| | | | | Fórum - Riamon utolsó 18 hozzászólása | | | | |
| Riamon (előzmény: Talbot 3.) | 2004.12.07. 14:04 |
| | | Beraktad, de a részletek nem oda linkkel... |
| | | | |
| Riamon (előzmény: Soma 368.) | 2004.12.02. 11:36 |
| | | Namivan? Már patch-re is optimalizálnátok előre?

Riamon |
| | | | |
| | | | Hali,
En is jeleznem, hogy se tolvaj se nagyon makrozo galetki nem vagyok, de az 5 makro nekem is nagyon keves... a 10 lenne kb elfogadhato, de 15 kene, ha nem nagyon akarnam mindig atirogatni a fontosabbakat... Nem ertem, hogy ez miert van korlatozva...
Udv,
Riamon |
| | | | |
| Riamon (előzmény: Soma 243.) | 2004.10.20. 12:04 |
| | | Sziasztok,
Igazából szerintem nem baj, ha nehéz egy új szint. Az sem baj, ha kemény kihívások vannak, és van olyan, hogy 15 csatából csak 12-t nyersz meg és néha vesztesz 50 HO-t. Ha nem hordasz RND tárgyat (mint mondjuk a 9-en), akkor a 2 szójer sem szivathat meg, és csariban is át tudod dimkapuzni ha kell. Vagy felkészülve szolgákkal le tudod verni, ha erre vágysz. Azzal sincs gond, ha nem nagy táp megcsinálni a küldiket. Ez van. Rally versenyen is kijelölnek egy pályát és rád van bízva, hogy mennyivel mész végig. Ha egy kanyart nem tudsz 120-al bevenni, akkor ettől még nem fogják egyenesebbre szabni, vedd be ahogy tudod, nem kötelező annyira sietni (mondjuk az sem jó, ha olyan a verseny, mint a Nascar, szinte kanyar sincs a pályán). Egy valami nem stimmel. Óriás műlesiklásban, miután a mezőny első 10%-a lement a pályán, nem szokás egy kicsit könnyebbre venni a kanyarokat... Ez az egy zavar, hogy ha eredetileg túl erős lett valami (mondjuk óriás szójer) vagy kicsi volt az esély valamire (Manókirály korona), akkor hupsz, megváltoztatják - kiegyenesítik a kanyart. Ha átszámolom, hogy az elmúlt 6 folrdulóban 9 manókirályból szereztem 2 koronát, akkor az elmúlt 48-ból ilyen esélyekkel 16 koronám lenne. Darabja 5000 AP, de nem kéne ennyi, mert akkor lehetne már full szet varázslatfejlesztő fókuszom, nyálkafókuszom stb... Akkor most nem kéne 3-dik koronára VD-znem, hogy a TK után fixen azért maradjon még 1 db hordani...
Nem baj, ha valami nehéz. Legyen az. Legyen megoldható, de legyen mindenkinek egyformán nehéz. Teszteljétek le, legyen megoldás rá mindenkinek... de később SE könnyitsétek meg...
Akkor talán Soma és klinsi is megnyugszik, mert Vérpistikék sem fognak beszólni, mert tudni fogják, hogy mire odaérnek, már térdelhetnek is le szopáshoz.
És röhögés helyet inkább azt fogják mondani, hogy Huuu vagy azt hogy Úr Isten! És akkor megnyugszanak az élenjárók is 
Üdv,
Riamon |
| | | | |
| Riamon (előzmény: Zor 230.) | 2004.10.19. 11:59 |
| | | Látom Zor, nem bíztad a véletlenre, Te azért kimondtad...
Riamon |
| | | | |
| | | | Nem értem mi köze van egy alkimista labornak a szörnyek átváltoztatásához... Akkor már inkább a saját mancsomat alakitanám 3 méret levonással foggá... hamár lehet transzformálni.
A "szörnytranszformátor" ötlete baromság. Ha ilyen kéne, akkor legyen inkább Rabszolgapiac vagy Eg-Zoo-tikus lények bazárja, ahol vehetsz magadnak erősebb monsztát. A Bazár mellékszolgáltatása lehetne, hogy közvetlenül "átömlesztik" a lecserélt lény többlet lélekenergiáját az új lénybe, persze a folyamat 3 szint veszteséget jelentene.
A szörnykapásból a randomfaktort kiszedném teljesen. Az alkimista is tudja mit akar kreálni. Varázsitalt sem úgy fözök, hogy random irogatom a füveket oszt maj' lesz valami, hátha csak kicsit pukkan...
Üdv,
Ádám |
| | | | |
| Riamon (előzmény: Pötyös 210.) | 2004.10.01. 00:34 |
| | | És ezt bevezethetnénk Olimpián is. Nem? Ha sokáig nem nyersz, egy idő után már 90%. hogy akár Hunter Killert is simán vered...  |
| | | | |
| | | | Ellenfeled egy kisebb fehér sárkány!
