| Ami nem öl meg az megerősít
2vp
Elenios - Azonnali vízió
Minden lénynél fel kel dobni egy érmét, ha talált a lény kap 2 izomjelzőt és gazdája gyógyul 2-t. Ha nem talált a lény a gyüjtőbe kerül és gazdja sebződik 2-t.
Ha gyüjtőből játszod ki idézési költsége 1vp-vel kevesebb és ez a lap a semmibe kerül. |
Szirén kürt
0szk
tárgy, szirén, ősmágia,elenios
A húzás fázisodban a húzás helyett ha akarod előkereshetsz egy szirén altípusú lapot, max 2szer.
[P]: áldozd fel: Húzz egy lapot.
Szirén dallam
0VP
Bűbáj, szirén, háló, elenios
Nem lehet rá reagálni.
Kör végén húzz egy lapot.
Amelyik szirénednek alapból van csábítás képessége annak 2vel megnő. Amelyik sziréned alapból nem rendelkezik csábítás képességgel az kap 2 izom jelzőt.
Vérszirén
2vp
szirén,ősmágia,szk,kf,repül,Leah
Csábítás:3
Nem cserélhet gazdát.
Ha megsebez egy játékost annak annyi lesz a max Ép-je amennyi az ÉP-je.
Árnyék:1ÉP
2/3 |
Őrszem tetszik, csak ne legyen mágvédelme. |
Sellő őrszem új
1vp 1 nekron
Szirén, Elenios, repül,KF,1szk,ősmágia
Csábítás: 2
Amíg az őrposztban van az ellenfeled lényei nem sebezhetnek se más lényt, se téged.
Ha bármilyen módon a gyűjtőbe kerül ehelyett tedd a semmibe és húzz 1 lapot.
2/4 Mágikus/Mágikus
Tengeri nimfa
x Nekron
Szirén, Elenios, repül,+1 reagálni rá,KF,1szk
Csábítás: 3
Szirénjeid idézési költsége X VP-vel (X max 2.) kevesebb, de nem mehet így 1 VP alá.
S, X kötelék: Célpont lény kap 1 életjelzőt vagy kör végén húzz 1 lapot.
X/3 |
tudom, túl gyenge lenne így? reakciót is drágít 2vel. Azért nem gondolnám h fixen növeljen esetleg S2,E2,J2
még talán. |
Illetve de értem mire gondolsz, S, E képességekre nem kell oda a Minden, A lényeg h eltérő körönként 1 szer működjön csak. De sztem érthető mit akartam vele leírni. |
Miért? Nem értem, mire gondolsz. |
Kisebb Tűz istenség
Követő
Megszüntetés: 15ép
Tűz altípusú lapjaidra +2VP reagálni.
S: Minden tűz forrásod 1el többet sebez.
E: Minden tűz forrásod 2vel többet sebez.
J: Ha egy köreben legalább 5ÉP-t sebeztél ellenfeleden húzz egy lapot.
Ha a játék elején szabálylap vagy követő megszünteti +1 lapot húzol.
Jó lenne végre egy tűz követő. |
2 Vp X nekron Quwarg reménység (új)
szörny 1 szk +X reakciódrágítás Dornodon
quwarg
horgony
'repül'
Kézből kijátszásakor visszavehetsz max. 3 lényt (kivéve Quwarg reménységet) a gyűjtődből a kezedbe.
Áldozd fel: megakadályoz egy forrást.
2 / 1 |
Tűzkirálya
Követő
14 ép
[S] Fő fázisodban egy főnixed ingyen feltámad. |
Tűzcsettintés
1VP
Tűz altípus, azonnali, +1 reagálni rá, Dornodon
Célpont lény vagy játékos 6-Xet sebződik.
X ahányadik kör van, de max. 3.
Kárpótlás: Kapsz egy szikra lapot a kezedbe. |
Tűz zuhatag
x VP 1nekron
Tűz altípus, reakció, ősmágia - Dornodon
X annyi amennyivel több lap van a kezedben mint ellenfelednek de min. 0 max 2.
Megakadályoz egy lapot.
Célpont játékos sebződik 1et.
1 kötelék: Minden játékos húz 1 lapot.
2 kötelék: Csak te húzz 1 lapot. |
Zén (új)
1 VP 1/1 fairlight kalandozó/ember KF
Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy mini kiegészítős lapot.
