Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
A tolvajszem varázs
(Túlélők Földje varázslat)
Küldd el képeslapként!
A tolvajszem varázslat gonosz lelkű mágusok agyának szüleménye. Elmondása alaposan megkönnyíti a lopni vágyó kalandozók dolgát, hiszen segítségével távolról feltérképezhetjük célpont áldozat hátizsákjának tartalmát, a benne lévő tárgyak elhelyezkedését. Aztán már csak oda kell menni, és elcsenni azt, amire éppen szükségünk van!
Nézz szét a galériában!
Ajándéksorsolás november + októberi eredményhirdetés
Nemzeti paklibemutató: Motygen
61. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.11.30. PROGRAMJA
Moa civilizáció lapbemutató 2. hét
XXVIII. HKK Nemzeti Bajnokság beszámoló

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
Nemzeti paklibemutató: Motygen (1)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8232)
Lapötletek (65033)
Moa civilizáció lapbemutató 2. hét (32)
Versenyhirdető (1833)
HKK kérdés? (47241)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

Hatalom Kártyái kártyalap - Harci induló

A lap felújított változata (ahogy egy késõbbi kiegészítõben megjelent)

- Kinézet -
(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 9 szavazat alapján 5.3)

- Használhatóság -
(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 11 szavazat alapján 8.3)
- Eredetiség -
(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 7 szavazat alapján 7.1)
(AK146) Húzhatok-e a kör végén lapot a Tharr bűbájával, ha az ellenfelem abban a körben kijátszott egy Harci indulót? Nehéz kérdés, mivel mindkét lapon a „kör végén” szerepel. Ráadásul a Tharr bűbájának kör végén létrejövő képessége aktivizálást igénylő képesség, mivel választhatok úgy, hogy nem használom. Az is kérdés továbbá, hogy mi történik akkor, ha egy Mágikus órával, vagy Varkaudar merénylővel véget vetek az ellenfél körének. Húzhatok-e akkor a Tharr bűbájával? Ahhoz, hogy ezt a kérdést egységesen és logikusan tudjuk kezelni, a kör végét kell pontosítani. Ugye, ha elkezdődött a gyógyulási fázis, akkor már csak azonnali varázslatokat és hatásokat lehet használni. Ezután jön a kör vége, amit most három részre bontunk. Először jönnek azok a kör végén létrejövő hatások, amik aktivizálást igényelnek. Ilyen pl. a Tharr, Dornodon, Rhatt és Raia bűbája. Ezekre már nem lehet semmilyen módon reagálni, és ezek közben/után nem lehet semmit kijátszani, vagy bármi mást használni. Ezután jönnek a kör végén létrejövő automatikus hatások. Pl. elmúlik a Harci induló hatása, kör végén húzató lapok stb. Ezután jön a kör valódi vége, amikor felgyógyulnak a lények, és véget ér a kör, következik az ellenfél. A kör végének elejére raknak bennünket a „kör véget ér” hatások is (pl. Mágikus óra és Varkaudar merénylő), tehát ezek után minden kör végi dolog megtörténik (Tharr bűbája, automatikus kör végi húzások stb.).
Kiadás: Zu'lit kincse Gyakoriság: gyakori Lapszín (isten): Tharr Típus: azonnali Szöveg: Húzz egy lapot és gyógyulsz 4 ÉP-t! A kör végéig az ellenfél minden lapja elveszti a speciális képességeit. Szinesítő szöveg: "A barbár bo'adhun törzsek furcsa táncot járnak, mielőtt csatába indulnának. Bármilyen hihetetlen, ezután a csatában csodás dolgok történnek..." Illusztráció: Tóth Csaba

Ha hiba van a lap szövegében, színében, vagy egyéb adatában...
(írd meg nekünk és kijavítjuk!)

Létrehozás: 2007. június 18. 13:44:27
Utolsó frissítés: 2022. november 17. 15:23:48


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.