Vissza a Főoldalra
 

Hírek
Mi is az a Shadowrun?
Chat, üzenõfal
Fórumok
Shadowland
Szavazások
Ismertetők, írások
Kaladmodulok
Novellák
Cikkek a Krónikából
Shadowrun könyvek
Linkek
Letöltés
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Csavar és a sárkány
Küldd el képeslapként!
Samuel Verner, árnyvadász nevén Csavar, a Kutya totem sámánja, totemének mágiájával védi meg magát a sárkány pusztító tűzleheletétől. A sárkánynak ezután szembe kell néznie Csavar társainak koncentrált tűzerejével.
Nézz szét a galériában!
Könyvismertető - Carl Sargent & Marc Gascoigne: Véres utcák
Könyvismertető - Carl Sargent & Marc Gascoigne: Nosferatu
Könyvismertető - Carl Sargent & Marc Gascoigne: Fekete madonna
Könyvismertető - Nyx Smith: Csíkos vadász

A lista folytatása...
A gyűrű - Shadowrun novella (2)
Játékost keresek! (105)
Robert N. Charrette: Sose kezdj sárkánnyal (15)
Online Shadowrun project (69)
Shadowrun 4. kiadás (151)
Magyar Shadowland (2074)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

Shadowtech - AK 10.

>>>>>[Jól van, gyerekek, mára elég is ennyi a kibercuccokból. Úgyis tudom, hogy néhány drótagyú gyerkőc máris összecsinálta magát a gyönyörűségtől. Tartogatok azonban még a számotokra néhány jópofaságot. No nem olyan egetverő dolgokat, mint az előbb, de azért olyanokat, amiknek megvan a maguk haszna. Tehát: szamurájok (és nem szamurájok), kéretik tovább figyelni! (Az alábbi cuccokat megtalálhatjátok még a Shadowland szerveren, a Shadowtech hirdetőtáblán - persze, csak ha tudtok angolul.)]<<<<<
-Sabc <08:12:21/10-30-56>

DIKOTE™

A Dikote™ igazából egy eljárásnak a neve, aminek keretében vékony gyémántréteget visznek fel egy kemény felületre. Összekevernek egy kis metánt és jó sok hidrogént, és az egészet erős mikrohollámú sugárzásnak teszik ki. Így plazma jön létre, magyarul olyan szuperforró gáz, amelynek minden atomja ionizálódott állapotban van. A plazmát ezek után ráfújják egy hidegebb, szilárd felületre, és a megszilárduló gáz vékony gyémántfilmet alkot.
A gyémántfilm jelentős mértékben megszilárdítja az illető anyagot, és jóval ellenállóbbá teszi a sérülésekkel szemben (ez +2 akadály szint, valamint +1 ballisztikus és +1 ütési páncélzat szint növekedést jelent). Ha a Dikote™ kezelést kézifegyverre alkalmazzák, az illető fegyver energiája 1-gyel megnő (vagyis pl. egy 5K sebzésű fegyver sebzése ettől kezdve 6K lesz). Ha éles fegyvert kezelnek, akkor az illető fegyver sebzés szintje nő meg 1-gyel. Egy kard normál sebzés kódja pl. (Erő+2)K, egy Dikote™ bevonatú kardé viszont (Erő+2)S. A Dikote™ bevonatú dobó- és lőfegyverek sebzés kódja úgy növekszik meg, mintha a használója Ereje lenne 1-gyel nagyobb. Ha Dikote™-tal kezelt tárgyat védekezésre használnak, a használója 1 plusz kockát kap, melyet kizárólag védekezési célokra fordíthat.
Az összehasonlítás kedvéért Dikote™-tal kezelendő dzseki felülete nagyjából 1,5 m², egy teljes öltönyé 2,25 m², egy hosszú kabáté 2,75 m².
A Dikote™ bevonattal ellátott, éles fegyverek a "megerősített" páncélzatú célpontok (pl. járművek) ellen is hatásosak. Ilyen esetben a fegyver normális (módosítatlan) sebzés kódját 1 szinttel csökkenteni kell. Egy Dikote™ filmmel bevont kard pl. ember ellen (Erő+2)S sebzést ad, jármű ellen viszont csak (Erő+2)K sebzést.

