Vissza a Főoldalra
 

Hírek
Mi is az a Shadowrun?
Chat, üzenõfal
Fórumok
Shadowland
Szavazások
Ismertetők, írások
Kaladmodulok
Novellák
Cikkek a Krónikából
Shadowrun könyvek
Linkek
Letöltés
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Fegyverspecialista
Küldd el képeslapként!
A fegyverspecialista kitűnően használja, sőt javítja az összes olyan fegyvert, amelyet valaha is láttál, sőt jó néhány olyant is, amiről soha nem is hallottál.
Nézz szét a galériában!
A gyűrű - Shadowrun novella (2)
Játékost keresek! (105)
Robert N. Charrette: Sose kezdj sárkánnyal (15)
Online Shadowrun project (69)
Shadowrun 4. kiadás (151)
Magyar Shadowland (2074)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ...
Nézet:
Köszi a választ Yoro az egyetlen értelmes HSZ a kérdésemre a tiéd volt szokás szerint.
 
sziaztok nem tudja valaki hogy mivan a beho oldalán találhato ul küldövel töbször kiszámolom számologépel az ellenörzö számot mindig ugyanaz az eredmény jön ki mégis a lap alján azt irja hogy hibás ellenörzö szám.
 
Jellem: gonosz (666). "Én már menthetetlen vagyok, fiam!" - DV
 
Éjszaka a táborodhoz settenkedem. Elemelem a DEM-edet, majd váratlanul elnyomok rád egy igazi, szeretetteljes baráti ölelést. Ez gyakorlatilag egy rövidzárlatot eredményez az évek óta halmozott gonoszság és a napok óta gyűjtögetett jóság között. A kontroll hiányának köszönhetően megindul a "töltések" hirtelen kiegyenlítődése. A benned mesterségesen, a környezetedhez képest rendkívül magas szintre felhalmozott gonoszság kifelé lódul. Az idegpályák felizzanak és egy detonáció kíséretében atomjaidra hullasz. szugabor pipa. Következő jelentkező?
 
Kitalálom! Eléred a jó jellemet, azután meg belefordulsz a köhegyű lándzsába?
 
Zöld üveg, csak boltból szerezhető?

Mély kútban is találhatsz. (2-es mászás és kötél kell hozzá)
A labirintusokba csak, akkor tudok belépni, ha megkapom a térképét valakitől?

Igen
Jól érzem, hogy a kőkalapács használata automatikus, mint a kőkésé?

Igen
 
Zöld üveg, csak boltból szerezhető?
 
A labirintusokba csak, akkor tudok belépni, ha megkapom a térképét valakitől?
 
Jól érzem, hogy a kőkalapács használata automatikus, mint a kőkésé?
 
Végre írtam egy normális fordulót. Csak egy parancs ment félre...

A kőhegyű lándzsa brutál a bothoz képest.

szugabor, már a tervem is elkészült....
 
Az se rossz megoldás, ha a szárát a bal füledhez helyezed, és addig tolod amíg a jobb füleden ki nem bukkan. Aztán persze rakd a sírodra.
 
A kari bőre a vérszívástól lesz sápadt. A rózsa csak arra jó, hogy foglalja a tárgyhelyet. Eldobni nem lehet, egy idő után magától "elhasználódik".
 
Ez esetben ha lehet D-zni stílszerűen eldobom a Pusztulás Sírjainál (bár nem hiszem, hogy lehet).
 
Alternatív megoldás: Ha van benned egy kis jószándék, a saját sírodra is helyezheted.
 
Sziasztok.

A kérdésem annyi, hogy igazából a vérvörös rózsa (1622) mit csinál a birtokosával? A hyperben csak annyi van írva, hogy átkozott tárgy, nem átadható, nem lopható.

Esetleg tőle lesz a kari arcbőre olyan "mint a sírok márvány fehérje"?
 
Üdv Siófokról!
Pont ott ácsorgok, a mágustorony előtt, megcsinálom a küldit, megkapom a DEM-et és odaadom, tudok a hosszú szakállúnál még egy kört futni, ha már nincs nálam a DEM, vagy húzhatok egy másik toronyba, vagy legrosszabb esetben toronyból már nem is eshet?

Másik toronyból tudsz szerezni másikat. Pl. ha most az 506-osnál vagy, akkor északra/délre a "szomszédos" toronynál másik küldetéssort és másik labirintust kapsz.
a szakipontnál sejtem a választ, el ne merd költeni! (harcművészet, esetleg varázslás kapcsán rögtön kell majd egy tonna, mi?)

Pszire is érdemes tartalékolni.
Bármely komponensét?

Igen, de vannak olyan tárgyak (pl. vasérc), amiből sok minden feltalálható, ezért, ha célzottan akarsz valamit feltalálni, és van nálad egy "ritkább" komponenséből is, akkor inkább arra add ki az F parancsot.
A mostani jellemtársaid olyan gyávák, hogy nem merik a merészségüket minimum 5-re tenni.