Mini kiegészítős lapjaidra (már önmagára is) +1 VP reagálni, és a következő képességet kapják: Büntetés: 3 ÉP.
Zén menyasszonya (új)
2 VP 3/3 elenios kalandozó/ember KF
K3: ha ellenfeled kijátszik egy lapot a kezéből: azonnal sebződik 2 ÉP-t.
Kompenzáció és kárpótlás: előkereshetsz a paklidból egy Zén menyasszonyát.
1 VP rakd át a gyűjtődből a semmibe: visszavehetsz a gyűjtődből a kezedbe egy Zén menyasszonyát.
Ganüid reciklizátor
1 VP 1/4 rhatt szörny/ganüid [+1]
Kijátszásakor visszavehetsz bármennyi Ganüid ifjoncot a gyűjtődből és/vagy az asztalról a kezedbe.
Ha ellenfeled a húzás fázisán kívül lapot húz: kapsz annyi Ganüid ifjoncot a kezedbe, amennyit húzott.
K dobj 2 lapot a kezedből a semmibe: megakadályoz egy varázslatot, vagy egy reakciót.
Meganüid
6-X VP (6)/5 rhatt szörny/ganüid
X annyi, ahány Ganüid ifjoncot megmutatsz a kezedből, az asztalról és a gyűjtődből (de max. 5).
K: célpont permanens a kör végéig elveszíti minden speciális képességét és hátrányát, és ezeket megkapja a Meganüid.
Mardakor ügyeskedő
2 VP 1/1 raia kalandozó/gnóm KF
1 VP: mutasd meg a kezedből ezt és egy másik Mardakor ügyeskedőt: ha kevesebb lap van most a kezedben, mint ellenfeledében, akkor kör végén húzz egy lapot! Egy körben egy lapot húzhatsz Mardakor ügyeskedővel.
S 1 VP: ha nincs lap a kezedben, vagy csak raia gnómok vannak a kezedben: előkereshetsz egy Mardakor ügyeskedőt a paklidból. |
Bolondok napja
1 VP elenios azonnali „ősmágia”
Előkereshetsz egy lapot a paklidból, aminek a nevében a bolond szó szerepel, akár ragozva is VAGY célpont permanens visszakerül a tulajdonosa kezébe.
Bolondgomba
1 ZSZ chara-din tárgy
Egy körben max kétszer játszhatsz ki Bolondgombát. Minden köröd végén visszakerül a kezedbe.
Ha visszakerül a kezedbe: ellenfelednek vissza kell vennie egy lapot az asztalról a kezébe, majd el kell dobnia egy lapot a kezéből. Ha nem tud lapot visszavenni: sebződik 3 ÉP-t.
Bolondok háza
1 építő 4 SP chara-din építmény
Semlegesítés: lap. A semlegesített lap visszakerül a tulajdonosa kezébe és a kör végéig ilyen nevű lapot nem játszhat ki egyik játékos sem.
A Bolondok házát visszaveheted a kezedbe az asztalról 1 lény feláldozása vagy a gyűjtődből 2 lény semmibe rakása által.
Bolond lyuk
1 ZSZ chara-din tárgy
Kijátszásakor visszavehetsz egy lapot az asztalról a kezedbe.
K: ha ellenfeled egy lapja a gyűjtőbe kerülne, dönthetsz úgy, hogy helyette visszakerüljön a kezébe: ekkor előkereshetsz a paklidból vagy visszavehetsz a gyűjtődből egy lapot.
Bolond szél
1 VP elenios általános
Célpont játékosnak minden típusú lapjából vissza kell vennie egyet a kezébe.
E, ha ellenfelednek van lapja játékban, akkor a kör végén visszaveheted ezt a lapot a gyűjtődből a kezedbe. |
Világok harca
szabálylap
Ezt a szabálylapot semmilyen módon nem lehet megszüntetni, és nem használhatsz mellette követőt.
Több különböző helyszín is lehet játékban egyszerre.
Ha valaki kijátszik egy olyan helyszínt, amilyen már van játékban, akkor a korábban kijátszott ilyen helyszín a Semmibe kerül.
Minden helyszín az alábbi képességet kapja: "Áramlás: célpont helyszín a Semmibe kerül." |
Quwarg ügyeskedő
2 ZSZ 2/2 dornodon szörny/quwarg
Kijátszhatod bármikor, amikor azonnalit játszhatsz ki. Kijátszásakor, ha ellenfeled ebben a körben legalább 2 lapot sikeresen kijátszott a kezéből: el kell dobnia annyi lapot a kezéből a gyűjtőbe, hogy annyi lapja maradjon, mint neked, ezután kapsz annyi Nyomorult quwargot, amennyit ő eldobott (de min egyet).
