Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Kyra
Küldd el képeslapként!
Kyra egyika a valaha létezett legszebb árnymanó csajoknak. Legutóbb a csatornától nyugatra, Huertol városa mellett látták táborozni. Rohamra hát, hátha pont te leszel azon szerencsés, ki Kyra ölelő karjaiban hajthatja álomra fejét. Persze reggel nem árt ellenőrizni, nem hiányzik-e valami a hátizsákodból...
Nézz szét a galériában!
XLVII. Alanori Mini Olimpia
2. Yaurri titkosírás verseny – zárás

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
TF help (6687)
TF KÖZÖS TUDATOK (1278)
Jégmágus kt. alakulna (9373)
Titanitdukát aukció – 2024. nyár - nyertesek (1)
60. Beholder Találkozó 2024.06.15. - Beszámoló (3)
TP Bónusz 2024.06.19. - 2024.07.03. (1)

További témák...

2024-07-29 09:34:15 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ...
Nézet:
Hamarosan:

A Végső Szingularitás
3 VP <3> 3 SZK
színtelen
helyszín
szinguláris

életkioltó

Semlegesítés: Megakadályoz egy forrást. Ha lap, akkor a Semmibe kerül. A Végső Szingularitás megőrzi altípusát Semlegesítésként is.
K: Reakció: 3 VP, keresd elő a paklidból.
Ha új helyszín kerül a játékba, a Végső Szingularitás és minden játékban, kézben és gyűjtőben lévő permanens és jelző (a forrásimmunis is) a Semmibe kerül.
„Hát eljött.” – Thu’zad, útjának végén.

Más:

A nagysási kígyó
1 VP
Sheran
szörny
kígyó

0/1

Sikeres kijátszása után ellenfeled nevezzen meg egy lényt, majd kígyó a tartalékjába kerül. Nem kerülhet ki a játékból, csak ha a megnevezett lényt húzod (mutasd meg), vagy feláldozod a követődet, vagy az ÉP-d és a max ÉP-d felét (felfelé kerekíts). Ekkor rakd a Semmibe.
Nem építkezhet, nem kerülhet be az őrposztba, nem cserélhet gazdát, nem gyógyulhatsz és nincs gyógyulási fázisod.

„Vedd ki mátkám, vedd ki kebelembe bújót, kebelembe bújót, a nagysási kígyót!”
-ősi elf ballada



Egyébként Ibn-al-Rashid-nál a "közvetlenül azutánnak" nem kéne reakciónak lennie, csak egy következő cselekvésnek, nem tudom, hogy a "közvetlenül azután" kitétel automatikusan reakciónak minősül-e?
(meg ha már itt tartunk a Meghasonulás reakciódrágítása természetesen max. 2 is)
 
Ez csak egy vicc... gondolom.
 
A korallzátony úrnője

követő/epikus

Kedvelt lap: szirén.
Minden sziréned csábítása 1-el nő.
S ha ebben a körben loptál el permanenst: kapsz 1 VP-t és gyógyulsz 2 ÉP-t.


Alanori zsebtolvaj

1 VP 1 nekron 2/3 dornodon kalandozó/árnymanó KF

Kijátszásakor kapsz egy Dobótőrt.
S áldozd fel egy Dobótőröd: ellenfeled eldob egy lapot, vagy ellophatsz egy max 1 költségű nem lény lapot.


Izmos fatty (új)

2 VP (3)/3 chara-din szörny/chara-din fattya 1 SZK

Anti mágia: 1 (de chara-din lapot nem lehet neki dobni).
Kijátszásakor aktivizálódik, majd minden chara-din lényed kap 1-1 izom jelzőt.
K vegyél le egy lényedről egy izom jelzőt: célpont lap a gyűjtőbe kerül.


Éltető fatty

1 VP 1/3 chara-din szörny/chara-din fattya 1 SZK

Kompenzáció: kapsz egy Chara-din fattyát.
Kijátszásakor minden chara-din lényed kap egy élet jelzőt.
K végy le egy lényedről egy élet jelzőt: megakadályoz egy varázslatot.


A lovasok atyja

követő/epikus

Kedvelt lap: lovas.
A 2. körtől minden lovasodra +1 VP reagálni.
S passzivizáld egy lovasod: ellenfeled sebződik 2 ÉP-t vagy veszít 1 VP-t.
 
