Vissza a Főoldalra
 
  • Játékok
    • ?m=tf
    • http://argumcity.beholder.hu
    • ?m=ov
    • http://www.vegzetur.hu
    • http://www.magiamesterei.hu
    • http://www.kalandokfoldje.hu
    • ?m=sarkany&in=sarkany.php
    • https://www.hkk.hu/hirek/hkk
    • ?m=alomfogo
    • ?m=kgk
    • ?m=puzzle&in=puzzle.php
  • Könyvesbolt
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/beholder_konyvek
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/kartyak
    • https://webbolt.hkk.hu/cimkek/magazin
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/jatekkiegeszitok
  • Olvasnivaló
    • ?m=bolt&in=cikk.php&category=all&tipus=5
    • ?m=ak
    • ?m=sr
    • ?m=bt
    • ?in=cikk.php&category=all&tipus=1
    • ?m=bolt&cikk=4467
    • ?m=bolt&cikk=4468
  • Egyéb
    • ?in=forum.php
    • ?in=galeria.php
    • ?in=letoltes.php
    • ?in=beallitasok.php
    • ?in=szlainf.php
  • Beholder Kft.
    • ?cikk=26
    • ?cikk=28
    • ?cikk=29
    • ?cikk=4477
Webbolt
 
Keresés a cikkeinkben

 
Hírlevél
Feliratkozás Hírleveleinkre!
 
 
Adatvédelmi Tájékoztató
 
 
Ország Boltja helyezéseink
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
 
Ingyen játék!
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
 
Kártyaújdonságok
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Őslények március 21.
Alfa pakli – Víziszörnyek március 21.
Pont pack menü VII. február 7.
Pont pack menü VI. február 7.
Pont pack menü V. február 7.
Pont pack menü IV. február 7.
Pont pack menü III. február 7.
Pont pack menü II. február 7.
Pont pack menü I. február 7.
Pont pack menü VIII. február 6.
 
A pillanat képe
Kalmárok itala
(Ősök Városa varázsital)
Küldd el képeslapként!
Aki a szint boltosával előnyös üzletet akar kötni, annak igencsak fel kell kötnie a felkötnivalóját! A legtöbben persze inkább mágikus segítséghez folyamodnak, és megisznak egy adagot ebből a csodás varázsitalból...
Nézz szét a galériában!
 
Legfrissebb hírek
HKK verseny március 22-én
Előrendelhető a két legújabb HKK Alfa Pakli!
Moa civilizáció fogyás
Ajándéksorsolás március + februári eredményhirdetés
Varázsdimenzió akció - 2025.03.04. - 2025.03.18.

A lista folytatása...
 
Módosult cikkek
Országjáró feladat 2024
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
 
Fórumok
Lapötletek (65115)
Előrendelhető a két legújabb HKK Alfa Pakli! (9)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8278)
Jégmágus kt. alakulna (9404)
Versenyhirdető (1838)
[HKK Piac] Eladó gyűjtemény (9490)

További témák...
 
Képeslapkedvencek
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:

Küldj te is képeslapot!
 
Hirdetések
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
 
Impresszum
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 
Fórum - Statis utolsó 30 hozzászólása 
     

 Hatalom Kártyái - Építős pakli, mi az esélye? 

 
Statis2010.12.13. 09:31
 
 
Valaki tudna nekem írni egy jól működő építményes paklileírást?
 
  

 Hatalom Kártyái - Mindent a goblinokról 

 
Statis (előzmény: goblinoska 2143.)2010.10.27. 20:24
 
 
Én annyira nem értek hozzá, de szeritem kapásból a Daes Mo'ran fejszéje. Ostoba goblin is jó szerintem.
 
  

 Hatalom Kártyái - Féreg deck. 

 
Statis2010.10.27. 20:12
 
 
Valaki tudna nekem írni egy jól működő féreg decket a mostani játékkörnyezetben?
 
  

 Hatalom Kártyái - Lapötletek 

 
Statis2010.06.15. 21:06
 
 
Kérek kommentet pls...!!!

