Sheran légycsapója
1 ZSZ (1)/1 sheran szörny/csapda
Minden csapda lényed kap +2/+2-t.
K: célpont támadónak kijelölt lény VAGY egy célpont 0 költségű permanens a gyűjtőbe kerül.
Ha bármilyen okból feláldozod: ellenfeled sebződik 2 ÉP-t.
Kancsóka
1 ZSZ 1/1 sheran szörny/csapda
Újrahasznosítás: 2.
K: gyűjtőbe küldhetsz célpont támadónak kijelölt lényt, vagy egy célpont max. 1 költségű nem lény lapot.
Ha bármilyen okból feláldozod: ismét létrejön az újrahasznosítása.
Harmatfű
2 ZSZ 1/1 sheran szörny/csapda
Csapda lényeidre +1 VP reagálni (már önmagára is).
K: gyűjtőbe küldhetsz célpont támadónak kijelölt lényt, vagy megakadályoz egy 0 költségű lapot.
Ha bármilyen okból feláldozod: ellenfeled veszít 1 VP-t.
Kürtcsapda
1 ZSZ 2/1 sheran szörny/csapda
Minden csapda lényed mágikus védelmet kap.
K: gyűjtőbe küldhetsz egy támadónak kijelölt lényt, vagy egy olyan lényt, ami ebben a körben már használta valamilyen aktiválást kívánó képességét.
Ha bármilyen okból feláldozod: ellenfeled veszít 2 max. ÉP.t.
Mágikus hízóka
2 ZSZ 0/1 sheran szörny/csapda
K: ha egy csapda lényed sebzést okoz, vagy sikeresen használja egy aktiválást kívánó képességét: tehetsz az adott lényre vagy a Mágikus hízókára egy izom, vagy élet jelzőt.
S áldozd fel egy lényed: előkereshetsz egy csapdát a palidból. |
Egyébként nem kéne, hogy nyilvánvaló legyen az a 99% szerintem. |
VAGY a lap vagy forrás nem jön létre, a
Semmibe kerül (ha lap), a lap elveszti
ezt a képességet (ha forrás),
és ilyenre nem reagálhatsz többet.
Kijátszása után a Semmibe kerül.
Végül is csak egyel több sor.
De nem vagyok meggyőződve róla, hogy a lap gyengébb lett |
Ne, ne, tényleg ne legyen 3 ZSZ, mert nem bírnám elviselni a látványát egy Trinigan deck-ben. |
Lehet 3 ZSZ is Jó, befejeztem. |
"balanszos" |
Ez esetleg úgy lehetne balanszos, hogy el is venné a képességet/gyűjtőbe küldené a permanenst, ha arról van szó. Mondjuk elvenni egy Kurtz előkereső képességét |
Meg ha nem lenne olyan a játék amilyen, lehetne rajta az is, hogy "nem reagálhatsz", "nem reagálhatsz rá többet Úgy gondoltad?-dal" helyett. |
Felőlem lehet Fairlight is |
Egyébként kibaszott broken a lap. Bufa, szóval mindenhova jó lenne, az idézés miatt soha nem rossz, a +2 meg az inkorrekt kategóriába sorolja. Nyilván a 2.at választaná az ember 99%-ban, mert ez kb egy irreleváns hátrány. Soli/soli aurával és nulliffal máig nyomjuk, pedig azok konkrétan színeket nem visznek, vagyis sokkal nagyobb tartományt. |
Nagyon tetszik, ilyennek kellene lennie egy reakcionak!
En legszivesebben az idezest es a plusz 2 reakciot is levennem, de hat az mar nagyon 2010 kappa |
Ennek az alapváltozata még az Ősök városa utánról van
Úgy gondoltad?
2 ZSZ
Bufa azonnali reakció, védekezés, idézés, [+2]
Kijátszásakor válassz:
A lap vagy forrás létrejön, de ilyen lapot
vagy forrást ellenfeled nem játszhat ki
többet, vagy nem használhat.
VAGY a lap vagy forrás nem jön létre, a
Semmibe kerül (ha lap), és ilyenre nem
reagálhatsz többet Úgy gondoltad?-dal.
Kijátszása után a Semmibe kerül. |
Csöbörből vederbe
1 VP
? általános
Ellenfeled választhat:
Gyűjtőbe dobja a lapjait
és húzol 1 lapot.
VAGY a Semmibe rakja a gyűjtőjét
és visszavehetsz a gyűjtőből 1 lapot.
VAGY minden lap a gyűjtőbe kerül
és húz 1 lapot. Húzz 1 lapot.