Lépfene

Bűbáj, betegség
idézési költség 1 VP

Ha van célpont játékosnak játékban lénye akkor
célpont játékosra is hat.

kijátszásakor célpont játékos - amennyiben a feltétel teljesül - és minden lénye 1 ÉP be kerül. Ennyi lesz a max ÉP-je is.
Majd minden előkészítő fázisban 1 ÉP-t sebződik a célpont játékos - amennyiben a feltétel teljesül - és lényei is.
 
Életmentő

kalandozó, kobudera
Nem lehet varázslat célpontja.
Kijátszásakor nem lehet rá reagálni.

0/1 mágikus támadás és védekezés

P: célpont kalandozó visszagyógyul max ÉP-re
1 szintlépés: P: célpont lény visszagyógyul max ÉP-re

Áldozd fel: Ha ebben a körben célpont játékos ÉP-je 0-ra vagy az alá csökken visszagyógyul 1 ÉP-re.
 
A sebezhetetlenség ára (Leah)
idézési költség: 1 VP, és egy áldozás
azonnali varázslat


Az első körben nem játszhatod ki.
Áldozd fel annyi ÉP-det, hogy csak 1 maradjon!

Ebben a körben a lap kijátszója semmilyen módon nem sebződhet!
Továbbá sem a lapjaidra vagy önálló jelzőidre nem hatnak források.
A kijátszott lapjaidra nem lehet reagálni.

Dobd ezt a lapot a kezedből, a gyűjtőbe lapjaid (kézben és asztalon)
ebben a körben nem lehetnek célpontjai forrásnak.

Hátrány: a következő körben nem gyógyulhatsz!
 
Felperzselt mező
Fairlight Bűbáj 2 VP
Ha van ellenfelednek "ősmágia"lapja játékban vagy gyűjtőben ingyen játszhatod ki. Sikeres kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban tégy egy elmúlás jelzőt egy célpont lapra.
Késleltet hatás, 1:Minden játékos a kezéből minden lapot a semmibe dob.
 
Kloin Drungas (új)
5-X ZSZ
Chara-din
kalandozó
törpe
KF, repül

?/1+?

X annyi, ahány épületed és nem KF tárgyad
van a játékban de max. 2. ? annyi, ahány
SZK-d és VP-d van összesen, de max. 6.
Izom: 2. Élet: 1.
Kompenzáció: húzz 1 lapot.
K: 1 ZSZ: kap 1 izomjelzőt, vagy
ingyen kijátszhatsz rá egy tárgyat.
 
Ködgóliant

4 VP 3/3 leah szörny/óriás 1 SZK „köd”

Semlegesítés: lap.
Áramlás: ellenfeled sebződik 3 ÉP-t.


Ködgigász

4 VP 3/2 leah szörny/óriás „köd” 1 SZK

Kijátszásakor gyógyulsz 6 ÉP-t.
Ellenfeled minden lapja +1 VP.


Ronad, a behemót

4 VP 4/4 leah szörny/óriás 2 SZK „köd”

Kijátszásakor ellenfeled elveszíti minden VP-jét, majd sebződik annyit, amennyit vesztett (de max. négyet)


Megaszaurusz maximusz (új)

7 VP (14)/14 sheran szörny/dinó 3 SZK [+2] „szárnyak”

Semlegesítés: lap.
Kompenzáció és Kárpótlás: 20 ÉP, 2 VP, ellenfeled következő lapja nem jön létre.
Áramlás: kapsz 1 VP-t és 1 SZK-t, gyógyulsz 5 ÉP-t.


Orgling bűztanya

1 ZSZ chara-din épület 4 SP

A te körödben ellenfeled minden lapja +1 VP.
E: ha ellenfeled kijátszott egy lapot: kapsz egy Orgling kártevőt.
 
Tharr Kalapácsa (tárgy)

Idézési költség:1 VP, X ÉP és max ÉP.
ÉP-d és max ÉP-d nem mehet így 1 alá.
Kijátszásakor nem lehet rá reagálni!
Csak KF képességgel rendelkező lényre rakhatod!
Tharr kalapácsának annyi sebzése lesz amennyi ÉP-t áldoztál. Használója láthatatlan lesz, és tartalékból is támadhat bárkit (játékost is).
 
