| Daxx ura
követő
Megszüntetés: 15 ÉP.
A második körtől minden éjfattyad [+1]-et kap.
Éjfattyaid ellen nem működik ellenfeled lapjainak „életkioltó” képessége.
K: a kör végéig egy éjfattyad áramlását ingyen használhatod.
Tl’urlang integrátor
6 VP 6/X+1 chara-din szörny/éjfatty
Élet: 2.
X annyi, amennyi a játékban lévő éjfattyaid alap ÉP-jének az összege (kivéve Tl’urlang integrátort).
K, ha egy éjfattyad az asztalról a nem áldozástól a gyűjtőbe kerül: húzz egy lapot, vagy kapsz 2 VP-t.
Áramlás: a következő éjfattyad idézési költsége 3 VP-vel kevesebb (de nem mehet így 1 VP alá).
Q’wertz termelő
2 VP 2 ZSZ 1 nekron 5/5 chara-din szörny/éjfatty „szárnyak”
Élet: 1.
Kijátszásakor kapsz annyi passzív Éjfatty biogenezist, ahány éjfattyad van játékban.
S: célpont lény a gyűjtőbe kerül, vagy célpont éjfatty aktivizálódik.
Áramlás: kapsz egy passzív Éjfatty biogenezist, és a kör végén húzz egy lapot!
D’rwang utánpótló
2 VP 2 ZSZ 5/(3) chara-din szörny/éjfatty „szárnyak”
Élet: 1.
Kijátszásakor húzz annyi lapot, ahány éjfattyad van játékban, vagy a gyűjtődben.
Áramlás: a következő éjfattyad idézési költsége 2 VP-vel kevesebb, és a kör végén húzz egy lapot!
N’yarlthep pörgető
2 VP 2 ZSZ 5/6 chara-din szörny/éjfatty „szárnyak”
Élet: 1.
K, ha sikeresen kijátszol egy éjfattyat, vagy sikeresen használsz egy áramlást: húzz egy lapot, vagy ellenfeled eldob egy lapot.
Áramlás: a következő éjfattyad idézési költsége 3 VP-vel kevesebb (de nem mehet így 1 VP alá), és tehetsz célpont éjfattyadra egy élet jelzőt. |
Motyogó múltbanéző
1ZSZ 2 Nekron
Leah szörny KF 1SZK
Kettős Kötelék:
Idézési költségéből a nekront fizetheted az ellenfél dekkjéből.
Kötelek: Élet 1
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban egy semmibe lévő lap egy kijatszaskori képessége létrejön,mintha Te játszottad volna ki.
(3)/3
"-Motyogó sámánok? Ugyan már! Olyanok nincsenek..." |
Portyázó minotaurusz
IK: 1 mana 1 zan
Ereklye, KF
Idézési költségét nem lehet módosítani.
Kijátszásakor célpont permanens a kezedbe kerül.
S: Célpont lény vagy játékos gyógyul 3-at ÉS semmizés 2 |
Alanori don
követő
Megszüntetés: 14 ÉP.
Árnymanóid +1 sebzést kapnak.
E keverj vissza egy árnymanót a kezedből a pakliba: húzz egy lapot és gyógyulsz 2 ÉP-t.
S 1 ZSZ, rakj át egy árnymanót a gyűjtődből a semmibe: kapsz egy Dobótőrt.
Gyűjtögető árnymanó
2 ZSZ 2/1 dornodon kalandozó/árnymanó KF „szárnyak”
A 2. körtől kijátszásakor ellenfeled veszít annyi VP-t és SZK-t, amennyi árnymanód és dobótőröd van játékban, és te megkapod, amit ő elvesztett.
E áldozd fel: húzz egy lapot!
Mennydörgő kénsav (új)
1 VP 1 ZSZ 2/1 dornodon kalandozó/árnymanó KF
S: kapsz egy Dobótőrt, vagy célpont tárgyat ellophatod (de ha „duplakötelék” vagy feláldozod egy dobótőröd, akkor célpont nem lény lapot).
Minden árnymanód lép egy szintet.
Mágiatolvaj
2 VP 2/2 dornodon kalandozó/árnymanó KF
Kijátszásakor ellenfeled gyűjtőjéből kijátszhatsz egy varázslatot, mintha a kezedben lenne és ha „duplakötelék”, vagy feláldozod 2 Dobótőröd, akkor a költségét fizetheted ellenfeled erőforrásaiból (de nem áldozhatod fel a lapjait), vagy vegyesen.
