Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Sheran lázadása
Küldd el képeslapként!
Kering egy misztikus történet a köztudatban, melyről senki nem tudja mennyi is a valóságtartalma. Egykoron Sheran, a Természet Istene úgy bedühödött az Istenek Panteonjában vívott csatározások során más istenekre, hogy pár órára elvesztette a kontrollját a Ghallán élő teremtményei felett. A növények fellázadtak, és mindenkinek nekiestek, aki az útjukba került. Különösen az erdőben táborozó kalandozók jártak alaposan pórul az eset során.
Nézz szét a galériában!
XLVII. Alanori Mini Olimpia
2. Yaurri titkosírás verseny – zárás

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
TF help (6687)
TF KÖZÖS TUDATOK (1278)
Jégmágus kt. alakulna (9373)
Titanitdukát aukció – 2024. nyár - nyertesek (1)
60. Beholder Találkozó 2024.06.15. - Beszámoló (3)
TP Bónusz 2024.06.19. - 2024.07.03. (1)

További témák...

2024-07-29 08:24:45 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ...
Nézet:
1 VP Fattyazás

Chara-din általános

Ellenfeled paklijából az összes kézben és játékban lévő Sheran lapjával megegyező nevű lapot rakd a Semmibe, majd kapsz annyi Chara-din fattyat, ahány lap így a Semmibe került.
 
Fattyak mentora (új)

2 ZSZ 2/2 chara-din szörny/chara-din fattya 1 SZK

Feltámad (körönként max. kétszer).
Minden chara-din fattyad +1/+1-et, 3 ÉP-s büntetést és mágikus támadást kap.
Áldozd fel: megakadályoz egy varázslatot.


Felhergelt fatty

1 VP 1/1 chara-din szörny/chara-din fattya 1 SZK

K ha sebződsz: kapsz egy aktív chara-din fattyát.
Chara-din lényeid aktívan jönnek játékba és láthatatlanságot kapnak.


Az ősi isten akarata

1 VP chara-din azonnali „ősmágia”

Húzz egy lapot.
A kör végéig minden chara-din lényed +1/+1-et és láthatatlanságot kap.
Ha a gyűjtődben van: minden előkészítő fázisodban kapsz egy Chara-din fattyát.


Rox fellegvára

2 építő 6 SP leah építmény „szárnyak

S rakj át egy lényt egy gyűjtőből a semmibe: kapsz egy aktív Nekromanta csontvázat.
K X+1 ZSZ: megakadályoz, vagy gyűjtőbe küld egy X költségű lapot. Ehhez a ZSZ-t csak élőholt lények áldozásával és/vagy passzivizálásával fizetheted.
Kompenzáció: rakj játékba a gyűjtődből egy véletlenszerű kényt.


Az elme felégetése

1 VP elenios azonnali/”tűz” „mentális”

Nem lehet drágítani. Kompenzáció: kapsz egy Főnix fiókát.
Ellenfeled vagy célpont lénye sebződik X ÉP-t, ahol X annyi ahány VP-je van ellenfelednek, de max. 7.
 
IK lehet 1 VP természetesen,csak azt akartam,hogy hajazzon a többi fehér "kristály lényre" (-mágus,-tündér,-sárkány)
 
Nem rossz otlet de oven eleg lenne az 1 Vp-s ik. Ez a zsz ik kicsit talan indokolatlan egy fokusz hokiba.
 
Kritk,a barbár
kalandozó,rhatt 1vp 2 nekron 1 szk
ember
3/3
repül
/+1/

blokkolás:3
a fő fázisodban 1manáért előkeresheted
ellenfeled minden lapja idézési költségét manából kell fizetni,és nem helyettesítheti lapjai idézési költségét.
ellenfeled minden lapja plusz 2 mana

/ellenfeleinek nem volt választása/
 
Drakolder mágus(új)
2 VP
szörny, triklem drakolder, fairlight
repül, 1 szk, kf
(3)/4

Élet: 1.
Kijátszhatod védekezésként is, ekkor megakadályoz egy varázslatot.
K: rakj egy -1 ÉP-t jelentő jelzőt egy triklem drakolderedre: célpont lény vagy játékos gyógyul 2 ÉP-t.
 
