Vissza a Főoldalra
 
  • Játékok
    • ?m=tf
    • http://argumcity.beholder.hu
    • ?m=ov
    • http://www.vegzetur.hu
    • http://www.magiamesterei.hu
    • http://www.kalandokfoldje.hu
    • ?m=sarkany&in=sarkany.php
    • https://www.hkk.hu/hirek/hkk
    • ?m=alomfogo
    • ?m=kgk
    • ?m=puzzle&in=puzzle.php
  • Könyvesbolt
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/beholder_konyvek
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/kartyak
    • https://webbolt.hkk.hu/cimkek/magazin
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/jatekkiegeszitok
  • Olvasnivaló
    • ?m=bolt&in=cikk.php&category=all&tipus=5
    • ?m=ak
    • ?m=sr
    • ?m=bt
    • ?in=cikk.php&category=all&tipus=1
    • ?m=bolt&cikk=4467
    • ?m=bolt&cikk=4468
  • Egyéb
    • ?in=forum.php
    • ?in=galeria.php
    • ?in=letoltes.php
    • ?in=beallitasok.php
    • ?in=szlainf.php
  • Beholder Kft.
    • ?cikk=26
    • ?cikk=28
    • ?cikk=29
    • ?cikk=4477
Webbolt
 
Keresés a cikkeinkben

 
Hírlevél
Feliratkozás Hírleveleinkre!
 
 
Adatvédelmi Tájékoztató
 
 
Ország Boltja helyezéseink
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
 
Ingyen játék!
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
 
Kártyaújdonságok
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Őslények március 22.
Alfa pakli – Víziszörnyek március 22.
Pont pack menü VII. február 7.
Pont pack menü VI. február 7.
Pont pack menü V. február 7.
Pont pack menü IV. február 7.
Pont pack menü III. február 7.
Pont pack menü II. február 7.
Pont pack menü I. február 7.
Pont pack menü VIII. február 6.
 
A pillanat képe
A kos rend szerzetese
(Ősök Városa galetki)
Küldd el képeslapként!
Minden becsületes, értelmes galetki ellenfele, az Ellenség szolgája ez a renegát. A fekete kos rendje sajnos egyre több csalódott, renegáttá vált galetkit tömörít, és indít harcba az Ellenség nevében.
Nézz szét a galériában!
 
Legfrissebb hírek
L. Alanori Mini Olimpia
Ajándéksorsolás április + márciusi eredményhirdetés
Legendák Viadala - 2025. bejutók
Hatalom Szövetsége - 56. félév végeredmény
Tron'dar nerf

A lista folytatása...
 
Módosult cikkek
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2024
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022

A lista folytatása...
 
Fórumok
HKK kérdés? (47418)
Előrendelhető a két legújabb HKK Alfa Pakli! (14)
Legendák Viadala - 2025. bejutók (2)
Lapötletek (65119)
Legendás cél: 1000 lap (34)
Tron'dar nerf (10)

További témák...
 
Képeslapkedvencek
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:

Küldj te is képeslapot!
 
Hirdetések
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
 
Impresszum
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 
Fórum - peethew utolsó 30 hozzászólása 
     

 Hírek, újdonságok, változások - Túlélők Földje Online 

 
peethew2015.06.25. 07:26
 
 
Gondolom talin nem volt semmi info...
 
  

 Hírek, újdonságok, változások - Túlélők Földje Online 

 
peethew (előzmény: zavy 370.)2015.02.02. 15:59
 
 
Lol, majdnem komolyan vettem, ennyi erővel lehetne : http://tf.hu/ is
 
  

 Hatalom Kártyái - A HKK Online jövője 

 
peethew2015.01.23. 16:11
 
 
A HKK(online) mindig is Tcg volt fura lenne ha egyszer csak Ccg válna belőle. Ha mégis így történne, a felesleges lapokkal mit csinálunk? Nézegetjük milyen szépek?
 
  
 
peethew (előzmény: MrWolf 847.)2015.01.22. 15:43
 
 
Én nem tudom másképp értelmezni, azt hogy "megnyugtatlak nem tudjuk használni a teljes lapkészletet... a ti érdeketekben." mint egy érvet amellett, hogy nem kell aggódnia azoknak akik a körön kívül rekedtek, mert úgysem nagy élmény most játszani/tesztelni, és nem maradnak le semmi fontosról.