Te ütsz először.
Kritikus ütés: Találtál, 238 ponttal csökkent az ép-je.
A kisebb fehér sárkány jeges leheletével nem talált.
Kritikus ütés: Megütötted, 264 életpontnyit sérült.
712 tapasztalati pontot kaptál!
Ez a Sárkányölő játék vagy mifene nem? Na végre van ilyen ellen is... |
| | | | |
| Riamon (előzmény: Soma 153.) | 2004.08.09. 01:01 |
| | | Én csak azt fűzném hozzá, hogy valahol azt hallottam, hogy az IQ fordítottan arányos a sértődések számával. Jobb várni egy-két napot mielőtt az ember ír egy kemény levelet. Mindenkinek jobb.
Üdv,
Riamon |
| | | | |
| Riamon (előzmény: Soma 119.) | 2004.07.22. 00:10 |
| | | Hali,
Ezt szerintem Soma nagyon eltalálta, jó lenne, ha tényleg ilyesmi lenne...
szint/2 VB (most szint*1)
szint/2 rez (most szint/2)
szint*1 kontaktmeregimmun (most szint/2)
szint*2 elemi immunok (most szint*1) |
| | | | |
| Riamon (előzmény: Soma 107.) | 2004.07.13. 01:10 |
| | | Azt kell mondjam, hogy teljesen egyet értek Somával.
A szellemi mágusok eddig sem voltak táposak, akinek volt egy kis esze, azonnal elment nekrózni magasabb szinteken, néhányan maradtunk. De ezzel a változással teljesen random lett a kalandozás. Nem mindegy, hogy egy 1-es IQ-ju lény ellen nem jön be fixen egy 190-es szellemkalapács. Akkor már mér nincs olyan, hogy valaki mellélehel vagy mindjárt saját magát köpi le véletlenül?
Nem értem minek kellett a változás, jó lenne ha megvilágosítanátok, hogy mi volt az az elszállt dolog, amit ezzel szerettetek volna balanszírozni.... az normális, hogy a bugot javítani kell és a lényeknek nem fixen rontania kell a mentődobásokat, de megdobni sem... ha ilyen baj van, nyomjátok fel az adott tulajdonságokat magasabbra - vagy adott túl erős spellek ellen legyen max esély, hogy bejöhet-e. De a szellemkalapács ugyebár végképp nem ilyen...
Kis elemzés:
Szellemi:
- át kell törni a reziszten, nincs alternatív megoldás
- minden támadó spell ellen van mentő
- egyáltalán nincs szolgatápoló segítőspell
- ezzel a patch-el szerintem életképtelen
Nekró:
- át kell törni a reziszten, van alternatív megoldás
- nem minden fontos spell ellen van mentő
- tömeges szolga vagy saját magát tápoló spell - se mentő, se rezisztet nem kell legyőzni hozzá
- tipustól függően mérsékelten hatja meg a patch
Elemi:
- ki lehet kerülni a rezisztet: földelem, sárkénylehi
- reziszt ellen elemek uralma is segíti
- nincs mentődobás a sebző varázslatai ellen egyáltalán
- nem hat rá a patch
Ha jól emlékszem minden ütős sírt, amikor 90%-ra esett a max találati esély - lett is patch azonnal. Pedig egy ütősnek 5 próbálkozása van találni és azért valamilyen sebzést bevinni, egy szellemkalapács meg vagy sebez X-et vagy egyáltalán nem...
Nem szeretnék egyenlehelősként unatkozni!
Köszi,
Ádám (Alfred nevében)
ui: most mér jó az, hogy kéne irnom egy halom HP-t, hogy egy már szinte kivégzett ellenfelet ne kalapáljak, mert hátha nem jön be, hanem inkább leheljek, mert az biztosan bejön??? Egy fordulóban csak 2 olyan csatát buktam emiatt a patch miatt, amit eddig fixen hoztam  |
| | | | |
| Riamon (előzmény: Clow ) | 2004.05.12. 14:55 |
| | | Tudjátok az élet is ilyen. Sokszor nem tudod, hogy az erőfeszítésed, befektetésed megtérül-e. Van akinek igen, van akinek nem. Nyitva volt a lehetőség mindenki számára, hogy ne kezdjen bele az analizálásokba, ezzel kockáztatva, hogy lemarad valami általános tápról. De szerintem ha csak félig jutottál az analizálásban, akkor is megérte, mert addig is sok + tulajdonság, KNO és HO volt, néha jobbak is voltak a jutalmak, mint egyes épületes küldikben. Az olimpia is ilyen. Ha csak félig feszülsz neki, jó középmezőny leszel, ha rendesen nekifutsz, lehet szerencséd, de sose garantált a siker. Én azt gondolom, hogy nincs ezzel semmi baj, legfeljebb játéktechnikailag megoldhatták volna az orglingverő versenyben, hogy ne az legyen előnyben semmiképpen, akinek van 20 forduló lemaradása, de ez sem igazi gond. Persze nyilván az a jó a Játékvezetésnek, hogy a pangó karik újra lépnek jó sokat, ez is érthető.