Mentális gólem
Tharr
3 Vp
szörny, gólem van benne 3 szk, rezisztens
3/3.
Képesség: Nem cserélhet gazdát. Semmilyen módon nem kerülhet vissza az asztalról a kezedbe. Kézből való sikeres kijátszásakor az ellenfeled veszít annyi Vp-t, mint amennyi gólemed van kijátszása után a játékban (max 5-öt), majd rakj rá annyi elmejelzőt, mint amennyit vesztett. Vegyél le róla 1 elmejelzőt és költs el 1 Vp-t: vagy célpont lap a gyűjtőbe kerül, vagy megakadályozza egy varázslat kijátszását. Ezt a képességét körönként max egyszer használhatod.

Elemi gólem
Bufa
3 Vp, 1 Nekron
szörny, gólem, elementál van benne 2 szk
m5/5
Képesség: Nem cserélhet gazdát. Ha jég-, tűz vagy villámsebzés éri, akkor a sebzés helyett tegyél rá minden sebzéspont helyett vagy egy élet-, vagy egy izomjelzőt. Élet és izomjelzőn kívül más jelző nem kerülhet rá. 1 Vp: célpont lény vagy játékos sebződik 2-őt (jég-villám-tűz sebzés). Ezt a képességet csak a saját körödben körönként egyszer használhatod.

Rettenthetetlen agyaghadsereg
Tharr
2 Vp
bűbáj, gólem
Képesség: Idézési költségét semmilyen módon nem lehet módosítani. Minden gólemed idézési költsége 1-gyel kevesebb, de nem mehet így egy alá, valamit kapnak +1/+1-et. Ha kör végén legalább 2 gólemed van játékban, akkor ellenfeled veszít egy Vp-t, te pedig 1 Vp árán húzhatsz egy lapot.
 
  
 
Statis (előzmény: Danny Kay 45909.)2010.06.15. 20:39
 
 
Rendben

Zu'lit dühe: a lényleszedős képességéhez mérten kicsit kevésnek érzem a sebzést, de amúgy jó, kellemes lehet.

A hősök kínzása: Hasznos kis varázslat, csak szerintem kicsit sok az a 3 Vp...szerintem nyugodtan lehetne 2 akár

Memória: szerintem inkább legyen bűbáj, úgy nem zavarodsz bele annyira, de az elgondolás jó, nagyonis hasznos lap...én beleraknám minden olyan paklimba, amibe a színt használom... Kifejezetten tetszik és frappáns a neve...grat
 
  
 
Statis (előzmény: Vasi Peti 45916.)2010.06.15. 20:03
 
 
Másrészről meg jó látni, hogy valaki "felélesztené" a gólem etnikumot...nekem kifejezetten tetszeneka gólemek, így örömmel látom ezt.
 
  
 
Statis (előzmény: Vasi Peti 45915.)2010.06.15. 19:55
 
 
Szerintem jók lettek, bár a papírgólem név egy kicsit érdekes, de a feltámadás nagyon hasznos a gólemeknek, hiszen tudtommal nem tudnak nagyon mit kezdeni a gyűjtővel (kivéve az árnyék gólemet).
A csapdagólem tetszik, a képességeit minden jóra lehet használni.
a nyersgólem nekem tetszik akárki akármit mond...nagyonis hasznos és kellemetlen lehet.
 
  
 
Statis (előzmény: rafinaltboltos 45906.)2010.06.15. 16:16
 
 
Köszi a kritikákat...azért gondoltam a könyvnél a 4 Vp-t, mert szerintem azért eléggé extrém, ha lehozok egyszerre két gólemet, aminek a képességei is létrejönnek...egy kis ellensúlyozásra gondoltam a 4 Vp-t...a Mithrillel úgyis lehet 7-et csinálni...összejön az a 4-sztem...de biztosan jobban tudod, hogy mivel lenne jobb..azért mégegyszer is köszi
 
  
 
Statis2010.06.15. 14:40
 
 
Kérek véleményt mindre pls.!!!

