Sokszor elég egy tekintet a férfiszív meghódításához, néha több csésze bájital sem elég. Talán az udvarlás és a szerelem rituáléi a legkülönlegesebb események a Túlélők Földjén.
Szerkesztőség: honlap@beholder.hu Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci) Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5) Ha hibát találsz a honlapon: Írj nekünk!
Ha ebben a körben ellenfeled forrásától került lényed a gyűjtőbe: nem lehet rá reagálni.
Rakj játékba a gyűjtődből egy fix költségű angyalt, vagy jó jellemű kalandozót.
Manibus (új)
2 VP 3/3 chara-din szörny/thargodan „szárnyak”
Kompenzáció és halálsikoly: előkereshetsz, vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy Pedibust.
K áldozd fel egy permanensed: megakadályoz egy forrást, ami egy thargodanodra hatna.
Pedibus
2 VP 3/3 chara-din szörny/thargodan „szárnyak”
Kompenzáció és halálsikoly: előkereshetsz, vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy Manibust.
K áldozd fel egy thargodanod: megakadályoz egy reakciót.
Nincs ugribugri
1 VP chara-din általános
Ha varázslattal akadályozzák meg: „Kompenzáció: kapsz 1 VP-t és húzz egy lapot!”
Sikeres létrejötte után A Semmibe kerül.
A kör végéig senki nem játszhat ki varázslatot.
Áttelelés
0 VP sheran azonnali „ősmágia”
A kör végén húzz egy lapot!
A lapjaidról minden álom-, és dermesztés jelző lekerül.
Két helyről lemaradt a "J". J, ha tókent húzol, mutasd meg: húzz egy lapot! - ez volt az alkotói szándék.
(Különben pl 50 CHD fattyat is lehetne vele húzni )
Xenó succubus (ritka)
Chara-din/Dornodon, szörny, xenó, thargodan, 1/6, 1 SZK, +1 reakciódrágítás, IK: 2 VP 1 ZSZ
Élet: 1
Kerülhet tóken pakliba. Ha tókent húzol,
mutasd meg: húzz egy lapot!
J: célpont pakliba keverj 3 azonos tókent.
J: ha mutatsz min. 7 azonos tókent
a játékből, kezedből, paklidból és gyűjtődből
összesen, megnyerted a játékot. "Mhorgásától megőrülnek a halandók."
226 karakter (színesítő szöveg nélkül)
Xenomorf vadász (új) (új)
Chara-din, szörny, xenó, 3/3, 1 SZK, IK: 2 VP
Kerülhet tóken pakliba. Ha tókent húzol,
mutasd meg: húzz egy lapot!
J2: célpont lap a gyűjtőbe kerül, ÉS
célpont pakliba keverj egy tókent.
Halálsikoly: ellenfeled eldob egy lapot a Semmibe.
187 karakter
Xenomorf börtönőr
Chara-din/Tharr, szörny, xenó, troll, 2M/5, 1 SZK, IK: 2 VP
Kerülhet tóken pakliba.
J2: ellenfeled következő lapjának kijátszási feltétele
1 lap kézből Semmibe dobása.
Ha ellenfeled kézből lapot dob, célpont
pakliba keverj 1 Xenó parazitát.
Ha tókent húzol, mutasd meg: húzz egy lapot! "Az ellenállás értelmetlen!"
220 karakter (színesítő szöveg nélkül)
Éjféli ragadozó
Chara-din/Leah, szörny, xenó, vérfarkas 2M/5, 1 SZK, IK: 1 VP 1 ZSZ 1 nekron
Feltámad.
K, ha egy játékos aktiválást kívánó
képességet használ, kapsz 1 Xenomorf parazitát.
J: kapsz 1 általad választott tókent a kezedbe,
1-et a gyűjtődbe, 1-et az asztalodra. "Láttam felkelni a Rossz Holdat,
Láttam közelíteni a bajt."
175 karakter (színesítő szöveg nélkül)
Fénygigász
Raia, szörny, óriás, womath, 1 SZK, KF, reakciódrágítás +2, SZÁRNY, 1/10, IK: 1 VP 1 ZSZ 1 nekron
Élet: 2
Ha bármilyen módon kikerül a kezedből,
ÉS így nem kerül játékba, max. ÉP-d nő 3-al,
és gyógyulsz 3 ÉP-t.
Áramlás: 1 VP ÉS húzz egy lapot! - Ni, mekkora tehén, micsoda szték lesz!
