| | | | Fórum - Statis utolsó 30 hozzászólása | | | | |
| | | | Valaki tudna nekem írni egy jól működő építményes paklileírást? |
| | | | |
| Statis (előzmény: goblinoska 2143.) | 2010.10.27. 20:24 |
| | | Én annyira nem értek hozzá, de szeritem kapásból a Daes Mo'ran fejszéje. Ostoba goblin is jó szerintem. |
| | | | |
| | | | Valaki tudna nekem írni egy jól működő féreg decket a mostani játékkörnyezetben? |
| | | | |
| | | | Kérek kommentet pls...!!!
Mentális gólem
Tharr
3 Vp
szörny, gólem van benne 3 szk, rezisztens
3/3.
Képesség: Nem cserélhet gazdát. Semmilyen módon nem kerülhet vissza az asztalról a kezedbe. Kézből való sikeres kijátszásakor az ellenfeled veszít annyi Vp-t, mint amennyi gólemed van kijátszása után a játékban (max 5-öt), majd rakj rá annyi elmejelzőt, mint amennyit vesztett. Vegyél le róla 1 elmejelzőt és költs el 1 Vp-t: vagy célpont lap a gyűjtőbe kerül, vagy megakadályozza egy varázslat kijátszását. Ezt a képességét körönként max egyszer használhatod.
Elemi gólem
Bufa
3 Vp, 1 Nekron
szörny, gólem, elementál van benne 2 szk
m5/5
Képesség: Nem cserélhet gazdát. Ha jég-, tűz vagy villámsebzés éri, akkor a sebzés helyett tegyél rá minden sebzéspont helyett vagy egy élet-, vagy egy izomjelzőt. Élet és izomjelzőn kívül más jelző nem kerülhet rá. 1 Vp: célpont lény vagy játékos sebződik 2-őt (jég-villám-tűz sebzés). Ezt a képességet csak a saját körödben körönként egyszer használhatod.
Rettenthetetlen agyaghadsereg
Tharr
2 Vp
bűbáj, gólem
Képesség: Idézési költségét semmilyen módon nem lehet módosítani. Minden gólemed idézési költsége 1-gyel kevesebb, de nem mehet így egy alá, valamit kapnak +1/+1-et. Ha kör végén legalább 2 gólemed van játékban, akkor ellenfeled veszít egy Vp-t, te pedig 1 Vp árán húzhatsz egy lapot. |
| | | | |
| Statis (előzmény: Danny Kay 45909.) | 2010.06.15. 20:39 |
| | | Rendben 
Zu'lit dühe: a lényleszedős képességéhez mérten kicsit kevésnek érzem a sebzést, de amúgy jó, kellemes lehet.
A hősök kínzása: Hasznos kis varázslat, csak szerintem kicsit sok az a 3 Vp...szerintem nyugodtan lehetne 2 akár 
Memória: szerintem inkább legyen bűbáj, úgy nem zavarodsz bele annyira, de az elgondolás jó, nagyonis hasznos lap...én beleraknám minden olyan paklimba, amibe a színt használom... Kifejezetten tetszik és frappáns a neve...grat  |
| | | | |
| Statis (előzmény: Vasi Peti 45916.) | 2010.06.15. 20:03 |
| | | Másrészről meg jó látni, hogy valaki "felélesztené" a gólem etnikumot...nekem kifejezetten tetszeneka gólemek, így örömmel látom ezt.  |
| | | | |
| Statis (előzmény: Vasi Peti 45915.) | 2010.06.15. 19:55 |
| | | Szerintem jók lettek, bár a papírgólem név egy kicsit érdekes, de a feltámadás nagyon hasznos a gólemeknek, hiszen tudtommal nem tudnak nagyon mit kezdeni a gyűjtővel (kivéve az árnyék gólemet).