Ha egy árnymanód, vagy tárgyad megsebzi az ellenfeled: gyógyulsz annyit, amennyit sebzett.
Zsebmetsző Joe (új)
2 VP 1 nekron 1/2 dornodon kalandozó/árnymanó KF
Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy árnymanót, vagy egy lapot, amin a tőr szó szerepel, és ha ez egy Zsebmetszés volt, akkor a kör végéig ingyen kijátszhatod.
„kötelék” E áldozd fel: ellenfelednek el kell dobnia egy lapot a kezéből.
Késelő Jack
2 VP 1 nekron 2/3 dornodon kalandozó/árnymanó KF „szárnyak”
Kijátszásakor visszavehetsz egy árnymanót a gyűjtődből, vagy kapsz egy Késelés lapot a kezedbe és az utóbbit a kör végéig ingyen kijátszhatod.
Áldozd fel: megakadályoz egy varázslatot. |
Köszönöm a választ.
Szóval akkor ganüideket kell tervezni
Megakaptár: Felőlem lehet épület, csak 2 építőért én drágának érzem, egyért viszont túl erősnek. Azt meg nem annyira szeretem, ha egy épületnek vegyes a költsége.
Moebius: 2017-től megvannak word fájlban az ötleteim és abban nem találtam ilyen nevet, úgyhogy az sem ma lehetett . De ha más néven jelenik meg ilyen lap nyilván annak is örülök.
Projektor: De igen, egy tárgy , de ebből meg az előzőből is láthatod, hogy névadásban nem vagyok túl jó. A proavtivátor, paraprotektor meg hasonló nevek mellé úgy gondoltam beillik egy ilyesmi is.
Annihilátor: Illeszkedik azon ganajok sorába, amik tápolják az ifjoncokat. Nekem tetszik ez a vonal, főleg a képességek adása nekik.
Dolgozó: Na ennek örülök.
Tűznyelő: A magmaköpővel van szinergiája. |
Motyogó bába
1VP 1ZSZ 1Nekron
Leah/Dornodon szörny KF 1SZK motyogó
Kijátszásakor kapsz egy (Kettős kötelék:kettő) motyogó kölyköt izomjelzővel.
S: Vedd vissza a kezedbe (ez a képesség a gyűjtőből is működik)
1/4
"Minek ezeknek segítő? Maradjanak az árnyakban!"
Szövetszaggató
3ZSZ
Leah szörny motyogó KF ősmágia 2SZK +1 reagálni rá
Élet:1
Ha bárhonnan,bármilyen módon a Semmibe kerül kapsz egy motyogó kölyköt.
Kijátszásakor és amikor valaki kijátszik egy lapot azonnal kapsz egy motyogó kölyköt (körönként max.2-t).
2/5
"Hol feltépi az árnyak szövetét azonnal születik egy újabb rém..." |
Motyogó visszhang
3 VP
Leah azonnali motyogó
(Kettős kötelék):+2 reagálni rá
Kompenzáció:Ellenfeled következő két lapja nem jön létre.
Számold meg az ellenfeled kezében,asztalán,gyűjtőjében lévő lapokat:Paklijából összesen ennyi lapot a semmibe dob,majd minden lapjára rakj egy elmúlás jelzőt. |
Na, a ganüidek az én területem
Ganüid megakaptár: Jelenleg nincs tervben új helyszín kiadása. Ugyanakkor ez a lap akár sima épületként is oké lehet, de átgondolom még, mert elég sok ganüidnek van valami erőforrás képessége, és az ifjonc dobása 2 lapra kicsit erős. Még meglátom.
Moebius: Nem emlékszel a régi lapjaidra? Ezt a nevet biztosan nem először használod, onnan tudom, hogy feltettem korábban a listára egy ilyen nevű lapot, ami át lett nevezve, hogy felújítás legyen belőle. De aztán Miklósnak nem tetszett a felújítandó lap képe, így lehet visszanevezzük. Ez a lap nem került be a kiadandó lapok közé, de nem is esett ki, a 2023-as szettel újrateszteljük. Ennek a lapnak a képessége viszont nagyon hasonlít egy másik régi lapod képességére, ami viszont ha minden jól megy, meg is jelenik. A kettőből következik, hogy ennek a lapnak jelenleg nincs sok értelme
Ganüid projektor: A projektor nem egy tárgy? A duplaköteléket itt feleslegesnek érzem, mert a ganüid pakli simán megcsinálja, maga a képesség meg nem olyan erős, hogy más deckekben vagy drafton el kéne lehetetleníteni.