Tekintsd úgy, hogy a galetki nép ismét nagy krízisen van túl, mindenki megmenekült, örvendezzünk együtt, levertük a felkelést.
Kiváncsian várom, hogy mikor lesz új esemény, remélem hamarost, mert tényleg feldobja a játékot.
Üdv,
Riamon
(aki szintén csak félig jutott, mert nem akart 5 hónapot unatkozni HO 0-ás beállítással az esetleges újrakezdés miatt) |
| | | | |
| | | | Csak annyit tennél még esetleg hozzá, hogy tudós bónusz lehetne, hogy minden képesség-varázslat-tulajdonság gyorsabban fejlődik a használattól, nem csak a harci képességek harcban...
Katona bónusznak pedig szvsz a tám%-al kéne összefüggésben lennie, mert a mostani olyan, mintha nem lenne egyáltalán... ezt kéne egyenesbe hozni, nem holmi érdektelen gránitbőrt. |
| | | | |
| Riamon (előzmény: Steve_bacsi 56.) | 2004.04.30. 11:33 |
| | | Steve bacsi! Hát milyen tisztogató vagy te, hogy a TORZ szolgáidat nem bántanád? : )
Riamon |
| | | | |
| | | | Hali,
Néhány ötlet, a balance teljesen figyelmen kívül hagyásával:
Tolvaj:
- harcban közelharci körönként rang / 3 % esély van, hogy rang /
2 AP-t ellop (szörny ellen levonodik a talált aranyból)
- alkimia nem megy soha porrá
Tudós:
- rang / 3 % esély, hogy csarnokban kérdőjelnél azonnal rávágja
a választ és továbbmehet
- rang / 50 + mágia szint
- régészetet szint/5% esély, hogy régészet során speciális RND
kalandot talál, ahol garantáltan a következő szintről jön lény,
és esetleg erősebb kincset őriz.
Bárd:
- rang / 50 + szellemi mágia szint
- Dominancia: szolgáid feletti kontrollod olyan teljeskörű, hogy
rang / 50 szinttel magasabbnak számítanak
- Harci dal (autómatikus): ellenfél morálcsekket dob - HE függő,
kié nagyobb, ha a bárdé, akkor van esély rá, hogy az ellen egy
körig csak áll és nem támad - mint a parancsvarázsnál
Mutáns:
- védekező varázslatként használható képesség (nem
megszakítható, csendben is működik), a Metamorfózis: legnagyobb
alap védekező harci képességedet (regen / tüsi / vastag) át
tudod alakítani a harc végéig (megszűnik és egy másikat erősíti
az alap felével) - nem kell, hogy alap szinten ismerd a másik
képességet.
- 80-as rangtól trafózhat harci képességeket hasonlatosan a
végtagokra rakott képességekhez.
Tisztogató
- Rituális áldozat (10TVP): megküzdesz egy választott
szolgáddal. Ha nyersz, brutálisan széttrancsírozod és rang/8
+%-al több KNO-t nyersz ki belőle, mintha kínzókamrában tennéd
ugyanezt. Természetesen kinyered a szörnyből kinyerhető
komponenst is, ha van ilyen.
- Berzerker képesség, csak torzszülötek ellen
Katona
- Fegyelem: jobb mentődobások szellemi varázslatok ellen
- Tisztelet aura: esély, hogy a nála kisebb HE-jü lények nem
merik támadni 1 körig
- Szétütés képesség
Pszi
- annyira távol áll tölem... : )
Halhatatlan
- Rituális öncsonkítás (trafózható méret): -1 méretért kap 2
KNO-t... : )
Üdv és köszi, ha elolvastad!
Riamon |
| | | | |
| | | | Háááát érdekes lett. Rövid értékelés:
Mágus OK
Halhatatlan OK
Katona gyenge, baromság
Mutáns érdekes
Tudós érdekes, csak megideologizálni szerepjátékosan kicsit érdekes lenne...
Tolvaj OK, kicsit erős a LE%
Tisztogató kb. OK
Pszisek tul erös... |
| | | | |
| | | | Ez azért jobb...
mókás tóken
védekezés: +3 erő: +3 egészség: +3 ügyesség: +3 életpont: +3 érték: 65 arany |
| | | | |
| Riamon (előzmény: Soma 15.) | 2003.11.12. 00:26 |
| | | Soma! Mr Max egyszer így irta alá: Pyramid... szerintem ezt a nevet már hallottad.
Riamon |
| | | | |
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|
© Beholder Kft., 2003 - 2025
E-mail: beholder@beholder.hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
|