A csapdagólem tetszik, a képességeit minden jóra lehet használni.
a nyersgólem nekem tetszik akárki akármit mond...nagyonis hasznos és kellemetlen lehet.  |
| | | | |
| Statis (előzmény: rafinaltboltos 45906.) | 2010.06.15. 16:16 |
| | | Köszi a kritikákat...azért gondoltam a könyvnél a 4 Vp-t, mert szerintem azért eléggé extrém, ha lehozok egyszerre két gólemet, aminek a képességei is létrejönnek...egy kis ellensúlyozásra gondoltam a 4 Vp-t...a Mithrillel úgyis lehet 7-et csinálni...összejön az a 4-sztem...de biztosan jobban tudod, hogy mivel lenne jobb..azért mégegyszer is köszi  |
| | | | |
| | | | Kérek véleményt mindre pls.!!!
Gólem testőr
2 Vp, 1 Nekron
Tharr
szörny, gólem van benne 4 szk, őrző, rezisztens
1/1.
Képesség: Nem cserélhet gazdát. Gólemeidre nem rakhat az ellenfél lapot, vagy jelzőt, valamit mágikus védelmet és +1 Ép-t kapnak.
Lélekgólem
3 Vp
Színtelen
szörny, gólem van benne 2 szk
m4/3
Képesség: Nem cserélhet gazdát. Nem hatnak rá az ellenfél azon forrásai, amelyek lényként célozzák meg. Minden sebzés ami éri őt 2-vel csökken. Ha megöl egy lényt, akkor kap egy izomjelzőt. Ha kikerül a játékból azonnal rakd a semmibe.
Reanimáló gólem
1 Vp, 1 Nekron
Sheran
szörny, gólem van benne 1 szk, rezisztens
1/4.
Képesség: Nem cserélhet gazdát. Minden előkészítő fázisodban gyógyulsz annyit, mint amennyi gólemed van játékban. 1 Vp: célpont gólemed gyógyul 3-at. Ezt a képességet egy körben max 2x használhatod.
Nyersanyag gyűjtő
3 Vp
Tharr
szörny, gólem van benne 2 Szk
2/4.
Képesség: Nem cserélhet gazdát. Áldozd fel egy gólemed: húzz annyi lapot és kapsz annyi Vp-t mint amennyi komponens volt benne. Csak a saját körödben körönként egyszer használhatod.
Bronzgólem
3 Vp
Tharr
szörny, gólem van benne 3 szk
m4/3.
Képesség: Nem cserélhet gazdát. Kijátszási feltétele, hogy legyen gólemed játékban. Minden gólemed rezisztenciát és +1/+1-et kap.
Jádególem
2 Vp
Sheran
szörny, gólem van benne 2 szk
2/2.
Képesség: Nem cserélhet gazdát. 1Vp: célpont ellenfeled, vagy egy célpont lény sebződik annyit, mint amennyi gólemed van játékban, de max 3-at. Ezt a képességet körönként egyszer használhatod.
Üveggólem
3 Vp
Fairlight
szörny, gólem, van benne 4 szk
m6/1.
Képesség: Képességeit semmilyen módon nem veszítheti el. Az előkészítő fázison kívül nem aktiválódhat. Nem cserélhet gazdát. Anti-mágia: 2. Nem kerülhet rá semmilyen jelző (életjelző sem). Ha a harci fázison kívül bármilyen módon sebződik, akkor a sebződés helyett a forrás gazdája sebződik ennyit. Ha a harci fázis során a gyűjtőbe kerül, akkor célpont lény sebződik 2 Ép-t.
A gólem készítés titkos könyve
2 Szk
Tharr
tárgy
Képesség: Idézési költségét helyettesítheted a 2. körtől kezdve 4 Ép feláldozásával és egy gólem lap kézből semmibe dobásával. Gólem lapjaidra nem lehet reakcióval reagálni és kapnak +2 sebzést. Áldozd fel és költs el 4 Vp-t: kijátszhatsz egy gólemet az idézési költség kifizetése nélkül a kezedből és visszavehetsz egy gólemet a gyűjtőből és játékba rakhatod (mindkét lapot tekintsd úgy, mintha a kezedből játszottad volna ki). |
| | | | |
| Statis (előzmény: ősi lények 45867.) | 2010.06.14. 12:23 |
| | | Nem tudom. én csak nem akarom elhanyagolni őket 
Ráadásul nem árt nekik egy kis vérfrissítés XD |
| | | | |
| Statis (előzmény: Statis 45856.) | 2010.06.14. 11:53 |
| | | Még pár gólem ötlet...kerek ezekhez is kommenteket pls.