Ganüid annihilátor: Ezt igazából nem értem, hogy miért kéne. Saját magunkkal nem nagyon lehet kombózni, semmizés helyett meg elég vérszegény a képessége.
Ganüid dolgozó: Ilyenkor hátrán, hogy valaki nem látja a tesztlistát . Van egy nagyon hasonló képességű lap a listán.
Ganüid tűznyelő: Ez egy érdekesebb lap, bár kérdéses számomra, hogy a tűz szinergia ide kell-e, mert színben a Rhatt kb. teljesen esélytelen. |
Ganüid megakaptár
2 VP 1 nekron 1 SZK színtelen helyszín
S dobj egy ganüidet a kezedből a semmibe: húzz 2 lapot!
E: célpont lapra tehetsz annyi dermesztés jelző, amennyi ganüided van játékban.
Moebius
2 VP 3/3 rhatt szörny/ganüid „rezisztens”
K ha eldobsz egy ganüidet a kezedből: kap egy izom jelzőt.
Ha sebződik, vagy sebzést okoz: ellenfeled következő húzó forrása nem jön létre (több ilyen hatás nem adódik össze).
Áramlás: kapsz 2 Ganüid ifjoncot a kezedbe
Ganüid projektor
1 VP 1/3 rhatt szörny/ganüid
K, ha ganüid kerül a kezedbe (kivéve húzással): kapsz 2 VP-t (kivéve az első körben).
Minden Ganüid ifjoncod kap +2 SB-t.
„Duplakötelék”: Jelenés: kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe, vagy a kör végéig nem sebződhetsz.
Ganüid annihilátor
2 ZSZ 1/1 rhatt szörny/ganüid
Kompenzáció: kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe, vagy kettőt a gyűjtődbe.
Minden Ganüid ifjoncod a következő képességet kapja: „Újrahasznosítás: 1”.
Minden ganüided kap +2 ÉP-t.
Ganüid dolgozó
1 VP 1/1 rhatt szörny/ganüid
S dobd a paklid felső lapját a semmibe: ha ez egy ganüid volt, akkor gyógyulsz 3 ÉP-t, kapsz 1 VP-t és egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.
Áldozd fel: megakadályoz egy forrást, ami egy vagy több ganüidedre hatna vagy reagálna.
Ganüid tűznyelő
2 VP 3/1 rhatt szörny/ganüid „tűz” „szárnyak”
K dobj egy ganüidet, vagy egy „tűz” lapot a kezedből a semmibe: célpont lény sebződik 3 ÉP-t, vagy célpont lap visszakerül a tulajdonosa kezébe (de ha olyan lapot dobtál, ami „tűz” és ganüid, akkor mindkettő létrejön).
Minden ganüided a következő képességet kapja: „halálsikoly: ellenfeled sebződik 3 ÉP-t”. |
A kezdők oltalmazója
követő
Megszüntetés: 15 ÉP.
A 2. körtől a gyakori és nem gyakori lapok [+1]-et kapnak.
Ellenfeled minden forrása, ami hatna egy gyakori, vagy nem gyakori lapodra 1 VP-vel drágább.
Minden gyakori és nem gyakori lény (kivéve a tókeneket) kap +1/+1-et.
Tőrfarkú rák
2 VP színtelen szörny/krabber „háló”
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban kapsz egy Dobótőrt.
Ha egy krabbered, vagy egy Dobótőröd megsebez egy lényt: az a lény elveszíti minden speciális képességét, és kap egy álom jelzőt.
A fattyak öreganyja
Megszüntetés: 13 ÉP.
Használhatod mellette a Fattyak öregapját (de más követőt nem).
A 2. körödtől minden fattyad [+1]-et kap.
S: aktivizálhatod egy fattyad.
S, ha legalább 2 fattyad van játékban és legfeljebb 2 lap van a kezedben: a kör végén húzz 1 lapot!
Alvilági fatty
1 VP 1/3 chara-din szörny/chara-din fattya
Minden chara-din lényed kap +1 sebzést.
S: kapsz annyi VP-t, ahány fattyad van játékban (de max. 2 VP-t és csak a második körödtől).