Kristályféreg

1 ZSZ

Raia szörny
féreg

Anti-mágia:0
Kijátszásakor kikereshetsz egy olyan lapot a paklidból,aminek nevében vagy leírásában a "kristály" szó szerepel.
Minden lényed +1 ÉP-t kap,

0/1
 
Motyogó csapás
X VP
Leah azonnali ősmágiás motyogó
Kötelék: életkioltó és az X 2 VP-vel kevesebb.
Célpont lény a gyűjtőbe kerül,vagy célpont nem lény lap kap egy elmúlás jelzőt.
Kapsz annyi motyogó kölyköt,amennyi a célpont lap alap idézési költsége.
 
Frigyláda: 3 csonti
Fairlight vagy Raia tárgy
Anti-mágia:0

Csak KF képességgel rendelkező AVATÁR használhatja!

Az avatár, a következő képességet kapja:
- Ha a tartalékban van: (K): 1 VP: az összes őrposztodban lévő lény:
kap +3sebzést +3 ÉP-t, + mágikus támadást és védekezést kap.
láthatatlan lesz, és nem lehet célpontja forrásnak.
- ha a frigyláda használója(aki az őrposztban van) megsebzi az ellenfél játékost, megnyerted a játékot.
 
Sziasztok!

Szeretném megosztani a legújabb grafikusan is megvalósított ötleteimet.

A lapok működését az alábbi szabálykiegészítés biztosítaná:

Átok ikon: ez az ikon azt jelenti, hogy a lap ún. átkozott lap. A ikonnal rendelkező lap első játékba kerülését követően átkerül célpont játékos kezébe és innentől kezdve nyitott lapként kell kezelni. Miután a lap először gazdát cserélt, onnantól lépnek működésbe a lap automatikus hatásai. Ezen hatások létrejöhetnek akkor, amikor az adott lap a játékos kezében van „Kézben” és/vagy az oldalán a játékban van „Játékban” és/vagy kezébe kerül „Húzás” és/vagy a gyűjtőjében van „Gyűjtőben”. Első kijátszását követően, a kijátszási költsége -1 VP. Az átok jelzésű lapokat nem lehet feláldozni, passzivizálni és az őrposztba mozgatni. Véletlenszerű kézből dobás esetén másik lapot kell választani helyette.

A lapok itt tekinthetőek meg: https://drive.google.com/drive/folders/1q5dwlzer_1pKxwzD2yiPGOmEEKgOLjF0?usp=sharing
 
Életfaló fatty

1 VP 3/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Ha ellenfelednek 20-nál több ÉP-je van: nem lehet rá reagálni.
Kijátszásakor célpont max. 3 költségű lapot a gyűjtőbe küldhetsz és ellenfeled sebződik annyit, amennyivel több ÉP-je van, min 20.


Gyűjtögető fatty

1 VP 2/2 chara-din szörny/chara-din fattya

Kompenzáció: kapsz egy aktív Chara-din fattyát.
Kijátszásakor ellenfeled veszít X VP-t és X SZK-t és ellophatsz egy max. X költségű nem lény lapot. X annyi, ahány chara-din fattyad van rajta kívül játékban.


Káoszfatty

1 VP 1/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Kijátszásakor ellenfeled eldob a kezéből annyi lapot, ahány chara-din fattyad van játékban, majd a Káoszfatty kap annyi +1/+1es jelzőt, amennyi lapot ténylegesen dobott.


Kvantumfattyak

1 VP chara-din általános [+1]

Dobj egy kockával: kapsz X chara-din fattyat és mindre tegyél X álomjelzőt. X annyi, amennyit dobtál.
Amíg a gyűjtődben van: minden chara-din lényed kap +1 ÉP-t.


