Pont ez a probléma,Hogy úsz át és lesz tolvajkalandos kűldi!Mikőzben itt van egy rakat nagyváros tele kifosztani való épűletekel,és lakosaival.Még kűldi sem kellene. |
Egy pöttyet még erősödnöm kell hozzá de még náhyán aktív edzés a 170-es labiba és kihívom futóversenyre. |
LORD KOVÁCS JÓZSEF (129. SZÖRNY)
...
Szint : 16
TP : 1320
Védettség : 30-30-30
Életerő : 160
Támadás : 31
Sebzés : ?
Gondolom azert meg gyurnod kell egy kicsit, nem?
Asszem kapsz 5 gonoszsagpontot, ha leolod. |
Lord Kovacs:
548 epulet (70;31)
552 epulet (69;83)
Sok sikert!
Nem nehezek a kuldetesek! |
Ussz at es lesz tolvajklanos kuldi!
Na, azt is majdnem elfelejtettem... |
Akkor mári nkább a mostani meglévő neves "szörnyeknek" kéne több szerepet adni... mondjuk pl Lord Kovács József sohasem mozdul ki a Várából? Vagy Lédi Olivia nem megy bevásárolni a városba? Ezekkel akár új küldetéseket is adhatnának... (persze nem azt hogy hozz oliviának egy kiló kenyeret, meg egy liter tejet...) Amúgy valami jófajta tolvajklános történelmi esemény tényleg jó lenne, vagy legalább valami tolvajcéhes küldetéssorozat félét nyugatra is lehetne rakni...
Kid... |
és Kovács bácsit hol találom meg?
Fir |
Ott van Lord Kovacs!
BE agressziven es kijossz ugy, hogy Lord Kovacs Jozsef trofea van rajtad!
Nekem volt! |
Le kellene (klónozni) karaktereket kapnának mondjuk 10 random cuccot, plusz egy fegyvert és nyomás... Ha meghalnak egy év múlva támadnak fel újra... lopnak - b?völnek... igyexenek túlélni!
- Feltámasztás: fel lehetne támasztani ôket és valamilyen megkötéssel (xy szörnyidomítással vagy új szakértelemmel befogni ôket ?munkára? : ) |
Tetszik az ötlet.
Akkor talán több harc lenne alacsonyabb szintű karaktereknél is. Valószínű, hogy több lenne a pozitív élmény ha valaki el tud kalapálni egy npc karaktert. |
Pusztán csak NPC-ket alkotni, akik a világot szinesebbé teszik ugyan, de a játékba inkább csak esetlegesen szólnak bele, és a jelenlétük bízvást mellékesnek mondható - nos ennek valóban nincs sok értelme egy levelezős-internetes játékban.
Az alapötlet viszont jó. Valóban több - jóval több - NPC kellene, mint ami most van. Ezekre azonban történelmi eseményeket kellene építeni, amelyek minnél több játékost érintenek. Egy varkaudar invázió-szerű zavargás, ami megosztja vagy összefogja a játékosközösséget. Egy uralomra törő orgyilkosklán mondjuk, aminek sikerült néhány legendás személyt visszidézni a múltból (hogy a legerősebb karaktereknek is legyen kihívás), és amely - persze kisebb intenzitással - nyugat felé is terjeszkedik. Megkockáztatom, hogy erre akár a többszemélyes kalandokat is rá lehetne építeni. A jégkorszak jó ötlet volt, hisz globálisan hatott, de nem a legjobb, mert a megoldásába nem igazán tudott beleszólni csak a magas szintű karakterek egy része.
Amennyiben hasonló komponensszerző küldetések volnának, ne csak 3-4 fajtát kelljen összegyűjteni, hanem 15-20 félét, és ezek egy része csak nyugaton legyen megtalálható, esetleg csak NPC-nél, akinél külön küldetést kell megoldani (szigorúan nyugati karakternek). A játék sorsát aktívan alakító NPC-k valóban feldobnák a hangulatot. |
He he szep alom. De sajnos csak alom... |
Legyen több npc a tf-ben!
- a nagyon régen álldogáló karaktereket vegye át a gép és játszon velük (legyen a korlát mondjuk 5-8 év) Persze csak a gazdi beleegyezésével!
- Kialakulhatnának így npc kt-k : ) Színesebb gyakás : ) A NPC megszálottak, akiken ott van Chara din jele : )
- NPC tolvaj klánok : ), b?völô npc-k
- NPC kt-k elleni harc (ellopni dem-eket és utána gyakás)
| Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Közös Tudatok | Bugok | Csere-bere | Átadó karakterek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|