Fatty generális
1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya
K ha sikeresen játékba hozol egy chara-din fattyat: húzz egy lapot, vagy visszavehetsz egy chara-din lapot a gyűjtődből a kezedbe.
Áldozd fel: megakadályoz egy varázslatot. |
Szerencsére a Tűztornádó a leszedés mellett még szikrákat is tud adni, designed for tűzdeck |
Dehogy is. Valószínűleg emberünk szeret kombópaklikkal vagy valami antiraksis csodával játszani és nem szereti a leszedéseket, mert azok nem húznak lapot. :P Inkább pont az agyatlan pörgés a gond jelenleg, tehát tesztelői oldalról a háló nagyon is igényelt mechanika. Az lenne az ideális, hogy minél több leszedéssel játsszanak az emberek counterek helyett. Ezt a háló pont elősegíti amúgy.
Üdv: Kyb |
Ekkora probléma jelenleg a a háló a játékban? |
Esetleg ez?
https://www.beholder.hu/?m=hkk&in=hkk.php&kartya=8899 |
Szerintem erre/ilyen FUNKCIÓJÚ lapra szükség van.
"Minden játékban lévő háló-s permanens kap egy dermesztés jelzőt."
Lehet ez asztalon maradó, vagy azonnali 0 csontért, vagy 1zanért, vagy 1VP-ért. Fel lehet áldozni vagy nem... színtelen vagy akár kétszínű... a tesztelőkre bíznám, de valamilyen formában kellene egy ilyen lap.
A háló szerepét, miértjét, ötletét megértem, de legalább egy lap kellene ellene... |
Van elképzelésem pl. egy ilyesmi ciklusra:
Borax király, 1 VP 1 ZSZ
Raia kalandozó
ember, király
Rezisztencia
0/2
KF
Nem lehet rá reagálni. Sikeres kijátszásakor húzz egy lapot! Amíg játékban van, rendeleteidre nem lehet reagálni és rezisztanciát kapnak. Amíg játékban van, más királyoknak és királynőknek semmilyen képessége nem működik és nem játszhatóak ki Semlegesítésként.
__________
Torg király, 2 ZSZ
Dornodon kalandozó
varkaudar, király
2/3
KF
Királyság: 3 (minden köröd elején, ha nincs rajta kívül király a játékban, vegyél le róla egy jelzőt. A királyság jelzők száma semmilyen más módon nem módosítható. Amikor az utolsó jelző lekerül, megnyerted a játékot).
K: Ha rajta kívül nincs király vagy királynő a játékban, kapsz egy Ork harcost aktívan a tartalékodba.
__________
Smaragd úrnő 1 VP
Sheran kalandozó
elf, királynő
0/1
Rezisztencia, KF
Királyság: 5
Élet: 1
Semlegesítés: nem Sheran lap.
J: Ha rajta kívül nincs király vagy királynő a játékban, keress elő egy Sheran szörnyet a paklidból vagy a gyűjtődből és vedd a kezedbe!
__________
Az út királya 2 VP, 1 ZSZ
Színtelen kalandozó
Kísértet, király
2/2
Királyság: 4
S, 3 VP: Ha rajta kívül nincs király vagy királynő a játékban, tegyél a játékba egy helyszínt a kiegészítő paklidból.
__________
Kijárási tilalom, 2 VP
Raia, bűbáj
rendelet
Időleges hatás 2: Senki sem játszhat ki lényeket.
Késleltetett hatás 2: Húzz egy lapot, majd áldozd fel a Kijárási tilalmat.
__________
Csendrendelet, 0 VP
Leah bűbáj
rendelet
Háló
Semlegesítés: varázslat.
Amíg játékban van, nem játszhatsz ki varázslatot.
__________
Hadiadó, 3 VP
Tharr bűbáj
rendelet
Lényekkel nem lehet reagálni rá.
Ha ellenfeled minden egyéb módosító után legalább 2 VP-t kapna a köre elején, akkor abból egyet te kapsz meg helyette.
__________
Minőség ellenőrzés, 1 VP
Fairlight bűbáj
rendelet
Sikeres kijátszásakor húzz egy lapot!
Sikeres kijátszásakor válassz: VP, SZK vagy áldozás. Amíg játékban van, csak a megnevezett erőforrásból fizethető ZSZ költség.
__________
Alanori törvénykönyv, 1 SZK, 1 ZSZ
Raia tárgy
Kijátszásakor keress elő legfeljebb 4 különböző rendeletet a paklidból és csatold az Alanori törvénykönyvhöz.
