| Mélységesen egyetértek veled.
A TF-ben az egyik legnagyobb dolog a VI parancs.
Szerintem, ha olyan rendszerűvé tennék, mint a végzeturat ( táborozás alatt, 5 vesztes csata és ezáltal mínusz TP), akkor hamvában holt próbálkozás lenne egy népszerű játékot csinálni belőle...
Ha sikerülne átmenteni a jelenlegi TF szellemiségét, akkor ez a játék nagyon sokra vihati...
Arról nem is beszélve, ha esetleg több nyelven futna...
De ez csak egy vélemény |
Bocsánat, bejött a főnök, megzavart.
Az utolsó mondat:
Ne büntessünk senkit azért, mert más sorsot szán karakterének, mint a többség! |
Büntessük meg pl. a gnómokat, ha nem az erejüket növelik majd?
Szerintem teljesen ésszerűtlen dolog tp vagy akármilyen büntetést adni a békét szeretőknek. A TF (és általában a szerepjátékok) egyik szépsége, hogy megválaszthatod, melyik utat járja a karaktered. Teheted ezt a tulajdonságaid, szakértelmeid különböző elosztásával, vagy akár azzal, hogy barátságos/agresszív vagy más kalandozókkal.
Ne büntessünk senkit azzal, hogy más sorsot szán karakterének, mint a többség! |
Nem azt szeretném, hogy ne legyen PVP. Nem is ezt írtam. A PVP lényege, hogy az általad teremtett lényt megmérettesd a mások által teremtett lényekkel. Ez teljesen normális dolog, bár én nem szeretem. Elfogadom, ha más így szeretne TF-ezni, hisz ez is a játék része.
Én azt szeretném, ha lenne rá mód elkerülni. BA parancs... ha az egyik fél nem akar harcolni, akkor bújjon el. |
Szerintem egyszerű a megoldás, legyen alapból pvp-s a játék azaz +-5 szintkülönbséggel megtámadhatsz mindenkit, de legyen egy BArátság parancs amivel kikapcsolhatod a pvp-t vagyis nemtámadhatsz senkit és téged sem támadhatnak, ergó elbujsz, de akár lehet ennek valami hátránya is esetleg -xp vagy -tp vagy valami. |
Szerintem ha itt írtok egy megoldási lehetőséget erre a problémára, azt Miklósék elkészíttetik Ivánnal, még akkor is, ha e miatt már nem lesz 100%-os portja az Online TF az playbymail-nek. |
Egyáltalán nem tévedsz .
A baj az, hogy ezt kreténségnek nevezik. Azzal a játékossal szemben egy kicsit szemétség aki játszani szeretne és nem egy monitor fejű unatkozó valaki közbenjárásával megutálni a játékot. Láttam már néhány ilyet. |
Ne legyen PvP? Ezt kizárólag úgy érhetik el, hogyha "nem éri meg" PvP-zni. A Végzetúrban ez a központi elem, a quest-ek is erre épülnek. A TF-en elég domináns a PvP, de jelenleg elkerülhető. Ezt a rendszeret szerintem megtartják. Bár sokkal könnyebb lesz karaktert lezúzni:
1, Odalépek, találkozok, megtudom a kariszámát.
2, kariszám át a kis tápos karakternek
3, kistápos FT-vel betámadja a karit. -> TP, esetleg isteni küldi, szarabb esetben kifosztás.
Tévedek? |
Egyetértek én is! Egyébként ilyen lesz (nem más játékosokkal való harc lesz a lényeg...) a Mágia Mesterei is! ,) |
Szerintem egy teljesen helyénvaló vélemény. Nekem is ez az álláspontom. |
A játék PVP-rendszere miatt igazából engem nem érdekel, hogy ki mennyire húz el tőlem. Számomra az a lényeg, hogy ne tegyék tönkre folyamatos portyákkal (á la végzetúr) az én játékomat. Attól, hogy nem tartozom az élmezőnybe, még lehetnek szép "fordulóim". Ha részt tudok venni a világméretű eseményeken, és bekerülök egy normális KT-ba, akkor már boldog leszek.
De ez csak egy vélemény. |
Megvárják az Online TF-et.
A mostanit óvatosan fogalmazva nehéz lenne behozi a casual játékosok közé. Erről szól az egész. Az Online TF az "egysoros UL" lehetőséggel nem igényel hardcore elemzői képességet, könnyű keccingetős izé lesz, nehezen elrontható.
Természetesen, akik ismerik, vagy feltérképezik a játékmechanizmust, azok ugyanúgy el fognak tudni húzni. Az ingyenes és fizetős játékosok között is lesz egy ilyen szakadék.