Parazita fatty

1 VP 1/3 chara-din szörny/chara-din fattya

K tégy egy lényre egy -1/-1-es jelzőt: kapsz egy aktív Chara-din fattyát.
E áldozd fel egy chara-din fattyad: célpont lény vagy játékos gyógyul 5 ÉP-t.
 
Úgy érzem, hogy az epikus Motyogó Kultivátor túl sok nerfet kapott az eredetihez képest, és a legtöbb motyit használhatatlanná teszi az első körökben. Így nem tud kijönni egy Suttogó Végzet sem az első körben további lapok belefektetése nélkül, aminél kritikus lenne pedig a teljes potenciáljához.

Az rengeteget segítene, hogyha a többi epikushoz hasonlóan körönként egy tetszőleges motyit olcsósítana 1 VP-vel, hogy legyen valami első körös asztala a paklinak.

Továbbá, egyéb ötletek:

Lélekgyűjtő (új)
1 ZSZ
Szörny, Motyogó, Élőholt, 1 SZK, KF, Leah
Képességei a gyűjtőből is működnek.
Körönként egyszer, tegyél át 2 leah vagy 1 motyogó lapot a gyűjtőből a semmibe: kapsz 1 VP-t, 1 SZK-t, és húzz egy lapot VAGY kapsz 2 VP-t, 1 SZK-t és kör végén húzz egy lapot.
0/3

Energiamotyogó (új)
1 VP
Szörny, Motyogó, Élőholt, 1 SZK, Leah
Kijátszásakor kapsz 2 VP-t.
Körödben, tedd át a gyűjtőből a semmibe ezt a lapot és még egy motyogódat: kapsz 1 VP-t vagy egy motyogód kap egy izomjelzőt.
2/1

Waro-khin háborúhozó
Epikus követő
Kedvelt lap: moa.
Saját körben egyszer, következő moád amit kijátszol, választásod szerint 1 VP vagy 1 nekronnal olcsóbb, de nem mehet így 1 alá.
Ha ellenfeled egy moa lapodnak köszönhetően kevesebb VP-t kap az előkészítő fázisában, akkor kapsz annyi SZK-t, amennyivel kevesebbet kapott. (alternatívként, ha túl erős, akkor csak 1 SZK-t, függetlenül a manafolytás erősségétől).

Én vagyok a Moa harci gép illusztrátora, és szívesen megcsinálnám ezen lapok illusztrációját is, amennyiben igény lenne rá.
 
Vonító motyogó

2 nekron 1/1 leah szörny/vérfarkas, motyogó 1 SZK

Feltámad.
Ha van játékban veszettség: S 1 VP előkeresheted a paklidból.
Ellenfeled minden lapja +1 nekron.


Idéző lovas

1 VP 1 nekron leah szörny/lovas KF

Ellenfeled varázslatai nem hatnak rá.
Minden lovasod idézési költsége 1 VP-vel kevesebb, de nem mehet így 1 alá.
Kijátszása körének végén fordítsd fel a paklid felső lapját: ha lovas, akkor vedd a kezedbe, egyébként rakd a semmibe.


Következő fokozat (új)

2 VP tharr bűbáj „ősmágia”

Anti mágia: 0. Erre a lapra és jelzőire források nem hatnak.
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban kap egy fokozat jelzőt, te pedig egy szörny jelzőt (0/1 tharr szörny KF).
Minden lényed kap +X sebzést, és ellenfeled minden forrása, ami egy vagy több lényed célozza X VP-vel drágább (de max 3-mal). X annyi ahány fokozat jelző van rajta.


Xenon, az ateista

1 VP 1/3 színtelen kalandozó KF „életkioltó”

Képességei ellen semmilyen immunitás/célozhatatlanság nem működik.
S: gyűjtőbe kerül célpont avatár vagy olyan lap, aminek nevében vagy leírásában egy isten neve szerepel, vagy „isteni” lap.