- Tugt ork utolsó mondata
Kronomelák
Elenios, szörny, óriás, 1 SZK, KF, OLTALOM: X, SZÁRNY, X/XM, IK: X VP
Késleltett hatás, X: elveszíti
az "O" képességét.
J: nevezz meg egy fázist! Ellenfeled 2-X következő
megnevezett fázisa elmarad. "Úgysem élhetünk örökké,
egy percig lennék oltalom!"
Geiza Gigablokk
Rhatt, szörny, óriás, 1 SZK, KF, 4/4, IK: 2 VP 1 nekron
Idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz
egy lapod kézből Semmibe dobásával.
Blokkolás: 4
J: el kell dobnod egy lapot a Semmibe, EZUTÁN
kapsz 1 Geiza lapot a kezedbe. "Még egyet! Csak még egyet!"
Thamos, az érinthetetlen
Tharr, szörny, óriás, 1 SZK, KF, 4M/5M, SZÁRNY, IK: 2 VP 2 ZSZ 1 nekron
Nem lehet forrás célpontja.
Forrásra immunis.
Kijátszásakor minden ellenfeled
a Semmibe dob minden lapot a kezéből,
gyűjtőjéből, asztaláról és paklijából, melynek
szövegében szerepel az "immun" szó. (akár
ragozva is) "Remegsz, kicsi?"
Anti-mágia: 1 (de gonosz lapot nem lehet neki dobni).
S: kapsz 1 SZK-t, de ha „kötelék” akkor 1 VP-t is, ha „duplakötelék” akkor húzz egy lapot is.
J: ellenfeled paklijából a Semmibe rakhatsz annyi általad választott lapot, ahány orkod, hajód és varkaudarod van a Semmiben.
Krabber zombi
1 VP 2/1 leah szörny/krabber „háló” „élőholt”
„Háló” képessége a gyűjtőből is működik.
Ellenfeled lényei passzívan és 1 dermesztés jelzővel jönnek játékba.
Kijátszásakor célpont nemlény lapot a gyűjtőbe küldhetsz.
Krabber tizedes
2 VP 3/3 leah szörny/krabber „háló”
Nem lehet „semlegesítés”-ként kijátszani lapokat (kivéve krabbereket).
S: dobd a paklid felső 2 lapját gyűjtőbe és ha volt közöttük krabber, akkor célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz, vagy kapsz 1 Csattogó krabbert.
Krabber tengeri drón
1 ZSZ leah építmény 2 SP „szárnyak” „háló”
S egy célpont sebződik 2-t és ha ettől nem került gyűjtőbe: előkereshetsz egy Krabbert tengeri drónt, vagy visszavehetsz egyet a gyűjtőből a kezedbe (kivéve, ha játékost sebzett).
Áldozd fel: ellenfeled veszít 1 VP-t és 1 SZK-t.
A jövő felélése
4 nekron chara-din azonnali
Csak olyan pakliba rakhatod, amiben legfeljebb 60 lap van.
Célpont lap a Semmibe kerül, vagy megakadályoz egy lapot, ami ezután a Semmibe kerül, vagy a kör végén húzz 2 lapot!
Áramlás: a kör végén húzz 1 lapot!
Kapzsi manó (új) (új)
Fairlight, szörny, manó, 1 SZK, KF, SZÁRNY, X/X, IK: X VP 1 ZSZ
X max. 5.
Kijátszhatod közvetlenül ellenfeled húzás fázisa után is.
Idézési költségét - akár részben is - fizetheted ellenfeled
VP-jéből is.
Áramlás: húzz egy lapot! "Én mindent elérek, rám vannak írva a törvények".
Káoszmanó
Chara-din, szörny, manó, 1 SZK, KF, SZÁRNY, X/X, IK: X VP
X max. 5.
Idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz egy lap
Semmibe dobásával ellenfeled kezéből. "esküdjetek meg hogy ezután csak a tiszta gatyamadzag
varázshatalmában hisztek
szólaltam meg egész váratlanul" - Kassák Lajos
Halálmanó
Leah, szörny, manó, 1 SZK, KF, SZÁRNY, X/X, IK: X-1 VP 1 ZSZ
X max. 5.
Feltámad.
Áldozd fel: egy gyűjtőből
kör végéig költség nélkül kijátszhatsz
egy max. X költségű lapot. "Bár nincs eszük, s feküsznek mereven,
Lényegük általüt a százszorszépeken"
Dylan Thomas
Piromanó
Dornodon, szörny, manó, 1 SZK, KF, SZÁRNY, TŰZ, X/X, IK: X VP
X max. 5.
Költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz 4 ÉP
feláldozásával.
Kijátszási feltétele, hogy minden játékos
feláldozzon X ÉP-t.
J: egy célpont sebződik X-et. "Ne csak szikra légy, a világot
perzselő láng!"
Manóriás (új)
Tharr, szörny, manó, óriás, 1 SZK, KF, SZÁRNY, OLTALOM: X; X(M)/X(M), IK: X VP
X max. 6
Költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz 1 lap
kézből Semmibe dobásával.
Ellenfelednek nincs gyógyulás
ill. kör vége fázisa. "Ha el akarod képzelni a jövőt, képzeld
el a csizmám, ahogy az arcodon tapos."
Rövid Réka
Elenios, szörny, manó, 1 SZK, KF, SZÁRNY, X/X, IK: X VP
X max. 5
Költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz egy
lapod Semmibe dobásával.
Csábítás: X
Bármilyen permanenst csábíthat. "de hosszan bírja"
Cathy Blokker
Elenios, szörny, manó, 1 SZK, KF, SZÁRNY, X/X, IK: X VP 1 nekron
X max. 5
Blokkolás: X
Élet: X-1
Idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz
1 lapod Semmibe dobásával.
Ha sebzést okoz, ellenfeled max. VP-je
csökken X-el. "Szia, Cathy vagyok! Van még egy max. VP-d?"
K keverj vissza egy minotaurusz lényt a gyűjtődből a pakliba: a kör végéig a Labirintusjáró megkapja a visszakevert lény minden aktiválás kívánó képességét és hátrányát (a kijátszáskoriakat kivéve).
E: célpont pakli felső 2 lapja a gyűjtőbe kerül.
Minotaurusz hoplita
0 VP 2/1 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”
Újrahasznosítás: 1.
„Harci képesség”: ellenfele és a Minotaurusz hoplita is visszakerül kézbe.
Tano-shin gépész
1 VP 1 nekron 2/1 tharr szörny/moa
K semmizz X (max 5) moát a gyűjtődből: ellenfeled és egy célpont lénye sebződnek X ÉP-t.
Áldozd fel: ellenfeled a következő körében 1-el kevesebb VP-t kap.
Moa mágiakutató
1 VP 1 nekron 2/1 tharr szörny/moa
S dobj egy lapot a Semmibe: nézd át az ellenfeled kezében lévő lapokat, majd ha tudsz, játssz ki egy nem reakció varázslatot a saját erőforrásaidból. Ha moát dobtál és nem tudsz lapot kijátszani: húzz egy lapot!
Ha ellenfeled egy forrásával VP-t kap: te is kapsz ugyanannyi VP-t.
Tömegpusztító krabber
4 VP 4/4 leah szörny/krabber „háló” „oltalom: 0”
Kijátszásakor gyűjtőbe kerül ellenfeled minden olyan lapja, ami ebben a körben került játékba.
K ha van „háló” lap játékban és ellenfeled ebben a körben legalább 3 lapot sikeresen kijátszott: játékba rakhatod a kezedből, vagy 4 VP árán a gyűjtődből.
S: megakadályoz egy forrást, ami hatna egy krabberedre.
Nem lehet jó jellemű azonnali és általános varázslatokat kijátszani.
Gonosz jellemű lények nem támadhtanak és senki sem sebződhet gonosz forrásoktól.
Semleges jellemű nemlény permanensek képességei nem működnek.
Jorisz, a jellemtelen
2 VP 3/3 színtelen kalandozó/ember KF
Kijátszásakor kap annyi izom jelzőt, ahány gonosz lénye van ellenfelednek.
S: megakadályoz egy jó varázslatot.
E: célpont semleges nemlény lap a gyűjtőbe kerül.
Őshangya sorozás
1 VP sheran azonnali
Kompenzáció: ellenfeled kap egy Haldokló quwargot.
Előkereshetsz bármennyi őshangyát a paklidból melyek idézési költségének összege max X. X annyi, amennyivel több lapja van játékban ellenfelednek, mint neked.
Őshangya mesterlövész
2 VP 3/2 sheran szörny/őshangya
K, ha ellenfelednek több lapja van játékban, mint neked: célpont lény a gyűjtőbe kerül, vagy megakadályoz egy varázslatot.
Kötelék E: ellenfeled kap 1 Haldokló quwargot.
Marabunta
4-X VP sheran azonnali „ősmágia”
X annyi, ahány quwargja van elenfelednek játékban, de max 3.