Quwarg agitátor
1 ZSZ 1/2 dornodon szörny/quwarg
Kijátszásakor minden quwargod aktivizálódik, majd kapsz egy Nyomorult quwargot.
S: ha feláldozod egy permanensed: ellenfelednek is fel kell áldoznia egyet, ha nem tud áldozni, akkor dobnia kell egy lapot.
Quwarg utánpótlásfelelős
1 VP 1/2 dornodon szörny/quwarg
Kijátszásakor kapsz annyi Nyomorult quwargot, ahány quwargod van játékban (max. négyet).
S áldozd fel 2 lapod: visszavehetsz egy lapot a gyűjtődből a kezedbe.
Quwarg hadtápos
1 VP 1/2 dornodon szörny/quwarg
K ha sikeresen játékba hozol egy quwargot: kapsz 1 VP-t vagy húzz egy lapot!
Kompenzáció és kárpótlás: kapsz 2 Nyomorult quwargot.
A’skraudhog áramló
1 VP 1 ZSZ 1 nekron (3)/4 chara-din szörny/éjfatty
Élet: 1.
Ha ebben a körben használtál áramlást, akkor kijátszásakor húzz 2 lapot!
Áramlás 2 ÉP: előkereshetsz egy „áramlásos” lapot a paklidból, vagy a következó éjfattyad 3 VP-vel olcsóbb. |
2 nekron Varázskudarc (új)
azonnali Tharr
A következő 2 reakció nem jön létre, kivéve ha annak kijátszója/használója kijátszási/használati feltételként 10 lapot a paklija tetejéről a Semmibe dob.
Kompenzáció: vegyél vissza a kezedbe egy lapot a gyűjtődből (kivéve Varázskudarcot). |
Zsarolás
1 VP színtelen azonnali
Nem lehet rá ősmágiás lappal reagálni.
Nézd meg az ellenfeled kezében lévő lapokat: ellenfelednek ezek közül max. 2 általad választott asztalon maradó lapot játékba kell raknia, de a kijátszáskori képességeik nem jönnek létre és kapnak 2-2 dermesztés jelzőt.
Klerebald szózata
1 VP fairlight általános
Kapsz annyi aktív Rambo bogarat, ahány Rambó bogarad van (de max. négyet). A kör végén az így kapott lények a gyűjtőbe kerülnek.
A kör végén minden lényért, amit ebben a körben Rambó bogaraid megöltek: kapsz 1 VP-t, vagy húzz egy lapot!
Praglonc fetisiszta
1 VP 1/1 fairlight szörny/praglonc
Minden fairlight lényed idézési költsége 1 VP-vel kevesebb, de nem mehet így 1 VP alá.
1 VP dobd ezt a lapot és még 2-t a kezedből a semmibe: előkereshetsz a paklidból 2 különböző nevű pragloncot.
Praglonc rohamozó
2 VP 3/3 fairlight szörny/praglonc
Minden fairlight lényed kap +2/+2-t.
1 VP dobd a kezedből a semmibe: megakadályoz egy forrást, ami egy fairlight lényedre hatna.
Praglonc sámán
3 VP (6)/6 fairlight szörny/praglonc
S: kapsz annyi VP-t vagy húzz feleannyi lapot (lefelé kerekítve és max. 2-t), ahány fairlight lényed van a semmiben.
1 nekron, dobd a kezedből a semmibe: megakadályoz egy fairlight lényedre kijátszott/használt reakciót. |
Lomha farkas
2 vp, 2 nekron
szörny
vérfarkas
Leah
Szk, háló
1/3
Feltámad. Minden lap idézési költsége, aminek nem vérfarkas az altipusa, vagy nem szerepel a nevében vagy a szövegében a vérfarkas szó, +1 vp.
Átkozott harapás
2 vp, 1 nekron
Bűbáj
Leah
Ha egy vérfarkasod megsebez egy lényt, de játékban marad, kap egy átok jelzőt. Amíg rajta van ez a jelző vérfarkasnak számít, illetve a harci fázisban te döntöd el, hogy kit támadjon. Ha az átkozott harapás kikerül a játékból, minden átok jelző kikerül a játékból. |
Entrópia, a káoszszellem
1 VP 2/2 chara-din szörny/káoszszellem „élőholt”
Ha ellenfelednek legfeljebb 2 lap van a kezében: nem lehet rá reagálni.