Ha az én készülékem hibás, a tied egyenesen hiányzik.
 
  
 
peethew (előzmény: Tyberius 845.)2015.01.22. 15:30
 
 
"Egyrészről Wolf megértette, hogy miről beszéltem."
Könnyű "megértőnek" lenni a teszten belülről.

Szóval szerintem a lényeg, hogy azt mondtad: Nyugi nem gond hogy mi bent vagyunk, mert úgyse tudjuk a teljes lapkészletet használni.
 
  
 
peethew (előzmény: Tyberius 840.)2015.01.22. 09:04
 
 
Úgy látszik elbeszélünk egymás mellett.

Látom nem akarod érteni, hogy vicces amikor érvelsz valamivel, aztán 2 nap múlva kiderül, hogy már nem érvényes az érv. Na mindegy.

A régi motorosok nevében visszautasítom a rúnázás vádat, én is annyira gyűlöltem azt a jelenséget, mint te. Korábbi bejegyzésemben írtam is, hogy akár lehet is a rúnákat törölni, és "rúnázás biztosra" megcsinálni a rendszert. Abban a 9-10 emberben akiről én beszélek, egyet tudok -akiről shotom volt-, hogy rúnázott rendszeresen, tehát pont hogy rájuk nem jellemző amit írsz.
 
  
 
peethew2015.01.21. 21:14
 
 
2015.01.18. 21:25
"Egyszerűen röhejes a felvetésed, de hogy megnyugtassalak, pont azért nem kaptuk meg a teljes lapkészletet (legalábbis ez az egyik indok), mert állítólag előnyben lennénk veletek szemben..."

2015.01.20. 12:23
"Jön s teljes lapkészlet héten."

Eddig tartott a védelem?


"Teszem hozzá a játék indulása óta (nem a mostani teszt, hanem az előző fejlesztés bétájának kezdete óta) játszik a tesztelők egy jó része vele és végig ott voltunk, míg az előző fejlesztés be nem zárt, "

Nah, az előző játék végén a top 200 játékos közül 9 volt aki azt első bétától játszott a játékkal. Kíváncsi vagyok ezek az igazi régi és kitartó motorosok közül hány van most bent.
 
  
 
peethew (előzmény: galambd 800.)2015.01.17. 23:02
 
 
" majdnem hibamentesen adhassuk át a nagyközönségnek."

Te is egy fejlesztő vagy?

Ha esetleg elindul és mégis találunk hibát, akkor fizetsz mindenkinek egy sört/fröccsöt rendben?

A sok vita közben meg elsikkad az, hogy hosszú idő után végre újra van kommunikáció a fejlesztőktől, ( a hivatalos fórumra gondolok) örüljünk egy kicsit ennek legalább.
 
  
 
peethew (előzmény: Tyberius 783.)2015.01.11. 15:22
 
 
"kb. két hét max 1 hónap aztán te is húznál mást csinálni "

Én több mint egy évet játszottam az online verzióval, abban a "vacak" formában mégse húztam mást csinálni. (Max tartottam pár nap/hét szünetet amikor kicsit beleuntam)
Most se Tyrantozok, vagy Hearthstoneozok ...stb mert azokat a játékokat kb 2 nap alatt meguntam.
 
  
 
peethew (előzmény: Azta 725.)2014.11.29. 08:20
 
 
"Az online verzió csak magyar lesz? Szerintem nagy sikere lenne, mert ez egy eléggé jól összerakott kártyajáték, nem is tudok olyan online kártyajátékról ami jobb lenne. A Blizzard kártyajátéka is eléggé kevés ehhez képest"

Van (volt) angol verzió, de szerintem túl későn jelent meg, és a default nyelv a magyar volt, ami elég nagy baklövés ha azt nézzük, hogy nemzetközi piacban gondolkodunk. A kongregate-es próbálkozás nagyrészt ezért lett kudarc. Én azon játékosok közé tartoztam, akik az újoncoknak igyekezett segíteni, és magyarázni a szabályokat. Több külföldi játékossal is beszéltem, bár egyöntetűen azt mondták, hogy alapvetően tetszik a játék, de túl bonyolult és összetett. Így nézve többszörösen is igaz hogy a Blizzard játéka kevés ehhez képest, de néha a kevesebb több.
 