Megakadályoz egy lapot, vagy célpont lap a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled eldob 2 lapot.
E jelenés: ellenfeled kap 1 Haldokló quwargot.
X VP elenios általános „mentális”
A hatása minden szempontból egy ellenfeled által ebben a körben, vagy az előzőben kijátszott fix X költségű nem reakció azonnali, vagy általános varázslat hatása lesz.
Phua kúp (új)
1 ZSZ 1 nekron 5 SP tharr/dornodon építmény
Minden lényed idézési költsége 1 nekronnal kevesebb.
S 1 ZSZ: visszavehetsz egy moát a gyűjtőből a kezedbe.
S áldozd fel egy lapod: célpont játékos a következő előkészítő fázisában +1 vagy -1 VP-t kap.
Estelle csettintése
2 VP fairlight azonnali „védekezés”
Megakadályoz egy varázslatot, vagy célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
Ha nem védekezésként játszottad ki, akkor kapsz játékba, vagy a kezedbe egy Sörényes ubukot.
Éji vad
2 VP 3/3 leah szörny/vámpír „élőholt” „szárnyak”
Ha van játékban olyan lény, aminek az ÉP-je kisebb az alap ÉP-jénél: ingyen kijátszhatod.
J: célpont lap a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled eldob egy lapot.
„Vérszagra gyűl az éji vad.”
Fordított nap
szabálylap
Ha egy játékos a saját forrásával lapot húzna: helyette kap 1 VP-t.
Ha egy játékos a saját forrásával VP-t kapna: helyette húz 1 lapot.
Ha visszakerül asztalról, vagy gyűjtőből a kezedbe: játékba rakhatsz egy minotauruszt a kezedből (de köröknként csak egyszer, és a következő kör végén mindenképpen visszakerül a kezedbe).
E: visszavehetsz egy minotauruszt az asztalról a kezedbe.
Elátkozott mező
1 VP chara-din/sheran bűbáj
Ellenfeled körönként 1 varázslatot játszhat ki a kezéből.
Hátrány: nem játszhatsz ki varázslatot e kezedből.
A gyűjtő hívása
1 VP leah azonnali
A paklidból a gyűjtőbe dobhatsz egy lapot, ami nem vízió, nem támad fel és nincs jelenés képessége.
„kötelék”: S feltámad (kivéve a körben, amikor gyűjtőbe került).
Kijátszásakor ellenfeled köteles rá reagálni, ha tud.
Ellenfeled forrásai más vérfarkasodat nem célozhatják.
A jégsárkány pecsétje
1 VP leah azonnali/reakció
Megakadályoz egy varázslatot és szétoszthatsz 3 dermesztés jelzőt célpont lapok között.
Keress elő egy olyan lapot a paklidból, amilyen nevűt ebben a körben ellenfeled megakadályozott, vagy forrásával gyűjtőbe küldött.
Inkább ezt
0 VP rhatt azonnali/reakció
Megakadályoz egy lapot.
Hátrány: keress elő ellenfeled paklijából egy a megakadályozottal azonos színű, vagy típusú lapot és ezt ellenfeled a kezébe veheti.
Butanüid
1 VP 1/1 rhatt szörny/ganüid
Anti-mágia: 1 és kapsz annyi Ganüid ifjoncot a kezedbe, ahány lapot a játékosok dobtak ennek a képességnek.
K dobj egy Ganüid ifjoncot a kezedből a Semmibe: megakdályoz egy varázslatot, vagy „Semmizés: 1”.
Ganüid derivátor
1 VP 1/3 rhatt szörny/ganüid „védekezés”
S kapsz anyi Ganüid ifjoncot a kezedbe, amennyivel kevesebb lap van a kezedben, mint ellenfelednek.
E dobj egy ganüidet a gyűjtőbe: célpont lap passzivizálódik.
Ganüid integrátor
1 VP (3)/1 rhatt szörny/ganüid „védekezés”
J dobj X (max 3) ganüidet a kezedből a gyűjtőbe: célpont ganüid kap X izom jelzőt.
S: megakadályoz egy forrást, ami egy ganüidedre hatna.
Mindent a hatalomért újra kiadása full artban.
Szerintem UN környezetben teljesen használható lenne és az art gyönyörű.
(Védnökölni nem lehet mivel promós lap és Káoszban továbbra is gyenge.)
2-es mérgezés.
S: kap annyi izom jelzőt, ahány olyan lény van játékban, amin van méreg jelző.