Ár Elérhetőség Utcai index
Dikote™ bevonat (100 cm²) 1000¥* 6/14 nap 10

*A 100 m²-nél kisebb felületek bevonása is 1000¥-be kerül.

>>>>>[Nem mindent lehet Dikote™-tal bevonni. Az illető tárgynak ki kell állnia a plazma magas hőjét. Ez nyilvánvalóan kizárja a szövetet és a műanyagot. Igazán kár, hogy a legtöbb páncélzat ilyenekből készül manapság. Ha viszont van otthon nehezebb ruhád, vagy kerámiapáncélzatod, azt faszán be lehet fúvatni Dikote™-tal. Már ha meg tudod fizetni.]<<<<<
-A Mosolygó Bandita <Újra lecsap!/Ha-Ha-Ha>

>>>>>[Egyszer láttam egy Dikote™ bevonatú kardot használat közben. Az az izé egyszerűen mindenen átvágta magát!]<<<<<
-A Neon Szamuráj <11:21:00/12-07-56>

>>>>>[Azt hallottam, hogy a cucc elfárad kábé hat hónap után, de... az is lehet, hogy ez az idő attól függ, hogy mit csapkodsz vele, és azt milyen sűrűn csapkodod.]<<<<<
-Görögtűz <11:43:45/12-07-56>

DMSO

A dimetil-szulfoxid (DMSO) egyszerű hordozószer, mely acetonban, alkoholban, éterben és vízben oldható; szobahőmérsékleten folyékony halmazállapoú és a legtöbb vegyszerrel nem lép reakcióba. Ha valamilyen vegyszert DMSO-val elegyítünk, és az oldat a bőrfelületre kerül, a DMSO "megnyitja" a bőrt, így az általa "szállított" vegyianyag a bőrön keresztül azonnal bejut a testbe. A DMSO-t általában különféle vagyi és biológiai anyagok szervezetbe juttatására használják.
A porózus páncélzat (mint pl. a ballisztikus szövet vagy a kevlár jellegű páncélok) nem védenek a DMSO ellen. Ha a támadó fél eltalálja az áldozatot (függetlenül attól, hogy a páncélzat esetleg kivédené a lövés vagy ütés által okozott sebzést), a DMSO által szállított vegyszer feloldódik a szervezetben. A merev páncélzatok (a lemezes páncélzatok, vagy azok, amelyek páncélzat szintje legalább 5) szintjük felének (felfelé kerekítve) megfelelő védelmet nyújtanak a DMSO támadás ellen (ilyenkor az oldat csak az illeszkedési pontokon hatolhat be). A DMSO csak vegyvédelmi ruhát, vagy teljesen zárt páncélzatot viselő karakterek ellen nem hatásos.

GyorsaságBevitel Ár Elérhetőség Utcai index
DMSO Azonnali Érintkezés 10¥/adag 2/12 óra 1,5

ARES VEGYPISZTOLY

Az Ares ezúttal újabb játékszerrel állt elő azoknak, akik nem szeretik a lövöldözés közbeni vérontást. A fegyverbe kétfajta vegyszert kell betölteni, két, jól elkülöníthető helyre. Az egyik egy speciális géltartály (250¥/feltöltés), amibe az Ares által szabadalmaztatott DMSO-gél kerül (ez lesz a hordozóanyag), a másikba pedig a felhasználó kedvenc vegyszerével töltött ampullák sorakoznak. A fegyver lövés előtt DMSO-géllel veszi körül az ampullát, majd sűrített levegővel kilövi az egészet. Találatkor a DMSO-gél szétfröccsen a célponton, és előkészíti annak bőrét a "bevitelre", a cél-vegyianyagot tartalmazó ampulla pedig széttörik, és voilá, a szer máris bejut az áldozat szervezetébe.
A fegyver jó tulajdonsága, hogy mivel sűrített levegővel működik, sem hangja, sem visszarúgása nincsen (amúgy is csak egyes lövést lehet leadni vele).

Típus Elrejt. Lőszer Súly Ár Utcai index
Ares vegypisztoly KPi 7 10/20* (t) 1,75 750¥ 1,5

*A speciális vegyianyag-tár 10 ampullát tartalmaz, a géltartályba pedig 20 lövésre elegendő DMSO-gél fér bele (vagyis a tartályt minden második tár elhasználása után kell csak újratölteni).