  
 
peethew (előzmény: ohyner 712.)2014.11.27. 08:54
 
 
"Szerintem az online-nak jót tenne, ha a nevezési díjhoz szükséges alapanyagot meg lehetne szerezni játékkal is"

Meg lehetett.

Nekem volt, hogy 300-400KKm is volt, amikor volt időm játszani. Aztán amikor kevesebb lett az idő és fogyott a lelkesedés, akkor a hétvégi versenyek díjazásából is megvolt a a köv heti adag. Az sem feltétlenül igaz, hogy 4-5 órát kellett szenvedni a díjért, hiszen legtöbbször elég volt csak benevezni, megvárni hogy elindul-e és mehettél a dolgodra. Garantált volt a KK de sokszor még a csomag is.
 
  
 
peethew2014.11.17. 08:06
 
 
Lapra tehető lapnál az nem megoldás, hogy ha maga a rátett lap a célpont, akkor megtörténik a hatás. Ha pedig az a lap amire rátették, kerülne ki a játékból akkor választhatsz a rátett lap(ok)nak egy másik célpontot, ha ilyen nincs, akkor visszaveheted a kezedbe.
 
  
 
peethew (előzmény: vén 536.)2014.11.08. 16:45
 
 
"legnagyobb baj ezzel,hogy a játék olyan szinten pay2win volt"

Sok p2w játékkal játszottam, így biztosan kijelenthetem, hogy a HKKonline nem tartozott közéjük. Én sok-sok ezer kreditet szedtem össze egyetlen fillér befizetése nélkül. Részben kereskedésből, részben freerollokból és a hétvégi versenyekből.

A többi leírt dologgal egyet értek különösen a offline/online összevetéssel. Az is igaz, hogy én egy évvel ezelőtt bátran állítottam, hogy az online HKKban van a jövő, aztán most mégis a papír vezet 1:0ra
 
  
 
peethew (előzmény: ohyner 535.)2014.11.08. 16:33
 
 
Azt írtam pár HSZ-al előbb, hogy nem fogok tanácsokat osztogatni, de azt nem írtam, hogy vitázni nem fogok ha valamivel esetleg nem értek egyet az elhangzottak a közül.

"a játék legnagyobb hibája a 30 lapos pakli."
-Ezt másképp látom. Véleményem szerint, az egyik legpozitívabb dolog a 30 lapos pakli. A kezdők akiknek még nincs elég lapjuk azok sem ülnek mint egy bamba barát, hanem tudnak ismerkedni a játékkal. Az új paklikat is könnyebb kipróbálni kevesebb lappal, és utána felduzzasztani a versenyszintre. Arra nyilván kellene megoldás, hogy ez a két jó szándék ne vezessen a lehetőségek kihasználásához. 30 lapos gyors meccsben csak palierőben /pontszámban/ szintben /stb... hasonló erejű játékosok játszhassanak.

A kezdőpaklikat az első kiadásból pakolták össze. Azt hiszem megbocsátható ha abból a lapkészletből erre futotta. Én több kezdőpaklival is játszottam, és szerintem pont elegendőek voltak a gyakorlásra, tanulásra és fejlődésre.

A rúnák nullázásával egyet értek, ha gyémántok egésze vagy legalább nagy része megmarad. Ha nullázunk akkor a rúnák nagy többségét csak sngben és mtt ben megszerezhetővé kellene tenni, így a multiacc farmolást ki is lehet lőni.

A kontroll ellenesség a részemről onnan jön, hogy oldschool játékosként én még azt a játékot ismertem, és nehezemre esik elfogadni, hogy a régi építkezős játék helyett a rombolás vette át az uralkodó szerepet.

Üdv, P
 
  
 
peethew (előzmény: Dagadt Vámpír 519.)2014.11.06. 10:31
 
 
"...mivel senkinek sincs szüksége 100 Chara-din fattyára..."

