| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
Ezt valóban nem törölted, csak a 103. és 104. HSZ-emet.
Nem volt benne anyázás, csak a véleményem, egyetlen trágárságot sem tartalmazott.
Szóval továbbra is kitartok a mellett, hogy a negatív kritikákat egyszerűen törlitek. |
Nem a negativ hozzászólásokat törlöm (ez a hozzászólásod negativ volt, mégsem töröltem), nem a konstruktiv kritikákat, hanem az anyázásokat, átgondolatlan, rosszindulatú beszólásokat, ilyeneknek ebben a fórumban nincs helye. Részletesebben l. a fórum szabályzatot. |
A fórum szabályzatához ki kéne írnod, hogy negatív hozzászólásokat azonnal törlitek. |
Kicsit a KGK kombinálási lehetőségeihez hasonlít (fegyverzet, legénység, ...) Ez tetszik, tökjó! |
szerintem nem nagy baj hogy a lap külalakja hasonlit a HKK-é ra jobb lett volna ha ujat találnak ki de a játék a lényeg ami nem olyan mint a HKK és nagyon érdekes és jó |
Vaov ez csak jo lehet egyszru,érdekes és izgalmas |
oh,igen!végre megjelent a világ sokat nyer majd ezzel a kártyajátékkal.Már alig várom hogy elméjjedhessek az álomvilágban JUHÉ!!!! |
Többen kérték, hogy amíg felkerül a szabálykönyv, addig is kerüljön fel némi infó, nem látom akadályát a dolognak, szóval íme, dióhéjban:
A játék alapjaiban más játékokhoz hasonlít, a játékos a körében húz lapot, és kap (három) varázspontot, ezután játszhat ki lapokat. Az egyik legnagyobb különbség a harcrendszerben van. A soron levő játékos, amikor már nem akar több lapot kijátszani, párbajra hívhatja ellenfelét. A párbajhoz mindig ki kell jelölnie egy révülőjét (ő lesz a támadó). Ekkor a védő játékos, ha akar, kijelöl egy védőt. Ezután a támadó és a védő is megadhat egy-egy segédet. A támadó révülőnek a támadó varázsereje (bal alsó sarokban levő szám) a védőnek a védő varázsereje (jobb alsó sarokban levő szám) számit. A segédek a rájuk írt képességgel erősíthetik a párbajozót, vagy befolyásolhatják más módon a párbaj kimenetelét. A trükk az egészben az, hogy el kell döntened, egy révülő párbajozni fog (ekkor csak a ráírt szám számit), vagy segéd lesz (ekkor csak a ráírt szöveg számit). Egy körben több párbajt is lehet kezdeményezni, de értelemszerűen, egy révülő csak egyet.
Ez a rendszer nagyon egyszerű, de nagyon sok kombinációs lehetőséget rejt. A jó játékosok, akárcsak a sakkban, át tudják gondolni, hogy milyen kihívóra az ellenfél milyen védőt ill. segédet fog állítani, és így érdemes-e támadni, illetve az sem mindegy, hogy milyen sorrendben.
A védő megteheti, hogy a támadót egyáltalán nem védi, ekkor viszont dicsőségpontot veszít. Ha kivédi a támadást, és meg is nyeri a párbajt, akkor viszont kap egy dicsőségpontot. A játék akkor ér véget, ha egy játékos dicsőségpontjai nullára csökkennek (15-ről indul). A párbajban vesztes párbajozó a játékból a bűbájketrecbe kerül (ez a gyűjtő megfelelője).
A meglepetés faktorban az azonnali varázslatok segítenek, amelyekkel többek közt tovább lehet növelni a párbajozó varázserejét, és párbaj közben lehet kijátszani. A jó játékos persze meg tudja becsülni, hogy az ellenfélnek még egyáltalán milyen azonnalira van VP-je, mi az, amivel az adott pakliban játszhat, és próbál úgy támadni, hogy ebben az esetben is nyerjen. és persze a dolog fordítva is működik, ha el tudjuk hitetni az ellenféllel, hogy van azonnalink, de mégse, akkor a blöffel dicsőségpontokat szerezhetünk.
A rendszer lényege, a sakkhoz hasonlóan az, hogy a szabályok egyszerűek, könnyen megtanulhatóak, de a nagy kombinációs lehetőségek miatt nehéz mesteri szinten alkalmazni őket. Az alappakli 160 lapjával is számos, teljesen eltérő koncepció építhető meg, de a kiegészítő lapjaival ez még tovább fog bővülni.
Törekedtünk arra, hogy a játékmenet megfeleljen a történetnek, és a lapok ereje, képességei, háttérdszövege az eredeti regényszereplőknek is megfeleljen. |
Szerintem tökéletesen értelmetlen azon veszekedni hogy ki melyiket szereti. Külömbözőek vagyunk és ez így van rendjén. Van aki ultizni szeret van aki gyűjtögetni és van aki egyiket sem szívleli. A variációk száma végtelen. És aki ebbe beleköt az gondolkodjon el magában |
sztem egész jó lehet venni fogok egy paklit |
Könnyen előfordulhat De azért én összegyűjtögetem az ominózus képeket (amikről tudok, biztos sokal több is van...) és felrakom valahova. |
nem baj, majd jól eltűnik ez is... |
Segítek: ezt cenzúrának hívják... Nem anyázni járok ide, csak megosztani a véleményemet másokkal -anyázni max. személyesen szoktam-... Asszem a kritika és a pocskondiázás között van különbség, és a tény attól még tény marad, hogy ez valakinek -akár a atyaúristennek- nem tetszik. |
százeggyedik!!! |
100!!!!! |
Ezt meg hogy csináltam? |
Ezt hivják úgy, hogy moderálás. Láthatóan van olyan ember, aki abban éli ki magát, hogy idejár anyázni. Nem fogok lesüllyedni a szintjére, és nekiállni vitázni vele. Aki csak azért ir, hogy pocskondiázza az oldal üzemeltetőjét vagy a többi fórumozót, számitson rá, hogy az irásai nem lesznek maradandóak... |
A szabályok kész vannak. A szabálykönyvvel vannak még dolgozni valók. Egy könyv elkészítésének folyamata van és ez a folyamat nem ért még a végére.