Gólem testőr
2 Vp, 1 Nekron
Tharr
szörny, gólem van benne 4 szk, őrző, rezisztens
1/1.
Képesség: Nem cserélhet gazdát. Gólemeidre nem rakhat az ellenfél lapot, vagy jelzőt, valamit mágikus védelmet és +1 Ép-t kapnak.

Lélekgólem
3 Vp
Színtelen
szörny, gólem van benne 2 szk
m4/3
Képesség: Nem cserélhet gazdát. Nem hatnak rá az ellenfél azon forrásai, amelyek lényként célozzák meg. Minden sebzés ami éri őt 2-vel csökken. Ha megöl egy lényt, akkor kap egy izomjelzőt. Ha kikerül a játékból azonnal rakd a semmibe.

Reanimáló gólem
1 Vp, 1 Nekron
Sheran
szörny, gólem van benne 1 szk, rezisztens
1/4.
Képesség: Nem cserélhet gazdát. Minden előkészítő fázisodban gyógyulsz annyit, mint amennyi gólemed van játékban. 1 Vp: célpont gólemed gyógyul 3-at. Ezt a képességet egy körben max 2x használhatod.

Nyersanyag gyűjtő
3 Vp
Tharr
szörny, gólem van benne 2 Szk
2/4.
Képesség: Nem cserélhet gazdát. Áldozd fel egy gólemed: húzz annyi lapot és kapsz annyi Vp-t mint amennyi komponens volt benne. Csak a saját körödben körönként egyszer használhatod.

Bronzgólem
3 Vp
Tharr
szörny, gólem van benne 3 szk
m4/3.
Képesség: Nem cserélhet gazdát. Kijátszási feltétele, hogy legyen gólemed játékban. Minden gólemed rezisztenciát és +1/+1-et kap.

Jádególem
2 Vp
Sheran
szörny, gólem van benne 2 szk
2/2.
Képesség: Nem cserélhet gazdát. 1Vp: célpont ellenfeled, vagy egy célpont lény sebződik annyit, mint amennyi gólemed van játékban, de max 3-at. Ezt a képességet körönként egyszer használhatod.

Üveggólem
3 Vp
Fairlight
szörny, gólem, van benne 4 szk
m6/1.
Képesség: Képességeit semmilyen módon nem veszítheti el. Az előkészítő fázison kívül nem aktiválódhat. Nem cserélhet gazdát. Anti-mágia: 2. Nem kerülhet rá semmilyen jelző (életjelző sem). Ha a harci fázison kívül bármilyen módon sebződik, akkor a sebződés helyett a forrás gazdája sebződik ennyit. Ha a harci fázis során a gyűjtőbe kerül, akkor célpont lény sebződik 2 Ép-t.

A gólem készítés titkos könyve
2 Szk
Tharr
tárgy
Képesség: Idézési költségét helyettesítheted a 2. körtől kezdve 4 Ép feláldozásával és egy gólem lap kézből semmibe dobásával. Gólem lapjaidra nem lehet reakcióval reagálni és kapnak +2 sebzést. Áldozd fel és költs el 4 Vp-t: kijátszhatsz egy gólemet az idézési költség kifizetése nélkül a kezedből és visszavehetsz egy gólemet a gyűjtőből és játékba rakhatod (mindkét lapot tekintsd úgy, mintha a kezedből játszottad volna ki).
 
  
 
Statis (előzmény: ősi lények 45867.)2010.06.14. 12:23
 
 
Nem tudom. én csak nem akarom elhanyagolni őket
Ráadásul nem árt nekik egy kis vérfrissítés XD
 
  
 
Statis (előzmény: Statis 45856.)2010.06.14. 11:53
 
 
Még pár gólem ötlet...kerek ezekhez is kommenteket pls.

Gólem testőr
3 Vp
Tharr
szörny, gólem van benne 4 szk, őrző, rezisztens
1/1.
Képesség: Nem cserélhet gazdát. Gólemeidre nem rakhat az ellenfél lapot, vagy jelzőt, valamit mágikus védelmet és +1 Ép-t kapnak.