K végy le róla X jelzőt: megakadályoz egy X költségű varázslatot.
Radioaktív óriáspolip
4 VP 5/5 sheran szörny/polip
4-es mérgezés.
Kijátszásakor minden nem polip lény kap 1-1 méreg jelzőt.
Ha bemegy az őrposztba: ellenfeled minden lénye, amin van méreg jelző, a gyűjtőbe kerül.
Problémás ganüid
1 VP 1/3 rahtt szörny/ganüid
Dobd ezt a lapot és egy másik ganüidet a kezedből a gyűjtőbe: megakadályoz egy célzó forrást.
Ha ellenfeled lapot húz/keres, vagy VP-t kap: kapsz egy Ganüif ifjoncot a kezedbe.
Minotaurusz szabotőr
1 VP 3/1 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”
Kijátszásakor célpont lap visszakerül kézbe.
S keverj vissza 2 minotauruszt a gyűjtődből a pakliba: ellenfelednek el kell dobnia egy véletlenszerű lapot a Semmibe.
Ganüid szubtraktor
1 VP 1/4 rhatt szörny/ganüid
Ganüidjeid idézési költsége 1 VP-vel kevesebb, de nem mehet így 1 VP alá.
E mutass X ganüidet a kezedből: célpont lény kap -X/-X-et a kör végéig és ha csak Ganüid ifjoncot mutattál, akkor ez ellen semmilyen immúnitás nem működik.
Ha ÉP-d legalább 20: Élet:1.
S2: célpont lény vagy játékos gyógyul 3ÉP-t.
J: ha egy játékos max. ÉP-je nő ellenfeled eldob egy általad választott lapot.
Móka Miki
2vp1nekron
kalandozó (0)KF Chara-din
3/4
S: ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot, és ha ez egy asztalon maradó lap minden ilyen lap a gyűjtőbe kerül.
"-Szerinted ez vicces!?"
Favicc
1vp
azonnali Chara-din
Célpont lap a gyűjtőbe kerül és ha Sheran lapot céloztál ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot. "Reccs."
Az asztalon lévő lapokon csak időleges- és késleltetett-hatás jelzők lehetnek.
Ha a játék elején kikapcsolják az első asztalon maradó lapra tehetsz egy izom, élet, méreg, álom, dermesztés vagy elmúlás jelzőt. "-Egyedül is megy!"
Kompenzáció: ellenfeled kap egy Polip porontyot.
Ellenfeled varázslataira immúnis.
Harci képesség: ellenfele sebződik „kötelék”-et.
Trükkös burástya
1 VP 1/1 elenios szörny/burástya
Kijátszásakor kapsz annyi Burástya kölyköt, ahány lapot ellenfeled sikeresen kijátszott ebben a körben.
Ellenfeled minden forrása, ami burástyáidat célozza 1 VP-vel drágább.
Kézlevágás
1 VP chara-din azonnali „ősmágia”
Csak fix költségű lappal lehet rá reagálni.
A saját körödben: megakadályoz egy nem fix költségű lapot.
Az ellenfél körében: ha ellenfelednek legalább 6 lap van a kezében, el kell dobnia 3 véletlenszerű lapot.
Pörölycápa
2 VP 2/2 chara-din szörny/cápa
Semlegesítés: varázslat.
A saját körödben kap +3 SB-t.
Az ellenfél körében kap +3 ÉP-t.
Fellebbezés
? VP fairlight, rhatt azonnali/reakció
Idézési költsége 0 VP, vagy 2 VP lehet.
Megakadályoz egy reakciót, vagy egy gyűjtőbe küldő forrást.
Kijátszásakor ellenfeled paklijának felső 4 lapja a Semmibe kerül.
Ha egy játékos paklijából lap kerül a Semmibe: a játékos választásod szerint sebződik 2 ÉP-t, vagy veszít 1 VP-t.
Minden motyogód kap +1 SB-t.
Végtelen sötétség
1 VP leah bűbáj
Kompenzáció és halálsikoly: célpont lap elveszíti a képességeit.
Minden jó jellemű lap 1 VP-vel és 1 nekronnal drágább.
Körönként egyszer, Homályurad képességét ingyen használhatod.
Éjjeli fenevad
1 nekron 1/1 leah szörny
Semlegesítés: azonnali, de ha Homályurat használsz, akkor varázslatot, ha leveszel egy jelzőt a Homályuradról, akkor nemlény lapot semlegesít.
Ellenfeled minden lapja 1 nekronnal drágább.