Elmepajzs (új)

szabálylap

Egyik játékos sem pusztíthatja, vagy veheti el a másik VP-jét, és egyik játékos sem csökkentheti ellenfele kör eleji manaregenerációját.
Lények nem cserélhetnek gazdát.
 
1ZSZ
Motyogó parazita
Leah szörny 1 SZK védekezés motyogó,féreg
Semlegesítés: követő megszüntetés (de az esetleges ÉP áldozás megtörténik.)
S:3 ép,áldozd fel: végy vissza egy lapot a gyüjtőből a kezedbe.
Ha a semmiben van:
Minden Motyogód 2-vel többet dobat.
1/1
 
0 Vp Halkabban!
bűbáj Dornodon

Semlegesítés: aktiválást kívánó képesség.
K: ellenfeled veszít 1 Vp-t.
Ha eldobod az ellenfél anti-mágiájának, az adott anti-mágiás lap nálad jön létre, mintha te játszottad volna ki, majd ez a lap a Semmibe kerül.
 
Szurkáló fatty

1 VP 1/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Kijátszásakor célpont lény vagy játékos sebződik annyit ahány chara-din fattyad van játékban (max. hetet)
Áldozd fel egy chara-din fattyad: visszaveheted a kezedbe.
Egy körben egyszer játszhatsz ki Szurkáló fattyat.


Fatty nőstény(új)

2 VP 1/3 chara-din szörny/chara-din fattya 1 SZK

K ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy lapot a kezéből: kapsz egy Chara-din fattyát.
K áldozd fel egy chara-din fattyad: megakadályoz egy varázslatot.
Áldozd fel: megakadályoz egy lapot.


Koncentrált fattycsapás(új)

1 VP chara-din azonnali

Kompenzáció: kapsz egy aktív chara-din fattyát.
Célpont max. X idézési költségű lap a gyűjtőbe kerül, vagy célpont lény vagy játékos sebződik vagy gyógyul X ÉP-t. X annyi, ahány chara-din fattyad van játékban és a gyűjtődben, de max 9.



Bosszantó fatty

1 VP 1/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Kompenzáció: kapsz egy aktív chara-din fattyát.
S: max. X célpont lény és/vagy játékos sebződik 2-2 ÉP-t. X annyi, ahány chara-din lényed van játékban.


Urogark

1 VP 1 nekron 3/3 chara-din kalandoró/ember KF „ősmágia”

Semlegesítés: mágikus támadású vagy védelmű vagy élet képességgel rendelkező lény (ekkor „védekezés”-ként is kijátszhatod).
Harci képesség: ellenfele, ha mágikus támadású vagy védelmű, vagy van rajta élet jelző: a semmibe kerül.
 
Brutál Brugan

2 VP
Leah
kalandozó
troll
KF, repül
4/4

Nem lehet rá reagálni. Szörnyek ellen +6 sebzése és mágikus támadása van. Csak úgy kerülhet ki a játékból, ha megöl egy olyan szörnyet, amiben van szörnykomponens.

"És most kimetszem a szörnykomponenst..."
 
Gormathion bibliája

szabálylap

Nem kezdesz kevesebb lappal miatta.
Minden kör végén az aktív játékos célpont ellenfele kiválaszt 3 lapot az asztalról, majd minden játékos a kezéből 2-2 lapot (ha kevesebb van, annyit). Aki erősebb figurát mutat a 3+2 saját lapból, kap 1 VP-t, húz 1 lapot és gyógyul 5-öt. Kikészített lapot nem lehet választani.
A figurák: magas lap (legnagyobb IK), pár (két azonos lap), két pár, drill (három azonos lap), sor (5 egymást követő IK), szín (5 különböző színű lap).
 