Cáfolom, én 150ig terveztem gyűjteni. (úgy a fele kb. meg is volt ha jól emlékszem)
 
  
 
peethew2014.11.06. 10:28
 
 
Köszönjük szépen, hogy végre első kézből értesülhetünk a fejleményekről, ez már önmagában is komoly előrelépés. Remélem mihamarabb a játék is talpra áll. Az első nyilvános bétától kezdve játszottam a játékkal, így nyugodtan mondhatom, hogy nagyon hiányoltam/om a HKK onlinet.

Valóban van npgyon sok online TCG/CCG, de nekem a többségük túl p2w, uncsi, vagy egyszerű. Tanácsokat ötleteket egyelőre nem adnék, jelenleg annak örülök ha minél hamarabb be tudunk lépni, aztán jöhetnek a fejlesztések. Kismillió ötletünk van, ami gyorsítaná, kényelmesebbé, és élvezhetőbbé tenné a játékot, de szerintem előbb legyen valami, aztán jöhet a körítés.

Sok sikert, és kitartást kívánok a továbbiakhoz.

Powerdose
 
  

 Hírek, újdonságok, változások - 32 bites Túlélők Földje 

 
peethew2014.07.02. 09:41
 
 
"Ilyen szempontból a TF nagy előnye, hogy mindenki ugyanannyi pénzért ugyanazokhoz a tápokhoz juthat hozzá, a többi játékhoz képest jóval kevesebb az extra tápos bevétel"

A legtöbb dologban egyet értek, ezzel azonban vitatkoznom kell. Míg a legtöbb játékban amivel játszottam valóban fizetni kell/lehet kisebb-nagyobb extra szolgáltatásokért, és nyíltan F2P + P2W, a TFnél ez rejtetten történik. Bár mindenki ugyanannyit fizet, voltak (vannak) olyanok akik sportot űztek abból, hogy hány rabszolgával tudják termelni a gazdinak a javakat. Ez szerintem nagyobb igazságtalanság, mint tudni, hogy x plusz összegért mennyi erőforrást tudsz venni. Nekem ez egy idő után sok lett, bármennyire is szerettem a játékot, és a csapatot inkább más irányba kezdtem nézelődni. Nem állítom, hogy nekem nem volt kisegítő karakterem, de azt hiszem szabni kell(ett volna) határokat.
 
  

 Hatalom Kártyái - A HKK Online jövője 

 
peethew2014.05.22. 08:23
 
 
Ritkán járok erre, de örömmel látom van némi fény az alagút végén, hogy ne tűnjön el a süllyesztőben a HKK online. Én az elsők között voltam akinek volt szerencséje kipróbálni a játékot, és kb 15 év kihagyás után kerültem újra HKK közelbe. Nagyon tetszett és sok HSz-el ellentétben én úgy gondolom hogy amíg matyee foglalkozott vele addig az aktív játékosok száma bőven 100+ volt. Versenyeken is bőven több játékos volt átlagban, mint az élő versenyeken. Én is úgy gondolom, hogy pár "aprósággal" is jelentősen lehetne a játékélményt javítani. Szeretném ha lenne lenne valamilyen kezdőtoken rendszer. Mondjuk egy 6 körös versenyen kapsz 3 tokent, minden ellenfél ellen eldöntheted hogy az adott fordulóban szeretnél-e kezdeni, ha igen ( és az ellenfeled nem) akkor automatikusan te kezdesz ( több körös versenynél a felváltva kezdés miatt te kezdesz az 1. és a 3. körben). Ha egyik játékos sem választ kezdést, vagy mindkettő azt választja akkor a rng dönt és aki nyeri a kezdő jogot attól vonódik le token. Ezzel lehetne egyensúlyt teremteni, illetve némi taktikázásra is nyílik lehetőség.