P, 1VP: Kijátszhatsz egy csatolt Rendeletet. |
Evolúció
Bufa,Bűbáj
IK: 0 mana.
ősmágia, +X-1 reakciódrágítás
X a játékban lévő lények száma
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban választhatsz egyet az alábbiak közül: ősmágia, rezisztencia, háló, +1 reakciódrágítás, anti - mágia: 1, ereklye.
Ezt a képességet minden játékos minden lénye megkapja.
Nem lehet feláldozni. |
Jogos!
- Tehát a lap hossza semmiképp se legyen 250 karakternél több, de nagyon örülünk a 160-170 karrakteres lapoknak!
- Egy lapnál törekedjünk arra, hogy maximum 7 soros legyen a szövege!
- Fontos a közérthetőség, ha a második olvasásra sem értem, hogy mit akar a lap, az már baj.
(gyakoriság tekintetében nem akarom a kérdést bonyolítani, majd én belövöm, hogy mit érzek optimális gyakoriságnak, és annak megfelelően kicsit alakítok, ha kell) |
Bubu, nem irtal a karakterszamrol, a sorok szamarol, az egyszerusegrol ill. a "milyen gyakorisag max. hany kepesseget jelenthet"-rol |
2 zsz Adaptív morf
szörny/színtelen/KF, csont
2 színt választhatsz neki ,de csak különböző jellemből. kijátszásakor ellenfeled eldob 1 lapot, és a választottak alapján:
Raia: gyógyulsz 5-öt
Rhatt: Blokkolás: 4
Elenios: Anti-blokkolás: 5
Fairlight: kapsz 1 vp-t
Tharr: kapsz 1 csontot
Sheran: Ősmágia
Gonosz: kapsz 1 tóken lapot a választott színből |
Ismételten egy tervezői fázisban érkezett a tesztelés, melynek értelmében megint alaposan átnézem az itteni lapötleteket. Jövő péntekig amit írtok, azt még figyelembe tudom venni.
Annyit még elárulok, hogy a nem kifejezetten koncepcióhoz illő lapokat közvetlenül teszem fel a tesztlistára, ha tetszik. A quwargok, ganüidek és a legendás lények az "én koncepcióim", ezek tesztlistára kerüléséről szintén én döntök. Más etnikumokhoz kötődő lapokat megküldök az illetékes tesztelőnek, aki majd dönt róla.
A legutóbbi tanácsokat ismételten leírom.
- Ugyebár az ÚN formátumok bevezetésével nem titkolt cél, hogy a játék tempóját fokozatosan valamivel hátrébb vigyük. Tehát semmiképp se olyan lapokat csináljanak, amik a Homokdűnék kieg lapjainál erősebbek. Erősségben kb. a 2017-es lapok környékére lőjétek be a lapokat.
- Aki nagyon szorgalmas, azt is megteheti, hogy megnézi, milyen lapok maradnak egy koncepcióba az ÚN formátumon és ez alapján tervez. Mivel a mostani lapok előreláthatóan 2023-ban jelennek meg, ez lehet egy kiindulási alap.
- A kijátszáskori lapelőnyt adó képességekkel (ideértve a cantrip lapokat is) bánjunk csínján. Ha egy ilyen lap 0-ér vagy 1 zsz-ért jön, az egyenes út a kiselejtezéshez.
- Semlegesítő és lapelőnyt adó képesség ugyanazon a napon ne legyen (legalábbis úgy ne, hogy a kettőt egyszerre lehessen használni), nagyon esetleg akkor, ha a semlegesítés nagyon speciális.
- Ne csináljunk direkt egymásra épülő lapokat (pl. egy új tokent és a tokent termelő lapot)! Ha csak az egyik is rossz, borul az összes.
- Tartsuk észbe, hogy a laptervezés célja koncepciók erősítése és életben tartása, de a játék egyensúlya is szempont! Ha valaki 3 lapból akar tier1 paklit csinálni egy pakliból, azt 100%, hogy nem fogom engedni.
- A jövőben kerülni szeretnénk azoknak a lapoknak a kiadását, ami pusztán mutogatásra süt el valamilyen képességet. Teljesen rossz iránya a játéknak, kb. kivédhetetlen, játékélmény-romboló, max. a dobatás hatékony ellene.