Lélekgólem
2 Vp, 1 Nekron
Színtelen
szörny, gólem van benne 2 szk
4/1
Képesség: Nem cserélhet gazdát. Nem hatnak rá az ellenfél azon forrásai, amelyek lényként célozzák meg. Minden sebzés ami éri őt 2-vel csökken. Ha megöl egy lényt, akkor kap egy izomjelzőt. Ha kikerül a játékból azonnal rakd a semmibe.

Reanimáló gólem
2 Vp
Sheran
szörny, gólem van benne 1 szk
1/4.
Képesség: Nem cserélhet gazdát. Minden előkészítő fázisodban gyógyulsz annyit, mint amennyi gólemed van játékban. 1 Vp: célpont gólemed gyógyul 3-at. Ezt a képességet egy körben max 2x használhatod.

Nyersanyag gyűjtő
3 Vp
Tharr
szörny, gólem van benne 2 Szk
2/3.
Képesség: Nem cserélhet gazdát. Áldozd fel egy gólemed: húzz annyi lapot, mint amennyi komponens volt benne. 2 Vp: Keress elő egy gólem lapot, majd keverd meg a paklidat. Csak a saját körödben csak egy képességét használhatod és azt is csak egyszer.
 
  
 
Statis2010.06.13. 22:24
 
 
Kérek kommenteket pls...

Bronzgólem
4 Vp
Tharr
szörny, gólem van benne 3 szk
m4/3.
Képesség: Nem cserélhet gazdát. Kijátszási feltétele, hogy legyen gólemed játékban. Minden gólemed rezisztenciát és +1/+1-et kap.

Jádególem
3 Vp
Sheran
szörny, gólem van benne 2 szk
2/2.
Képesség: Nem cserélhet gazdát. (P), áldozd fel: ellenfeled és minden lénye sebződik annyit, mint amennyi gólemed van játékban, de max 3-at. Hátrány: Nem játszhatod ki az első körben.

Üveggólem
4 Vp
Fairlight
szörny, gólem, van benne 4 szk
m6/1.
Képesség: Nem cserélhet gazdát. Anti-mágia: 2. Források nem hatnak rá, nem kerülhet rá semmilyen jelző. Ha a harc ütés fázisban megöli egy lény, akkor kapsz a tartalékodba passzívan 2 szilánkgólem jelzőt( fairlight gólem, 1/1).

A gólem készítés könyve
2 Szk
Tharr
tárgy
Képesség: Idézési költségét helyettesítheted 4 Ép feláldozásával és egy gólem lap kézből semmibe dobásával. Gólem lapjaidra nem lehet reakcióval reagálni és kapnak +2 sebzést. Áldozd fel és költs el 4 Vp-t: kijátszhatsz egy gólemet az idézési költség kifizetése nélkül a kezedből és visszavehetsz egy gólemet a gyűjtőből és játékba rakhatod (mindkét lapot tekintsd úgy, mintha a kezedből játszottad volna ki).
 
  
 
Statis2010.05.20. 22:04
 
 
Kérek kommenteket...

Krabber kiképzőtiszt
3 Vp
Leah, szörny, krabber, van benne 2 Szk, hálós
m2/3.
Képesség: Minden krabbered kap +1/+1-et és mágikus védelmet. Áldozd fel egy krabberedet: Célpont lény sebződik 3-at, vagy célpont játékos 2-őt. Ezt a képességet körönként max 2x használhatod.

Krabber haditaktika
2 Vp
Leah, bűbáj, krabber, hálós
Képesség: Minden krabber lényed rezisztenciát kap és +2 Ép-t.
 
  
 
Statis (előzmény: jozsi98 44858.)2010.04.24. 20:50
 
 
XD... köszi igyekszem
 
  
 
Statis2010.04.24. 15:41
 
 
Kérek kommenteket pls!!!

Gigászi yeti
2 Vp, 1 Áldozás
Leah, szörny, yeti
m3/2.
Képesség: Sebzése hidegsebzés. Hidegre immunis. Ha valaki hidegsebzés által sebződik, akkor a Gigászi yeti kap választásod szerint egy élet, vagy egy izomjelzőt, de egy forrástól maximum egy jelzőt kaphat. Vegyél le róla egy izom- vagy életjelzőt: célpont lap a gyűjtőbe kerül. Ezt a képességet egy körben max 2x használhatod.