A legnagyobb probléma a meglátásom szerint az volt, hogy az új játékosokat (mert folyamatosan voltak új arcok) nem sikerült megtartani. Szerintem ez elsősorban abból adódik, hogy sokan "farm"-nak tekintették a kezdőket. "Hú ott egy lvl 1 akkor gyorsan belépek és gyűjtök pár free frag-et" Én is sokszor játszottam kezdők ellen, de mindig kezdőpaklival ( nem tárgyassal ), vagy poénpaklival, hogy legyen sikerélményük, és igyekeztem játék közben segíteni is nekik. Jó lenne valami rendszer ami a pakli és a játékos erőt figyelembe véve tiltaná ha valami túl erős (kivéve baráti játékok) paklival akarna beülni valaki ellen.

A magam részéről remélem, hogy a 30 lapos játéklehetőség nem szűnik meg.

A wipe-pal kapcsolatban úgy gondolom, hogy mivel jelenleg sem tudok játszani, ennél jobb ha játszhatok, még akkor is ha az összegyűjtögetett lapjaim (részben) eltűnnek. Az össze "rúnázott" gyémántokat is (részben) elvenném és megoldanám hogy rúnát (néhány kivétellel) csak versenyen és sng-n lehessen szerezni.

A versenyek gyorsítása is szükséges lenne. Erre elsősorban megoldanám, hogy ha egy többkörös versenyben már csak olyan meccsek futnak ahol az egyik fél 2-0ra vezet akkor automatikusan 3-1-el mindegyik véget érne, és kezdődhetne a következő forduló. Illetve lehetnének igazi turbó versenyek, mert a jelenlegi turbo nem igazán éri el a célt, bár az igaz, hogy gyorsabb, de aki kezd túl nagy előnyt élvez. ( a fentebb említett kezdő tokenes megoldással ennek hatása is mérsékelhető lenne) Ha a forduló nem 10 hanem 7/5, a gondolkodási idő nem 30sec hanem 10/20, a tartalék idő nem 2 perc hanem 1 lenne, és a két forduló között a csere ideje is rövidebb lenne azzal kb. a felére lehetne csökkenteni a versenyek idejét. Illetve lehetne valamilyen sudden death mode, a normál versenyeken is, ahol is mindenki ideje megfeleződik, és a fenti időlimitek kapcsolnak be ha mondjuk a meccsek fele, kétharmada már véget ért.

Azoknak akik csak napi mondjuk 1 órát tudnak játszani jó megoldás lenne a többnapos verseny is. Mondjuk weekly challenge lenne a neve, a hét minden napján lenne egy forduló, mindig ugyanabban az időben. Ezek a versenyek 5 fordulósak lennének vagyis mindenki maximum 5 ilyen versenyen indulhatna 1 héten így kisebb hátrányba kerülnének akik nem tudnak 7/7 játszani.

Szintén a kezdőknek jelentene segítséget a PVE rész tovább erősítése

Sok sikert kívánok a játék fejlesztéséhez, (remélem a TF online munkálatait nem lassítja arra már régebb óta várunk :P) és remélem találkozunk még a virtuális asztaloknál.

Üdv, powerdose
 
  

 Hírek, újdonságok, változások - XL. BEHOLDER TALÁLKOZÓ PROGRAMJA 

 
peethew (előzmény: Spunk 42.)2013.12.02. 10:04
 
 
"TF-Online: lesz. nemsokára"
-Hát nem tudom, számomra ez pozitív, biztató jellegű mondat.

"valaki mesélje el Miklósnak, hogy mik a tételek, és hogy melyik mire jó és miért jó"
-Jó neked, mert te biztos mindent tudsz és soha nem hibázol.
 
  

 Hírek, újdonságok, változások - Túlélők Földje Online 

 
peethew (előzmény: Kolorad 277.)2012.12.04. 11:45
 
 
Általában azt mondják, ha nincs hír az jó hír de attól tartok jelen esetben elég aggasztó ez az infó hiány :S.
 
