| | | | | Fórum - Leinád utolsó 30 hozzászólása | | | | |
| Leinád (előzmény: sörtehajú ninsai 143.) | 2014.05.20. 14:13 |
| | | Elkeltem, de akkor Viktor meg szabad. Ha valaki menne, neki irjon mostantol.  |
| | | | |
| Leinád (előzmény: Leinád 141.) | 2014.05.20. 09:58 |
| | | Ha valaki még keres párt a szombati versenyre, priv. |
| | | | |
| | | | Páros versenyre keresek pártnert. priv pls |
| | | | |
| | | | Többen elszomorodtak, hogy nem 'b' betűvel kezdődik a lista.  |
| | | | |
| Leinád (előzmény: Utahmar 38273.) | 2014.03.30. 16:55 |
| | | Szia! Itt az on-line szabálykönyv ezt írja (info/teljes szabálykönyv/2. oldal):
Mérgezés. Ha a lény megüt egy másikat (függetlenül attól, hogy megsebezte-e vagy sem), akkor a megütött lényre rakjunk annyi méreg jelzőt, ahányas mérgezése van a lénynek.
A mágikus védelem miatt nem sebzi meg, de a méreg rákerül.
Üdv, |
| | | | |
| Leinád (előzmény: Balage 18172.) | 2014.03.22. 21:12 |
| | | op pros, ban them :P... al nerf
grat srácok  |
| | | | |
| Leinád (előzmény: jozsi98 38181.) | 2014.02.28. 21:38 |
| | | Atlius linkjén megnézhető
1. Vámpír lord,
2. Gyémántsanyi
3. Tolvaj céh
4. Fekete sereg
5. Pszi elementál
... |
| | | | |
| Leinád (előzmény: Atlius 38178.) | 2014.02.28. 20:29 |
| | | Igen, de ez a 15. szám volt. A vámpír lord volt az első AK-s lap. |
| | | | |
| Leinád (előzmény: Balage 4368.) | 2014.02.23. 15:49 |
| | | jót nevettünk, draft, pls |
| | | | |
| Leinád (előzmény: Balage 18066.) | 2014.02.15. 21:57 |
| | | HKK 2014 (komment nélkül)
pro:
JuFe gonosz gyűjtő
Csető Zsolti teknős
Egyed Dave 5 követő
MoFe Arochos - dal
Dönczi Trini
Horváth Zsolt motyi
Le a kalappal srácok!  |
| | | | |
| Leinád (előzmény: zo2o 113.) | 2014.02.15. 01:07 |
| | | Nem sok mindent hivatkoztál a kezdeti lelkesedés után.
Azt azért jó ha látod, hogy a varázslatok és az asztalon maradó lapok nem ugyanúgy viselkednek, így abból következtetni, hogy az egyik így viselkedik, akkor a másik úgy... nem vezet eredményre. Jelentős különbség, hogy a varázslatok esetében egy reakció szakasz van a lap létrejötte kérdésekor, utána megtörténik ami a lapon van. Az asztalon maradó csoport esetén külön lehet reagálni a lapra és külön a sikeres kijátszáskor létrejövő képességekre (automatikusra és aktivizálást kívánókra egyaránt).
A halászat pedig nem kérdés. Az egy kapcsolódó hatás ugyanúgy, mint a sheran követő izma (azt se kapja meg).
Asztalon lévő lapok sikeres kijátszásakor létrejövő képességei pedig a lapra írt sorrendben jönnek létre, kivéve az anti-mágia, ami a legvégén. Mikor jönne az anti-mágia, már nincs a lap játékban.
Igazad van, teljesült az anti-mágia feltétele menet közben, mindenki boldog, de ez a boldogság tiszavirág életű. Anti-mágiával nem is találkozunk, hiszen mire eljutnánk odáig, már nincs játékban lap.