A hármas mágikus ereje (új)
3 VP sheran általános [+3]
Nem olcsóbbítható.
Gyógyulsz 9 ÉP-t.
Kapsz 6 VP-t, vagy húzz 3 lapot, vagy ellenfeled eldob 3 lapot, vagy max 3 célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
Latyakember
2 VP 3/3 chara-din szörny/ember
Ellenfeled körében „háló” képessége van.
A te körödben ellenfeled minden lapja és lapjainak aktiválást kívánó képessége 1 VP-vel drágább.
Kijátszásakor egy célpont sérül 1 ÉP-t.
S:ha tűzsebzést okozol,kör végén visszavehetsz egy tűz lapot a gyűjtődből.
J:megakadályoz egy reakciót,amit tűz varázslatodra reagál.
Veszettség
2 nekron
Színtelen bűbáj
betegség
Ha ellenfelednek van ősmágiás lapja játékban vagy a gyűjtőben,idézési költségét helyettesítheted 4 ÉP-vel.
Kijátszásakor átkerül ellenfeledhez és kör végén húzz egy lapot!
Minden lap 1 nekronnal olcsóbb.
Nem lehet feláldozni.
Ájtatos manó
2 VP,1 ZSZ
Bufa szörny
manó
"Repül"
Költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz egy lapod kézből Semmibe dobásával.
Kijátszásakor nevezz meg egy színt:minden ilyen színű lényed kap +1/+1-et.
S:áldozd fel egy lényed:célpont lény kap egy izom- vagy életjelzőt.
Manóidra az ellenfél nem rakhat jelzőt és lapot.
5zanszilánk 8/5 chara din szörny thargodan
+1 rá reagálni és egy szörnykomponens jár érte
Élet:2
Kijátszáskor vedd vissza a 3 legdrággáb lapodat a gyűjtőből
J célpont nem lény lap/lapok a semmibe kerülnek (max 3) vegyél vissza még ennyi tetszőleges lapot a gyűjtöből
Anti-mágia: 1.
Élet: 9.
K végy le egy lényedről 1 élet jelzőt: kapsz 1 VP-t, vagy húzz egy lapot!
A köröd végén, ha legalább 20 élet jelző van a lényeiden: azonnal megnyerted a játékot.
A halhatatlanok nagymestere (ÚJ)
követő/epikus
Kedvelt lap: élet képességgel rendelkező lény.
Ellenfeled lapjainak és forrásainek „életkioltó” képessége nem működik.
S 1 VP, vagy 2 ÉP: a következő lényed, ami játékba kerül, kap 1 élet jelzőt.
Xenó pretoriánus
3 VP 3/6 chara-din szörny/xenó
K megakadályoz egy forrást, ami egy xenódra hatna.
S ellenfeled eldob választása szerint 1, vagy 2 lapot, te pedig húzol annyit, amennyivel kevesebb lapot dobott mint 2.
Ganüid hamukotró
2 VP 3/3 rhatt szörny/ganüid
K dobj egy lapot a Semmibe: fordítsd fel a paklid felső 2 lapját, ezek közül a ganüideket vedd kézbe, a többit dobd a Semmibe. Majd gyűjtőbe küldhetsz max annyi célpont lapot, ahány Ganüid ifjonc került így a kezedbe.
Burástya kitinhajtogató
2 VP 3/3 elenios szörny/burástya
S: előkereshetsz a paklidból bármennyi Burástya kölyköt, vagy visszavehetsz egyet a gyűjtődből a kezedbe.
E: célpont lap passzivizálódik.
Ha ellenfeled ebben a körben legalább 2 lapot sikeresen kijátszott: „Semlegesítés: lap.”
Ha nem semlegesített, akkor kijátszásakor előkereshetsz egy krabbert, vagy gyűjtőbe küldhetsz egy célpont lapot.
Krabber elitista
1 VP 4/1 leah szörny/krabber „háló”
A saját körödben immúnis ellenfeled forrásaira.
Az ellenfél körében nem lehet megsebezni.
Áramlás: kapsz 1 Csattogó krabbert.
Topologikus transzformáció
2 VP chara-din azonnali „védekezés”
Célpont lap a gyűjtőbe kerül és kapsz egy gyakori tókent, aminek a típusa megegyezik a célpont lapéval.
Kényszersorozás
1 VP chara-din bűbáj
S rakj a paklidból, vagy a gyűjtődből a Semmibe egy lapot, ami képes előre kikészített lapot játékba hozni: kapsz egyet egy olyan olyan előre kikészített lapból, amit a semmizett lap képes játékba rakni.