  
 
peethew (előzmény: borsodi 262.)2012.11.13. 22:56
 
 
Nem hiszem, hogy meg lehetne határozni hogy kit ért a legnagyobb, valószínűleg a többség a saját karakterét (isteni varázslat, kt vagy harci képesség..stb) érzi hátrányosan megkülönböztetettnek, de ha már kaptam néhány támpontot (nagyon jól rátapintottál a lényeges pontokra), akkor nézzük sorban.

faj: az elején a troll és a kobudera volt az OP, előbbi a gyorsabb fegyverszk fejlődés miatt, és a nagyobb HPreg miatt, utóbbi pedig a HM képességek, és hogy nem kellett újabb és újabb fegyvereket beszerezni. Később a mutánsok lettek az uralkodók, (gondolom nem kell indokolnom miért: ) azt hiszem az öreg rókák emlékeznek, hogy 10 éve akkora "babybumm" volt, mint anno a Ratkó-korszakban ~5 éve pedig a gnómok nyertek teret, a gyorsabb mágia és pszi fejlődés miatt, ami hosszútávon mint kiderült nagyon fontossá vált.

jellem: Mindig igazságtalannak tartottam, hogy gonoszságot lehet szerezni pl jellempróbával, NPC-k megölésével, lopással, rombolással, míg jóságpontot csak jellempróbával, ráadásul a 666 bőven kevesebb mint a 777. Pl a gyóntatásnak sem sok értelme van egy maxot elért gonosz ellen (de ha mondjuk egy 666os gonosz ellen a gyóntatásnak harmadoló/felező hatása lenne azt hiszem háborgó lelkem megnyugodna kissé ). Fontos leszögezni, hogy sose volt jó karakterem, gonosz is csak egyszer amikor egy baleset folytán egyszer véletlenül valahogy átfordult. Azt sajnálom kicsit, hogy -ha már így kitértem rá- mi semlegesek nem kapjuk meg az 1% halhatatlanságot (mondjuk 100-200 forduló abszolút (0) semlegességért vagy valami hasonló), de ez legyen a legnagyobb baj.

vallás: azt hiszem ez egy kényes kérdés, különösen a küldetések/varázslatok tekintetében. pl. az milyen már - pont az előbb vettem észre- hogy itt a szavazás résznél szavaztatjuk meg, hogy egy varázslatot meg lehessen-e venni 10 VPregért? Fura. Nyilván az a 70% akinek nincs meg az szeretné valamilyen formában, az a 30% akinek megvan az pedig nem, vagy nagyon nehezen engedné. Bár az alap ötlet nem rossz, de akkor minden isteni varázslatra így működjön, hogy 10VPért lehessen megvenni, módosítókkal. Pl. széljárás eleniosnak 5, másoknak 20-30VPreg, és legkorábban a 30. küldetés után megvehető vagy halotthívás leahnak charadinnak 5, jóknak 30 többieknek 20, legkorábban a 19. küldetés után választható... stb Harcos druidaként mindig áhítoztam a földrengés után, de sajnos 21-gyel nagyobb a sorszáma mint az jó lenne

Aztán itt vannak a KT képesség rendszer, ami a legnagyobb egyensúlytalanságokat tartalmaz(z/t)a, bár kétségtelen, hogy egyben a legjobb színfoltja is a játéknak, amit vétek lenne nem tovább vinni. Eleve a pontrendszer a visszamenőlegessége miatt megölt jó néhány tradícionális KT-t, de összességében nem vitatom a szükségességét. Ez a képesség-fás megoldás sok kérdést tisztáz, de a fentiek miatt utat kell engedni az egyéni kreativitásnak is valamilyen formában Az összes/legtöbb 0-1-2 pontos képesség beépítése a fába, illetve továbbiak pl egyedi hátas (ugyanolyan/hasonló képességekkel, tudással csak kinézetre más) engedélyezése mindenkinek..stb