Yeti renegát
2 Vp
Leah, szörny, yeti, horgonyos
3/2.
Képesség: Hidegre immunis. Élet: 1. Ha hidegsebzés által sebződik az ellenfél egy lénye, vagy maga az ellenfél, akkor húzz egy lapot és gyógyulsz 2 Ép-t. Egy körben max 4 lapot húzhatsz.

Zúzmara
1 Vp
Leah, bűbáj, hideg
Képesség: Hátrány: Az első körben nem játszhatod ki. Sikeres kijátszása után húzz egy lapot. Minden hidegsebzés eggyel többet sebez az ellenfél és minden lényén. Ha van sikeres kijátszásakor yetid a játékban, akkor kapsz 2 Vp-t.

Hidegrázás
2 Vp
Leah, azonnali, reakció
Képesség: Az első 2 körben idézési költségéből 1 Vp-t helyettesíthetsz 3 Ép feláldozással. Közvetlenül azután játszhatod ki, hogy az ellenfél kijátszott egy varázslatot. A varázslat nem jön létre, csak a gyűjtőbe kerül, majd az ellenfél és minden lénye sebződik 1 Ép-t. Kijátszhatod közvetlenül azután, hogy az ellenfél hidegsebzés által sebződött: Ellenfeled elveszíti az összes Vp-jét, majd sebződik annyit, mint amennyi Vp-t vesztett, de max 3-at.

A havas hegyek ura
követő, yeti
Képesség: Bármely játékos megszűntetheti 14 Ép és max Ép áldozás árán. Minden yetidre kijátszott illetve használt reakció költsége +1 Vp. Minden yetid 1 Vp-vel olcsóbb és kap +1 sebzést. Áldozd fel egy yetidet: Célpont lény, vagy játékos sebződik annyit, mint az alap idézési költsége.
 
  
 
Statis2010.03.26. 23:30
 
 
Kérek kommenteket pls..

Sil, a vérfarkasvezér
3 Vp, 3 Nekron
Leah, avatár, vérfarkas
mágikusX/X+1.
Képessége: Feltámad. Anti-mágia: 0. Repül. Költségéből max. 2 Vp-t helyettesíthetsz 1-1 Nekronnal. X annyi, ahány vérfarkas van a Semmidben, de max 4. 1Nekron: Célpont lény vagy játékos sebződik, vagy gyógyul 3 Ép-t (ezt a képességet körönként max 1x használhatod). Ha a gyűjtőbe küld egy lényt, akkor kap egy izomjelzőt.

Holdfényfaló vérfarkas
2 Nekron
Leah, szörny, vérfarkas
0/1.
Képessége: Feltámad. Idézési költsége semmilyen módon nem módosítható és képességeit semmilyen módon nem veszítheti el. Ha az ellenfél kijátszott egy lapot, a lap sikeres létrejötte után kap egy holdfény-jelzőt a Holdfényfaló vérfarkas és kapsz 1 Vp-t. Vegyél le róla X holdfény-jelzőt: Célpont ellenfeled következő lapjának idézési költsége X nekronnal drágább, de max 2-vel. Ezt a képességet csak a saját körödben használhatod körönként egyszer és több Holdfényfaló vérfarkas hatása nem adódik össze.

A Telihold ereje
2 Vp, 1 Nekron
bűbáj, horgonyos
Képessége: Sikeres kijátszása után vagy kapsz 3 Vp-t, vagy húzz egy lapot. Minden vérfarkasod idézési költsége 1-gyel kevesebb, de nem mehet így 1 alá és kapnak +1/+1-et. Ha játékban van Sil, a vérfarkasvezér, akkor minden vérfarkasod mágikus védekezést kap és rezisztenciát.
 