Gólem testőr
3 Vp
Tharr
szörny, gólem van benne 4 szk, őrző, rezisztens
1/1.
Képesség: Nem cserélhet gazdát. Gólemeidre nem rakhat az ellenfél lapot, vagy jelzőt, valamit mágikus védelmet és +1 Ép-t kapnak.
Lélekgólem
2 Vp, 1 Nekron
Színtelen
szörny, gólem van benne 2 szk
4/1
Képesség: Nem cserélhet gazdát. Nem hatnak rá az ellenfél azon forrásai, amelyek lényként célozzák meg. Minden sebzés ami éri őt 2-vel csökken. Ha megöl egy lényt, akkor kap egy izomjelzőt. Ha kikerül a játékból azonnal rakd a semmibe.
Reanimáló gólem
2 Vp
Sheran
szörny, gólem van benne 1 szk
1/4.
Képesség: Nem cserélhet gazdát. Minden előkészítő fázisodban gyógyulsz annyit, mint amennyi gólemed van játékban. 1 Vp: célpont gólemed gyógyul 3-at. Ezt a képességet egy körben max 2x használhatod.
Nyersanyag gyűjtő
3 Vp
Tharr
szörny, gólem van benne 2 Szk
2/3.
Képesség: Nem cserélhet gazdát. Áldozd fel egy gólemed: húzz annyi lapot, mint amennyi komponens volt benne. 2 Vp: Keress elő egy gólem lapot, majd keverd meg a paklidat. Csak a saját körödben csak egy képességét használhatod és azt is csak egyszer. |
| | | | |
| | | | Kérek kommenteket pls...
Bronzgólem
4 Vp
Tharr
szörny, gólem van benne 3 szk
m4/3.
Képesség: Nem cserélhet gazdát. Kijátszási feltétele, hogy legyen gólemed játékban. Minden gólemed rezisztenciát és +1/+1-et kap.
Jádególem
3 Vp
Sheran
szörny, gólem van benne 2 szk
2/2.
Képesség: Nem cserélhet gazdát. (P), áldozd fel: ellenfeled és minden lénye sebződik annyit, mint amennyi gólemed van játékban, de max 3-at. Hátrány: Nem játszhatod ki az első körben.
Üveggólem
4 Vp
Fairlight
szörny, gólem, van benne 4 szk
m6/1.
Képesség: Nem cserélhet gazdát. Anti-mágia: 2. Források nem hatnak rá, nem kerülhet rá semmilyen jelző. Ha a harc ütés fázisban megöli egy lény, akkor kapsz a tartalékodba passzívan 2 szilánkgólem jelzőt( fairlight gólem, 1/1).
A gólem készítés könyve
2 Szk
Tharr
tárgy
Képesség: Idézési költségét helyettesítheted 4 Ép feláldozásával és egy gólem lap kézből semmibe dobásával. Gólem lapjaidra nem lehet reakcióval reagálni és kapnak +2 sebzést. Áldozd fel és költs el 4 Vp-t: kijátszhatsz egy gólemet az idézési költség kifizetése nélkül a kezedből és visszavehetsz egy gólemet a gyűjtőből és játékba rakhatod (mindkét lapot tekintsd úgy, mintha a kezedből játszottad volna ki). |
| | | | |
| | | | Kérek kommenteket...
Krabber kiképzőtiszt
3 Vp
Leah, szörny, krabber, van benne 2 Szk, hálós
m2/3.
Képesség: Minden krabbered kap +1/+1-et és mágikus védelmet. Áldozd fel egy krabberedet: Célpont lény sebződik 3-at, vagy célpont játékos 2-őt. Ezt a képességet körönként max 2x használhatod.