Az általam hivatkozott duplikátum faq egy alakváltó lapról mondja ki, hogy dobat, miközben kijátszva még lehet rá varival reagálni. Ebből az következik, hogy az anti-mágia két hatása nincs összekapcsolva. Az egyik működhet a másik nélkül. Ha ez így van, akkor nem kijátszáskor kapcsol be és triggerelődik (mi a szarnak kellett ez a szó Balázs? :P) bele a játékba, hanem szépen kivár és ha rákerül a sor, akkor kisül. A tekinél nem kerül rá a sor, nem sül ki. |
| | | | |
| Leinád (előzmény: Balage 111.) | 2014.02.14. 22:38 |
| | | Ha az anti-mágia minden más sikeres kijátszáskori képesség után történik meg és a képességek egymás után történnek meg, akkor logikailag nem történhet meg, hiszen nincs az asztalon, tehát nem működhet, mint asztalon lévő lap aktivizáláskor rögtön ható képessége. Furcsa, hogy az egyetlen szabályból következő megoldás ennyire messze áll az elgondolásodtól. Ettől még nem zárkózom el a másik megoldástól, hiszen mint ahogy mondtad ez nincs sehol konkrétan leírva... |
| | | | |
| Leinád (előzmény: Balage 96.) | 2014.02.14. 20:59 |
| | | Holnap akkor még ennek alapján úgy készülök, hogy működik az anti-mágia dobatása ha magát veteti vissza. Érdemes ezt azonban átgondolnotok a leírt érvek alapján. |
| | | | |
| Leinád (előzmény: Jancsár János 108.) | 2014.02.14. 19:47 |
| | | Igen, de meccs mehet rajta, hogy valaki 1 vp / spelldobatással játszik holnap, vagy nem. Amíg nem publikálsz, addig pedig nincs más választásunk, mint kiértékelni a meglévő szabályokat (amik amúgy játszhatóak, csak picit ködösek és nehezen kitúrhatóak).  |
| | | | |
| Leinád (előzmény: Jancsár János 105.) | 2014.02.14. 19:11 |
| | | Jelenlegi szabályok szerint a lapra írt szövegek a rájuk írt sorrendben jönnek létre (pl. IP FAQ, Déja Vu), kivéve az anti-mágiát, ami utoljára, minden más után teljesül (anti-mágia szabály).
Ennek értelmében nem teljesül jelenlegi szabályok szerint, mert akkor amikor az következne már nincs az asztalon (nincs szöveg amit olvasnék tovább). |
| | | | |
| Leinád (előzmény: Jancsár János 103.) | 2014.02.14. 18:50 |
| | | János, tudom, hogy a mostani szabalyrendszer kevésbé alkalmas a hivatkozásra, de hivatkozás nélkül az állításaid nem elegendőek arra, hogy az általam hivatkozott szabályt vitassak. Az anti-mágia szabály sikeres kijatszast említ és a minden szó is szerepel. Nem különböztet meg automatikus és aktivizálja igénylő hatást. |
| | | | |
| | | | A fenti modellben az anti-mágia reakciókivédő hatása alapkijátszáshoz kötődik, és a felsorolás 2. tételében fejti ki hatását. A dobató hatása pedig a 4. tételben kap helyet. Mivel az automatikus képességek, mint amilyen az anti-mágia dobató hatása is, a lapkijátszáshoz, mint cselekvéshez kapcsodnak, ezért még az aktiválást kívánó képességek használata, mint külön, önálló cselekvés végrehajtása előtt létrejönnek.
Ez áll szemben az anti-mágia szabállyal:
Anti-mágia (Esthar Császárság, Rhatt Fénykora)
Ha egy lapra írva azt látod: Anti-mágia: X, ez a következőket jelenti: először is a lapra nem lehet semmilyen reakció varázslattal reagálni (hatással lehet). Ezenkívül, amikor a lapot sikeresen kijátszottad (vagyis minden egyéb kijátszáskori hatása - pl. laphúzás - létrejött), minden játékosnak el kell dobnia X darab általa választott varázslatot. Neked ezeket a Semmibe kell dobnod (az Anti-mágia a használójánál hat a legerősebben), a többi játékosnak a gyűjtőbe. Ha valakinek kevesebb, mint X darab varázslat van a kezében (vagy egyáltalán nincs), akkor csak annyi varázslatot dob el, amennyi van neki, de ilyenkor meg kell mutatnia a kezében levő lapokat. Az Anti-mágia egy kijátszáskor érvényesülő hatás, semmilyen más szerepe nincs. |
| | | | |
| Leinád (előzmény: Jancsár János 98.) | 2014.02.14. 16:43 |
| | | János egészen biztos, hogy nem így működik. Persze a kódex szerint lehet, hogy így fog és jónak is tűnik, de szerintem pontatlan a megjelenésig erről jelen időben beszélni. Látni kellene, hogy holnap miképp fog működni. |