  

 Hatalom Kártyái - Vérfarkas pakli 

 
Statis (előzmény: Lord Xecutioner 1152.)2010.03.26. 15:43
 
 
Köszi nagyon a segítséget
 
  
 
Statis2010.03.25. 16:54
 
 
Tudnátok írni nekem egy jól működő vérfarkas paklit így.. nagyon megköszönném
 
  
 
Statis2010.03.25. 15:52
 
 
Köszi mindenkinek a segítséget
 
  
 
Statis2010.03.24. 22:11
 
 
Lenne egy kérdésem:
A feltámasztáskor a képessége létrejön a lénynek??(már ami nem kifejezetten kézből kijátszásra vonatkozik)

Lehet, hogy én vagyok a hülye, de nem ígazán sikerült megértenem
 
  
 
Statis2010.03.24. 22:04
 
 
Leírom ide a paklimat. Szeretnék véleményeket kapni róla... főleg segítő jellegűeket( mi kéne bele még, mi nem kéne bele...stb)

48 lap

Követő: A Semmi mestere
Szabálylap: Lassan járj!

-3db Őrjöngő vérfarkas
-3db Vonyító vérfarkas
-3db Telihold idéző
-3db Veszett vérfarkas
-3db Ősöreg vérfarkas
-3db Sebezhetetlen vérfarkas
-3db Ravasz vérfarkas
-3db Szaglászó vérfarkas
-3db Rémeb
-3db Krausos nagyúr
-3db Farkasgazda
-3db Előny a semmiből
-3db Börtjauk tréfája
-3db A Semmi hívása
-3db Az Ellenség támadása
-3db Varázskudarc
 
  
 
Statis (előzmény: keva55 1141.)2010.03.24. 21:57
 
 
A vérfarkasok sohasem halnak ki...
 
  

 Hatalom Kártyái - Lapötletek 

 
Statis (előzmény: jozsi98 44358.)2010.03.24. 21:33
 
 
Én csak a vérfarkasokhoz próbálok lapokat "tervezni"..ők a kedvenceim
 
  
 
Statis (előzmény: keva55 44357.)2010.03.24. 21:32
 
 
Köszi
 
  
 
Statis2010.03.24. 18:21
 
 
Kérek kommenteket pls.

Dühöngő vérfarkas
1 Vp, 3 Nekron
Leah, szörny, vérfarkas, reakció, horgonyos
2/2.
Képessége: Az első körben nem játszhatod ki semmilyen módon. Idézési költségéből 2 Nekront helyettesíthetsz +1 Vp elköltésével. Közvetlenül azután játszhatod ki, hogy az ellenfeled megpróbál kijátszani egy lény lapot. A lény nem jön létre, csak a gyűjtőbe kerül és ellenfeled sebződik 2 Ép-t.

Gyémántszőrű vérfarkas
2 Vp, 2 Nekron
Leah, szörny, vérfarkas
1/3.
Képessége: Feltámad. Ha egy vérfarkasod a játékból a gyűjtőbe kerül, gyógyulsz 3 Ép-t (ez a Gyémátszőrű vérfarkasra is vonatkozik és a gyűjtőből is működik). Minden vérfarkasod kap +1 Ép-t, mágikus védelmet és 3 Ép-s bűntetést.

Hataloméhes vérfarkas
2 Vp, 2 Nekron
Leah, szörny, vérfarkas, rezisztens
mágikus1/1.
Képessége: Bűntetés: X Ép, ahol X a rajta lévő izomjelzők száma. Sikeres kijátszása után kap feleannyi (lefelé kerekítve) izomjelzőt, mint ahány vérfarkas van a Semmidben. Vegyél le róla egy izomjelzőt: Célpont lény sebződik 2 Ép-t, vagy célpont játékos sebződik 1 Ép-t, vagy húzz egy lapot(körönként egyszer). Játékosba maximum 5x sebezhetsz.

Kísérleti vérfarkas
1 Vp, 2 Nekron
Leah, szörny, vérfarkas
1/2.
Képessége: Feltámad. Minden vérfarkasod idézési költsége 1-gyel kevesebb, de nem mehet így 1 alá és kapnak +1 sebzést. Ha egy vérfarkasodnak használod a feltámadás képességét, akkor választásod szerint: vagy kapsz 1 Vp-t, vagy ellenfeled veszít 1 Vp-t. Ez a képesség csak a saját körödben működik körönként max 2x.
 