Krabber haditaktika
2 Vp
Leah, bűbáj, krabber, hálós
Képesség: Minden krabber lényed rezisztenciát kap és +2 Ép-t. |
| | | | |
| Statis (előzmény: jozsi98 44858.) | 2010.04.24. 20:50 |
| | | XD... köszi igyekszem  |
| | | | |
| | | | Kérek kommenteket pls!!!
Gigászi yeti
2 Vp, 1 Áldozás
Leah, szörny, yeti
m3/2.
Képesség: Sebzése hidegsebzés. Hidegre immunis. Ha valaki hidegsebzés által sebződik, akkor a Gigászi yeti kap választásod szerint egy élet, vagy egy izomjelzőt, de egy forrástól maximum egy jelzőt kaphat. Vegyél le róla egy izom- vagy életjelzőt: célpont lap a gyűjtőbe kerül. Ezt a képességet egy körben max 2x használhatod.
Yeti renegát
2 Vp
Leah, szörny, yeti, horgonyos
3/2.
Képesség: Hidegre immunis. Élet: 1. Ha hidegsebzés által sebződik az ellenfél egy lénye, vagy maga az ellenfél, akkor húzz egy lapot és gyógyulsz 2 Ép-t. Egy körben max 4 lapot húzhatsz.
Zúzmara
1 Vp
Leah, bűbáj, hideg
Képesség: Hátrány: Az első körben nem játszhatod ki. Sikeres kijátszása után húzz egy lapot. Minden hidegsebzés eggyel többet sebez az ellenfél és minden lényén. Ha van sikeres kijátszásakor yetid a játékban, akkor kapsz 2 Vp-t.
Hidegrázás
2 Vp
Leah, azonnali, reakció
Képesség: Az első 2 körben idézési költségéből 1 Vp-t helyettesíthetsz 3 Ép feláldozással. Közvetlenül azután játszhatod ki, hogy az ellenfél kijátszott egy varázslatot. A varázslat nem jön létre, csak a gyűjtőbe kerül, majd az ellenfél és minden lénye sebződik 1 Ép-t. Kijátszhatod közvetlenül azután, hogy az ellenfél hidegsebzés által sebződött: Ellenfeled elveszíti az összes Vp-jét, majd sebződik annyit, mint amennyi Vp-t vesztett, de max 3-at.
A havas hegyek ura
követő, yeti
Képesség: Bármely játékos megszűntetheti 14 Ép és max Ép áldozás árán. Minden yetidre kijátszott illetve használt reakció költsége +1 Vp. Minden yetid 1 Vp-vel olcsóbb és kap +1 sebzést. Áldozd fel egy yetidet: Célpont lény, vagy játékos sebződik annyit, mint az alap idézési költsége. |
| | | | |
| | | | Kérek kommenteket pls..
Sil, a vérfarkasvezér
3 Vp, 3 Nekron
Leah, avatár, vérfarkas
mágikusX/X+1.
Képessége: Feltámad. Anti-mágia: 0. Repül. Költségéből max. 2 Vp-t helyettesíthetsz 1-1 Nekronnal. X annyi, ahány vérfarkas van a Semmidben, de max 4. 1Nekron: Célpont lény vagy játékos sebződik, vagy gyógyul 3 Ép-t (ezt a képességet körönként max 1x használhatod). Ha a gyűjtőbe küld egy lényt, akkor kap egy izomjelzőt.
Holdfényfaló vérfarkas
2 Nekron
Leah, szörny, vérfarkas
0/1.
Képessége: Feltámad. Idézési költsége semmilyen módon nem módosítható és képességeit semmilyen módon nem veszítheti el. Ha az ellenfél kijátszott egy lapot, a lap sikeres létrejötte után kap egy holdfény-jelzőt a Holdfényfaló vérfarkas és kapsz 1 Vp-t. Vegyél le róla X holdfény-jelzőt: Célpont ellenfeled következő lapjának idézési költsége X nekronnal drágább, de max 2-vel. Ezt a képességet csak a saját körödben használhatod körönként egyszer és több Holdfényfaló vérfarkas hatása nem adódik össze.
