek a nemzeti után?
Van már döntés a céhekről? Visszatérnek a nemzeti után?
Az utolsó versenyemről néhány lapot nem listázott.
2VP Prima Primissima

kalandozó KF/ősmágia Elenios
elf X/X szárnyak

Kijátszásakor dobj két kockával! Az egyik érték lesz a sebzése, a másik az ÉP-je.
Ha 4-est és/vagy 6-ost dobsz mágikus támadást és/vagy mágikus védelmet kap.
A legizmosabb

követő
hordaparancsnok

A játékot 30 max. ÉP-vel, 10-ÉP-vel és 3 lappal kezded.
Ha egy lényedre egy izomjelző kerül gyógyulsz 1 ÉP-t.
J: a következő izomjelzőnél VP-t is kapsz és lapot is húzol.
"Erő, izom."
Turbinák

0 szk

tárgy Tharr
moa

Csak hajóra rakható.
Nem lehet feláldozni.
Hajód minden aktiválást kívánó képességét reakcióként is használhatod.
Ha a gyűjtőben van, 3szk: vedd vissza a kezedbe!
Nem jön szememre álom

2VP1Nekron

bűbáj Chara-din/Elenios

Kijátszásakor minden lényen az álomjelzők izomjelzővé válnak, és ezek a lények aktivizálódnak.
A lényekre minden álomjelző helyett izomjelző kerül.
Moa megazord

2SZK

tárgy +2 Tharr
moa

P: 1VP: Célpont játékos minden lénye a gyűjtőbe kerül(szk nem jár érte), és az őrposztjába kap egy megazord-jelzőt.(Tharr szörny, sebzése és ÉP-je annyi mint a gyűjtőbe küldött lények alap sebzése és ép-je összesen)
Ha nem a saját lényeidet céloztad sebződsz 2-t.

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2025
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.