  
 
Statis2010.03.17. 12:23
 
 
Kérek kommenteket pls.


Likantrópia
2 Nekron
Leah
bűbáj, vérfarkas
Képesség: Sikeres kijátszása után kapsz annyi Vp-t, ahány vérfarkasod van a semmiben, de max 4-et. Minden vérfarkasod rezisztenciát kap és +1/+1-et. Áldozd fel és rakd át a semmibe: Húzz egy lapot.


Vadász vérfarkas
2Vp, 1 Nekron
Leah
szörny, vérfarkas
Képesség: Repül. Feltámad. Bűntetés: 2 Ép. (P),1 Vp, áldozd fel: Keress ki egy vérfarkast a paklidból.


A vérfarkasok dühe
1 Vp, 1 Nekron
Leah
bűbáj, vérfarkas
Képesség: Minden sikeresen kijátszott vérfarkasod után gyógyulsz 2 Ép-t, és kap egy düh-jelzőt A vérfarkasok dühe. Vegyél le róla X düh-jelzőt: Keress elő egy X költségű lapot a paklidból és ezután ellenfeled sebződik X-et, de max 4-et. Ezt a képességet csak a saját körödben körönként 1x használhatod.
 
  

 Hatalom Kártyái - Új szín,új altípus-->kell még vagy elég ami most van?? 

 
Statis2010.03.07. 19:28
 
 
Én színnek egy szürkét gondoltam. Egy olyan istenhez tartozna, mely ellen összefogtak az istenek, s örök életre egy mágikus tárgy rabjává tették, de egy túlbuzgó kalandozó kiszabadította börtönéből, s újult erővel ismét szembeszáll régi ellenségeivel. A neve Dhur, a megtestesült düh és gyűlölet istene.
 
  

 Hatalom Kártyái - Altipusokhoz ötletek 

 
Statis2010.03.07. 19:15
 
 
Mit szólnátok egy Parazita altípushoz??

Chara-din színű, hálós lények lennének mind mágikus védekezéssel.
Képessége lehetne mondjuk a szimbiózis: X. Lényege: Kézből való sikeres kijátszása után és ha megsebez egy játékost, akkor az ellenfél veszít X Vp-t és te kapsz annyi Vp-t, mint amennyit elvesztett. Ha nem veszít Vp-t, vagy nem eleget , akkor sebződik X-et, illetve elveszíti a maradékot és sebződik annyit, mint amennyi hiányzott. A Parazita lények hátránya lenne, hogy kijátszásuk után sebződsz 1 Ép-t (hiszen ügye a szimbiózis mindkét fél számára előnyös(de jobb, ha felénk dől a mérleg)).
 
  

 Hatalom Kártyái - Lapötletek 

 
Statis (előzmény: Tudós teknős 43808.)2010.03.01. 10:09
 
 
Kössz a kritikákat.
Lehet, hogy repüléssel jobb lenne, nem tudom, én egy kicsit erősnek találtam vele, de ti tudjátok. Azért köszi
 
  
 
Statis2010.02.28. 19:36
 
 
Pls. Kérek kommenteket.

Kaantor, a minotauruszok istene
6 Vp
Tharr, avatár, minotaurusz
m5/5.
Képessége: Minden reakció varázslat kijátszása előtt vissza kell vennie egy lapját az asztalról tulajdonosának. Idézési költségéből helyettesíthetsz 3 Vp-t egy minotaurusz lapod asztalról kézbe visszavételével. Vegyél vissza egy minotaurusz lapot az asztalról a kezedbe és költs el 1 Vp-t: célpont ellenfeled választásod szerint vagy sebződik 2-őt, vagy visszaveszi célpont lapját a kezébe. Ezt a képességet csak a saját körödben körönként max 2x használhatod.
 
  

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2025
E-mail: beholder@beholder.hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.