A Telihold ereje
2 Vp, 1 Nekron
bűbáj, horgonyos
Képessége: Sikeres kijátszása után vagy kapsz 3 Vp-t, vagy húzz egy lapot. Minden vérfarkasod idézési költsége 1-gyel kevesebb, de nem mehet így 1 alá és kapnak +1/+1-et. Ha játékban van Sil, a vérfarkasvezér, akkor minden vérfarkasod mágikus védekezést kap és rezisztenciát. |
| | | | |
| Statis (előzmény: Lord Xecutioner 1152.) | 2010.03.26. 15:43 |
| | | Köszi nagyon a segítséget |
| | | | |
| | | | Tudnátok írni nekem egy jól működő vérfarkas paklit így.. nagyon megköszönném |
| | | | |
| | | | Köszi mindenkinek a segítséget  |
| | | | |
| | | | Lenne egy kérdésem:
A feltámasztáskor a képessége létrejön a lénynek??(már ami nem kifejezetten kézből kijátszásra vonatkozik)
Lehet, hogy én vagyok a hülye, de nem ígazán sikerült megértenem |
| | | | |
| | | | Leírom ide a paklimat. Szeretnék véleményeket kapni róla... főleg segítő jellegűeket( mi kéne bele még, mi nem kéne bele...stb)
48 lap
Követő: A Semmi mestere
Szabálylap: Lassan járj!
-3db Őrjöngő vérfarkas
-3db Vonyító vérfarkas
-3db Telihold idéző
-3db Veszett vérfarkas
-3db Ősöreg vérfarkas
-3db Sebezhetetlen vérfarkas
-3db Ravasz vérfarkas
-3db Szaglászó vérfarkas
-3db Rémeb
-3db Krausos nagyúr
-3db Farkasgazda
-3db Előny a semmiből
-3db Börtjauk tréfája
-3db A Semmi hívása
-3db Az Ellenség támadása
-3db Varázskudarc |
| | | | |
| Statis (előzmény: keva55 1141.) | 2010.03.24. 21:57 |
| | | A vérfarkasok sohasem halnak ki... |
| | | | |
| Statis (előzmény: jozsi98 44358.) | 2010.03.24. 21:33 |
| | | Én csak a vérfarkasokhoz próbálok lapokat "tervezni"..ők a kedvenceim |
| | | | |
| Statis (előzmény: keva55 44357.) | 2010.03.24. 21:32 |
| | | Köszi |
| | | | |
| | | | Kérek kommenteket pls.
Dühöngő vérfarkas
1 Vp, 3 Nekron
Leah, szörny, vérfarkas, reakció, horgonyos
2/2.
Képessége: Az első körben nem játszhatod ki semmilyen módon. Idézési költségéből 2 Nekront helyettesíthetsz +1 Vp elköltésével. Közvetlenül azután játszhatod ki, hogy az ellenfeled megpróbál kijátszani egy lény lapot. A lény nem jön létre, csak a gyűjtőbe kerül és ellenfeled sebződik 2 Ép-t.
Gyémántszőrű vérfarkas
2 Vp, 2 Nekron
Leah, szörny, vérfarkas
1/3.
Képessége: Feltámad. Ha egy vérfarkasod a játékból a gyűjtőbe kerül, gyógyulsz 3 Ép-t (ez a Gyémátszőrű vérfarkasra is vonatkozik és a gyűjtőből is működik). Minden vérfarkasod kap +1 Ép-t, mágikus védelmet és 3 Ép-s bűntetést.
Hataloméhes vérfarkas
2 Vp, 2 Nekron
Leah, szörny, vérfarkas, rezisztens
mágikus1/1.
Képessége: Bűntetés: X Ép, ahol X a rajta lévő izomjelzők száma. Sikeres kijátszása után kap feleannyi (lefelé kerekítve) izomjelzőt, mint ahány vérfarkas van a Semmidben. Vegyél le róla egy izomjelzőt: Célpont lény sebződik 2 Ép-t, vagy célpont játékos sebződik 1 Ép-t, vagy húzz egy lapot(körönként egyszer). Játékosba maximum 5x sebezhetsz.