Brutális xenó
2 VP 3/3 chara-din szörny/xenó „háló”
Élet: 1.
S minden játékosnak el kell dobnia egy nem xenó lapot.
IK-ját helyettesítheted egy lap Semmibe dobásával.
K ha ellenfeled pontosan 1 ÉP-t sebződik: kapsz 1 VP-t és húzz egy lapot!
Az elnyomó
2 VP 4/2 chara-din szörny „legendás”
Ellenfeled lapjai passzívan jönnek játékba.
Legendás lényeid kapnak +1/+1-et és játékba kerülésük után aktivizálódnak.
Legendás képesség: ellenfeled passzív lapjainak a képességei nem működnek.
Igazságos csere
szabálylap
Minden játékosnak az adott körben elsőként kézből kijátszott nem reakció lapja a következő képességet kapja: „Kompenzáció: kapsz X VP-t, és húzz egy lapot!”
X a lap idézési költsége.
A kör végéig őrposztod mérete korlátlan és minden őrposztodban lévő lény láthatatlan.
A kör végén gyűjtőbe kerül minden lényed, amivel sikeresen támadtál ebben a körben.
Isteni szél
2 VP chara-din azonnali
Minden hajó passzivizálódik, majd a gyűjtőbe kerül.
A bábok mestere
követő/hordaparancsnok
A játékot 4 lappal és 17 ÉP-vel kezded.
J X VP: a kör végéig ellophatsz egy célpont, max X költségű lapot.
Moa karomfúró
2 ZSZ 1 nekron tharr tárgy/moa „kincs”
Moáid költségében minden VP-t helyettesíthetsz 1-1 SZK-val.
S: célpont építmény sebződik 6-ot.
E 1 VP: célpont lény a gyűjtőbe kerül.
Újévi fogadalom
1 VP bufa általános
Nevezz meg egy X értéket (min 1).
A kör végén, ha ennek a lapnak a kijátszása után pontosan X VP-t költöttél el összesen: kapsz 2 VP-2 és húzz 2 lapot!
Tárgy is építheti.
Kijátszásakor mindenki elveszti minden VP-jét, majd kap annyi SZK-t, ahány VP-t így vesztett.
P: egy célpont sebződik annyit, ahány SZK-d van (játékos max 7-et).
Kijátszásakor, ha nincs lap a kezedben: húzz egy lapot!
K dobj egy lapot a kezedből a Semmibe, vagy áldozd fel egy lapod: kapsz egy gyakori tókent.
Összefonódott sorsok
szabálylap
A játék elején nevezz meg 2 laptípust!
Ha egy játékos sikeresen kiijátszik a kezéből egy megnevezett típusú lapot: ellenfele előkereshet egy, a másik megnevezett típusba tartozó lapot!
Hármas büntető osztag (új)
1 VP 3/1 chara-din szörny
Minden lapod (önmaga is) a következő képességet kapja: Kompenzáció és halálsikoly: ellenfeled sebződik 3 ÉP-t.
Okulüpaj lovagja (új)
2 VP 1/1 chara-din kalandozó/alakváltó
Kijátszásakor ellenfeled kezéből egy általad választott lapot a Semmibe dobhatsz.
Jelenés 1 VP: előkereshetsz a paklidból egy lapot, aminek nevében Okulüpaj szerepel.
Okulüpaj sóhaja (új)
1 VP chara-din azonnali
Egy célpont sebződik 2-t, vagy előkereshetsz egy chara-din avatárt, vagy egy lapot, aminek nevében okulüpaj szerpel.
Villámkéz Vili
Fairlight, kalandozó, gnóm, 1/4, KF, villám, IK: 2 VP
J: kapsz egy "Elektrosztatikus kisülés"
vagy "Villámcsapda" lapot a kezedbe.
Ha egy körben legalább 4 lapot
kijátszol, azonnal megnyerted a játékot. "Gyorsabb, mint az infláció!" - V. Michael, Fairlight bankár.
Maev Rick
Dornodon, kalandozó, árnymanó, 2/4, KF, horgony, IK: 2 VP
S: kapsz 1 Dobótőrt vagy
1 Szikra lapot a kezedbe.
J: a gyűjtődből a kezedbe
vehetsz max. 2 Dobótőrt vagy
Szikrát. (lehet vegyesen) "Megkeverem úgy a kártyát,
akkor csalok, amikor látják."