1 Vp Ködből előnyúló csápok
általános köd Sheran

Húzz eggyel több lapot, mint ahány önálló jelzője van az ellenfélnek játékban.
Áramlás: ellenfeled kap egy Iszapjelzőt (0/1-es Sheran szörny, az alábbi hátrányokkal: "Nem építkezhet, nem mehet be az őrposztba, és nem lehet feláldozni. Minden lapod +1 Vp-be kerül."
 
A fattyak megmentője

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya „legendás lény”

Semlegesítés: olyan forrás, amely hatna vagy reagálna egy vagy több chara-din fattyadra vagy legendás lényedre.
K: ha sikeresen játékba hozol egy legendás lényt vagy chara-din fattyat (kivéve követővel): húzz egy lapot vagy ellenfeled eldob egy lapot.


X2, a rettegett

1 VP 2/1 chara-din szörny/xenó „legendás lény”1 SZK

Kijátszásakor válassz egyet az alábbiak közül: ellenfeled eldob egy lapot, egy gyűjtőből max. 2 lapot a semmibe rakhatsz, ellenfeled egy véletlenszerűen választott permanense a gyűjtőbe kerül.
Legendás képesség vagy „kötelék”: 1 helyett 2 képességet választhatsz.


A káosz parancsnoka

1 VP 1/1 chara-din szörny/chara-din fattya „legendás”

Időleges hatás: 1: a chara-din fattyakat és legendás lényeket kivéve egy asztalon lévő lap képessége sem működik.
K: áldozd fel egy chara-din fattyad vagy legendás lényed: kap még egy időleges hatás jelzőt.


Rosier kegyence

1 VP 2/2 chara-din szörny/xenó 1 SZK

Kijátszásakor ellenfeled eldob egy lapot a kezéből.
Áldozd fel: megakadályoz egy olyan típusú lapot, amilyet dobatott.


Mocskos Fred

3 VP 3/3 dornodon kalandozó/ember KF

Semlegesítés: lap.
Kijátszásakor ellenfeled minden, a semlegesített lappal azonos nevű lapot a paklijából a semmibe rak.
Ha nem semlegesítésként játszottad ki: kapsz 2 dobótőrt.
 
Mondjuk az esetleg rákerülhetett volna, hogy "nem áldozástól", bár gőzöm sincs, hogy ebbe a kényszerített áldozás beleértendő-e, de gondolom igen. A "nem áldozástól, de kényszerített áldozástól igen" egy szép mondat.
 
Ibn-al-Sharad
1 VP
Tharr
kalandozó
ember
KF, [+2]
0/3

Közvetlenül azután is kijátszhatod, hogy egy permanensed az asztalról a gyűjtőbe került. Max. ÉP-d nő 2-vel, gyógyulsz 5 ÉP-t, kapsz 1 SZK-t és húzz 1 lapot, majd kör azonnal véget ér.

„Érkezése olyan volt, mint a hosszú eső utáni első éjszaka. Tiszta, fényes, felszabadító.”
- Treem feljegyzéseiből
 
És az is min. 1, eh. Sajna az X-es szöveget nem lehetett normálisan megfogalmazni
 
[+X] nyilván a reakciódrágítás, ahol X a lap IK-e, csak elfelejtettem átírni.
 
Meghasonulás
0 VP
Dornodon
azonnali
reakció
[+X]

Közvetlenül azután játszhatod ki, hogy egy lapodat az ellenfeled megakadályozta. Célpont játékos gyógyul kétszerannyit, húz annyi lapot és kap annyi VP-t, vagy sebződik kétszerannyit, eldob véletlenszerűen annyi lapot és veszít annyi VP-t, amennyi a lap idézési költsége volt, de min. 1-et és max. 2-őt. (A gyógyulás és a sebződés min. 2 és max. 4.)

„Az ilyen dolgokat már régen magam mögött hagytam…”
- Dornodon
 
Vízgólem
Elenios szörny
gólem "1 szörnykomponens" "repül"
1 vp 1 nekron
4 sebzés 4 ép
Nem cserélhet gazdát. |S|:1 ZSZ: Húzz egy lapot vagy vegyél vissza egy gólemet a gyűjtődből a kezedbe. Áramlás: Végy vissza egy gólemet a gyűjtődből a kezedbe vagy húzz egy lapot.
 