Ha eldobatják, húzz 1 lapot. |
Az első hordaparancsnok
Követő, hordaparancsnok
A játékot 3 lappal, és 20 ÉP-vel kezded.
Ha egy lényed az ellenfél forrása miatt nem jön létre, kapsz 1 VP-t. Ha egy lényed az ellenfél forrásától a gyűjtőbe kerül húzz egy lapot!
S: egy gyűjtődben lévő fix idezési költségű lényed feltámadás képességet kap.
Főnix felcser
0 VP
Elenios szörny, főnix 1/1 ‘repül’
Ha sebzést okoz annyit gyógyulsz, amennyit sebzett.
Lélekszívó párduc
2 VP
Raia szörny 2/2 ‘repül’
Ha gyógyulsz, rakj rá annyi +1/+1-es erőjelzőt, amennyit gyógyultál.
S: 2 VP: A kör végéig láthatatlan lesz.
Zubbony
3 VP
Rhatt bűbáj lényre, reakció
Idézési költségéből minden egyes VP-t helyettesíthetsz egy lapod passzivizálásával.
A lény akire a Zubbony kerül a tartalékba kerül passzívan, nem jelölhető ki támadónak és nem blokkolhat. Ilyen nevű lényeket egyik játékos sem játszhat ki! |
Zsigerelés
szabálylap
Minden lényre +1 szk ikon kerül (arra is, amelyiken nem volt). Bármilyen lényből nyerhetsz ki "szk ikon"-t.
S, 3 szk: húzz egy lapot vagy kapsz 2 Vp-t (kivéve az 1. körben). |
A védelmező
1 VP 1 ZSZ
Raia kalandozó, ember KF 0/3
Élet:1
A körödben az ellenfél lapjainak kijátszási feltétele +1 VP.
Nem vesztheti el speciális képességeit.
Fertőző mocsár
2 ZSZ
Leah általános ‘életkioltó’
Minden lény sebződik 3 ÉP-t. Ha ebben a körben egy lény a gyűjtőbe kerülne, helyette a Semmibe kerül.
Klónozás (új, új)
X-2 VP
Fairlight általános [+1]
X egy célpont lény idézési költsége. Rakj játékba egy jelzőt, ami megegyezik ezzel a lénnyel, kijátszáskori képességei létrejönnek.
Protomassza
2 VP
Sheran szörny 3/3 ‘repül’
Nem foglal helyet az őrposztban.
Biogenikus massza
2 VP 1 ZSZ
Sheran szörny 1 szk 3/3 ‘repül’
Kijátszásakor kapsz egy Protomassza lapot.
A köröd végén minden lapod, amin a ‘massza’ szó szerepel kap egy +1/+1-es erőjelzőt.
S: 2 VP: Kapsz egy Protomasszát a tartalékodba. |
Áldozati fétis
1 áldozás dornodon tárgy „horgony”
Minden áldozós idézési költségű lapodra (önmagára is) +1 VP reagálni.
S visszavehetsz egy olyan lapot a gyűjtőből a kezedbe, amit ebben a körben áldoztál fel.
Hátrány: Nem másolható. Ha a gyűjtőbe kerülne, helyette a semmibe kerül.
Harapós birka
1 áldozás 3/1 leah szörny „szárnyak”
Kompenzáció: ellenfelednek fel kell áldoznia egy általa választott lapját.
Kijátszásakor célpont permanens a semmibe kerül, de ha kijátszásához áldozós költségű lapot áldoztál, akkor max. 2 célpont permanenst küldhetsz a semmibe.
Káoszfattyú
1 áldozás 3/1 chara-din szörny „szárnyak”
Kijátszásakor ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot, de ha kijátszásához áldozós költségű lapot áldoztál, akkor vagy általad választott lapot dob, vagy 2 véletlenszerűt.
A fekete kos papja
1 áldozás 2/2 dornodon kalandozó/árnymanó KF „szárnyak”
Kijátszásakor húzz egy lapot és ha kijátszásához áldozós költségű lapot áldoztál, akkor vagy húzz még egy lapot, vagy visszavehetsz egy lapot a gyűjtődből a kezedbe (kivéve amit a kijátszásához áldoztál).
Önkéntes áldozat
1 VP 1/1 dornodon kalandozó/ember KF
Idézési költségét helyettesítheted egy áldozós költségű lap asztalról kézbe visszavételével.
Ha áldozástól került a gyűjtőbe: a kör végén visszaveheted a gyűjtőből a kezedbe. |
1 szk 1 zanszilánk Univerzális másológép
tárgy kincs Tharr
moa
P: lemásol egy tókent, vagy előre kikészített lapot. Ha a másolt lap a kezedben van (mutasd meg), a másolat is oda kerül.