Amikor 5-össel mentem, kénytelen voltam elszenvedni a hit védelmével gyengébb kalandozókra vadászók atrocitásait. Ennek köszönhetően a játékvezetés a keleti oldalon már kötelezővé tette az 5-ös minimumot. Nem tudok tapsolni hozzá.
 
Ne bánkódj! Kicsit feltápolom magam és szétkenlek a környéken.

Ez a beszéd!
 
Az olvasztókemencénél ezt írta:
Ahhoz, hogy bizonyos fémek, ércek feldolgozására rájöjj, adj ki ezekre F parancsot olyan mezőn, ahol van olvasztókemence.

Tanulva az előzőből (ÁÁÁÁÁÁÁ), ezt sem tudom addig használni, amíg a játékmenetből meg nem ismerem a fémek számát, igaz?

Ne bánkódj! Kicsit feltápolom magam és szétkenlek a környéken.
 
TNO-t ha teszed valamire, akkor szerencsére, mert a többi TF-elhető, de tartogasd a Max Tudat pontra, ami akkor lesz meg, ha belépsz egy KT-ba.
KNO-t meg a taumaturgiára kell tartogatni. Véletlenül se tedd gyógyításra, vagy vadászatra.
Sajnálom, hogy jó jellemű leszel, de legalább többen fognak velem csatázni. A mostani jellemtársaid olyan gyávák, hogy nem merik a merészségüket minimum 5-re tenni.
F paranccsal, ahogy a többiek is írták, a komponensre kell kiadni, de csak akkor találod fel, ha az összes komponensét ismered már.
 
Tno-t vagy erőre, vagy szerencsére tedd, de mégjobb, ha tartalékolsz, mert később a KT-ban kelleni fog.
 
Bármely komponensét?
 
F után azt a tárgyat kell beírni, amiből feltalálni akarsz. Ugye az van nálad.
 
Szia!

DEM. A rossz hír: nem tudsz a varázslótól újat szerezni. A jó hír: a haldokló ad majd neked egyet, miután elhasználta a tiédet.

A TNO és a KNO kezelése játékosfüggő - szerintem előbbit költsd el nyugodtan (és bölcsen :P), az utóbbit meg tartalékold, és csak akkor költs belőle, ha éppen kell valamire. A szerencsédet (még egy jó darabig) csak így fogod tudni növelni.

Az F után pedig éppen hogy komponenst írj, amiből fel akarsz találni valamit - hiszen (elvileg) nem tudod, hogy mit fogsz kihozni a tárgyból, és pláne nem tudod (még elvilegebb...) annak sorszámát.
 
Csak a biztonság kedvéért, F után azt a tárgyat kell beírni, amit felfedezni szeretnék, nem pedig annak egy komponensét, amiből...
 
Khm.. hogyan lehet szerencsét növelni?
 
Egy csomó minden le van korlátozva szint, vagy fordulószámhoz. Minden fordulóban csak csöppökben jön az újdonság, lehet, hogy ez nem is nagyon baj...

Pár újabb kérdésecske:
*eldöntöttem, hogy elsőre jó karival játszom, mégis csak az áll hozzám a legközelebb. Így, rögtön fejtörést okoz a jellempróba, aminél egy DEM-mel kellene megmentenem vkit. Pont ott ácsorgok, a mágustorony előtt, megcsinálom a küldit, megkapom a DEM-et és odaadom, tudok a hosszú szakállúnál még egy kört futni, ha már nincs nálam a DEM, vagy húzhatok egy másik toronyba, vagy legrosszabb esetben toronyból már nem is eshet? Ez utóbbi esetben mekkorát kockáztatok, amíg legközelebb alternatív úton hozzáférhetek?
*tulipont, érdemes tartalékolni későbbre? lesz vmi. értékes, ami ebből megy (pl. tau)? az már most látszik, hogy erőt kellene növelni hamarosan, még alig van cuccom és a terhelés 44%, pazarlok, ha ezt növelgetem?
*a szakipontnál sejtem a választ, el ne merd költeni! (harcművészet, esetleg varázslás kapcsán rögtön kell majd egy tonna, mi?)
 
 
Parittyát csak bozótoson.
 
Köszi, előreszaladtam.
 
Nem teljesen egyértelmű a parittya leírásából, hogy milyen mezőn lehet kitalálni és létrehozni. Segítene valaki?
A parittyát magadtól fogod megismerni a 3. vagy a 4. fordulódban, utána bozótoson, vagy erdőben tudsz csinálni.

Rezet, ásóval lehet szerezni, de réz van-e minden hegy terepen, esetleg dombon?
Nincs mindenhol, véletlenszerűen ásol.

Szögletes és kerek kő sincs mindenhol?
Minden dombos és hegyvidék terepen van, ha már megismerted.(szintén autómatikusan)
 
  ... | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ...
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Közös Tudatok | Bugok | Csere-bere | Átadó karakterek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.