Az ősmágus

2 VP

Fairlight kalandozó
ember

KF,ősmágia,rezisztencia

Repül.
P:keress ki a paklidból egy ősmágiás varázslatot.
P,1 ZSZ:keress ki a paklidból egy varázslatot.


2/4
 
Égbekiáltó hiba!
0 VP
Színtelen
azonnali
reakció
ősmágia

Közvetlenül egy cselekvésed után lehet kijátszani. Kijátszását megelőző cselekvésedet meg nem történtté teszi. Vissza kell vonni annak minden következményét a kapcsolódó hatások megtörténtéig bezárólag, majd a játékot a cselekvést megelőző pillanattól kell folytatni. Ezután az Égbekiáltó hiba! a Semmibe kerül, és te cselekedhetsz. Nem játszhatod ki, ha előző cselekvésed eredményeképp a paklidból lapot húztál, és már megismerted azt, vagy ellenfeled már konkrétan kinyilvánította a következő cselekvését.
Áramlás: 1 VP, húzz egy lapot. Az égbekiáltó hibát a pakliba keverés helyett a Semmibe is teheted.
 
Fagyfatty

2 VP 3/3 chara-din szörny/chara-din fattya „hideg”

Kompenzáció: kapsz egy aktív Chara-din fattyát.
Kijátszásakor aktivizálódik, majd ellenfeled minden lapja kap X dermesztés jelzőt, ahol X annyi ahány lényed


Fattyak hordája (új)

3 VP X/X chara-din szörny/chara-din fattya 1 SZK [+2]

Kijátszásakor aktivizálódik és válassz X-et az alábbiak közül (de egyet max. egyszer): Élet: 1, kap 1 izom jelzőt, célpont permanens a gyűjtőbe kerül, ellenfeled eldob egy lapot, húzol egy lapot.
X mindig annyi, ahány chara-din fattyad van játékban vele együtt.
Ha egy chara-din fattyad kikerül a játékból: kap egy +1/+1-es jelzőt.


Fattygodan

1 VP 1/2 chara-din szörny/chara-din fattya, thargodan

Ellenfeled varázslatai nem hatnak rá.
S áldozd fel egy thargodanod: kapsz 1 SZK-t és ellenfeled eldob egy lapot.
S áldozd fel egy chara-din fattyad: célpont permanens a gyűjtőbe kerül és kapsz egy VP-t.


Abszolút fatty

5 VP (5)/5chara-din szörny/chara-din fattya, éjfatty 1 SZK

Élet: 1. Idézési költségéből 3 VP-t helyettesíthetsz egy áldozással.
Kijátszásakor kapsz 2 különböző általad választott gyakori chara-din tókent.
Ellenfele lapjainak állandó képességei nem működnek.


Zenon, a förtelmes

1 VP 1/2 chara-din szörny/chara-din fattya

Élet: 1.
Ellenfeled a lapjaidra nem reagálhat X-nél kisebb idézési költségű lapokkal, ahol X az adott lap idézési költsége (már erre a lapra is vonatkozik).


Fatty berzerker

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Anti mágia: 1, de chara-din lapot nem lehet neki dobni.
Kijátszásakor aktivizálódik.
Chara-din fattyaid sebzése ellenfeled max. ÉP-jét is csökkenti.
 
Mágusok játéka!
kijátszási költsége 0 VP

Ha az első 3 körben játszod ki áldozz fel 5 ÉP-t

Tippeld meg célpont játékos kezében lévő
lapjainak idézési költségét. (X, ?.. stb
ami nem konkrét az 0-nak számít)

Ha az általad tippelt szám egyezik, vagy maximum
+5-el, vagy -5-tel kevesebb mint célpont játékos
kezében lévő lapjainak az idézési költsége:

Kapsz +5 VP-t, +5 szörnykomponenst, gyógyulsz +5 ÉP-t és a max ÉP-d is nő ennyivel.
Amennyiben a tipped nem felel meg a fent leírtaknak
célpont játékos kapja meg az 5 VP-t, 5 szörnykomponest, és 5 ÉP-t (és max ÉP-t)
 
sylvester stallone-t SLY-t kérdezted? Jöhet a mehet? Mert hát ugye ez egyértelműen maga a háttér felhasználása "jogcímhasználat" amire engedélyt kell kérni!
 