Pandora szelencéje (leah, vagy dornodon tárgy)
1 csonti
Antimágia:0
Dornodon/Tolvaj lapok bármikor használhatók vele szemben, már a kijátszásakor is
(az antimágia nem működik ellene)

Minden asztalon lévő lap és önálló jelző a semmibe kerül(élet jelzők nem működnek), a játékosok ÉP-je 0 lesz, és ebben a körben nem lehet gyógyulni semmi képen, kivéve: „reménység szelleme”

Kijátszásakor, minden játékos tartalékjába kerül egy 0/1 es „reménység szelleme” lap aktívan, (leah szörny, kísértet), amit bármikor feláldozhat. Ha a reménység szelleme kikerül a játékból, a feláldozója ÉP-je és max ÉP-je 1 lesz. Ez a képessége csak abban a körben működik amelyikben kijátszották ez a lapot.

„Pandora szelencéjének titkát nem sokan ismerték … de aki ismerte az nem élte túl!” – Az Ősmágus
 
1 Vp Lépfene
> bűbáj rezisztencia Leah
>
> Kijátszásakor ellenfeledhez kerül. Nem lehet feláldozni.
> Minden lényed az alábbi hátrányt kapja: "Ép-je 1, nem kap védekezési bónuszt, nem lehet feláldozni, és szörnykomponenst nem lehet kinyerni belőle, ha
> a gyűjtőbe kerül, tedd a Semmibe."
> Hátrány: ha nincs játékban lényed, áldozd fel.
 
A varázslás esszenciája
am:1

3 VP Bűbáj, fairlaiht

Senki sem játszhat ki, olyan lapot v. nem hozhat játékba, aminek az idézési költsége 0, 1 vagy 2 VP, nekron, áldozás v. akármi.

Ha az első körben játszod ki, az idézési költsége annyi ahány lap van a kezedben!

Az alapból "0" ér kijövő lapok egyáltalán nem működnek.

Dobd a kezedből ezt a lapot a semmibe, kapsz 3 VP-t!

Fairlight: Azt hiték az ifjoncok, hogy pár év alatt elsajátíthatják a mágia rejtelmeit...de tévedtek!
 
1 építő Pletykafészek
építmény Elenios
horgony

'repül'
Kompenzáció és kárpótlás: 1 lap húzása.
S: húzz egy lapot, és mutasd meg. Ha van színesítő szövege, kapsz 1 Vp-t vagy 1 szk-t.

"A vénasszonyok gyűjtőhelye, akik mindig mindenkiről mindent tudnak..."

3 SP
 
Szirén anyóka

2 VP

Elenios szörny
szirén

Repül.
Csábítás:0
Kijátszásakor kapsz aktívan a tartalékodba egy Szirén lányka lapot.
[S],ha egy körben legalább 2 lap gazdát cserél VAGY 2 bármilyen jelző játékba kerül,célpont permanenst a Semmibe küldheted.

0/5
 
1 VP
Teremtő motyogó
Leah szörny KF 1SZK ősmágia Motyogó
Antimágia:0
Semlegesítés:jó jellemű lap.
Kötelék: Kijátszásakor célpont pakliból dobj 3 lapot a semmibe vagy a gyűjtőbe.
K: kapsz egy motyogó kölyköt.
S: Kötelék:kapsz egy motyogó vermet.
2/(3)
 
Hangyamágia

1 VP sheran azonnali „ősmágia”

Ha ellenfelednek van quwargja: „életkioltó”
Célpont nem sheran lap a gyűjtőbe kerül, és kapsz egy Őshangya harcmester,-ölész, vagy csatamágus lapot.


Őshangya előörs

2 VP 2/2 sheran szörny/őshangya 1 SZK

Kijátszásakor ellenfeled kap egy Haldokló quwargot.
Áldozd fel és rakd a semmibe: a paklidból játékba rakhatsz egy max 4 költségű őshangyát (de csak a 2. körtől).