A legnagyobb kérdése viszont a következő lesz: az ingyenes hardcore játékos (gyk mindenki, aki a TF talin fent volt a 110-esben) le tudja-e nyomni a fizetős játékost:
1. Ingyenes HC lenyomja az Fizetős Casualt: a jelenlegi játékosok és a régi TF-esek visszajönnek a játékba. A játék kérdéses, hogy tud-e elegendőt termelni. A Fizetős HC-k lesznek a játék mindenható Overlordjai.
2. Fizetős játékos lenyomja a HC-t. Minden Vérpistike bealázza az ingyen játszó ősTFeseket. A ritkán lépő TF-esek kihalnak, nem jönnek vissza a régiek. A Fizetős HC-k lesznek a játék mindenható Overlordjai.
3. Ingyenes Casual lenyomja a Fizetős HC-t. Ideális eset lenne egy ilyen behangolt játékmenet, de a legnagyobb üzleti rizikó van benne.
4. Az első 3 verzió valahogy váltakozik, pl Epic események. Na ezen a verzión őrülnek meg a közgazdászok. Talán a legbiztonságosabb verzió a Növekedés-Powerplay-Balancing hármas eset. Ha jól fel van készítve a rendszer, akkor még lehet, hogy jól el is sül. |
Köszi Buldoter a választ!
Felmerült bennem mégegy kérdés, a TF-online egy részben ingyenes játék lesz és az igéretek szerint a fizetős része se lesz brutál dárga, ezek tudatában, nem értem a behó mért nem kezdi el csökkenteni a netes fordulók árát, vagy egyéb kedvezményeket a meglévők mellé, nem azt mondom hogy 100FT/ford de valami hasonló ár igen barátságos lenne. Sokakat visszahozna + sok újjátékos lenne, pl VU-sok. |
1. TF Online: folyamatben, a V-s varázslatok nagyjából megvannak, a harci varázslatoknál járnak. Szóba került a ghallaszülöttek bónuszának megadása új játékosoknak is. Szerintem ez nem lénygees, hiszen egy ghallaszülött bónuszai egyfajta referral/affiliate-rendszernek felelnek meg. Jól. Kérdeztem egy pre-béta teszt lehetőséget, szerverterheléses tesztet, de még nem vállalja a beho.
2. Nadirim: Egy nadirim licensz mini 10 milla körül lehet, ennyit a TF-esek nem fognak kitermelni egyhamar kitemelni. A Nadirim rendszere amúgy sem alkalmas egy TF portolásra. Kb Kalandok Földje féle várható.
+80 soros UL is felmerült, de az Online TF pont az ellenkező iránya a fejlesztésnek (gyk 1 soros UL). |
Egy kérdés és egy javaslat!
1. mi volt a találkozón, volt valami érdemleges infó a TF-online indulásáról?
2. A digital reality (imperium galactica) fejleszt egy 2d/3d-s mmo-t, szerintem lehetne velük tárgyalni az engine megszerzésén, király lenne egy olyan TF-online és megérné rá várni 1-2évet is.
http://nadirim.com/ nézzétek meg! |
ÉN szeretném tesztelni jah és BEholder a király |
Azért a játék indulási időpontjáról időben szóljatok, hogy tudjak aznapra szabit kivenni |
Nahát, a Beholder Kft. megvette az Adventure Quest jogait? O.o |
Csak így tovább!
Legalább már kapunk info morzsákat. Ez így teljesen korrekt. |
Köszönjük az infót, türelmesen várjuk az újabb híreket. Ha esetleg néha a beharangozóhoz hasonlóan feltennétek pár screenshotot, az nagyon jó lenne. |
A beállítások oldal funkcionálisan kész.
Megkezdtem a varázslatok programozását. |
Köszi az új hírt, hajrá!
Gondolom KT lesz online-ban is. Korai tagokat toborozni? |
Múlt hét folyamán a tárgylistában a bekészített tárgyak kezelése/megjelenítése készült el.
Azóta a varázslás oldalon, az egyes varázslatok paramétereinek beállíthatóságán dolgozom. |
MInd1, a lényeg, hogy mindenki nagyon várja már az online TF-et |
Ez a téma kicsit elkanyarodott az Online TF-től... Még mielőtt valaki félreértene valamit, itt egy másik Beholderes játékról beszélünk, nem az Online TF-ről.
A Mágia Mesterei sem indult még, el úgy tűnik, különben lenne itt valahol az oldalon egy jó vastag link... Mindenkitől elnézést kérek, hogy gerjesztem itt a problémát. (A rossz reklám a legjobb reklám. ) |
Esetleg kéne valami hivatalos embernek írni? | Hírek, újdonságok, változások | Szavazások
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|
© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
|