>>>>>[Vigyázzatok ezzel a cuccal cimborák. Ha a kezetekre fröccsen, alaposan megszívhatjátok - még akkor is, ha csak tiszta DMSO-val dolgoztok, nem valami ocsmány keverékkel. A DMSO ugyanis nem gondolkozik: ami kosz vagy szenny a kezeteken van, zutty, már megy is bele a véráramba. Néha az ilyesmitől is rosszul lehet az ember.]<<<<<
-A Mosolygó Bandita <Újra lecsap/Ha-Ha-Ha>

>>>>>[nem mindent lehet DMSO-val a vérbe jutatni. A DMSO úgy működik, hogy molekuláris méretű "réseket" nyit a bőrsejtek falán. A bőr pedig olyan, hogy a nagy molekulánál nagyobb cuccok nem férnek be ezeken a réseken. Általánosságban fogalmazva a DMSO-val csak olyan anyagokat lehet bejuttatni a szervezetbe, amelyek folyékony oldatban kaphatók.]<<<<<
-KAM <17:02:44/12-07-56>

HYPER

A Hyper közvetlen idegi stimulátor szer, mely az agy azon részeibe vezető idegekre hat, mely részek a legtöbb érző ingert feldolgozzák (íz, szag, hang, kép). A Hyper néven ismert drog mesterségesen hyperaesthesiába hozza az áldozatot, vagyis olyan állapotba, amelyben az illető a végletekig érzékeny lesz mindenféle ingerre. Még a legkisebb és legenyhébb inger is fizikai fájdalmat okoz neki. Egy gyenge válraütést kalapácsütésként érzékel, egy suttogást üvöltésként, stb.
A kezdeti bevitel után az áldozat 4S kábulás sebzést szenved el, és enyhe zavarodottság lép fel (+1 minden célszámra). Ezután Test (4) próbát kell dobnia: a próba során elért minden egyes siker 5 percet levon a szer eredetileg 60 perces hatóidejéből. Ezen időszak alatt az áldozatot heves érzéki ingerek bombázzák. Minden koncentrálást igénylő tevékenységre (ide tartozik a varázslás is) +4 célszám módosítót kap, és minden elszenvedett sebzés nagyobbnak számít az érzéki túlterhelés miatt. A plusz sebzést a karakter állapotjelzőjének Kábulás rovatába kell bevezetni: a mértéke megegyezik az eredeti (fizikai vagy kábulás) sebzés felével, felfelé kerekítve. Ha tehát például egy Hyperrel "belőtt" karakter Súlyos fizikai sebesülést szenved (ami 6 rubrikát jelent az állapotjelzőn), akkor e mellé még fele ennyit, vagyis 3 rubrikát be kell jelölni az állapotjelző Kábulás rovatába.

Sebzés Gyorsaság Bevitel Ár Elérhetőség Utcai index
Hyper 4S kábulás Azonnali Vérbe vagy érintkezéssel 180¥ 4/24 óra 9

>>>>>[Ez az izé komoly agybuggyanás. Ha tehetitek, hassatok oda, hogy ne lőjenek meg ilyennel.]<<<<<
-A Neon Szamuráj <10:12:59/12-09-56>

>>>>>[Azért ennek is megvan a maga felhasználása. Egyszer egy vadászaton már az elején kilőtték a mágusunkat. Valószínűleg mi is megszívtuk volna, amikor az ellenfél mágusa sarokba szorított minket, de Ace-nél szerencsére volt egy festékpuska Hyper/DMSO koktéllal töltve. Egy szép lövés, és a fickó hirtelen túl sok mindennel el lett foglalva ahhoz, hogy észrevegye, amint lelépünk.]<<<<<
-Reflex <11:47:20/12-09-56>

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 3 szavazat alapján 10.0)

Ha ez tetszett, olvasd el a következő, jellegében hasonló cikket is: Viharmadár - AK 10..

Létrehozás: 2009. szeptember 8. 09:49:30
Utolsó frissítés: 2015. május 20. 10:44:23
Nyomtatási forma


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.