Az árnyalatok eltiprása
színtelen, azonnali, vízió, ősmágia, IK: 0 VP
Egy célpont színét megváltoztatod.
Ha ezután legalább 3 azonos színű permanensed
van a játékban és/vagy a gyűjtődben,
húzhatsz egy lapot.
Egy- és kétszínű versenyen tiltott. "Mindenki egyformán szánandó Leah előtt." - Leah főpapja
A változatosság gyönyöre
színtelen, azonnali, IK: 0 VP
Egy célpont színét megváltoztatod.
Ha ezután legalább 2 különböző színű
permanensed van játékban, kapsz egy tókent.
Jelenés: húzz egy lapot! "Különböző színűek és -vallásúak vagyunk,
S a különbözőeknek az igényeik is mások"
Célpont permanens a gyűjtőbe kerül, és ha nem védekezésként játszottad ki, akkor ellenfeled kap egy Zirri átokmacskát.
Őrült macskás nő
1 VP 1/3 színtelen kalandozó/ember KF
Kijátszásakor előkereshetsz egy lényt, aminek nevében a macska szó szerepel akár ragozva is.
S áldozd fel egy lapod: egy célpont sebződik 3-mat.
Minotaurusz harcművészet
1 VP tharr azonnali/minotaurusz, reakció
Megakadályozza egy asztalon lévő lap aktiválást kívánó hatását és a lap visszakerül kézbe és a kör végéig senki nem játszhat ki ilyen nevű lapot.
S jelenés: visszavehetsz egy minotauruszt az asztalról a kezedbe.
Ősi erő
1 VP chara-din azonnali/reakció
Kijátszási feltétele, hogy legyen játékban olyan lényed, aminek nincs képessége és/vagy van hátránya.
Megakadályoz egy lapot vagy forrást.
Ha egy játékos saját forrásábal VP-t kap: el kell dobnia egy lapot a Semmibe.
Ha saját forrásával lapot húz, vagy keres: veszít 1 VP-t és sebződik 2 ÉP-t.
Ragadozó teknős
2 VP (3)/3 sheran szörny/teknős
Anti-mágia: 1.
Ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy nemlény lapot: sebződik 2 ÉP-t.
S 1 VP: célpont lény a gyűjtőbe kerül.
Xenó agyszippantó (új)
1 VP 2/1 chara-din szörny/xenó
Kijátszásakor ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
K ha ellenfeled lapot dob (kivéve önmagától): előkereshetsz, vagy visszavehetsz egy xenót a gyűjtődből, vagy kapsz egy Xenó parazitát.
Életerős moa
1 VP 1 nekron 1/4 tharr szörny/moa
Élet: X, ahol X annyi, ahány moád van a Semmiben.
Moáid költségéből minden nekront helyettesíthetsz egy élet jelző levételével lapjaidról.
Jelenés: ellenfeled veszít 1 VP-t és sebződik 2 ÉP-t.
Oruh-vahn politikus
1 VP 1 nekron 2/1 tharr szörny/moa
Anti-mágia: 1.
J: ellenfeled a következő előkészítő fázisában 1-el kevesebb VP-t kap.
Ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy nemlény lapot: veszít 1 VP-t, vagy 1 SZK-t. A saját körödben ez a képesség gyűjtőből is működik.
Húzz egy lapot!
S: nézd meg egy pakli felső lapját, majd ha akarod, keverd meg a paklit.
Ha bármikor van 3 azonos nevű lapod játékban: nem sebződsz.
Hálószoba
1 ZSZ 4 SP sheran építmény/pók „háló”
Sheran lapok kijátszása nem számít bele a „háló”-ba.
Pókjaid kapnak +1/+1-et.
S 1 VP: előkereshetsz egy pókot, vagy kapsz egy Fekete özvegyet.
Kavics a cipőben
1 SZK tharr tárgy
Ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy lapot a kezéből, vagy sikeresen használ egy aktiválást kívánó hatást: sebződik 1 ÉP-t.
Jelenés: kapsz egy Elemi követ.
Landragór láncai
szabálylap
Minden játékos körönként 1 varázslatot játszhat ki sikeresen.
Minden permanens passzívan jön játékba. Passzív lapok képességei nem működnek.
Poluu-hska Petry
1 VP 1 nekron 2/2 tharr szörny/moa
Ellenfelednek nyílt lapokkal kell játszania.
E ha ellenfeled ebben a körben az előkészítő fázisban kevesebb VP-t kapott, mint normálisan kellett volna: kapsz 1 SZK-t és a kör végén húzz egy lapot!