Nem magyarázom túl, csak szerettem volna, ha nem lesz ebből félreértés... |
Némá... Hova lett a post hogy lopkodják/átrajzolják a képeket?? |
100!!!!! |
FLAAAAAAAAAASH!!! Októberben jön a játék, de szabályok még nincsenek (illetve vannak, csak még alakulnak). Jó vége lesz KETTŐ MEGY BE EGY JÖN KI!!! |
am a másik fórumban leírtuk haverral az elelnvéleményt, ha érdekel valakit, merthát az is kell
csak a ballansz miatt |
egyetlen pozitívum, hogy a lap hátulja jól néz ki |
Olvastam már a szabálykönyvet, a játék egyik tesztelője vagyok. Én szívem szerint simán beírnám ide a fórumba az egészet, de még türelmesnek kell lenned.
A kártyalapok felépítése szerintem is túlságosan HKK-s, nekem is jobban bejönne vmi tök új, ötletes megjelenítés, de ez igazából nem lényeges egy játéknál.
A nagyközönség bevonása nagyon bajos dolog lenne, mert a nagyközönség, ha már be van vonva valamibe elvárja, hogy súlya is legyen a szavának. Ezt a kiadó nem tudta volna garantálni ebben a játékban sem, így több zúgolódást és anyázást váltott volna ki a dolog, mint amennyi örömöt okozott volna, hogy na ezt meg azt mi találtuk ki. Ami azt illeti még a fizetett tesztelők szava is csupán "javaslat" olykor |
Hali, a szabálykönyvet nem azért nem raktuk még fel, mert a várakozást akarjuk fokozni, hanem azért, mert most készült el a végleges verzió, és ezután az egészet még át kell ültetni html kódra, hogy ide fel tudjuk rakni, azt leellenőrzni stb. szóval még 1 hét biztosan lesz.
A kártya kinézetére mondhatjuk, hogy hasonlit a HKK-ra, már amennyiben a hasonlóság abban nyilvánul meg, hogy a kártyának van neve, képe, idézési költsége, és szövege. De azt hiszem ez a legtöbb ilyen kártyajátékra igaz. Egy HKK klónt kiadni nem lett volna sok értelme. |
a nagyközönség bevonása a lehető legnagyobb hülyeség lenne, 1 jó és használható ötletre jutna 500 baromság, senkinek nem lenne se kedve se ideje erre
ez kb. olyan lenne, ha mindenki beleszólhatna, hogy milyen autókat gyártsanak. nem véletlenül tervezik szakemberek őket
(ill. a Magus kártyánál hatalmas beleszólása van a játékosoknak a játékba, emiatt folyton a kiadó a hülye, a szemét, a nem értetek hozzá emberek... hatalmas baklövés lenne a behó részéről ezt megtenni) |
ami azt illeti én anno, amatőr fullkezdő koromban sem költöttem sokat a játékra, új kiegekből vettem kb. 3-5öt (annyi tellett rá)
inkább kb. 3000 ft (és sok idő) befeketetéssel megszereztem minden gyaknemgyakból 3-at, mindig tudtam játszani, változatos paklijaim voltak, ritkából meg azzal játszottam ami volt (meg amit kölcsönkértem)
ha valakinek drága a pakli, meg kell próbálni olcsóbban lapokat venni (nekem pl. van 13.000 lapom, amit bárki elvihet 10.000-ért ) |
Valaha régen én is vettem egy rakás HKK-t, és elmentem versenyekre, mára már csak a régi lapokkal játszunk baráti társaságban 4-5 személyes játszmákat, még mindíg nagy élmény!
Csak éppen van némi bosszantó dolog, amit remélem az új játékban már nem követnek el:
- fogalmak következetlen használata (pl áldozás sokmindent takar, máskor meg szinonímákat használnak ugyanarra)
- a legtöbb lap nincs felkészítve többjátékos módra (pl ellenfél, összes ellenfél / célpont ellenfél helyett)
- a kártya hátulján TF felirat HKK helyett, valamint a szín és minőség sem az igazi.
Előnyei:
- nincs 'manahalál', ami miatt nem igzán szoktunk MTG-zni, és a Guardians pl gyakorlatilag élvezhetetlen
- érdekes szabályrendszer, kiváltképp a harc (őrposzt, védekezési bónusz)...
Én nem bánnám azt sem, ha HKK 'koppintás' lenne, persze a fenti hibák javításával, gondolom, rengeteg tapasztalat halmozódott már fel ahhoz, hogy egy v2.0 sikeres lehessen. Remélem nem csak a versenyre járó magnak készül a játék, hanem az otthoni 'kocajátékosokra' is gondolnak majd. |
Majd ha jön egy új generáció, jön egy új játék, nincs ezzel probléma... |
Hát annyiban szól ez a témához hogy szeretnénk elkerülni az Álomfogó hasonló sorsra jutását. Bár az elején még nem valószínű, hogy ilyen gondok lesznek. Az első 5-800 lapnál még simán lehet széltében terjeszkedni. |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | Hírek, újdonságok, változások | Szavazások
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|