Kísérleti vérfarkas
1 Vp, 2 Nekron
Leah, szörny, vérfarkas
1/2.
Képessége: Feltámad. Minden vérfarkasod idézési költsége 1-gyel kevesebb, de nem mehet így 1 alá és kapnak +1 sebzést. Ha egy vérfarkasodnak használod a feltámadás képességét, akkor választásod szerint: vagy kapsz 1 Vp-t, vagy ellenfeled veszít 1 Vp-t. Ez a képesség csak a saját körödben működik körönként max 2x. |
| | | | |
| | | | Kérek kommenteket pls.
Likantrópia
2 Nekron
Leah
bűbáj, vérfarkas
Képesség: Sikeres kijátszása után kapsz annyi Vp-t, ahány vérfarkasod van a semmiben, de max 4-et. Minden vérfarkasod rezisztenciát kap és +1/+1-et. Áldozd fel és rakd át a semmibe: Húzz egy lapot.
Vadász vérfarkas
2Vp, 1 Nekron
Leah
szörny, vérfarkas
Képesség: Repül. Feltámad. Bűntetés: 2 Ép. (P),1 Vp, áldozd fel: Keress ki egy vérfarkast a paklidból.
A vérfarkasok dühe
1 Vp, 1 Nekron
Leah
bűbáj, vérfarkas
Képesség: Minden sikeresen kijátszott vérfarkasod után gyógyulsz 2 Ép-t, és kap egy düh-jelzőt A vérfarkasok dühe. Vegyél le róla X düh-jelzőt: Keress elő egy X költségű lapot a paklidból és ezután ellenfeled sebződik X-et, de max 4-et. Ezt a képességet csak a saját körödben körönként 1x használhatod. |
| | | | |
| | | | Én színnek egy szürkét gondoltam. Egy olyan istenhez tartozna, mely ellen összefogtak az istenek, s örök életre egy mágikus tárgy rabjává tették, de egy túlbuzgó kalandozó kiszabadította börtönéből, s újult erővel ismét szembeszáll régi ellenségeivel. A neve Dhur, a megtestesült düh és gyűlölet istene. |
| | | | |
| | | | Mit szólnátok egy Parazita altípushoz?? 
Chara-din színű, hálós lények lennének mind mágikus védekezéssel.
Képessége lehetne mondjuk a szimbiózis: X. Lényege: Kézből való sikeres kijátszása után és ha megsebez egy játékost, akkor az ellenfél veszít X Vp-t és te kapsz annyi Vp-t, mint amennyit elvesztett. Ha nem veszít Vp-t, vagy nem eleget , akkor sebződik X-et, illetve elveszíti a maradékot és sebződik annyit, mint amennyi hiányzott. A Parazita lények hátránya lenne, hogy kijátszásuk után sebződsz 1 Ép-t (hiszen ügye a szimbiózis mindkét fél számára előnyös(de jobb, ha felénk dől a mérleg )). |
| | | | |
| Statis (előzmény: Tudós teknős 43808.) | 2010.03.01. 10:09 |
| | | Kössz a kritikákat.
Lehet, hogy repüléssel jobb lenne, nem tudom, én egy kicsit erősnek találtam vele, de ti tudjátok. Azért köszi |
| | | | |
| | | | Pls. Kérek kommenteket. 
Kaantor, a minotauruszok istene
6 Vp
Tharr, avatár, minotaurusz
m5/5.
Képessége: Minden reakció varázslat kijátszása előtt vissza kell vennie egy lapját az asztalról tulajdonosának. Idézési költségéből helyettesíthetsz 3 Vp-t egy minotaurusz lapod asztalról kézbe visszavételével. Vegyél vissza egy minotaurusz lapot az asztalról a kezedbe és költs el 1 Vp-t: célpont ellenfeled választásod szerint vagy sebződik 2-őt, vagy visszaveszi célpont lapját a kezébe. Ezt a képességet csak a saját körödben körönként max 2x használhatod. |
| | | | |
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|