Szárnyashangya

2 VP 2/2 sheran szörny/őshangya 1 SZK „szárnyak”

S: ellenfeled max VP-je X-el csökken VAGY max X célpont lap aktivizálódik ill. passzivizálódik (vegyesen is lehet). X annyi, ahány quwargja van ellenfelednek játékban, de max 5.


Kobudera stratéga

1 VP 1 ZSZ 2/2 raia kalandozó/kobudera „KF”

Kompenzáció: húzz egy lapot!
K ha egy kalandozód sebződik vagy sebzést okoz: ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.


Kobudera(új)


1 VP 3/1 raia kalandozó/kobudera „KF”

Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy kobuderát, vagy ellenfeled sebződik 3 ÉP-t.
 
2 Vp Rém
szörny 1 szk Leah

'repül'
Lények nem tudják megsebezni.
K: ha egy lény a gyűjtőbe kerűl, kap egy izomjelzőt.
K, vegyél le róla 2 izomjelzőt: megakadályoz egy gyűjtőbe küldő forrást.

Ezek az elpusztíthatatlan, életesszenciával táplálkozó lények hemzsegnek a Sötét Földön - Enciklopédia Fantasia.

2 / 2
 
? Vp
Leah végső áldozata!


bűbáj
antimágia :1
nem lehet célpontja forrásnak

Kijátszásakor és minden egyes lap kijátszásakor annyit sebződsz amennyi lapot sikeresen kijátszanak az adott körben.

Max Ép-d annyi lesz amennyi VP-ért kijátszottad.

Te és asztalon lévő lapjaid nem lehetnek célpontjai forrásnak.

"Leah: Mindennek meg van az ára...de van amit nem lehet megfizetni!"
 
A dárda hegye

Tharr, vagy dornodon

1 csonti, kincs-es lap

P: célpont játékos sebződik annyit amennyi az őrposztban lévő lényeinek a sebzése
Ha sebzést okoz, célpont játékos nem játszhat ki lapot a kezéből abban a körben.
Dobd ezt a lapot a kezedből a gyűjtőbe, tegyél egy gyűjtőben vagy kézben lévő KF képességgel rendelkező lényt játékba (kijátszási feltételének nem kell teljesülnie)
 
Harcos amazon (új)

1 VP 1 nekron 2/1 elenios kalandozó/elf KF „szárnyak”

Kijátszásakor előkereshetsz egy elfet vagy elenios kalandozót a paklidból.
K: célpont lény vagy játékos gyógyul 2 ÉP-t.


Elf (új)

1 VP 1 nekron 2/1 elenios kalandozó/elf KF „szárnyak” „életkioltó”

Kijátszásakor célpont nem kalandozó lényt a gyűjtőbe küldhetsz.
Kompenzáció: kör végén húzz egy lapot.


Yasmina (új)

1 VP 2/3 elenios kalandozó/elf KF „szárnyak” „életkioltó”

Kijátszásakor előkereshetsz egy Pozitív létsíkot a paklidból.
Ellenfeled minden sebző forrása 2-vel kevesebbet sebez.
K ha egy lény vagy játékos gyógyul: ellenfeled sebződik 3 ÉP-t.


Chosuga kedvese(új)

2 VP (2)/2 elenios kalandozó/elf KF „szárnyak”

Semlegesítés: varázslat, de ha eldobsz egy elfet a kezedből, akkor semlegesítés: lap (ilyenkor védekezésként is kijátszhatod).
Ha nem semlegesítésként játszottad ki, akkor Csábítás: 3.


Suu’zy gyermeke

1 VP 1/1 elenios kalandozó/elf KF

S dobj fel egy érmét: ha eltalálod az eredményt, akkor ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot, egyébként kapsz egy VP-t.
Áldozd fel: célpont gyűjtőből max. 3 lapot a semmibe rakhatsz.
 
A szingularitásra még egy Áramlás: keress elő egy helyszínt ráfér, hogy tuti legyen
 
  ... | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.