Kijátszásakor célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz, VAGY ha ellenfelednek legalább 2 lap van a kezében, akkor eldobathatsz egy véletlenszerű lapot.
Az anarchia küldötte
2 VP 3/3 chara-din szörny/káoszszellem „élőholt”
Ha ellenfelednek legfeljebb 2 lap van a kezében: forrásra immúnis.
S: ellenfeled max. ÉP-je csökken 3-mal, vagy célpont lény kap egy -3/-3-mas jelzőt, vagy ha ellenfelednek legalább 2 lap van a kezében, akkor el kell dobnia egyet.
Kaotikus lidérc
1 VP (4)/1 chara-din szörny/káoszszellem „élőholt”
Ha ellenfelednek legfeljebb 2 lap van a kezében: nem lehet megsebezni.
S: aktivizálódik, vagy ha ellenfelednek legalább 2 lap van a kezében, akkor eldob egy véletlenszerű lapot.
Bo’adhun fétislény
5-X VP (4)/6 chara-din szörny/káoszszellem „élőholt”
X annyi, amennyivel kevesebb lap van ellenfeled kezében, mint 4.
S: ellenfeled sebződik 3 ÉP-t, te gyógyulsz 3 ÉP-t és húzz egy lapot.
Uthan Teriadan (új)
3 VP (3/)(4) chara-din szörny/káoszszellem „élőholt”
Büntetés: 5 ÉP.
Ha ellenfelednek legfeljebb 2 lapja van kézben: a káoszszellemeket kivéve minden lapja +1 VP és minden lénye kap -1/-1-et.
S: ha ellenfelednek legalább 2 lap van a kezében, akkor el kell dobnia egyet. |
az a szemüveges vigyori természetesen 8 és a zárójel bezárva. |
1 Vp A király színre lép
általános színtelen
Áldozd fel X Ép-det, vagy a követődet: kapsz egy 4/X-es, mágikus támadású kalandozó jelzőt (színét, altípusát meghatározhatod) aktívan a tartalékodba. (X értéke: min. 1 max. 8, ha követőt áldozol: , az alábbi hátránnyal: "Ha sebződik, vagy gyógyul, te is sebződsz/gyógyulsz ugyanannyit".
Kompenzáció: 4 Ép gyógyulás. |
Sél'mnkev,Ködbevesző
1vp 1 nekron 1 zsz
szörny,éjfatty,3/3 "Köd",Háló
élet:1
végy le róla egy életjelzőt vagy áldozd fel,ebben a körben kétszer használhatod az áramlást vagy a ködkereső varázslatot,az egyiket ingyen(ha van működő t. rakshallionod és az áramlást választottad,mindkettőt)
kötelék,áramlás:keress elő egy áramlásos ÉS egy köd lapot |
Nvi’Tzizem, a megoldhatatlan
3 VP 1 ZSZ [1]
Dornodon szörny, éjfatty [+2] (5)/(5) ‘repül’ ‘tűz’
Idézési költségét nem lehet módosítani.
Élet:1
Ha ellenfeled kijátszik egy varázslatot, vagy a saját körödben egy lapot, azonnal húzz egy lapot!
Ha kijátszol egy varázslatot, azonnal húzz egy lapot!
Ha lapot húzol, ellenfeled azonnal sebződik 1-et.
E: Rakj rá egy életjelzőt.
Ősi entitás
3 VP
Sheran szörny 6/6 ‘repül’ 2 szk
Nem lehet rá reagálni.
Forrásra immunis.
Élet: 2.
Ha eldobatják a kezedből, ehelyett rakd passzívan a tartalékodba.
Csak lény lapokat játszhatsz ki a kezedből, és azokat is csak a saját körödben.
K: 3 VP, 3 ÉP áldozás: kör végéig elveszti minden képességét és immunitását (ezt az ellenfeled is használhatja).
Éhező bestia
12-X VP
Sheran szörny 12/12, 3 szk, repül
X annyi, mint a lényeid sebzésének az összege, de max. 10.
Láthatatlan.
Egyszerre csak egy Éhező bestia lehet játékban a te oldaladon.