Rambócsótány

Fairlight szörny
|1 szörnykomponens|
X vp
1 sebzés X ÉP

X mindig a játékban lévő Rambóbogaraid száma. Semlegesítés max. X-es költszégű nem varázslat lap. Minden Rambóbogarad Anti-mágia: 1-et kap.
 
Rambóanya

Fairlight szörny
|1 szörnykomponens| |+X/3 rá reagálni|
2 Vp 1 Nekron
0 sebzés X-2 Ép

X mindig a játékban levő Rambóbogaraid, Rambólárváid és Óriás rambóbogaraid száma (min. 3). Kijátszásakor és |S|: Kapsz a kezedbe vagy a tartalékodba egy Rambólárva lapot. |E|: Áldozd fel két Rambólárvádat: Célpont permanens a gyűjtőbe kerül vagy megakadályoz egy lapot.
 
Rambólárva

Fairlight szörny
|repül.| |1 szörnykomponens| |tóken lap|
1 vp
0 sebzés 1 ÉP

5-öt használhatsz. Áramlás: Kapsz egy passzív Rambóbogár lapot (kijátszáskori képessége nem jön létre).
 
Óriás rambóbogár

Fairlight szörny
óriás |repül.| |1 szörnykomponens|
2 vp
X+2 sebzés X+2 ÉP

5-öt használhatsz. X mindig a játékban lévő Rambóbogaraid száma.
 
Fairlight suttyósága
azonnali varázslat
1 VP, és egy véletlenszerű lap eldobása kézből.

Célpont játékosnak dobnia kell egy 6 oldalú kockával.
Ha az eredmény 1-5, akkor annyit sebződik ahányast dobott.
Ha 6-ost dob, akkor újradobhat (újra kell dobnia), ha 3* egymás után dob 6-ost, akkor a lap kijátszója sebződik 6-ot!
 
Támadó fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Semlegesítés: varázslat.
Kijátszásakor aktivizálódik.
Minden lényed +1 sebzést és mágikus támadást kap.


Védekező fatty

1 VP 1/1 chara-din szörny/chara-din fattya [+1]

Semlegesítés: lény.
Minden chara-din lényed +1 ÉP-t és mágikus védelmet kap.


Fatty lord (új)

2 VP 2/4 chara-din szörny/chara-din fattya „KF” „1 SZK”

S: előkereshetsz a paklidból egy chara-din fattyat, vagy egy sötét földet VAGY kapsz egy aktív Chara-din fattyát.
Chara-din fattyaid rezisztenciát és láthatatlanságot kapnak.


Ragályos fatty

1 VP 1/1 chara-din szörny/chara-din fattya „védekezés”

Kijátszásakor ellenfeled minden lapja kap egy ragály jelzőt (ezek a te jelzőid).
A ragály jelző képessége: ha a lapnak, amin van használják egy aktiválást kívánó képességét, vagy kijelölik támadónak (ha lény): kapsz egy passzív Chara-din fattyát (de egy körben ragály jelzőkkel max. kettőt).


Fatty kamikáze

1 VP 1/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Kijátszásakor ellenfeled sebződik X-et.
Áldozd fel: célpont max. X idézési költségű lap a gyűjtőbe kerül, vagy egy gyűjtőből max. X lapot a semmibe rakhatsz.
X annyi ahány lényed van játékban, de max. 5.
 
Farkas, farkas!
1 Vp 1 Nekron
Leah
azonnali
védekezés

Ebben és a következő körben mindenféleképpen működik a szabálylapod és a követőd. Kijátszhatod közvetlenül az ellenfél húzás fázisa után is.
+[1 reakció-drágítás], ha van olyan lap a gyűjtőben, a játékban, vagy a játékosok kezében, aminek a nevében vagy szövegében (színesítő szövegében is) szerepel a „farkas” szó.
Áramlás: <1 nekron>, kapsz 2 VP-t, ha akarod, célpont vérfarkas a Semmibe kerül, vagy célpont gyűjtőből rakj át max. 2 vérfarkast a Semmibe.

„Farkas, farkas a mezőn járj!”
 
  ... | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.