Hátrány: ez előkészítő fázison kívül nem aktivizálódhat. |
Szilmill spórák-új
1 Zsz - tárgy
+1 rá reagálni
Kijátszáskor kapsz 3 aktív szilmill spórát a tartalékodba (0/1). Ha nem áldozástól kerül a gyűjtőbe, kapsz 3 szilmill spórát.
S: 1 zsz - kapsz 3 aktív spórát a tartalékodba
K2: áldozz fel egy spórát, célpont lény gyógyul 3-at, vagy célpont játékos max. ÉP-je megnő 1-el és gyógyul 1-et.
J: áldozz fel 3 spórát: célpont játékos a maximális életpontjaiba gyógyul. |
Ragadozó (Új-2)
5 VP
Tharr szörny, repül, <+2>, 2 Szk
Idézési költsége nem csökkenhet.
Idézési költségét helyettesítheted
azzal, hogy ellenfelednek fel kell
áldoznia 2 lényét.
(6)/( |
Ha nagyon variáljuk fel lehet húzni azt a lapot a következő húzás fázisban is |
Annyira örültem a tömörített szövegnek hajnal 2-kor, hogy kiment a fejemből, hogy nem csak emiatt a lap miatt lehet lapot dobni... szóval mondjuk inkább:
Ellenfeled veszít 1 VP-t 1 SZK-t, fel kell
áldoznia 1 ÉP-t és eldob 1 véletlenszerű
lapot VAGY ha ebben a körben ÉP-t áldozott
vagy önszántából lapot dobott, elveszti
az összes VP-t és SZK-t és húzz 1 lapot.
Lehet jó lenne a "saját forrásának köszönhetően" vagy "költségként" de most nincs időm ennek utánanézni. |
háromszoros eltörlés
1 vp,ősmágia,védekezés,rhatt azonnnali
célpont permanens a semmibe kerül és egy lapot tégy egy gyűjtőből a semmibe
tégy egy lapot egy gyűjtőből a semmibe:visszakerül a kezedbe
csak egyszer játszhatod ki védekezésből
a játék során háromszor játszhatod ki,a harmadik kijátszás után a semmibe kerül és egy lapot tégy egy gyűjtőből a semmibe |
Esetleg egy +2-es reakciódrágítás ráfér, hogy menő legyen |
Lady Olívia trükkje (új)
0 VP
Elenios azonnali
ősmágia
Ellenfeled veszít 1 VP-t 1 SZK-t
és eldob 1 véletlenszerű lapot
VAGY ha ebben a körben ÉP-t áldozott
vagy lapot dobott, elveszti
az összes VP-t és SZK-t és húzz 1 lapot.
"Pikk-pakk!" |
De hát a specializáció le van fakuzva, hogy így tolja.
Célpont permanenset témákat is drágítja.
A lapok viszont annyira olcsók, hogy az egyetlen téma, amivel tolni lehet bele, a főnix születik, ami 1-ért is két izom+1 élettel adja a témát, csak ugyanezt tolja a fókusz is, ami manapság sokkal divatosabb. |
Sekélyvízi teknős
1 VP 1/1 sheran szörny/teknős
Anti mágia: 1.
S áldozd fel 2 lényed: előkereshetsz a paklidból egy teknőst és a kör végéig 2 VP-vel olcsóbban kijátszhatod.
Lándzsás teknős
2 VP 3/1 sheran szörny/teknős
Anti mágia: 1.
Támadhat tartalékban lévő lényt is.
S rakj át egy sheran lényt a gyűjtődből a semmibe: feltámad.
Tengeri teknős
1 VP 1/1 sheran szörny/teknős
Anti mágia: 1.
Kijátszásakor előkereshetsz egy teknős lényt a paklidból, majd dobj egy lapot a kezedből a gyűjtőbe.
Teknős hálótolvaj (új)
1 VP 2/2 sheran szörny/teknős „háló”
Anti mágia: 1.
Dobj a kezedből, vagy a gyűjtődből egy teknőst a semmibe: kapsz 1 VP-t vagy célpont lény vagy játékos gyógyul 3 ÉP-t. Ez a képesség a gyűjtőből is működik. Egy körben max 2 VP-t kaphatsz így.
Teknős mágia
1 VP sheran azonnali/reakció, teknős
Nem lehet eldobni teknős anti mágiájának.
Anti mágia: 1.
Megakadályoz egy lapot. | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|