| | | | |
| Leinád (előzmény: Balage 96.) | 2014.02.14. 15:40 |
| | | Ez logikus, de nem létező algoritmus. Hkk-ban jelenleg sorban teljesülnek a sikeres kijatszaskori képességek viszont triggerelodesrol sehol sincs szó. Ha már nincs valami játékban, akkor mi alapján teljesül bármilyen játékban lévő képessége is? |
| | | | |
| Leinád (előzmény: Májszter 94.) | 2014.02.14. 15:06 |
| | | Nem fogalmaztam pontosan, mert Salastro kérdésében szerepelt ugyan, de nem ebben a vonatkozásban. Tekints el kérlek az automatikus szó használatától és értelmezd a leírását anélkül. Kör végén már nem értelmezunk olyan lapot, amiben nem szerepel, hogy kör végén is kijátszható, így a hatásától is eltekintunk. Természetesen a már aktív, kör végén kisulo hatasok létrejönnek. Mobil. |
| | | | |
| Leinád (előzmény: Májszter 89.) | 2014.02.14. 14:28 |
| | | Először tisztázzuk, hogy en is azt mondtam, amit te. Ha még ezután is 'he?', akkor megmagyarázom. |
| | | | |
| Leinád (előzmény: Leinád 91.) | 2014.02.14. 14:14 |
| | | Párhuzam: anti-mágia két, egymástól független hatása a reakció varazslatoktol védés és dobatas. Utóbbi pedig csak minden sikeres kijatszaskori képesség megtortente után kapcsol be, amikor a teki már nincs játékban. Mobilról. |
| | | | |
| Leinád (előzmény: Balage 90.) | 2014.02.14. 14:11 |
| | | AK 147 lehet-e duplikatumra reagálni reakció varázslattal ha anti-magias lapot másol. |
| | | | |
| Leinád (előzmény: Májszter 86.) | 2014.02.14. 12:36 |
| | | Egyszerűbben : milyen lap automatikus hatásáról beszélgetünk, ha idoszaggatas létrejöttekor a kör _azonnal_ a kör végére kerül? |
| | | | |
| Leinád (előzmény: játékvezető 83.) | 2014.02.14. 12:22 |
| | | Akkor ez még felvet egy olyan kérdést, hogy dobat-e az anti-mágiával a tekintetben ha magát veteti vissza? A duplikatum faq alapján nem, de ezt erősítsétek meg kérlek. |
| | | | |
| Leinád (előzmény: Dagadt Vámpír 4353.) | 2014.02.11. 19:04 |
| | | Itt általában a készlet szab határt, előbb Balázsnak kellene nyilatkoznia (mint fő kommunikátor), hogy mik a lehetőségek.  |
| | | | |
| | | | Egy kis lapkeresős kutatómunkára hívnám a csapatot. Olyan asztalra kerülő lapra kellene vadászni, ami nem sikeres kijátszáskor csinál valamit, hanem kijátszáskor (még a reakciók előtt). Van ilyen? Vagy csak nem asztalon maradó lapoknál létezik ez a dolog? Ott van ilyen egyáltalán? Homályos emlékeim szerint van ilyen lap (aminél akkor is történik valami ha megfogják - és itt most nem a megfogást kárpótlandó: spektrális, vulkáni keresek). Aki talál ilyet, legyen kedves priv megírni (esetleg ide is, de az lehet flood lenne).
Meglepődve olvastam, hogy a tolvaj klántag is ilyen, de olyat keresek, amit valóban ilyennek szántak.  |
| | | | |
| | | | Sokat segítene, ha a szabálykönyv hivatkozható lenne. Ha leírtok egy faq-t, akkor a szabálykönyv egy bizonyos pontjára lehetne hivatkozni és akkor nem lenne vita, hogy helyes-e, mindenki megnézné és tudomásul venné. A játékalkotók mind programozók, így a program dokumentáció része a mindennapoknak, szerintem csak alkalmazni kellene. A HKK szabály már egy nagy program, ami egyfelől jó, másfelől pontos szabályzat nélkül homályosnak és következetlennek hathat. Érzelmi alapon mennek sok esetben az érvelések, ahelyett, hogy a digitális szabálykönyv megfelelő pontjára hivatkozhatna bármelyik fél is. |
| | | | |
| Leinád (előzmény: Baghar100 24.) | 2014.02.07. 22:29 |
| | | Itt az új szabály megkülönbözteti a gyűjtőből is működő képességet. A sírrabló képessége játékból működik, csak feltámadva visszajöhet. |
| | | | |
| Leinád (előzmény: zoralltigris 22.) | 2014.02.07. 22:28 |
| | | Itt nincs ellentmondás. Az időszaggatás is a kör végére tesz, de ott már csak a kör végi dolgok történnek meg, az eredeti varázslat nem ilyen (ha kör alatt játszottad ki). |
| | | | |
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|
© Beholder Kft., 2003 - 2025
E-mail: beholder@beholder.hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
|