- Csak olyan másik lapot termelő lapot írjatok, ami vagy token lapot termel, vagy ugyanabban az évben jelenik meg, mint a kiadott lap (ez utóbbi nektek nyilván nehéz, így maradjunk az első opciónál). Az Új Nemzedék formátumon hosszú távon szeretnénk elkerülni azt, hogy egy lapot lehet használni, de az általa termelt lapot már nem. |
Manaaszály
szabálylap színtelen
A játékot ellenfeled kezdi. (Ha több játékosnak is van ilyen szabálylapja, a normál kezdésszabályok lépnek érvénybe).
Ha ellenfeled a játék elején bármilyen módon kikapcsolja, az első körében semmilyen módon nem kaphat varázspontot.
Késleltetett hatás, 4: húzz 1 lapot.
----------
0vp A második eljövetel
bűbáj ősmágia, háló Raia
angyal, próféta
Minden asztalon, gyűjtőben, pakliban és kézben lévő lényed angyal altípust kap.
Azon lényeid amiknek 1 altípusuk van, S: feltámad képességet kapnak.
Jelenés: 1vp |
oh, azt hittem, olyan lap már van. Ez is működik, ha a szöveget tudod már |
Tűzvarázsló lesz annak a neve valojaban |
helyesen:
"égess, el, ne hagyjál el..."
Kellene már edit funkció a fórumba. |
1 vp Tűzszemű lány
kalandozó, vízió, ember, tűz, KF, Dornodon
Láthatatlan.
Halálsikoly: sebződsz 2-t
[4]/2
"égess el, ha hagyjál el..." |
2zsz, 1 nekron Valkűr
kalandozó KF, védekezés Raia
angyal
Semlegesítés: nem varázslat lap
Jelenés: 2zsz: megakadályoz egy forrást.
Ha védekezésből játszod ki, kör végén fel kell áldoznod.
Ha a játékból a gyűjtőbe kerül, rakd a Semmibe, kivéve ha van 2 köteléke.
[3]/1
----------
0vp Ködös emlék
általános köd, ősmágia Leah
Gyógyulsz 2-t, majd célpont jelző kikerül a játékból.
Ha a gyűjtődben van, minden köröd végén kapsz 1 vp-t, ellenfeled köre végén 1 szk-t. |
Moa vakondfúró
1 VP 1 nekron 3/1 szörny/moa
S: célpont játékosnak vissza kell raknia egy lapot a kezéből a paklija tetejére, majd a paklija legalsó lapját a kezébe veheti.
E 1 ZSZ: célpont lap az asztalról, vagy a gyűjtőből visszakerül a tulajdonosa paklijának az aljára.
Krabber merülőhajó
2 ZSZ 4 SP „háló” leah építmény
Kijátszásakor aktivizálódik.
S nézd meg az ellenfeled kezében lévő lapokat és kiválaszthatsz közülük egy asztalon maradó lapot, aminek a Krabber merülőhajó a kör végéig minden aktiválást kívánó képességét és hátrányát megkapja.
Jelenés: kapsz egy passzív Csattogó krabbert.
Krabber kutatás
1 VP leah bűbáj „háló”
S: nevezz meg egy lapot, majd nézd át ellenfeled pakliját, és rakj egy ilyen nevű lapot a semmibe (ha van benne). Ha raktál így lapot a semmibe, akkor célpont krabberedre tehetsz egy izom jelzőt.
E 1 ZSZ: kapsz egy passzív Csattogó krabbert, vagy a kör végén húzz egy lapot!
Krabber biológus
1 VP 1/1 leah szörny/krabber „háló”
Kijátszásakor keress elő a paklidból egy krabbert és dobd a gyűjtőbe.
Bármikor játszhatsz ki krabbert, amikor azonnalit.
Minden krabbered kap +1/+1-et.
Krabber totrúra
1 VP leah általános/vízió, krabber
Ennek a lapnak a kijátszása nem számít bele a „háló” korlátba.
Célpont lény a gyűjtőbe kerül, vagy célpont lap visszakerül a tulajdonosa kezébe. |
0építő Volt nincs kalyiba
építmény háló Elenios
vízió
Nem lehet rá reagálni.
Ellenfeled következő Semmiző forrásánál te választhatod ki mely lapok kerüljenek a Semmibe.
Ha nem választottál, húzz 1 lapot.
Ha a gyűjtődből játszod ki, sikeres kijátszása után mindenképpen a Semmibe kerül.
Repül
1sp | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|
© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
|