Végül bár a listában nem volt benne, de szerintem a legfontosabb dolog az Erőforrások egyenlőtlen elosztása. Kevés online játékot tudok mondani, amelyben engedélyezik több account létrehozását, főleg a saját karakterek közötti interakciót. Viszont azok a játékosok, akik anyagilag megengedhetik maguknak, lehetőséget kapnak, hogy több-kevesebb de legális előnyhöz juthassanak. Ezzel szemben a TFen ez teljesen normális, bízom benne, hogy a 2.0 ban komoly gátak lesznek beépítve. Azt hiszem felesleges végigmenni hogy lényegében minden erőforrást át lehet adni (TVP, TU, VP, HP), de pl olyan erőforrásokkal is vissza lehet élni ami nem annyira egyértelmű. Ilyen a lemaradás intézménye, ami egy online játéknál azt hiszem nem lesz probléma, de az TFnek egy komoly rákfenéje. Az frusztrált nagyon hogy a nagy karimmal éveken át próbáltam a "legyél 1-3 ban olimpián" isteni küldit megcsinálni, de egyszerűen mission impossible volt, mert mire végre kihaltak előlem a karakterek, mindig jött 2-3 üstökös akik miatt esélytelen volt beérni. Visszatérve a klasszikus erőforrásokra, azt hiszem egy erős bound rendszer sok mindent megoldana. A gyártott tárgyak automatikusan nagyrészt átadhatatlanok lennének, mondjuk egy körben a TVP-d 5-10%-a jelenne meg átadhatóként, pl 200TVP-d van egy körben, legyártasz 100 vashegyű nyilat, ebből 10 lesz átadható a többi nem. Nem túl komplikált csak +1 regiszter kell a tárgylistában a mennyiséghez. Ha elhasználod a nyílvesszőket akkor előbb mindig a boundos fogy. Online verzióban talán nem is lesz TVP, de az analógia bizonyára működik akkor is. A szörnyekből kinyerhető komponensek zöme átadható marad, kivéve ami erőforráshoz köthető ( pl pszi kő, sáfrány por). A labirintusokban, küldetésekben szerzett tárgyak szintén nem boundosak (kivéve a szörnyek esetét ld a fenti példa), de ha egy ref ponton találsz sáfrány port az szintén átadható lesz. A tárgyakhoz nem köthető erőforrások (pl TU) átadását nagyon korlátoznám (szinthez kötve), de teljesen nem lehetetleníteném el.

Hirtelenjében ennyi, de szerintem még egy (vagy több) ekkora vagy HSZ-t meg tudnék tölteni
 
  
 
peethew (előzmény: Káoszlovag 260.)2012.11.09. 08:41
 
 
Számomra az offline is online lényegében, és én inkább 2.0-nak nevezném. Én azért várom mint a messiást, mert abban bízom, hogy egy sokkal kiforrottabb rendszer lesz. Pár éve elsősorban azért hagytam abba 15 év játék után a TF-et mert láttam az igazságtalanságokat, de elszakadni teljesen azóta sem tudtam, mint látható
 
  

 Hírek, újdonságok, változások - Elindult a HKK Online! 

 
peethew (előzmény: ohyner 31.)2012.09.23. 23:32
 
 
Ha lett volna benne még 1-2 Khirr, 1-2 Mesteredző, 1-2 Antitalentum, nem hiszem hogy gyengébb lett volna, és én is azzal mennék nem tárggyal. A vámpír szerintem ütősebb alappakli mint a gyógyító, de ízlések és pofonok.
 
  
 
peethew (előzmény: jozsi98 29.)2012.09.23. 14:26
 
 
Engem is meglepett de negatívan. Ennyire elméretezni a kezdő paklik erejét, az félelmetes baki. A béta végén mondtam h jó lenne a kezdőpaklikat kipróbálni, -akár egy plusz teszt fázis beiktatásával csak a kezdőpaklikkal. Nem történt meg, látható mi lett a vége. A kalandozó pakliban van 10 kalandozó, a manósban 9 manó , a tárgyasban pedig (volt ) 30 tárgy a 35-ből.

Viszont a játékról ennyi a negatívum amit el tudok mondani. Nekem a kezelése is eléggé magától értetődő. Többeknek problémát okoz, hogy bonyolult és nehézkes a kezelése, de egy ilyen komplex játéknál, ahol ennyi lehetőség van pl. reagálásra, azt hiszem a játék sebessége megfelelő. (középen a neved és a minilogo közti 4 kis gomb sokat segít )

Nem értek egyet hogy a tárgy 45laposon gyenge, én 2 napja 2. lettem a tárggyal versenyen pedig 0db ritka lap volt a pakliban. A kezdőpaklik, és a fizetős/nemfizetős játékok közötti különbséget kitűnően el lehet tüntetni a friss bontásos versenyekkel/s&gk-kel. A sit and gokbol pár óránként indul egy-egy ahol ingyen lehet káosz kristályhoz jutni, amivel a fizetős játékokra nevezhetsz. Vannak ingyenes (freeroll) versenyek is, bár ezek ritkábbak hétvégente vagy 1-2, viszont sokkal könnyebb kártyát nyerni a gyengébb mezőny, és a több díjazott miatt. A tegnapi versenyen pl 118(!) nevező volt, és 24-en nyertek paklikat. A 7 körös meccsen elég volt 4-et nyerni, az ügyesebbeknek/szerencsésebbeknek, de 5 győzelemmel már mindenki örülhettett új kártyáknak.