A hajnal prófétája
2 VP
Leah szörny, vámpír, próféta 2/4 ‘repül’ [+1]
A húzás fázisodban mutasd meg a felső lapod: ha az egy lény lap, ellenfeled sebződik annyit, amennyi az idézési költsége, egyébként húzz plusz 1 lapot.
Ha bármikor legalább 7 permanensed van az asztalodon forrásra immunis lesz a játék további részében. |
Ez lehetne így:
"Sheran általános
Ellenfeled választhat:
Gyűjtőbe dobja a lapjait
és a húzás fázisodban húzol 1 lapot.
(...)" |
Ez lehet kissé imba lenne a fájdalom szépségével. |
Kiegyenlítő idézés
1 VP leah azonnali/vízió
Kijátszási feltétele, hogy ne legyen játékban lapod.
A gyűjtődből játékba rakhatsz egy lényt, ami a következő hátrányt kapja: „Ha az asztalról a gyűjtőbe kerülne, ehelyett rakd a semmibe”.
Taalru csatlós
2 VP 2/2 chara-din szörny/thargodan 1 SZK
E: kapsz 1 SZK-t, majd ha legalább 3 SZK-d van, előkereshetsz egy thargodant a paklidból.
Kárpótlás: ellenfeled eldob egy lapot.
Taalru herceg (új)
2 VP 3/2 chara-din szörny/thargodan 1 SZK „szárnyak”
Kompenzáció: kapsz egy aktív Mhorgot.
K2: célpont lény vagy játékos sebződik vagy gyógyul 1 ÉP-t.
P 1 VP: kapsz egy Ősöreg góliátot vagy egy Talriai behemótot (használj előre kikészített lapot).
Talriai behemót (új)
5 ZSZ 5/5 tharr szörny/thargodan 2 SZK
Látja a láthatatlant. Lények képességei nem hatnak rá.
„Harci képesség”: ellenfele a gyűjtőbe kerül.
Taalru sámán
2 ZSZ 2/3 chara-din szörny/thargodan
S 1 SZK: a kezedből vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy max. 2 költségű thargodant.
E, ha ellenfeled sikeresen kijátszott egy lapot a kezéből: kapsz 1 SZK-t vagy egy Mhorgot. |
Mordótsz
követő
Megszüntetés: 15 ÉP
K2, ha ellenfeled a harci fázison kivül nem lény és nem vízió lapoktól sérül, rakj erre a lapra egy jelzőt.
K2, ha ellenfeled gyógyul, vegyél le erről a lapról egy jelzőt.
Ellenfeled minden előkészítő fázisában annyi ÉP-t sebződik, amennyi jelző van Mordótszon (de min. 1-t). |
Optimalizálás:X - nézd meg a paklid felső X lapját (keresés), és ezek közül bármennyit a Semmibe rakhatsz, vagy visszarakhatod a pakli tetejére tetszőleges sorrendben.
Sorsfordulat
2 VP 1 ZSZ
Leah bűbáj
Ellenfeled eldob egy általa választott lapot a kezéből, és te húzz egy lapot!
Ha optimalizálsz azonnal vedd vissza a kezedbe!
Optimális válasz
1 VP
Elenios azonnali, reakció
Megakadályoz egy lapot.
Optimalizálás: 1.
Fájdalmas előny
2 VP
Leah általános
Optimalizálás: 2
Sebződsz annyi ÉP-t, amennyi lap van a Semmidben (de min. 2-t, max. 4-et), és húzz 2 lapot!
Optilián
4 ZSZ
Leah szörny 6/6 ‘repül’
Láthatatlan.
2 ÉP: Optimalizálás: 2.
Kémbogár
1 VP
Elenios szörny 1/1 ‘repül’
Láthatatlan.
Ha optimalizálsz kap egy +1/+1-es erőjelzőt.
Ha kijelölik támadónak a tartalékodba kerül.
Álomzabáló
3 VP
Elenios szörny, főnix, griff ‘ életkioltó’ 4/3 ‘repül’
Bármikor kijátszhatod, amikor azonnalit játszhatsz ki.
Kijátszásakor célpont lapot visszaküldhetsz tulajdonosa kezébe.
Optimalizálás: 4
Merész küldetés
1 VP
Elenios azonnali, reakció
Kompenzáció: keress ki egy lapot, amin az optimalizálás szó szerepel, kivéve a Merész küldetést.
Optimalizálás: 2.
Kijátszhatsz a Semmidből egy varázslatot reakcióként. | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|
© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
|