Ha a kezdők a tanácsom ellenére mégis a mészárszékre (gyorsmeccsek ) vonulnak, akkor érdemes szem előtt tartani, hogy a statisztika vadászok ( akik a statisztika miatt gyorsan pörgetik a partikat egymás után), általában 5 vagy 10 perces meccseket indítanak, őket célszerű elkerülni. Érdemes az (leendő)ellenfelek statisztikáira is egy pillantást vetni. Nálam a böngészőben megvan nyitva másik fülön a portál is, és sec perc alatt be tudom írni a nevet és megnézni h pl .mennyit játszott, mennyi a gy/v aránya, és milyen lapokkal játszik. Pl ha akiknél a kijátszott tárgyak száma 20% fölött van, őket érdemes kerülni.

Összeségében úgy vélem az online játék hosszú távon lenyomhatja a papiralapú társát. A nyilvánvaló előnyök (játszhatsz az ország/világ más pontjain található játékosokkal, versenyre sem kell utazásra akár több ezer FT, és órákat elpazarolni..stb) mellett van még benne bőven fejlődési potenciál.
 
  

 Túlélők Földje - Melyik isten a legjobb? 

 
peethew2012.06.26. 17:00
 
 
Nodonrod halandóként is pondró volt, és istenecskeként sem ér a többi Isten lábnyomába sem.

Ymmor-Thal, a Földanya helyettese
 
  

 Hírek, újdonságok, változások - Túlélők Földje Online 

 
peethew (előzmény: von Rolik 232.)2012.06.21. 10:02
 
 
Úgy rémlik, hogy akkoriban még nem volt KF 3, sajnos nem találom az 1. kiadású szabálykönyvem, hogy alátámasszam, pedig valahol megvan. Azt tudom hogy az öcsém árnymanója komoly DEM és vizestömlő készletekkel rendelkezett (többek között az enyémekkel is )
 
  
 
peethew (előzmény: von Rolik 228.)2012.06.14. 08:10
 
 
Magadnál vagy? Vizestömlő és DEM volt a nagy biznisz 20 éve
 
  

 Hírek, újdonságok, változások - Van egy jó történeted a Túlélők Földjéről? 

 
peethew2012.05.12. 08:12
 
 
Ez a vékony/vastag boríték beidegződés nálam is működött, sőt később az internet korszakban is már a ZIP file nagyságából tudtam, hogy rendben lesz-e belül minden
 
  

 Túlélők Földje - [OFF] Káosz Galaktika petíció 

 
peethew (előzmény: Recky 25.)2012.05.06. 17:01
 
 
"Kár, hogy a szöveg gépelésekor elég sok hiba csúszott be"

Nincs kizárva. Alap HTMLben készült, és azt egy sima Notepaddal csináltam, hogy minél tisztább/kisebb legyen a kód. 8-10 évvel ezelőtt még szempont volt, hogy betárcsázós, vagy ISDN neten is elviselhető legyen a gyorsaság.

gingerli: köszi, jó látni micsoda kincsek rejtőznek itt-ott
 
  
 
peethew2012.05.06. 12:55
 
 
Még egy apróság. Megtaláltam az általam készített adatbázis/ honlap offline verzióját. Kerestem az onlinet is, de úgy tűnik a freeweb már törölte, úgyhogy közkinccsé tettem egy másik free oldalon. Ha esetleg lesz valaha valamilyen formában újra KG, és nem lennék elérhető, ott fel lehet lelni a szükséges infókat.

Jó olvasgatást!
http://kaoszgalaktika.ultraweb.hu/
 
  

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2025
E-mail: beholder@beholder.hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.